


Ἀπέτυχαν νὰ περάσουν στὴν πανεπιστημιακή κοινότητα
τοὺς περὶ Πρωτείου στόχους τῆς Ραβέννας
ὁ καρδινάλιος Κάσπερ καὶ ὁ Περγάμου Ἰωάννης
στὴν Ἡμερίδα τῆς Θεσσαλονίκης (20-5-09)
Ἀπαράδεκτες οἱ θέσεις τοῦ ἐκπρoσωπήσαντος τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο
Κάποτε μιλούσαμε -Ὀρθόδοξα- γιὰ ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν στὴν ΜΙΑ Ἐκκλησία. Κατόπιν μᾶς ἐπεβλήθη ὁ ὅρος ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν". Σήμερα δὲν μιλᾶμε οὔτε γιὰ ἐπιστροφή, οὔτε γιὰ ἕνωση, ἀλλὰ ἐπιδιώκουμε τὴν ἀποκατάσταση τῆς κοινωνίας τῶν «ἐκκλησιῶν», κι ἂς διατηρήσει ἡ κάθε μιὰ «ἐκκλησία» τὰ διαφορετικὰ δόγματά της (ὅπως εἶπε σὲ συνέντευξη ὁ καρδινάλιος Κάσπερ), ἔστω κι ἂν τὰ δόγματα τῆς ΜΙΑΣ Ἐκκλησίας εἶναι ὀρθά, καὶ τῆς ἄλλης ἐφεύρεση τοῦ διαβόλου!
Καὶ ἐπειδὴ ἡ ἐφαρμογὴ αὐτῆς τῆς φόρμουλας εἶναι σίγουρο πὼς θὰ βρεῖ ἀντιμέτωπο τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, μαγειρεύεται ὁ τρόπος ἐπιβολῆς της, μὲ πρῶτο στόχο τὴν ἀποδοχὴ τοῦ Πρωτείου τοῦ Πάπα, καὶ ὅπως ἔγραψε ὁ π. Γ. Καψάνης: «ἴσως ὑπὸ τὴν δελεαστικὴ μορφὴ …τῆς διακονίας τῆς καθόλου Ἐκκλησίας».
Αὐτὴ εἶναι μιὰ ἀπὸ τὶς διαπιστώσεις τῆς Ἡμερίδας γιὰ τὸ Διαχριστιανικὸ Διάλογο ποὺ ἔγινε τὴν 20/5/2009 στὴ Θεσσαλονίκη. Ὁ π. Γεώργιος Καψάνης, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνός, ὁ π. Σαράντης Σαράντος, ὁ Καθηγητὴς Κορναράκης κ.ἄ. μὲ δημοσιευμένα κείμενα στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» καὶ τὴν «Παρακαταθήκη», ἀλλὰ καὶ μὲ προφορικὸ λόγο, μᾶς εἶχαν προϊδεάσει γι’ αὐτὴ τὴν ἐξέλιξη.
Κι αὐτὰ ποὺ προέβλεψαν, τὰ εἴδαμε μὲ τὰ μάτια μας καὶ τὰ ἀκούσαμε μὲ τὰ αὐτιά μας νὰ λαμβάνουν χώρα στὴν Ἡμερίδα τῆς Θεσσαλονίκης.
Κάποιοι, ὅμως, δημοσιογράφοι τοῦ «ἐκκλησιαστικοῦ» ρεπορτάζ, ἄλλα εἶδαν καὶ ἄλλα περιέγραψαν. Στάθηκαν σὲ 2-3 ἀπαράδεκτες ἀντιδράσεις ἀνθρώπων ποὺ αὐτοπροσδιορίστηκαν μὲ σημείωμα στὸ προεδρεῖο τῆς Ἡμερίδας ὡς ἀνήκοντες στὴν «ἀκαινοτόμητον πίστιν», καὶ μὲ ἀφορμὴ αὐτούς, καὶ ἰσοπεδώνοντας τὰ πάντα, χαρακτήρισαν ὑπερ-Ορθόδοξους, φανατικοὺς καὶ ταλιμπὰν ὅλους ὅσους ἀντιδράσαμε στὰ ἀπαράδεκτα σχέδια τῶν οἰκουμενιστῶν μὲ εὐγενικὸ τρόπο ἢ καὶ ἱερὴ ἀγανάκτηση, μὲ πανὼ καὶ διανομὴ ἔντυπου ὑλικοῦ, μὲ παρεμβάσεις στὴ συζήτηση διὰ σημειωμάτων-ἐρωτήσεων.
Κι ἦταν ἀνάμεσά μας ἱερωμένοι, ἡγούμενοι Μοναστηριῶν, μοναχοί καὶ μοναχές, καθηγητές πανεπιστημίου, συγγραφεῖς καὶ ἐπιστήμονες, θεολόγοι, ἐκπαιδευτικοὶ διαφόρων εἰδικοτήτων καὶ φοιτητές.
Διαφωνοῦμε μὲ τοὺς ἐλάχιστους ποὺ φωνασκοῦσαν ἀνεπίτρεπτα μὲ σκοπὸ νὰ ἐμποδίσουν τοὺς ὁμιλητὲς νὰ ἐκφράσουν τὶς ἀπόψεις τους.
Παρὰ ταῦτα, ὅμως, δὲν μποροῦμε νὰ ξεχάσουμε, πὼς ὁ Θεολογικὸς Διάλογος ἔχει στόχο νὰ θεραπεύσει ἕνα τραῦμα 1000 ἐτῶν, εἶναι «κάτι» παραπάνω ἀπὸ μιὰ ἀκαδημαϊκὴ συζήτηση.
Καὶ εἶναι ἀνεπίτρεπτο νὰ μᾶς διαφεύγει, ὅτι ἡ συγκεκριμένη Ἡμερίδα ἦταν -ὡς ἐκ τῆς συνθέσεώς της- μιὰ «συνέχεια» τοῦ Διαλόγου μεταξὺ τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ρωμαιοκαθολικισμοῦ ποὺ ξανάρχισε -ὅπως ξανάρχισε- στὴ Ραβέννα.
Ἦταν δηλαδὴ καὶ ὑψίστης σημασίας ἐκκλησιαστικὸ γεγονός, καθόσον οἱ Ὁμιλητές, δὲν συμμετεῖχαν καὶ δὲν εἶχαν μόνο τὴν ἰδιότητα τοῦ Ἀκαδημαϊκοῦ, ἀλλὰ καὶ τοῦ ἐκφραστοῦ τῶν θρησκευτικῶν τους κοινοτήτων.
Ἦταν παρόντες οἱ συμπρόεδροι, ἐπικεφαλὴς τοῦ Θεολογικοῦ Διαλόγου, καρδινάλιος Βάλτερ Κάσπερ καὶ Μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης, ὁ Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ὁ ἐκπροσωπήσας τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν π. Παῦλος Κουμαριανὸς καὶ ἐκπρόσωπος ὁμιλητὴς ἐκ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου.
Καθίσταται ἄρα εὐνόητον, ὅτι ἡ συζήτηση δὲν εἶχε αὐστηρὰ καὶ μόνο Ἀκαδημαϊκὸ χαρακτῆρα, ἀφοῦ ἐκεῖ ἐσυζητοῦντο καὶ τὰ οὐσιαστικὰ καὶ ἱερὰ τῆς πίστεως.
Καὶ περιμέναμε, οἱ θέσεις καὶ οἱ τοποθετήσεις τῶν ὁμιλητῶν νὰ ἔχουν ἐπιστημονικὴ κατοχύρωση. Καὶ ἡ ἐπιστημονικότητά του ἐκρίνετο ὄχι ἀπὸ τὴν ὀρθοδοξοφάνεια ἢ σπουδαιοφάνεια τῆς Εἰσηγήσεως, ἀλλὰ ἀπὸ τὸ ἂν οἱ Εἰσηγήσεις καὶ ἡ συζήτηση ἦταν σύμφωνες καὶ στηρίζονταν στοὺς Ἱ. Κανόνες, τὴ διδασκαλία καὶ τὴν πρακτικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων, τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ὄχι σὲ συγγράμματα καθηγητῶν ποὺ ἀρνοῦντο ἢ διαφοροποιοῦντο ἀπὸ τὴ «Συμφωνία τῶν Πατέρων».
Ἀντ’ αὐτῶν, ἀκούσαμε θέσεις «καινοτόμες» -ἄρα ἀντιεπιστημονικὲς στὴ γλῶσσα τῆς Ἐκκλησίας- γιὰ τὴ ζωὴ καὶ τὸ μέλλον της.
Ἦταν, λοιπόν, εὔλογη ἡ ζωντανὴ ἀντίδραση, ποὺ ἀπέδειξε τὰ Ὀρθόδοξα ἀντανακλαστικὰ τῶν ἑκατοντάδων παρευρεθέντων πιστῶν, ποὺ οἱ φιλο-οικουμενιστικοί δημοσιογραφικοὶ κύκλοι τὴν βάπτισαν ταλιμπανισμό.
Παρεῖδαν τὴν οὐσία, δὲν εἶπαν τίποτα γιὰ τοὺς Εἰσηγητὲς ποὺ κατακρεούργησαν τὰ τῆς πίστεως, ποὺ καταστρατηγοῦσαν μὲ τὶς θέσεις τους τὶς ἀντίστοιχες «ἐπιστημονικὲς» θέσεις τῆς Ἐκκλησίας (τοὺς Ἱ. Κανόνες τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων) καὶ τὸ μόνο ποὺ τοὺς πείραξε ἦταν τὰ 4-5 ἄτομα ποὺ ἄστοχα καὶ ἀδιάκριτα φώναξαν.
Γιατί ἄραγε τὸ Προεδρεῖο δὲν ζήτησε ἀπὸ τοὺς ἑκατοντάδες τῶν παρισταμένων νὰ ἐγκρίνει, ὥστε νὰ ἀποβληθοῦν ἀπὸ τὴν αἴθουσα (ὄχι οἱ αὐθορμήτως κάποια στιγμὴ διαμαρτυρηθέντες γιὰ τὰ «ἀντιεπιστημονικὰ» οἰκουμενιστικὰ παράδοξα τῶν συνέδρων), ἀλλὰ οἱ 3-4 φωνασκοῦντες ἀκαίρως, ποὺ δήλωσαν ἐγγράφως ὅτι ἀνήκουν στὴν «ἀκαινοτόμητον πίστιν»;
Μήπως τοὺς συνέφερε νὰ παρουσιάσουν τοὺς ἑκατοντάδες παριστάμενους καὶ ἀντιτιθέμενους στὸ Διάλογο ὡς ταλιμπάν;
Καὶ ποιά στατιστικὴ ἔδωσε τὸ δικαίωμα στὸν καθηγητὴ Πέτρο Βασιλειάδη νὰ ἰσχυρισθεῖ, ὅτι «ὁ Οἰκουμ. διάλογος εἶναι ἀπαίτηση τοῦ 99% τοῦ ἁπλοῦ λαοῦ»;
Πράγματι, -ὅπως γράφει δημοσιογράφος- «τὰ γεγονότα ποὺ συνέβησαν χθὲς (σ.σ. 20.5.09) στὸ Ἀριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης θὰ πρέπει νὰ μᾶς ἀφυπνίσουν ὅλους».
Ναί, νὰ μᾶς ἀφυπνίσουν, ὄχι ὅμως γιὰ νὰ ἀποδοκιμάσουμε μόνο τὰ 4-5 ἄτομα ποὺ φώναξαν, ἀλλὰ γιατὶ ἐκεῖ ἀποκαλύφτηκε περίτρανα, ὅτι οἱ διαλεγόμενοι ἐκπρόσωποι Ὀρθοδόξων καὶ Παπικῶν, περιφρονοῦν τὴν Ὀρθοδοξία ποὺ ἐτάχθησαν νὰ ὑπηρετοῦν καί, στὶς ἀδιαφανεῖς μεταξύ τους συναντήσεις, οἰκοδομοῦν ἀλλόκοτα ἐκκλησιαστικὰ μορφώματα.
Κι ἂν ἐνώπιον τοῦ κοινοῦ ἐξέφρασαν αὐτὲς τὶς ἀπαράδεκτες θέσεις, μπορεῖ κανεὶς νὰ φανταστεῖ τί λέγονται στὶς κλειστὲς μεταξύ τους συναντήσεις.
Γιὰ τὴν ἐπιβεβαίωση τῶν λεγομένων, παραθέτω κατ’ ἀπομαγνητοφώνηση, τὴν ἀπαράδεκτη τοποθέτηση τοῦ ἐκπροσώπου τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, τὸν ὁποῖον ἀπεδοκίμασε τὸ κοινὸ καὶ ἀνάγκασε ἔτσι, ἀκόμα καὶ τὸ Προεδρεῖο τῆς Ἡμερίδας νὰ ἐπέμβη (μήπως, κ. δημοσιογράφε, ἦταν καὶ οἱ τοῦ Προεδρείου ταλιμπάν;).
Ὁμιλεῖ ὁ ΠΡΟΕΔΡΟΣ τῆς πρωϊνῆς Συνεδρίας κ. Πέτρος Βασιλειάδης:
«Μόλις ἔφτασε ἕνα σημείωμα ἀπὸ τὴν Ἱ. Ἀρχιεπισκοπὴ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου…».
π. Παῦλος:
«…Τώρα πῆρα αὐτὴ τὴν εἰδοποίηση ἀπὸ τὸ ἰδιαίτερο γραφεῖο τοῦ (Ἀρχιεπισκόπου).
Σεβασμιώτατε καρδινάλιε Βάλτερ Κάσπερ, Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη κ. Σπιτέρη (σ.σ.: Παπικός ἐπίσκοπος Κερκύρας), Σεβ/τε Μητρ. κ. Δημήτριε (σ.σ.: ὁ Οὐνίτης Ἐπίσκοπος Ἀθηνῶν κ. Δημ. Σαλάχας), Σεβ/τε Μητρ. Περγάμου κ. Ἰωάννη, Σεβ/τε Μητρ. Μεσσηνίας Χρυσόστομε… Ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος χαιρετίζει αὐτὴ τὴν ἡμερίδα. Εὔχεται ὁλόψυχα τὴν ἐπιτυχῆ ἐξέλιξη…γιὰ τὴν κατευόδωση τοῦ Διαλόγου μεταξὺ τῆς Ὀρθοδόξου καὶ τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας…».
Ὁ π. Παῦλος Κουμαριανός, ὅμως, παρενέβη στὴ μεσημεριανὴ συζήτηση καὶ εἶπε τὰ ἑξῆς ἐξωφρενικά:
«Τώρα μιλάω ἐξ ἑαυτοῦ… Μᾶς ἔχει ξεφύγει λιγάκι καὶ λέμε: ὁ Σεβ/τος Μητρ. Μεσσηνίας… Ὅταν ἀναφερόμαστε στοὺς Ἐπισκόπους τῆς ΡΚαθολικῆς Ἐκκλησίας λέμε, ὁ π. Δημήτριος, ὁ π. Ἰωάννης (σ.σ. ἐννοεῖ τὸν οὐνίτη καὶ τὸν παπικὸ Ἐπίσκοπο).
Ἂς κρατήσουμε τοὺς ἴδιους ὅρους (ἂς λέμε): ὁ Σεβ/τος Κερκύρας κ. Ἰωάννης καὶ ὁ θεοφιλέστατος Ἐπίσκοπος κ. Δημήτριος…
Λοιπόν, σὰν κληρικὸς καὶ σὰν ὀρθόδοξος χριστιανός, σκέπτομαι μερικὲς φορές μήπως θὰ ἤτανε φρόνιμο, ἡ ἑπόμενη φάση τοῦ Διαλόγου νὰ εἶναι ἀφοῦ ἀποκατασταθεῖ ἡ ἑνότητα καὶ ὄχι πλέον στὸ χῶρο τοῦ χωρισμοῦ.
Μήπως δηλαδή, θάχουνε κι οἱ δύο Ἐκκλησίες, ἀφοῦ ἀναγνωρίσανε ἡ μία τὴν ἐκκλησιαστικὴ καὶ εὐχαριστιακὴ ὑπόσταση τῆς ἄλλης, καὶ τὴν πραγματικότητα τῆς ἄλλης, ὅτι ἀποτελοῦμε δύο κακῶς χωρισμένα κομμάτια τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ, νὰ προχωρούσαμε στὴν ἀποκατάσταση τῆς ἑνότητας καὶ νὰ συνεχίζαμε τὸν Διάλογο μετά.
Θάτανε πιὸ γόνιμο.
Ἄλλωστε διαφορὲς ἔχουμε καὶ μεταξύ μας οἱ Ὀρθόδοξοι»!
Ἀπὸ τὸ ἀκροατήριο ἀκούγονται ἔντονες ἀντιδράσεις:
«Τί εἶναι αὐτά…», «ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἂν θέλει αὐτά, νὰ μᾶς τὸ πεῖ»…
Αὐτὰ δὲν ἄρεσαν στὸν πρόεδρο τῆς Συνεδρίας κ. Πέτρο Βασιλειάδη, ποὺ εἶπε: «Παρακαλῶ, ἂν θέλετε …πηγαίνετε νὰ συζητεῖστε ἔξω».
Ἀντίθετα, ὁ παρακαθήμενος καθηγητὴς κ. Μαρτζέλος παρενέβη, πῆρε τὸ λόγο καὶ «ἄδειασε» τὸν π. Παῦλο γιὰ τὰ παραπάνω ποὺ εἶπε: «
Θὰ κάνω μία παρέμβαση... Κοιτάξτε. Κατὰ τὸ Κείμενο τοῦ Bari, τὸ ὁποῖο ἐκδόθηκε τὸ 1987, ὑπάρχει ἤδη ἀπὸ κοινοῦ συμφωνία μεταξὺ τῶν δύο διαλεγομένων Ἐκκλησιῶν, ὅτι ἡ ἑνότητα τῆς Πίστεως, προηγεῖται τῆς ἑνότητος τῆς (κοινωνίας).
Γιὰ νὰ ὑπάρχει δηλαδή ἑνότητα στὰ μυστήρια, πρέπει νὰ ὑπάρχει καὶ ἐκ τῶν προτέρων ἑνότητα στὴν πίστη. Ἑπομένως, νομίζω, ὅτι αὐτὸ καὶ μόνο δὲν ἀφήνει χῶρο γιὰ μιὰ τέτοια νήξη» σύμφωνα μ’ αὐτὰ ποὺ εἶπε «ὁ π. Παῦλος».
Ἐδῶ νὰ τονίσω, ὅτι οἱ δημοσιογράφοι δὲν «πρόσεξαν», ὅτι ἡ πλειονότητα τῶν δικαίως καὶ ἐντόνως ἀντιδρώντων κατὰ τέτοιων ἀπαράδεκτων θέσεων, ἀντέδρασαν καὶ κατὰ τῶν ἐλαχίστων ποὺ μὲ τὴ στάση τους ἀσέβησαν κατὰ συνέδρων καὶ ἐκνεύρισαν τὸν Μητροπολίτη Περγάμου Ἰωάννη καὶ τὸν ἀνάγκασαν περὶ τὸ τέλος τῆς ὁμιλίας του νὰ κατεβεῖ ἀπὸ τὸ βῆμα.
Μετὰ ἀπὸ αὐτά, μπορεῖ ἄραγε κανεὶς νὰ λαμβάνει σοβαρὰ ὑπ’ ὄψιν τέτοιας μονομέρειας δημοσιογραφικὲς ἐνημερώσεις;
Τὴν συζήτηση δὲν χάλασαν μόνο οἱ 3-4 ποὺ δὲν μπόρεσαν νὰ ἐλέγξουν τὸν ἑαυτό τους ἀκούγοντας αὐτὰ τὰ ἀπίθανα οἰκουμενιστικὰ λογύδρια.
Τὴν συζήτηση δυναμίτισαν τοποθετήσεις σὰν τοῦ π. Παύλου, ἐκπροσώπου τοῦ κ. Ἱερωνύμου.
Αὐτοὺς ὅμως τοὺς «ἐπίσημους» ταραξίες ποιός θὰ ἐλέγξει;
Τι ἔχει νὰ πεῖ γι’ αὐτὰ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος;
Σημάτης Παν., θεολόγος
Πράγματι, για να υπάρξει ενότητα κοινωνίας, θα πρέπει να υπάρξει προηγουμένως ενότητα πίστεως, δηλ. να πιστεύουν οι Ορθόδοξοι και οι Παπικοί στον ίδιο Θεό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια όμως ενότητα στην πίστη δεν υπάρχει. Άλλο Θεό πιστεύουν οι Ορθόδοξοι και άλλον οι Παπικοί:
Οι Ορθόδοξοι πιστεύουν, στην Αγία Τριάδα, σ' ένα Θεό Πατέρα, του οποίου η γενεσιουργός αιτία ύπαρξής του είναι το πρόσωπό του, σ' ένα Υιό, του οποίου η γενεσιουργός αιτία ύπαρξης είναι η γέννησή του από το πρόσωπο του Πατέρα και σ' ένα Άγιο Πνεύμα, του οποίου η γενεσιουργός αιτία ύπαρξής του είναι η εκπόρευσή του από το πρόσωπο του Πατέρα.
Οι Παπικοί πιστεύουν στην αγία Δυάδα, σ' ένα Πατέρα, που η γενεσιουργός αιτία ύπαρξής του είναι η φύση του, σ' έναν Υιό, του οποίου η γενεσιουργός αιτία ύπαρξής του είναι η φύση του Πατέρα (κάτι που δογμάτισε η Α΄ Οικουμενική, αλλά διόρθωσε η Β΄) και σ' ένα άγιο Πνεύμα, του οποίου η γενεσιουργός αιτία ύπαρξής του είναι η εκπόρευσή του από την φύση Πατέρα και Υιού.
Οι Ορθόδοξοι θεωρούν, ότι το πρόσωπο του Θεού είναι καρπογόνο και όχι η φύση του (Καππαδόκες), ενώ οι Παπικοί, ότι η φύση του Θεού είναι καρπογόνος και όχι το πρόσωπό του (Αυγουστίνος).
Αποτέλεσμα αυτών των θεμελιωδών διαφορών, είναι: Οι Ορθόδοξοι και οι Παπικοί να μην πιστεύουν σε ένα και τον αυτό Θεό, οι μεν Ορθόδοξοι σ' ένα Θεό ελεύθερο (μη εξαρτώμενο από τη φύση του), του οποίου τα τρία πρόσωπα έχουν σαφώς καθορισμένα τα κοινά και τα ακοινώνητα των, ενώ οι Παπικοί πιστεύουν σ' ένα δούλο Θεό (εξαρτώμενο από τη φύση του), του οποίου τα τρία πρόσωπα χάνουν τη διάκριση των ακοινωνήτων των και ως εκ τούτου το τρίτο πρόσωπο θεωρείται υποδεέστερο των άλλων δύο.
Αυτές οι θεμελιώδες διαφορές καθιστούν αγεφύρωτο το χάσμα Ανατολής και Δύσης και εφ' όσον δεν υπάρξει μεταστροφή στις θεμελιώδεις αρχές από τους Παπικούς και αποδοχή των θέσεων των Ορθοδόξων, τότε κάθε συζήτηση ή διάλογος είναι περιττός και μάταιος.
Αιρετικός
24/5/2009
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι να υπογράψουμε την "Ομολογία Πίστεως" της Σύναξης των αγωνιστών κληρικών και μοναχών
Η Ομολογία Πίστεως που συντάχθηκε μετά από Σύναξη κληρικών και μοναχών αποτελεί την πιο ουσιαστική παρέμβαση των τελευταίων χρόνων σε ζητήματα οικουμενισμού και διαλόγων. Την υπέγραψαν ήδη επίσκοποι (Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ, Σεβ. Κυθήρων και Αντικηθύρων κ. Σεραφείμ), Καθηγούμενοι Ιερών Μονών (του Αγίου Όρους και της υπόλοιπης Ελλάδος), Αρχιμανδρίτες, πρεσβύτεροι, μοναχοί και μοναχές και πολλοί άλλοι.
Οι συντάξαντες το κείμενο της Ομολογίας καλούν όλο τον πιστό λαό να προσυπογράψει την Ομολογία αυτή. Έτσι η Ορθόδοξη φωνή μας θα γίνει πιο δυνατή και θα αποτρέψει τα σχέδια των Οικουμενιστών.
Ως blog καλούμε όλους τους αναγνώστες μας με πρώτους τους θεολόγους των ελληνικών σχολείων να προσυπογράψουν την Ομολογία Πίστεως. Δηλώνουμε δε ότι όσοι συνεργαζόμαστε σε αυτό το blog έχουμε ήδη αποστείλει τις υπογραφές μας.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
Σύμφωνα με τις οδηγίες των ίδιων των συντακτών της Ομολογίας «Όσοι εκ των κληρικών, μοναχών, μοναζουσών και λαϊκών επιθυμούν να συμμετάσχουν στην μικρή αυτή κατάθεση ορθοδόξου ομολογίας ημπορούν να το δηλώσουν γράφοντας: «Συμφωνώ με την Ομολογία Πίστεως κατά τού Οικουμενισμού καί προσυπογράφω». Νά αποστείλουν δέ τήν δήλωση με το όνομα τους και την κληρική, μοναστική ή επαγγελματική τους ιδιότητα στη διεύθυνση
Περιοδικό «ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ»
Τ.Θ. 1602,541 24 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
fax: 2310.276590
και e-mail: palimpce@otenet.gr
Τα ονόματα των κληρικών, μοναχών, μοναζουσών, και λαϊκών που υπέγραψαν το κείμενο Ομολογίας μπορείτε να τα δείτε στο αρχείο PDF κάνοντας κλίκ εδω http://www.impantokratoros.gr/dat/672C3EB3/file.pdf?633787705798432500 και στην σελιδα 19 απο τις 24
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή αυτό είναι όλο και όλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπογραφούλες μόνο;
Τίποτα παραπάνω;
Τόσο πολύ αγαπούν την Ορθόδοξο Πίστη, οι καλόγεροι της εποχής μας και το μόνο που κάνουν είναι να υπογράφουν κείμενα;
Και πόσο αυτό τους στοιχίζει;
Ξέρετε τι μούρχεται να φωνάξω;
ΑΘΛΙΟ, ΠΑΝΑΘΛΙΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ!
Αυτός ο πάπαρδος του αρχιεπισκόπου
ΑπάντησηΔιαγραφήτί ήρθε να μας πη;
Τις βλακείες του;
Ακου να ενωθούμε πρώτα με τους παπικούς και μετά συζητάμε τις διαφορές μας.
Τον ξεπλυμένο.
Δεν φορούσε ούτε καλυμαύχι ο χοντρόπαπας Παυλος Κουμαριανός.
Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από την Εθνική Τράπεζα με φωτογράφιση συναλλασσόμενων
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώτης Κουβέλης Τάσος Κουράκης Νίκος Τσούκαλης
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς τoυς κ.κ. Υπουργούς
- Δικαιοσύνης
- Εσωτερικών
Τους τελευταίους μήνες έχουν γίνει πολλές καταγγελίες πολιτών σχετικά με την πρακτική της Εθνικής Τράπεζας που συνίσταται στη λήψη φωτογραφίας όσων επιθυμούν να εισέλθουν σε υποκατάστημα της ανά την επικράτεια.
Προκειμένου να επιτρέψει την είσοδο στους συναλλασσόμενους, η τράπεζα επιβάλλει την φωτογράφιση – ιριδοσκόπησή τους μέσα σε ειδικό κουβούκλιο με διπλή πόρτα, χωρίς ωστόσο να τους έχει προηγουμένως ενημερώσει για την ύπαρξη σχετικής άδειας από την Αρχή Προστασίας Ευαίσθητων Προσωπικών Δεδομένων. Με δεδομένο, εξάλλου, ότι πολλοί ηλικιωμένοι συναλλασσόμενοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους ηλεκτρονικά συστήματα, καθίσταται προφανής η ταλαιπωρία που υφίστανται οι ίδιοι, αλλά και οι λοιποί συναλλασσόμενοι από τις ουρές που δημιουργούνται στην είσοδο των υποκαταστημάτων.
Με την οδηγία 1122/2000 της Ανεξάρτητης Αρχής ορίζεται μεταξύ των κριτηρίων για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων η αρχή της αναγκαιότητας και της αναλογικότητας. Επομένως, η οποιαδήποτε λήψη δεδομένων θα πρέπει να συνοδεύεται από ενημέρωση των υποκειμένων τόσο για το σκοπό όσο και για τα μέσα επεξεργασίας και αποθήκευσης των πληροφοριών. Στη συγκεκριμένη τράπεζα όμως, είχε αναρτηθεί κείμενο περιλαμβάνοντας μόνο εντολές για τον τρόπο συλλογή τους.
Δεδομένου, ότι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, δεν έχει ακόμα αποφανθεί σχετικά με τη δυνατότητα λήψης φωτογραφίας συναλλασσόμενων σε τράπεζες, ότι η ιριδοσκόπηση μπορεί να προκαλέσει ακόμα και διαταραχή οράσεως, ότι η διαδικασία βλάπτει μονομερώς καταχρηστικά και εις βάρος των συναλλασσόμενων τη συμβατική τους σχέση με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος καθώς σε περίπτωση διαμαρτυρίας δεν προβλέπεται εναλλακτικός τρόπος εισόδου στα υποκαταστήματα,
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί :
* Για ποιον λόγο η Εθνική Τράπεζα αποφάσισε να εγκαταστήσει το νέο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου χωρίς να λάβει προηγουμένως την άδεια της Αρχής και προφανώς χωρίς να γνωστοποιήσει την πρόθεσή της αυτή στους συναλλασσόμενους;
* Τι προτίθεται να πράξει άμεσα η κυβέρνηση ώστε να τεθεί εκτός λειτουργίας το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου μέχρι να αποφανθεί η Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, αλλά και για να διευκολυνθούν οι συναλλαγές;
* Είναι σε θέση η κυβέρνηση να δεσμευθεί ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα της Εθνικής Τράπεζας που φωτογραφίζουν τους συναλλασσόμενους, δεν αρχειοθετούν, δεν επεξεργάζονται και δεν προωθούν τις φωτογραφίες τους σε τρίτους;
7.5.2009
Οι ερωτώντες βουλευτές
ΑΠΟ
http://syriza.gr/koinoboyleytiko-ergo/epeksergasia-prosopikn-dedomenon-apo-tin-ethnik-trapeza-me-fotografisi-synallassomenon
_________________
Τελικά ο Ιερώνυμος αποδεικνύεται μεγάλη "αλεπού".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί που δεν μιλούσε καθόλου και για τίποτα, ξαφνικά μίλησε γιά ένωση με τους Λατίνους, σαν αυτή που επιδιώκει ο Ζηζιούλας και ο Βαρθολομαίος, για ακραίους ορθοδόξους που φωνασκούν χωρίς να ακούγωνται, και ενθάρρυνσι των Οικουμενιστών να προχωρήσουν χωρίς τη γνήσια ορθόδοξη γνώμη του λαού.
Αμέ!
Είδατε τι μας προέκυψε , τελικά ο κ. Ιερώνυμος Λιάπης;
ΑΙΣΧΟΣ.
Κύριε Οδυσσέα, επάνω του, τέρμα τα χάδια σας πρός αυτόν.
Φοράει και αυτός δορά προβάτου.
Μην σας ξεγελάει.
Τσακίστε τον.
Αρκετά πιά με τις ταπεινολογίες του.
Ο ακαλυπτος παπάς που έστειλε γιά αντιπρόσωπο του, τον εκφράζει απόλυτα.
Είναι η φωνή του κυρίου του.
Ο "ξεπλυμένος" "χοντρόπαπας" σας υπενθυμίζει ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ότι δεν υπήρξε αντιπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου, απλώς ειδοποιήθηκε εκτάκτως να μεταφέρει χαιρετισμό ως κληρικός της Αρχιεπισκοπής! Εξέφρασε σε δε, όταν ζήτησε τον λόγο, δικές ΤΟΥ απόψεις και όχι του Αρχιεπισκόπου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαναλαμβάνω: οι απόψεις ΜΟΥ είναι απόψεις ΜΟΥ!
Υπογραφή: ξεπλυμένος χοντρόπαπας
Διόρθωση του προηγουμένου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "ξεπλυμένος" "χοντρόπαπας" σας υπενθυμίζει ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ότι δεν υπήρξε αντιπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου, απλώς ειδοποιήθηκε εκτάκτως να μεταφέρει χαιρετισμό ως κληρικός της Αρχιεπισκοπής! Εξέφρασε δε, όταν ζήτησε τον λόγο, δικές ΤΟΥ απόψεις και όχι του Αρχιεπισκόπου!
Επαναλαμβάνω: οι απόψεις ΜΟΥ είναι απόψεις ΜΟΥ!
Προτείνω δε, αν θέλουμε να συζητήσουμε θέματα σοβαρά, να τα συζητήσουμε σοβαρά και με σοβαρότητα! Όσο για τους χαρακτηρισμούς που εδώ και δύο εβδομάδες δέχομαι, δεν ιδρώνει το αυτί μου διότι δηλώνουν το ποιόν αυτών που μιλούν. Εγώ δεν έβρισα κανέναν. Εξέφρασα κάποιες προσωπικές μου απόψεις, αποκλειστικά δικές μου. Μπορεί να κάνω και λάθος. Συγχωρέστε με και ευχηθείτε να το καταλάβω. Όλοι κάνουμε λάθη. Μπορεί κι εσείς να κάνετε λάθος, που έχετε αντίθετες απόψεις απο τις δικές μου, τις οποίες σέβομαι έστω και αν διαφωνώ. Είστε αλάθητοι; Ας μιλήσουμε, λοιπόν, Χριστιανικά, δηλαδή σεβόμενοι ο ένας τον άλλον. Δεν λέει, νομίζω, πουθενά ότι όποιος έχει λανθασμένες απόψεις παύει να είναι εικόνα Θεού και δεν είναι άξιος σεβασμού!!!!
Υπογραφή: ξεπλυμένος χοντρόπαπας.