Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009


Β΄ Επιστολή

Κόρινθος 11.2.2009

Φίλε Οδυσσέα, χαίρε εν Κυρίω.

Η από 9.2.2009 απάντηση στο blog σου, με τίτλο «Οφειλομένη απάντηση», πιστεύω δεν ικανοποιεί την κοινή λογική οποιουδήποτε. Και αυτό το θεωρώ φυσικό.

1. Ας δούμε τα πράγματα απ’ την αρχή:



α. Στις 2.2.2009 δημοσίευσες ένα κείμενό σου με τον τίτλο «δίγλωσση συμπεριφορά» στο οποίο επάξια εγκωμίαζες τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο. Έγραφες χαρακτηριστικά:

«Ποιος μπορεί ν’ αμφισβητήση την ορθόδοξη συνείδησι του χαρισματούχου μητροπολίτου Ναυπάκτου Ιεροθέου; Οι μεστοί λόγοι του και τα έμπλεα μυστικής θεολογίας πολλά συγγράμματά του, οι ορθόδοξες θέσεις του κατά του παπισμού και οικουμενισμού, τον ευθυγραμμίζουν με τη διδασκαλία των πατέρων. Ακόμη και στην προσφώνησί του προς τον πατριάρχη Βαρθολομαίο είχε το θάρρος σε κάποια αποστροφή του λόγου του να μιλήση για ορθόδοξη μαρτυρία. Το έργο του φιλόθεο. Η ποιμαντορία του έγκαρπος. Η αναγνώρισί του καθολική, ακόμη και από τους έξωθεν».

Ακολούθως εξέφραζες την απορία σου για το ότι ο Σεβ. Ιερόθεος

δέχθηκε στη Μητρόπολή του τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Έγραψες: «Πως είναι δυνατόν ο ορθόδοξος αυτός επίσκοπος να καλέση και να υποδεχθή με τιμές στη μητρόπολί του τον πρωτοπόρο σε φιλοπαπικά και οικουμενιστικά ανοίγματα πατριάρχη Βαρθολομαίο;»!


β. Στις 3.2. 2009 σου έστειλα επιστολή, την οποία δημοσίευσες την ίδια μέρα στο blog σου. Σ’ αυτή επεσήμανα ότι έπρεπε να εστιάσεις την κριτική σου στη μη αποτείχιση του Σεβ. Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιεροθέου, που είναι το «μείζον». Υπογράμμισα δε, ότι απέφυγες να το κάνεις αυτό, γιατί συ ο ίδιος, μολονότι το blog σου φέρει την ονομασία «Αποτείχιση» και παρακινείς τους άλλους σε αποτείχιση, μένεις προσκολλημένος στους κόλπους της Εκκλησίας του Βαρθολομαίου, που είναι ενωμένη με την παπική Εκκλησία.


γ. Στις 9 Φεβρουαρίου 2009 δημοσίευσες «Οφειλομένη απάντηση» στην πιο πάνω Επιστολή μου στην οποία απέφυγες να απαντήσεις στις επισημάνσεις και παρατηρήσεις μου, γιατί συ ο ίδιος που παρακινείς τους άλλους σε αποτείχιση, παραμένεις στην Εκκλησία του Βαρθολομαίου!

2. Επίτρεψέ μου να σου απαντήσω τα εξής στο τελευταίο

δημοσίευμά σου:

Όταν ένας επίσκοπος είναι αιρετικός, όπως ο Βαρθολομαίος κλπ, οι πιστοί μπορούν να πράξουν τρία τινά:


α. Να αποτειχιστούν από τον αιρετικό, ή αιρετικούς επισκόπους τους, και από όσους «κοινωνούν» με αυτούς, όπως ορίζουν οι άγιοι Πατέρες και οι Κανόνες.


β. ΄Η, να συνεχίσουν να «κοινωνούν» με τον αιρετικό ή αιρετικούς επισκόπους τους και τους «κοινωνούντες» με αυτούς.


γ. ΄Η, να συνεχίσουν οι ίδιοι να «κοινωνούν» με τον αιρετικό ή αιρετικούς επισκόπους τους και τους «κοινωνούντες με αυτούς, ταυτόχρονα όμως να παρακινούν τους άλλους πιστούς να αποτειχιστούν!


Το πρώτο από τα πιο πάνω υιοθέτησα εγώ. Συμμορφώθηκα

με τις επιταγές των αγίων Πατέρων. Αποτειχίστηκα το 1990 από την Εκκλησία του Βαρθολομαίου, που είναι «εκκλησία των πονηρευομένων», δηλ. των Λατινοφρόνων! Παρέμεινα στην Εκκλησία του Χριστού, την Μία αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία, από την οποία έχετε αποκοπεί όλοι σεις οι καινοτόμοι, που ήδη ενωθήκατε με τον Πάπα σας!


Το δεύτερο πιο πάνω υιοθέτησε, καλώς ή κακώς, ο Σεβ. Ναυπάκτου Ιερόθεος. Και στο σημείο αυτό, περίμενα να εστιάσεις την κριτική σου.


Το τρίτο υιοθέτησες εσύ. Δηλ. συνιστάς στους πιστούς να αποτειχίζονται από τον Βαρθολομαίο, με τον οποίο όμως εσύ συνεχίζεις να «κοινωνείς»!


Αυτό όμως, φίλε Οδυσσέα, λέγεται υποκρισία και φαρισαϊσμός, πράγματα τα οποία κατέκρινε ο Κύριος, όταν είπε :

«Επί της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι. πάντα ουν όσα εάν είπωσιν υμίν τηρείν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δε τα έργα αυτών μη ποιείτε. λέγουσι γαρ και ου ποιούσι»( Ματθ. 23, 2-3)!

Και εσύ, φίλε Οδυσσέα, τόσα χρόνια που σε γνωρίζω από σπουδαστή, ποτέ δεν υπήρξες ούτε Φαρισαίος, ούτε υποκριτής!

Γιατί τότε η αντιφατικότητά σου αυτή! Γιατί «κοινωνείς» με το Βαρθολομαίο και όλους τους παπόδουλους;

Οφείλεις μια τίμια και ειλικρινή εξήγηση. Αλλιώς, σταμάτα τα ωραία λόγια, τα μεγάλα, φίλε μου Οδυσσέα!

Με αγάπη Χριστού

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΣ

16 σχόλια:

  1. Επειδή πρέπει να διατηρήσουμε σώας τας φρένας, στα περί αποτειχίσεως, παύσης μνημοσύνου, "πάντων των αιρετικών", της Μιάς Αγίας..... κ.λπ. ας εντρυφήσουμε στα λόγια κάποιου, οπωσδήποτε "αιρετικού":
    Παρατίθεται απόσπασμα της προς Νικόδημον επιστολής του μακαριστού Αρχιμανδρίτη π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου περί μνημονεύσεως ή μη Λατινοφρόνων Επισκόπων (π. Ε. Θεοδωρόπουλου, Άρθρα-Μελέται-Επιστολαί, τόμος Α΄, 1981): «…..... Επαναλαμβάνω: Ή πιστεύομεν ότι υπάρχει Εκκλησία, έχουσα στρατιάν όλην πιστών Επισκόπων και Πρεσβυτέρων ή πιστεύομεν ότι την Εκκλησίαν αποτελούμεν μόνοι ημείς μετά τινων άλλων. Εν τη δευτέρα περιπτώσει, ας πράξωμεν ό,τι ημείς κρίνομεν πρέπον, εφ’ όσον ημείς πλέον είμεθα η Εκκλησία. Εν τη πρώτη περιπτώσει οφείλομεν να ακολουθήσωμεν την Εκκλησία. Μη λησμόνει ότι τα πρωτεία και το filioque του Πάπα δεν ενεφανίσθησαν ούτε κατά το 1054, ότε απεκηρύχθη η Ρώμη, ούτε κατά το 1053, ούτε κατά το 1052. Επί αιώνας όλους προηγουμένως εδιδάσκοντο ταύτα εν τη Δύσει. Και όμως η Εκκλησία –οικονομία χρωμένη- ηνείχετο και τον Πάπαν και τας κακοδοξίας αυτού. Ναι, π. Νικόδημε! Αυτός ούτος ο μέγας Φώτιος ου μόνον ηνείχετο επί μακρόν να μνημονεύη, εν τοις Διπτύχοις του κακοδόξου Πάπα, αλλά εν έτει 885 έγραψε περί του προ τριετίας αποθανόντος Πάπα Ιωάννου Η΄: «Ούτος τοίνυν ο Ιωάννης ημέτερος, ο τον νουν ανδρείος, ανδρείος δε την ευσέβειαν….. Ούτος ο κεχαριτωμένος της Ρώμης Αρχιερεύς…..» («Περί της του Αγίου Πνεύματος μυσταγωγίας», κεφ. 89). Ω! Εάν έζων τότε ωρισμένοι σύγχρονοι ΥΠΕΡζηλωταί και ΥΠΕΡορθόδοξοι! (Υπήρχον, άλλωστε και τότε παρόμοιοι). Δεν θα εδίσταζον, ένεκα των ανωτέρω εκφράσεων φιλοφροσύνης, να ρίψωσι κατά πρόσωπον του ιερού ανδρός την «ρετσινιάν» του προδότου! Θα απεκάλουν προδότην ποίον; Εκείνον, ον η των πραγμάτων αλήθεια ανέδειξε μέγιστον Πρόμαχον της Πίστεως, αληθινόν ήρωα της Ορθοδοξίας!..... Αδελφέ Νικόδημε, «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου. Πρόσχωμεν την ομολογίαν της αγίας ημών Πίστεως εν ταπεινώσει προσφέρειν». Ενθυμού πάντοτε τον λόγον της Γραφής: «Μη γίνου δίκαιος πολύ, μηδέ σοφίζου περισσά, μήποτε εκπλαγής» (Εκκλησ. 7. 16)».
    Εκτός και εάν και ο πνευματικός αυτός πατέρας αποτειχίσθηκε και αυτός αργότερα και ενετάχθη εις την "Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν" του ΚΙΟΥΣΗ και των Εσφιγμενιτών και επομένως θα πρέπει να κάνουμε και εμείς το ίδιο η απέθανε "εν τη αιρέσει".
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Π ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ

    http://www.youtube.com/watch?v=3AUtw1UpzAQ&feature=channel

    http://www.youtube.com/watch?v=rZmjf70wFtY&feature=channel

    http://www.youtube.com/watch?v=lzsM8xNjkZ0&feature=channel

    http://www.youtube.com/watch?v=wqXiVJti6Qw&feature=channel


    ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    http://agiooros.freeforums.org/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε οχι και Εκκλησια του Χριστου τα σχισματα του Παλαιοημερολογιτισμου! Ε οχι κυριε Σακαρελο. Ναστε λιγο σεμνοτερος.
    Σεις που καταντησατε στους Παλαιοημερολογιτες γινατε φανατικοτεροι απο αυτους. Που πηγατε στην κολασι του Παλιοημερολογητισμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μητροπολίτης Φλωρίνης Π. Αυγουστίνος Καντιώτης

    http://agiooros.freeforums.org/topic-t2719.html#8655

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκκλησια του Χριστου ειναι η ανα τον κοσμον Εκκλησια και οχι τα σχισματα.
    Οι εν Ελλαδι παλαιοημερολογιτες που ξεφυτρωσε η αναγνωρισι τους απο τους Ρωσους της διασπορας ΟΛΩΣ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ειναι αφορισμενοι δυναμει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυπάμαι για το κατάντημα των σχολιαστών, ένας των οποίων υπογράφει ως "αιρετικός"! Αυτό είναι
    το επίπεδό τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το κατάντημα των σχολιαστών σας, ένας των οποίων κομπάζων υπογράφει ως "αιρετικός", είναι αντάξιο του επιπέδου των απόψεών τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλε ανωνυμε να μην διαμαρτυρεσαι μονολεκτικα.
    Μπορεις να εκθετεις τις διαφωνιες σου ελευθερα. Γινε πειστικοτερος του αλλου με τα επιχειρηματα σου. Μην γραφεις για καταντημα και για απαραδεκτο επιπεδο. Φερε επιχειρηματα. Εχεις στη διαθεσι σου σελιδες ολοκληρες. Δεν υπερασπιζομαι κανενα θελω να βλεπω ελευθερο λογο. Διαβασε και οσα εχει το blogs τωρα στην πρωτη σελιδα. Οδυσσεας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στους επικριτικούς σχολιαστές μας, σχετικά με το επίπεδο και το κατάντημά μας, ένα έχουμε να απαντήσουμε. Να παραφράσσουμε, για την περίπτωσή μας, τον Παύλο (Ρωμ. 5. 20):
    "ου δε επλεόνασεν η τεκμηρίωσις, υπερεπερίσσευσεν η ύβρις".
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφορισμένοι είστε σεις,οι Νεοημερολογίτες,
    που ενωθήκατε με τον Πάπα! Όσο και να φωνάζετε έχετε στο κεφάλι σας τα αναθέματα των Πατέρων!
    Κατά τα άλλα, φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθξεί ο νοικοκύρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν σηκωνεσαι να φυγεις απο την εκκλησια του Χριστου για λαθη των επισκοπων μενεις εντος της και αγωνιζεσαι προσευχομενος να σταματησουν τα αιρετικα ανοιγματα μερικων!προς Θεου η Εκκλησια της Ελλαδος ειναι αρκετα παραδοσιακη και αντιπαπικη μπορω να πω...στο συνολο του κληρου της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η προσχώρηση των δεσποτάδων σας στον παπισμό, αγαπητέ Μοντέρνε πάτερ,δεν είναι λάθη. Είναι προδοσία της Ορθοδοξίας, για την οποία οι άγιοι Πατέρες της Ορθοδοξίας, διατάσσουν την αποτείχιση όλων των πιστών, αν θέλουν να είναι μέλη της Εκκλησίας. ΄Οσοι δέχτηκαν το Νέο Ημερολόγιο, όσοι μένουν με το Βαρθολομαίο έπαυσαν πλέον μέλη της Εκκλησίας του Χριστού. Διαβάστε τι λένε οι Πατέρες επ' αυτού καί όχι οι "νεοάγιοι" γυρολόγοι "γεροντάδες" σας!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο πρώτος σχολιαστής,ο επαξίως υπογραφόμενος ως αιρετικός, γράφει οτι για να διατηρήση "σώας τας φρένας του", παραθέτει για την αποτείχισι σχετικό απόσπασμα του π. Ε. Θεοδωροπούλου, τον οποίον χαρακτηρίζει και αυτόν αιρετικό! Και ναι μεν με τα όσα αθεολόγητα, κακόδοξα και ανιστόρητα γράφει ο άνθρωπος αυτός είναι πράγματι κακόδοξος, όμως και ο ανώνυμος σχολιαστής δεν μπόρεσε να διατηρήση σώες και αλώβητες τις φρένες του, με αποτέλεσμα να τα πληρώνουμε εμείς με τις εξυπνάδες του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ¨Ολα τα παπά-κια του Βατικανού κοάζουν
    ζήτω ο Βαρθολομαίος και αίσχος στους
    Παλαιοημερολογίτες, που είναι εκτός
    Εκκλησίας και δεν πρόκειται να σωθή
    ούτε... μισός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμείς οι κακόδοξοι, θα συμβουλεύαμε εσάς τους καλόδοξους να ακολουθήσετε την παύλεια προτροπή: "Αδελφοί, μη παιδία γίνεσθε ταις φρεσίν, αλλά τη κακία νηπιάζετε, ταις δε φρεσί τέλειοι γίνεσθε" (Κορ. Α΄ 14. 20).
    Όσον αφορά την σωτηρία ημών των κακοδόξων επαφιέμεθα στο έλεος του Θεού, αλλά και στις προσευχές υμών των καλοδόξων, σύμφωνα και με τη ρήση του αγίου Σιλουανού του Αθωνίτη:
    «αν θέλεις να φυλάξεις τη νοερά προσευχή, πρέπει να αγαπάς αυτούς που σε έχουν προσβάλλει και να προσεύχεσαι γι' αυτούς, μέχρις ότου η ψυχή σου βρει την ειρήνη· και τότε ο Θεός θα σου χαρίσει την ακατάπαυστη προσευχή, επειδή η χάρη της προσευχής δίδεται σ' αυτούς που προσεύχονται για τους εχθρούς τους».
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένας, από τους πιό πάνω κ.κ. ανώνυμους σχολιαστές, δηλ. από αυτούς ντρέπονται να βάλουν το όνομά τους κάτω απ' τις βαρύγδουπες απόψεις τους, αποφαίνεται ότι δεν είναι Ελλησία οι Παλαιοημερολογίτες! Προφανώς θεωρεί ότι είναι Εκκλησία οι αιρετικοί Λατινόφρονες του αρχηγού του Βαρθολομαίου, που ενώθηκαν με τον Πάπα! Και συνιστά στον αγαπητό κ. Σακαρέλλο, που εγκατέλειψε την κακόδοξη εκκλησία τους για να έλθη στην Εκκλησία του Χριστού, πού ακολουθεί πάντα το Παλαιό Ημερολόγιο και είναι κατά του παπισμού, να είναι "λίγο σεμνότερος"!
    Τουλάχιστον, ο κ. Σακαρέλλος, ό,τι γράφει το υπογράφει κ. ανώνυμε! Κατά σε, φαίνεται ότι το να βρίζεις, κρυπτόμενος κάτω απ' την ανωνυμία είναι... σεμνότητα! Εύγε σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου