Το θυμιάτισμα του διαβόλου.
Ερώτηση 3η.
"Για τις εκκλησίες που βεβηλώθηκαν από τους ιερείς που κοινώνησαν με την αίρεση και κατέχονται από αυτούς.
Εάν πρέπει να μπαίνουμε σ' αυτές για να προσευχηθούμε και να ψάλλουμε.
Απάντηση.
Δεν πρέπει να μπαίνουμε καθόλου στις εκκλησίες αυτές με τους τρόπους που αναφέρθηκαν, γιατί είναι γραμμένο·
«Να, ο οίκος σας εγκαταλείπεται έρημος».
Γιατί μόλις μπαίνει μέσα στις εκκλησίες αυτές η αίρεση , φεύγει ο άγγελος που εποπτεύει όλα όσα γίνονται εκεί, σύμφωνα με τα λόγια του μεγάλου Βασιλείου και ο ναός αυτός γίνεται ένας κοινός οίκος .
Γιατί λέγει· «Δεν θα μπω μέσα σε εκκλησία πονηρών».
Και ο Απόστολος· «Ποια συμφωνία υπάρχει ανάμεσα στον
ναό του Θεού και στα είδωλα»".
(Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου Επιστολή ΣΙΕ', Μεθοδίω μονάζοντι).
Για τους Χριστιανούς που χρησιμοποιούν το επιχείρημα ότι δεν μπορούν να μην πηγαίνουν στην Εκκλησία και γι αυτό το λόγο συνεχίζουν να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Αιρετικούς Οικουμενιστές Ψευδoεπισκόπους ,τους απαντάμε με μεγάλη αγάπη Χριστού, ότι και αυτοί που διέκοψαν την Εκκλησιαστική κοινωνία με τους Οικουμενιστές Αιρετικούς Ψευδoεπισκόπους για τον ίδιο λόγο το έκαναν, διότι δεν μπορούν να μην πηγαίνουν Εκκλησία.
Σύμφωνα με την Τιμία Επιστολή του Οσίου Θεόδωρου Στουδίτου του Ομολογητού, όσοι Χριστιανοί πηγαίνουν τώρα στην Ψευδοεκκλησία που μνημονεύουν τους Αιρετικούς Οικουμενιστές Ψευδoεπισκόπους τις Συνόδου της Κρήτης εκεί
είναι ένας εγκαταλειμμένος και έρημος από τον Θεό τόπος,
"Να, ο οίκος σας εγκαταλείπεται έρημος».
Που αυτό σημαίνει ότι πηγαίνουν και μπαίνουν μέσα στην Ψευδοεκκλησία του Σατανά και των υπηρετών του, αντίθετα από ότι τους λέγουν όλοι οι Άγιοι της Πατέρες της Εκκλησίας δια του Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου του Ομολογητού, οτι δεν πρέπει να πηγαίνουν και να μπαίνουν οι Χριστιανοί στην Σατανικές Ψευδοεκκλησίες των Αιρετικών,
«Γιατί μόλις μπαίνει μέσα στις εκκλησίες αυτές η αίρεση , φεύγει ο άγγελος που εποπτεύει όλα όσα γίνονται εκεί και αυτός γίνεται ένας κοινός οίκος» και επίσης,
«Δεν θα μπω μέσα σε εκκλησία πονηρών», δηλαδή εκεί που είναι οι υπηρέτες των δαιμόνων.
Και ο Απόστολος· «Ποια συμφωνία υπάρχει ανάμεσα στον ναό του Θεού και στα είδωλα», δηλαδή ανάμεσα στον Χριστό και τον διάβολο.
Όσοι πάλι Χριστιανοί κάνουν υπακοή με λόγο και με έργο στους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας και δεν πηγαίνουν στην Οικουμενιστική Ψευδοεκκλησία του Διαβόλου εκεί δηλαδή που μνημονεύουν και θυμιάζουν τους υπηρέτες του, τους Αιρετικούς Οικουμενιστές Ψευδεπισκόπους της Ληστρικής Συνόδου τής Κρήτης - και δια αυτών θυμιατίζουν τον ίδιο τον Διάβολο - και όσους έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς, τότε αυτοί οι Χριστιανοί πηγαίνουν στην Αληθινή Εκκλησία.
Είναι αναμφισβήτητο ότι αυτό το θέμα της Σατανικής Παναιρέσεως του Οικουμενισμού είναι θέμα Αιώνιας Σωτηρίας και καθώς διδάσκουν οι Θεοφόροι Πατέρες μας ότι έξω από την Εκκλησία δεν υπάρχει Σωτηρία, είναι προς συμφέρον όλων των Πιστών να ασπαστούμε και να κάνουμε συν Θεώ ζωής μας, τον εξής θαυμάσιο λόγο τους,
"Μένε εις Εκκλησίαν και ου προδίδοσαι υπό της Εκκλησίας.
Εάν δε φύγης απο Εκκλησίας, ουκ αιτία η Εκκλησία... Εάν δε εξέλθης έξω, θηριάλωτος γινη· αλλ' ου παρά την μάνδραν τούτο, αλλά παρά την συν μικροψυχίαν...
Εκκλησία γαρ ου Τοίχος και Όροφος , αλλά Πίστις και Βιος ".
(Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος, "Οτε της Εκκλησίας έξω ευρεθείς").
Τέλος, όσο για την Οικουμενιστική Αντίχριστη θεωρεία και πρακτική της "Ψυχολογίας του πλήθους",
"Πρόσεχε λοιπόν αδελφέ, τι λέγει ο Θείος Βασίλειος σε εκείνους που κρίνουν την αλήθεια με το πλήθος.
«Αυτός που δεν τολμά» λέγει, «να δικαιολογήσει τη συζήτηση που γίνεται, ούτε έχει να παρουσιάσει αποδείξεις και εξαιτίας αυτού καταφεύγει στο πλήθος, ομολογεί την ήττα του, επειδή δεν έχει κανένα εφόδιο θάρρους».
Και μετά από άλλα· «Ας μου δείξει την ομορφιά της αλήθειας, έστω και ένας και πολύ σύντομα θα πεισθώ.
Όμως πλήθος πολύ χωρίς αποδείξεις, είναι βέβαια ικανό να απειλήσει, αλλά να πείσει καθόλου.
Ή πόσες μυριάδες θα με πείσουν να πιστέψω ότι η ημέρα είναι νύχτα, ή το χάλκινο νόμισμα να το θεωρήσω χρυσό και έτσι να το δεχθώ, ή να προγευθώ ολοφάνερο δηλητήριο, αντί για κατάλληλη τροφή;» "
(Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου, Επιστολή ΜΗ', "Αθανασίω τέκνω").
Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΛΛΟΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ .
ΑπάντησηΔιαγραφή