Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025

Φρίξον ήλιε, στέναξον η γή .......!!!!!!!!!!!(Ομιλία του Μητροπολίτη Φλωρίνης στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου)

 

Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα μου, έμόλυναν την μερίδα μου, έδωκαν την μερίδα μου εις έρημον άβατον, εις αφανισμόν απωλείας… Iερεμίας (12,10)

 

 


Κυκλοφόρησε στο παρακάτω link video με ομιλία του Μητροπολίτη Φλωρίνης στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαΐδας στις 25 Οκτωβρίου 2025.

Κυκλοφόρησε στο παρακάτω link video με ομιλία του Μητροπολίτη Φλωρίνης στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαΐδας στις 25 Οκτωβρίου 2025.

(https://www.youtube.com/watch?v=16iIJydQ-Ao)

Στην ομιλία αυτή (απο 36.25 και συνέχεια) ακούγονται  βλασφημίες και σεργιανιστικές οικουμενιστικές απόψεις, που δεν έχουν καμία σχέση με την Ορθόδοξη Θεολογία, αλλά κινούνται δυστυχώς εντός της περιοχής της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος.

Δημοσιεύουμε την ομιλία και παρακαλούμε τους αναγνώστες του ιστολογίου να εκφράσουν με ευπρέπεια, θεολογικό λόγο  και εκκλησιαστικό ήθος τις απόψεις τους γι΄αυτά που λέγονται. 

Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται, για ευνόητους λόγους.
Προκειμένου να διευκολύνουμε την συζήτηση, τα θέματα που θα πρέπει να σχολιασθούν θεολογικά είναι τα εξής:

1.Ταυτίζεται η Εκκλησία του Χριστού με την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος;

2.Είναι η αποτείχιση αίρεση;

3.Αποφασίζει μόνο η εκάστοτε Εκκλησιαστική Σύνοδος για την εφαρμογή των ιερών κανόνων, που αφορούν θέματα πίστεως  και ιδιαίτερα για την αποτείχιση;

4.Τα μυστήρια που τελέστηκαν στην ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής είναι ΑΚΥΡΑ και ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ;

Οι απόψεις θα συγκεντρωθούν σε ειδικό άρθρο, που θα δημοσιεύσουμε στην συνέχεια.

Για την διευκόλυνση της παρουσίασης των απόψεων παρακαλούμε τους σχολιαστές να γράφουν μόνο τα αρχικά του ονόματος των και του επωνύμου τους.

Ως ιστολόγιο υπενθυμίζουμε στον Μητροπολίτη και στους αναγνώστες το παρακάτω κείμενο του Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, σε έγγραφό  του με ημερομηνίαν 12 Ιανουαρίου 1974, απευθυνόμενος στην  Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος  με θέμα: «Ποιός είναι Κανονικς κα ποιος  Αντικανονικός;».

 «Αλλά σας ερωτώ, άγιοι αδελφοί· Είμεθα όντως και απολύτως κανονικοί ημείς; Έχομεν άσπιλον κανονικότητα; Απαντώ στεντορείως: ΟΧΙ! ΟΧΙ! ΟΧΙ!

»Είμεθα και ημείς αντικανονικοί, πρώτον, διότι ως και εις πρόσφατα τηλεγραφήματά μου ετόνισα, όλοι φέρομεν εν εαυτοίς προπατορικόν αμάρτημα αντικανονικότητος, αμέσως ή εμμέσως, εκ της Ιεραρχίας, την οποίαν εδημιούργησεν η αντικανονική πενταμελής αριστίνδην σύνοδος του 1922, η οποία ανέδειξεν Αρχιεπίσκοπον τον Χρυσόστομον Παπαδόπουλον, και μάλιστα διά τριών μόνον ψήφων.

Υπό της Συνόδου αυτής εξελέγησαν και οι Μητροπολίται Χαλκίδος Γρηγόριος, Κορινθίας και είτα Αθηνών Δαμασκηνός, Ακαρνανίας Κωνσταντίνος, Ηλείας Αντώνιος, Κυθήρων και είτα Λαρίσης και είτα Αθηνών Δωρόθεος, Κερκύρας και είτα Αμερικής και Κων/λεως Αθηναγόρας και τέλος Καρυστίας και είτα Χίου Παντελεήμων, οίτινες εχειροτόνησαν άλλους, εκείνοι άλλους κ.ο.κ. Όλοι, λοιπόν, λόγω προελεύσεως έχομεν εν εαυτοίς το προπατορικόν αμάρτημα της αντικανονικότητος. “Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω” κατά των άλλων.

»Είμεθα και ημείς αντικανονικοί, δεύτερον, διότι εις την παρούσαν Σύνοδον παρακάθηνται Ιεράρχαι, εκλεγέντες υπό της Αριστίνδην Συνόδου του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού.

»Είμεθα και ημείς αντικανονικοί, τρίτον, διότι οι ημίσεις περίπου εκ των Συνέδρων της παρούσης Συνόδου είναι συναυτουργοί των μετά το 1967 γενομένων.

»Είμεθα και ημείς αντικανονικοί, τέταρτον, διότι το σύνολον των μελών της παρούσης Συνόδου, ή τουλάχιστον η συντριπτική πλειονότης, έλαβον χειροτονίαν Διακόνου ή Πρεσβυτέρου ή και αμφοτέρας εις ηλικίαν κατωτέραν της υπό των Ιερών Κανόνων οριζομένης, και κινδυνεύουν, αν εφαρμοσθή η απόλυτος κανονική ακρίβεια, την οποίαν εν τούτοις ζητούμεν μετά λυσσώδους επιμονής προκειμένου περί της εκλογής των μετά το 1967 Ιεραρχών, κινδυνεύουν, αν εφαρμοσθή η κανονική ακρίβεια, όχι μόνον να αποκλεισθούν εκ της παρούσης Συνόδου, όχι μόνον να χάσουν την επισκοπήν των, αλλά να καθαιρεθούν τελείως από πάσης ιερατικής εξουσίας, δεδομένου ότι ποινήν καθαιρέσεως επιβάλλουν οι Ιεροί Κανόνες διά την τοιαύτην παράβασιν.

»Επαναλαμβάνω τους λόγους των τηλεγραφημάτων μου: “Εν τη Εκκλησία της Ελλάδος ουδείς Ιεράρχης ευρεθήσεται κανονικός από ρύπου αντικανονικότητος”. Και:“Εάν αντικανονικότητος παρατηρήσεις εν ημίν, Κύριε, Κύριε, τις υποστήσεται;”...Προσφυέστατα εγράφη προχθές εις ημερησίαν εφημερίδα των Αθηνών, ότι αν θέλη η Πολιτεία να εύρη Επισκόπους ανεπιλήπτου κανονικότητος, ίνα αυτοί και μόνοι αναδείξουν τον νέον Αρχιεπίσκοπον, μίαν λύσιν έχει: Να ζητήση παρά του Θεού όπως στείλη και πάλιν εις την γην τους 12 Αποστόλους!» (Σπ. Καρατζαφέρη, Φάκελλος Εκκλησία, σελ. 137, 139).

Ο έγκριτος παρ’ Αρείω Πάγω Δικηγόρος και διαπρεπής νομομαθής Δημ. Αντύπας, εν τω έργω του «Αστραπαί εν ζόφω» - Αθήναι 1952, λέγει τα εξής: «Η Εκκλησία δεν τηρεί τους Ιερούς Κανόνας, όθεν και προαγόμεθα να φρονώμεν ότι δεν πιστεύει εις την θεοπνευστίαν αυτών» (σελ. 19). Και αλλαχού γράφει: «Αντικανονική Εκκλησία, η προτεσταντικώ δικαίω απορρίπτουσα εις τον κάλαθον των αχρήστων τους Ιερούς Κανόνας, Εκκλησία εμπνέουσα την εντύπωσιν Λερναίας Ύδρας, Εκκλησία από την οποίαν περιέργως και αντιευαγγελικώς αναφαίνονται Ιεράρχαι πλούσιοι, Εκκλησία παρεξηγημένη ως παρέχουσα τον τύπον Άννα-Καιάφα συνεδρίου Φαρισαίων και Πιλάτων» (σελ. 10).

------------------------------------------------------------------------------------

Στον επίλογο της ομιλίας και της διεστραμμένης ερμηνείας του χωρίου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, προβάλλουμε τό αυθεντικό καί γνήσια Χρυσοστομικό: «Εἴ που τήν εὐσέβειαν παραβλαπτομένην ἴδοις, μή προτίμα τήν ὁμόνοιαν τῆς ἀληθείᾳς, ἀλλ᾽ ἵστατο γενναίως ἕως θανάτου… τήν ἀλήθειαν μηδαμοῦ προδιδούς».

-------------------------------------------------------------------------------

«Ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἤ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή αὐτούς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἤ μετ’ αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἄννα καί Καϊάφα εἰς τήν γέενναν τοῦ πυρός.» Μέγας Αθανάσιος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου