Εισαγωγικά
Δημοσιεύουμε την ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ του επισκόπου ΤΥΧΙΚΟΥ που
υπέβαλλε στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου στις 18 Ιουνίου 2025.Σχετικά
με το θέμα της αποτείχισης γίνεται αναφορά στις σελίδες 2, 4 και 5.
Μετά τα τελευταία γεγονότα στο Φανάρι και την αποκήρυξη της αποτείχισης
από τον επίσκοπο Τυχικό ο π.Σεραφείμ Ζήσης (π.Σ.Ζ) δημοσίευσε σχόλιο στο οποίο μεταξύ των άλλων
γράφει:
« Δυστυχῶς,
κοντά στήν ... «μή
δικαίωση» τοῦ «συνοπτικῶς ἐκτελεσθέντος»
Μητροπολίτου Πάφου κ. Τυχικοῦ,
προσετέθη τώρα καί ἡ ἀποκήρυξη τῆς (ἱεροκανονικῆς
καί ἁγιοπατερικῆς) Ἀποτειχίσεως ἐκ
μέρους του, ἀντίθετα ἀπό τήν «Ὁμολογία Πίστεως» πού εἶχε ὑποβάλει
γραπτῶς τό καλοκαῖρι (verba volant, scripta
manent). Ἐκεῖ διευκρίνιζε τήν δέουσα διάκριση
Ἀποτειχίσεως καί Σχίσματος.
Ἀλλά, ὅπως καί ὁ κάποτε ἐκπεσών
μεταξύ τῶν Ἁγίων Τεσσαράκοντα στρατιώτης,
τώρα ὁ κ. Τυχικός καί τοῦ μαρτυρίου ἐξέκλινε, καί «σωτηρίας» δέν ἠξιώθη· τόν ἐξεθρόνισαν οὕτως ἤ ἄλλως.
Τώρα ἡ παράνομη ἐκθρόνιση ἔχει τήν σφραγῖδα
καί τοῦ Οἰκ. Πατριαρχείου».
Απλά ρωτάμε τον π.Σ.Ζ;.
1.Ποιοι είναι σήμερα οι ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ μετά την Κολυμπάριο Ψευτο-Σύνοδο και την αναγνώριση του ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ;
2.Ο επίσκοπος Τυχικός ανήκε σε Ορθόδοξη ή Σχισματοαιρετική Σύνοδο;;
3. Ποια πρέπει να είναι η ορθόδοξη πρακτική που πρέπει να ακολουθήσει το χριστεπώνυμο πλήρωμα, της ακρίβειας ή της οικονομίας;;;
4.Γιατί οι αποτειχισμένοι της ομάδος, που ανήκει ο π.Θ.Ζ και θεωρούν ότι ακολουθούν την σωστή Ιεροκανονική αποτείχιση, είχαν ως άμεσο συνεργάτη ΜΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΙΕΡΕΑ, που χειροτονήθηκε μετά την Κολυμπάριο Ψευτοσύνοδο από τον επίσκοπο Τυχικό;;;
5. Ο Κύπριος ιερέας, που καθαιρέθηκε με ενέργειες του επισκόπου Τυχικού για λόγους πίστεως, δεν εφήρμοσε την ορθόδοξη πρακτική της Ιεροκανονικής Αποτείχισης;;
6.Πως θεωρεί ο π.Σ.Ζ αποδεκτή την παραπάνω ομολογία πίστεως όταν ο επίσκοπος εμμέσως πλήν σαφώς κατηγορεί πρόσωπα, που ανήκουν στον χώρο της αποτείχισης;;;Μόνο όσοι συμφωνούν με τον π.Σ.Ζ είναι ιεροκανονικά αποτειχισμένοι;;Οι άλλοι είναι ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ;;;
--------------------------------------------------------------------------





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου