Κυριακή 13 Ιουλίου 2025

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΜΝΕ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ 

ΑΠΟ ΤΟ 1993.

Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ.


Δημοσιευουμε παρακατω μια επιστολη του ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα. Θα ακολουθησουν και αλλες. Απευθυνεται προς ενα, αλλα σημερα και σε πολλους αποδεκτες. Ιδιαιτερα σε καποιους συκοφαντες αλλα και θρασεις παραχαρακτες της ιστορικης Αληθειας. Διαβαζοντας την επιστολη βλεπει ο καθενας εναν γενναιο και τολμηρο Ορθοδοξο κληρικο να ελεγχει τον ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ Βολου Χριστοδουλο Παρασκευαιδη  μετεπειτα αρχιεπισκοπο που μας εφερε στην Ελλαδα τον Παπα.
Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας, ΠΡΩΤΟΣ και ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΩΤΑΤΟΣ την εποχη εκεινη αγωνιζονταν σαν ενας νεος Μαρκος Ευγενικος εναντιον των Οικουμενιστων και της Παναιρεσης του Οικουμενισμου που ηρχιζε να προβαλη και να εξαπλουται επικινδυνα. Υστερα απο λιγο τον καλεσε ο Χριστοδουλος και τον ειπε: ΄Η εσυ θα φυγεις απο εδω ή εγω. Αλλα επειδη εγω ειμαι δεσποτης, πρεπει να φυγεις εσυ. 
Κυριοι καλοθελητες, που τοχετε παρακανει, δειξτε μου ενα και μονο ενα κληρικο στην εκατονταετια ολοκληρη θα λεγαμε, που να μιλησε σε δεσποτη ον τροπον ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας που απο τοτε αποτειχιστηκε και μετεβη στη Λαρισα, που και εκει δεν μνημονευε, αλλα αποτειχισθηκε για λογους Δικαισυνης απο τον Μοιχεπιβατη Ιγνατιο Λαππα χαρακτηριζοντας τον τετ α τετ μεσα στο γραφειο του ως ληστη και αρπαγα του θρονου του Αγιωτατου ΘΕΟΛΟΓΟΥ και ως Μοιχεπιβατη. Και αφου εφυγε κι απο τη Λαρισα μενει πλεον σε σπηλια του Πηνειου σαν μονιμος κατοικος.  
Ολοι οι αλλοι, μπορουν να μας πουν, που σημερα εμφανιζονται σαν ηρακλεις και ...Ατλαντες της Ορθοδοξιας, τοτε το 1993, που σταυλιζαν και που κατοικοεδρευαν; Μπορουν να μας απαντησουν ή οι ιδιοι ή οι λατρεις τους και προσκυνητες τους; Σταματουμε σημερα εδω για να απολαυσετε το θαυμασιο κειμενο της επιστολης του γενναιου και εγκρατους ιερομοναχου και θα επανελθουμε δριμυτεροι ή επεικεστεροι αναλογα με τις εξελιξεις.





27.12.1993

Ιερα Μονη αγιου Σπυριδωνος Προμυριου

Σεβασμιωτατον μητροπολιτην Δημητριαδος  κ. Χριστοδουλον.  

.....................................................................................................

Γιατι στα θεματα της Πιστεως η θεσι σας Σεβασμιωτατε, δεν ειναι ξεκαθαρη και δεν ομολογειτε την Αληθεια αποδοκιμαζοντας το ψεμμα οταν αυτο προερχεται απο στελεχη της Εκκλησιας;

Διατι δεν ειπατε τιποτα δημοσια και με παρρησια δια την προδοτικη συμφωνια με τους Μονοφυσιτες, δια τα αιρετικα φρονηματα του αρχιεπισκοπου Αυστραλιας Στυλιανου, του Περγαμου Ιωαννου; Δια τα προδοτικα φιληματα των Ημετερων με τους Παπικους, τις συμπροσευχες και τις χοροστασιες με τους Αιρετικους; Τον Οικουμενισμο που μας εχει αποξενωσει απο την παραδοσι μας, τους διαλογους της αγαπης κ.λ.π;

Τελευταια διαβασα μια μελετη σας στο περιοδικο «ΠειραΪκη Εκκλησια» του μηνος Οκτωβριου δια το συνεδριο  των Ημετερων με τους Παπικους στο Μπαλαμαντ του Λιβανου την 17.6.93 και πικραθηκα βλεποντας οτι ολη η προσοχη σας και το βαρος επεσε στο θεμα της Ουνιας και οχι στην προδοσια των Ημετερων, που ουτε λιγο ουτε πολυ, αναγνωρισαν τους Παπικους, ως αδελφη Εκκλησια, τα μυστηρια τους ως εγκυρα, απαγορευουν τους αναβαπτισμους, δεχονται οτι η σωζουσα αληθεια της Πιστεως δεν ειναι αποκλειστικως και μοναδικως κατατεθειμενη στην Ορθοδοξια, αλλα ειναι απο κοινου και στον Παπισμο.

Αναφερω τα χαρακτηριστικα αυτα σημεια του κειμενου της συμφωνιας χαριν της αληθειας, τα οποια καθε φορα που διαβαζω ή σκεπτομαι πιστεψτε με σεβασμιωτατε μου ερχεται το αιμα στο κεφαλι και η διαθεσι να φτυσω οχι τους Παπικους αλλα τους Ημετερους που εκαναν τη συμφωνια.

Εκατερωθεν αναγνωριζεται οτι οσα ενεπιστευθη ο Χριστος εις την Εκκλησια Του - ομολογια της Αποστολικης Πιστεως μετοχη εις τα αυτα μυστηρια, κυριως εις την μιαν ιερωσυνην την τελουσαν την μιαν θυσιαν του Χριστου, αποστολικη διαδοχη των επισκοπων - δεν δυνανται να θεωρηθουν ως αποκλειστικη ιδιοκτησια μιας των ημετερων εκκλησιων. Ειναι σαφες οτι εντος του πλαισιου τουτου αποκλειεται πας αναβαπτισμος. Δια τουτον ακριβως τον λογον η Καθολικη Εκκλησια και η Ορθοδοξος Εκκλησια αναγνωριζουν εαυτας αμοιβαιως ως αδελφας Εκκλησιας απο κοινου υπευθυνους δια την τηρησιν της Εκκλησιας του Θεου.

Διατι σεβασμιωτατε δεν εφτυσατε τους Ημετερους απο της θεσεως σας, ωστε να μας δωσετε την χαρα οτι εχομε οντως Ορθοδοξο Ποιμεναρχη ορθοτομουντα τον λογον της αληθειας;

Δεν γνωριζετε οτι η αιρεσις κηρυσσεται και δια της σιωπης;

Μηπως η πολιτικη μεσα στην Εκκλησια αποτελει οδο σωτηριας ή  εξασφαλίσι της θεσεως μας; Ή το να τα παμε καλα με ολους και ειδικα με τους Μεγαλους; Οι Πατερες και η Παραδοσι μας εντελως αντιθετα μας διδαξαν.

Θα ηθελα να γνωριζετε οτι στον κοσμο που επισκεπτεται την μονην μας, λεμε την αληθεια οταν ρωτουν δια τα πραγματα της Εκκλησιας και αν μεν καλως πραττετε τους το λεμε, αν δε κακως, δεν τους το κρυπτομε. Το ιδιο κανουμε και τωρα και σας λεμε τις θεσεις μας και τις αποψεις μας χωρις να ζητουμε ανθρωπινες ευνοιες ή επιπλαστες φιλιες.

Θα ηθελα να υπενθυμισω οτι τις θεσεις αυτες και τις αποψεις των Ημετερων στο Μπαλαμαντ  ειχαμε προ καιρου μαζι με τον αγιο Πειραιως, ο οποιος εις το μοναχικο συνεδριο που εγινε στη μονη της Ξενιας υπεστηριξε τα ιδια πραγματα οτι δηλαδη τα μυστηρια των Παπικων ειναι εγκυρα, οτι εχουν χαρι Θεου, οτι εχουν αγιους μετα το σχισμα που κανουν περισσοτερα θαυματα απο τους δικους μας και αλλα τετοια φαιδρα. Τα ιδια υποστηριξε τοτε (  αλλα και τωρα παροτι ακουω τα ιδια λεει) και ο πατηρ Δανιηλ Πουρτσουκλης  υπευθυνος επι του ανταιρετικου αγωνος. Φαινεται σεβασμιωτατε οτι ηλθε η ωρα μεταξυ των αλλων στα οποια μας ωδηγησε ο Οικουμενισμος να μας κανει να αλλαξουμε και το Συμβολο της Πιστεως και να ομολογησουμε οτι πιστευομε σε δυο Αγιες Καθολικες και Αποστολικες Εκκλησιες μια και στην πραξη το ομολογουμε. Ετσι τουλαχιστον θα ειμεθα πιο ειλικρινεις με τους εαυτους μας.

Αν το Αγιον Πνευμα υπαρχει και στην Ορθοδοξια και στον Παπισμο τοτε αποτελουμε μαζι τους οπωσδηποτε μια Εκκλησια, διοτι ο Χριστος μια Εκκλησια ιδρυσε, οι Αποστολοι μια Εκκλησια εθεμελιωσαν και οι Πατερες μια Εκκλησια ομολογησαν, της οποιας Εκκλησιας η ζωη και η χαρις παρεχεται απο το εν αυτη Αγιον Πνευμα. Αν παλι αποτελουμε με τους Παπικους μια Εκκλησια, τοτε κατ αναγκη θα πρεπει να εχομε με αυτους μια Πιστι διοτι εις Κυριος, μια Πιστις, εν βαπτισμα κατα τον αποστολο Παυλο. Αλλα αν  συμβαινουν ολα αυτα τοτε κατ αναγκη θα ειμεθα και εμεις αιρετικοι και ως εκ τουτου νεκρη Εκκλησια διοτι κατα τους Πατερες, τους Κανονες και την Παραδοσι, οι Παπικοι ειναι Αιρετικοι και νεκροι και εφ οσον ειμεθα με αυτους ενα θα εχομε κατ αναγκη τα ιδια γνωρισματα. Θα πρεπει λοιπον να αναζητησουμε την σωζουσα Ορθοδοξη Εκκλησια στους παλαιοημερολογιτες οι οποιοι οντως εις τα θεματα της Πιστεως ειναι ακεραιοι και δεν επροδωσαν οπως εμεις αυτα που μας παρεδωσαν οι Πατερες.

Αληθεια σεβασμιωτατε, διατι η Εκκλησια κανει τοσους κοπους να ενωθει με τους αιρετικους και δεν κοιταει να τα βρει με τους Παλαιοημερολογιτες με τους οποιους το μονο που μας χωριζει ειναι τα δικα μας γλιστρηματα απο την Παραδοσι και ο Οικουμενισμος που μας εχει κυριευσει;

Δεν νομιζετε οτι εμεις ενισχυουμε με πιστους τους Παλαιοημερολογιτες  ενεκα των αθλιοτητων μας στα θεματα της Πιστεως;

Ολα αυτα, σεβασμιωτατε,  αποτελουν σοβαροτατους  προβληματισμους μου, επι των οποιων θελω γραπτως την γνωμη σας και την θεσι της μητροπολεως δια να καθορισουμε και εμεις την δικη μας και να μην αεροβατουμε και καθε τοσο ερχομεθα σε διαφωνιες, δια τις οποιες τα αιτια ειναι βαθυτερα.
Σας δηλωνω δε εκ των προτερων οτι εγω προσωπικως θα αγωνιστω με ολες μου τις δυναμεις εναντιον του Οικουμενισμου, των Γραικολατινων του 20ου αιωνα, των Σκοτεινων Δυναμεων, των Αιρεσεων και εναντιον καθε αδικιας.

Νομιζω σεβασμιωτατε, οτι θα πρεπει να ξεκαθαρισετε την θεσι σας διοτι εις την συνειδησι του λαου του Θεου θα χαρακτηρισθειτε ως σφαλλων εις τα θεματα της Ευσεβειας και της Δικαιοσυνης.

Ασπαζομαι την δεξια σας ζητωντας τις ευχες σας.

Ιερομοναχος Ευθυμιος Τρικαμηνας

11 σχόλια:

  1. Ἐξαιρετικές καί θεάρεστες αὐτές οἱ ἐνέργειες τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, διά τίς ὁποῖες θά λάβῃ πολύν μισθόν παρά Θεοῦ. Αὐτό πού δέν ἀντιλαμβάνομαι εἶναι πού τόν ἔχετε ἀνακηρύξει ὡς τόν «πρῶτον», «μόνον» καί «μονώτατον», ἑνῷ ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ἀπό τό 1924 οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ π.ἑ. ἠγωνίσθησαν ἐμπράκτως (μέ ἀποτείχισιν) καί ὑπέστησαν τά πάνδεινα (φόνους, ἐξορίας, ἀποσχηματισμούς, φυλακίσεις κ.λπ.) ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς. Ἄν ἔχετε κάποιαν ἀπάντησιν ἐπ' αὐτοῦ, θά παρακαλοῦσα νά βασίζεται σέ ἀληθῆ περιστατικά καί νά μήν ἐμφανίζῃ τίς ἀνοησίες κάποιων ἀνοήτων τοῦ π.ἑ. ὡς δῆθεν «δόγματα» ὅλων τῶν Π/Ητῶν. Χάριν παραδείγματος, τό ὅτι δῆθεν οἱ Π/Ηται «ἀνήγαγον τό ἡμερολόγιον εἰς δόγμα» εἶναι ἕν πελώριον ψεῦδος τῶν Ν/Ητῶν, τό ὁποῖον χρησιμοποιεῖται γιά νά καλύψῃ τό ἀντίστοιχον ἀτόπημά των, ἤτοι τήν ἀνακήρυξιν εἰς δόγμα τῆς θέσεως ὅτι ἡ ἐαρινή ἰσημερία «πρέπει» νά συνεχίσῃ νά εἶναι τήν 21 Μαρτίου, διότι εἰς αὐτήν τήν ἡμερομηνίαν ἐλάμβανε χώραν αὐτή κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον, πού ἐθέσπισε τόν Πασχάλιον Κανόνα, ἀλλ' εἶχε πέσει τήν 8ην Μαρτίου κατά τόν 19ον αἰῶνα, ὁπότε «ὑπῆρχε ἀνάγκη» νά προστεθοῦν 13 ἡμέρες στό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον. Ὡς ἕν δεύτερον παράδειγμα, εἶναι ἄδικον νά χρεώνωνται οἱ Ὀρθόδοξοι ὑπό τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον τίς ἀνοησίες καί κακοδοξίες τῶν Ματθαιϊστῶν, οἱ ὁποῖοι κατέστρεψαν τό κίνημα τοῦ 1924, μόνον καί μόνον ἐπειδή καί οἱ δύο αὐτές παρατάξεις εἶχον ὡς κυρίαρχον θέμα τήν εἰσαγωγήν τοῦ ν.ἑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς το 1935 οι ΓΟΧ έγιναν Σχίσμα οπότε και από εκεί χρειάζεται Αποτείχιση.

      Διαγραφή
    2. Αν ιερέας που έχει χειροτονηθεί από Επίσκοπο ΓΟΧ διακόψει το μνημόσυνο του είναι όπως ένας ιερέας με το νέο ημερολόγιο διακόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου του και έχει Αποστολική Διαδοχή ή όχι;

      Διαγραφή
    3. Μυστήρια έχουν η Σύνοδος του Καλινικου και Μακαρίου και των Ματθαιϊκών.
      Οι υπόλοιποι όχι.
      Αλλά είναι Σχισματικοί αυτοί που έχουν μυστήρια και δεν επιτρέπεται ουδεμία κοινωνία μαζί τους.

      Διαγραφή
    4. Ὅπως ἀποδεικνύεται ἁγιοπατερικῶς εἰς τό βιβλίον τοῦ π. Εὐγενίου μέ τίτλον «Ἡ ἔννοια τοῦ μολυσμοῦ», ἡ ἱερωνύνη χάνεται μόνον μέ τήν καθαίρεσιν, μέ τήν δικαίαν καθαίρεσιν ἐννοεῖται. Τό νά «καθαιρέσῃ» ἕνας αἱρετικός «ἐπίσκοπος» κάποιον ἱερέα ἐπειδή αὐτός δέν τόν μνημόνευε ὄχι μόνον δέν τοῦ ἀφαιρεῖ τήν ἱερωσύνην, ἀλλά τοῦ δίδει καί παράσημον!

      Διαγραφή
    5. Οι Ιεροί Κανόνες απογυμνώνουν τον αιρετικό ψευδοκληρικό και πριν κάποια Σύνοδος Ορθοδόξων Επισκόπων να τον καθαιρέσει.Το ίδιο και οι Άγιοι,θεωρούν ψευδοκληρικό τον αιρετικό πριν την καθαίρεσή του από Σύνοδο(Άγιος Νικόδημος,Άγιος Χρυσόστομος,Μέγας Αθανάσιος και πολλοί άλλοι).

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Σέ παρέπεμψα εἰς τό βιβλίον τοῦ π. Εὐγενίου μέ τίτλον «Ἡ ἔννοια τοῦ μολυσμοῦ», ὅπου ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΩΣ ὅτι ἡ ἱερωνύνη χάνεται μόνον μέ τήν (δικαίαν) καθαίρεσιν, ἀλλά βλέπω ὅτι ἐσύ ἔχειςτήν ἰδικήν σου ἐκκλησιολογίαν! Παραπέμπεις μάλιστα καί στόν Ἅγιον Νικόδημον, ὁ ὁποῖος γράφει εἰς τό Πηδάλιον (Ὑποσ. 2 εἰς τόν Γ' Ἀπ. Κανόνα) τά ἀκριβῶς ἀντίθετα, ὅτι δηλαδή ἀπό μόνοι τους οἱ Ἱεροί Κανόνες ΔΕΝ ἐνεργοῦν, ἀλλά πρέπει νά ὑπάρξῃ σύνοδος ΖΩΝΤΩΝ Ἐπισκόπων γιά νά τούς ἐνεργοποιήσῃ. Ἡ λέξις «ψευδεπίσκοπος» πού χρησιμοποιεῖται εἰς τόν 15ον τῆς Πρωτοδευτέρας ΔΕΝ σημαίνει «ἄνευ ἱερωσύνης», ἀλλ' ἐν δυνάμει ἀνίερον καί ὑποκείμενον εἰς καθαίρεσιν καί ἀναθεματισμόν ὑπό Συνόδου, ἐφόσον διδάσκει φανερά αἵρεσιν.

      Διαγραφή
    8. Έχεις μεγάλη άγνοια και γι'αυτό σε συγχωρώ για την Οικουμενιστική πλάνη σου.
      Γράφει ο Άγιος Γεννάδιος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως(το 459 μ.Χ.):"Έστω τοίνιν ΚΑΙ ΕΣΤΙΝ αποκήρυκτος(μιλάει για αιρετικούς Σιμωνιακούς)και πάσης ιερατικής αξίας τε και λειτουργίας αλλότριοςκαιωτη κατάρα του αναθέματος(το ανάθεμα του Απ.Παύλο,το οποίο σε χωρίζει αμέσως από τον Θεό και σε βάζει δίπλα στον Σατανά) υποκείμενος...ΚΑΝ ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΙΤΟ τούτο ποιείν.

      Τι έχει να μας πει τώρα ο πλανεμένος αυτός μοναχός Ευγένιος.Να γράψω τι λέει και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για το θέμα;Θα φυτρώσουν τα μαλλιά του μοναχού αν ακούσει τι γράφει ο Άγιος για τον μολυσμό των Μυστηρίων!

      Διαγραφή
    9. Βλέπω ὅτι, ὡς ἄλλος Προτεστάντης, πού ἀπορρίπτει τούς Ἁγίους Πατέρας καί «ἑρμηνεύει» μόνος του τήν Ἁγίαν Γραφήν, αὐτο-ανεκηρύχθης ἑρμηνευτής τῶν ἱ. Κανόνων! Ἔλαβες αὐτά πού γράφεις ἀπό τήν σελίδα 695 τοῦ Πηδαλίου, ἀλλά δέν κατεδέχθης νά διαβάσῃς καί τήν ἑρμηνείαν των ὑπό τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, ἡ ὁποία δίδεται στήν σελ. 696, ὑποσημείωσιν 6. Ἐκεῖ λέγει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὅ,τι λέγει καί εἰς τήν Ὑποσ. 2 τοῦ Γ' Ἀπ. Κανόνος, ὅπου σέ παρέπεμψα, ἀλλ' οὔτε ἐκεῖ κατεδέχθης νά πᾶς! Λέγει, λοιπόν, ὅτι τά λόγια τοῦ Ἁγίου Γενναδίου ἰσχύουν δυνάμει μόνον καί οὐχί ἐνεργείᾳ. Ὅσο γιά τό βιβλίον τοῦ π. Εὐγενίου, ἀπό τό ὁποῖον ἔχω διαβάσει τίς 85 πρῶτες σελίδες, αὐτό τό θέμα τό ξεκαθαρίζει ἀπολύτως. Ἔχει ἄπειρα στοιχεῖα ἀπό τήν Γ' καί τήν Δ' Οἰκ. Συνόδους γιά τήν ἐπικοινωνίαν τῶν Συνόδων αὐτῶν μέ τούς αἱρετικούς Νεστόριον, Διόσκορον κ.ἄ. καί βεβαίως γιά τίς ἀποφάσεις των. Οἱ Πατέρες αὐτῶν τῶν Συνόδων, λοιπόν, ἐδέχοντο τήν ἱερωσύνην τοῦ Νεστορίου καί τοῦ Διοσκόρου πρίν καί κατά τήν διάρκειαν τῶν συζητήσεων, καί τούς προσφωνοῦσαν μέ τά ἐπίθετα «εὐλαβεστάτους», «θεοφιλεστάτους» κ.λπ., ἐνῷ ΜΕΤΑ τήν καθαίρεσίν των τούς ἀπεκάλουν ἀσεβεῖς, δυσφήμους κ.λπ.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου