Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024

Οφειλόμενη απάντηση στον κ. Παναγιώτη Σαρρὴ (Θεολόγο – Οικονομολόγο)

 


Εισαγωγικά

Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση :

---------------------------------------------------------------------------------

πρωτοπρεσβυτέρου  Δημητρίου  Αθανασίου (χημικού)

Κύριε Παναγιώτη  Σαρρή,

Με έκπληξη διάβασα άρθρο σας με τίτλο «Απάντηση στον π.Δημήτριο Ἀθανασίου για τις τοποθετήσεις του  περί των αντιδρώντων πιστών για το θέμα του Εσταυρωμένου/Σταυρού/» που δημοσιεύτηκε στις 21 Νοεμβρίου 2024 στις παρακάτω  ηλεκτρονικές  διεύθυνσεις:

1.https://tasthyras.wordpress.com/2024/11/21/%ce%b1%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%ae%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%bf-%e1%bc%80%ce%b8%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9/#more-104210

2. https://aktines.blogspot.com/2024/11/blog-post_649.html

Η έκπληξή μου οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέξατε να σχολιάσετε  θέσεις μου (που υπήρχαν σε άρθρα μου τα οποία δημοσιεύτηκαν στο προσωπικό μου ιστολόγιο) σε  άλλα ιστολόγιο  στα οποία δεν έχουν δημοσιευτεί (ούτε επιθυμώ να δημοσιευτούν) οι απόψεις μου  σχετικά με τη  λειτουργική θέση του Εσταυρωμένου στο ιερό βήμα. Αυτό και μόνο αποτελεί μεγάλο ατόπημά σας, γιατί απλούστατα ο αναγνώστης που σας διαβάζει δεν ξέρει για τι μιλάτε. Είναι πιθανόν τακτική σας να ρίχνετε λάσπη στον ανεμιστήρα και όπου πάει.

Λογικό και ηθικό ήταν να στείλετε τις απόψεις σας στο δικό μου ιστολόγιο, που χρησιμοποιείτε ως πηγή, ώστε ο διάλογος να γίνει στο χώρο, όπου πρέπει και όχι σε άλλους χώρους με τους οποίους δεν επιθυμώ να συνεργάζομαι για πολλούς και διαφόρους σοβαρούς λόγους.

 Για καλύτερη ενημέρωση του αναγνώστη επαναλαμβάνω τι έγραψα, για να καταλάβει περί τίνος ασχολείσθε στο άρθρο σας.


«Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε Μητρόπολη της Αττικής, μετά την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από το πίσω μέρος της Αγίας Τραπέζης, εκτός των άλλων, ανέδειξε και ένα νέο πρόβλημα. Την άγνοια του χριστεπωνύμου πληρώματος εκτός των άλλων και για τις Λατινικές επιδράσεις στην Ορθόδοξη λατρεία. Γνωρίζουμε την οικουμενιστική νοοτροπία του επισκόπου της συγκεκριμένης Μητρόπολης. Ο Επίσκοπος αυτός είναι  υπέρμαχος  του ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΥ  και προέβη και σε άλλες  οικουμενιστικές ενέργειές, για τις οποίες το χριστεπώνυμο πλήρωμα ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ ΠΛΗΡΩΣ. Όπως θα αποδειχθεί στη συνέχεια,  όλες οι μαρτυρίες των ειδικών λειτουργιολόγων της λειτουργικής θεολογίας  και των υπαρχόντων μοναστηριακών τυπικών ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ το  χριστεπώνυμο πλήρωμα.

Δυστυχώς, κάποιοι υπερ-ορθόδοξοι αντι-οικουμενιστές θεώρησαν την αντίδραση του λαού  για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από το πίσω μέρος της Αγίας Τράπεζας ως υγιή ορθόδοξη αντίδραση, χωρίς να ερευνήσουν  περισσότερο το θέμα. Δυστυχώς,  υπάρχουν  λατινικές πρακτικές που  έχουν εισβάλλει στην  Ορθόδοξη λατρεία και λόγω έλλειψης σωστής κατήχησης οι περισσότεροι τα αγνοούν.

Αποτέλεσμα των λατινικών επιδράσεων αυτών είναι να αναπαράγουμε την ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ της Σταύρωσης την οποία προβάλλουμε ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΩΣ.(!!!!!;;;;) και ποικιλοτρόπως. Δηλαδή, αγωνιζόμαστε υποτίθεται Ορθοδόξως, για να διατηρήσουμε κάθε ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ στην ορθόδοξη λατρεία. Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο.

…. Επίλογος

Διαπιστώνουμε από όσα εκτέθηκαν παραπάνω ότι  οι απόψεις του Μητροπολίτη  Περιστερίου είναι απόλυτα σύμφωνες με την Παράδοση των Αγίων Πατέρων πριν την Τουρκοκρατία και την αυξανόμενη επιρροή της Δύσεως επί της Ανατολικής Εκκλησίας. Επίσης, ας έχουμε υπόψη  και τα εξής: Όποιος Επίσκοπος θέλει να επαναφέρει στοιχεία της αρχαίας λατρείας στη σημερινή πραγματικότητα ή να διορθώσει τυχόν «λάθη», που έχουν γίνει, θα πρέπει για λόγους συνέπειας να μην χρησιμοποιήσει πλέον την Μίτρα και τον Σάκκο, διότι αυτά δεν ανήκουν στα άμφια του Επισκόπου, αλλά είναι Αυτοκρατορικά ενδύματα, και φυσικά δεν χρησιμοποιούνται από Επισκόπους, πριν από τον 15ο αιώνα, όπως πιστοποιούν αδιάψευστα και οι τοιχογραφίες που απεικονίζουν Επισκόπους πριν από τον 15ο αιώνα.»

Για τα γραφόμενά σας σημειώνω τα εξής:

Α. Όπως διαπιστώνει κάθε αντικειμενικός μελετητής του θέματος, η έρευνα που αποτυπώνεται στα άρθρα μου δικαιώνει τον συγκεκριμένο Μητροπολίτη ΜΟΝΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΗΜΑ  ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. Διαβάστε τι γράφω για την εκκλησιολογική ταυτότητα του συγκεκριμένου Μητροπολίτη.

Β. Οι υπάρχουσες  επίσημες αντιδράσεις του χριστεπωνύμου πληρώματος  έχουν σχέση με το συγκεκριμένο θέμα του Εσταυρωμένου  και δεν αγγίζουν  άλλα θέματα. Στο διαδίκτυο υπάρχει πληθώρα σχετικών δημοσιεύσεων. Η δογματική συνείδηση του λαού μόνο γι΄αυτό το θέμα διαμαρτύρεται;;

Ενημερωτικά και ενδεικτικά  παραπέμπω τους αναγνώστες στα παρακάτω επίσημα δημοσιευμένα κείμενα.

1. Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα της Συγκέντρωσης (Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024) στο Περιστέρι για τον Εσταυρωμένο.

2. Υπογράφουμε για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα https://tasthyras.wordpress.com/2024/09/24/%cf%88%ce%ae%cf%86%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%b1-%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ad%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84/

Γ. Γράφετε ότι έχετε ελέγξει τον συγκεκριμένο Μητροπολίτη για σοβαρές εκκλησιολογικές εκτροπές και παρουσιάζετε αρκετές. Μετά από όλα όσα γράφετε σας ρωτώ.

-Γιατί γι΄αυτές τις σοβαρότατες  εκκλησιολογικές εκτροπές δεν υπάρχουν παρόμοιες με τις παραπάνω διαμαρτυρίες;;Τι σημαίνει «έχει ελεγχθεί ο Μητροπολίτης και από ποιους ;;;»

Ποιον Μητροπολίτη μνημονεύετε στις ιερές ακολουθίες και σε ποια τοπική εκκλησία ανήκετε;; Γνωρίζετε ως θεολόγος τι μας διδάσκει η εκκλησιαστική ιστορία, όταν υπάρχουν από τους επισκόπους σοβαρές εκκλησιολογικές εκτροπές (αιρετικές;) ή αρκείστε μόνο στην κριτική και στις διαπιστώσεις και τον εκκλησιασμό σας σε ενορίες που έχουν τον Εσταυρωμένο πίσω από την Αγία Τράπεζα;;;

Δ. Στα άρθρα, που δημοσίευσα,  παρουσιάζω τις θέσεις των  Αγίου Νικόδημου Αγιορείτη, Συμεώνος Θεσσαλονίκης, τις οδηγίες του  ΤΥΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ κ.α  που  δίνουν απαντήσεις για τη θέση του Εσταυρωμένου και τη λειτουργική χρήση του. Με τα υπόλοιπα περί «μη ορθόδοξης  διδασκαλίας  περὶ  Ἐσχάτων που παρουσιάζετε»   ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ. Εσείς όμως ΑΠΟΣΙΩΠΑΤΕ τα προηγούμενα και στην  «Απάντησή σας…» εμμέσως πλην σαφώς  με κατατάσσετε στους  αποδέκτες των απόψεων αυτών. Αυτό πώς χαρακτηρίζεται στην εκκλησιαστικό γλώσσα;;;

Ε. Σας υπενθυμίζω και τα εξής:

1. Υπάρχουν τρεις τύποι Σταυρού για λειτουργική χρήση. Ο Σταυρός λιτανείας (μόνο σχήμα), ο Εσταυρωμένος της Μεγάλης Παρασκευής  (με αγιογραφημένο τον Χριστό και όχι με ομοίωμά του) και ο Σταυρός ευλογίας. Οι δύο πρώτοι τύποι βρίσκονται στο Σκευοφυλάκιο του ναού και ο  Σταυρός ευλογίας βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα.

2. Ο Σταυρός βρίσκεται σε πολλά σημεία εντός του ιερού βήματος, ακόμα και αν δεν γίνεται αντιληπτός. 

(Κεφάλαιο ΛΔ’ Ο Σταυρός το κατ’ εξοχήν σύμβολο).

«Εν τη εισόδω του ναού ο Σταυρός. Επί των τάφων ο Σταυρός. Επί του κωδωνοστασίου ο Σταυρός. Επί των θυροφύλλων ο Σταυρός. Επί του κουβουκλίου ο Σταυρός, είτε μόνος, είτε μετά των συμβόλων του πάθους. Επί των βηλοθύρων ο Σταυρός. Επί του κιβωρίου ο Σταυρός. Επί του παρατραπεζίου ο Σταυρός. Παραπλεύρως της Αγίας Τραπέζης και «όπισθεν του θυσιαστηρίου αυτού εξ ανατολών, το ευλογημένο όργανο της θυσίας, ο θείος ίσταται Σταυρός, τετραμερής ων δια τον εν αυτώ προσπαγέντα, τα τε άνω και τα κάτω και τα σύμπαντα πεποιηκότα τε και συνέχοντα». (Συμεών Θεσσαλονίκης, Migne 155, 341)

… Επί της αγίας ενδυτής κεντητός ο Σταυρός. Επί των λοιπών αμφιασμάτων, στολών και παραπετασμάτων ο Σταυρός. Αρχιτεκτονικόν σχέδιον και τρόπον τινά θεμέλιον του ναού ως τα πολλά ο Σταυρός. Στεφάνωμα δε κατά γενικόν κανόνα, υπερτέλλον του επηρμένου θόλου και ως αστήρ καθοδηγών τα βήματα των πιστών προς την μετά του Θεού συνάντησιν, είναι και πάλιν ο Σταυρός ο ερυσίπτολις».(Κ.ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ -Χριστιανικός Ναός και τα τελούμενα εν αυτώ»)

«Ούτος εν τη ιερά τραπέζη. Ούτος εν ταις των Ιερέων χειροτονίαις, ούτος πάλιν μετά του σώματος του Χριστού επί το μυστικόν δείπνον διαλάμπει» (Αγ.Ι ΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ-P.G. 48,826).

3.Τέλος σας υπενθυμίζω ότι πάνω στην Αγία Τράπεζα υπάρχει το ΑΝΤΙΜΗΝΣΙΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ.. Πιστεύω να το γνωρίζετε καθώς και τη  χρήση του. Αλήθεια, πώς συμβιβάζεται η λειτουργική αντιφατικότητα μετά  τη ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΑΝΤΙΜΗΣΙΟ ΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ  Ο  ΧΡΙΣΤΟΣ  ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΚΑΙ Ο  ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ  ΧΡΙΣΤΟΣ  ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ;;;

Η Ορθόδοξη άποψη αποτυπώνεται στο παρακάτω ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, που λέγεται απο τον λειτουργό ιερέα.

«Ἐν τάφῳ σωματικῶς, ἐν Ἄδει δὲ μετὰ ψυχῆς ὡς Θεός, ἐν Παραδείσῳ δὲ μετὰ Ληστοῦ, καὶ ἐν θρόνῳ ὑπῆρχες Χριστέ, μετὰ Πατρὸς καὶ Πνεύματος, πάντα πληρῶν ὁ ἀπερίγραπτος.»

ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΠΙ ΣΤΑΥΡΟΥ…

ΣΤ. Τέλος εκφράζω τη λύπη μου, επειδή διαλέξατε αυτή την έμμεση συκοφαντική πρακτική στην ευλογημένη περίοδο της Σαρακοστής των Χριστουγέννων. Αλήθεια κ.Σαρρή, γι΄αυτό ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΤΟΠΗΜΑ δεν σας ελέγχει η δογματική σας συνείδηση ως ΣΩΤΗΡΑ  ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;;;


13 σχόλια:

  1. Ο Τσακιρογλου εσπευσε λογω εμπαθειας, να βαλει στο ιστολογιο του την απαντησι ΣΑΡΡΗ. Να δουμε θα βαλει και την απαντησι σας ή οσα ακολουθησουν; Ειμαι περιεργος για να κρινω τον ανδρα που εμφανιζεται σαν αποτειχισμενος απο την Παναιρεσι.
    Οδυσσεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://eugenikos.blogspot.com/2024/11/blog-post_71.html
      Το ποιος έχει εμπάθεια κ. Τσολογιαννη, αποδεικνύουν τα έργα κι όχι τα λόγια.
      Αδαμάντιος Τσακίρογλου

      Διαγραφή
    2. Κύριε Τσακίρογλου.
      Σας ευχαριστώ για την δημοσίευση στο ιστολόγιό σας της δικής μου απάντησης στον κ.Π.Σαρρή. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι αυτό έγινε μετά από γραπτό σχόλιο-παρέμβαση του Οδυσσέα γράφοντας ότι «η εμπάθεια φαίνεται από τα έργα και όχι από τα λόγια».
      Και εφόσον ισχύει και για σας αυτό, πώς το αποδεικνύετε ,όταν αρνηθήκατε επιμόνως να δημοσιεύσετε παλιότερα στο ιστολόγιό σας τις ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στα σχόλιά σας για δικές μου δημοσιεύσεις και όσα άλλα διαστρεβλωτικά γράψατε κατά καιρούς για το πρόσωπό μου χωρίς καν να με γνωρίζετε ;;;Μήπως θέλετε να τις απαριθμήσουμε;;;
      Σε γραπτή μου προσωπική παρέμβαση μου γράψατε το μνημειώδες ότι ¨ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ Ο,ΤΙ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ», ανεξάρτητα αν αυτά που γράφετε απευθύνονται ονομαστικά σε κάποιον.
      Η παρέμβασή μου αυτή δεν σημαίνει ότι επθυμώ να ανταλλάξουμε σχόλια.
      Καλό υπόλοιπο Σαρακοστής.

      Διαγραφή
    3. Εδω βλεπουμε και το εξης περιεργο:
      Να ζητα ο ...αντιοικουμενιστης (ως αυτοαποκαλειται) θεολογος κ. Σαρρης να δημοσιευσει το κειμενο του απαντωντας (ο Θεος να την κανει) στον π. Δημητριο, στα ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ιστολογια Ακτινες και Τας θυρας.
      Ωραια τακτικη!!!

      Διαγραφή
    4. Εδω βλεπουμε και το εξης περιεργο:
      Να ζητα ο ...αντιοικουμενιστης (ως αυτοαποκαλειται) θεολογος κ. Σαρρης να δημοσιευσει το κειμενο του απαντωντας (ο Θεος να την κανει) στον π. Δημητριο, στα ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ιστολογια Ακτινες και Τας θυρας.
      Ωραια τακτικη!!!

      Διαγραφή
    5. Εδώ έχετε μεγάλο λάθος κ. Οδυσσέα μου.
      Γιατί αμφισβειτείτε τον αντιοικουμενισμό του θεολόγου κ . Σαρρή; Επειδή δεν έχει αποτειχιστεί; Επειδή δεν πιστεύει στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης;
      Πρέπει να μετανοήσετε και να ανακαλέσετε και να αφήσετε τις βρισιές (όπως Σιγονταροοικουμενιστικά) για τα ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ιστολόγια Ακτίνες και λοιπά, που δεν πιστεύουν σωστά στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
      Σας δίνεται ευκαιρία να μετανοήσετε και για να μην κριθείτε για τις άδικες κατακρίσεις σας την Ημέρα της Κρίσης.

      Αναγνώστης

      Διαγραφή
  2. Είναι φανερό π. Δημήτριε, ότι δυστυχώς βρίσκεστε σε κατάσταση απέραντου αυταρεσκειας. Πώς μπορείτε να είστε απόλυτα σίγουρος, ότι δημοσίευσα το κείμενο επειδή είδα το σχόλιο του κ. Τσολογιαννη; Δεν ξέρετε ότι αν δεν έχετε δίκιο, και δεν έχετε δίκιο, ως ιερέας συκοφαντείτε; Γι'αυτό και δεν επιθυμείτε απάντηση. Αλλά ου με πείσεις κι αν με πεισεις. Συνεχίστε όπως νομίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβάζοντας προσεκτικά την απάντηση στον π.Δ.Αθανασίου του κ. Παναγιώτη Σαρρὴ, καθώς και τα άρθρα του π.Δ. Αθανασίου, διαπιστώνει ότι αυτή δεν είναι επί της ουσίας. Και εξηγώ: ενώ θα περίμενε κανείς να δει τον αρθρογράφο κ. Σαρρή να αντικρούει τα επιχειρήματα που παρατίθενται στα άρθρα που μνημονεύει στο τέλος (δηλ. τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, τον άγιο Νικόδημο τον αγιορείτη, τον άγιο Συμεών τον Νέο και αξιόλογους λειτουργιολόγους) αυτός αρκείται αόριστα να αναφερθεί στο: «Ὅσα σᾶς ἀναφέρουμε ἔχουν φιλτραριστεῖ ἀπὸ θεολόγους μὲ εἰδικότητα στὴν δογματική, ἀπὸ πνευματικοὺς πατέρες μὲ ἐμπειρία σὲ θεολογικὰ ζητήματα, ἀκόμα καὶ ἐπισκόπους καὶ πολλοὺς ἄλλους.»
    Επίσης αναφέρει ενδεικτικὰ ενέργειες των πιστών για μια σειρά σοβαρά ατοπήματα του μητροπολίτη. (συλλείτουργα, ομοφυλόφιλους, Ουκρανικό κ.λ.π)

    Αλήθεια, μετά από όλα αυτά, είναι απορίας άξιον, πώς μπορούν και εξακολουθούν να μνημονεύουν έναν αιρετικό επίσκοπο; Γιατί δεν αδειάζουν τους ναούς; Γιατί δεν προβαίνουν σε παύση μνημοσύνου του επισκόπου, αφού η εκκλησιαστική ιστορία αυτό προτείνει ως επόμενο βήμα;

    Είναι λυπηρό, να διαπιστώνει κανείς, ότι ενώ απαντά στον π.Δημήτριο, δεν ξεκινά ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ από το ιστολόγιο στο οποίο αναρτήθηκαν τα άρθρα, (*https://fdathanasiou.wordpress.com/2024/11/07/σχολιάζοντας-νέες-απόψεις-που-αφορού/
    *https://fdathanasiou.wordpress.com/2024/09/09/ο-εσταυρωμενοσ-και-η-θεση-του-στο-ιερ/), αλλά περιδιαβαίνει, όσα ιστολόγια γνωρίζει και δεν γνωρίζει, ζητώντας να αναρτήσουν την απάντησή του. Αυτή η τακτική θυμίζει την τακτική «της Κατίνας της γειτονιάς» που περιδιαβαίνει τις πόρτες της γειτονιάς για να μεταφέρει ό,τι ξέρει και δεν ξέρει….
    Δεν γνωρίζω κανέναν από τους αρθρογράφους. Καταλαβαίνω όμως, ότι ο τρόπος, με τον οποίο χειρίστηκε ο αρθρογράφος της απάντησης το θέμα, είναι επιεικώς απαράδεκτος, αφού δείχνει έλλειψη ευγένειας και πολιτισμού,επειδή αγνοεί βασικούς κανόνες υγιούς διαλόγου «εντός πεδιάς». («εντός πεδιάς» = ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ΧΑΜΟΣ γίνεται στο ιστολόγιο με τις διπλές πόρτες!!! Πόσο επιλεκτικά είναι τα σχόλια που εγκρίνει!!! Τι ελευθερία λόγου είν' αυτή!!! Κάποιος πρέπει να μιλήσει στην κλειδοκράτορα των πορτών ότι θα πρέπει να εγκρίνει μόνο σχόλια σχετικά με το όποιο θέμα αναρτά. Τι σχέση μπορεί να έχει το 666 με τον Εσταυρωμένο της γνωστής μητρόπολης; Το επίπεδό μας ως """χριστιανοί""'" έχει πιάσει πάτο. Και μετά αναρωτιέται κανείς: "τι έχουν τα έρμα και ψοφάν;" ΕΓΩΙΣΜΟ τεράστιο έχουν και "ξερωολίαση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν διαμαρτύρεσαι ανώνυμε 1,11μμ για την μη δημοσίευση αιρετικών-οικουμενιστικών και πονηρών σχολίων ή ορθοδόξων σχολίων. Δεν γνωρίζω τί πρεσβεύεις. Οπότε δεν κατακρίνω το ιστολόγιο, αφού δεν ξέρω για τα σχόλια που δεν σου ανάρτησε.
      Όμως η αλήθεια είναι ότι δεν αναρτά και πολλά καλά σχόλια ορθόδοξα και εντελώς άμεμπτα.
      Για όλα κρίνεται και θα κριθεί κυρίως στην Δευτέρα ΠΑΡΟΥΣΙΑ, και όχι τόσο απο εμάς τους ανθρώπους.

      Διαγραφή

  5. Με το θέμα του Εσταυρωμένου στην Μητρόπολη Περιστερίου πραγματικά μπερδεύτηκα. Τελικά γιατί διαμαρτύρονται οι πιστοί. Για την επαναφορά του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα ή για τις οικουμενιστικές ενέργειες του Μητροπολίτη; Έψαξα και βρήκα το κείμενο με το οποίο συλλέγουν ηλεκτρονικά επιγραφές και το ξαναδιάβασα. Εκεί γράφουν μόνο για το θέμα του Εσταυρωμένου. Καμία αναφορά στα οικουμενιστικά του Μητροπολίτη, ούτε για το θέμα που γράφει ο Π.Σαρρής για την πλανεμένη εσχατολογία του. Τώρα πως προέκυψαν όλα αυτά που γράφει τώρα δεν κατάλαβα. Μήπως κατάλαβε κάποιος αναγνώστης τι συμβαίνει ;;;
    Αυτοί οι πιστοί που κρατάνε τον Εσταυρωμένο στις διαμαρτυρίες γνωρίζουν την πλανεμένη εσχατολογία του Μητροπολίτη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικός Χρ. Ορθόδοξος23 Νοεμβρίου 2024 στις 2:26 μ.μ.

    Ανώνυμε 1,25 μμ είσαι πολύ μπερδεμένος και μην μπερδεύεις άλλου.
    Δεν αναφερόμαστε στην συλλογή υπογραφών. Για την οποία δεν γνωρίζω αλλά είναι γνωστό ότι αγωνίζονται για την αποβολή του Εσταυρωμένου από το Ιερό Βήμα.

    Οι πιστοί της Μητρόπολης Περιστερίου διαμαρτύρονται για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου.
    Παράλληλα διαμαρτύρονται για τον οικουμενισμό, όπως σήμερα στις 4:30 μ.μ. θα συγκεντρωθούν κατα της επίσκεψης του Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη Περιστερίου.
    Ο θεολόγος κ. Σαρρής, άγνωστος μου, δηλώνει ξεκάθαρα και το αντιοικουμενιστικό στίγμα του.
    Δεν γνωρίζω ούτε εγώ, ούτε πιθανό οι Περιστεριώτες για την εσχατολογία του Μητροπολίτη. Αλλά δεν εμποδίζει καθόλου να διαμαρτύρονται για την αποβολή του Εσταυρωμένου και τον οικουμενισμό.
    Γιατί λοιπόν μπερδεύεσαι; Μήπως θέλεις μόνο να κατακρίνεις;

    Για την σημερινή διαμαρτυρία κατα της επίσκεψης Βαρθολομαίου δες:
    Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη Περιστερίου.
    https://aktines.blogspot.com/2024/11/blog-post_223.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου