ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”.
Αγαπητοί κύριοι της ‘’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’.
Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαντώ σε σχόλια ανωνυμογράφων, διότι θεωρώ προσβολή το να ασχολούμαι και να απαντώ σε κρυπτόμενους κουκουλοφόρους, θυμίζοντας την κατοχή που τώρα ανακάλυψαν τη φάμπρικα (κουκούλα), για να βρίζουν, να συκοφαντούν ή να ειρωνεύονται, για να μην τους γνωρίζουν. Αυτό το θεωρώ το ολιγότερο ανέντιμο, για να μην πω πρόστυχο.
Θα το γνωρίζετε φαντάζομε ως παλαιός δημοσιογράφος ό,τι πάνω από 60 χρόνια, ό,τι λέω και ό,τι κάνω, είναι με όνομα και επώνυμο, διότι δεν έχω να κρύψω και να κρυφτώ, παρ’ ότι έχω βρεθεί σε δύσκολη θέση αρκετές φορές μέχρι τα ογδόντα μου από διωγμούς, ξυλοδαρμούς, κρατήσεις, εκατοντάδες φορές συρόμενος στις δικαστικές αίθουσες, απόπειρες δολοφονίας, επαγγελματικό κατατρεγμό, παρακολουθήσεις… και όλα αυτά τα υπέμεινα χωρίς κάποιο ίδιο όφελος
Τώρα απαντώ με πολλή συντομία, αφού σιγουρεύτηκα ποιος είναι ο λιλιπούτειος κουκουλοφόρος “Βοιωτός” που με αποκαλεί ψεύτη, παγαποντιάρη, μονόχνωτο, αποτειχισμένο, “τασιοπουλαίϊκά” και κάμποσα ακόμα και με ρωτάει αν εγώ “ξέρω καλύτερα την ιστορία από το Σεβ. Αμβρόσιο;;;...”. Τι κρίμα είναι και θρησκευτικών!
Για να τολμήσεις να αποκαλέσεις, κ. “Βοιωτέ”, κάποιον ψεύτη, πρέπει να κατονομάσεις κάποια ή έστω κάποιο ψέμα, εσύ όμως δεν αναφέρεις έστω για τον τύπο, ούτε ένα, αντίθετα σε έχω καταλογίσει δεκάδες που επικαλείσαι στα συγγράμματά σου για πράξεις και γεγονότα άλλων, αλλά όλα αυτά είναι ανύπαρκτα στις σελίδες βιβλίων που επικαλείσαι, αυτό δεν είναι ψέμα, είναι ασύλληπτη διαστροφή, διότι παραποιεί απαρασάλευτες και απαραχάρακτες πανανθρώπινες αξίες. Αυτό, “Βοιωτέ” μου, δείχνει τον ψυχικό σου τάραχο και λυπάμαι!
Οι πάτρωνες που σ΄έσπρωξαν να ασχοληθείς ως ερευνητής και εικονογράφος της εκκλησιαστικής ιστορίας, μιας συγκεκριμένης μικρής εκκλησιαστικής περιόδου (1967-1974), όπου οι ίδιοι την προσπέρασαν, διότι κάθε αντίθετη αναφορά τους δε θα αργήσει να τους αποκαλύψει την επιστημονική τους πενία και την αντιεπιστημονική τους στράτευση, γιατί δεν μπορούν να αλλοτριώνουν την ιστορική επιστημονική εντιμότητα, διότι γνωρίζουν ακόμα ότι είναι πολύ μικροί μπροστά στο μεγάλο αυτό επιστημονικό, θεολογικό, συγγραφικό, πνευματικό, ποιμαντικό, ηθικό ανάστημα που λέγεται Ιερώνυμος Κοτσώνης, διότι πολύ γρήγορα η εξαετία θα χαρακτηριστεί ως “Χρυσός αιώνας της Πνευματικής αναγέννησης της Ελλαδικής Εκκλησίας” και θα εκτεθούν ως ανεπαρκείς επιστήμονες.
Για τον “ολομολογιακό αντικουμενιστή”, αρχιεπ. Χρυσόστομο Χατζησταύρο (τι κρίμα που η ανιψιά του στην “Καθημερινή” – 29/4/2016 – τον πρόδωσε ότι “δεν ήταν αντίθετος με την Ένωση, αλλά όχι κατά την συγκεκριμένη συγκυρία!’’ τον “αγωνιστή”! και βέβαια είναι Αγωνιστής, κ. “Βοιωτέ” μου, αφού ως επίσκοπος Εφέσου στη Μικρασιατική Καταστροφή τόσκασε κρυπτόμενος σε Αγγλικό πλοίο και βρέθηκε στον Πειραιά, ενώ όλοι οι Ιεράρχες της περιοχής Σμύρνης, Ζήλων, Ικονίου, Κυδωνίων… αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν το ποίμνιό τους. Το αποτέλεσμα ήταν, κάποιοι κρεμάστηκαν και άλλοι δολοφονήθηκαν από τους Τούρκους. Το ίδιο δεν έκανε σαν δεσπότης στην Καβάλα όταν μπήκαν οι Βούλγαροι με τους Γερμανούς και τόσκασε για το Πειραιά με το καράβι; Μήπως δεν έκανε το ίδιο όταν το Πατριάρχης Γρηγόριος Ζ΄ τον διόρισε ως Μητροπολίτη Ρόδου, επειδή ήταν υπό Ιταλική κατοχή την σκαπουλάρισε; γιαυτόν δε τον όντως ‘’Αγωνιστή΄’’ είχα απαντήσει παλαιότερα στην Εφημ. ‘’ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ’’ και στο ιστολόγιο ‘’Εξάψαλμος” (φυλ. “ΑΓΩΝΑΣ” 286/4/2021, σελ. 13 & 15 και εκεί κάνουμε εκτενή αναφορά για τον “αγωνιστή” Χρυσόστομο, αλλά αρνήθηκαν να τη δημοσιεύσουν και τότε τη μεταφέραμε στην εφημερίδα μας (εφ. “ΑΓΩΝΑΣ”, 307-308, σελ. 8-9) ως επίσης και τις επτά (7) μεταθέσεις που έκανε, αφού οι Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν το Μεταθετόν, ήταν κατά τον ‘’αγωνιστή’’ “ευλογία”. Ξέχασες κυρ. ‘’Βοιωτέ’’ μου τα εκκλησιαστικά πραξικοπήματα που δημιούργησε και έφερε χάσμα στην Εκκλησία: και πολλά άλλα ακόμα!
Θα θυμάστε φαντάζουμε ως πρώην δημοσιογράφος ‘’ΧΑΝ’’ προχθές ως ‘’Βοιωτός’’ και χθες ως ‘’ανώνυμος’’, ότι, ο αγωνιστής σας Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος όταν ζούσε, ο Τύπος έγραψε, ότι είναι μασώνος και αυτό δεν διαψεύτικε ποτέ, μήπως γιαυτό τόσο μεγάλη αγάπη στους μασώνους και αντίθετα κατέβασες όλη την επιστημονική και συγγραφική μανία εναντίον των αντιμασώνων; Θαυμάζω ‘’Βοιωτέ’’ μου την περιποιημένη πένα σου στους διωκόμενους αντιμασώνους, Αρχιεπ. Ιερώνυμο Κοτσώνη, τους δώδεκα μάρτυρες επισκόπους ακόμα στον καθηγητή σου διωκόμενο και εξοριζόμενο κοντά στην Τουρκία Νησί από τη μασωνία, μακαριστό τώρα, Βασ. Παπανικολάου. Υπάρχουν και πολλά ακόμα!.
Για το αν ξέρω (με ρωτάτε) καλύτερα την ιστορία από το Σεβ. Αμβρόσιο, αυτό δε χρειάζεται, νομίζω, να απαντήσω όταν ο ίδιος το ομολογεί ότι, δηλαδή είχε ‘’πλέον όλο το Αρχείον της Ιεράς Συνόδου”. Τώρα, γιατί και πως το απέκτησε, δε μας το λέει; Γιατί και πως ένας άγνωστος αρχιμανδρίτης τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο του 1974 είχε όλο το αρχείο αυτό της Ιεράς Συνόδου επίσης δεν το λέει; Και το μόνο που μας λέει, είναι ότι με αυτό έγραψε αυτό το τερατώδες λιβελογράφημα. Το ποιο συναρπαστικό και είναι που την έκρυβε, ότι ήταν δικό του επί 45 χρόνια. Αγαθοεργως φερόμενος την είχε χαρίσει στον Σεραφείμ και αυτός καμάρωνε την ‘’Σεραφειμική μου εργασία;’’ Για την μεγάλη του αυτή προσφορά ο Σεραφείμ τον ‘’αντάμειψε’’ τον “αγκάλιασε”, τον πήρε κοντά του, όπως και όλη την ομάδα της “Χρυσοπηγής” και μετά δύο χρόνια (13 Αυγούστου 1976) τον τίμησε δεόντως! Το περιοδικό “ΕΚΚΛΗΣΙΑ” έγραφε: «Εξάλλου τη 13η του ίδιου (Αυγούστου) η Ι. Σύνοδος κατά την Συνεδρίαν… εις την κενωθείσαν θέσιν του Αρχιγραμματέως προήγαγε τον Πανοσ. Γραμματέα αυτής του Αρχιμ. Αμβρόσιον Λενήν…» (περ. “ΕΚΚΛΗΣΙΑ” αριθ. 19-20/15 Σεπτεμβρίου 1976, σελ. 350). Μια δοτή μονόπλευρη και με παροχές ιστορία.
Γι’ αυτό του ήρθε η κατακέφαλη απάντηση από το Φθιώτιδος Νικόλαο: «Η αμοιβή της μεγάλης αυτής θυσίας του δεν άργησε να έλθει. Από άγνωστος Αρχιμανδρίτης (ο Αμβρόσιος) έγινε Αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου, επίσκοπος Ταλαντίου (1976) και κατόπιν μόλις 40 ετών Μητροπολίτης της Ωραίας και Ιστορικής Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας (1978)…». Αυτή είναι η ιστορία, κυρ. “Βοιωτέ” μου, με… αντάλλαγμα!
Για το αν διάβασα «Η αλήθεια δια το εκκλησιαστικό ζήτημα» του πρ. Καλαβρύτων Αμβροσίου, δεν το διάβασες; Τα γράφει η τελευταία έκδοση της εφημερίδας “ΑΓΩΝΑΣ” (φυλ. 327/9/2024), ως και στο ιστολόγιο ΄ΟΜΟΛΟΓΙΑ΄ που αναρτήσατε (Δευτέρα 11/11/2024) και στο οποίο με έχεις ‘’κατακεραυνώσει’’ στην…κυριολεξία(!). Θα ακολουθήσει λίγο αργότερα μια ανάλυση στο σαλιβελογράφημα και στον κρυπτόμενο επί 45 χρόνια “Μέγα Αγωνιστή” Αμβρόσιο.
Λυπάμαι που σας τράβηξα την κουκούλα και σας φανέρωσα, κύρ.“Βοιωτέ” μου!
Εφημερίδα «ΑΓΩΝΑΣ»
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ Ι. ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου