Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Στο Κιλκίς η «Σκασίλα μου» του Πατριάρχη, έγινε «Θα τους περάσει»!εικόνα άρθρου: Στο Κιλκίς η «Σκασίλα μου» του Πατριάρχη, έγινε «Θα τους περάσει»!

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

«Εμείς οι Ορθόδοξοι έχουμε Πρώτο και αυτός είναι ο Κωνσταντινουπόλεως». Καμμία αντίδραση από τον Ιερό κλήρο στο Κιλκίς;

«Διέκοψαν την Κοινωνία μαζί μας οι ρώσοι δεν μνημονεύουν το όνομα του Οικουμενικού Πατριάρχου στα δίπτυχα τους. Θα τους περάσει κάποια στιγμή, θα τους περάσει…».

Αμετανόητος παρουσιάστηκε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως εξαπολύοντας δριμύ κατηγορώ κατά του Πατριαρχείου Μόσχας στην Ιερατική Σύναξη στο Κιλκίς«Μέλημα του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι η ενότης και η δημιουργική συνεργασία των Ορθοδόξων Εκκλησιών. Όλες μαζί είμαστε η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και πρέπει να έχουμε ενιαία φωνή και να δίνουμε ενιαία μαρτυρία προς τον κόσμο». Αυτά μεταξύ άλλων ισχυρίστηκε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος Αρχοντώνης μιλώντας στην Ιερατική Σύναξη της Ιεράς Μητροπόλεως Κιλκισίου που πραγματοποιήθηκε στην Ιερά Μονή Αγίου Γεωργίου Λόφου, στο Κιλκίς, την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024.

Στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης του στο Κιλκίς από τις 21 έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2024, ενώπιον του Ιερού κλήρου της Μητροπόλεως, εκφώνησε λόγο που για άλλη μια φορά απογοήτευσε και τους πιο καλοπροαίρετους πιστούς.

Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου ως προσπάθεια για ενότητα;

Ο κ. Βαρθολομαίος υπογράμμισε τις διαχρονικές προσπάθειες του Οικουμενικού Πατριαρχείου να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός, με πιο πρόσφατη τη διοργάνωση της «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, στην Κρήτη το 2016». Τα πράγματα όμως δεν είναι καθόλου έτσι. Γιατί η εν λόγω Ψευδο-σύνοδος προετοιμάστηκε για πολλές δεκαετίες. Συγκλονιστικό και επίκαιρο είναι σήμερα το Υπόμνημα στην Σύνοδο της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Αγίου Ιουστίνου του Πόποβιτς, το οποίο απηύθυνε το 1977 ως με τίτλο: «Περί την μελετωμένην ‘Μεγάλην Σύνοδον’ της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Υπόμνημα προς την Σύνοδον της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας».

Στο ιστορικό αυτό έγγραφο, ο όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς επισημαίνει μεταξύ άλλων, ότι «η παρούσα στιγμή είναι η πλέον ακατάλληλος εις την ιστορίαν της Εκκλησίας μας». Διέβλεπε από τότε ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την σύγκλιση μιας Οικουμενικής Συνόδου, επειδή ήδη από την εποχή εκείνη κυριαρχούσε ο Οικουμενισμός σε όλες σχεδόν τις τοπικές Εκκλησίες και επομένως, εάν πραγματοποιείτο, δεν θα ήταν Σύνοδος Αγίων Πατέρων, αλλά μια Ψευδοσύνοδος Οικουμενιστών αρχιερέων. Όλα αυτά γράφονται 39 χρόνια πρίν από το Κολυμπάρι! Αν τότε οι περιστάσεις ήταν ακατάλληλες, τι θα έλεγε άραγε, αν ζούσε σήμερα, όπου ο Οικουμενισμός έχει επικρατήσει στην εκκλησιαστική διοίκηση και έχει λάβει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με την εποχή εκείνη;

Αναφερόμενος μάλιστα ο Άγιος στον τότε Οικουμενικό Πατριάρχη κυρό Αθηναγόρα αναφέρει τα εξής συγκλονιστικά και συγχρόνως αποκαλυπτικά:

«Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως; Αυτός με την νεοπαπιστικήν συμπεριφοράν του εις τους λόγους και εις τας πράξεις σκανδαλίζει επί μίαν ήδη δεκαετίαν τας Ορθοδόξους συνειδήσεις, αρνούμενος την μοναδικήνκαι πανσωστικήν Αλήθειαν της Ορθοδόξου Εκκλησίας και πίστεως, αναγνωρίζων τας Ρωμαϊκάς και άλλας αιρέσεις ως ισοτίμους με την αλήθειαν, αναγνωρίζων τον Ρωμαίον Άκρον Ποντίφηκα με όλην την δαιμονικήν αντιεκκλησιαστικήν υπερηφάνειάν του. Και προετοιμάζει με αυτοκτονική ταχύτητα και επιπολαιότητα, κατά το παράδειγμα του Βατικανού, αυτήν την ιδικήν του λεγομένην ‘Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον’ όχι όμως με το βασικόν ευαγγελικόν και αγιοπαραδοσιακόν θέμα της σωτηρίας του ανθρώπου και του κόσμου, αλλά με καθαρώς σχολαστικο-προτεσταντικήν θεματολογίαν. Την προετοιμάζει μάλιστα εις τον πύργον της Βαβέλ του συγχρόνου αναρχικού και μηδενιστικού κόσμου άνευ της συμμετοχής των πραγματικών Ορθοδόξων ομολογητών, φορέων της Ορθοδόξου πίστεως, Θεολογίας, Παραδόσεως και Εκκλησιαστικότητος. Τον τελευταίον καιρόν αυτός έχει γίνει πηγή αναρχισμού και μηδενισμού εις τον Ορθόδοξον κόσμον. Οι Αγιορείται δικαίως τον ονομάζουν αιρετικόν και αποστάτην εις τας επιστολάς των, τας απευθυνομένας προς αυτόν ανοικτώς διά του τύπου…» [1]!

Μοιραία και η «σκασίλα» του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο οποίος περιφέρεται σαν ξεπεσμένη, δυστοπική μαριονέτα, που απολαμβάνει κιόλας τον ρόλο της. Δε φείδεται ούτε κόπου ούτε και χρημάτων για να παραβρεθεί και να παίξει το ρόλο που το παγκόσμιο σύστημα του έχει δώσει. Ενώ δεν καταδέχεται να λογοδοτήσει σε κανέναν μέσα στο σώμα της Ορθοδοξίας για όσα πράττει και λέει, σε αυτό το βουβό ακροατήριο μιας Ιερατικής σύναξης που αντιλαμβάνεται την υπακοή στον Επίσκοπο ως απροϋπόθετη υποχρέωση, ανέπτυξε με τρόπο βαθιά διχαστικό (πάντα στο όνομα της ενότητος) όλες του τις ενέργειες από το Κολυμπάρι μέχρι το Ουκρανικό Ψευδοαυτοκέφαλο, κατηγορώντας όσους εντός της Ορθοδοξίας «εργαλειοποιούν τη θρησκεία». Επιμένει επιδεικτικά στο νέο σχίσμα που προκάλεσε στην Ορθοδοξία, το οποίο βαθαίνει σαν χάσμα κάτω από τα πόδια του.

Υ.Γ. Για την ευχή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου να εορτάζουμε μαζί με τους αιρετικούς παπικούς το Πάσχα… τσιμουδιά; Ψύχραιμα ρωτάμε.

1 σχόλιο:

  1. Το να βγαλεις απο τα δυπτιχα μια εκκλησία χωρίς αυτή να έχει γίνει αιρετική και να βάλης μια αιρετική χωρίς αυτή μετανοήσει είναι ένα ζήτημα ΝΟΜΟΤΕΛΙΑΚΟ αν είσαι αιρετικός .
    Γιατι σας φένεται παράξενο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου