Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

Που διασώζεται σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία;;;Ένας διαδικτυακός διάλογος με αρκετό ενδιαφέρον.

 


Επιμέλεια κειμένου: πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου

Εισαγωγικά

Σε  μία από  τις δημοσιεύσεις του ιστολογίου στις 19 Ιουλίου 2024 (που αφορούσε την  Μονή Εσφιγμένου) , άρχισε ένας διάλογος με αρκετό ενδιαφέρον μεταξύ του γράφοντος (π.Δ.Α) και ενός  σχολιαστή (στην συνέχεια θα αναφέρεται ως Επιφάνιος, όπως μας πρότεινεο ίδιος).

Επειδή το θέμα της  συγκεκριμένης  ανάρτησης  έχει μέχρι  38 σχόλια σε διάφορα θέματα  και είναι δύσκολο να παρακολουθούν οι ενδιαφερόμενοι την συγκεκριμένη συζήτηση , μεταφέρω το θέμα της συζήτησης σε ξεχωριστή ανάρτηση ώστε να συμμετέχουν και όσοι άλλοι επιθυμούν.

Το θέμα του διαλόγου

Το θέμα το οποίο διερευνάμε είναι το παρακάτω.

«Σήμερα πιστεύετε ότι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία είναι
1.Το Πατριαρχείο Κων/πόλεως και οι δικαιοδοσίες του
2.Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας
3.Το Πατριαρχείο Αντιοχείας
4.Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων
5.Το Πατριαρχείο Ρωσίας
6.Το Πατριαρχείο Ρουμανίας
7.Το Πατριαρχείο Γεωργίας
8.Το Πατριαρχείο Σερβίας
9.Το Πατριαρχείο Βουλγαρίας
10.Η Αυτοκέφαλος Εκκλησία της Αλβανίας
11.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος
12.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Κύπρου;
13.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Πολωνίας;
14.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Τσεχίας -Σλοβακίας»;;;;;

 

Επιφάνιος :Ναι, πιστεύω ότι ο κλήρος και ο λαός που ακολουθούν τις Συνόδους αυτές και πιστεύουν Ορθόδοξα και αντιμάχονται τον οικουμενισμό και τις αιρέσεις, είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και κυρίως αυτοί που είναι λαμπροί στο Ορθόδοξο δόγμα και το ήθος.
Μέσα στις Συνόδους μπορεί να υπάρχουν και σίγουρα υπάρχουν πολλοί οικουμενιστές, και αιρετικά πιστεύοντες, άξιοι για καθαίρεση , όπως και γενικά πολλά σάπια μέλη που χρειάζονται μετάνοια σε πίστη και έργα.
Χρειάζεται όλοι, κλήρος και λαός να αγωνίζονται και να φυλάσσουν την Ορθόδοξη πίστη ακέραιη και να νικούν τα πάθη μέσα τους, για να μην γίνονται άρρωστα μέλη της Εκκλησίας.

                                                         ----------------

π.Δ.Α.

 Το πρόβλημα που τέθηκε από την αρχή είχε αυτό τον σκοπό. Να δούμε αν αυτές οι Σύνοδοι είναι Ορθόδοξες σε επίπεδο ηγεσίας.; Οι Σύνοδοι αυτές αποφάνθηκαν και για την Κολυμπάριο Σύνοδο 2016 και τις αποφάσεις Balamand, Ραββένας, Πουσάν κ.α. Πολλές απο τις τοπικές Εκκλησίες των Συνόδων αυτών συμμετέχουν και στο Π.Σ.Ε. Πως αντιμάχονται τον Οικουμενισμο΄;

                                                     -------------------

Επιφάνιος:

 Έχω την εντύπωση ότι τα έχετε μπερδέψει αρκετά, γιατί πράγματι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και ξεκάθαρα.
α. Μπορεί οι ηγεσίες να είναι στην πλειοψηφία τους ανάξιες, αλλά τα υγιή μέλη της Εκκλησίας, σε κλήρο, ιεραρχία και λαό και οι άγιοι που υπάρχουν και σήμερα, αυτοί εκπροσωπούν την πραγματική Εκκλησία, αλλά και δείχνουν ότι δεν είναι υποχρεωτική προς το παρόν η αποτείχιση από τους ανάξιους.
β. Δεν είπαμε ότι οι ηγεσίες και μάλιστα η πλειοψηφία των ηγεσιών τους, αντιμάχονται τον Οικουμενισμό.
γ. Στις ντροπιαστικές οικουμενιστικές αποφάσεις Balamand, Ραββένας, Πουσάν, κάποιοι αντιπρόσωποι υπέγραψαν, χωρίς να εγκρίνονται αυτά που υπέγραψαν από το ολόκληρο Σώμα της Ιεραρχίας, ούτε πήραν τέτοιες εντολές να υπογράψουν.
δ. Στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου που υπέγραψαν οι αντιπροσωπίες, υπήρχε διγλωσσία και αυτό μπέρδεψε και ιεράρχες με καλή θέληση αλλά με αφέλεια. Στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου μίλησαν για την Ορθοδοξία ως Μία Εκκλησία. Άρα δεν είναι οικουμενιστές οι ιεράρχες που δέχτηκαν την Κολυμπάρια Σύνοδο με αφέλεια γιατί στηρίχτηκαν στην ομολογία της ότι η Ορθοδοξία είναι η Μία Εκκλησία. Χρειάζεται οποσδήποτε καταδίκη της Κολυμπάριας Συνόδου, αλλά πριν από αυτό διαφώτιση των ιεραρχών που με αφέλεια την δέχτηκαν.
ε. Η συμμετοχή στο Π.Σ.Ε. πράγματι είναι πολύ μεγάλο κακό και πρέπει να εξαλειφθεί με την αποχώρηση από το αιρετικό αχταρμά του Π.Σ.Ε. όλων των τοπικών Συνόδων της Εκκλησίας.

Στο ερώτημα σας: "Πως αντιμάχονται τον Οικουμενισμό  η απάντηση είναι :
Όχι οι Σύνοδοι, αλλά ο κλήρος και ο λαός, που ακολουθούν τις Συνόδους αυτές αντιμάχονται τον οικουμενισμό.
Π.χ. ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αν και ακολουθούσε την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος μέχρι την κοίμηση του, είναι από τους πιο περιφανείς και καλούς και μεγάλους αντιοικουμενιστές και ολοφάνερα αντιμαχόταν τον οικουμενισμό. Και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό ακολουθούσαν και εμπιστεύονταν πλήθος κλήρου και λαού με αντιοικουμενιστικό, ορθόδοξο πνεύμα. Έτσι υπάρχουν και άλλοι αρκετοί αφανείς και φανεροί Ορθόδοξοι που αντιμάχονται τον οικουμενισμό, αλλά και άγιοι, και αυτοί είναι οι αληθινοί εκπρόσωποι της Εκκλησίας , με πνευματική υγεία.

                                                       --------------------------

π.Δ.Α

Το πρώτο λάθος  που κάνετε στην  παραπάνω άποψη  είναι η πνευματική αποσύνδεση της κάθε Συνόδου με το ποίμνιο που ποιμαίνει. Σύμφωνα με τη  ορθόδοξη θεολογία  ένας επίσκοπος ή πρεσβύτερος χειροτονείται για συγκεκριμένη επισκοπή ή για συγκεκριμένη ενορία δηλ. για συγκεκριμένο ποίμνιο, διαφορετικά η χειροτονίες θεωρούνται ΑΚΥΡΕΣ (Απολελλυμένες).

Αυτόματα επομένως δημιουργείται μία άρρηκτη πνευματική σχέση ποιμένα και ποιμνίου. Ιδιαίτερα η σχέση ποιμνίου- επισκόπου φαίνεται στην Θεία Λειτουργία, όπου μνημονεύεται ο επίσκοπος.

Η μνημόνευση  του επισκόπου κατά τη Θεία Λειτουργία δηλώνει την ταυτότητα πίστεως επισκόπου και λαού, άρα σε περίπτωση αιρετικού επισκόπου  δηλώνει συμμετοχή στην αίρεση. Δεν είναι δυνατόν να μνημονεύεται εκείνος  που είναι εχθρός προς τον Θεό. Δεν είναι δυνατό να ομολογείται δημόσια ότι ο αιρετικός ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας.

Ο μέγας πατήρ και ομολογητής όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει ότι «μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, ουκ αν ορθόδοξος είη ο αναφέρων», δηλ. «μολυσμό έχει η κοινωνία και μόνο, που αναφέρει (τον αιρεσιάρχη), παρ’όλο που μπορεί αυτός, που τον αναφέρει, να είναι ορθόδοξος».

Διαπιστώνουμε, επίσης, ότι ο Όσιος κάνει λόγο για μολυσμό, ο οποίος εννοείται ως η εκκλησιαστική κοινωνία, που προέρχεται από την μνημόνευση του ονόματος του αιρετικού ή αιρετίζοντος, οικουμενιστού, σχισματοαιρετικού ή φιλοσχισματικού και μη ορθοτομούντος τον λόγον της αληθείας του Χριστού Πατριάρχου ή Μητροπολίτου ή Επισκόπου ή της μη ορθοτομούσης τον λόγον της αληθείας του Χριστού Ιεράς Συνόδου, στις ιερές Ακολουθίες και την Θεία Λειτουργία.

Επομένως η εκκλησιαστική κοινωνία και η μνημόνευση αιρετικού (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΉ)  επισκόπου προκαλεί ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ και την πρακτική του ορθοδόξου ποιμνίου σε αυτή την περίπτωση την καθορίζει ο 31ος Αποστολικός κανόνας και ο ΙΕ της ΑΒ Συνόδου που τον επεξηγεί αναλυτικότερα.

Για αυτό μας ξεκαθαρίζει ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης

«Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού η προφανώς διαβεβλημένου κατά τον βίον αλλοτριά Θεού και προσοικειοί τω Διαβόλω».(Θεοδώρου Στουδίτου, PG 99, c. 1668C) .  Δηλ.ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Ισχυρίζεσθε ότι η διγλωσσία των κειμένων της Κρήτης μπέρδεψε τους αφελείς Ιεράρχες και υπέγραψαν. Ξεχνάτε όμως ορισμένα βασικά γεγονότα. Τα κείμενα που υπέγραψαν στην Κολυμπάρια Σύνοδο  είχαν δημοσιευτεί πολύ καιρό πριν και μάλιστα οι Σύνοδοι των τοπικών Εκκλησιών τα επεξεργάστηκαν και αποφάνθηκαν σχετικά.

 Η Σύνοδος της Ελλαδικής Εκκλησίας υπέβαλλε ΄΄ένα αξιόλογο υπόμνημα προτεινόμενων διορθωτικών αλλαγών στα κείμενα, ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

Όσοι Ιεράρχες δεν υπέγραψαν τις αποφάσεις της Κολυμπαρίου, υπέγραψαν αντί γι΄αυτούς οι Αρχιεπίσκοποι των Συνόδων τους.

Μετά την Σύνοδο της Κρήτης οι Σύνοδοι των τοπικών Εκκλησιών ξανασυζήτησαν το θέμα και συμφώνησασαν ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Ακόμα και οι διαφωνούντες υπέγραψαν.

Όσον αφορά τη  άποψή σας ότι «Στις ντροπιαστικές οικουμενιστικές αποφάσεις Balamand, Ραββένας, Πουσάν, κάποιοι αντιπρόσωποι υπέγραψαν, χωρίς να εγκρίνονται αυτά που υπέγραψαν από το ολόκληρο Σώμα της Ιεραρχίας, ούτε πήραν τέτοιες εντολές να υπογράψουν» σας θυμίζω ότι.

-Οι αντιπρόσωποι που υπέγραψαν τα παραπάνω κείμενα είχαν εξουσιοδοτηθεί σχετικά από τις Συνόδους που εκπροσωπούσαν περί του πρακτέου.

- Το Κολυμπάρι επικύρωσε τις αιρέσεις των Συνάξεων Πόρτο Αλέγκρε, Πουσάν, Μπαλαμάντ κ.α. Μέσω του   κειμένου («Σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικό κόσμο …»),  επαινεί τους μέχρι τώρα θεολογικούς διαλόγους Ορθοδόξων και αιρετικών, διότι λ.χ. «εκτιμά θετικώς τα θεολογικά κείμενα που εκδόθηκαν από αυτήν [τη σχετική Επιτροπή του ΠΣΕ…], τα οποία αποτελούν αξιόλογο βήμα στην Οικουμενική Κίνηση για την προσέγγιση των Χριστιανών» (παρ. §21).

Στο επίμαχο κείμενο του Κολυμπαρίου («Σχέσεις…») αναφέρεται ονομαστικά και επαινετικά η «Δήλωση του Τορόντο», ένα κείμενο που συμφωνήθηκε το 1950 από τους Ορθοδόξους και τα υπόλοιπα μέλη του λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών» (του ΠΣΕ, που ιδρύθηκε το 1948, όπου συμμετέχουν Ορθόδοξοι, Προτεστάντες, Μονοφυσίτες). Λέγεται στο κείμενο του Κολυμπαρίου (παρ. §19) ότι:

«Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες-μέλη […] έχουν βαθειά την πεποίθηση ότι οι εκκλησιολογικές προϋποθέσεις της Δηλώσεως του Toronto […] είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την Ορθόδοξη συμμετοχή στο Συμβούλιο», δηλ. στο ΠΣΕ.

Στη «Δήλωση του Τορόντο», μολονότι γίνονται και κάποιες ορθές εκκλησιολογικές διευκρινίσεις, ωστόσο λέγεται μεταξύ άλλων πλανών, ότι: «Οι Εκκλησίες-μέλη αναγνωρίζουν ότι το να αποτελεί κάποιος μέλος της Εκκλησίας του Χριστού είναι πιο περιεκτικό από το να αποτελεί μέλος της δικής του Εκκλησίας» (κεφ. 4, §3). Συνεπώς, η «Εκκλησία του Χριστού» δήθεν δεν περιορίζεται εντός της Ορθοδοξίας, αλλά υπάρχει Εκκλησία (δηλ. σωτηρία) και εκτός Ορθοδοξίας, στον χώρο της αιρέσεως, σύμφωνα με τη «Δήλωση του Τορόντο».

(περισσότερα υπάρχουν και σε άλλα σχετικά άρθρα του ιστολογίου και του γράφοντος).

Γράφετε ότι   «Όχι οι Σύνοδοι, αλλά ο κλήρος και ο λαός, που ακολουθούν τις Συνόδους αυτές αντιμάχονται τον οικουμενισμό.
Π.χ. ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αν και ακολουθούσε την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος μέχρι την κοίμηση του, είναι από τους πιο περιφανείς και καλούς και μεγάλους αντιοικουμενιστές και ολοφάνερα αντιμαχόταν τον οικουμενισμό. Και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό ακολουθούσαν και εμπιστεύονταν πλήθος κλήρου και λαού με αντιοικουμενιστικό, ορθόδοξο πνεύμα. Έτσι υπάρχουν και άλλοι αρκετοί αφανείς και φανεροί Ορθόδοξοι που αντιμάχονται τον οικουμενισμό, αλλά και άγιοι, και αυτοί είναι οι αληθινοί εκπρόσωποι της Εκκλησίας , με πνευματική υγεία».

Δηλ. με απλά λόγια πιστεύετε ότι έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με μια Οικουμενιστική Σύνοδο μπορούμε να καταπολεμήσουμε τον Οικουμενισμό. Είναι σαν να λέτε ότι θα καταπολεμήσουμε μια ασθένεια χωρίς να προφυλαχτούμε από τα μικρόβια που προκαλούν την ασθένεια, αλλά καλλιεργώντας ποικιλοτρόπως αυτά αυξάνοντας τον μολυσμό.

Η άποψη αυτή θεολογικά δεν τεκμηριώνεται με όσα ανέφερα προηγουμένως. Η εκκλησιαστική ιστορία μας διδάσκει ότι όταν υπήρχαν αιρετικοί επίσκοποι και Σύνοδοι το εκκλησιαστικό σώμα διέκοπτε την εκκλησιαστική κοινωνία με απώτερο σκοπό την σύγκληση ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ για την καταδίκη της αίρεσης και των αιρετικών.

---------------------------------------

Επιφάνιος

  Σωστά κάνω και αποσυνδέω τις Συνόδους με τον κλήρο και λαό που δεν συμφωνεί με τα κακώς πραχθέντα απο τις Συνόδους...
Δεν συμμετέχει ο κλήρος και ο λαός τις κακές πράξεις ή και προδοσίες των Συνόδων, όταν τις αποδοκιμάζει.

Γράφετε: "Επομένως η εκκλησιαστική κοινωνία και η μνημόνευση αιρετικού (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΉ) επισκόπου προκαλεί ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ ..." Αν ήταν έτσι όπως τα λέτε και όπως απομονώνετε και εστιάζετε μόνο σε κάποιους λόγους τους αγίου Θεόδωρου Στουδίτου περι μολυσμού, τότε οι σύγχρονοι άγιοι που οι περισσότεροι δεν αποτειχίστηκαν και όλοι σχεδόν έφυγαν με κοινωνία με την Εκκλησία, είχαν "ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ"!!!
Κάνετε μεγάλο λάθος σ΄ αυτή την ερμηνεία και μονόπλευρη εστίαση σε κάποιους λόγους του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου.
Αν συνέβαινε "ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΠΙΣΤΕΩΣ" όπως γράφετε και όπως πιστεύετε, οι σύγχρονοι άγιοι θα ήταν οι πρώτοι που θα αποτειχίζονταν και θα προέτρεπαν σε αποτείχιση στον κόσμο. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ , ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

Φυσικά και μπορούμε να καταπολεμούμε μια αίρεση, χωρίς να αποτειχιστούμε. Δεν είναι η αποτείχιση (η σωστή και όχι η λάθος αποτείχιση και σχισματική) η μόνη οδός αντιμετώπισης μιας αίρεσης.
Υπάρχει και χώρος και χρόνος οικονομίας. Και αυτό μας έδειξαν και οι σύγχρονοι άγιοι. Μάλιστα οι μεγαλύτεροι και σωστότεροι αντιοικουμενιστές βρίσκονται όχι στον χώρο των αποτειχισμένων, αλλά στον χωρο των μη αποτειχισμένων Ορθόδοξων.

Μην νομίζετε ότι τις οικουμενιστικές δηλώσεις Τορόντο έχουν εγκύψει και μελετήσει οι ιεράρχες που υπέγραψαν και αποδέχτηκαν την Κολυμπάρια Συνόδο. Όπως σας είπα, έκριναν πολλοί μη-οικουμενιστές, με αφέλεια, αν βάλετε μέσα και τον παράγοντα των γηρατειών, καταλαβαίνετε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με οικουμενιστές οπωσδήποτε.

Η εκκλησιαστική ιστορία διδάσκει ότι υπήρχαν και περίοδοι οικονομίας, πριν την διακοπή με αιρετικούς επισκόπους.

Τα όσα έγραψα παραπάνω αντικρούοντας την άποψη σας για “ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ” αναφέροντας συγχρόνους αγίους, ισχύουν και για την άποψη σας ότι “ Δηλ.ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ” ερμηνεύοντας και εστιάζοντας μονόπλευρα σε λόγο του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου.
Αν συνέβαινε ότι “ Δηλ.ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ” όπως γράφετε και όπως πιστεύετε, τότε οι σύγχρονοι άγιοι θα ήταν οι πρώτοι που θα αποτειχίζονταν και θα προέτρεπαν σε αποτείχιση στον κόσμο. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ , ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
Όχι μόνο δεν μολύνει την Πίστη, όχι μόνο δεν σε βγάζει εκτός Εκκλησίας, αλλά μπορεί να φθάσεις και στον ΑΓΙΑΣΜΟ, και χωρίς να αποτειχιστείς, αν τηρείς την Ορθόδοξη πίστη και ενεργείς ορθόδοξα και ζείς ζωή αγία. Αυτό κατέδειξε ο Θεός μέσω των συγχρόνων αγίων.


 

 

45 σχόλια:

  1. Και: 15. Η ορθόδοξη εκκλησία της Ουκρανίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά τη γνώμη σας, που διασώζεται η ορθόδοξη εκκλησία σήμερα π. Δημήτριε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν απάντηση στο ερώτημά σας είναι το παρακάτω απόσπασμα του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά.
      «Ποίος όμως κλήρος ποία μερίς, τις γνησιότης προς την του Χριστού Εκκλησίαν τω συνηγόρω του ψεύδους; Εκκλησία "στύλος και εδραίωμα της αληθείας" κατά Παύλον εστιν... Και γαρ οι της Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί, και τοσούτο μάλλον, όσον αν και σφων αυτών καταψεύδοιντο, ποιμένας και αρχιποιμένας ιερούς εαυτούς καλούντες και υπ’ αλλήλων καλούμενοι· μηδέ γαρ προσώποις τον Χριστιανισμόν, αλλ’ αληθεία και ακριβεία πίστεως χαρακτηρίζεσθαι μεμυήμεθα».[1] (Αγίου Γρηγορίου Παλαμά)





      Δηλαδή με απλά λόγια:

      «Όμως ποιά μερίδα και ποιό κλήρο, ποιά γνησιότητα και ποιά σχέση μπορεί να έχετε ΟΛΟΙ εσείς, που είστε ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ του ΨΕΥΔΟΥΣ με την Εκκλησία του Χριστού;

      Η Εκκλησία του Χριστού μας είναι στύλος και εδραίωμα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, σύμφωνα και με τον Απόστολον Παύλον...

      Οπότε, όσοι βρίσκονται μέσα στην αληθινή Εκκλησία του Χριστού, έχουν απαραίτητα και την Αλήθεια. Ενώ αυτοί οι οποίοι δεν έχουν την Αλήθεια, δεν είναι ούτε μπορεί να βρίσκονται μέσα στην Εκκλησία του Χριστού.

      Είναι δηλαδή ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, άσχετα εάν αυτοί νομίζουν ότι είναι μέσα στην Εκκλησία του Χριστού. Και παρόλο που αυτοί λέγουν ψέματα μεταξύ τους, και κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους, καλώντας ο ένας τον άλλο -αλλά και από άλλους καλούμενοι- ως "άγιοι"... ("αγιώτατοι"... "σεβασμιώτατοι"... "πανιερώτατοι"... "παναγιώτατοι"...) ποιμένες και αρχιποιμένες, δηλαδή επίσκοποι, αρχιεπίσκοποι και πατριάρχες. Μην τους πιστεύετε! Λένε ψέματα δεν είναι τίποτε από όλα αυτά, αλλά είναι ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ και ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ!

      Να ξέρετε αγαπητοί μου, ότι ο Χριστιανισμός και η Ορθοδοξία μας, ΠΟΤΕ δεν στηρίζεται στα πρόσωπα, στα οποιαδήποτε πρόσωπα, αλλά ΜΟΝΟΝ στην ΑΛΗΘΕΙΑ και στην ΑΚΡΙΒΕΙΑ της Πίστεως, όπως έχουμε διδαχθεί και μυηθεί, στην Ορθόδοξη Παράδοσή μας».



      Διαγραφή
    2. να έχετε ΟΛΟΙ εσείς...δεν υπάρχει στο πρωτότυπο , παραποιείται το κείμενο.
      2ον. Πώς καταλαβαίνουμε ποιος έχει την αλήθεια;
      Γιατί να την έχουν ένα δύο εγωιστές αποτειχισμενοι και όχι η πλειοψηφία; Ή η ιεραρχία;

      Διαγραφή
    3. Η ελεύθερη μετάφραση δεν αποτελεί παραποίηση του νοήματος του κειμένου, επειδή ο Άγιος Γρηγόριος σε κάποιους απευθύνεται. Η κεντρική ιδέα του κειμένου βρίσκεται στην παράγραφο «Και γαρ οι της Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί,…»( (Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Συγγράμματα Τόμ. Β’, σελ. 627).Δηλ.ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ=ΑΛΗΘΕΙΑ
      Τα κριτήρια της αληθείας είναι:
      Α. Ευαγγέλιο και η ορθόδοξη ερμηνευτική.
      Β. Αποφάσεις των ΕΝΝΕΑ Οικουμενικών Συνόδων και όλων των άλλων Συνόδων που αναγνώρισαν αυτές.
      Γ.Η ορθόδοξη εκκλησιαστική γραμματεία.
      Δ.Ο βίος και η πολιτεία των Αγίων.
      Ε.Η εκκλησιαστική ιστορία
      Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν είναι ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΣΟΤΙΚΟ. Μπορεί να την κατέχει και ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ. Γι΄αυτό οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ήταν ΟΜΟΦΩΝΕΣ και όχι ΚΑΤΑ ΠΛΗΟΨΗΦΙΑ.
      Δεν γνωρίζω για ποια Ιεραρχία ρωτάς. Βασικό κριτήριο αν ορθοτομεί μια Σύνοδος επισκόπων είναι το CONSESUS PATRUM.(ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ) δηλαδή αν οι αποφάσεις είναι σύμφωνες με τις απόψεις των Πατέρων της Εκκλησίας.

      Διαγραφή
    4. Πάτερ Δημήτριε, ἐπιτρέψτε νά σᾶς συγχαρῶ θερμῶς γιά τά ὡς ἄνω σχόλιά σας, τά ὁποῖα προσυπογράφω ἐκθύμως. Γιά νά εἶναι συνεπές τό ἰδικόν μου σχόλιον, ὅπου γράφω ὅτι οἱ Οἰκουμενισταί εἶναι ἐντός Ἐκκλησίας, μέ τήν εὐστοχωτάτην ἀναφοράν σας εἰς τό ἔξοχον χωρίον τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, τό ὁποῖον δέν ἀφήνει περιθώρια παρερμηνείας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας, θά ἤθελα νά προσθέσω ὅτι θεωρ[ψ τούς Οἰκουμενιστάς τύποις μόνον ἐντός Ἐκκλησίας, χάριν τῆς σωτηρίας τῶν πιστῶν πού, ἐν ἀγνοίᾳ των, λαμβάνουν τά μυστήρια παρ' αὐτῶν. Τούς θεωρῶ ΔΥΝΑΜΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Θά καταστοῦν καί ἐνεργείᾳ ἐκτός Ἐκκλησίας ἄν ποτε γίνῃ μία ἀληθῶς Πανορθόδοξος Σύνοδος καί τούς καθαιρέσῃ. Μέχρι τότε, ὅσοι γνωρίζουν τήν Προδοσίαν των εἶναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ν' ''αποτειχισθοῦν ἀπό αὐτούς, ἀλλιῶς κολάζονται. Σημειωτέον ὅτι ἡ διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» εἶναι διδασκαλία τῶν Ἁγίων Κολλυβάδων (18ος αἰών).

      Διαγραφή
  3. Ας αντιστρέψουμε το ερώτημα:
    Ποιος είναι ο λαός του Θεού , που σε αυτόν διασώζεται η ορθόδοξη εκκλησία;
    Μήπως είναι όσοι αντιτίθενται στο οικουμενικό πατριαρχείο;
    Όσοι είναι αποτειχισμενοι;
    Όσοι έχουν θεολογική γνώση;
    Όσοι ζουν χριστιανική ζωή;
    Όσοι δεν είναι όπως οι λοιποί των ανθρώπων;
    Ή απλά όσοι είναι βαπτισμένοι στο όνομα της Αγίας Τριάδος στην ορθόδοξη εκκλησία;
    Απάντηση: το τελευταίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι αιρετικοί ΗΤΑΝ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ.
      Ο Χριστός είπε."Ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται"
      .Άρα για να παραμείνουμε στην ορθόδοξη Εκκλησία ο συνδυασμός Ορθόδοξης πίστης και Ορθόδοξου βαπτίσματος είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.

      Διαγραφή
  4. Ὅλες οἱ ἱστορικά ὀρθόδοξες ἐκκλησίες, ἐφόσον δέν ἔχουν Συνοδικῶς ἀναθεματισθῆ καί οἱ κληρικοί των δέν ἔχουν καθαιρεθῆ, ἐξακολουθοῦν νά συναποτελοῦν τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ἐντός αὐτῆς, ὑπάρχει τό «ὑγιαῖνον» μέρος, οἱ ἀποτειχισμένοι, καί τό «νοσοῦν» μέρος, οἱ Οἰκουμενισταί καί ὅσοι κοινωνοῦν μέ αὐτούς. Οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ τούς Οἰκουμενιστάς κολάζονται μαζί μέ αὐτούς, διότι παραβαίνουν τάς σαφεστάτας θείας ἐντολάς περί ἀποτειχίσεως, ὁπότε ὄχι μόνον δέν ἁγιάζονται, ἀλλά καί κατακρίνονται, διότι μεταλαμβάνουν ἀναξίως (Α՛ Κορ. 11:27-31). Οἱ Πατέρες ἐξηγοῦν: «Οἱ μέν [σ.σ. αἱρετικοί] τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν· οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθησαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (Ἁγ. Θεοδώρου Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1164Α)· «ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἤ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφωνται, καὶ σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αὐτούς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γὰρ ἐστιν ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἤ μετ’ αὐτοὺς ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέεναν τοῦ πυρός» (Μ. Ἀθανασίου, P.G. 27, σ. 1369C)· «λέγει γάρ ὁ Θεός τῷ Μωϋσεῖ, Ἀποσχίσθητε ἀπό τῶν ἀνδρῶν τούτων [σ.σ. τῶν ἀσεβῶν], ἵνα μή συναπόλησθε» (Δωδεκάβιβλος, Βιβλ. Η՛, Κεφ. Δ՛, Παρ. Δ՛)· «οἱ Κανόνες καί τῶν Πατριαρχῶν ἄρχουσιν, εἰ γάρ ἔξω τῶν Κανόνων ποιοῦσιν, οὐ στοιχοῦμεν αὐτοῖς» (Δωδεκάβιβλος, Βιβλ. Β՛, Κεφ. Ε՛, Παρ. ΙΔ՛)· καί «ἐκεῖνοι μνημονεύονται, ὅσοι ὀρθοτομοῦσιν» (Δωδεκάβιβλος, Βιβλ. Ι՛, Κεφ. Δ՛). Ὅσοι, λοιπόν, δέν ὀρθοτομοῦν δέν πρέπει νά μνημονεύωνται! Οἱ ἐπί Βέκκου μαρτυρήσαντες Ἁγιορεῖται, εἰς τήν γνωστήν ἐπιστολήν των πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ Παλαιολόγον (1275) λέγουν ὅτι ὅσοι μνημονεύουν μή ὀρθοτομοῦντας «ἐπισκόπους» παίζουν θέατρον ἐνώπιον τῶν φρικτῶν μυστηρίων! (Βλ. V. Laurent καί J. Darrouzes, Dossier Grec de L´Union de Lyon (1273-1277), Institut Francais D´Etudes Byzantines, Paris 1976, σ. 377-403.) Συμπέρασμα: Τά αἱρετικά κουραφέξαλα τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου καί τῶν ἀκολούθων του ὁδηγοῦν εἰς τήν Κόλασιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αιρετικά και σχισματικά παλαιοημερολογίτικα κουραφέξαλα, οι ημερολογιολατρίες, οι αγιομαχίες, η βλασφημία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ αυτά οδηγούν στην Κόλαση όσους τα ακολουθούν.

      Οι Άγιοι Θεόδωρος Στουδίτης, Μάρκος Ευγενικός, οι επι Βέκκου μαρτυρήσαντες Αγιορείτες, βρίσκονται μαζί με τους σύγχρονους αγίους Παΐσιο Αγιορείτη, Εφραίμ Κατουνακιώτη, Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Ιωσήφ Ησυχαστή, Ιάκωβο Τσαλίκη, Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη, Αθανάσιο Χαμακιώτη, Ιουστίνο Πόποβιτς, Φιλόθεο Ζερβάκο και τόσους άλλους αγίους των ημερών μας που δεν παραδέχονται και βρίζουν, σχισματικοί και πλανεμένοι και έτσι βλασφημούν το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που τους έκανε αγίους!

      Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός

      Διαγραφή
    2. Τα αιρετικά και σχισματικά παλαιοημερολογίτικα κουραφέξαλα, οι ημερολογιολατρίες, οι αγιομαχίες, η βλασφημία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ αυτά οδηγούν στην Κόλαση όσους τα ακολουθούν.

      Οι Άγιοι Θεόδωρος Στουδίτης, Μάρκος Ευγενικός, οι επι Βέκκου μαρτυρήσαντες Αγιορείτες, βρίσκονται μαζί με τους σύγχρονους αγίους Παΐσιο Αγιορείτη, Εφραίμ Κατουνακιώτη, Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Ιωσήφ Ησυχαστή, Ιάκωβο Τσαλίκη, Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη, Αθανάσιο Χαμακιώτη, Ιουστίνο Πόποβιτς, Φιλόθεο Ζερβάκο και τόσους άλλους αγίους των ημερών μας που δεν παραδέχονται και βρίζουν σχισματικοί και πλανεμένοι και έτσι βλασφημούν το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που τους έκανε αγίους!

      Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είπε τα πράγματα με το όνομα τους.

      Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός

      Διαγραφή
  5. Πολλά μπράβο στον πρωτοπρεσβύτερο π. Δημήτριο Αθανασίου για τον ευπρεπέστατο διάλογο και το ενδιαφέρον του για την Ορθόδοξη πίστη.
    Με καλούς και καλοδιάθετους Ορθόδοξους διαλόγους βγαίνουν καλά.

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο υγιές μέρος της Εκκλησίας είναι οι Ορθόδοξοι και αυτοί που δεν αποτειχίστηκαν και πρώτα απο όλα οι άγιοι.
    Στο νοσούν μέρος της Εκκλησίας είναι και οι αποτειχισμένοι όσοι είναι αγιομάχοι, όσοι είναι σχισματικοί και όσοι είναι ημερολογιολάτρες και αυτοί που έχουν άλλες πλάνες και όσοι ζουν αμαρτωλά αμετανόητα και με εμπάθειες.

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος το σχόλιο 11,16 π.μ.!
      Οι σχισματικοί, ημερολογιολάτρες και αγιομάχοι και οι παλαιοημερολογίτες που έχουν αποκοπεί από την Εκκλησία , δεν είναι στο νοσούν μέρος της Εκκλησίας, αλλά ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ αφού οι ίδιοι αποκόπηκαν αυτόβουλα και μόνοι τους.
      Αν είχαν κοινωνία με την Εκκλησία, τότε θα άνηκαν στο νοσούν μέρος της Εκκλησίας.

      Αντισχισματικός

      Διαγραφή
  7. Γιά ὅσους ἔχει τυφλώσει παντελῶς ἡ αἵρεσις καί τό σχίσμα ὅπου εὑρίσκονται καί, μή δυνάμενοι ν' ἀντικρούσουν τά ὅσα τεκμηριωμένα γράφω, ἁπλῶς ἀντιστρέφουν αὐτά πού γράφω, προσθέτοντας καί τήν λέξιν «παλαιοημερολογίτης» κατά 25% περίπου (1/4 δηλαδή), θά πρέπῃ νά τούς εἴπῃ κάποιος ὅτι οἱ ἐπί Βέκκου μαρτυρήσαντες Ἁγιορεῖται Πατέρες, καθώς καί ὁ Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, ΑΠΕΤΕΙΧΙΣΘΗΣΑΝ ἀπό τούς τότε Οἰκουμενιστάς, ἐνῷ οἱ Παΐσιος, Πορφύριος κ.ἄ. τούς ΕΒΑΖΑΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ!!!!!!! Ὑπάρχει αὐτή ἡ ... μικρή διαφορά, πού φοβοῦμαι ὅτι ἐξ αἰτίας της ἐν ὥρα Κρίσεως θά εἰσπράξουν τό «οὐκ ἔγνω ὑμᾶς ... πορεύεσθε ἀπ' ἐμοῦ ...» Ὅσον γιά τούς ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ «Ἀντισχισματικούς» (διάβαζε «Φανατικούς Σχισματικούς»), «Ἀντιαιρετικούς» (διάβαζε «Φανατικούς Αἱρετικούς») κ.ἄ. δέν χρειάζεται νά πῶ τί θά εἰσπράξουν, διότι τό ξέρουν οἱ ἴδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης
      «Το παλιό ημερολόγιο και οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες»

      https://www.youtube.com/watch?v=WeesqekPs7Q

      Διαγραφή
  8. Οι βρωμερές συκοφαντίες απέναντι στους αφιλοκερδείς Αντιαιρετικούς και Αντισχισματικούς Ορθόδοξους Σχολιαστές ρίπτονται απευθείας στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ όπου και αξίζουν!
    Η αγιομαχία, η βλασφημία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ο σχισματικός παλαιοημερολογιτισμός δεν δικαιώνονται και δεν αθωώνονται με συκοφαντίες και παρανοϊκές ψευδολογίες για τους αφιλοκερδείς Αντιαιρετικούς και Αντισχισματικούς Ορθόδοξους Σχολιαστές που κατεδαφίζουν τα σχίσματα, την αγιομαχία, τις πλάνες και τον αιρετικό παλαιοημερολογιτισμό που δίνει δογματικές διαστάσεις στα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια.

    Οι σύγχρονοι άγιοι ήταν και είναι μαζί με τους παλαιούς αγίους. Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός μαζί με τον άγιο Πορφύριο και τον άγιο Παΐσιο και τους υπόλοιπους αγίους της εποχής μας .
    Τα αιρετικά παλαιοημερολογίτικα και αγιομαχικά κουραφέλαξα είναι για την χωματερή, ανάξια κάθε προσοχής.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα αυτά που έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο μου είναι για όσους δεν έχει τυφλώσει ολάκερα ο εγωισμός, ο σχισματικός παλαιοημερολογιτισμός, η αγιομαχία και η αίρεση της δογματοποίησης ημερολογίων και εορτολογίων.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Ορθόδοξοι Αντισχισματικοί και Αντιαιρετικοί Σχολιαστές δεν αντιστρέφουν κάποια σχόλια, απλά λέγουν την αλήθεια όπως έχει, που αντιστρέφεται από τα πλανεμένα και στρεβλά σχόλια.
    Δηλάδη βάζουν τοποθετούν σωστά την αναποδογυρισμένη αλήθεια από τα πλανεμένα και αιρετικά σχόλια.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ η Ορθόδοξη αλήθεια θα λέγεται, όσο και να στενοχωρεί τους πλανεμένους και αγιομάχους και σχισματικούς. Όποιοι δεν θέλουν να ακούνε την αλήθεια ας μεταβούν στα Φανατικά παλαιοημερολογίτικα και Φανατικά παλαιοημερολογίτικα μπλογκς όπου εκεί υπάρχει λογοκρισία σε βάρος της Ορθόδοξης αλήθειας και όπου προτιμούνται και ευνοούνται τα παλαιοημερολογίτικα ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωστά τα λέγουν οι Ορθόδοξοι Σχολιαστές.
    Δεν έχουν καμία αλήθεια οι παλαιοημερολογίτικες και αγιομαχικές μπουρδολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ὁ Χριστός σταυρώνεται καί πάλι σήμερα ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς ψευδεπισκόπους, οἱ ὁποῖοι μάλιστα Τόν καθυβρίζουν ὡς ψεύτην καί ἀπατεῶνα, διότι ἐδίδαξεν ὅτι Αὐτός εἶναι ἡ μόνη Ὁδός διά νά φθάσῃ ὁ ἄνθρωπος εἰς τόν Θεόν, ἐνῷ αὐτοί διδάσκουν ὅτι ὅλαι αἱ θρησκεῖαι ἀποτελοῦν διαφορετικά «μονοπάτια» πού ὁδηγοῦν εἰς τόν Θεόν (Ἀθηναγόρας, Βαρθολομαῖος, Ἐλπιδοφόρος κ.ἄ.)! Διδάσκουν καί χιλιάδες ἄλλας διαστροφάς καί αἱρέσεις, βεβαίως, ὅπως ὅτι πρέπει νά καταργηθοῦν τά «πεπαλαιωμένα Ἑλληνικά ἐνδύματα», ἤτοι τά δόγματα τῆς Τριαδικότητος τοῦ Θεοῦ, τῆς ἐνανθρωπήσεώς Του κ.λπ., καί ν’ ἀντικατασταθοῦν μέ νέα, πού νά εἶναι περισσότερον πιστευτά ἀπό τόν σύγχρονον ἄνθρωπον! (Ἰάκωβος «Ἀμερικῆς», συνέντευξις εἰς τήν ἐφ. New York Times, 25-9-1967, σελ. 40.) Τό πρῶτον πρακτικόν βῆμα πρός αὐτόν τόν Σατανισμόν ἔγινε τό 1924 μέ τήν ἀντικανονικήν καί αἱρετικήν εἰσαγωγήν τοῦ ν.ἑ. Συμφώνως πρός ὅλας τάς Γραφάς, ὅλας τάς Συνόδους καί ὅλους τούς Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας, οἱ Ὀρθόδοξοι ὀφείλουν ν’ ἀποτειχισθοῦν τούς νέους αὐτούς σταυρωτάς καί συκοφάντας τοῦ Χριστοῦ. Ὑπάρχουν τέσσερις μερίδες «πιστῶν»: (1) Οἱ Ὀρθόδοξοι ἀποτειχισμένοι. (2) Οἱ Ὀρθόδοξοι στό φρόνημα, πού ἀπό ἄγνοιαν δέν ἔχουν ἀποτειχισθῆ. (3) Αὐτοί πού ὄχι μόνον ἀκολουθοῦν τούς ὡς ἄνω Σατανιστάς, ἀλλά καί ὑβρίζουν καί συκοφαντοῦν τούς Ὀρθοδόξους πού ἀποτειχίζονται. (4) Αὐτοί πού ἀκολουθοῦν μέν τούς Σατανιστάς, ἀλλά τοὐλάχιστον δέν κατηγοροῦν τούς Ὀρθοδόξους. Αὐτοί δικαιολογοῦνται ὡς ἑξῆς: «οἱ δυνάμεις μου μέχρις ἐδῶ φθάνουν, πιό πέρα δέν μπορῶ νά πάω». Ἀπό αὐτούς σίγουρα σώζονται (ἄν βεβαίως συντρέχουν καί οἱ ἄλλες γνωστές προϋποθέσεις) μόνον οἱ τῶν κατηγοριῶν (1) καί (2) καί ἴσως καί μερικοί τῆς κατηγορίας (4). Οἱ τῆς κατηγορίας (3), ὅπως εἶναι οἱ ἐκ πεποιθήσεως Οἰκουμενισταί, κάποιοι «νεοφανεῖς ἅγιοι» πού εἰρωνεύοντο τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., καί οἱ «σχολιασταί» πού ὑπογράφουν ὡς «Ἀντισχισματικοί» καί «Ἀντιαιρετικοί», θά εἰσπράξουν τήν πλέον καυτήν καί βρωμεράν Κόλασιν! Αὐτό δέν τό προβλέπω ἐγώ, ἀλλά οἱ Γραφές καί οἱ Πατέρες. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλανεμένες παλαιοημερολογίτικες και αγιομαχικές μπουρδολογίες!

      Διαγραφή
    2. Οι συκοφάντες των Ορθόδοξων Αντισχισματικών και Αντιαιρετικών Σχολιαστών και οι Αγιομάχοι και οι αιρετικοί ημερολογιολάτρες, μαζί με τους οικουμενιστές θα χάσουν την αιώνια ζωή και εισπράξουν την αιώνια Κόλαση, για τους οικουμενισμούς τους, τις βρωμερές συκοφαντίες εναντίον των Ορθόδοξων Αντισχισματικών και Αντιαιρετικών , για τις αγιομαχίες τους εναντίον των συγχρόνων αγίων που είναι Βλασφημία του Αγίου Πνεύματος, για αιρετικές δογματοποιήσεις των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων, για τα κακά σχίσματα τους!

      Εχέφρων Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    3. Το νέο ημερολόγιο δεν είναι το πρώτο βήμα προς τον Σατανισμό.
      Αυτό είναι ΣΚΕΤΗ και ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ.
      Κανένα βήμα προς τον Σατανισμό δεν είναι η αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου.
      Απόδειξη; Οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ, που βγήκαν όχι από τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα αλλά από την Εκκλησία που ακολούθησε το Νέο Ημερολόγιο.

      Εχέφρων Ορθόδοξος

      Διαγραφή
  14. Σωστά γράφτηκε σε παλαιότερη ανάρτηση από τον Αντισχισματικό και Αντιαιρετικό ότι:

    "Οι μεγαλύτεροι Αντίπαλοι των Οικουμενιστών είναι οι σύγχρονοι Άγιοι και οι Ορθόδοξοι Αντισχισματικοί και Αντιοικουμενιστές που ισοπεδώνουν την αγιομαχία και την βλασφημία του Αγίου Πνεύματος και τα σχίσματα για ασήμαντα ζητήματα!
    Αυτοί που υβρίζουν τους σύγχρονους αγίους και οι σχισματικοί που βρίζουν τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές και Αντισχισματικούς και τους συκοφαντούν με διάφορες συκοφαντίες, μέχρι και παρανοϊκές συκοφαντίες, βοηθούν το καταστροφικό έργο των οικουμενιστών, αφού προκαλούν μεγάλο κακό στην Εκκλησία όπως και οι οικουμενιστές, όσο και αν ωρύονται ότι βρίσκονται αντιμέτωποι με τους οικουμενιστές!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για όσους αναγνώστες καλής διάθεσης δεν είδαν παλαιότερο σχόλιο του "Αντιαιρετικού και Αντισχισματικού Ορθόδοξου" και για να μην πλανηθούν από παλαιοημερολογίτικα αγιομαχικά κουραφέξαλα, το μεταφέρω:

    Ο Άγιος Νεκτάριος στα Κεφάλαια Ορθόδοξης Κατήχησης γράφει, μαζί με άλλα, ότι βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα “Όσοι αρνούνται τις δωρεές και τούς καρπούς τού Άγιου Πνεύματος. Οι Φαρισαίοι βλασφημούσαν κατά τού Άγιου Πνεύματος όταν έλεγαν ότι: «Ούτος ουκ εκβάλλει τά δαιμόνια ειμή εν τω Βεελζεβούλ, άρχοντι των δαιμονίων» (Ματθ. ιβ’, 24), δηλαδή: «Οι Φαρισαίοι, όταν είδαν ότι όλα τα πλήθη τού λαού εκπλήσσονταν από τη διδασκαλία και τα θαύματα τού Χριστού και Τον ακολουθούσαν με πίστη ως Σωτήρα και Λυτρωτή τους, τότε φθόνησαν τόσο πολύ τη δόξα τού Χριστού και για να εξουδετερώσουν την εντύπωση πού προκαλούσαν τα θαύματα Του είπαν: Αυτός δεν βγάζει τα δαιμόνια παρά με την βοήθεια και τη δύναμη τού Βελζεβούλ, τού σατανά, πού είναι ο άρχοντας των δαιμονίων».
    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι δωρεές και καρποί τού Άγιου Πνεύματος. ήταν και είναι η αγιότητα και τα πολλά θαυμαστά της ζωής των συγχρόνων Αγίων. Η άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων είναι άρνηση των δωρεών και καρπών τού Αγίου Πνεύματος, άρα είναι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ σύμφωνα και με τον Άγιο Νεκτάριο!
    Ευχή μας είναι να μετανοήσουν οι σχισματικοί αγιομάχοι που ωρύονται κατά των συγχρόνων αγίων αλλά και κατά των Ορθοδόξων που υπερασπίζονται τους σύγχρονους αγίους, για να σώσουν την ψυχή τους από την αιώνια κόλαση που τους περιμένει αν μείνουν βλάσφημοι του Αγίου Πνεύματος και αμετανόητοι.
    Τα ψέματα και οι βρωμερές συκοφαντίες δεν παιρνούν στο Κριτήριο της Τελικής Κρίσης!

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Χριστός σταυρώνεται από τους Οικουμενιστές αλλά και το Άγιο Πνεύμα βλασφημείται από τους Αγιομάχους δήθεν "υπερ-Ορθόδοξους", στην πραγματικότητα πλανεμένους σχισματικούς.
    Τα σεντόνια από σχισματικά και αγιομαχικά κουραφέξαλα που γράφουν είναι για τον κάδο ανακύκλωσης και μόνο.

    Εχέφρων Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μεταφέρω και από σχόλιο του Ορθόδοξου Αντισχισματικού:

    "Το Παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!

    Και η άρνηση και απόρριψη των συγχρόνων αγίων είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος! Το Άγιο Πνεύμα δημιούργησε τους σύγχρονους αγίους! Η αγιομαχία είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος!
    Αυτό λένε όλες οι Άγιες Γραφές, όλοι οι Άγιες Σύνοδοι, αυτό λέει η Ορθόδοξος Εκκλησία!"

    Ορθόδοξος Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παραθέτω δύο ντοκουμέντα τῶν Οἰκουμενιστῶν, τά ὁποῖα ἀποδεικνύουν ὅτι ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἑ. ἔγινε χάριν τῆς «ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν», τοὐτέστιν χάριν τῆς καταργήσεως τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἔτσι ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ὅτι τό θέμα εἶναι ἀκαιφνῶς δογματικόν καί ἄρα οἱ «διαψεύσεις» τῶν πληρωμένων τρόλλ δέν πρέπει νά παρασύρουν εἰς τήν Κόλασιν τούς ἀδαεῖς:

    1. Ἐγκύκλιος τοῦ Οἰκ. Πατρ/χείου τοῦ 1920: «In our opinion, such a friendship and kindly disposition towards each other can be shown and demonstrated particularly in the following ways: (a) By the acceptance of a uniform calendar for the celebration of the great Christian feasts at the same time by all the churches, (b) ... »

    2. Βιβλίον τοῦ Ἀνθίμου, Μητροπολίτου Βιζύης, Τό Ἡμερολογιακόν Ζήτημα, 1922, σελ. 141: «ὅτι διά τοῦ ζητήματος τοῦ Ἡμερολογίου, ἐπιτυγχανομένης τῆς ἑνοποιήσεως αὐτοῦ, θέλει ἀναμφισβητήτως ἐπιτελεσθῆ τό πρῶτον σπουδαῖον βῆμα πρός ἐπίτευξιν τῆς μελετωμένης καί ὑπό τῶν πραγμάτων ἐπιτακτικῶς ἐπιβαλλομένης Κοινωνίας τῶν Ἐκκλησιῶν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πληρωμένα τρολλ" δεν υπάρχουν στην παρούσα ανάρτηση. Οπότε να τα αναζητήσεις αλλού τα , παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου.

      Αυτά δεν αποδείξεις των μπουρδολογικών προηγούμενων σχολίων που αντικρούστηκαν ολοσχερώς.
      Το αν το ημερολόγιο έγινε, - ή το είδαν κάποιοι οικουμενιστές- για την οικουμενιστική ένωση, αυτό δεν είναι βήμα προς τον Σατανισμό, αλλά ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ για βήμα.
      Από μόνο της, η αλλαγή του ημερολογίου, δεν είναι κανένα βήμα προς τον Σατανισμό και γι΄ αυτό δεν το είδε κανείς σύγχρονος Άγιος ως εμπόδιο στην σωτηρία και την αγιότητα.

      Διαγραφή
    2. Εγώ παραθέτω ως ντοκουμέντο τις ολόσοφες απαντήσεις του Αγίου Επιφανίου Θεοδωρόπουλου για τον Σχισματικό Παλαιοημερολογιτισμό, ώστε κάθε αδαής να μην δεχτεί τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.

      Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος για τους Παλαιοημερολογίτες

      https://www.sostis.gr/blog/item/3199-epifaniow-gia-palaioimerologites

      Διαγραφή

    3. Αυτά δεν είναι αποδείξεις των μπουρδολογικών προηγούμενων σχολίων που αντικρούστηκαν ολοσχερώς.
      Ζωνταντό ντοκουμέντο είναι τα όσα καταγράφει ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος για τις απίστευτα μεγάλες παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
      https://www.sostis.gr/blog/item/3199-epifaniow-gia-palaioimerologite

      Διαγραφή
  19. Οι αδαείς πρέπει να γνωρίζουν ότι οι παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες δεν ισχύουν.
    Είναι αίρεση η δογματοποίηση των ημερολογίων και εορτολογίων!
    Αιρετικά κουραφέξαλα.
    Ακόμα ολοφάνερο είναι ότι πρόκειται περι κουραφέξαλων, αν συνοδεύονται από την αγιομαχία που είναι βλασφημία του Αγίου Πνεύματος και έργο του Σατανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήθελα να ήξερα πού βλέπει ο Δ. Χατζηνικολάου τρόλλ και μάλιστα πληρωμένα; Εκτός από την φαντασία του, πού αλλού τα βλέπει;
    Εγώ βλέπω Ορθόδοξους σχολιαστές που καλά κάνουν και αντικρούουν τα αγιομαχικά και παλαιοημερολογίτικα κουραφέξαλα και υπερασπίζονται τους σύγχρονους αγίους όπως πρέπει να κάνει κάθε Ορθόδοξος που θέλει την βοήθεια και την προστασία του Σωτήρος Χριστού και των αγίων Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος αποδομεί τα παλαιοημερολογίτικα κουραφέξαλα και αποδίδει την αλήθεια των πραγμάτων περι της αιρετικής και βλάσφημης παλαιοημερολογίτικης πλάνης που επικρατούσε τότε και την έζησε ο ίδιος.

    "Καλή και άγια π. Νικόδημε είναι η εορτολογική ομοιομορφία (η οποία όμως ουδέποτε υπήρξε συνολικά στην Εκκλησία), αλλά δεν είναι Δόγμα πίστεως, δεν είναι όρος σωτηρίας.
    Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
    Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα.
    Ας κρατούσαν οι Παλαιοημερολογίτες το παλιό ημερολόγιο, αλλά ας διατηρούσαν την κοινωνία προς την Εκκλησία. Τότε δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος. Αυτοί όμως έφτασαν στο σημείο να αποκοπούν από την Εκκλησία, για να μη...χάσουν την Χάρη και τη σωτηρία!... δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"

    https://www.sostis.gr/blog/item/3199-epifaniow-gia-palaioimerologites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος ἐκήρυξε τήν αἵρεσιν τοῦ Δυνητισμοῦ, τοὐτέστιν ὅτι δύναται δῆθεν ὁ πιστός νά κοινωνῇ ταυτοχρόνως καί μέ τόν Χριστόν (Ὀρθοδοξία) καί μέ τόν Διάβολον (Οἰκουμενισμός)! Τό Εὐαγγἐλιον καί οἱ Πατέρες διδάσκουν ξεκάθαρα τήν διακοπήν κοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς καί μάλιστα ὀνομάζουν «ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ» ὅσους κοινωνοῦν ἐν γνώσει μέ αἱρετικούς. Ὑπάρχουν δεκάδες χωρία. Χάριν τῶν ἀναγνωστῶν (καί ὄχι χάριν τῶν τρόλλ) θ' ἀναφέρω μόνον ἕνα τοῦ Μ. Ἀθανασίου: «Πᾶς ἄνθρωπος, τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται, ἐξακολουθήσας ἀπείρῳ ποιμένι, καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος· τίς γάρ κοινωνία φωτί πρός σκότος;» (P.G. 26, σ. 1321). Ἐδῶ λέγει ὁ Ἅγιος ὅτι πᾶς ἄνθρωπος ἔχει λάβει ἀπό τόν Θεόν τό χάρισμα τῆς διακρίσεως μεταξύ τῆς ὀρθῆς καί τῆς ἐσφαλμένης γνώμης, διό καί θά κολασθῇ ἄν δεχθῇ ὡς ἀληθῆ τήν ψευδῆ δοξασίαν ἑνός ἀπείρου/ἀμαθοῦς/ἀνικάνου «ποιμένος», ἀντί ν’ ἀκολουθήσῃ τήν φωνήν τῆς συνειδήσεώς του, πού εἶναι ἡ φωνή τοῦ Θεοῦ, μέ τήν προϋπόθεσιν, βεβαίως, ὅτι ὁ ἄνθρωπος διάγει τόν βίον του ἐν ἁπλότητι καί καθαρᾷ καρδίᾳ καί ζητεῖ συνεχῶς τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ. Εἰς αὐτό τό χωρίον, εἶναι φανερόν ὅτι ὁ αἱρετικός «ποιμήν» δέν ἔχει καταδικασθῆ. Εὑρίσκεται εἰς τήν μερίδα τῶν Ὀρθοδόξων, ἀλλά διδάσκει αἱρετικάς δοξασίας λόγῳ ἀπειρίας ἤ ἀμαθείας. Ἐν τούτοις, ὁ πιστός φέρει τήν πλήρη εὐθύνην διά τόν κολασμόν του ἄν δέν ἀποτειχισθῇ ἀπό τόν ἐν λόγῳ ψευδοποιμένα! Τοὐτέστιν, ἡ ἀποτείχισις εἶναι ὑποχρεωτική ἀπό αὐτόν, παρά τό γεγονός ὅτι αὐτός δέν ἔχει εἰσέτι καταδικασθῆ. Ὁ π. Ἐπιφάνιος συνιστᾶ τόν πιστόν νά κοινωνῇ μέ τούς αἱρετικούς μέχρι ... νά γίνῃ Σύνοδος καί τούς καταδικάσῃ, δηλαδή συνιστᾶ παραμονήν εἰς τήν αἵρεσιν μέχρι τόν θάνατόν του, ὥστε νά κολασθῇ! Δηλαδή, διδάσκει τά ἀκριβῶς ἀντίθετα μέ αὐτά πού ἐδίδαξαν οἱ Πατέρες! Γι' αὐτό ὁ Σατανᾶς βάζει τά ὄργανά του νά τόν «ἁγιοποιήσουν»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουρδολογίες παλαιοημερολογίτικες!
      Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος τα έγραψε όλα καλά και ισοπέδωσε τις παλαιοημερολογίτικες βλασφημίες και αιρέσεις και μπουρδολογίες!

      Αντισχισματικός

      Διαγραφή
  23. Αρκετά είναι και τα μακροσκελή άρθρα του π. Ευθύμιου Τρικαμηνά που φανερώνουν ότι παλαιοημερολογίτικα σχίσματα είναι Σχίσματα.
    Συμφωνά με την παρανοϊκή φαντασία, πρέπει να ονομάσουμε και τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, "πληρωμένο τρόλλ", επειδή διαφωτίζει τον κόσμο για τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο άγιος Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος είναι άγιος και δεν είναι αγιοποίηση του αν τον ονομάσουμε άγιο.
    Ο άγιος Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος ισοπέδωσε τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και βλασφημίες.
    Ο Σατανάς είναι αυτός που ενοχλείται και καταπατείτε από τους συγχρόνους αγίους μας και από τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο που είναι ένας από αυτούς.
    Λόγια του Σατανά είναι οι παλαιοημερολογίτικες αιρέσεις, οι αγιομαχίες που είναι και βλασφημία του Αγίου Πνεύματος!

    Αυτά προς χάριν των αναγνωστών και όχι για τους αμετανόητους αγιομάχους και τους αμετανόητους σχισματικούς!

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ήταν σύμφωνος με τον Μέγα Αθανάσιο.
    Ο Μέγας Αθανάσιος όπως και όλες οι Γραφές, όλες οι Σύνοδοι, όλοι Άγιοι είναι εναντίον των σχισμάτων, της ημερολογιολατρείας, των παλαιοημερολογίτικων αιρέσεων και βλασφημιών αλλά και εναντίον της Αγιομαχίας. Ο Μέγας Αθανάσιος δεν έλεγε ποτέ να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια, δεν αγιομαχούσε και δεν βλασφημούσε το Άγιο Πνεύμα που έκανε τους αγίους!
    Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει ότι τόσο μεγάλο είναι το αμάρτημα του Σχίσματος, ώστε ούτε αίμα του μαρτυρίου δεν το ξεπλένει.
    Στο ίδιο μήκος κύματος με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τον Μέγα Αθανάσιο και όλους τους αγίους ήταν και ο άγιος Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μεταφέρω παλαιότερο σχόλιο που ισοπεδώνει την αγιομαχία :

    Η ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΑΓΙΟΜΑΧΙΑ των παλαιοημερολογιτών κατα των συγχρόνων αγίων, που είναι έργο του διαβόλου και ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ άκρως σοβαρό εμπόδιο για οποιαδήποτε σκέψη ένωσης μαζί τους! Μιλάμε για την μερίδα των παλαιοημερολογιτών που υβρίζουν τους σύγχρονους αγίους μας ως "ψευδοαγίους" γράφοντας και λέγοντας διάφορες μπουρδολογίες του Σατανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν είπε ποτέ να παραμένουμε σε κοινωνία με την αίρεση, δεν κοινωνεί με την αίρεση, ένας που καταδικάζει την αίρεση, αλλά δεν αποκόπτεται λειτουργικά από τον κακό ποιμένα που αιρετίζει.
    Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είπε να μην κοινωνούμε με την βλασφημία και την αίρεση παλαιοημερολογίτικων πλανών και του οικουμενισμού, δεχόμενοι τις αιρέσεις του οικουμενισμού και τις παλαιοημερολογίτικες.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άγιος Παΐσιος έδωσε γερό ΧΑΣΤΟΎΚΙ στους ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΊΤΕΣ ζηλωτές

    Ένας παλαιοημερολογίτης, ΜΗ ΦΑΝΑΤΙΚΌΣ χριστιανός ορθόδοξος, είχε απελπιστεί, γιατί ο διαχωρισμός της οικογένειάς του σε παλαιοημερολογίτες κ νεοημερολογίτες έφερε κ το σχίσμα με τους δικούς του ανθρώπους κ ιδίως με τη γυναίκα του. Μια μέρα σκέφτηκε να επισκεφτεί τον Άγιο Παΐσιο για να τον βοηθήσει με το πρόβλημά του. Ακούστε τη συνέχεια της αληθινής αυτής ιστορίας!

    https://www.youtube.com/watch?v=OWQqbb_kKaY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το ποιός γίνεται όργανο του Σατανά μπορεί να το καταλάβει κανείς αν διαβάσει το παρακάτω κομμάτι του αγίου Νεκταρίου μαζί με τον ορθόδοξο σχολιασμό του, σε σχόλιο.

    "Ο Άγιος Νεκτάριος στα Κεφάλαια Ορθόδοξης Κατήχησης γράφει, μαζί με άλλα, ότι βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα “Όσοι αρνούνται τις ενέργειες τού Άγιου Πνεύματος και αποδίδουν αυτές σε άλλες δυνάμεις (στις δυνάμεις του σκότους, στον πονηρό).”
    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ενέργειες του Αγίου Πνεύματος ήταν και είναι η αγιότητα και τα πολλά θαυμαστά της ζωής των συγχρόνων Αγίων. Η άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων είναι άρνηση των ενεργιών τού Αγίου Πνεύματος, άρα είναι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ σύμφωνα και με τον Άγιο Νεκτάριο!
    Μακάρι να μετανοήσουν οι αγιομάχοι και βλάσφημοι του Αγίου Πνεύματος για να γλυτώσουν την ψυχή τους από τα χέρια του Σατανά και την αιώνια κόλαση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου