Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

«Διερευνώντας το θέμα του ΜΟΛΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ» (επίλογος)

 



πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού)

Εισαγωγικά

Συνηθίζουμε να κλείνουμε μία ενότητα  με συμπεράσματα που εξάγονται  με βάση και  τα σχόλια που έγιναν στις σχετικές δημοσιεύσεις. Όμως δυστυχώς στην ενότητα  με θέμα

«Διερευνώντας το θέμα του ΜΟΛΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ»  η κατάσταση ΉΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ και ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ. Έγιναν πέντε σχετικές δημοσιεύσεις αξιόλογων κειμένων  και ελάχιστα ήταν τα σχετικά σχόλια. Τα περισσότερα άσχετα και εμμονικά, έδιναν την εντύπωση ότι ή οι σχολιαστές δεν καταλάβαιναν τι διάβαζαν ή ότι τα κείμενα ήταν ακατάλληλα για το  επίπεδό τους ,λόγω έλλειψης κατάλληλης εκκλησιολογικής κατήχησης. Έγραφαν μόνο για να γράφουν, επαναλαμβάνοντας συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Ορισμένοι μάλιστα αναγόρευσαν και τους εαυτούς τους ως ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και τα έβαλαν και με τον γράφοντα χωρίς να τον γνωρίζουν.   

Αν και είχε γραφτεί ότι θα σβήνονται τα άσχετα σχόλια τελικά δημοσιεύτηκαν όλα σαν απόδειξη των εμμονικών σχολιασμών.

Έτσι λοιπόν αναβάλλεται «άχρι καιρού» και η συνέχιση των δημοσιεύσεων που θα είχαν σχέση και με τα μυστήρια των σύγχρονων αιρετικών(οικουμενιστών).

Θεωρώ ότι θα είναι  χάσιμο χρόνου όλη η προετοιμασία για τις σχετικές δημοσιεύσεις, επειδή το θέμα απαιτεί υψηλό εκκλησιολογικό κατηχητικό επίπεδο και το περιεχόμενο δεν θα γίνει  από τους περισσότερους κατανοητό.

Υπενθυμίζουμε τέλος για όσους δεν το κατάλαβαν, ότι ο μολυσμός των μυστηρίων και της πίστεως είναι μια από τις παραμέτρους της ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ το οποίο ΤΕΛΕΙ  ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ. Έχει σχέση με την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ και το consensus partum (=συμφωνία των Πατέρων) και πολύ σοβαρές ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΩΣ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΟΣ .Η ΜΟΛΥΝΣΗ προέρχεται από τον ΜΟΛΥΣΜΟ  της πίστης   και από τις  ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ. Οι τρόποι μολυσμού του Μυστηρίου είναι δύο.

Α. Δεχόμαστε τον Χριστό έχοντας στην ψυχή μας μολυσμένη  από την αιρετική πίστη του Επισκόπου που μνημονεύσαμε στην Θεία Λειτουργία και ασεβούμε στο ΜΥΣΤΗΡΙΟ.

Β. Κοινωνούμε από το ΠΟΤΗΡΙΟ εκείνο στο οποίο κατά την συστολή των Τιμίων δώρων ρίξαμε και την μερίδα του αιρετικού Επισκόπου, που είναι ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΚΑΘΑΡΣΙΑ.

Ο Χριστός βεβαίως είναι απαθής και δεν μολύνεται, ούτε όταν τον βλασφημούμε, ούτε όταν τον κοινωνούμε αναξίως, ούτε όταν μνημονεύομε στη Θ. Λειτουργία αιρετικό Επίσκοπο. Ο μολυσμός  για τον οποίο αναφέρουν οι πατέρες, είναι ο μολυσμός της προαιρέσεως, μόνο και μόνο υπ'αυτήν την έννοια θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την έννοια του μολυσμού.

Μολυσμός στην γλώσσα της Εκκλησίας ονομάζεται η αμαρτία. Διαβάζουμε στον Παρακλητικό Κανόνα της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας: ρυσθήναι των πταισμάτων, ψυχής τε μολυσμάτων. Ο μολυσμός επομένως είναι κάθε αμαρτία που κάνουμε. Η κοινωνία μετά των αιρετικών (άκριτων-κεκριμένων δεν υπάρχει διαχωρισμός), θεωρείτε μέγα αμάρτημα και συνεπώς μολυσμός.

Ας σημειώσουμε εδώ ότι δεν επιτρέπεται στην ΑΓΙΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ να μνημονεύουμε ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ γιατί στην συνέχεια κατά την συστολή ρίχνουμε πνευματική ακαθαρσία στο Άγιο Ποτήριο.

Με αυτά τα οποία αναφέρομε, δεν αναιρούμε την αναγκαιότητα του μυστηρίου της Θ. Κοινωνίας για την σωτηρία μας, αλλά τονίζομε ότι υπάρχουν και περιπτώσεις που μετέχομε αναξίως και κολαζόμεθα, ενώ εκ του αντιθέτου, στην περίπτωση που εξ ανάγκης και σοβαρότατου λόγου δεν μετέχομε  αγιαζόμεθα σαν να μετείχαμε με την καλύτερη προαίρεση..


Σαν επίλογο της ενότητας αυτής δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο με  βασικά σημεία από την διδασκαλία των Αγίων της Εκκλησίας που αφορά τον μολυσμό των Μυστηρίων.

π.Δ.Α

-------------------------------------------------------------

 

Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης.

«Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού η προφανούς διαβεβλημένου κατά τον βίον, αλλοτριοί Θεού, και προσοικειοί τω διαβόλω. …Πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων» (Επιστολή 553. Προς την σπαθαρέαν, ης το όνομα Μαχαρά, Φατούρος σελ. 846, στιχ. 16, P.G. 99, 1668C).

«Επειδή έχει μολυσμόν η κοινωνία και μόνον με την αναφοράν του ονόματος, -(σ. σ. : του αιρετικού εικονομάχου δηλ. επισκόπου επί εικονομαχίας η του αιρετικού Οικουμενιστού σήμερον)-, έστω και αν είναι ορθόδοξος ο αναφέρων» κατά τον Άγιον Θεόδωρον τον Στουδίτην (P.G. 99, 1669Α).

Και πάλιν ο Άγιος διδάσκει, αναφερόμενος στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο: «Ο Χρυσόστομος κατηγορηματικά και με μεγάλη σαφήνεια δεν θεώρησε μόνον τους αιρετικούς εχθρούς του Θεού, αλλά και εκείνους που κοινωνούν με αυτούς”. (P.G. 99, 1049 Α).

: «Φυλάξετε ακόμη τους εαυτούς σας από την ψυχοφθόρο  αίρεση  της οποίας η κοινωνία είναι αποξένωσις από τον Χριστόν» και «Οι μεν (σ.σ. αιρετικοί) ναυάγησαν εντελώς εις την πίστιν οι δε, αν και δεν κατεποντίσθησαν στο φρόνημα, όμως χάνονται μαζί με αυτούς, επειδή κοινωνούν με την αίρεσιν»! (P.G. 99, 1275 C, 1164 A)

“Έχει διορίσει για τους ιερωμένους που έχουν αλωθεί από την κοινωνίαν με τους αιρετικούς να εμποδίζονται από το να ιερουργούν... Διότι διαφορετικά, πως θα φανεί η διαφορά ανάμεσα σ'αυτούς που πρόδωσαν την αλήθεια και σ' αυτούς που έμειναν ορθόδοξοι; (σ.σ. Πως θα φανή η διαφορά) ανάμεσα σ' αυτούς που με γενναιότητα έχουν αθλήσει (σ. σ. υπέρ της Πίστεως) και σ' εκείνους που καθόλου δεν θέλησαν να πάθουν το παραμικρό για το καλό;... (P.G. 1636 D εξ.).

Και οι Αγιορείτες Πατέρες, γράφοντες προς τον Λατινόφρονα αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγον, αποφαίνονται:

«Και πως θα τα ανεχθεί η ψυχή του Ορθοδόξου αυτά και δεν θα χωρισθεί αμέσως από την κοινωνία των μνημονευσάντων, και πως δεν θα τους θεωρήσει, ότι καπηλεύθηκαν τα Θεία;... Διότι έχει μολυσμό  η κοινωνία και μόνον από την αναφοράν αυτού (σ.σ. του Λατινόφρονος), έστω και αν είναι ορθόδοξος ο αναφέρων».

Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, απερίφραστα διδάσκει και προτρέπει στην αποτείχιση  ακόμη και στο τέλος της ζωής του με την διαθήκη του:

«Όπως σε όλη μου την ζωή ήμουν διαχωρισμένος από αυτούς, έτσι και τον καιρό της εξόδου μου και επίσης μετά την αποδημία μου, αποστρέφομαι την σχέση  και ένωση  μαζί τους, και σας εξορκίζω και σας παραγγέλλω κανένας από αυτούς να μην πλησιάσει στην κηδεία μου η στα μνημόσυνά μου η σε οποιαδήποτε άλλη εκδήλωσιν της δικής μας μερίδος, ώστε να επιχειρήσουν να συναχθούν από κοινού η να συλλειτουργήσουν με τους ιδικούς μας. Διότι αυτό θα σήμαινε να αναμειχθούν αυτά που δεν αναμειγνύονται. Και πρέπει εκεινοι εις όλα να είναι χωρισμένοι από εμάς, μέχρις ότου δώσει ο Θεός την καλή  διόρθωση  και ειρήνη  της Εκκλησίας Αυτού. (Patrologia Orientalis, Τόμος 25, σελ. 347, 348, Βέλγιο, 1973).


23 σχόλια:

  1. Ορθόδοξος Χριστιανός19 Αυγούστου 2024 στις 6:55 μ.μ.

    Τα Ορθόδοξα σχόλια που απαντούσαν σε αναίτιες προκλήσεις, αγιομαχίες, πλάνες και συκοφαντίες, δεν είναι αξιόμεπτα, αλλά χρειάζονταν κατα πάντα.
    Αξιόμεμπτα είναι τα ακραία σχόλια, τα αγιομαχικά και τα συκοφαντικά σχόλια με παρανοϊκές φαντασίες.

    Εσείς διαβάζετε 2-3 χωρία πατερικά και ίσως νομίζετε ότι γνωρίζετε τα πάντα για το πώς πρέπει να δρα κάποιος σήμερα.

    Τί όμως απέδειξαν οι φωτισμένοι σύγχρονοι άγιοι με τον βίο τους και την διδαχή τους;
    Είπαν ποτέ για μολυσμό των Μυστηρίων όπως γράφετε και ξαναγράφετε εσείς;;;
    Δεν ήξεραν αυτοί;; Δεν είχαν υψηλό εκκλησιολογικό κατηχητικό επίπεδο;
    Είχαν και παραείχαν και πολύ περισσότερη αγάπη από εσάς για τον Θεάνθρωπο και την Εκκλησία!
    Αν εμβαθύνει κάποιος στο τί θα πει άγιος, τότε θα καταλάβει πολλά, προς διόρθωση πολλών λαθών αναρτήσεων και ασταμάτητων φλυαριών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον μολυσμό των μυστηρίων μίλησαν οι Άγιοι θεόδωρος Στουδίτης-Μάρκος Ευγενικός-και πολλοί άλλοι που δημοσιεύτηκαν στο τελευταίο άρθρο του κ.Ι.Ρ.Αν εσείς δεν τα ξέρετε αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μίλησαν. Το ότι δεν μίλησαν οι νεοφανείς Άγιοι γι΄αυτό θα πρέπει να σας προβληματίσει.

      Διαγραφή
    2. Ναί αγαπητέ 7,22 μμ, μίλησαν οι Άγιοι Θεόδωρος Στουδίτης και άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, αλλά τί εννοούσαν αυτοί και για ποιούς τα έλεγαν, αυτό είναι άλλο πράγμα.
      Οι λόγοι των αγίων παρεξηγούνται όταν απομονώνονται.
      Γι΄ αυτό ο Θεός μας στέλνει σε κάθε εποχή σύγχρονους αγίους, για να μας δείχνουν το δρόμο και να αποφεύγουμε παρερμηνείες και άκρα που φέρνουν χειρότερα αποτελέσματα.
      Εσάς θα πρέπει να προβληματίσει γιατί μίλησαν όπως θέλετε εσείς και όπως τα εννοείτε εσείς οι σύγχρονοι Άγιοι.

      Διαγραφή
    3. Ο κ. Ι.Ρ. έχει δίκαιο και μπράβο του, διότι ισοπέδωσε τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
      Στο κεφάλαιο αποτείχιση κάνει λάθος γιατί είναι υπερ της υποχρεωτικής αποτείχισης.

      Διαγραφή
    4. Διόρθωση στο 7,34 μμ

      Εσάς θα πρέπει να προβληματίσει γιατί ΔΕΝ μίλησαν όπως θέλετε εσείς και όπως τα εννοείτε εσείς οι σύγχρονοι Άγιοι.

      Διαγραφή
  2. Τα σχόλια του Sotirio ήταν ολοτελώς απαράδεκτα, όπως και τα αγιομαχικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἐκτός ἀπό τόν 7:22 μ.μ., ὅλοι οἱ ἄλλοι συνεχίζουν τόν παραλογισμόν/ἀπάτην (ἡ ἐπιλογή εἶναι δική τους) τῆς λήψεως τοῦ ζητουμένου, ἀποδεικνύοντες ὅτι εἶναι ἠλίθιοι/ἀπατεῶνες (ἡ ἐπιλογή εἶναι δική τους)! Ἄς ἐπιλέξουν μεταξύ τῶν δύο: Ἤ θ' «ἀποδείξουν» ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΩΣ ὅτι σφάλλουμε ἐμεῖς πού ὁμιλοῦμε γιά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΝ ἀποτείχισιν, πρᾶγμα πού ΔΕΝ δύνανται νά πράξουν, ἤ θ' ἀποδεχοῦν τό ὑποχρεωτικόν τῆς ἀποτειχίσεως, ὁπότε ὄχι μόνον δέν ἁγιάζουν οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες, ἀλλ' οὔτε κἄν σώζονται! Τό νά ὠρύωνται ὅτι ἰσχύει τό πρῶτον, ἀλλά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ (καί πῶς νά τό ἀποδείξουν ἀφοῦ δέν εἶναι δυνατόν!), πέφτουν εἰς τό λογικόν σφάλμα τῆς λήψεως τοῦ ζητουμένου! Συνεπῶς, ἔχουν τώρα νά ἐπιλέξουν μεταξύ τῶν ἑξῆς δύο: εἴτε εἶναι ἠλίθιοι, ἐφόσον πέφτουν συνεχῶς καί μετά μανίας εἰς τό πελώριον αὐτό λογικόν σφάλμα, εἴτε εἶναι ἀπατεῶνες! Τρίτη ἐπιλογή δέν ὑπάρχει. Πόσο πιό ξεκάθαρα νά τό γράψω; Τά συνηθισμένα «σχόλια», τοῦ τύπου «Τά ἁγιομαχικά σχόλια ἀποτελοῦν βλασφημίαν κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος», ΔΕΝ πρέπει ν' ἀναρτῶνται, διότι ὄχι μόνον δέν συνεισφέρουν κάτι εἰς τήν συζήτησιν, ἀλλά καί βοηθοῦν αὐτούς τούς ἠλιθίους/ἀπατεῶνες (ἡ ἐπιλογή εἶναι δική τους) νά εἰσπράξουν τά €0,60 ἀνά «σχόλιον» γεμίζοντας μέ πνευματικές ἀκαθαρσίες τό παρόν ἱστολόγιον. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηλιθιότητα και απατεωνιά είναι οι παρανοϊκές συκοφαντίες και τα ψεύδη εναντίον των συγχρόνων αγίων και των Ορθόδοξων σχολιαστών όπως και το να ωρύεται κανείς εναντίον των συγχρόνων αγίων και των Ορθόδοξων σχολιαστών που σωριάζουν κάτω τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα και τις παλαιοημερολογίτικες βλασφημίες και αιρέσεις για τις οποίες μίλησε ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, όπως και τις βλάσφημες αγιομαχίες εναντίον των συγχρόνων αγίων.
    Ηλιθιότητα είναι να νομίζει κανείς ότι με τις παρανοϊκές συκοφαντίες και τα ψεύδη θα στηριχθούν οι παλαιοημερολογίτικες πλάνες, τα ψέματα και οι αγιομαχίες...
    Αυτά είναι οι πνευματικές ακαθαρσίες που γεμίζουν τα ιστολόγια και αυτά πρέπει να διαγραφούν γιατί μολύνουν την πνευματική ατμόσφαιρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ των αποσπασμάτων της Αγίας Γραφής και των Πατέρων για ΔΗΘΕΝ κατοχύρωση των βλάσφημων αγιομαχιών και των παλαιοημερολογίτικων αιρέσεων, πλανών και βλασφημιών δεν μπορεί να βαπτιστεί αγιογραφική και πατερική "κατοχύρωση".
    Όπως έδειξε ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς με μακροσκελή άρθρα του ότι δεν μπορούν να βαπτιστούν τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα εκ των υστερων ως ..." αποτειχίσεις" ...
    Η αγιομαχία κατα των συγχρόνων αγίων είναι πνευματική ακαθαρσία και είναι μεγάλη η πνευματική ευθύνη των διαχειριστών έναντι του Θεού που ανέχονται αγιομαχικά σχόλια που είναι σχόλια βλάσφημα προερχόμενα κατ΄ ουσίαν από τον πατήρ του Ψεύδους και της Απατεωνιάς και της Ηλιθότητας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να γυρίσει ο ήλιος ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΗ. Δυστυχώς, επειδή η αποτείχιση απέτυχε εν τη γενέσει της (βλ. Ωραιόκαστρο), δεν υπάρχει κοινή γραμμή με κοινές εκκλησιολογικές θέσεις και συνεχείς ενημερώσεις - κατήχηση. Από την άλλη, όσον αφορά τις αναρτήσεις της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, πρώτα, πρέπει κανείς να διαβάζει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τις αναρτήσεις και να κάνει σχόλια σχετικά. (εννοείται). Βέβαια, έχουν κάνει και τεράστια ζημιά οι δυνητιστές, καθώς και οι κολλημένοι στους σύγχρονους αγίους ξεχνώντας ότι αυτοί έζησαν και πέθαναν πριν τη σύνοδο της Κρήτης και άλλα πολλά. Και ενώ θα έπρεπε να είναι ευγνώμονες, που υπάρχει ένα τέτοιο ομολογιακό ιστολόγιο που στην κυριολεξία τους ανοίγει τα μάτια, δυστυχώς πολλοί ξεφεύγουν. Έτσι και οι ίδιοι δεν ωφελούνται και κάνουν ζημιά σε όσους τώρα δειλά - δειλά ενημερώνονται για τα τόσο σοβαρά θέματα που θίγονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχες λίγη ευλάβεια και δεν είχες σχισματική λόξα ανώνυμε 12,03μμ θα έβλεπες ότι τεράστια ζημιά προκαλούν οι αγιομάχοι, οι σχισματικοί και οι συκοφάντες των Ορθόδοξων σχολιαστών και δεν θα σε πείραζε η προβολή των φωτεινών συγχρόνων αγίων μας.
      Δεν είναι κόλλημα στους συγχρόνους αγίους, η Ορθόδοξη ευλαβική προσπάθεια που γίνεται να τους δούμε και λίγο, αλλά σταμάτημα της υποτίμησης και του παραμερισμού τους. Είδαμε πόση ζημιά προκαλούν οι δικές μας ερμηνείες, ο παραμερισμός τους, πόσα σχίσματα και πόσα κακά...
      Φυσικά η ορθή ενημέρωση και η προβολή των συγχρόνων αγίων ξεβολεύει όσους έχουν βολευτεί στις δικές τους σχισματικές ερμηνείες και δεν θέλουν να αλλάξουν, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα...

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή, ὁ Οἰκουμενισμός κηρύσσεται μετά τήν «σύνοδον» τῆς Κρήτης; Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἑορτολογίου (1924) χάριν τῆς ἑνώσεως μέ τόν «πάπαν», ἡ συμμετοχή εἰς τό ΠΣΕ (1948), ἡ «ἄρσις» τοῦ Σχίσματος τοῦ 1054 (7-12-1965), οἱ συμφωνίες ἑνώσεως μέ τούς Μονοφυσίτας (Σαμπεζύ, 1990) καί τούς παπικούς (Balamand, 1993), ἡ ἀναγνώρισις τῶν «μυστηρίων» των, οἱ συμπροσευχές, τά συλλείτουργα, οἱ ἀντίχριστες δηλώσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν (=Σατανιστῶν) κ.λπ. δέν ἀποτελοῦν κήρυξιν αἱρέσεως; Ὁ ἀναθεματισμός ὑπό τῆς ΡΟΕΔ (1983) δέν ἔχει σημασίαν; Μπορεῖς μετά ἀπό ὅλ' αὐτά ν' ἁγιάζῃς ὄντας εἰς κοινωνίαν μέ τούς ἀναθεματισμένους;

      Διαγραφή
    3. Πού την είδε την ζημιά ο ανώνυμος 1,11 μμ ;
      Η διαφώτιση με το φώς των σύγχρονων αγίων είναι γι΄ αυτόν ζημιά; Δεν είναι καθόλου ζημιά, μόνο καλό κάνει.
      Δεν μιλάμε για τους αγιομάχους και τον Σατανά. Εννοείται ότι η διαφώτιση με το φώς των σύγχρονων αγίων χαλάει τις δουλειές των αγιομάχων και του Σατανά.

      Αντισχισματικός

      Διαγραφή
  7. Άλλο ένα σχόλιο Ορθόδοξου Σχολιαστή που ισοπεδώνει τις αγιομαχικές ακαθαρσίες με ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ.

    "Ο Άγιος Νεκτάριος στα Κεφάλαια Ορθόδοξης Κατήχησης γράφει, μαζί με άλλα, ότι βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα “Όσοι αρνούνται τις ενέργειες τού Άγιου Πνεύματος και αποδίδουν αυτές σε άλλες δυνάμεις (στις δυνάμεις του σκότους, στον πονηρό).”
    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ενέργειες του Αγίου Πνεύματος ήταν και είναι η αγιότητα και τα πολλά θαυμαστά της ζωής των συγχρόνων Αγίων. Η άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων είναι άρνηση των ενεργειών τού Αγίου Πνεύματος, άρα είναι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ σύμφωνα και με τον Άγιο Νεκτάριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐσύ καί οἱ ὁμόφρονές σου ἔχετε πάει ἕν βῆμα πιό πέρα ἀπό τόν παραλογισμόν/ἠλιθιότητα (ἡ ἐπιλογή δική σας)! Σχετικῶς μέ τούς «νεοφανεῖς ἁγίους» τό ἀποδεικτέον εἶναι ἄν πληρῶνται οἱ προϋποθέσεις νά εἶναι ἅγιοι, πού, ὅπως ἔχει ἀποδειχθῆ κατά κόρον, ΔΕΝ πληροῦνται, ἐφόσον ἐκοιμήθησαν ἐν κοινωνίᾳ μέ τόν Διάβολον. Συνεπῶς, τό νά ἐπικαλεῖσθε αὐτά πού γράφει ὁ Ἅγιος Νεκτάριος γενικῶς, τά ὁποῖα εἰς τήν προκειμένην περίπτωσιν ΔΕΝ ἔχουν ἐφαρμογήν, ἀποδεικνύει πέραν πάσης ἀμφιβολίας πλέον ὅτι εἶσθε ἠλίθιοι/ἀπατεῶνες (ἡ ἐπιλογή δική σας).

      Διαγραφή
    2. Ο Άγιος Νεκτάριος ήταν άγιος Ορθόδοξος όχι αιρετικός με αιρετικές δογματοποιήσεις ημερολογίων και εορτολογίων.
      Ο Άγιος Νεκτάριος δεν μπορεί να ερμηνευθεί από όσους βρίζουν και συκοφαντούν τους Αγίους μας. Ο Άγιος δεν ερμηνεύεται από όσους έχουν τυφλωθεί με αιρέσεις και σχισματικές πλάνες!
      Ο Άγιος Νεκτάριος δεν πίστευε σε αιρετικές παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες και βλασφημίες, δεν ήταν αγιομάχος, δεν συκοφαντούσε με παρανοϊκές συκοφαντίες και ψέματα τους Ορθόδοξους που υπερασπίζονται τους αγίους και βρίσκονται αντιμέτωποι με πλάνες και σχίσματα και αιρέσεις.
      Ο άγιος Νεκτάριος δεν έλεγε πλήθος μπουρδών με επιστημονικοφανή τρόπο.
      Ο Άγιος Νεκτάριος αναγνώριζε όλους τους αληθινά αγίους, δεν ήταν αγιομάχος που με πονηρές ηλιθιότητες να συκοφαντεί την αγιότητα των συγχρόνων αγίων!
      Το να προσπαθεί να παρερμηνεύσει κανείς τον Άγιο Νεκτάριο με μπουρδολογίες, όπως να συκοφαντεί όσους υπερασπίζονται τους αγίους, την στιγμή που Άγιος Νεκτάριος ξεκάθαρα καταδικάζει την βλασφημία του Αγίου Πνεύματος όπως είναι ξεκάθαρα η αγιομαχία, αυτό αποδεικνύει πόσο έχει τυφλωθεί από τον Σατανά και δεν καταλαβαίνει γρι τίποτα από όσα λέγει ο άγιος Νεκτάριος!
      Όλα αυτά λέγονται για όσους έχουν καλή προαίρεση, δεν λέγονται για τους αγιομάχους και τους συκοφάντες που συκοφαντούν με παρανοϊκές φαντασίες Ορθόδοξους υπερασπιστές των αγίων και της αλήθειας και για τους βλάσφημους του Αγίου Πνεύματος!

      Αντισχισματικός

      Διαγραφή
  8. Ο παραλογισμός συνεχίζεται με τα αγιομαχικά σχόλια, τις σχισματικές ηλιθιότητες και πλάνες, τις βλασφημίες του Αγίου Πνεύματος και τις συκοφαντίες και βρισιές κατα των συγχρόνων αγίων της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η εμμονή και η μανία εναντίον των συγχρόνων αγίων και των Ορθόδοξων Αντιαιρετικών και Αντισχισματικών Σχολιαστών με ψεύδη και συκοφαντίες εκ του Πονηρού προερχόμενα ολοφάνερα αφού αυτός μισεί τους αγίους και είναι ο επινοητής του Ψεύδους, αλλά και οι σχισματικές αιρέσεις αποδεικνύει πόσο δίκαιο είχε ο νέος άγιος Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος που μιλούσε για τα ΔΥΟ ΑΚΡΑ : ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ-ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΣ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΣ!
    Ομολογώ ότι δεν το είχα καταλάβει πόσο δίκαιο είχε. Τώρα το καταλαβαίνω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Θεία Ευχαριστία των Χριστιανών δεν χωρεί μολυσμός . Σε ένα μυστήριο δεν μπορεί να συνυπάρχει Ιησούς και Σατανάς . Η θα είναι του Χριστού ή Θα είναι του σατανά . Η θα ενώνει με τον Ιησού ή με τον σατανά. Κοκτέιλ λίγο φως λίγο σκοτάδι δεν γίνεται.
    Απο τους ναούς των αιρετικών ή Θεία χάρη αποχωρεί και γίνονται ναοί δαιμονίων . Στο ποτήριο της "θειας ευχαριστίας " που τελούν οι διάκονοι του σατανά είναι σατανάς και τους ενώνει σε ένα σατανικό σώμα δαιμονικής εκκλησίας . Τίποτα καλό δεν είναι σε αυτό το ποτήρι
    και φυσικά δεν υπάρχει Ιησούς .
    Η θεία Χάρις είναι στην εκκλησία των Χριστιανών . Η Θεία Ευχαριστία των Χριστιανών είναι Ιησούς και ενώνει σε ένα σώμα Ιησού που ειναι η Εκκλησία . Τίποτα κακό δεν υπάρχει σε αυτό το ποτήρι και φυσικά δεν μπορεί να έχει μόλυσμα .
    Αυτά παράλαβα , αυτά σας έγραψα και ανάφερα απόσπασμα απο το Ευαγγέλιο και αγιοπατερική συμφωνία .
    Σας αρέσουν δεν σας αρέσουν αυτή είναι η πίστη μου . Αν για σας είναι απαράδεκτη ... τι να πώ ? ο Θεός ας φωτίσει και σας και μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην Θεία Ευχαριστία των Χριστιανών δεν χωρεί μολυσμός . Σε ένα μυστήριο δεν μπορεί να συνυπάρχει Ιησούς και Σατανάς . Η θα είναι του Χριστού ή Θα είναι του σατανά . Η θα ενώνει με τον Ιησού ή με τον σατανά. Κοκτέιλ λίγο φως λίγο σκοτάδι δεν γίνεται.
    Απο τους ναούς των αιρετικών ή Θεία χάρη αποχωρεί και γίνονται ναοί δαιμονίων . Στο ποτήριο της "θειας ευχαριστίας " που τελούν οι διάκονοι του σατανά είναι σατανάς και τους ενώνει σε ένα σατανικό σώμα δαιμονικής εκκλησίας . Τίποτα καλό δεν είναι σε αυτό το ποτήρι
    και φυσικά δεν υπάρχει Ιησούς .
    Η θεία Χάρις είναι στην εκκλησία των Χριστιανών . Η Θεία Ευχαριστία των Χριστιανών είναι Ιησούς και ενώνει σε ένα σώμα Ιησού που ειναι η Εκκλησία . Τίποτα κακό δεν υπάρχει σε αυτό το ποτήρι και φυσικά δεν μπορεί να έχει μόλυσμα .
    Αυτά παράλαβα , αυτά σας έγραψα και ανάφερα απόσπασμα απο το Ευαγγέλιο και αγιοπατερική συμφωνία .
    Σας αρέσουν δεν σας αρέσουν αυτή είναι η πίστη μου . Αν για σας είναι απαράδεκτη ... τι να πώ ? ο Θεός ας φωτίσει και σας και μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για το πόσο συναντώνται τα άκρα, βλέπουμε και άλλη μια ενδιαφέρουσα συμφωνία του π. Πέτρου Χίρς που συμφωνεί κατλ ουσίαν και με τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο όταν μιλούσε για τα ΔΥΟ ΑΚΡΑ.

    π. Πέτρος Χιρς: "Ἡ ἑνότητα τῶν ἄκρων, Φυλετισμοῦ, Ζηλωτισμοῦ καὶ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ ἡ Πατερικὴ Ρήση, «τὸ καλὸν οὐκ ἔστι καλόν, ἐὰν μὴ καλῶς γένηται»"

    Ομιλία Fr. Peter Heers με θέμα "Ἡ ἑνότητα τῶν ἄκρων, Φυλετισμοῦ, Ζηλωτισμοῦ καὶ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ ἡ Πατερικὴ Ρήση, «τὸ καλὸν οὐκ ἔστι καλόν, ἐὰν μὴ καλῶς γένηται»", που πραγματοποιήθηκε στο πνευματικό κέντρο του Ιερού Ναού Αποστόλων Παύλου και Βαρνάβα στην Πάφο, στις 16 Αυγούστου 2024.

    https://aktines.blogspot.com/2024/08/blog-post_80.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατ' ουσίαν (διόρθωση στο 7:57 μμ)

      Διαγραφή
    2. Για το πόσο συναντώνται τα άκρα, βλέπουμε και άλλη μια ενδιαφέρουσα συμφωνία του π. Πέτρου Χίρς που συμφωνεί κατ΄ ουσίαν και με τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο όταν μιλούσε για τα ΔΥΟ ΑΚΡΑ.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου