Σάββατο 24 Αυγούστου 2024

«Εγκώμιο προς τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό»

 

agios kosmas aitolos

Γράφει ο Αρσένιος Μοναχός | Σκήτη Κουτλουμουσίου


Άγιος Κοσμάς ο Φιλοθεΐτης και Αιτωλός, ένας άγιος της ορθοδόξου εκκλησίας μας που με την μεγάλη του αρετή θα μπορούσαμε να πούμε κατά το τροπάριο της Εκκλησίας μας πως εκάλυψε τον ουρανόν και την γην.

Πήρα την τόλμη να γράψω κάτι για τον μεγάλο αυτό άγιο, αλλά από πού να αρχίσω;

Δέος με καταλαμβάνει και φόβος ιερός, διότι με τι προϋποθέσεις θα αρχίσω να γράφω για τις αρετές και τους αγώνες του Αγίου;

Πώς να αρχίσω να γράφω για τον καθαιρέτη της κακίας, όταν εγώ αγαπώ την κακία;

Πώς θα περιγράψω τη μεγάλη του αρετή, την ανδρεία, όταν εγώ αποδεικνύομαι πολλάκις δειλός;

πώς θα περιγράψω τη μεγάλη του ακρίβεια και αγάπη για την Ορθοδοξία και την πατρίδα μας, όταν εγώ αμελώ και κοιμάμαι, και μόνο με τα κούφια μου λόγια δείχνω πως έχω κάτι από αυτές τις μεγάλες αξίες;

Ιδιαιτέρως πώς θα περιγράψω το σεπτό του μαρτύριο για την Αγάπη του Χριστού και της πατρίδος μας, όταν εγώ ακόμα δεν έχω κατορθώσει ούτε στο ελάχιστο να υπομείνω το μαρτύριο της συνειδήσεώς μου έτσι όπως μου το παραγγέλνει η μοναχική ζωή;

Επειδή όμως υπερίσχυσε ο πόθος μου για τον Άγιο, αποφάσισα να γράψω μερικά ψελλίσματα και αν τα ευλογήσει ο Άγιός μας πιστεύω πως θα ωφεληθούν μερικές ψυχές και αυτό θα είναι η μεγάλη μου χαρά.

Άγιος Κοσμάς ο Φιλοθείτης και Αιτωλός, ο θρύλος της ορθοδόξου εκκλησίας και της Ελλάδος μας, ο καθαιρέτης της αμαρτίας, ο έλεγχος της παρανομίας των παρανόμων Εβραίων εκείνης της εποχής, ο φορέας του φωτός της γνώσεως των γραμμάτων στα φριχτά χρόνια της σκλαβιάς. Άγιος Κοσμάς ο εμπνευστής της γλυκιάς ελευθερίας και ο σπορεύς της ιδέας της επαναστάσεως του 1821.

Άγιος Κοσμάς ο κήρυξ της αληθείας που είπε «τον Πάπα να καταράσθε» και δεν δειλίασε διόλου να προφέρει τέτοια αλήθεια, πράγμα που στις μέρες μας φοβούνται όλοι σχεδόν οι Αρχιερείς μας να ομολογήσουν πως ο Πάπας είναι αιρετικός και καταραμένος απ’ τον μεγάλο Άγιο.

Άγιος Κοσμάς ο προφήτης και ισαπόστολος που αψήφισε την δική του ψυχική σωτηρία για χάρη των αδερφών του που ζούσανε στο σκότος της άγνοιας και της αμαρτίας.

Δέος και απορία με καταλαμβάνει διότι δεν ξέρω από πού να αρχίσω, μάλλον πάλι θα επαναλάβω και θα σας υπενθυμίσω την απορία που είχε ο ιερός Χρυσόστομος και έλεγε πως «η ψυχή του αποστόλου Παύλου μοιάζει με πανέμορφο κήπο με ευωδιαστά λουλούδια που δεν ξέρω ποιο άνθος να πρωτοθαυμάσω» .

Να λοιπόν, το ίδιο ακριβώς παθαίνω και εγώ τώρα με την ευωδία του Αγίου και βρίσκομαι σε μεγάλη απορία. Πάντως εν πρώτοις μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως ο Άγιος Κοσμάς ήταν το σκεύος εκλογής που ο Θεός μας τον χρησιμοποίησε σε εκείνα τα ζοφερά χρόνια για τη σωτηρία χιλιάδων ψυχών αλλά και για την εμψύχωση των υποδούλων Ελλήνων, ώστε να συλλάβουν την μεγάλη ιδέα της επαναστάσεως και της ποθητής ελευθερίας.

Και ενώ το ποθούμενο η ελευθερία ήρθε, ελευθερώθηκε η Ελλάδα μετά από τετρακόσια χρόνια ζοφερής σκλαβιάς, δυστυχώς τώρα κάτι ανάξιοι Γραικύλοι που δεν τους αρμόζει να ονομάζονται ‘Ελληνες, βάλθηκαν να βάλουν ξανά την πατρίδα μας σε περιπέτειες, ώστε σιγά σιγά κατά το πονηρό σχέδιό τους η ελευθερία που απολαμβάνει η πατρίδα μας να χάσει την ουσία της και να βρεθούμε χωρίς καλά καλά να το καταλάβουμε σε ένα είδος υποδούλωσης σε διάφορα αφεντικά.

Και το βλέπουμε αυτό έντονα στις μέρες μας εν πρώτοις με τον οικονομικό πόλεμο δια μέσου της λεγομένης οικονομικής κρίσεως.

Το δεύτερο που επιχειρούν είναι να μας αλλοιώσουν την ελευθερία μας δια μέσου των λαθρομεταναστών που αφήνουν σκοπίμως να συρρέουν κατά χιλιάδες στη χώρα μας.

Και δυστυχώς για τη νέα μορφή υποδούλωσης της Ελλάδος μας εργάζονται μαζί με τους σιωνιστές οι ανάξιοι κυβερνώντες μας.

Αφού λοιπόν ο άγιος Κοσμάς βεβαιώθηκε πως ο Θεός μας ήθελε να αναλάβει το ύψιστο ισαποστολικό έργο, δεν έχασε καθόλου χρόνο, διότι η αγάπη που ένιωθε για τους υπόδουλους Έλληνες του έτρωγε τα σωθικά, και δεν υπήρχε άλλου είδους θεραπεία εκτός από το να δώσει και το αίμα του για τους αδελφούς του.

Ω! Μακαρία αγάπη Χριστού που όταν κατασκηνώσει σε ανθρωπίνη καρδία παύει πλέον εκείνος ο άνθρωπος να ζει για τον εαυτό του, διότι στο εξής θα ζει για τον Χριστό και τον πλησίον.

Έτσι συνέβη και στον άγιο Κοσμά, αφότου συνέλαβε αυτήν την μακαρία αγάπη του Χριστού μέσα του, δεν ήθελε πια να ζει για τον εαυτό του ούτε στιγμή.

Έτσι λοιπόν αφού πήρε και την απαραίτητη άδεια από τον Οικουμενικό Πατριάρχη, εξήλθε από το Άγιο Όρος σαν άλλος ποιμήν που άφησε τα ενενήντα εννέα πρόβατα για να αναζητήσει το πλανώμενο και χαμένο πρόβατο μέσα στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα εκείνης της εποχής.

Μιας εποχής που η Ελλάδα μας είχε διανύσει τριακόσια περίπου χρόνια σκλαβιάς γεμάτα από φόβο και τρόμο, και με πολύ αίμα να ρέει από τα σώματα των υποδούλων Ελλήνων μας.

Όταν ο Άγιος φτάνοντας στις πρώτες κατοικήσιμες περιοχές της Ελλάδας μας αντίκρισε ένα χάος στην κυριολεξία.

Αλλά το μεγαλύτερο από όλα , τον ανησύχησε το γεγονός ότι ο λαός της Ελλάδος ζούσε στο σκοτάδι και στην άγνοια και κυρίως άγνοια λόγω αγραμματοσύνης.

Αυτό δεν μπόρεσε με τίποτα να το αντέξει και έφερε «τα πάνω κάτω» όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας.

Και τι έκανε λοιπόν ο Άγιος; Σε κάθε γωνιά της Ελλάδος που πήγαινε πρώτα τους έδινε το νόημα πως πρέπει να χτίσουν σχολείο για να μαθαίνουν τα παιδιά τους γράμματα, διότι χωρίς γράμματα τα παιδιά δε θα γνωρίζουν τι είναι η ορθόδοξη πίστη, η Αγία Τριάδα, οι άγιοι άγγελοι, οι άγιοι Απόστολοί μας κλπ.

Μπορούμε να πούμε πως πραγματοποίησε άθλο στον τομέα της μορφώσεως των Ελλήνων ο Άγιος, αν λάβουμε υπόψιν μας τα πολλά σχολεία που φρόντισε ο ίδιος να χτιστούν και μάλιστα κάτω από τις αντίξοες συνθήκες εκείνης της ζοφερής τουρκοκρατούμενης εποχής.

Ωστόσο όμως το μεγαλύτερο εμπόδιο για τον άγιο Κοσμά μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως ήταν οι θεοκτόνοι Εβραίοι.

Πρέπει να γνωρίζουμε πως οι άγιοι της ορθοδόξου Εκκλησίας μας όταν ζούσανε ακόμη στην γη, ποτέ τους δεν χρησιμοποίησαν το ψεύδος και την διπλωματία, με αποτέλεσμα λόγω ευθύτητας και αγάπης προς την αλήθεια που λέγανε καταλήξανε πολλοί μαρτυρικώς.

Κάτι παρόμοιο έγινε και με τον άγιο μας Κοσμά, που σε καμία περίπτωση δεν ανέχθηκε τις παρανομίες των Εβραίων, γι αυτό πολλές φορές παρότρυνε τους Χριστιανούς να μην έχουν καμία σχέση με τους Εβραίους.

Τους απέτρεπε να ψωνίζουν προϊόντα από εβραϊκά καταστήματα, διότι έλεγε ο Άγιος πως: «όταν ο εβραίος πουλήσει ρακί ή κρασί σε χριστιανό, απαραιτήτως θα φροντίσει πρώτα να μαγαρίσει το προϊόν και αν δεν προλάβει να ουρήσει μέσα στο κρασί και στο ρακί, τουλάχιστον θα φτύσει μέσα»!

Όλα αυτά ο άγιος τα είχε πληροφορηθεί από τη θεία χάρη του Αγίου Πνεύματος που κατοικούσε μέσα του, και έτσι ασφάλιζε το ποίμνιό του από τις βρωμιές των Εβραίων.

Αλλά το μεγαλύτερο χτύπημα για τους Εβραίους από τον Άγιο είναι πως στα Ιωάννινα εκείνη την εποχή οι Εβραίοι είχαν καθιερώσει το παζάρι της εβδομάδας να γίνεται την Κυριακή και ο Άγιος ύστερα από πολύ αγώνα κατόρθωσε να πείσει τους χριστιανούς των Ιωαννίνων να μεταθέσουν την ημέρα του παζαριού και από Κυριακή που γινότανε να γίνεται στο εξής το Σάββατο.

Φυσικά αυτό για τους Εβραίους ήτανε το οδυνηρό φαρμάκι που δεν μπορούσανε με τίποτα να το καταπιούνε, με αποτέλεσμα έκτοτε να τρέφουν θανάσιμο μίσος για τον Άγιο.

Και όπως είναι φυσικό το μίσος να γεννάει τον φόνο, έτσι και οι θεοκτόνοι Εβραίοι δεν μπορούσαν να αντέξουν άλλο να ζει ο Άγιος του Θεού και να τους χαλάει τα σχέδια τους, διότι άγιος σημαίνει πάντα φως Χριστού και το φως Χριστού διαλύει το σκοτάδι που στην προκειμένη περίπτωση το σκοτάδι ήταν οι Εβραίοι. Αλλά θα επανέλθουμε αργότερα για το πως οι σκοτεινοί Εβραίοι προετοίμασαν τον θάνατο του αγίου Κοσμά.

Εμείς απλά να σημειώσουμε πως οι παράνομοι Εβραίοι κατόρθωσαν στις μέρες μας να καταργήσουν την αργία της Κυριακής στην πατρίδα μας! με συνεργάτες δυστυχώς τους αθλίους πολιτικούς μας. 

'Αγιος Κοσμάς ο Φιλοθεΐτης και Αιτωλός, ένα μεγάλο φαινόμενο αγιότητος που έλαβε το αποστολικό χάρισμα και δίκαια η Εκκλησία μας τον ονομάζει Ισαπόστολο.

Αυτό είναι το αποστολικό χάρισμα, να μεριμνά πώς θα σώζει ψυχές ανθρώπων. Αν μελετήσουμε καλά τις διδαχές του αγίου Κοσμά, θα δούμε μέσα σ‘ αυτές την έντονη αγωνία του πώς να οδηγήσει στην σωτηρία ψυχές χριστιανών.

Γι' αυτό το λόγο το αποστολικό χάρισμα είναι το κορυφαίο μέσα στην Εκκλησία μας. Και για να λάβει κανείς το αποστολικό χάρισμα είναι κατεξοχήν και αποκλειστικά στην κρίση κα τη δωρεά του Θεού.

Το τι είδους προϋποθέσεις χρειάζονται για να λάβει κανείς το αποστολικό χάρισμα είναι κεκρυμμένο μυστήριο και μόνο ο Θεός μας τα εξετάζει και γνωρίζει.

Οι δώδεκα Απόστολοι και μαθητές του Χριστού ήταν απλοϊκοί και σχεδόν αγράμματοι, αν εξαιρέσουμε τον απόστολο Παύλο που είχε αρκετή γνώση των γραμμάτων.

Το λέω αυτό διότι σε καμία περίπτωση δεν μετράει για τον Θεό μας ως προϋπόθεση για το αποστολικό χάρισμα οι γραμματικές γνώσεις.

Αλλά ούτε απορρίπτει πάλι ο Θεός ανθρώπους που είναι τέρατα μορφώσεως, θα λέγαμε, από το αποστολικό χάρισμα κι αυτό μας το αποδεικνύει η περίπτωση του αποστόλου Παύλου.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον άγιό μας Κοσμά, αφού οι γραμματικές του γνώσεις ήταν σε υψηλό επίπεδο. Άρα λοιπόν επαναλαμβάνουμε πως είναι κρυμμένο μυστήριο από τον Θεό μας για το ποιες είναι οι προϋποθέσεις να λάβει κάποιος το αποστολικό χάρισμα.

Έτσι λοιπόν ο άγιός μας Κοσμάς εν οδοιπορίαις πολλαίς περιήλθε σχεδόν όλη την Ελλάδα μας! Εδίδακσε και ενουθετούσε με πολλά δάκρυα τους υπόδουλους Χριστιανούς.

Όσες φορές χρειάστηκε να κηρύξει τον θείο λόγο ο Άγιος, το γλωσσικό ύφος που χρησιμοποίησε ήταν τόσο απλό που ούτε καν σκέφτηκε κανείς από το ακροατήριο πως ο Άγιος ήταν κάτοχος πολλών γραμμάτων, αλλά τι λέω ο φτωχός;

Ο Άγιος εκήρυττε με την πύρινη γλώσσα του Αγίου Πνεύματος που μόνοι αυτή η γλώσσα μπορεί να αλλοιώσει σκληρές, πέτρινες ψυχές, όπως ήταν σε εκείνην τη ζοφερή εποχή.

Και το αποτέλεσμα του ισαποστολικού έργου του Αγίου είναι όντως ένας μεγάλος άθλος, τόσο μεγάλος που πολλοί ερευνητές είπανε πως αν δεν υπήρχε άγιος Κοσμάς, ίσως να μην είχε έλθει και η ποθητή ελευθερία στην πατρίδα μας. 'Όσο για το προφητικό χάρισμα που είχε ο Άγιος, τι να πούμε;

Το μόνο που έχουμε να πούμε είναι πως οι ορθόδοξοι πιστοί, όλοι μας έχουμε για φάρο και οδηγό τις προφητείες του αγίου Κοσμά και αν σιωπήσουν τα στόματα, οι λίθοι θα κράζουν και θα εγκωμιάζουν τις προφητείες του Αγίου.

Όμως αξίζει να κάνουμε μία διευκρίνιση για το προφητικό χάρισμα διότι πολλοί επιπόλαιοι και ανόητοι κηρύττουν και λένε πως «ουδείς μετά Χριστόν προφήτης» .

Φυσικά αυτό που λένε είναι μεγάλη ασέβεια και απάτη, διότι οι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης προφητεύσανε κυρίως τη Γέννηση του Σωτήρος Χριστού. Αυτό ήτανε το κεντρικό θέμα των προφητειών τους.

Όταν όμως ολοκληρώθηκαν οι προφητείες τους με τη Γέννηση του Χριστού, δε σημαίνει πως το προφητικό χάρισμα στέρεψε και τελείωσε.

Δεν τέλειωσαν οι προφητείες, αλλά ένα μεγάλο γεγονός ολοκληρώθηκε, όπως είναι η Γέννηση του Χριστού. Στην συνέχεια ο λαός του Θεού μας από την Παλαιά Διαθήκη πήγε στην Καινή Διαθήκη. Η πρώτη παρουσία του Κυρίου μας πραγματοποιήθηκε.

Τώρα οι ορθόδοξοι πιστοί, όλοι μας, αναμένουμε την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.

Φυσικά όλοι μας γνωρίζουμε πως η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας είναι άκρως απόρρητη και κανένας δεν γνωρίζει τον καιρό και την ημέρα που θα έρθει ο Κύριός μας.

Ωστόσο όμως ο πρώτος προφήτης μετά Χριστόν είναι ο ευαγγελιστής Ιωάννης που έγραψε την Ιερά Αποκάλυψη.

Το προφητικό ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως είναι το κορυφαίο ανάμεσα στις προφητείες, άρα λοιπόν είναι άστοχο αυτό που λένε πως δεν υπάρχει προφήτης μετά Χριστόν. Πάντως κανείς που έχει σώας τας φρένας του δεν αμφιβάλλει πως η σημερινή Ελλάδα μας ένα μόνο της χρειάζεται, ένας άγιος Κοσμάς.

Η Ελλάδα περιμένει έναν άγιο Κοσμά, όπως περιμένει νερό η διψασμένη γη από παρατεταμένη ανομβρία. Εκείνη την εποχή που ζούσε ο άγιος Κοσμάς στην πατρίδα μας υπήρχε ο κίνδυνος από την αγραμματοσύνη, τώρα υπάρχει ο κίνδυνος από τους αθέους εγγραμμάτους μορφωμένους με παραμορφωμένο εκουσίως τον εγκέφαλό τους.

Εκείνη την εποχή ο Άγιος αντιμετώπιζε μεγάλες δυσκολίες απ' τους Εβραίους και άνοιξε ανοιχτό πόλεμο μαζί τους.

Τώρα οι Εβραίοι έχουν πάρει την διοίκηση της πατρίδος μας στα άνομα χέρια τους, μάλλον τους την παραδώσανε οι προδότες πολιτικοί μας που επαναλαμβάνω δεν τους αξίζει να ονομάζονται 'Έλληνες.

Εκείνη την εποχή πάλεψε σώμα με σώμα για να σταματήσει τον εξισλαμισμό που απειλούσε να αφανίσει τους Έλληνες και το πέτυχε ο Άγιος.

Τώρα οι ανάξιοι πολιτικοί μας έχουν γίνει ισλαμολιγούρηδες και δίνουν τα πάντα για τους ισλαμιστές λαθρομετανάστες. Κι ενώ συμβαίνουν τέτοια φοβερά στον τόπο μας από τους αναξίους πολιτικούς μας οι εκκλησιαστικοί ηγέτες μας δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων για να κρατήσουν ψηλά το ηθικό των Ελλήνων, αλλά αντιθέτως εκτός ολίγων εξαιρέσεων συμπορεύονται με τους αθλίους πολιτικούς μας χωρίς να υψώσουν φωνή διαμαρτυρίας, χωρίς να λένε την αλήθεια στο ποίμνιό τους, με αποτέλεσμα να δίνουν χαρά στο πονηρό σύστημα των πολιτικών μας.

Γεννάται λοιπόν το ερώτημα με μεγάλη αγωνία από τους Έλληνες που αγαπούν άδολα την Ελλάδα μας.

Ποιος θα σώσει την πατρίδα μας από την δολιότητα των αναξίων πολιτικών μας ; Διότι δεν κινδυνεύουμε τόσο από τα ξένα εχθρικά έθνη όσο από τους αναξίους και προδότες πολιτικούς μας.

Ποιος θα σώσει την Ελλάδα μας από την προμελετημένη υποδούλωση σε οικονομικό χρέος;

Ποιος θα σώσει την πατρίδα μας από τον εκούσιο ηθικό ξεπεσμό που μας τον επιβάλλουν οι θλιβεροί πολιτικοί μας; Ποιος θα ξυπνήσει τους εκκλησιαστικούς ηγέτες μας από την εκούσια αδιαφορία τους για όσα συμβαίνουν στον τόπο μας ; Που γι’ αυτούς το μόνο ενδιαφέρον τους είναι να εργάζονται για την ένωση με τον αντίχριστο Πάπα; 

Ίσως η εποχή μας να έχει περισσότερη ανάγκη από έναν Άγιο Κοσμά από κάθε άλλη εποχή που πέρασε η πατρίδα μας.

Γιατί όμως οι εκκλησιαστικοί ηγέτες και όλοι οι Ιεράρχες μας δεν ασπάζονται το ιερό φρόνημα του αγίου Κοσμά; Τι τους εμποδίζει; Μήπως αγαπήσανε άλλου είδους φρόνημα που δεν έχει καμία σχέση με το ιερό φρόνημα του Αγίου;

Πολλοί λένε πως πρέπει ο Θεός μας να βγάλει έναν νέο άγιο Κοσμά κλπ, όμως αν δεν το θέλει ο άνθρωπος να γίνει σαν τον άγιο Κοσμά, πώς θα τον κάνει ο Θεός, με το ζόρι; Ας μην αυταπατώμεθα, ο Θεός μας δεν παραβιάζει το αυτεξούσιο του ανθρώπου.

Έχουμε όμως μερικά παραδείγματα των τελευταίων δεκαετιών που μιμηθήκανε το κατά δύναμιν το ιερό φρόνημα του αγίου Κοσμά, όπως είναι ο μακαριστός αρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, μια πολύ μεγάλη μορφή της Εκκλησίας μας με τεράστιο ιεραποστολικό έργο, μπορούμε να πούμε πως μιμήθηκε το κατά δύναμιν τον άγιο Κοσμά, μιας και είναι ο συγγραφέας του βίου του Αγίου.

Ο άλλος που μιμήθηκε και αυτός το κατά δύναμιν τον Άγιο είναι ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης, ένας ηρωικός ιεράρχης της εκκλησίας μας που τον τρέμανε όλες οι αιρέσεις.

Έκανε τεράστιο έργο φιλανθρωπίας τον καιρό της πείνας το 1941. Οι δύο βιογράφοι του Αγίου που προανέφερα έχουν εξιστορήσει με πολλή χάρη τα ανδραγαθήματα του αγίου και επομένως δε μου μένει περιθώριο να κάνω αναφορά εγώ ο φτωχός στα μεγαλεία που επιτέλεσε ο Άγιος.

Και έτσι αναγκαστικά τελειώνοντας τον φτωχό μου λόγο θα αναφερθούμε στο σεπτό μαρτύριο του Αγίου που τόσο πολύ το είχε ποθήσει. Οι θεοκτόνοι Εβραίοι ετοίμασαν το ποτήριον του θανάτου του Αγίου.

Πάντα αυτοί είναι οι επίσημοι αυτουργοί κάθε εγκλήματος ενός αγίου ανθρώπου. Διότι κάθε άγιος που εξασκεί ποιμαντικό έργο στην ορθόδοξη εκκλησία έρχεται φυσιολογικά αντιμέτωπος με την παρανομία των Εβραίων.

Και εκεί γίνεται η οριστική επιλογή από τον κάθε άγιο, δηλαδή ή θα προδώσει την πίστη του με υποχωρήσεις και συμβιβασμούς ή θα υποστεί το ανάλογο μαρτύριο όπως το απαιτεί η κάθε εποχή.

Αλήθεια ποιος εκκλησιαστικός ηγέτης της Ορθοδοξίας μας ελέγχει τους Εβραίους σήμερα; Κατήργησαν την αργία της Κυριακής οι Εβραίοι στην πατρίδα μας, αλλά ποιος ιεράρχης αντέδρασε με τον τρόπο του αγίου Κοσμά;

Μας έφεραν την ανηθικότητα οι Εβραίοι με την βούλα του νόμου και υποχρέωσαν τους πολιτικούς μας να την κάνουν και παρέλαση!

Ερωτώ, ποιος πατριάρχης και αρχιεπίσκοπος ή άλλος ιεράρχης ύψωσε φωνή διαμαρτυρίας; Κανείς απολύτως.

Μόνον κάτι ισχνές φωνές ακουστήκανε που γρήγορα σβήσαν κι αυτές. Έτσι λοιπόν αφού ο Άγιος δεν προτίμησε τα αμαρτωλά αργύρια των Εβραίων να σιωπήσει, τι έγινε λοιπόν;

Έγινε αυτό που γίνεται πάντα, δηλαδή οι Εβραίοι αυτό δεν το συγχώρησαν, αλλά γρήγορα και με άτακτη ανυπομονησία δωροδόκησαν τον Κούρτ Πασά του Βερατίου με 25.000 γρόσια, ποσόν τεράστιο! Ο βιογράφος μάς λέει πως το ποσό αυτό αντιστοιχούσε με 20.000 χρυσές λίρες Αγγλίας εκείνης της εποχής!

Πάντα με την ίδια τακτική ενεργούν οι Εβραίοι όταν πρόκειται να εξοντώσουν έναν δίκαιο που τους χαλά τα σχέδιά τους. Μήπως το ίδιο δεν έκαναν και με τον Κύριό μας Ιησού Χριστό;

Σ αυτές τις περιπτώσεις δε λυπούνται καθόλου τα χρήματά τους, αλλά ανταμείβουν πλούσια το εκτελεστικό τους όργανο. Από αυτό και μόνο φαίνεται πόσο μεγάλος είναι ο πόθος των Εβραίων να εξοντώσουν την Ορθοδοξία που κεφαλή της είναι ο Ιησούς Χριστός.

Αυτό το όνομα «το υπέρ παν όνομα» Ιησούς Χριστός προσπαθούν δύο χιλιάδες και πλέον έτη να το εξαλείψουν αλλά δεν το έχουν κατορθώσει ούτε στο ελάχιστο, αλλά μάλλον κατάφεραν να το διαδώσουν χωρίς να το θέλουν σε όλη την οικουμένη, αφού τα αίματα των μαρτύρων -που είναι οι ίδιοι οι Εβραίοι υπεύθυνοι που έχουν χυθεί- ποτίζουν την Ορθοδοξία και θεριεύει περισσότερο.

Έτσι λοιπόν είναι θαυμαστό να βλέπουμε τους φιλάργυρους Εβραίους που έχουν για θεό τον μαμωνά να μην υπολογίζουν χρήματα όταν πρόκειται να εξοντωθεί ένας άγιος.

Διότι ο άγιος σημαίνει οίκος που μένει μονίμως ο Ιησούς Χριστός και το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό οι Εβραίοι, γι αυτό δεν υπολογίζουν χρήματα, διότι ο φθόνος και το μίσος που έχουν προς τον άγιο δεν τους αφήνει περιθώρια να σκεφτούν τα χρήματά τους, αφού πρέπει οπωσδήποτε να φύγει από τη μέση τους ο άγιος.

Φυσικά όλοι το γνωρίζουμε πως πίσω από την κακία των Εβραίων κρύβεται ο μεσσίας τους αντίχριστος, ο διάβολος. Και επειδή το χρήμα γενικά είναι η λατρεία των Εβραίων, όλοι οι άγιοι του Χριστού μας είναι άκρως αφιλοχρήματοι.

Δεν συμβιβάζονται αυτές οι δύο λατρείες να είναι μαζί σε μία ψυχή, δεν μπορεί κανείς να είναι λάτρης των χρημάτων και συγχρόνως λάτρης του Χριστού.

Ας μην αυταπατώμεθα λοιπόν, διότι πολλοί σήμερα και κυρίως άνθρωποι της Εκκλησίας μας προσπαθούν να σμίξουν και τις δύο αυτές λατρείες, πράγμα αφύσικο και εξωπραγματικό.

Και φυσικά οι Τούρκοι ποτέ δεν αφήνουν μια τέτοια ευκαιρία αισχροκέρδειας να πάει χαμένη, παρόλο που είχανε κατανοήσει την μεγάλη αδικία εις βάρος του Αγίου.

Και με απίστευτη πονηρία συνέλαβαν τον Άγιο και τον απαγχόνισαν στην όχθη ενός ποταμού.

Η χαρά των παράνομων Εβραίων ήταν μεγάλη που έφυγε από την μέση ο μέγας εχθρός τους.

Το ίδιο θα λέγαμε πως χάρηκαν και οι Τούρκοι για τον θάνατο του Αγίου, διότι οι υπόνοιες είχαν για τα καλά ριζώσει μέσα τους πως ο Άγιος είχε ξεσηκώσει τους υποδούλους Έλληνες.

Όμως ο Άγιος σ αυτές τις τέσσερις ισαποστολικές περιοδείες του κατάφερε το παν. Η φλόγα της ελευθερίας είχε ανάψει για τα καλά και έκαιγε σε όλες τις καρδιές των Ελλήνων.

Είναι αδύνατον να υπολογίσουμε και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τους τρόπους και τους αγώνες που έκανε ο Άγιος ώστε να ανάψει η φωτιά του ξεσηκωμού της Επαναστάσως για την ποθητή ελευθερία.

Ώστε λοιπόν μπορούμε να πούμε πως η μεγάλη αρετή του Αγίου, τα μεγάλα ανδραγαθήματα που πέτυχε υπέρ της πίστεως και πατρίδος και το σεπτό του μαρτύριο είναι αφορμή να μας αφυπνίσει τη συνείδησή μας που μεριμνά και τυρβάζει για άλλα πράγματα, ώστε του λοιπού όσοι αποφασίσαμε να φορέσουμε το ευλογημένο ράσο, πρέπει οπωσδήποτε να μιμηθούμε τον άγιο Κοσμά στην αφοσίωσή του προς την Ορθοδοξία και την πατρίδα.

Δε νοείται εκκλησιαστικός άνδρας είτε έγγαμος είτε άγαμος να τον διακρίνει η αδιαφορία προς την Εκκλησία και την πατρίδα.

Η Εκκλησία και η πατρίδα μας καίγονται και η φωτιά είναι πολύ μεγάλη! Και πώς πολλοί της Εκκλησίας μας ηγέτες επαναπαύονται και δεν ανησυχούν;

Πώς είναι δυνατόν ο οικουμενικός Πατριάρχης μας να αποκαλεί τον αιρετικό και αντίχριστο Πάπα αγιότατο αδελφό και κανονική εκκλησία Χριστού;

Πότε ο Πάπας μετανόησε; Όχι μόνο δε μετανόησε αλλά θεωρεί την Ορθοδοξία μας που έχει τον Ιησού Χριστό κεφαλή της ελλειμματική!!!

Ω της φριχτής βλασφημίας Θεέ μου, για τον Πάπα ο Κύριός μας έχει ελλείψεις! Αυτές τις φριχτές βλασφημίες του παπισμού γιατί τις αγνοεί εκουσίως ο Πατριάρχης μας;

Θα αναφέρω έναν ακόμη ηγέτη της Εκκλησίας μας , τον μακαριότατο αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο.

Ερωτούμε λοιπόν, δεν βλέπει την φωτιά που ξέσπασε εναντίον της Εκκλησίας και της πατρίδος μας; Κι αφού είναι σίγουρο πως την βλέπει, γιατί δεν κηρύττει προς όλη την Ελλάδα να σβηστεί η φωτιά;

Ας μας απαντήσει ο Μακαριότατος, ως προς τι οι φαιδρότητες με τους προδότες πολιτικούς της κυβερνήσεώς μας;

Δεν έχει κατανοήσει ακόμη ο Μακαριότατος πως ο λαός της Ελλάδος έχει σκανδαλιστεί σφόδρα με αυτήν την στάση του;

Γιατί, Μακαριώτατε, δεν χτυπάτε πένθιμα τις καμπάνες της πατρίδας μας, αφού η κυβέρνηση μάς πρόδωσε;

Δεν σας ανησυχεί εσάς ο αναίσχυντος νόμος που ψήφισε η κυβέρνηση υπέρ των ομοφυλοφίλων;

Αυτός ο νόμος είναι σα να πέσανε λύκοι στο κοπάδι των προβάτων και πώς εσείς, Μακαριότατε, ως ποιμένας που είστε δεν διώξατε τους λύκους; Πώς το αντέχετε να βλέπετε τους λύκους να κατασπαράσσουν τα λογικά πρόβατα σας;

Μήπως είστε ποιμήν αλλότριος; Διότι ο αληθινός ποιμήν θυσιάζεται για τα πρόβατά του.

Αυτά και άλλα πολλά θα μπορούμε να γράψει κανείς για την ένοχη σιωπή του Μακαριοτάτου, αλλά πολύ φοβάμαι πως θα συμβεί το «φωνή βοώντος εν τη ερήμω» που δεν την ακούει ο αρμόδιος.

Εμείς ευχόμαστε να δώσει σύντομα ο Θεός μας την ποθητή αφύπνιση στους εκκλησιαστικούς ηγέτες μας, ώστε του λοιπού να εργάζονται για το συμφέρον της ορθοδόξου Εκκλησίας μας.

Τελειώνοντας θα επαναλάβω πάλι την προτροπή προς όλους μας που φοράμε το ευλογημένο ράσο, που είναι το ιμάτιο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού: να αφυπνιστούμε σύντομα και να τρέξουμε να σβήσουμε τη φωτιά που άναψε και καίγεται η Ορθοδοξία και η Ελλάδα μας.

Κανείς να μην πει πως «εγώ δεν είμαι ο αρμόδιος». Εάν κάποιος τολμήσει να πει κάτι τέτοιο ας βγάλει τα ράσα που φοραει, διότι είναι ανάξιος.

Ας εμπνευστούμε λοιπόν από την πύρινη αγάπη του αγίου Κοσμά προς την Εκκλησία και την Ελλάδα.

Ο άγιός μας ένας μόνος του ήταν και κατέφερε να γίνει το μεγάλο θαύμα. Εμείς αν αφυπνισθούμε όλοι μας ενωμένοι και αγωνιστούμε υπέρ της Ορθοδοξίας και της πατρίδος θα πετύχουμε πολλά περισσότερα.

Εμπρός λοιπόν ας αποτινάξουμε το ζυγό από τους προδότες πολιτικούς μας και ας μείνουν μόνον όσοι αγαπούν την Ελληνορθοδοξία. Ας ξεκαθαρίσουμε μια για πάντα τα πράγματα με τον οικουμενισμό και τον παπισμό κλπ.

Ας ομολογήσουμε με ένα στόμα όλοι μας πως μόνο η Ορθοδοξία είναι η αληθινή εκκλησία του Χριστού μας και μόνον αυτή παρέχει σωτηρία στις ψυχές των ανθρώπων.

Κάθε άλλη σύναξη που είναι αποκομμένη εκουσίως από την Ορθοδοξία είναι αποκομμένη από το σώμα του Χριστού και δεν σώζονται.

Οι εκκλησιαστικοί ηγέτες της Ορθοδοξίας μας δεν έχουν άλλη επιλογή και είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία από κάθε άλλη προηγούμενη εποχή να στείλουν το ηχηρό μήνυμα προς όλους πως Εκκλησία είναι μόνο μια, η Ορθοδοξία με αρχηγό της τον Ιησού Χριστό μας.

Αυτή και μόνον η Ορθοδοξία έχει την διάδοχη από τους αγίους Αποστόλους, τους δώδεκα μαθητές του Χριστού μας.

Απ' αυτήν την αγία διαδοχή προέρχονται οι εφτά οικουμενικές Σύνοδοι, που σημαίνει πως όποιοι είναι εκουσίως αποκομμένοι από αυτές τις Συνοδους δεν σώζονται και δεν λέγονται εκκλησίες.

Ο παπισμός, οι αγγλικανοί Προτεστάντες κλπ απορρίπτουν αυτές τις αγίες Συνόδους, που σημαίνει πως δεν είναι εκκλησίες και δεν σώζονται.

Ευχόμεθα όλοι μας λοιπόν να εμπνευστούμε από τα μεγαλεία που επιτέλεσε ο άγιός μας Κοσμάς Φιλοθείτης και Αιτωλός υπέρ της πίστεως και της πατρίδας μας και να μιμηθούμε το κατά δύναμιν τον Άγιό μας όλοι όσοι φοράμε τα ευλογημένα ράσα της Εκκλησίας μας, αμήν.

1 σχόλιο:

  1. Έκανε την κριτική του ο μοναχός Αρσένιος στον πατριάρχη, τον Ιερώνυμο και όλους τους εκκλησιαστικούς ηγέτες, ΟΜΩΣ για τον εαυτό του και τη ΜΟΝΗ στην οποία ανήκει και για ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ, γιατί δεν είπε κάτι; Ξέχασε αυτό, που ο ίδιος γράφει, ότι ο άγιος από το Όρος βγήκε και έκανε αυτό το τεράστιο ιεραποστολικό έργο; Γιατί ρίχνει τις ευθύνες στους άλλους, ενώ ο ίδιος και ολόκληρο (σχεδόν) το Όρος ΜΝΗΜΟΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ που αναγνώρισε τις αιρέσεις ως εκκλησίες; Αν είναι "μάγκας" ας παύσει το μνημόσυνο του πατριάρχη και ας βγει ως άλλος ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ να αφυπνίσει το λαό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου