Επειδή κάποιοι εκ των σχολιαστών αμφισβήτησαν ότι οι νεοφανείς Άγιοι μίλησαν για τον μολυσμό της πίστεως και τον μολυσμό των Μυστηρίων, τους παρουσιάζουμε το παρακάτω απόσπασμα του Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς σαν απάντηση στους ακατήχητους ισχυρισμούς των.Δημοσιεύεται στο βιβλίο του Οσίου ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Ναί ετσι είναι όπως τα λέει ο Αγιος . Επισημαίνω οτι οποιος νεροκουβαλητής του οικουμενισμού λέει οτι στην κοινωνία των αιρετικών υπάρχει ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ είναι αιρετικός γιατί δεν δέχεται την άπαξ παραδοθεί σα πίστη όπως αυτή αναφέρεται στο ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α’ 10 14 Διόπερ, ἀγαπητοί μου, φεύγετε ἀπὸ τῆς εἰδωλολατρείας.
ΑπάντησηΔιαγραφή15 ὡς φρονίμοις λέγω· κρίνατε ὑμεῖς ὅ φημι.
16 τὸ ποτήριον τῆς εὐλογίας ὃ εὐλογοῦμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστι; τὸν ἄρτον ὃν κλῶμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν;
17 ὅτι εἷς ἄρτος, ἓν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γὰρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνὸς ἄρτου μετέχομεν.
18 βλέπετε τὸν ᾿Ισραὴλ κατὰ σάρκα· οὐχὶ οἱ ἐσθίοντες τὰς θυσίας κοινωνοὶ τοῦ θυσιαστηρίου εἰσί;
19 τί οὖν φημί; ὅτι εἴδωλόν τί ἐστιν; ἢ ὅτι εἰδωλόθυτόν τί ἐστιν;
20 ἀλλ᾿ ὅτι ἃ θύει τὰ ἔθνη, δαιμονίοις θύει καὶ οὐ Θεῷ· οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθαι.
21 οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων.
22 ἢ παραζηλοῦμεν τὸν Κύριον; μὴ ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν?
Και την Αγιοπατερική συμφωνία στην ερμηνεία του στο εδάφιο αυτού .
Απο τα αρχαία χρόνια βλέπουμε την προσπάθεια των διακόνων του σατανά να μας πασάρουν τον διάβολο για Χριστό .
. «οι γαρ τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού. Και ου θαυμαστόν. Αυτός γαρ ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός. Ου μέγα ουν ει και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης, ων το τέλος έσται κατά τα έργα αυτών , ων το τέλος έσται κατά τα έργα αυτών (Β' Κορ. 11, 13-15).
Τώρα έχουν την "μοντέρνα διατύπωση " που τι λέει ?
" Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΩΣ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΟΣ .Η ΜΟΛΥΝΣΗ προέρχεται από τον ΜΟΛΥΣΜΟ της πίστης και από τις ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ. Οι τρόποι μολυσμού του Μυστηρίου είναι δύο.
Α. Δεχόμαστε τον Χριστό έχοντας στην ψυχή μας μολυσμένη από την αιρετική πίστη του Επισκόπου που μνημονεύσαμε στην Θεία Λειτουργία και ασεβούμε στο ΜΥΣΤΗΡΙΟ.
Β. Κοινωνούμε από το ΠΟΤΗΡΙΟ εκείνο στο οποίο κατά την συστολή των Τιμίων δώρων ρίξαμε και την μερίδα του αιρετικού Επισκόπου, που είναι ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΚΑΘΑΡΣΙΑ. "
Μιλάμε για γρι κοκτέιλ Λιγο φως λίγο σκοτάδι ! Λιγο Χριστός λίγο "μόλυσμα" που είναι πνευματική ακαθαρσία και δεν είναι σατανάς ?Αλλά ο Χριστός λένε δεν μολύνεται .... !!!
Ε οχι ! Δεν αναμιγνύεται το ΦΩΣ με το ΣΚΟΤΑΔΙ , ο Ιησούς με τον σατανά
! Οσοι τα λέτε αυτά ΕΙΣΤΕ αιρετικοί διάκονοι του σατανά και τα μυστήρια σας είναι του σατανά και ενώνουν με τον σατανά όσους μετέχουν σε αυτά . -
ΣΚΕΤΗ ΠΛΑΝΗ!
Διαγραφή@ sotirio Ἕνα εἶναι βέβαιον, ὅτι ὁ Ὀρθόδοξος ὑποχρεοῦται νά διακόπτῃ τήν κοινωνίαν μέ τούς αἱρετικούς. Ἀλλιῶς, ἡ συμμετοχή εἰς τήν θείαν κοινωνίαν ἀποβαίνει εἰς κρῖμα καί κατάκριμα, κατά τόν Ἀπ. Παῦλον (Α’ Κορ. 11:27-31). Ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης καί οἱ ἐπί Βέκκου ἀγωνισθέντες Ἁγιορεῖται Πατέρες ὁμιλοῦν γιά μολυσμόν τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν. Ἡ Ζ' Οἰκ. ἀναθεματίζει μόνον τούς ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντας μέ αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι, ὡς παραβάται τῶν θείων ἐντολῶν γιά ἀποτείχισιν, «δαρήσονται πολλάς»· ἐνῷ, ὁ κοινωνῶν ἐν ἀγνοίᾳ «δαρήσεται ὀλίγας» (Λουκᾶ, 12:47-48). Αὐτά νομίζω ὅτι εἶναι ἀρκετά ὡς κατευθυντήριαι γραμμαί. Τό νά ὁμιλοῦμε ὀρθολογικῶς γιά τό ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ τῆς Θ. Εὐχαριστίας καί νά ὑπονοοῦμε ὅτι ἀκόμη καί οἱ ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντες λαμβάνουν Σατανᾶν, νομίζω ὅτι εἶναι πλάνη. Οἱ Ἅγιοι Κολλυβᾶδες (18ος αἰών) κάμνουν σαφῆ διάκρισιν μεταξύ δυνάμει καί ἐνεργείᾳ αἱρετικῶν καί σχισματικῶν. Εἰς τήν ὑποσ. 6 τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ Ἁγίου Γενναδίου Κων-λεως (βλ. Πηδάλιον, σελ. 696), ὁ Ἅγιος Νικόδημος λέγει ὅτι ἀποτελεῖ ἱεροκατηγορίαν νά λέμε ὅτι οἱ Σιμωνιακοί δέν ἔχουν ἱερωσύνην (καί ἄρα δέν τελοῦν μυστήρια πού ἔχουν ἁγιαστικήν Χάριν γιά τούς ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντες). Τά αὐτά γράφει καί ὁ Νεόφυτος Καυσοκαλυβίτης εἰς τό βιβλίον του. Σημειωτέον ὅτι οἱ ἀκραῖες ἀπόψεις τοῦ sotirio εἶναι αὐτές πού κατέστρεψαν τό ἅγιον κίνημα τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. τό 1924.
ΑπάντησηΔιαγραφή"άγιο" κίνημα ονομάζεις τον παλαιοημερολογιτισμό εσύ που είσαι παλαιοημερολογίτης!!!
ΔιαγραφήΣτην πραγματικότητα όμως, για τους Ορθόδοξους, δεν είναι άγιο κίνημα ο παλαιοημερολογιτισμός!!!
Ακραίες δεν είναι μόνο οι απόψεις του sotirio.
ΔιαγραφήΑκραίες απόψεις είναι και οι αγιομαχίες και αρκετές απόψεις του παλαιοημερολογιτισμού.
Διαβαζω "@ sotirio Ἕνα εἶναι βέβαιον, ὅτι ὁ Ὀρθόδοξος ὑποχρεοῦται νά διακόπτῃ τήν κοινωνίαν μέ τούς αἱρετικούς. Ἀλλιῶς, ἡ συμμετοχή εἰς τήν θείαν κοινωνίαν ἀποβαίνει εἰς κρῖμα καί κατάκριμα, κατά τόν Ἀπ. Παῦλον "
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση : Τα αναφερόμενα στην Θεία Κοινωνία (Α’ Κορ. 11:27-31) ισχύουν για την θεία κοινωνία . Και τα αναφερόμενα για το ποτήριο των Δαιμονίων ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α’ 10 14 -22 ισχύουν για το ποτήριο των δαιμονίων .
Οσοι μπαιρδεύουν το ένα με το άλλο το κάνουν ΓΙΑΤΙ τους έχει ξεγελάσει ο Αντίχριστος μετασχιματισμένος σε "Χριστό " . Αυτοί οι ξεγελασμένοι βλέπουν Χριστό στον "Χριστό " των Αιρετικών πχ στον Χριστό του Πάπα .Βλέπουν Θεό στον "Θεό" των Ραβίνων και Ιμάμηδων .
Λέτε " Ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης καί οἱ ἐπί Βέκκου ἀγωνισθέντες Ἁγιορεῖται Πατέρες ὁμιλοῦν γιά μολυσμόν τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν. "
Απάντηση : Ναι τα λένε και όχι μόνο αυτοί αλλά όλοι οι μάρτυρες επαναλαμβάνοντας όσα λέει η Απάξ παραδοθείσα πίστη .
Καθαγιάζεται ΚΑΘΕ Αγία Τράπεζα ΚΑΘΕ ΝΑΟΥ με οστά μαρτύρων Μαρτύρων που μαρτύρησαν ακριβώς γιατί δεν θυσίασσαν στον διάολο και δεν αποδέχθηκαν αλλον Θεό . Ο Θεός τους εβράβευσε ακριβώς ΓΙΑ ΑΥΤΟ Γιατί δεν εφαγαν απο την τράπεζα των δαιμονίων και υπέγραψαν με το αιμα τους την πιστη στο " Εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου.. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού."
Μέτρα το λοιπόν το πλήθος των μαρτύρων για να δείς πόσοι άγιοι είναι στην αγιοπατερική συμφωνία περι της μη βρώσης εκ της τραπαίζης των δαιμονίων .
Αυτοί οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ με φώτισαν και την ΚΥΡΙΑΚΉ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ είδα τον μεν ναό της ενορίας μου όπως ο Αγιος Ιωαννης της Κροστάνδης είδε τον Ναό της αίρεσης , την δε κοινωνία όπως την είδε ο άγιος Ερμινίγγελδος όταν την του προσκόμισε ο αρειανός ιερέας των ανακτόρων του Βασιλέα πατέρα του και συχάθικα και την αποστραφηκα ...
Απάντηση : στο " Ἡ Ζ' Οἰκ. ἀναθεματίζει .... τό ἅγιον κίνημα τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. τό 1924."
Ολα οσα αναφέρατε είναι εκ της Παπικής εκκλησιολογίας που με μασονική φροντίδα μασκαρεύτηκαν σαν δικοί μας ακριβώς για να παραχαραχθεί η απαξ παραδοδείσα πίστη. Γαι να μπουν στην ακρη σειρά συνόδων όπως οι 8 και η 9 , και οι πανορθόδοξες μετά απο αυτές . Για να μασκερευτεί ο Αντίχριστος σαν " Χριστός "
Παπικά βιβλία αντιγράφει το πηδάλιο , παπικες κακοδοξίες προβάλει με κύρος που του προσέδωσαν ιερείς του 8 αιώνα στρατευμένοι στο μυστήριο του οικουμενιστικής ενότητας .