Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Διάλογος με τους Παλαιοημερολογίτες γίνεται; (Ένα κείμενο προβληματισμού και διαλόγου)




Εισαγωγικά.

Το κείμενο που αναδημοσιεύουμε είχε δημοσιευτεί πριν μερικά χρόνια (2014)  στο ιστολόγιο -Συγχώρησις..

https://syghorisis.blogspot.com/

με συντάκτη τον διαχειριστή του συγκεκριμένου ιστολογίου.

π.Δ.Α

-------------------------------------------------------------

…Δεκαετίες τώρα - τουλάχιστον - οι Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν επιδοθεί σε διαλόγους με πάρα πολλές εκτός Εκκλησίας χριστιανικές κοινότητες: Ρωμαιοκαθολικούς, Παλαιοκαθολικούς, Προτεστάντες διαφόρων αποχρώσεων (στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών), Αντιχαλκηδόνιους… Δυστυχώς όμως δε βλέπουμε κάποιο διάλογο ανάμεσα στις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και τις ομάδες ορθοδόξων που διέκοψαν την κοινωνία τους μ’ αυτές για το ημερολογιακό ζήτημα.

Γίνεται τέτοιος διάλογος; Αν ναι, ας μας διαφωτίσει κάποιος.

Εκ πρώτης όψεως όμως φαίνεται οι Ορθόδοξες Εκκλησίες να αντιμετωπίζουν τους Παλαιοημερολογίτες σαν ένα αγκάθι στο πόδι τους. Φαίνεται επίσης να έχουν στενότερες και φιλικότερες σχέσεις με τις αιρέσεις (με τις οποίες διεξάγονται μακροχρόνιοι και επίμονοι διάλογοι, αλλά και ανταλλάσσονται φιλοφρονήσεις και επισκέψεις, ενώ συχνά χαρακτηρίζονται «αδελφές Εκκλησίες») παρά με τους ομόδοξους αδελφούς μας που – είτε σωστά πράττοντας είτε λάθος, ασφαλώς όμως όχι τόσο λάθος όσο οι αιρεσιάρχες, οι πνευματικοί ηγέτες και οι θεωρητικοί των αιρέσεων – αποσχίστηκαν από τις μητρικές τους Εκκλησίες για λόγους διαφύλαξης της Ορθοδοξίας!...

Στην Ορθόδοξη οικουμένη έχουμε πολλές σχισματικές ομάδες ορθοδόξων, που εξεγείρονται κατά της μητρικής τους Εκκλησίας για να ανεξαρτητοποιηθούν: π.χ. η «Εκκλησία της Μακεδονίας» (Σκοπίων), η «Εκκλησία του Μαυροβουνίου», το «Τουρκορθόδοξο Πατριαρχείο» του παπά Ευθύμ, το «Πατριαρχείο Κιέβου» (εδώ για την κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας, με αναφορές) κ.ά. Τα σχίσματα αυτά θα έλεγα πως υποκινούνται από πάθη εθνικιστικά, είναι λοιπόν αξιόμεμπτα. (Βέβαια και σε περιπτώσεις σχισμάτων του παρελθόντος, που έγιναν καθαρά για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, το σχίσμα λύθηκε με την αναγνώριση της ανεξαρτησίας τοπικών Εκκλησιών, όπως οι Εκκλησίες Σερβίας [Βλ. Β. Στεφανίδου Εκκλ. Ιστορία, σελ. 445] και Βουλγαρίας, αλλά και η ίδια η Εκκλησία της Ελλάδος! Φυσικά το θέμα χρειάζεται διάκριση και δε γίνεται να αναγνωρίζεται κάθε κίνηση που γίνεται για πολιτικές σκοπιμότητες ή προσωπικές φιλοδοξίες).

 

Το ημερολογιακό σχίσμα όμως δεν έγινε ούτε διαιωνίζεται για τέτοιους λόγους, αλλά για λόγους διαφύλαξης της Ορθόδοξης πίστης μας. Έσφαλαν οι πρωτεργάτες και σφάλλουν οι σημερινοί Παλαιοημερολογίτες; Ας τους το αποδείξουμε συζητώντας μαζί τους με σύνεση και διάκριση. Σφάλλουν όταν μας υποδεικνύουν τα συμπτώματα διάβρωσης που προκαλεί στην Εκκλησία ο Οικουμενισμός; Ας το αποδείξουμε επίσης με σοβαρή και υπεύθυνη συζήτηση.

Κατά κανόνα, οι Παλαιοημερολογίτες αντιμετωπίζονται από την καθ’ ημάς Εκκλησία (ν.ημ.) ως καιροσκόποι και απατεώνες, που επιμένουν στη θέση τους απλώς και μόνο γιατί ορέγονται δεσποτικές μίτρες και δόξες. Δεν θεωρούνται άξιοι να γίνει διάλογος με αυτούς. 

Αν γίνει διάλογος, είναι σα να τους αναγνωρίζουμε το δικαίωμα ύπαρξης.

Όμως η γενίκευση αυτή, όπως κάθε γενίκευση, δε μπορεί να είναι ακριβής. Στο παλαιοημερολογιτικό κίνημα έχουν υπάρξει και ασφαλώς υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι, που αγωνιούν για τη σωτηρία όλων μας. Δοκιμάσαμε για να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει;

Επίσης, οι Παλαιοημερολογίτες – ορθόδοξοι χριστιανοί, το επαναλαμβάνω – δε μπορεί να είναι πιο ανήθικοι και αναξιότεροι προσοχής και διαλόγου από τους πάσης φύσεως αιρετικούς, με τους οποίους δεκαετίες τώρα διαλεγόμαστε και διαλεγόμαστε και διαλεγόμαστε… Ή από τους αλλόθρησκους, με τους οποίους συντρώμε και «συνεργαζόμαστε» για «τα μεγάλα προβλήματα της ανθρωπότητας»…

Τέλος, η καθ’ ημάς Εκκλησία δεν είναι άμοιρη καιροσκόπων και φιλόδοξων, που ορέγονται εξουσία και δόξα. Δεν είναι άμοιρη επισκόπων σκληρών, άδικων, για να μην πω άλλα, για τα οποία δε γνωρίζω και ούτε θέλω να γνωρίζω… Εδώ ολόκληρα Πατριαρχεία συγκρούονται για διεκδικήσεις και πρωτεία, με αποκορύφωμα το θλιβερό και ψυχόλεθρο ανταγωνισμό Μόσχας και Κωνσταντινούπολης!... Συνεπώς, μάλλον δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε μάθημα ήθους και δεοντολογίας στους Παλαιοημερολογίτες, παρόλο που αναμφίβολα κι ο δικός τους χώρος διαθέτει άφθονα τρωτά.

Οι Παλαιοημερολογίτες δεν είναι «η Εκκλησία», αλλά ίσως είναι μια φωνή συνείδησης της Εκκλησίας, που πρέπει να την αφουγκραστούν οι κεφαλές της Ορθοδοξίας, μαζί με ανάλογες φωνές από το χώρο του ν.ημ. Αυτές οι φωνές μπορούν να βοηθήσουν τους εκκλησιαστικούς ηγέτες να αποφύγουν μερικά λάθη. Θέλουν όμως να τα αποφύγουν;

Από πλευράς τους, οι αδελφοί μας του πατρώου ημερολογίου θα μπορούσαν επίσης να κάνουν την προσπάθειά τους για διάλογο με την καθ’ ημάς Εκκλησία, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις Ορθόδοξες χώρες, γιατί σε όλες υπάρχουν αντίστοιχες ομάδες ζηλωτών. Κάνουν τέτοια προσπάθεια; Ίσως, πάντως δεν το βλέπω, βλέπω μόνο αντιπαλότητα και καταγγελίες. Μιλώ για μια προσπάθεια επίσημη και γραπτή.

Αλλά πώς θα γίνει κάτι τέτοιο, αφού και μέσα στο παλαιοημερολογιτικό κίνημα επικρατεί πολυδιάσπαση; Ποιος θα συζητήσει; Ο α΄, ο β΄, ο γ΄, ο δ΄, που ο καθένας διεκδικεί ζηλότυπα για τον εαυτό του και την παράταξή του την αποκλειστικότητα της «αυθεντικότητας»;

Πότε θα γίνει μια σοβαρή προσπάθεια επανασύνδεσης των Παλαιοημερολογιτών, που οι λόγοι των εσωτερικών σχισμάτων τους, τις περισσότερες φορές, είναι ήσσονος σημασίας; Πότε θα καθαριστεί ο χώρος του πατρώου ημερολογίου από φιλόδοξους κηφήνες και θα συνασπιστεί για να αποτελέσει όντως μια σοβαρή φωνή της συνείδησης;

Περιμένουμε και προσευχόμαστε, ανάξια και ταπεινά. Ίσως κι αυτά που γράφουμε εδώ να είναι περιττά ή ανόητα και ανώφελα. Ο Θεός ξέρει. Εκείνος ας φωτίσει και ας βοηθήσει για τη σωτηρία των δούλων Του.

 


42 σχόλια:

  1. Πάτερ Δημήτριε, σᾶς συγχαίρω καί διά τήν παροῦσαν ἀνάρτησιν, ἡ ὁποία θίγει τό σοβαρώτερον πρόβλημα εἰς τούς κόλπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἐπιτρέψατέ μου νά κάνω κάποιες ἐπισημάνσεις μέ τήν πεῖράν μου ὡς μέλος τῆς κρατούσης ἐκκλησίας μέχρι τό 1998, μέλος τῆς κυρίας Συνόδου τοῦ π.ἑ. (νῦν ὑπό τόν κ. Καλλίνικον Σαραντόπουλον) ἀπό τό 1999 μέχρι καί τόν Σεπτ. 2017, καί ὡς ἀποτειχισμένος τοῦ π.ἑ. ἀπό τότε μέχρι σήμερα.

    1. Κατ' ἀρχάς, τονίζω ὅτι οὐδείς σοβαρός διάλογος μπορεῖ νά γίνῃ ἄν ἀνεβάζετε τά «σχόλια» τῶν πληρωμένων τρόλλ, τά ὁποῖα οὐδέποτε ἔχουν πεῖ κάτι οὐσιῶδες, παρά μόνον ἀερολογίες τοῦ τύπου «ἄσε τίς παλαιοημερολογίτικες πλάνες, ΔΧ», «ὁ π. Θεοδώρητος ἦτο πλανεμένος, ἐνῷ ὁ π. Ἐπιφάνιος ἅγιος» κ.λπ. Ὅσοι διαβάζουν τά πληρωμένα αὐτά «σχόλια» ΣΠΑΤΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΤΩΝ, ἀντιλαμβάνονται τήν γελοιότητα τῆς «συζητήσεως» καί παραιτοῦνται, διό καί δέν πρέπει ν' ἀναρτῶνται. (Ἐγώ διαβάζω μόνον μερικά, πού εἶναι 1-3 γραμμές, τά ὑπόλοιπα τά προσπερνῶ.)

    2. Οἱ ταμπέλλες «παλαιοημερολογίτης» καί «νεοημερολογίτης» εἶναι παραπλανητικές καί πρέπει νά καταργηθοῦν, διότι δίνουν τήν ἐντύπωσιν ὅτι ὁ καβγᾶς γίνεται γιά τό ἡμερολόγιον, κάτι πού δέν ἰσχύει! Ὅταν ἔχῃ γκρεμισθῆ τό πᾶν, μέ τούς Οἰκουμενιστάς νά δηλώνουν ξεκάθαρα ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες ἀποτελοῦν διαφορετικούς δρόμους νά φθάσῃ ὁ ἄνθρωπος εἰς τόν Θεόν, εἶναι γελοῖον ἐμεῖς νά ἐρίζουμε γιά τό ἡμερολόγιον. Εἶναι καί τό ἑορτολόγιον σοβαρόν ζήτημα, καί πρέπει νά συζητῆται μεταξύ Ὀρθοδόξων, ἀλλά ἐφόσον οἱ Οἰκουμενισταί τό ἄλλαξαν μέ σκοπόν τήν «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», πραγματική ἀντιπαράθεσις πλέον ὑπάρχει μόνον μεταξύ τῶν δύο μεγάλων κατηγοριῶν, Οἰκουμενιστῶν (Σατανιστῶν) καί Ἀντι-οικουμενιστῶν (Ὀρθοδόξων). Φρονῶ ὅτι διάλογος μεταξύ αὐτῶν δέν δύναται νά γίνῃ. Ἀντι-οικουμενισταί ὑπάρχουν καί στό ν.ἑ., διό καί πρέπει νά καταργηθοῦν οἱ ὡς ἄνω παραπλανητικές ταμπέλλες. Οἱ ταμπέλλες τῶν δύο ἀντιμαχομένων ὁμάδων, μεταξύ τῶν ὁποίων δύναται καί πρέπει νά γίνῃ διάλογος εἶναι «Ὀρθόδοξοι τοῦ ν.ἑ.» καί «Ὀρθόδοξοι τοῦ π.ἑ.». Ἐφόσον οἱ Ἀντι-οἰκουμενισταί τοῦ ν.ἑ. παραμένουν εἰς κοινωνίαν μέ τούς Βαρθολομαῖον, Ἱερώνυμον, Ἐλπιδοφόρον, Θεόδωρον κ.ἄ. οἰ Ὀρθόδοξοι ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΠΟΤΕ νά ἑνωθοῦν μέ αὐτούς.

    3. Τά ὡς ἄνω σημαίνουν ὅτι ἐπιβάλλεται ν' ἀρχίσῃ διάλογος μεταξύ τῶν ἀποτειχισμένων Ὀρθοδόξων τοῦ ν.ἑ. καί τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. Ὅσοι καλοπροαίρετοι κοινωνοῦν ἀκόμη μέ τούς ὡς ἄνω Σατανιστάς, βλέποντες τόν σοβαρόν διάλογον θά ἔλθουν καί αὐτοί νά συμμετάσχουν. Πιστεύω ὅτι εἶναι ἐφικτή ἡ ἕνωσις, ὑπό τήν προϋπόθεσιν ὅτι δέν θά ἐπιτραπῇ εἰς κάποιους φανατικούς ψευτορθοδόξους (Ματθαιϊστάς, Ματθαιΐζοντας κ.ἄ.) νά τορπιλίσουν τόν διάλογον, οὔτε εἰς βαλτούς ὅπως τά προαναφερθέντα τρόλλ, πού σίγουρα θά συμμετάσχουν ὑποκριτικῶς, μέ μόνον στόχον νά καταστρέψουν κάθε ἐλπίδα ἑνότητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ διορθώστε τη λέξη Θεός, στην τελευταία σας φράση, το έχετε με μικρό θ, κατά λάθος.

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστά πάτερ γράφεται ότι:
      "3.Και στον χώρο των αποτειχισμένων του ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ η κατάσταση δεν είναι καλή. ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΤΑ ΘΕΩΡΟΎΜΕΝΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΓΙΟΜΑΧΙΑ κ.α είναι μερικά από τα θέματα που δύσκολα ξεπερνιούνται."

      Σ΄ αυτό συμφωνώ πολύ. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αγιομαχία των παλαιοημερολογιτικών, την σχισματική και βλάσφημη άποψη για τα άκυρα μυστήρια της Εκκλησίας επειδή κάποιοι είναι οικουμενιστές.

      Διαγραφή
    3. Κ.Δ.Χ , ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
      Σχετικά με τα γραφόμενα στο παραπάνω σχόλιο έχω να πω τα εξής.
      1.Είμαι προσωρινός διαχειριστής του συγκεκριμένου ιστολογίου, λόγω προβλήματος υγείας του κύριου διαχειριστή. Επομένως είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ την μέχρι τώρα τακτική, δηλ.να δημοσιεύω όλα τα σχόλια, εκτός από τα υβριστικά, για να μην καθιερώσουμε την επιλεκτική λογοκρισία. Αυτό το θεωρώ θεμιτό επειδή μέσα από τα σχόλια αφενός αποδεικνύεται το κατηχητικό επίπεδο των σχολιαστών, αφετέρου εκφράζονται όλες οι απόψεις που δίνουν αφορμή διαλόγου. Το πρόβλημα για μένα είναι ότι πολλές φορές τα ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ σχόλια είναι ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ και βγάζουν προσωπική εμπάθεια .Αναγκάζομαι να τα δημοσιεύω και αυτά για να δούμε το επίπεδο του εκκλησιαστικού ήθους των σχολιαστών.
      2.Συμφωνώ απόλυτα ότι οι ταμπέλες «παλαιοημερολογίτης» και «νεοημερολογίτης» πρέπει να καταργηθούν. Το ημερολόγιο όμως αποτελεί ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ για όλους και για διαφορετικούς λόγους. Επίσης υπάρχει τέτοια προκατάληψη και από τις δύο πλευρές που δύσκολα εξαφανίζεται.
      Διανύει το τριακοστό έτος της ιερωσύνης και από την αρχή κινήθηκα στον αντι-οικουμενιστικό χώρο και διώχθηκα ποικιλοτρόπως γι΄αυτό. Ειδικότερα μετά την Σύνοδο της Κρήτης προσπάθησα να πλησιάσω τους αντι-οικουμενιστές νέου και παλαιού ημερολογίου. Το αποτέλεσμα ήταν ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ.
      Οι μεν του νέου ημερολογίου μετέθεταν τις ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ του αγώνα για τα θέματα πίστεως, οι δε του παλαιού έδειξαν ότι δεν τους ενδιαφέρει το θέμα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ και το μόνο που τους ενδιέφερε είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ και να ενταχθώ στην Σύνοδό τους, απαιτήσεις που ΑΠΟΡΡΙΦΤΗΚΑΝ.
      Η προσπάθειά μου να έρθω σε επικοινωνία με ομάδες, που λένε ότι προέρχονται από τον χώρο της Ρωσικής διασποράς, δεν τελεσφόρησε επειδή με θεώρησαν ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ και ΑΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΟ και δεν θέλουν να μιανθούν.
      Αναφέρω μόνο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για να δείτε το επίπεδο των αντι-οικουμενιστών του νέου ημερολογίου. Τον Αύγουστο του 2016 είχα συζήτηση με ένα μακαριστό πλέον αντι-οικουμενιστή κληρικό, πνευματικοπαίδι του Καντιώτη, για το τι μέλλει γενέσθαι μετά την Κολυμπάριο Σύνοδο. Την συζήτηση παρακολουθούσαν δύο ακόμα ιερωμένοι (και αυτοί πνευματικά παιδιά του Καντιώτη) και κάποιοι άλλοι . Η συζήτηση κράτησε περίπου ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ. Το αποτέλεσμα ήταν να αποκλείσουν την πρακτική της Αποτείχισης γιατί έλεγαν ότι θα βγούμε από την Εκκλησία και άλλα πολλά…Το τελικό αποτέλεσμα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ.
      Στον χώρο των νέο-αποτειχισμένων η κατάσταση είναι απελπιστική. Γκουρού της αποτείχισης ξεφύτρωσαν από παντού και σωτήρες της Εκκλησίες αναδείχτηκαν εκ του μηδενός κληρικοί και λαϊκοί. Ομάδες αποτειχισμένων μη έχοντας κοινωνία μεταξύ τους αλλοιώνουν με την πρακτική τους τον σκοπό της αποτείχισης, βλέπουν παντού φαντάσματα, αρκούνται στην κριτική και δεν διατυπώνουν συγκεκριμένες εκκλησιολογικές θέσεις. Πολλές φορές δέχτηκα από αυτούς αφοριστικές κριτικές σε απόψεις μου, χωρίς επιχειρήματα .Ένας δε εξ αυτών ,ΜΕΓΑΣ ΓΚΟΥΡΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ με έδιωξε από τον χώρο του, που πήγα να τον βρώ επειδή στην διάρκεια της συζήτησης έφτασε σε αδιέξοδο.
      3.Και στον χώρο των αποτειχισμένων του ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ η κατάσταση δεν είναι καλή. ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΤΑ ΘΕΩΡΟΎΜΕΝΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, Η ΑΓΙΟΜΑΧΙΑ κ.α είναι μερικά από τα θέματα που δύσκολα ξεπερνιούνται.
      Τελικό αποτέλεσμα. Ανθρωπίνως δεν προβλέπω σύγκλιση απόψεων και κοινών εκκλησιολογικών θέσεων, οπότε η συνεργασία των αντι-οικουμενιστών φαίνεται ΑΔΥΝΑΤΗ.
      Προσωπικά επέλεξα την πρακτική του Οσίου Ιουστίνου του Πόποβιτς, ευχόμενος ο Θεός να μας φωτίσει για κάτι καλύτερο στο μέλλον.

      Διαγραφή
    4. Με συγχωρείτε, μια διόρθωση.
      "την αγιομαχία ορισμένων παλαιοημερολογιτών" , ήθελα να γράψω στο σχόλιο 11,28π.μ. (έγραψα κατα λάθος παλαιοημερολογιτικών).

      Διαγραφή
    5. Τα σχόλια 11,25 π.μ.και 11,28 π.μ. απαντούσαν στο αρκετά σωστό σχόλιο του π.Δημητρίου που τώρα λείπει.

      Διαγραφή
    6. To ξαναδημοσίευσα λόγω κάποιου λάθους.Είναι το σχόλιο 11.34

      Διαγραφή
  2. Δεν χαρίζουμε τον τίτλο του Ορθόδοξου, στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες που αυτοαναγορεύονται σε Ορθόδοξους ενώ βρίσκονται σε πλάνες και είναι και αγιομάχοι!
    Οι σωστοί Ορθόδοξοι βρίσκονται σε κοινωνία με την Εκκλησία και δεν έχουν αποσχιστεί για ημερολόγια και άλλα ασήμαντα, δεν γίνονται αγιομάχοι, δεν αρνούνται την αγιότητα των συγχρόνων αγίων.

    Οι παλαιοημερολογίτες που δεν έχουν φανατισμό και δεν πιστεύουν αιρετικά στην δογματική αξία των ημερολογίων, να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στην Εκκλησία για να αγωνιστούν κατα του Οικουμενισμού.

    Εννοείται ότι δεν δίνουμε καμία αξία σε ψεύτικα και άξια περιφρόνησης σχόλια με ψεύτικες φαντασίες που φαντάζονται πληρωμένους, τους Ορθόδοξους σχολιαστές που βρίσκονται αντιμέτωποι με τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και αιρέσεις και με την άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων που είναι βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος! Αυτά πρέπει να τα προσπερνούμε όλοι οι σοβαροί άνθρωποι και να μην δίνουμε καμία αξία, αφού είναι για το κάλαθο των αχρήστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρίζεις κάτι πού ἔχεις. Ἐσύ δέν εἶσαι Ὀρθόδοξος, ἀλλά Οἰκουμενιστής, ἄρα τί ἔννοιαν ἔχει νά λές ὅτι δέν χαρίζεις τόν τίτλον τοῦ Ὀρθοδόξου σέ κανένα; Βλέπεις ὅτι ὁδηγεῖσαι εἰς παραλογισμόν; Πρόλαβέ το, διότι, ἄν τό ἀφήσῃς, θά χειροτερέψῃ!

      Διαγραφή
    2. Σε παραλογισμό οδηγείσαι εσύ με τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες, και όχι οι Ορθόδοξοι όπως ο παραπάνω σχολιαστής 5 Ιουνίου 2024 στις 11:05 π.μ.
      Δεν χαρίζουμε τον τίτλο του Ορθόδοξου στους αγιομάχους και στους σχισματικούς και τους έχοντες πλάνες παλαιοημερολογίτικες.
      Τον τίτλο αυτό τον έχουμε μόνο εμείς οι Ορθόδοξοι που βρισκόμαστε αντίθετοι στην βλάσφημη αγιομαχία και τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες!

      Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    3. Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ σχολιαστής 5 Ιουνίου 2024 στις 11:05 π.μ. δεν χαρίζει αυτό που έχει, την Ορθοδοξία.

      Οικουμενιστές με μία έννοια μπορούμε να πούμε και αυτούς που βρίσκονται σε αγιομαχία και σχίζουν την Εκκλησία για διάφορους λόγους ασήμαντους, διότι σιγοντάρουν τους οικουμενιστές στο έργο του διαβόλου, αφού πολεμούν την Εκκλησία. Όταν πολεμάς τους αγίους, πολεμάς την Εκκλησία.
      Οι Ορθόδοξοι σχολιαστές πολύ σωστά βρίσκονται ενάντια στην αγιομαχία και στις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και σχίσματα διότι όλα αυτά είναι εκ του Πονηρού και όχι εκ του Θεού!

      Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

      Διαγραφή
  3. Τέλος να πω ότι οι σύγχρονοι άγιοι όπως οι άγιοι Παΐσιος, Πορφύριος, Ιωσήφ Ησυχαστής, Ιάκωβος Τσαλίκης, Εφραίμ Φιλοθεΐτης, μας δείχνουν τον δρόμο για την αληθινή ενότητα με τους παλαιοημερολογίτες που πρέπει να ενωθούμε. Η συμπεριφορά τους, οι λόγοι τους και οι ενέργειες τους μας οδηγούμε με ποιούς παλαιοημερολογίτες πρέπει να ενωθούμε, όταν φυσικά μετανοήσουν και επιστρέψουν από το Σχίσμα που βρίσκονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και θα προσθέσω ότι τον διάλογο τον τορπιλίζουν όσοι συκοφαντούν τους Ορθόδοξους που λέγουν την αλήθεια για το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα, τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και την αγιομαχία ορισμένων παλαιοημερολογιτών, με διάφορες φαντασίες ολότελα ψεύτικες που γεννά το μυαλό τους. Με ψέματα και συκοφαντίες διάλογος δεν μπορεί να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ ο άγιος Εφραίμ της Αριζόνας κάνει με τα κρεμμυδάκια την αιρετική άποψη παλαιοημερολογιτών ότι η αλλαγή του ημερολογίου είναι δογματικό ζήτημα.

    ΠΑΤΗΡ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ : "Θέλω να πω ότι χωρίς να ξέρουν οι άνθρωποι του παλαιού, παρότι είναι το ορθόδοξο, το πιο σωστό ημερολόγιο και πιο ευλογημένο, αλλά ωστόσο όμως, επειδή με την πάροδο του χρόνου άνθρωποι, οι οποίοι δεν κατείχαν καλά τα πράγματα και την αλήθεια, από κει που ξεκίνησε σαν ημερολόγιο και σαν μια ακρίβεια να φυλαχτεί και προς έναν έλεγχο της Εκκλησίας της Ελλάδος να επιστρέψει στο παλαιό πάλι κλπ., το φτάσανε να το κάνουν δογματικό από μια εκκλησιαστική παράβαση, έγινε δογματικό, δογματική παράβαση. Οπότε, όταν κανείς ακούσει ότι σφάλμα επάνω σε δόγμα της Εκκλησίας, δειλιάζει κι αρχίζει και το κοιτάζει διαφορετικά το θέμα. Αλλά δεν είναι δογματικόν, είναι απλώς εκκλησιαστικόν και είναι απλώς ημερολόγιο. "
    https://www.impantokratoros.gr/7DAC5285.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἀληθῶς Ἀνέστη ὁ Κύριος, π. Δημήτριε! Τίποτε δέν μέ ἐκπλήσσει ἀπό ὅσα ἀναφέρατε! Οὔτε κι ἐγώ εἶμαι αἰσιόδοξος, ἁπλῶς ἐλπίζω σέ θαῦμα. Μᾶλλον εἴμεθα στά ἔσχατα! Ὅσον γιά τά σχόλια τῶν τρόλλ, τό νά μήν δημοσιεύωνται ΔΕΝ ἀποτελεῖ λογοκρισίαν, ἐφόσον γράφουν μόνον ἀφορισμούς καί ποτέ δέν ἐκφράζουν γνώμην ἐπί τοῦ ὑπό συζήτησιν θέματος. Καί ἕνα τελευταῖον: Δέν ξέρω τί ἀκριβῶς ἐννοεῖτε μέ τήν λέξιν «ἁγιομαχία», πού ἀναφέρατε στό σχόλιόν σας. Πάντως, γιά νά ξεκαθαρίσω τήν θέσιν μου, οὔτε κι ἐγώ δέχομαι ὡς «ἁγίους» τούς γέροντες (Παΐσιον, Πορφύριον κ.ἄ.) πού «ἁγιοποιήθηκαν» προσφάτως (σκοπίμως δέν χρησιμοποιῶ τήν λέξιν «ἁγιοκατετάγησαν», διότι δέν πιστεύω ὅτι συνέβη κάτι τέτοιο). Ἐφόσον εἶχαν ἐν γνώσει κοινωνίαν μέ τόν Οἰκουμενισμόν, δέν δύνανται νά εἶναι Ἅγιοι, ἐκτός ἄν ἀντιφάσκουν οἱ Γραφές, οἱ Σύνοδοι καί οἱ Πατέρες! Μή γένοιτο! Ἀνεκηρύχθησαν ὡς «ἅγιοι» ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς κατά τό «δόξαν παρ' ἀλλήλων λαμβάνοντες» (Ἰω. 5:44). Ὑπάρχουν βεβαίως καί ἄλλα ἀδιάσειστα στοιχεῖα (δημοσιεύματα τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀλλά καί μαρτυρίες ἀξιοπίστων ἀνθρώπων πού ζοῦν ἀκόμη καί τούς ἐγνώρισαν) γιά μερικούς ἀπό αὐτούς, τά ὁποῖα ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ὅτι ὄχι μόνον δέν δύνανται νά εἶναι Ἅγιοι, ἀλλά εἶναι ἀμφίβολον καί ἄν ἐσώθησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σκέτη ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ η άρνηση της ηλίου φαεινότερης αγιότητας των συγχρόνων αγίων!
      Και θέλουν όσοι αρνούνται βλάσφημα την αγιότητα των συγχρόνων αγίων και να μην δημοσιεύονται κατα φασιστικό τρόπο, τα σχόλια των Ορθόδοξων σχολιαστών που απαντούν με τον πρέποντα τρόπο στην βλάσφημη άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων;;; Έχουν ίχνος σοβαρότητας και λογικής αυτά τα αιτήματα;
      Αυτά μόνο σε φανατικά παλαιοημερολογίτικα και φιλοπαλαιοημερολογίτικα μπλογκς να τα ζητούν και όχι στο παρόν ιστολόγιο που δεν έχει φανατικό παλαιοημερολογίτικο πνεύμα πλάνης και δεν αρνείται βλάσφημα την αγιότητα των συγχρόνων αγίων, αλλά δίνει ελευθερία στους Ορθόδοξους σχολιαστές την άνεση να γράφουν τις Ορθόδοξες απόψεις τους και κάνουν με τα κρεμμυδάκια την αγιομαχία και τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.

      Διαγραφή
    2. Αυτά που γράφονται στο σχόλιο 11,20 π.μ. να τα βλέπει ο σημερινός "Ορθόδοξος Τύπος" που ως μη όφειλε φιλοξενεί άρθρα του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου, ενώ αρνείται την αγιότητα των συγχρόνων αγίων Παΐσιου, Πορφύριου και των άλλων !!! Είναι αυτός ένας λόγος που πλέον δεν μας εμπνέει ο "Ορθόδοξος Τύπος".

      Διαγραφή
    3. Ἐσύ ἐκτοξεύεις βλασφημίαν κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι Πατέρες διδάσκουν τήν διακοπήν κοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς, ἐνῷ ἐσεῖς λέτε τά ἀκριβῶς ἀντίθετα, ὅτι ὅσοι ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦν μέ αὐτούς μποροῦν καί ν' ἁγιάζουν!!! Νέον «εὐαγγέλιον» (τοῦ Σατανᾶ)!!!

      Διαγραφή
    4. Βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος εκτοξεύουν οι αρνούμενοι την αγιότητα των συγχρόνων αγίων.
      Όλες οἱ Άγιες Γραφές, ὅλες οἱ Ι. Σύνοδοι καί όλοι οἱ Άγιοι Πατέρες διδάσκουν να μην βλασφημούμε το Άγιο Πνεύμα, να μην σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολογία, να μην είμαστε αγιομάχοι!
      Το Νέο "ευαγγέλιο" (του Σατάνά) λέγει ακριβώς τα αντίθετα, δηλαδή να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολογία, να είμαστε αγιομάχοι και έτσι να βλασφημούμε το Άγιο Πνεύμα!

      Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

      Διαγραφή
  7. Όποιος διαβάσει με προσοχή τον φωτισμένο λόγο του νέου αγίου Εφραίμ της Αριζόνας για παλαιοημερολογίτες, θα καταλάβει με ποιούς παλαιοημερολογίτες υπάρχει ελπίδα ενότητας.

    Γέρων Εφραίμ για παλαιοημερολογίτες
    https://www.impantokratoros.gr/7DAC5285.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόνοι συμπεπυκνωμένου ψεύδους σέ λίγες μόνον γραμμές! Τά ἔχω ἀποδείξει χιλιάδες φορές, ἀλλά πτροφανῶς εἶσθε «ἀλλεργικοί» πρός τήν Ἀλήθειαν!

      Διαγραφή
    2. Τόνοι συμπυκνωμένης αλήθειας σε λίγες μόνο γραμμές υπάρχουν στο σχόλιο 5 Ιουνίου 2024 στις 11:22 π.μ.! Έχει αποδειχθεί πόσο "αλλεργικοί" προς την αλήθεια είναι όσοι είναι αγιομάχοι και φαντάζονται ψευδείς φαντασίες και κακές ψευδείς ιδέες για τους συγχρόνους αγίους και τους Ορθόδοξους σχολιαστές που ισοπεδώνουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και την αγιομαχία!

      Διαγραφή
    3. Δεν έχεις αποδείξει τίποτα! Οι αερολογίες που γράφεις και οι πλάνες οι παλαιοημερολογίτικες δεν είναι αποδείξεις. Είναι αέρας κοπανιστός και δίνει χαρά στα πνεύματα πλάνης.
      Ο άγιος Εφραίμ της Αριζόνας λέει τα πράγματα με το όνομα τους!

      Διαγραφή
  8. Οι Ορθόδοξοι σχολιαστές εκφράζουν την αληθινή άποψη αυτή που πρέπει στους Ορθόδοξους και όχι στους σχισματικούς και αγιομάχους. Όσους δεν τους αρέσει μπορούν να καταφύγουν σε φανατικά και βλάσφημα και αγιομαχικά παλαιοημερολογίτικα μπλόγκς όπου εκεί υπάρχει περίσσεια πλάνης, αγιομαχίας και σχισματικού πνεύματος και όπου απαγορεύεται η Ορθόδοξη άποψη για τα ζητήματα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάτερ, δεν είναι καθόλου εμπάθεια η εύλογη αγανάκτηση των Ορθοδόξων σχολιαστών για τα ψεύδη, τις συκοφαντίες, τις φαντασίες, την αγιομαχία και τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες που μηρυκάζουν συνέχεια και θέλουν να μας πείσουν και απο πάνω να τα πιστεύσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξαναγράφω αυτό που γράφτηκε πιο πάνω και το προσυπογράφω:

    Δεν χαρίζουμε τον τίτλο του Ορθόδοξου, στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες που αυτοαναγορεύονται σε Ορθόδοξους ενώ βρίσκονται σε πλάνες και αιρέσεις και είναι και αγιομάχοι!

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από το παρόν μπλογκ, ισοπέδωση παλαιοημερολογίτικων πλανών.

    Καταπέλτης ὁ ἱερός Χρυσόστομος κατά των Ημερολατρών. Μιά ακόμα αγιοπατερική απάντηση του π. Ευθυμίου. Θα ηχήσει εις "ώτα μη ακουόντων";
    https://apotixisi.blogspot.com/2023/02/blog-post_79.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να ενημερώσω όσους δε γνωρίζουν, ότι υπάρχουν άνθρωποι που ακολουθούν το παλαιό, όμως είναι ενταγμένοι κανονικά σε μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος. Όπως στην μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, στη μητρόπολη Βεροίας και αλλού ενδεχομένως.
    Συνεπώς ας διαχωρίσουμε τους ανθρώπους αυτούς από τους ΓΟΧ οι οποίοι ανήγαγαν το ημερολόγιο - εορτολόγιο σε δόγμα κλπ.
    Πλέον μιλάμε για ΓΟΧ.
    Οσον αφορά την αγιομαχια των ΓΟΧ είναι συνέπεια της εσφαλμένης πίστης τους. Πώς θα δεχθούν αγιότητα στο νέο , αφού δεν μας αναγνωρίζουν μυστήρια και ορθή πίστη;
    Άδικα λοιπόν ελπίζουμε μερικοί. Ο εγωισμός τους είναι τόσο μεγαλος, που είναι αδύνατον να ταπεινωθούν και να αναγνωρίσουν τα λάθη τους.
    Όσο για το ημερολόγιο αυτό καθεαυτό, αυτή τη στιγμή χρειάζεται έτσι και αλλιώς διόρθωση ώστε να επανέλθουμε σε αυτό που ίσχυε την εποχή του Χριστού. Το πλέον εγγύτερο προς την ακρίβεια είναι το νέο και ως Πασχαλιο πρέπει να υιοθετήσουμε άμεσα το νέο. Δε μπορεί να εορτάζουμε Πάσχα μετά τη δεύτερη πανσέληνο και να λέμε ότι είμαστε σωστοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μετά από όσα διάβασα για πολλοστή φορα , η καλύτερη λύση μου φαίνεται ότι είναι η εξής: άμεση και συνοδική ανακήρυξη ως σχισματικών , όλων των ακολουθούντων τις παρατάξεις των ήδη αποσχισθεντων παλαιοημερολογιτων, κλήση σε μετάνοια και επιστροφή όλων στην εκκλησία της Ελλάδος και τέλος για όσους δε θα επιστρέψουν. Καμμία ενέργεια μετά. Να καθαρίσει η ηρα από το σιτάρι. Τόσα χρόνια δεχόμαστε τις κατηγορίες τους και ανεχόμαστε να υβρίζουν.
    Τόσες τοπικές εκκλησίες, τόσοι επίσκοποι, τόσες ιερές μονές, τόσοι θεολόγοι ανα την υφήλιο κάνουν λάθος, είναι σε πλάνη και μόνο οι δικοί μας του πατριού ημερολογίου είναι ορθόδοξοι; Ε όχι. Ας υπερασπιστούμε τουλάχιστον το βάπτισμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τά τρόλλ ἔχουν πάθει ἀμόκ καί πάλι! Δέν τήν ἀντέχουν τήν Ἀλήθειαν! Ξέρουν οἱ δυστυχεῖς ὅτι κολάζονται καί, ἀντί νά μετανοήσουν, νά πετάξουν τά ἀργύρια πού τούς δίδουν οἱ Οἰκουμενισταί γιά νά ψεύδωνται συνεχῶς καί ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό τούς Σατανιστάς, αὐτοί αὐξάνουν τήν παραγωγήν ψεύδους, διαστροφῆς, κακίας καί συκοφαντίας! Ἔτσι, οἱ Οἰκουμενισταί (=Σατανισταί), μέ τέτοια δεκανίκια πού ἔχουν, συνεχίζουν ἀπτόητοι τό ἄκρως βρωμερόν καί σατανικόν ἔργον των! Βροντοφωνάζουν συνεχῶς πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν: «Χριστέ, εἶσαι Ψεύτης! Μᾶς εἶπες ὅτι εἶσαι ὁ μόνος δρόμος γιά νά φθάσῃ ὁ ἄνθρωπος εἰς τόν Θεόν, ἐνῷ ὁ δικός μας θεός (ὁ Διάβολος) καί ἐμεῖς τά ὄργανά του κηρύττομεν ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες ἀποτελοῦν μονοπάτια πού ὁδηγοῦν εἰς τόν Θεόν (Ἀθηναγόρας, Ἐλπιδοφόρος)! Ὅτι ὅλοι οἱ ἄνθρωποι πιστεύουν εἰς τόν αὐτόν θεόν, ἀνεξαρτήτως τοῦ πῶς τόν ὀνομάζουν, ἄλλοι Ἀλλάχ, ἄλλοι Γιαχβέ κ.λπ.» (Βαρθολομαῖος). Ὅτι ὁ Χριστός δέν ἦτο ἀναμάρτητος εὐθύς μετά τήν γέννησίν Του, ὅπως διδάσκει ἡ Δ' Οἰκ. Σύνοδος, ἀλλ' ἔφθασε εἰς τήν ἀναμαρτησίαν βιωματικῶς βῆμα πρός βῆμα» (Στυλιανός Χαρκιανάκις). Καί χιλιάδες ἄλλα.

    Δεῖτε τώρα τήν ἄκραν πονηρίαν τῶν ὡς ἄνω τρόλλ: Μή ἔχοντες νά ποῦν τίποτε οἱ δυστυχεῖς ἐπί τῶν ὡς ἄνω τρομερῶν ἀληθειῶν, δώστου καί μπουρδολογοῦν μέ βάσιν τό ἡμερολόγιον, λές καί αὐτό εἶναι τώρα τό μῆλον τῆς ἔριδος! Μέ τόνους ψεύδη καί διαστροφές καί πάλι, βεβαίως, ἐφόσον αὐτά εἶναι τά ἐργαλεῖα τοῦ ἀφεντικοῦ των! Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου 6 Ιουνίου 2024 στις 7:00 μ.μ. έχει τόνους συμπυκνωμένου ψεύδους, μπουρδολογίας, διαστροφής, πλάνης και ψεύτικων φαντασιών για τους Ορθόδοξους σχολιαστές που ισοπεδώνουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη, τις ψεύτικες συκοφαντίες και φαντασίες περι πληρωμένων σχολιαστών, την αγιομαχία και το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα!
      Με τέτοιες μπουρδολογίες και πλάνες ποιός σοβαρός άνθρωπος θα κάτσει να ασχοληθεί;
      Οι απαντήσεις δίνονται για τους αναγνώστες που δεν γνωρίζουν.
      Αξίζει όμως να ξανατονιστεί ότι το ψεύδος είναι του διαβόλου!

      Διαγραφή
    2. Το ποιός έχει πάθει αμόκ, αυτό φαίνεται στους αναγνώστες...

      Διαγραφή
    3. Στο έργο του διαβόλου, του Αθηναγόρα, του Βαρθολομαίου, και των λοιπών οικουμενιστών και αιρετικών αρχιεπισκόπων, βοηθούν οι αγιομάχοι που βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα, με το να μην παραδέχονται τους συγχρόνους αγίους και όλοι όσοι σχίζουν την Εκκλησία για ημερολόγια και εορτολόγια.

      Αξίζει να ξαναδιαβαστεί το σχόλιο του Αντιαιρετικού και Αντισχισματικού Ορθόδοξου

      "Βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος εκτοξεύουν οι αρνούμενοι την αγιότητα των συγχρόνων αγίων.
      Όλες οἱ Άγιες Γραφές, ὅλες οἱ Ι. Σύνοδοι καί όλοι οἱ Άγιοι Πατέρες διδάσκουν να μην βλασφημούμε το Άγιο Πνεύμα, να μην σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολογία, να μην είμαστε αγιομάχοι!
      Το Νέο "ευαγγέλιο" (του Σατάνά) λέγει ακριβώς τα αντίθετα, δηλαδή να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολογία, να είμαστε αγιομάχοι και έτσι να βλασφημούμε το Άγιο Πνεύμα!"

      Διαγραφή
    4. Δεν μίλησαν οι Ορθόδοξοι σχολιαστές μόνο για το ημερολόγιο και εορτολόγιο, στο οποίο δίνουν πλανεμένα δογματική αξία και διάσταση ορισμένοι παλαιοημερολογίτες, μίλησαν και για την αγιομαχία, μίλησαν για τους αγίους τους συγχρονους που έδειξαν τον δρομο με ποιους παλαιοημερολογίτες υπάρχει ελπίδα ενότητας.

      Διαγραφή
  15. Καί κάτι τελευταῖον, π. Δημήτριε, πού ἐξηγεῖ τόν λόγον διά τόν ὁποῖον παραιτοῦμαι τοῦ «διαλόγου». Ὅπως σᾶς ἔγραψα εἰς τό πρῶτον σχόλιόν μου, διάλογος μέ Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς) δέν νοεῖται. Τό θέμα τοῦ ἑορτολογίου θά μποροῦσε, ὅπως ἐπίσης σᾶς ἔγραψα, νά συζητηθῆ μεταξύ Ὀρθοδόξων. Ὅταν, ὅμως, ψάχνῃς νά βρῇς 1-2 στά 30 σχόλια Ὀρθοδόξων, καί τά ὑπόλοιπα εἶναι τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀντιλαμβάνεσθε ὅτι ἰσχύει αὐτό πού σᾶς ἔγραψα στήν ἀρχήν. Χαίρετε καί τῷ Θεῷ Δόξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ψεύδος ότι τα σχόλια είναι των οικουμενιστών. Ορθόδοξων. Το ψεύδος έχει πατέρα τον Σατανά.
      Η αλήθεια ότι τα σχόλια, είναι ηλίου φαεινότερον ότι είναι των Ορθοδόξων που βρίσκονται αντίθετοι με την αγιομαχία και την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα.

      Διαγραφή
    2. Δεν γράφτηκε καλά το χθεσινό σχόλιο 6:34μμ , δι΄ ο και το επαναλαμβάνω σωστά.

      Είναι ψεύδος ότι τα σχόλια είναι των οικουμενιστών. Η αλήθεια είναι ότι η πλειονότητα των σχολίων είναι των Ορθόδοξων. Το ψεύδος έχει πατέρα τον Σατανά.
      Η αλήθεια ότι η πλειονότητα των σχολίων είναι ηλίου φαεινότερον ότι είναι των Ορθοδόξων που βρίσκονται αντίθετοι με τον οικουμενισμό, την αγιομαχία και την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα.

      Διαγραφή
  16. Το παρατραβηξατε κ. Χατζηνικολάου. Είμαστε ορθόδοξοι, τέκνα της εκκλησίας της Ελλάδος. Εσείς είστε σχισματικος και βαδίζετε σε ολισθηρά οδό.
    Διαχειριστα του ιστολογίου, να αποφεύγονται τέτοιες ύβρεις και τέτοια ορολογία ως αυτή του κ. Χατζηνικολάου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο το παρατράβηξε; Δεν βλέπεις στο σχόλιο του 6 Ιουνίου 2024 στις 7:00 μ.μ. τόνους εξωφρενικής διαστροφής, ψευδών φαντασιών, πλάνης;;; Τέτοιες πλάνες, ψεύδη και διαστροφές βλέπει ο διάβολος και κάνει πανηγύρι!

      Διαγραφή
  17. Οι Ορθόδοξοι σχολιαστές ισόπεδωσαν τις μπουρδολογίες, την αγιομαχία και τις πλάνες παλαιοημερολογίτικης προέλευσης και βαδίζουν τον σωστό Ορθόδοξο δρόμο, και δεν πρέπει να συκοφαντούνται ως τρόλλ και ως πληρωμένοι! Το ψεύδος και η συκοφαντία είναι του διαβόλου και έχουν "κοντά πόδια" όπως λέγει ο λαός! Και μένουν ανεπανόρθωτα εκτεθειμένοι όσοι χωρίς μετάνοια συνεχίζουν να ψευδολογούν και να συκοφαντούν τους Ορθόδοξους σχολιαστές ως πληρωμένους και ως τρόλλ και τα σχόλια τους άξια κάθε περιφρόνησης όπως γράφτηκε σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία φράση δεν γράφτηκε κατανοητά.
      Σωστά γραμμένη είναι : "Και μένουν ανεπανόρθωτα εκτεθειμένοι όσοι χωρίς μετάνοια συνεχίζουν να ψευδολογούν και να συκοφαντούν τους Ορθόδοξους σχολιαστές ως πληρωμένους και ως τρόλλ και τα σχόλια τους (αυτών που συκοφαντούν τους Ορθόδοξους σχολιαστές) είναι άξια κάθε περιφρόνησης όπως γράφτηκε σωστά!"

      Διαγραφή
  18. Η αλήθεια είναι ότι οι Οἰκουμενιστές μέ δεκανίκια τους αγιομάχους και σχισματικούς, που διασπούν την Εκκλησία και βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα που ανέδειξε τους αγίους, συνεχίζουν τό βρωμερό καί σατανικό έργο τους.
    Οι μόνοι αντίπαλοι των Οικουμενιστών είναι οι πραγματικά γνήσιοι Ορθόδοξοι που βρίσκονται ΑΠΕΝΑΝΤΙ, των οικουμενιστών, των αγιομάχων, των αδικαιολόγητα σχισματικών !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου