Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Ἀνάξιοι κληρικοὶ «σιγοντάρουν» τὴν «οἰκογένειαν μαϊμοὺ»

 



 

Γράφει γιορείτης μοναχς Νικόλαος

 

  π τ πλθος τν ντιχρίστων νόμων, πο ψηφίστηκαν τ τελευταα χρόνια π τ τσιράκια τς Νέας ποχς στν χριστιανικ πατρίδα μας, ναμφίβολα κορύφωση κα κορωνίδα εναι προσφάτως ψηφισθείς νόμος π τν βουλη Βουλή, περ δθεν, – κουσον, κουσον- θεσμοθετήσεως γάμου τν μοφύλων ζευγαριν, σοτίμου πρς τν παραδοσιακν κα ελογημένον γάμον κα – τ φοβερώτερον- μ δυνατόητα τεκνοθεσίας!!!

 

ψήφιση το βδελυρο νόμου ατο γι τ μόφυλα ζευγάρια συνιστ διαστροφ κα παντελ πτώχευση θική, πνευματικ κα θνική. Γι τ λόγο ατό, π πλευρς κκλησιαστικς, θνικς, στορικς κα πολιτισμικς, ντιτάσσομε σθεναρ κα κφράζω τν ποτροπιασμό μου, καταγγέλλοντας νώπιον Θεο, νθρώπων κα στορίας τος πρωτεργάτες, ατουργος κα συνεργος το νομοθετικο ατο κτρώματος, τ ποο μόνον δειν προοιωνίζεται γι τ μέλλον το τόπου κα το πάλαι ποτ νδόξου Γένους μας.

  Εστοχώτατα προφήτης Δαυϊδ π τ βάθη τν αώνων κραυγάζει μ θλίψη κα πορία: «Κα νθρωπος ν τιμ ν ο συνκε, παρασυνεβλήθη τος κτήνεσι τος νοήτοις κα μοιώθη ατος» (Ψαλμ. ΜΗ). ν κα στερα π τν πρόσφατη κατάπτωση, θ μπορούσαμε ν πομε τι δικονται π τν ψαλμδ τ κτήνη, κα ρθότερο θ ταν χι τ «κα μοιώθη ατος» λλ τ «κα τ ξεπέρασε στν τιμία»!

 

  Φαίνεται τι ντίχριστος κβιάζει τ τσιράκια του ν μολύνουν, παντ τρόπ, τος χριστιανος μ τ βδελυρ πάθος τς μοφυλοφιλίας. λλις, εναι δύνατον ν ξηγηθ προωτοφανς προπαγάνδα, μ συλλήπτου μεγέθους κονδύλια, κα φοβερ πίεση, πο ξασκεται παγκοσμίως τ τελευταα χρόνια, δίως σ χριστιανικ Κράτη κα ξόχως στν ρθόδοξη λλάδα μας πρς πίτευξη το σατανικο στόχου τους. Κα χουν τ θράσος ο ψηφίσαντες τν νομο ατ νόμο, πως κα μερικο συν­οδοιπόροι τους- δυστυχς, κα μέσα στν κλρο- ν σχυρίζωνται τι τ θέμα δν εναι θεολογικό, δν εναι μαρτία, δν χει πάρει κόμη θέση κκλησία κα λλες φαιδρότητες. γνοον προσ­ποιονται τι γνοον, τι Ποιητς κα Πλάστης μν Πανάγαθος Θες κα αώνιος Νομοθέτης σ πλεστα σημεα κα στν Παλαι κα στν Καιν Διαθήκη, πικρίνει κα τιμωρε παραδειγματικ τν μέγιστη ατ σαρκικ διαστροφή. θελοτυφλον στν αστηρ σχετικ διδασκαλία τν γίων Πατέρων κα τν ερν Κανόνων, λλ κόμη κα τν πρ Χριστο ρχαίων φιλοσόφων.

 

  Τουλάχιστον, δν προβληματίζονται, γιατί κανες π τος παλαιοτέρους προκατόχους τους δν προέβη σ τέτοιο νοσιούργημα; λόγος εναι τι ο περισσότεροι π κείνους πίστευαν στν αώνιο Νομοθέτη, ν ο σημερινοκτς λάχιστων ξαιρέσεων – χουν λλους θεος κα λλα φεντικά! δ ποκριτικ εσοδός τους στος . Ναούς, γι ν νάψουν κεράκι κα γι ν προσκυνήσουν, γίνεται ποκλειστικά γι παραπλάνηση τν πιστν κα γι ψηφοθηρικος λόγους. λλ κα κκλησία – χι, φυσικά, ς Σμα Χριστο, λλ’ ς θεσμικ ργανο- φέρει βαρεαν εθύνην. Κατ’ ρχς μερικο νάξιοι κπρόσωποί της, δι’ ργων κα λόγων, ναψαν τ πράσινο φς στν κυβέρνηση Μητσοτάκη:

 

  μερικς λπιδοφόρος μ τν γνωστ βάπτιση κα τν φωτογράφισή του μαζ μ τος δύο ρσενοκοτες «γονες»!


 

  Ν. ωνίας Γαβριλ μ τς βλάσφημες δηλώσεις του, πο τν καθιστον ξιον καθαιρέσεως! Πατριάρχης Βαρθολομαος κα ρχιεπίσκοπος ερώνυμος μ τν ποδοχν το Κασσελάκη κα τς συγχαρητήριες εχς πρς ατόν, χωρς κν τν παραμικρν λεγχον, στω ποιμαντικν νουθεσίαν γι τν παίσχυντον «γάμο» του! Βεβαίως εραρχία, στω κα καθυστερημένα, διακήρυξε τν χριστιανικ διδασκαλία. λλ μόνον ατ δν εναι ρκετόν. Εχε χρέος ν προσθέση κα τ τι ποιος θ ψήφιζε τν βδελυρ ατ νόμο θ θετε τν αυτόν του κτς κκλησίας, δηλαδ θ ατοαφοριζόταν, πειδ μ τν ψφο του ατ θ ντιστρατευόταν προκάλυπτα μ ναίδεια κα περηφάνεια πρς τν Θεό. Καί, συνεπς, στ ξς δν θ γινόταν δεκτς ντς τν . Ναν. πίσης φειλε ν προτρέψη ( εραρχία) τος πιστος ν μ ψηφίσουν στ μέλλον κανένα π τος περψηφίσαντες τ νομοσχέδιο βουλευτς κα ν τος νημερώση γι τς σοβαρς πνευματικς συνέπειες πο θ χουν σ ντίθετη περίπτωση, φόσον μ τν ψφο τους ατ θ γίνουν κα ο διοι συνένοχοι. Εχόμεθα σοι ρχιερες χουν φόβον Θεο κα εναι ποφασισμένοι ν «πειθαρχον Θε μλλον νθρώποις» ν ναπληρώσουν τς νωτέρω λλείψεις, στω μεμονωμένα κα καθυστερημένα.

 

  Στν ζω μας πάρχουν μόνον δύο δοί. μία εναι φωτειν δς πο δηγε στν Πανάγαθο Δημιουργ Θεό μας κα καταλήγει στν ελογημένο Παράδεισο, κα λλη εναι παίσια κα σκοτειν δς πο δηγε στν ρχέκακο κα μισόκαλο διάβολο κα χει τέλος τν αώνια κα φόρητη Κόλαση. Ποίαν δν ραγε, βαδίζουν λοταχς λοι σοι περιφρονώντας τν Πανάγαθο Νομοθέτη, ψήφισαν δι νόμου κα καναν νόμιμη τν πι ασχρ μαρτία, παρασύροντας τσι πλθος νθρώπων, κα δίως τν νεολαία, κα δηγώντας τους στ δίκτυα το διαβόλου;

 

  Στς μέρες μας, μέρες διανόητης διαστροφς, διαφθορς κα ποστασίας, πο παρουσιάζουν κα διαφημίζουν τ σκοτάδι ς φς, τ πικρ ς γλυκό, τ φύσικο κα νώμαλο ς φυσικ κα δανικό, λίαν διαφωτιστικο εναι ο λόγοι το τελευταίου κεφαλαίου τς ερς ποκαλύψεως: « ρυπαρς ρυπαρευθήτω τι… κα γιος γιασθήτω τι» (ποκ. 22,11).

 

  Κα τέλος θ θελα πολ ν πισημάνω τι ψηφισθείς βδελυρς νόμος πο νομιμοποιε τν παρ φύσιν σαρκικ διαστροφή, ποκαλύπτει τν ψιστη περηφάνειά μας. μέγιστη ατ πτώση μας προσ­ομοιάζει σ να βαθμ μ τν μέγιστη πτώση το διαβόλου. περηφανευθείς ωσφόρος, θέλησε ν νέβη στ θρόνο το Θεο κα ν γίνη μοιος μ τν ψιστο! λλ πάραυτα σν στραπή, γκρεμίσθηκε π τν ορανό! τσι κα μες, ψηφίζοντας τν νήκουστον ατ νόμο, γίναμε μιμητα το μισοκάλου διαβόλου. Διότι, ν ψιστος ελόγησε τν νδρα κα τν γυνακα, επών: «Αξάνεσθε κα πληθύνεσθε κα πληρώσατε τν γν», μες νομοθετώντας τν «μαϊμο οκογένεια» τν βαπτίζομε σότιμη μ τν π το ψίστου ελογημένη οκογένεια! μως «μαϊμο οκογένειά» μας, πως κα πίσης ψηφισθεσα τεκνοθεσία, ντ τς ελογίας «Αξάνεσθε κα πληθύνεσθε κα πληρώσατε τν γν», θ λάβη τν κατάραν «λαττοσθε κα φανίζεσθε κα ρημώσατε τν γν»! Ατς λλωστε εναι κα στόχος το ωσφόρου, λλ κα τν ωσφοριστν παδν του. ταν πρωτοεμφανίσθηκε σιχαμερ ατ διαστροφ π τος κατοικοντας τ Σόδομα κα τ Γόμορρα, Παντοδύναμος Θες μας βρεξε φωτι κα θειάφι κα τος κατέκαυσε. Κα τ πολείμματα τς φοβερς ατς καταστροφς διασζονται μέχρι σήμερα, στερα π σαράντα αἰῶνες (!). Εναι νεκρ θάλασσα, γι ν μς πενθυμίζουν τν ργ το πανάγαθου Θεο κατ το βδελυρο ατο Πάθους. Προτο, λοιπν κσπάση θεία ργή, κμεταλλευόμενοι τν θείαν μακροθυμίαν, ς σπεύσωμε ν μετανοήσωμε μ συντριβν καρδίας, ς πανορθώσωμε κυρώνοντας τν ψηφισθέντα νόμον. Κα ς νακράξωμε μ μεγάλη φωνή: «Κύριε, πιστρέψαντας δι τς μετανοίας, λέησον μς».

 

νάξιοι κληρικο «σιγοντάρουν» τν «οκογένειαν μαϊμο» - Ορθόδοξος Τύπος (orthodoxostypos.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου