Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024

 

Ερωτήματα στην λεγόμενη "Θεολογία των ημερολογίων"(;;;;)



Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου

Παρακολουθώ τις ομιλίες κληρικών των ΓΟΧ για την ημερολογιακό ζήτημα με την συμπλήρωση 100 ετών από την ημερολογιακή μεταρρύθμιση (1924). Ξεκαθαρίζω ότι δεν συμφωνώ με τον ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟ  τρόπο που επιβλήθηκε η  μεταρρύθμιση αυτή αλλά  προβληματίζομαι στα εξής, με βάση αυτά που ακούγονται.

Α. Εκατό (100 ) χρόνια  δεν ήταν ικανά να αντιληφθούν την διαφορά ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ και ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ; Το Εορτολόγιο είναι ημερολογιακός κατάλογος των εκκλησιαστικών εορτών. Το ημερολόγιο καθορίζει την ημέρα των εορτών.π.χ. Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου το εορτολόγιο μας λέει ότι εορτάζεται την 25 Μαρτίου και το ημερολόγιο μας δείχνει την ΗΜΕΡΑ.

Β. Εκατό(100) ΧΡΟΝΙΑ δεν ήταν ικανά να αντιληφθούν τις τεράστιες διαφορές μεταξύ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ και ΝΕΟΥ (ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ;;;

https://www.oodegr.com/oode/orthod/paleoimerologites/imerologio1.htm

 Γιατί δεν αναφέρουν τα υπάρχοντα επιστημονικά δεδομένα;;;;

Γ. Γιατί δεν αναφέρουν τους λόγους που οι Αλεξανδρινοί αστρονόμοι πρότειναν στην Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ το ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΗΜΕΡΙΑ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ;;;

Δ. Ποια απόφαση Οικουμενικής Συνόδου καθόρισε ως ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ το Ιουλιανό Ημερολόγιο;;;

Ε. Εκατό (100) χρόνια  δεν ήταν ικανά να αποδείξουν ότι το ημερολόγιο ως μέσο επικράτησης του Οικουμενισμού ΑΠΕΤΥΧΕ;;;Απόδειξη;;;Οι μεγαλύτερες Ορθόδοξες Εκκλησίες (ΡΩΣΙΑΣ-ΣΕΡΒΙΑΣ-ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ) που ακόλουθόν το Ιουλιανό (παλαιό ημερολόγιο) είναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΤΑΤΕΣ!!!!!!!!!!

ΣΤ. Εκατό (100)  χρόνια δεν  ήταν ικανά να  καταλάβουν  ότι το να γιορτάζουμε το Πάσχα με πλαστά αστρονομικά φαινόμενα (ισημερίας και πανσελήνου) αποτελεί ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ  ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ του Πασχαλίου της Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ; 

Όλες οι αναφορές και οι καταδικαστικές αποφάσεις που ακούγονται αφορούν το ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟ και καμία το ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

Ζ. Γιατί δεν σχολιάζουν τον  σύγχρονο ημερολογιακό εορτασμό του Πάσχα Ιουλιανού και Γρηγοριανού ημερολογίου ορισμένων ετών;;;

Η. Από το 1054 (ΣΧΙΣΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ) μέχρι το 1582(καθιέρωσε στην Δύση του Γρηγοριανού ημερολογίου)  Παπικοί και Ορθόδοξοι δεν γιόρταζαν μαζί το Πάσχα;;;Αυτό ‘άλλαξε σε κάτι την θεολογία των Ορθοδόξων;;;

Θ. Εφόσον το ημερολόγιο αποτελεί εγγύηση  εκκλησιαστικής ενότητας γιατί υπάρχουν 15 Σύνοδοι ΓΟΧ; Έχουν εκκλησιαστική κοινωνία οι Σύνοδοι ΓΟΧ μεταξύ τους ή με άλλες τοπικές εκκλησίες που ακολουθούν το Ιουλιανό ημερολόγιο;;

Ι. Όσον αφορά τα επιβεβαιωτικά θαύματα του ιουλιανού ημερολογίου η απάντηση δίνεται στο link. https://fdathanasiou-parakatathiki.blogspot.com/2023/05/blog-post_4.html

24 σχόλια:

  1. Ἐσύ νά δοῦμε πότε θά καταλάβῃς ὅτι: (1) δέν πρόκειται γιά ἀστρονομικόν ζήτημα, ἀλλά γιά τό πρῶτον πρακτικόν βῆμα τῆς ἑνώσεως μέ τόν πάπαν, καθώς καί γιά τήν δημιουργίαν σχίσματος, προκειμένου ν' ἀποδυναμωθῇ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τό δέ σχίσμα ἦτο βέβαιον ὅτι θά γίνῃ, γνωστοῦ ὄντως ὅτι τό «Λατινικόν Καλεντάριον» κατεκρίθη Συνοδικῶς τόν 16ον αἰῶνα, (2) καί οἱ δύο προαναφερθέντες λόγοι εἶναι δογματικοί, ἄρα τό νέον ἑορτολόγιον εἶναι αἵρεσις, (3) αἰ Οἰκ. Σύνοδοι ἀπαγορεύουν στούς Ὀρθοδόξους νά ἐπιδιώκουν τόν συνεορτασμόν μέ αἱρετικούς (37ος Κανών τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, ἐπικυρωθείς ὑπό τῆς ΣΤ' Οἰκ.), ἄρα ἡ εἰσαγωγή τοῦ νέου ἑορτολογίου, προκειμένου νά συνεορτάζουν μέ τόν πάπαν, ἰσοδυναμεῖ μέ κατάργησιν αὐτοῦ τοῦ δόγματος, ἔχουμε δηλαδή καί πάλιν αἵρεσιν, (4) ὅταν ἀφαιρῇς 13 ἑορτασίμους ἡμέρας ἀπό τήν νηστείαν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων κάθε ἔτος, ἐνίοτε δέ τήν καταργῇς τελείως, τότε ἔχεις ἀλλαγήν ἑορτολογίου κ.λπ. Ἀντιλαβοῦ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαρίστως να απαντήσω αλλά επώνυμα. Η ανωνυμία δεικνύει δειλία και επαρχιωτισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἐγώ πάντοτε ἐπωνύμως γράφω. Δέν ξέρω πῶς ἔγινε χθές καί βγῆκε τό σχόλιόν μου ὑπό ἀνωνύμου. Ἴσως ἐγώ δέν πρόσεξα ὅτι δέν βγῆκε τό ὄνομά μου, καθότι θεωρῶ δεδομένον ὅτι σέ ὅλα τά ἱστολόγια πού σχολιάζω βγαίνει αὐτομάτως τό ὄνομά μου. Μέ τήν εὐκαιρίαν αὐτήν, νά προσθέσω μίαν ἐπιπλέον αἵρεσιν πού συνεπάγεται ἡ εἰσαγωγή τοῦ νέου ἑορτολογίου: Ἡ ΣΤ' Οἰκ. Σύνοδος, διά τοῦ 56ου αὐτῆς Κανόνος, μᾶς διδάσκει ὅτι πρέπει νά ὑπάρχῃ μία λειτουργική καί λατρευτική τάξις εἰς ὁλόκληρον τήν οἰκουμένην. Ἦτο δέ γνωστόν πρό τοῦ 1924 ὅτι πολλοί δέν θά ἀκολουθοῦσαν τήν καινοτομίαν, ὁπότε θά διεσαλεύετο αὐτή ἡ τάξις. Συνεπῶς, ἀφῆστε τίς ἀνοησίες περί «διωρθωμένου Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου», Μακεδονικοῦ κ.λπ., παραπλανώντας τόν κόσμον ὅτι δῆθεν πρόκειται περί ἐπιλογῆς τοῦ «σωστοῦ» ἡμερολογίου, καί δεῖτε κατάματα τό ἔγκλημα πού στηρίζετε καί ἄρα εἶσθε συνένοχοι. Προχθές, ὁ π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος, προφανῶς μέλος τῆς δικῆς σας «σέκτας» (πρωτοστατοῦντος τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ;;;), ἔφθασε στό σημεῖον νά ... ἀναθεματίσῃ τούς ἀγωνιστάς τοῦ 1924!!! Νά δοῦμε ποῦ θά φθάσῃ ἡ ἀνοησία σας! Δέν ἀναμένω ὀρθοδόξους ἀπαντήσεις, εἰδικῶς ἀπό ἐσένα, διότι σέ θυμᾶμαι ἀπό τά διεστραμμένα σχόλιά σου στήν «ΟΦ». Διά τούς ἀναγνώστας σχολιάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. K.Χατζηνικολάου.Απαντώ στο ένα μέρος.
    Α. Δεν ανήκω σε καμμία σέκτα. Είμαι κληρικός της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Σεκταριστικές απόψεις είναι οι δικές σας που παρερμηνεύουν τις αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων. Δείξτε μου σας παρακαλώ την απόφαση Οικουμενικής Συνόδου που να απαγορεύει την αλλαγή του ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ.
    Β. Δεν είμαι κηδεμόνας κανενός κληρικού. Οποιαδήποτε απορία έχετε να την απευθύνετε στον ίδιο και να μην περιφέρεστε στα ιστολόγια κρίνοντάς τον. Αυτό στην απλή γλώσσα λέγεται ΚΑΤΙΝΑΡΙΟ.
    Γ. Για τα υπόλοιπα μελλοντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλο το σεβασμό πάτερ, αν θέλετε να ανήκετε στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία πρέπει αμέσως να κόψετε το μνημόσυνο των παναιρετικών "επισκόπων" σας.

      Μέχρι τότε σιωπή γιατί δεν σας παίρνει...

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    2. Υποδείξεις σε αυτούς που γνωρίζετε. Όχι στους άγνωστους.

      Διαγραφή
  5. Για το Ημερολόγιο και την αλλαγή του σας συνιστώ να διαβάσετε το Υπόμνημα του Μητροπολίτη Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδη το 1929 το οποίο έστειλε τότε στην Ιερά Σύνοδο και γράφει για την πλάνη όσων στην μητρόπολη του ακολουθούν ακόμα το παλαιό ημερολόγιο.
    Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει το ΥΠΟΜΝΗΜΑ του Μητροπολίτη Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδη πρός την Ιεράν Σύνοδον το 1929 όπου εκεί χαρακτηρίζει ΠΛΑΝΗ την εμμονή στο παλαιό ημερολόγιο.
    Ο ίδιος ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης το 1933 και 1934 τον Ιούλιο παρεπιδημούσε στην Μυτιλήνη και εκεί ήταν σε όλες τις τελετές και εκδηλώσεις πρός τιμήν του τότε Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής Μελετίου (Μεταξάκη) χωρίς φυσικά να τον ψέξει για κάτι.
    Υπάρχουν όλα τα παραπάνω στα αρχεία της Ιεράς Συνόδου όποιος θέλει ας ψάξει και θα δεί πόσα ψέμματα έχουν πει οι γοχ ηγέτες στους αδαείς πιστούς τους. Δυστυχώς .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακρυά από τα παλαιοημερολόγιτικα Σχίσματα!
    Μακρυά και από τις λατρείες των (παλαιών) ημερολογίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ὅσοι ἔχουν σώας τάς φρένας καί ὀρθόδοξον φρόνημα, ἄς διαβάσουν τό ἀκόλουθον ἄρθρον μου, τό ὁποῖον ἀπαντᾶ εἰς τάς ἀνοησίας πού γράφονται ἐδῶ καί ἀλλαχοῦ ἐδῶ καί 100 χρόνια:
    https://www.triklopodia.gr/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%8C-%E1%BC%A1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει το ΥΠΟΜΝΗΜΑ του Μητροπολίτη Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδη πρός την Ιεράν Σύνοδον το 1929 όπου εκεί χαρακτηρίζει ΠΛΑΝΗ την εμμονή στο παλαιό ημερολόγιο.

      Διαγραφή
    2. Πρώτην φοράν τό ἀκούω αὐτό! Μᾶλλον πλαστόν θά εἶναι. Πάντως, ἀργότερα (γύρω στό 1934), ὅταν ἐνημερώθηκε γιά τό θέμα ἀπό τόν Λεοντοπόλεως Χριστοφόρον, παρεδέχθη τό σφάλμα του (πού εἶχε παραμείνει στό ν.ἑ. ἐπί τόσα χρόνια) καί ἄλλαξε στάσιν.

      Διαγραφή
    3. Όσοι έχουν σώας τα φρένας και ορθόδοξο φρόνημα ας διαβάσουν τί λέγει ο άγιος Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος και οι σύγχρονοι άγιοι για τον σχισματικό παλαιοημερολογητισμό και τις πλάνες του!

      Διαγραφή
    4. Ὁ π. Ἐπιφάνιος ἐκήρυξε τήν φοβεράν αἵρεσιν τοῦ «Δυνητισμοῦ», ὅτι δῆθεν δυνάμεθα νά κοινωνῶμεν ταυτοχρόνως καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον, ὅπερ ἀντιευαγγελικόν, κατά τό «οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν» (Ματ. 6:24). Βλ. τά ἀκόλουθα δύο ἄρθρα μου καί τίς ἀπαντήσεις τοῦ «Δυνητιστοῦ» θεολόγου κ. Τρακάδα, θαυμαστοῦ τοῦ αἱρεσιάρχου π. Ἐπιφανίου, ὁ ὁποῖος ἔφθασεν εἰς τό σημεῖον νά διατείνεται ὅτι ἡ ΑΒ' Σύνοδος (861) ἐνομοθέτησε δῆθεν τόν «δυνητισμόν» καί ἄρα δέν δυνάμεθα πλέον νά ἐπικαλούμεθα τό ἱερόν Εὐαγγέλιον καί τούς Ἁγίους Πατέρας, πού διδάσκουν τό ὑποχρεωτικόν τῆς ἀποτειχίσεως ἀπό τάς αἱρέσεις, διότι δέν ζοῦμε στό 400 ἤ 500, ἀλλά εἰς τήν μετά τήν Πρωτοδευτέραν ἐποχήν!!!!!!

      https://orthodoxostypos.gr/%ce%b5%e1%bc%b6%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%e1%bc%a4-%e1%bd%91%cf%80%ce%bf%cf%87%cf%81%ce%b5%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%e1%bc%a1/

      https://orthodoxostypos.gr/%CF%80%CF%81%E1%BD%B8%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B5%E1%BC%B0%CF%82-%CF%84%E1%BD%B8-%CE%B1%E1%BC%B1%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9%CE%BD/


      Διαγραφή
    5. Σταμάτα τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και την αερολογία περι δήθεν Δυνητισμού.
      Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν κήρυξε καμία αίρεση. Η δήθεν αίρεση του Δυνητισμού υπάρχει μόνο στα μυαλά μερικών, σαν το δικό σου.
      Ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος μιλούσε και έγραφε Ορθόδοξα και ας μην τα καταλαβαίνουν οι σχισματικοί και πλανεμένοι παλαιοσημερολογίτες.
      Το Ευαγγέλιο και οι άγιοι Πατέρες δεν διδάσκουν διαφορετικά από όσα δίδαξε ο άγιος Επιφάνιος και οι σύγχρονοι άγιοι.

      Διαγραφή
  9. Υπάρχει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΟ και αν θέλετε ρωτήστε κάποιον ψευδοεπίσκοπο γοχ.ΟΛΟΙ το γνωρίζουν αλλά εσάς τους λαικούς σας αφήνουν στην άγνοια αγαπητέ μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάριν τῆς συζητήσεως, ἄς ὑποθέσουμε ὅτι ὑπάρχει καί ὅτι εἶναι γνήσιον. Λοιπόν, θά κρίνουμε τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον ἀπό τίς πράξεις του πρίν ἤ μετά τήν μετάνοιάν του γιά τό λάθος του, ἡ ὁποία, ὅπως σᾶς προανέφερα, ἐπῆλθε κατά τήν περίοδον 1934-1935; Τί νόημα ἔχει νά γράφετε τί ἔλεγε (ἄν ἔλεγε) τό 1929; Βλέπετε εἰς ποῖα ἄτοπα σᾶς ὁδηγεῖ τό μένος σας κατά τοῦ π.ἑ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπάρχει το Υπόμνημα αυτό του 1929 και το έχω δεί πολλάκις ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ !
    Δεν έχω τίποτα με τα ημερολόγια αλλά θλίβομαι πως οι << επίσκοποι>> γοχ που γνωρίζουν πως ο πρ.Φλωρίνης άλλα έλεγε όταν ηταν συνοδικός και άλλα έκανε μετά ως Σχολάζων μητροπολίτης.
    Το 1935 δεν έδειξε μετάνοια αλλά εκδικήθηκε τον τότε Αθηνών Χρυσόστομο Παπαδόπουλο που δεν τον έκανε Διευθυντή στην Αποστολική Διακονία.
    Απόδειξη το πόσο είχε πλανηθεί αποτελεί και το γεγονός πως κανείς άγιος Γέροντας δεν τον ακολούθησε όπως π.χ. άγιος Σάββας της Καλύμνου - άφθαρτος ,άγιος Άνθιμος της Χίου -θαυματουργός ,άγιος Φιλούμενος -ιερομάρτυρας ,άγιος Φιλόθεος της Πάρου και τόσοι άλλοι.
    Ακόμα και ο όσιος Ιερώνυμος της Αιγίνης κοινωνούσε σε ιερούς ναούς του νέου ημερολογίου παρότι τηρούσε το π.ημ.
    Ρωτήστε ,πιέστε τους γοχ << επισκόπους>> να σας πούνε την αλήθεια .Θα δώσουν φοβερό λόγο που σας κρατάνε κρυφά πολλά πράγματα και γεγονότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφεις: «Το 1935 δεν έδειξε μετάνοια αλλά εκδικήθηκε τον τότε Αθηνών Χρυσόστομο Παπαδόπουλο που δεν τον έκανε Διευθυντή στην Αποστολική Διακονία.» Βλέπω εἶσαι καρδιογνώστης! Ἤ μήπως τά γράφεις αὐτά ἐπειδή τά ἔγραψαν κάποιοι ἄλλοι πρίν ἀπό πολλά χρόνια (ὁ π. Θεόκλητος Διονυσιάτης, ἄν θυμᾶμαι καλά); Ἔχω διαβάσει ὅλα τά ἄρθρα τοῦ Ἁγίου, ἀπό τό 1935 καί μετά, πού εἶναι συγκεντρωμένα εἰς δύο τόμους, τά «Ἅπαντα». Ἑπομένως, γνωρίζω τήν διδασκαλίαν του καί τήν στάσιν του ἔναντι τῶν Σχισματικῶν Μελετίου Μεταξάκη καί Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, τούς δύο συγχρόνους «Λουθήρους», ὅπως τούς ἐχαρακτήριζε, τούς ὁποίους ἐσύ προφανῶς θεωρεῖς ὅτι ἀδικοῦσε καί ἐζήτει ἐκδίκησιν ἐπί προσωπικοῦ! Γιά σένα, δέν ἔκαναν καί κάτι κακό αὐτοί, ἁπλῶς ἕνα σχισματάκι ἔκαναν! Ἀκοῦς ἐκεῖ ὁ «κακός» Χρυσόστομος Καβουρίδης νά τούς πολεμῇ! Τό ποῖοι συνετάχθησαν μέ αὐτόν καί ποῖοι ὄχι δέν ἀποδεικνύει ἀπολύτως τίποτε! Ἄλλωστε, μετά τό Ματθαιϊκόν σχίσμα (1937) τό ὅλον κίνημα τοῦ π.ἑ. ἐδυσφημήθη ἀγρίως! Διό καί ὁ π. Φιλόθεος Ζερβᾶκος, παρά τόν ἀγῶνά του διά τήν ἐπαναφοράν τοῦ π.ἑ., τελικῶς ἐκοιμήθη ἐν κοινωνίᾳ μέ τήν αἵρεσιν καί τό σχίσμα, διό καί δέν δύναται νά εἶναι Ἅγιος. Σταμάτα, λοιπόν, τήν ἀερολογίαν.

      Διαγραφή
  12. Συγχωρέστε με αλλά νομίζω αδικείται την αλήθεια με τα γραφόμενα σας. Ψάξτε να βρείτε το Υπόμνημα του 1929 και μην γίνεστε και αγιομάχος.
    Καλή μετάνοια σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στα ΑΠΑΝΤΑ που έχετε διαβάσει γράφει ότι ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης το 1933 και 1934 τον Ιούλιο παρεπιδημούσε στην Μυτιλήνη και εκεί ήταν σε όλες τις τελετές και εκδηλώσεις πρός τιμήν του τότε Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής Μελετίου (Μεταξάκη) χωρίς φυσικά να τον ψέξει για κάτι. Αυτό πως το εξηγείτε ? Μετά θυμήθηκε ότι ο αείμνηστος Πατριάρχης Μελέτιος ήταν << Λούθηρος>> για την Ορθόδοξη Εκκλησία ? Είδατε ότι οι γοχ << επίσκοποι>> σας κρύβουν ΟΛΗ την αλήθεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο σχόλιο μας σας ανέφερα πολλούς αγίους μετά το 1924 για αυτούς τι λέτε ? Αερολογίες είναι τα εκατοντάδες θαύματα του αγίου Σάββα της Καλύμνου που κοιμήθηκε το 1948 και τα επίσης πάμπολλα του αγίου Ανθίμου της Χίου που κοιμήθηκε το 1968 ? ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου