Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

Διγλωσσία και διπλωματία ακόμη και για το θανάσιμο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας;εικόνα άρθρου: Διγλωσσία και διπλωματία ακόμη και για το θανάσιμο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας;

Άρθρο της Ελένης Καμπούρη

Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας δεν θέλει να αρθρώσει ελεγκτικό λόγο απέναντι στο θανάσιμο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας γιατί το θεωρεί κατάκριση

Αν και ξεκάθαρος ο Λόγος του Κυρίου μας, κάποιοι συνεχίζουν να μπερδεύονται. Τους έφαγε η διγλωσσία και η διπλωματία και αδυνατούν να μιλήσουν για τα αυτονόητα.

Μία τέτοια περίπτωση αποτελεί και ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ.Θεόδωρος. Tην Κυριακή 28 Ιανουαρίου, όπου τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Ιεραποστολικού Πνευματικού Κέντρου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής στη Ροδιά Μαλεβιζίου, φέρεται να είπε τα εξής ανεκδιήγητα για το φλέγον θέμα της νομοθέτησης του πολιτικού γάμου στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια και της τεκνοθεσίας, σύμφωνα με δημοσίευμα(1). “Σαν άνθρωπος άκουσα σήμερα την απάντηση που μου έδωσε ο Χριστός στο ευαγγέλιο “ήρθα στον κόσμο για να σώσω κάθε άνθρωπο, αμαρτωλό, τελώνη, φαρισαίο, τις πόρνες γυναίκες, τους φτωχούς ανθρώπους”. Έτσι παιδιά μου, εγώ δεν θέλω να κατακρίνω, ούτε να πω την γνώμη μου, αλλά θέλω να είναι όλοι ευτυχισμένοι, όποια κατεύθυνση και αν διάλεξαν…. Αυτό που παρακαλώ, ό,τι αποφασίσετε, προσέξτε τη ζωούλα αυτών των μικρών παιδιών”…… αν έχουν αποφασίσει αυτόν τον δρόμο η Εκκλησία όλους τους αγαπάει και όλους θέλει να τους περιμένει. Η Εκκλησία είναι αγκαλιά, ούτε Πρωτοδικείο, ούτε Δικαστήριο, είναι αγάπη”.

Το βιογραφικό του κ.Θεόδωρου το γνωρίζουμε καλά και το έχουμε αναδείξει πολλές φορές εδώ. Ο οικουμενισμός είναι η αγαπημένη ενασχόληση του Πατρ. Αλεξανδρείας. Δεν υπάρχει αιρετική ομολογία και παραφυάδα που να μην δέχτηκε την πνευματική στήριξη του κ. Θεόδωρου. Μονοφυσίτες, κόπτες, ουκρανοί σχισματοαιρετικοί, παπικοί, ευαγγελιστές, μουσουλμάνοι, ειδωλολάτρες και παγανιστές…μέχρι φτερά και πούπουλα φόρεσε για χάρη μιας ντόπιας αφρικανικής φυλής(3). Αυτή τη φορά όμως ξεπέρασε κάθε προηγούμενο!

Όταν ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος είναι ξεκάθαρος απέναντι στο Α Μ Α Ρ Τ Η Μ Α της ομοφυλοφιλίας λέγοντας ότι “μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι”. (Α Κορινθ. 6,9), ο Ιερός Χρυσόστομος την ονομάζει “κολοφώνα των κακών”, ο Μέγας Βασίλειος την θεωρεί ως “κτηνώδες αμάρτημα”, ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης την χαρακτηρίζει “παρά φύσιν”, τότε γιατί ο κ.Θεόδωρος δεν θέλει να πει την γνώμη του και θεωρεί ότι αν ομολογήσει τα αυτονόητα όπως οι Άγιοι Πατέρες μας, αυτό αποτελεί κατάκριση;

Ομολογώντας τον Λόγο της Αλήθειας και του Ευαγγελίου, έτσι όπως μας παραδόθηκε από τους Αγίους Πατέρες μας, δεν κατακρίνουμε αλλά βοηθάμε τον συνάνθρωπό μας να γνωρίσει την Αλήθεια, να έρθει σε μετάνοια και μέσω της εξομολόγησης να σώσει την ψυχή του. Υπό το πρίσμα της Αγίας Γραφής η ομοφυλοφιλία είναι αμάρτημα και είναι από τα πάθη που εισήγαγε η ειδωλολατρία. Ο Απόστολος Παύλος μιλάει σκληρά και ωμά γι’ αυτό το καταστροφικό πάθος άρα κι εμείς οφείλουμε να μεταφέρουμε τα λόγια του Ευαγγελίου αυτούσια. Είναι αυτό κατάκριση;

Όταν στην Παλαιά Διαθήκη αναφέρεται ότι ο Θεός «εποίησεν τον άνθρωπον άρσεν και θήλυ» (Γέν. 1, 27-28), ο κ.Θεόδωρος γιατί δεν στηλιτεύει την αμαρτία της ομοφυλοφιλίας ως οφείλει και να τιμήσει το σχήμα και την θέση του; Αυτό δεν υποχρεούται να πράξει ένας ορθόδοξος επίσκοπος; Το παρά φύσιν δεν νομιμοποιείται στα μάτια του Κυρίου μας όσα νομοσχέδια κι αν ψηφιστούν από τον Καίσαρα κι αυτό οφείλει να το τονίσει ένας ορθόδοξος Ιεράρχης. Ο ρόλος της Εκκλησίας είναι ξεκάθαρος. Εκτός από ποιμαντικός και θεολογικός είναι να σώσει τον κόσμο από την αμαρτία, να ανορθώσει τον πεσμένο άνθρωπο και να μην πολλαπλασιαστεί η αμαρτία.

Η Εκκλησία, ενώ σέβεται και αγαπά όλους τους πλανεμένους και αμαρτωλούς, κατά το παράδειγμα του Κυρίου μας, δεν μπορεί να αποδεχθεί την ομοφυλοφιλία, ως μία φυσιολογική επιλογή και ένωση και δεν πρέπει να χαϊδεύει τα αυτιά των πιστών της. Πρέπει να διδάσκει το Θείο Λόγο και να περιμένει τους αμαρτωλούς να μετανοήσουν. Μπορεί όντως να είναι “αγκαλιά και αγάπη” όπως λέει ο κ.Θεόδωρος αλλά αν δεν μιλήσεις ξεκάθαρα στον πιστό και να του πεις ότι αυτή η επιλογή του είναι καταστροφική και ολέθρια για την ψυχή και το σώμα του, τότε τον αφήνεις να βουλιάζει στο βούρκο και την άβυσσο.

Αν πράγματι σκέφτεται “την ζωούλα των μικρών παιδιών” τότε θα πρέπει να μιλήσει σ’ αυτούς που θέλουν να τα υιοθετήσουν και να τους ξεκαθαρίσει ότι η αναίσχυντη μίξη τους είναι διαστροφή, ηθική κατάπτωση, παράνομη και αφύσικη κι ότι μόνο η αγάπη δεν αρκεί για να μεγαλώσει σωστά και κατά Θεό ένα παιδί. Εκτός από την “ζωούλα των μικρών παιδιών”, πρωτίστως θα πρέπει να σκεφτεί την ψυχή τους. Χρειάζονται σωστά και υγιή πρότυπα και φυσικά αυτό μόνο ο πατέρας και η μητέρα μπορούν να του τα δώσουν. Άλλος ο ρόλος της μητέρας και άλλος ο ρόλος του πατέρα. Η ανθρωπότητα έτσι δημιουργείται και μεγαλώνει εδώ και τόσα χρόνια. Ποιοι είμαστε εμείς που θα ανατρέψουμε τους νόμους της φύσης και θα νομιμοποιήσουμε τον σοδομισμό;

Ε ναι, λοιπόν, και την γνώμη σας θα πείτε(η οποία θα στηρίζεται στο Θείο Λόγο), και θα κρίνετε το παρά φύσιν, και ελεγκτικό λόγο θα αρθρώσετε, και θα τονίσετε ότι αυτός ο δρόμος που επέλεξαν είναι αμαρτία και οδηγεί στον όλεθρο, και ότι όταν φύγει ο φόβος του Θεού όλα γίνονται άνω-κάτω. Και για επιτίμια θα μιλήσετε, και αυστηροί θα γίνετε γιατί εδώ έχουμε να παλέψουμε με το χειρότερο αμάρτημα μετά την αίρεση.

Σταθείτε στο ύψος σας και συνειδητοποιείστε επιτέλους ποια είναι η θέση σας γιατί στο μέλλον θα έρθουν κι άλλες τέτοιες προκλήσεις-ίσως και χειρότερες-και δεν πρέπει να λυγίσετε και να υποκύψετε. Γιατί αν πράξετε το αντίθετο τότε θα δείτε τον Τριαδικό Θεό να γίνεται δικαιοσύνη κι όχι μόνο αγάπη και θα έχουμε τα αποτελέσματα των Σοδόμων και των Γομόρων. Και κυρίως σταματήστε να παρερμηνεύετε το Ευαγγέλιο κατά το δοκούν κηρύσσοντας και δημιουργώντας καινούριο. Ο Λόγος του Κυρίου είναι αναλλοίωτος εις τον αιώνα του αιώνος.

2 σχόλια:

  1. Ουδέποτε συνέβαινε ιστορικώς στα άρθρα της "Ομολογίας Πίστεως" προηγούμενων ετών, ούτε στις εκπομπές στο ραδιόφωνο "Έκφραση" ούτε βέβαια στην έντυπη εφημερίδα "Φύλακες της εεοντισσρς (νεότατες και πανέμορφες που προκαλούν τον θαυμασμό των ανδρών), ρθοδοξίας" να αρθρογραφούν γυναίκες κηρύσσοντας τον θείον λόγον σε άντρες αναγνώστες και δή σε κληρικούς. Και μάλιστα γυναίκες επιπλήσοντάς τους, τους άντρες επισκόπους. Άσχετο αν εν προκειμένω έχει δίκαιο
    ή άδικο η αρθρογράφος, άθρο ειδήσεως θα μπορούσε να είναι, "είδα τον τάδε επίσκοπο να λέει αυτό", μέχρις εκεί σωστά ως μαγνητόφωνο ή βιντεοκάμερα ή αυτόπτης μάρτυς σωστά μας τα περιγράφει, με τον τρόπο ως μητέρα με το γυναικείο και μητρικό φίλτρο, αλλά όχι και... γυνή να διδάσκει δογματικά θέματα σε άντρες ότι ..."ο λόγος του Θεού είναι έτσι κι έτσι" (που και πάλιν στο άρθρο σαφώς δεν παρατίθενται όλα τα εδάφια της Καινής Διαθήκης). Είδαμε ποτέ γυναίκες, ή και την Μητέρα του Κυρίου να κηρύσσουν ή να παρεμβαίνουν σε θέματα που είχαν εγερθεί στην Εκκλησία; . Ο λόγος του Θεού είναι σαφής, ούτε καν δημόσια παρεμβάσεις γυναικών για ερωτήματα, "να απευθύνεται στον άντρα της". Μόνο προφήτισσες, εκτάκτως και μόνον διακόνισσες (καθαριότητα αιθουσών συνάξεων, φιλανθρωπικές προσφορές, πλύσιμο και μαντάρισμα ρούχων του Κυρίου και των αποστολών, μαγείρεμα για τους ιεραποστόλους, κατήχηση των τέκνων τους και νεανίδων σε κατηχητικά... Αυτά διδάσκει η Γραφή για γυναίκες)! Πλην όμως... Ιστοσελίδες, μοναστήρια, γερόντισσες, ιστολόγια, ιερατικές συνάξεις με ομιλήτρια γερόντισσες (κατ' όνομα, και νεαρές και όμορφες) να κηρύττουν σε ακροατήριο κληρικών και επισκόπων ανδρών, καθηγήτριες σε θεολογικές σχολές να διδάσκουν δόγματα σε άνδρες κληρικούς και μελλοντικούς επισκόπους, έτι εν λείπει, γυναίκες ιέρειες κι επισκοπίνες. Με εκτίμηση στο ιστολόγιο. Πλην, και με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Φύλακες της Ορθοδοξίας" θα έγραφε το σχόλιο άν ο Δαίμονας που τόσο εμίσησε και πολέμησε την Εφημερίδα, η οποία του συνετάρασσε εκ θεμελίων το σκοτεινό του status το οποίο ο αντίχριστος επιχειρούσε να εγκαταστηση στους κόλπους της εκκλησιαστικής ηγεσίας, και του κλήρου) δέν παρενέβαινε στο κείμενο διά του δαίμονος του πληκτρολογίου. Ευχαριστώντας τον κ. Οδυσσέα, που δημοσιεύει και κάποια από τα σχόλια με τα οποία διαφωνεί, έγραφα ότι ούτε στους Φύλακες ούτε στους άμβωνες εκηρυτταν γυναίκες, ούτε η Παναγία, πλην σήμερον γυναίκες αντί να μιμούνται την εκκλησιαστική σιωπή της μητρός του Κυριου, που δεν κήρυττε, δεν έγραφε επιστολές κι Ευαγγέλια, δέν παρεμβαινε καθόλου στα διοικητικά δογματικά κηρυκτικά και ποιμαντικά της Εκκλησίας, μιμούνται Παύλος Ιωάννην και Πέτρον. Άλλα λέει το Ευαγγέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου