Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΛΟΑΤΚΙ. ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΙΣΧΥΝΗΣ. ΑΙΣΧΟΣ.

 Μία ντροπιαστική -αν και αναμενόμενη- ανακοίνωση με την οποία στέλνουν τα ανήλικα παιδιά από την αγκαλιά του Χριστού, στην αγκαλιά των ΛΟΑΤΚΙ+ εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά τη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου, οι αντιδράσεις στο νομοσχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση δέχεται ως νόμιμη πράξη την τεκνοθεσία ανήλικων παιδιών από ΛΟΑΤΚΙ+ (διότι ο «γάμος» που προβλέπει το ίδιο ν/σ μεταξύ των ΛΟΑΤΚΙ+ δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα διαδικαστικό βήμα, απαραίτητο όμως για να υιοθετούν παιδιά), περιορίζονται στο ότι απλώς αυτό το ν/σ βρίσκει αντίθετη την Ιερά Σύνοδο.

Την ερχόμενη Κυριακή «από άμβωνος» θα διατυπωθεί αυτή η αντίδραση.

Πρόκειται για παράδοση της ελληνικής Εκκλησίας, σε συνθήκες που όχι απλώς αντιστρατεύονται στα πιστεύω της ελληνικής ορθοδοξίας, αλλά πρώτα και κύρια δηλώνουν αποχή αντίδρασης από το έγκλημα της παράδοσης ανηλίκων στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα!

Το ερώτημα είναι: «Τι ψυχή θα παραδώσουν;» αυτοί οι οποίοι από την ηγεσία της Εκκλησίας, αποφάσισαν να παραδόσουν στους ΛΟΑΤΚΙ+ ανήλικα παιδιά που θα τα πάρουν από ορφανοτροφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού; Προφανώς συμφωνούν με τον Υπουργό Υγείας Α.Γεωργιάδη, ο οποίος δήλωσε ότι «δεν είναι κακό να κάνουν οι ΛΟΑΤΚΙ+, τραβεστί κλπ. τα παιδιά τους ΛΟΑΤΚΙ+».

Ούτε μία συγκέντρωση διαμαρτυρίας δεν κάνει η Εκκλησία ούτε ένα σχετικό μέτρο όπως πχ την άρνηση βάφτισης παιδιών απο ομοφυλόφιλα ζευγάρια ή της άρνησης εισόδου στο σώμα της Εκκλησίας, αυτών που οδηγούν τα ανήλικα παιδιά στα «δίχτυα» ατόμων, τα οποία θα τα οδηγήσουν καταρχήν στον κοινωνικό απομονωτισμό και κατά δεύτερον σε συμπεριφορές που αποκλίνουν από τη διδασκαλία του Χριστού και των όσων αποδέχεται η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.

Σημειώνεται ότι ο περίφημος «γάμος» των ΛΟΑΤΚΙ+, είναι ένα καθαρά διαδικαστικό ζήτημα, αφού το σύνολο των σχέσεων μεταξύ των ΛΟΑΤΚΙ+ που επιθυμούν να «παντρεύονται», έχει ρυθμιστεί με το Σύμφωνο συμβίωσης. Άρα ο όλος σχεδιασμός δεν γίνεται για να «παντρεύονται» οι ΛΟΑΤΚΙ+, αλλά για να αποκτήσουν το δικαίωμα τεκνοθεσίας ανήλικων παιδιών.

Κάτι που έχει πολύ επιμελώς αποκρυβεί απο την κυβέρνηση, η οποία μιλάει για ίσα δικαιώματα και άλλα τέτοια φληναφήματα, ενώ δεν τέθηκε ποτέ ζήτημα ίσων δικαιωμάτων που λέει η κυβέρνηση.

Πιο συγκεκριμένα στη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου που διήρκησε περίπου πέντε ώρες τα μέλη του Σώματος της Ιεραρχίας, αποφάσισαν, να σταλούν επιστολές προς τους βουλευτές και να διαβαστεί στους ναούς στις 4 Φεβρουαρίου, εγκύκλιος με τις θέσεις της Εκκλησίας και να μοιραστεί σχετικό φυλλάδιο για τους ΛΟΑΤΚΙ+.

ΑΠΟ ΤΟ PRONEWS

5 σχόλια:

  1. ΩΔΥΝΕΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΤΕΚΕΝ ΜΥΝ
    Μας ανακοίνωσε σήμερα η Ιερά Σύνοδος το αυτονόητο δηλ.ότι δεν αποδέχεται τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών.
    Δεν μας είπε όμως ποια είναι η θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας για την ομοφυλοφιλία;;
    Μήπως είδατε κάπου στην ανακοίνωση την λέξη ΑΜΑΡΤΙΑ;
    Μήπως διαβάσατε κάποιο Ευαγγελικό λόγο ή την ξεκάθαρη θέση του Αποστόλου Παύλου για την ομοφυλοφιλία;;;Εκείνα τα Σόδομα και Γόμορα πολύ γρήγορα δεν ξεχάστηκαν;;
    Δεν μας είπαν οι Άγιοι Πατέρες πως θα αντιμετωπίσουν το θέμα της βάπτισης υιοθετημένων παιδιών από ομόφυλά ζευγάρια; Θα εκδίδουν πιστοποιητικό βάπτισης με ονόματα γονέων; Τα υπάρχοντα σήμερα πιστοποιητικά βάπτισης απαιτούν την αναγραφή του ονόματος πατέρα ή μητέρα. Αυτοί θα εκδώσουν νέα πιστοποιητικά βάπτισης όπου θα αναγράφονται οι όροι γονέας 1 και γονέας 2.
    Θα δέχονται με τιμές και δόξες στους ορθόδοξους ναούς όσους βουλευτές ψηφίσουν τον νομοσχέδιο αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί δέν τους άρεσε η ανακοίνωση της Ιεραρχίας; Δέν ανέγνωσα την γραπτή ανακοίνωση, θεωρώ όμως αυτονόητο ότι θα υπάρχουν οι παραπομπές στην Αγία Γραφή, αναφορά στα Σόφομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .
    Εξ ορισμού ομοφυλοφιλία είναι η σεξουαλική έλξη ή η σεξουαλική συμπεριφορά μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου. ... Διαβαζω και παραθέτω κείμενο και μετάφραση
    Ματθ. 5,27 Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐ μοιχεύσεις.
    Ματθ. 5,27 Ηκούσατε ότι ελέχθη στους αρχαίους· να μη μοιχεύσης.

    Ματθ. 5,28 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα πρὸς τὸν ἐπιθυμῆσαι αὐτὴν ἤδη ἐμοίχευσεν αὐτὴν ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ.

    Ματθ. 5,28 Εγώ όμως σας λέγω ότι καθένας, ο οποίος βλέπει γυναίκα με την πονηράν επιθυμίαν προς αμαρτίαν, ήδη με την εμπαθή αυτήν ματιάν διέπραξε την αμαρτίαν της μοιχείας μέσα εις την ακάθαρτον καρδίαν του. Διαβαζω και ερωτώ αν πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα πρὸς τὸν ἐπιθυμῆσαι αὐτὴν ἤδη ἐμοίχευσεν ΤΙ ΕΚΑΝΕ πᾶς ὁ βλέπων ΑΝΤΡΑ πρὸς τὸν ἐπιθυμῆσαι ΑΥΤΟΝ ? Και για τα ματάκια και τα χεράκια που σκανδαλίζουν ? Τι μας λέει ο Κύριος? Τι λεει Προς Ρωμαίους 1:24-27) ? Διὸ παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ θεὸς ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν εἰς ἀκαθαρσίαν τοῦ ἀτιμάζεσθαι τὰ σώματα αὐτῶν ἐν [b]αὐτοῖς, 25 οἵτινες μετήλλαξαν τὴν ἀλήθειαν τοῦ θεοῦ ἐν τῷ ψεύδει, καὶ ἐσεβάσθησαν καὶ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει παρὰ τὸν κτίσαντα, ὅς ἐστιν εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν.

    26 Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας· αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν, 27 ὁμοίως τε καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσιν τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες. και τι Α’ Κορινθίους 6:9-10 ? Α Κορ. 6,9 ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται

    Α Κορ. 6,9 Η δεν γνωρίζετε, ότι όσοι διαπράττουν αδικίας, δεν θα κληρονομήσουν την βασιλείαν του Θεού; Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ούτε αρσενοκοίται

    Αλλά ποιός έχει σύνοδος και ποιός επίσκοπος έχει την τόλμη να διδάξει την διδαχή του Κυρίου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περίμενα επιπλέον να αναφέρεται γραπτώς στο ανακοινωθέν της Ιεραρχίας ότι η ομοφυλοφιλία είναι σοβαρότατη αμαρτία, παρά φύσιν, να υπάρχουν σχετικές παραπομπές και χωρία της Βίβλου, που καταδικάζουν έντονα την ομοφυλοφιλία, να αναφερθεί η τιμωρία από τον Θεό, σωματική στην Π.Δ. και πνευματική για τους αμετανοήτους στην Κ.Δ. και να τονίζεται ότι για αυτό το λόγο δέν πρέπει να επιτρέψει η Εκκλησία που στην Ελλάδα ταυτίζεται με την ίδια την κοινωνία (ο πιστός κλήρος και χριστιανικός λαός απαρτίζουμε την Κοινωνία) και βάσει Συντάγματος έχουμε δικαίωμα να απαιτούμε να ψηφίζονται Νόμοι που δεν φτύνουν τη Χριστιανική Ηθική. Δηλαδή ΔΕΝ ανήκει η ιερή λέξη γάμος σε ζεύγη ομοφυλόφιλων, υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης, κυρίως όμως δεν πρέπει να επιτραπεί σε λ.χ. ζεύγος δύο ανδρών, να αναθρέφουν παιδιά. Δέν είναι το Εκκλησιαστικό επιχείρημα αυτό που τονίζεται, η ανάγκη πατέρα και μητέρα, διότι επιτυχώς αναθράφηκαν παιδιά από ορφανοτροφεία, χήρες, χήρους, διαζευγμένους σε μονογονεϊκές οικογένειες κλπ. συνεπώς καταπίπτει. Το Εκκλησιαστικό βάσει Χριστιανικής Ηθικής επιχείρημα είναι ότι εφόσον η ομοφυλοφιλική σχέση είναι σοβαρή αμαρτία τα αθώα ανήλικα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μην ανατρέφονται ανάμεσα σε ένα ζεύγος δύο λ.χ. αντρών. Έχει ευθύνη η Εκκλησία, τα παιδιά θα ζητήσουν ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρόη Παντελίδου: Θέσπιση γάμου από πρόσωπα ίδιου φύλου είναι αντισυνταγματική. Με τον τίτλο αυτό στο βίντεο, η καθηγήτρια Νομικής ΔΠΘ κα Ρόη Παντελίδου, η πλέον ειδική ως καθηγήτρια Νομικής του Δημοκριτίου Πανεπιστημίου Θράκης, σε βίντεο στο κανάλι Έθνος - youtube αναλύει ότι η θέσπιση "γάμου" μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου είναι αντίθετη με το Σύνταγμα, το οποίο ορισμένες παραδοχές για τον ορισμό γάμου: Οπως κατά το Σύνταγμα ο θεσμός του γάμου είναι από άτομα δύο κι όχι τρία ή περισσότερα, είναι θεσμός ισόβιος που δέν λύεται αυθαίρετα από τον ένα εκ των δύο, έτσι κατά το Σύνταγμα γάμος είναι η ένωση δύο ατόμων διαφορετικού φύλου. Είναι δηλαδή, κατά την Επιστημονική τοποθέτηση της καθηγήτριας Νομικής, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ η θεσμοθέτηση γάμου από άτομα ίδιου φύλου. Αυτό το θέτει άραγε η Ιεραρχία της Εκκλησίας, η οποία θα έπρεπε να δηλώσει ευθαρσώς ότι το Σύνταγμα της Ελλάδος αναπτύσσεται εις το όνομα της αγίας ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος συνεπώς ο Νομοθέτης οφείλει σεβασμό στο Ευαγγέλιο που είναι θεόπνευστο, λόγος θεού, λόγος και θέληση κι εντολές της αγίας Τριάδος δηλαδή, ο νομοθέτης οφείλει σεβασμό στην Εκκλησία τόσο ως διοίκηση και διαποίμανση (ιερά Σύνοδος) όσο και ως Ορθόδοξος λαός της Ελλάδος, που έχει το Δικαίωμα από το Σύνταγμα να ζει σε μια Κοινωνία που δεν καταπατώντας κατάφορα τα ανθρώπινα δικαιώματα του προς υιοθεσία ανηλίκου παιδιού, που κανείς δεν έχει δικαίωμα να του επιβάλει να ανατραφεί σε περιβάλλον δύο ανδρών η δύο γυναικών που έχουν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ τους. Τι ορότυπα και ποια διαπαιδαγώγηση θα πάρει το παιδί; Ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου