Αναιρώντας σύγχρονες εσχατολογικές
πλάνες κ.α (Δ)
Έρευνα: Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου
Αθανασίου (χημικού)
Σημείωση. Επειδή το τελευταίο κείμενο της M.RELF του -Γ-
μέρους εκ παραδρομής δεν δημοσιεύτηκε ολόκληρο, επαναλαμβάνουμε την δημοσίευση:
«Προς
το σκοπό αυτό εντείνουν τις προσπάθειές τους τραπεζίτες, εκδοτικές εταιρίες
Καρτών, τεχνικοί υπολογιστών και ηλεκτρονικοί, έτσι ώστε να κατορθώσουν να
παραγάγουν τη Μια Κάρτα και τον Ένα Κώδικα που θα είναι υπεράνω των διαφορών
που υπάρχουν σήμερα στις διεκπεραιώσεις και στα διάφορα συστήματα
επαληθεύσεων. Για λόγους οικονομίας, υποψιάζομαι ότι η Παγκόσμια Κάρτα θα
είναι μια Κάρτα με Μαγνητική Ταινία και Γραμμωτό κώδικα. Εφόσον το Σύστημα,
κάποια μελλοντική στιγμή, θα πέσει στα χέρια της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, θα
πρέπει να αναμένουμε ένα Γραμμωτό Κώδικα που θα έχει ενσωματωμένο μέσα του
Χάραγμα, τον αριθμό του ονόματος του Θηρίου (Αποκάλυψη 14:11)». «Εδώ
θα χρειασθεί σοφία και γνώση, για να μπορέσει κανείς να διακρίνει αυτήν την
πλάνη του τέλους-του-αιώνος. Μην περιμένετε πως θα είναι ολοφάνερη. Μήτε και
να νομίζετε πως οι απλοί άνθρωποι θα σταθούν ικανοί να τη δουν, να την
κατανοήσουν ή να πιστέψουν σ' αυτήν ... "Και ουδείς εκ των ασεβών θέλει
νοήσει· αλλ' οι συνετοί θέλουσι νοήσει" (Δανιήλ, 12:10). Θυμηθείτε τα
λόγια του Ιωάννη, ότι χρειάζεται σοφία και νους για να "λογαριάσει"
κανείς τη χρήση του "666", πράγμα που θα μας οδηγούσε στη λύση
(Αποκάλυψη, 13:18). Κρατηθείτε μακριά από εκείνους (είτε ιερείς, είτε
θεολόγους) που εξακολουθούν να προβάλλουν τον αριθμό "666" ως απλή
σύμπτωση των υπολογιστών ή ως δεισιδαιμονία! Η "ενέργεια πλάνης"
τους έχει εξαπατήσει (ΙΙ Προς Θεσσαλονικείς, 2:11). Προσευχηθείτε για όσους
διακηρύσσουν ότι "μην ασχολείσαι", “δεν πειράζει ο
αριθμός"...Αυτά ακριβώς τους υπαγορεύει ο Διάβολος να
κηρύξου.Προσευχηθείτε στο Θεό να αφαιρέσει τις παρωπίδες από τα μάτια τους. |
Η εγκύκλιος του έτους 1997 ως επιχείρημα των
Αντιχριστολόγων
Oι σύγχρονοι Αντιχριστολόγοι
εμφανίζουν μία συνοδική γνωμοδότηση της Κρατικής Εκκλησίας του
έτους 1997, προκειμένου να τεκμηριώσουν τις απόψεις τους.
«... ο αριθμός 666, από την
αναφορά του στην Αποκάλυψη, είναι καθιερωμένος σαν ο αριθμός του
Αντιχρίστου. Και συνεπώς δεν είναι δυνατό ο Χριστιανός να αδιαφορεί για
την ηθελημένη και συστηματική εισαγωγή αυτού του αριθμού στη ζωή του·
και εν προκειμένω στη ζωή του Ελληνικού Έθνους...». (2626 /7- 4 -/97
Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ). |
Υπάρχει όμως κι άλλη του 1999 η οποία ή τους διέφυγε οπότε ως
απληροφόρητοι είναι αναξιόπιστοι και άρα επικίνδυνοι ή το χειρότερο ψεύδονται, στην περίπτωση που την γνωρίζουν και συνεχίζουν να μιλούν μόνο για την απόφαση του 1997 αποσιωπώντας την απόφαση του 1999. Λέει η απόφαση αυτή του έτους 1999 στην παράγραφο 3,
''αρκείται η ιερά
σύνοδος στις δηλώσεις των αρμοδίων φορέων ότι δεν υπάρχει στο σύστημα μπαρ
κόουντ ο αριθμός 666''. Γνωμοδότηση με αριθμό πρωτοκόλου 6240, 21
δεκεμβρίου 1999. |
Υπάρχει σφράγισμα πριν το Χάραγμα;
Πουθενά Η Εκκλησία στα κείμενα της δεν μας λέει ότι θα υπάρξει
σφράγισμα πριν την έλευση του αντιχρίστου. Στην Αποκάλυψη, προ του 13ου
κεφαλαίου, δεν υπάρχει πουθενά αναφορά για σφράγισμα συνοδεία αρνήσεως Χριστού
και βαπτίσματος.
Οι προτεστάντες πρώτοι το 1970, εισήγαγαν αυτήν την ερμηνεία,
ότι πρώτα θα σφραγιστεί ο κόσμος και μετά θα έρθει ο αντίχριστος, μετά κάποιοι
αγιορείτες το υιοθέτησαν και όχι μόνο, κατόπιν όπως όλες οι αιρέσεις εξαπλώθηκε
και πολλοί μιλούν ανάποδα από την Αποκάλυψη και λένε πρώτα το σφράγισμα θα
γίνει και μετά ο αντίχριστος θα έρθει!
Αν ήταν έτσι, ποιο το νόημα να έρθει ο αντίχριστός αφού θά έχουν
σφραγιστεί οι άνθρωποι πριν έρθει; Επιπλέον σε ποιου το όνομα θα σφραγίζονται
αφού ακόμη δεν έχει εμφανιστεί καν ο αντίχριστος; Ο αριθμός χξστ-666
σύμφωνα με τους ερμηνευτές πατέρες θα είναι το άθροισμα που θα προκύπτει από τα
γράμματα του ονόματος του αντιχρίστου. Αφού ακόμη δεν γνωρίζουμε το
όνομα του αντιχρίστου, στο όνομα ποιου γίνεται το σφράγισμα;
Η ίδια η Αποκάλυψη στο 13ο κεφάλαιο της ξεκινά με την δημόσια
εμφάνιση του θηρίου, αντιχρίστου όπως επικράτησε να λέγεται, και καταλήγει με
το σφράγισμα το οποίο θα συνοδεύεται από προσκύνηση ειδώλου του θηρίου.
Δεν ξεκινά με το σφράγισμα και μετά έχουμε προσκύνηση ειδώλου
και εμφάνιση θηρίου όπως λένε οι προτεστάντες εσχατολόγοι. Κάτι το οποίο
λένε, διότι αυτοί πιστεύουν ότι θα γίνει η αρπαγή στον ουρανό των
εκλεκτών πριν έρθει ο αντίχριστος και για αυτό άλλαξαν την σειρά των γεγονότων
και έβαλαν πριν το θηρίο, το σφράγισμα του. Για να στηρίξουν το δόγμα τους περί
αρπαγής, ότι δήθεν στηρίζεται στο σφράγισμα και για να μην σφραγιστούν οι
εκλεκτοί θα αρπαγούν στον ουρανό πριν έρθει το θηρίο. Παρερμηνεία χειρίστης
μορφής.
Αλλά ας δούμε ορισμένοι Άγιοι πως ερμηνεύουν ορθώς το Ιερό κείμενο και όχι όπως οι πλανεμένοι προτεστάντες.
Ο άγιος Ιππόλυτος ερμηνεύει το
κείμενο συμφωνώντας με άλλους αγίους της Εκκλησίας μας. Στο βιβλίο του ''Περι
συντελείας'' στο κεφάλαιο 28, λέγει ξεκάθαρα ότι ο αντίχριστος στην δεύτερη φάση
της παγκόσμιας κυριαρχίας του, θα δώσει το χάραγμα του στα δεξιά χέρια
ή στα μέτωπα όσων τον προσκυνήσουν. Ο άγιος δεν μιλά για προχαράγματα
και σατανικά σύμβολα που δια μαγείας θα αφαιρούν το βάπτισμα από όσους τα έχουν
στη τσέπη τους ή στη θήκη του αυτοκινήτου τους, αλλά για πρόσωπο που θα
δώσει χάραγμα στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο με την βία, αφού το προσκυνήσουν σαν
θεό. Αυτά λέγει ο άγιος Ιππόλυτος, όμως άλλα υποστηρίζουν οι προτεστάντες
εσχατολόγοι και όσοι Ορθόδοξοι από άγνοια υιοθέτησαν τις θέσεις τους.
Επίσης στο ''Περί Χριστού και Αντιχρίστου'', στο κεφάλαιο 49, ο άγιος Ιππόλυτος πάλι λέγει, ότι ο αντίxριστος θα δώσει το χάραγμα του αφού πρώτα θα κάνει το είδωλο του να μιλήσει.
Εφόσον οι εσχατολόγοι έλεγαν
κάποτε ότι ο ΑΦΜ, και αργότερα ο ΑΜΚΑ και εσχάτως λέγουν ότι η νέα ταυτότητα
αποτελούν άρνηση βαπτίσματος για όποιον τα παραλάβει, είναι χαράγματα δηλαδή,
πώς δόθηκαν αυτά αφού δεν έχουμε έναν παγκόσμιο ηγέτη που να μας ζήτησε να τον
αναγνωρίσουμε σαν θεό και ούτε είδαμε κάποιο είδωλο του να μιλάει όπως μας
ερμηνεύει ο άγιος Ιππόλυτος;
Πιο συγκεκριμένα ο άγιος Ιππόλυτος στο ''Περί Χριστού και
Αντιχρίστου'' έργο του, λέγει ακόμη τα εξής,
α) ο αντίχριστος θα βασιλεύσει μία εβδομάδα, δηλαδή επτά χρόνια, κεφάλαιο 43.
β) από αυτά το πρώτο διάστημα των 1260 ημερών θα κηρύττουν μετάνοια οι προφήτες
Ενώχ και Ηλίας, δηλ. τα πρώτα τρεισήμιση χρόνια, κεφάλαια 43 και 47.
γ) αφού τους σκοτώσει θα αρχίσει ''υψούν εαυτόν και δοξάζειν ως θεόν'',
κεφάλαιο 47.
δ) αμέσως μετά θα δώσει το χάραγμα του.
Τα ίδια υποστηρίζει και στο έργο του ''Περί συντελείας'' σελ. 24 ως 37. Μαζί
του συμφωνεί απολύτως ο Καισαρείας Αρέθας και ο άγιος Οικουμένιος. Όποιος
επιθυμεί να μελετήσει τα έργα τους μπορεί να το διαπιστώσει μόνος του.
Αυτά λένε οι άγιοι, για όποιον θέλει να σκέφτεται ορθοδόξως και να είναι
ορθόδοξος, οι λοιποί ο Κύριος να τους φωτίσει να μην συνεχίσουν να κάνουν κακό
με τις εμμονές τους στο ποίμνιο.
Όσοι θέλουν να διεξάγουν σοβαρή μελέτη, τους παραπέμπουμε στις εξής
πηγές.
1) Καισαρείας Αρέθας, γράφοντας περί του προσώπου του αντιχρίστου,
''άνθρωπος γαρ και αυτός κατ' ενέργειαν του σατανά'' ... P. G. 106, 677.
Επισήμανση, όσοι εσχατολόγοι παρουσιάζουν τον Επίσκοπο
Καισαρείας Αρέθα ως άγιο, ίσως για να δώσουν κύρος στις πλάνες τους,
κάνουν λάθος, δεν υπάρχει εορτή του εν λόγω προσώπου, ούτε κάποια αναφορά του
σε αγιολόγιο τοπικό η μη. Ο Καισαρείας Αρέθας γράφει τα εξής:
''Και τήν ψήφον δέ τού ονόματος τού
θηρίου πανταχού πλατύναι επετηδεύθη, έν τε πράσεσι καί ώναις, ίνα ό μή τούτο επιφερόμενος,
έν ταίς τών αναγκαίων ενδείαις τελευτήση''. |
Τί λέει καθαρά ο πατέρας της Εκκλησίας; Ότι εκείνος που δεν θα
έχει το όνομα του αντιχρίστου δεν θα μπορεί
να επιβιώσει αφού όλες οι δικαιοπραξίες θα γίνονται στο όνομα του,
διότι γράφει,
''ο μη τούτο επιφερόμενος'', όχι ''ο
μη τούτον επιφερόμενος'', δηλ. τον αριθμό. Ούτε
γράφει, ''ο μη τούτη επιφερόμενος'', δηλ. την κάρτα. Οι
προτεσταντίζοντες εσχατολόγοι έχουν κυριολεκτικώς σφάξει συντακτικά και
μεταφραστικά το κείμενο.
Εφόσον μιλά ο Καισαρείας Αρέθας λοιπόν για όνομα και όχι για αριθμό, πρώτα θα
πρέπει να εμφανιστεί το πρόσωπο αυτό που θα έχει όνομα. Ό αριθμός 666 όταν
συμψηφίσουμε τα γράμματα του ονόματός του, σύμφωνα με την ελληνική αρίθμηση, θα
εξάγεται από το όνομα, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη
προσώπου για να υπάρχει και όνομα. Αδύνατον σύμφωνα με το κείμενο
να υπάρχει χάραγμα με τον αριθμό του θηρίου αν δε υφίσταται το θηρίο δημοσίως
και σφραγίζοντας με το όνομα του όλες τις συναλλαγές. Για μελέτη του κειμένου
βλέπε, P.G. 106, 681 AB, Συλλογή εξηγήσεων εις την Αποκάλυψιν.
Επίσης η λέξη ψήφος δεν σημαίνει κάρτα όπως θέλουν να
υποστηρίζουν οι εσχατολόγοι, αλλά εκλογή και αναγνώριση.
-----------------------------------------------------------------------------------
2) Άγιος Οικουμένιος, Ερμηνεία Αποκαλύψεως λόγος Ζ', εκδόσεις Η. C. Hoskier, Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν, σελ. 149.
Απαραίτητη λοιπόν προϋπόθεση σφραγίσματος των ανθρώπων είναι η εμφάνιση του
ανθρώπου αντιχρίστου. Επίσης σφράγισμα δεν θα είναι κάποιο έγγραφο, αλλά
σύμφωνα με κάποιους ερμηνευτές θα είναι ορατό σημάδι, ανεξάληπτο,
στο δέρμα. Άλλοι το ερμηνεύουν πνευματικά ότι θα είναι η αποστασία όσων κάνουν
το θέλημα του σατανά.
Ο Αριθμός 666-χξστ αποβαπτίζει τον χριστιανό;
Η ίδια η Αποκάλυψη στο 13ο κεφάλαιο της ξεκινά με την δημόσια
εμφάνιση του θηρίου, αντιχρίστου όπως επικράτησε να λέγεται, και καταλήγει με
το ΧΑΡΑΓΜΑ το οποίο θα συνοδεύεται από προσκύνηση ειδώλου του θηρίου. Δεν
ξεκινά με το σφράγισμα και μετά έχουμε προσκύνηση ειδώλου και εμφάνιση θηρίου
όπως λένε οι προτεστάντες εσχατολόγοι. Κάτι το οποίο λένε, διότι αυτοί
πιστεύουν ότι θα γίνει η αρπαγή στον ουρανό των εκλεκτών πριν έρθει ο
αντίχριστος και για αυτό άλλαξαν την σειρά των γεγονότων και έβαλαν πριν το
θηρίο, το σφράγισμα του. Για να στηρίξουν το δόγμα τους περί αρπαγής, ότι δήθεν
στηρίζεται στο σφράγισμα και για να μην σφραγιστούν οι εκλεκτοί θα αρπαγούν
στον ουρανό πριν έρθει το θηρίο. Παρερμηνεία χειρίστης μορφής.
Η μεσαιωνική σκοταδιστική εμμονή ότι ο αριθμός
χξστ-666 ή τα τρία 6 διάσπαρτα κάπου, είναι από μόνα τους υπεύθυνα για
την αποβάπτιση ενός Χριστιανού, χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία του
αντιχρίστου και η αναγνωριση του ως θεού, είναι απολύτως αντιβιβλική και
αντιπατερική παραποίηση της εξ αποκαλύψεως αληθείας που μας
παρέδωσαν ο Ευαγγελιστής Ιωάννης και όσοι άγιοι ερμηνευτές του Ιερού κειμένου
του τόλμησαν να γράψουν κάτι.
Να σημειώσουμε επίσης ότι άλλοι πατέρες και ερμηνευτές, μελετούν την
Αποκάλυψη επί του γράμματος του κειμένου και άλλοι συμβολικώς. Άλλοι
παραβολικώς αναλόγως της εποχής και άλλοι ιστορικώς. Δεν υπάρχει απολύτως
ενιαία ερμηνεία της Αποκάλυψης.
Παράδειγμα ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Άνθιμος, 1788-1808, ο οποίος
για τον αντίχριστο λέγει ότι είναι το θηρίο, για το χάραγμα του και τον αριθμό
666 του ονόματος του, λέγει ότι είναι τα δόγματα του και τα
έργα του. Για όσους θέλουν να νικήσουν τον αντίχριστο, λέγει ότι πρέπει να
νεκρώσουν το σώμα με την άσκηση, ότι πρέπει ο Χριστιανός να κάνει τον
εαυτό του εναρμόνια κιθάρα προς υμνολογία Θεού, και να απέχει από τα
διαβλητά σαρκικά πάθη, (Ερμηνεία εις την Ιεράν Αποκάλυψιν, Ανθίμου Πατριάρχου,
Ιεροσόλυμα 1856, σελ. 149).
Ο Πατριάρχης Άνθιμος χαρακτηρίστηκε από τους συχρόνους του, ''Δόξα Της
Εκκλησίας'' και ''Βραβευτής Ορθών Δογμάτων''. Πρέπει λοιπόν όσοι
είναι αυτόκλητοι ερμηνευτές και προφήτες να μελετήσουν αρκετά την Εκκλησιαστική
Ιστορία και την πατερική σκέψη πριν αρχίσουν να μιλούν και να γράφουν, διότι
εκτίθενται και δημιουργούν και ζημία στους πιστούς με τις αντορθόδοξες
και αντιβιβλικές παραμυθολογίες τους.
Η πνευματική ερμηνεία του αριθμού 666.
Ο αριθμός 666, είναι ένας αριθμός συμβολικός και αποκαλυπτικός, τον οποίον μεταφράζει ως εξής ο Άγιος Ανδρέας Καισαρείας.
Ο πρώτος αριθμός
συμβολίζει την παράλογη επιθυμία, δηλαδή την αχαλίνωτη εξάπλωση της ακολασίας
και παντός σαρκικού πάθους, κατά τον έσχατο αιώνα. Ο δεύτερος αριθμός
συμβολίζει άλλα φοβερά πάθη, όπως: την ασυγκράτητη οργή, η οποία θα κυριαρχήσει
στον κόσμο, κατά τους εσχάτους καιρούς. Δηλαδή την έξαψι της μέχρι εγκλήματος
κακίας, τον άνευ ευσπλαχνίας και αιτίας φόνο αθώων ανθρωπίνων υπάρξεων, δηλ.
Βρεφών από την κοιλιά της μητέρας των (εκτρώσεις). Ο τρίτος αριθμός συμβολίζει
άλλα αποκαλυπτικά πάθη, όπως: την παράλογη φαντασία με την οποία θα εξαπατάται
η ανθρωπότης στους εσχάτους καιρούς. Οι άνθρωποι δεν θα μπορούν πλέον να ζήσουν
χωρίς την αυταπάτη του λογικού, διότι μ’ αυτό τον τρόπο ο διάβολος εισχωρεί
ευκολότερα και ανεπαίσθητα στην καρδιά του ανθρώπου. Πριν το τέλος του κόσμου
οι άνθρωποι δεν θα έχουν στην καρδιά των την πνευματική αίσθηση. Δεν θα έχουν
ζήλο πλέον για την εκκλησία, την προσευχή, την ανάγνωση των ψυχωφελών βιβλίων,
τη νηστεία, την εκτέλεση των καλών έργων. Επειδή η καρδιά των θα είναι έρημη
από κάθε ιερό και όσιο, θα ζουν μόνο με τις υλικές αισθήσεις, με τους επαίνους του
κόσμου, για το θεαθήναι στους άλλους, με εγωιστική φαντασία, όπως τα λέγει ο
προφήτης Ησαίας: «Εισήλθεν ο θάνατος ταις θυρίσι (δηλ. από τας αισθήσεις ημών».
Αυτοί που θα απομακρυνθούν από την αληθινή στον Χριστό πίστη θα λάβουν στο
μέτωπο και στα χέρια των, δηλ. στο νου, στη θέληση, στη σκέψη και στα έργα των
το σημείο των τριών ομοίων αριθμών το 666, δηλ. τα πάθη που συμβολίζονται με
αυτά. Θα αιχμαλωτιστούν και στα τρία μέρη της ψυχής από το σατανά, στο νου, στη
θέληση και την καρδιά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν θα κάνουν με το χέρι των και την
καρδιά των το σημείο της νίκης και σωτηρίας, τον Τίμιο Σταυρό, ενώ οι καλοί
χριστιανοί θα τιμούν τον Τίμιο Σταυρό, θα διώκωνται και θα μισούνται από όλα τα
έθνη χάρη του Ονόματος του Χριστού. Αλλά «ο υπομείνας εις τέλος ούτος σωθήσεται
(Πνευματικοί διάλογοι, Εκδόσεις Ορθόδοξος Κυψέλη 131-132,1986).
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….
Πολύ ενδιαφέροντα τα άρθρα πάτερ Δημήτριε. Σε ομιλία του πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου άκουσα να λέει ότι ο αντίχριστος θα βασιλεύσει συνολικά 3,5 χρόνια και όχι 7 χρόνια !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προφητεία της εσχάτης εβδομάδος των ετών του Δαν. 9,27 είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς χρησιμοποιείται απ’ τους Αγίους Ιππόλυτο, Ρωμανό και Βέδα και τον Νικηφόρο Κάλλιστο Ξανθόπουλο, ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της περιόδου δράσης των δύο προφητών, που συμπίπτει με την πρώτη περίοδο της δράσης του Αντιχρίστου και του χρόνου των τρεισήμισι ετών της απόλυτης τυραννικής εξουσίας του Αντιχρίστου. Σύμφωνα μεταξύ της περιόδου αυτούς τους Πατέρες, στους έσχατους καιρούς θα υπάρξει μια « εσχάτη », όπως χαρακτηρίζεται, « εβδομάς ετών ». Το πρώτο μισό αυτής της εβδομάδος θα κηρύξουν οι δύο προφήτες. Στο μέσον αυτής της εβδομά κηρυχθεί ο τελευταίος μεγάλος διωγμός κατά της Εκκλησίας του Χριστού απ’ τον Αντίχριστο. Θα ακολουθήσει η περίοδος της κυριαρχίας του Αντιχρίστου και της « μεγάλης Θλίψεως » το δεύτερο μισό της επταετίας των εσχάτων. Αυτή θα τερματιστεί με την Β΄ Παρουσία του Κυρίου και την συντέλεια του κόσμου
ΑπάντησηΔιαγραφήὉμιλία τοῦ μακαριστοῦ πατρός μας Ἀθανασίου Μυτιληναίου. Ἀπὸ τὴ σειρὰ Κατηχήσεις Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων/Περὶ Ἀντιχρίστου. Δανιήλ κεφ. 7, στιχ. 25 25 καὶ λόγους πρὸς τὸν ῞Υψιστον λαλήσει καὶ τοὺς ἁγίους ῾Υψίστου παλαιώσει καὶ ὑπονοήσει τοῦ ἀλλοιῶσαι καιροὺς καὶ νόμον. καὶ δοθήσεται ἐν χειρὶ αὐτοῦ ἕως καιροῦ καὶ καιρῶν καὶ ἥμισυ καιροῦ. Δανιήλ κεφ. 12, στιχ. 7. 7 καὶ ἤκουσα τοῦ ἀνδρὸς τοῦ ἐνδεδυμένου τὰ βαδδίν, ὃς ἦν ἐπάνω τοῦ ὕδατος τοῦ ποταμοῦ, καὶ ὕψωσε τὴν δεξιὰν αὐτοῦ καὶ τὴν ἀριστερὰν αὐτοῦ εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ὤμοσεν ἐν τῷ ζῶντι εἰς τὸν αἰῶνα, ὅτι εἰς καιρὸν καιρῶν καὶ ἥμισυ καιροῦ· ἐν τῷ συντελεσθῆναι διασκορπισμὸν γνώσονται πάντα ταῦτα. εἰς καιρὸν καιρῶν καὶ ἥμισυ καιροῦ· Ερμηνεία ότι πρόκειται για 3.5 χρόνια. Ακούστε την ομιλία του πατήρ Αθανασίου. www.youtube.com/watch?v=bHPrKJU2jvs. Ακούστε από το 39 λεπτό.
ΑπάντησηΔιαγραφή