Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022

                    ΝΑΤΟΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 

 


Νατοϊκή Εκκλησία κατάντησε η της Ελλάδος, αλλά και οι λοιπές ξετσίπωτες ελληνόφωνες θυγατέρες της πνευματικής Πόρνης Μητρός του Βοσπόρου, που έκλιναν γόνυ στον διάβολο δια της αναγνωρίσεως Ντουμένκο. Πάρα πολύ μεγάλη αμαρτία. Θα δώσουν φρικτό λόγο στον Θεό που αντάλλαξαν την επιφοίτηση του Υπερώου Πεντηκοστής, αντί του πινακίου των ”εξυπηρετήσεων” τους. (Δεν τους έφτανε η ληστρική του Κολυμπαρίου;)

Η Κόλαση έχει ανοίξει ήδη το στόμα της και τους περιμένει με λαχτάρα, σαν το κατοικίδιο που αντιλήφθηκε ότι το αφεντικό του κάτι καλό βγάζει απ την σακούλα για εκείνο.
Δεν υπάρχει μετάνοια. Ποτέ στην ιστορία της η Εκκλησία δεν προσευχόταν για την επιστροφή αιρετικών και προδοτών.

«Αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδώς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καί ἁμαρτάνει ὤν αὐτοκατάκριτος» (Τίτος 3 10-11)

«εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε· 11 ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (Β’ Ιωάννου,10)

Άλλο πράγμα προδοσία-αίρεση, και άλλο αμαρτία, γι’ αυτό και η Εκκλησία ποτέ δεν προσευχήθηκε ούτε για το πονηρό ζεύγος Ανανίου και Σαφπείρης, αλλά ούτε και τους τέλεσε κατόπιν, τα καθιερωμένα μνημόσυνα που δικαιούνται όλα τα βαπτισμένα μέλη της.

Πώς ήταν θα δυνατόν να τους έψαλε το: ”Μετὰ πνευμάτων δικαίων τετελειωμένων”;
Η νεκρώσιμη ακολουθία, καθώς και του Μνημοσύνου, έχει ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ για τα ΥΓΙΗ μέλη της Εκκλησίας.

Υποτίθεται ότι ΔΕΝ θα συμβεί ποτέ μέλος της Εκκλησίας που την πρόδωσε, να τελεστεί υπέρ αυτού, ΟΥΤΕ η Κηδεία του, ΟΥΤΕ Μνημόσυνο του, διότι η Εκκλησία ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ότι θα τους έχει προλάβει η ΚΑΤΑΔΙΚΗ τους από Σύνοδο.

Ο ακαριαίος λοιπόν, θάνατος του πονηρού εκείνου ζεύγους, είχε θέση ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ. Αυτός ήταν ο λόγος που η Εκκλησία ΔΕΝ τους τέλεσε ούτε την Κηδεία τους, ούτε και τα Μνημόσυνα τους…

Αν σήμερα ΔΕΝ φτάνουν σε Συνοδικό δικαστήριο οι Παραβάτες της Πίστεως τόσο επί του Ουκρανικού που είναι κανονικό θέμα Πίστεως (αφού μνημονεύονται ΚΑΘΑΙΡΕΜΕΝΟΙ), όσο και επί του Κολυμπαρίου, και τελικά όλοι αυτοί πεθαίνουν ως ΕΝΕΡΓΑ μέλη της Εκκλησίας, και έτσι, τους διαβάζονται και η Νεκρώσιμη ακολουθία και τα Μνημόσυνα τους, αυτό είναι ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ.
Αλλά γι’ αυτό δεν ευθύνεται η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, παρά οι τοπικές ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΕΣ μέσα στην ιστορία που ενεργούν έτσι.

ΣΥΝΕΠΩΣ:
Έχουμε αμαρτίες, ή έχουμε πιο σοβαρές πτώσεις από τον συνήθη ”μέσο όρο”;
Μην απογοητευόμαστε. Μπορεί και να την γλυτώσουμε. Μέγα το έλεος του Θεού.
Είμαστε όμως προδότες; Μαύρα τα κόλλυβά μας από τώρα, και ας είμαστε μέλη της Εκκλησίας…

Όσο για το «Υπέρ της των πάντων ενώσεως», μόλις και ανάγκη να πούμε για όσους αδελφούς τυχόν δεν το γνωρίζουν, ότι ο Ιερός συγγραφεύς της Θείας Λειτουργίας αναφέρεται σε τυχόν διαταραγμένη ΕΙΡΗΝΗ μεταξύ Εκκλησιών, και όχι μια διαταραγμένη ΕΙΡΗΝΗ με τους Αιρετικούς, διότι δεν είναι δυνατόν η έξοδος τους από την Εκκλησία να προξενεί διατάραξη της ΕΙΡΗΝΗΣ της Εκκλησίας! Δηλαδή, όταν οι Θεοφόροι Πατέρες καταδίκαζαν Αιρετικούς, είχαν κατόπιν οι Άγιοι αυτοί, απωλέσει την ΕΙΡΗΝΗ τους; Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου