Ούτε
Αγία έχουμε,
ούτε Σοφία.
Το κείμενο αυτό
αναρτήθηκε στο facebook από τον κ. Γιώργο Παπαδόπουλο Τετράδη. Λίγο αργότερα,
αφαιρέθηκε και σε νέα του ανάρτηση ο δημοσιογράφος έγραψε τα
εξής: «Καταγγελλω οτι το facebook κατεβασε το κειμενο μου για την
Αγία Σοφία γιατί παραβιάζει λέει τους όρους της κοινότητας με εκφρασεις …
μισους!». Ακολουθεί το αρχικό του άρθρο.
Ούτε Αγία
έχουμε, ούτε Σοφία.
Γράφει ο
Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης
Αφού οι Έλληνες
έχουν αποκοπεί από τις ρίζες τους, Κνωσσό, Μυκήνες, Απέλλα, Ακρόπολη, Αγιά Σοφιά, με
την αρρωστημένη δήθεν μαρξιστική υποκουλτούρα, που έχει εξοβελίσει την ιστορικά
τεκμηριωμένη συνέχεια του έθνους τους από τα σχολεία και τα ΑΕΙ, κάθε
βάρβαρος γείτονας μπορεί να τους φτύνει ανενόχλητος.
Και να τους φτύνει ο πιο απολίτιστος λαός του κόσμου, που στα 600 χρόνια
παρουσίας στην κατακτημένη περιοχή που ζεί δεν έχει παράξει ΟΥΤΕ ΕΝΑ
δείγμα πολιτισμού, ζώντας στα αρχιτεκτονήματα των λαών που κατέσφαξε,
αντιγράφοντάς τα, πλέκοντας, γνέθοντας, ζωγραφίζοντας αυτά που έκλεψε από τους
αυτόχθονες και τους γείτονες που κατέσφαξε, και προσευχόμενος στα ακριβή
αντίγραφα των ναών που εσύλησε. Παρουσιάζοντάς τα για δικά του.
Ο πιο βάρβαρος εν ζωή λαός του πλανήτη, που ζεί με τη βία και για τη βία σε βάρος όλων των
γειτόνων και των αυτοχθόνων, που δεν έχει
μάθει ποτέ τι θα πεί δημοκρατία και που ζεί σε μια διαρκή στρατοκρατική
δικτατορία επί 600 χρόνια, αντιμετωπίζεται
από τις δειλές, ανάξιες, φοβικές Ελληνικές κυβερνήσεις σαν άκακο αρνί ή σαν
γιγαντιαίος λύκος, ενώ δεν είναι παρά ένα συνονθύλευμα θρασύδειλων, που
υποχωρεί τρέχοντας κάθε φορά που βρίσκει μπροστά του λαούς και στρατούς
οργανωμένους και αποφασισμένους. Ένας λαός μοναδικός που μισείται
από όλους ανεξαιρέτως τους γείτονές του, από όλους τους Άραβες και από
όλους τους ομόθρησκούς του πλήν Πακιστανών.
Αυτός ο λαός
και οι ηγέτες του, που καταλαβαίνουν και σέβονται μόνο μία γλώσσα, αυτή της
πυγμής, αντιμετωπίζονται ως φόβητρα από τις δειλές και ανάξιες ελληνικές
κυβερνήσεις. Οι οποίες
ξερριζώνουν τα ελληνόπαιδα από τις πατριωτικές τους ρίζες, υποτάσσοντας την
παιδεία στα σχολεία και στα πανεπιστήμια σε ένα τυφλωμένο από φανατισμό, τάχα
διεθνιστικό και έτσι ανιστόρητο, καθηγητικό κατεστημένο, διδάσκοντας την
ασυνέχεια του ελληνικού έθνους (με την Επιτροπή Αγγελοπούλου να ετοιμάζεται να
εμφυσήσει αυτή την αρρωστίλα σε όλο το λαό) και κόβοντας τα Ομηρικά, τον
Περικλή, την Ελληνικότητα του Βυζαντίου από τη μετεπαναστατική Έλλάδα.
Διδάσκοντας διαρκώς τον φόβο του 1897 ως πρότυπο. Μάλλιασε η γλώσσα τους μ’
αυτό.
Όλοι αυτοί δεν
κάνουν τίποτε άλλο από το να λειτουργούν σαν πέμπτη φάλαγγα στην πολιτική και
στα σχέδια της Άγκυρας. Που θέλει
απέναντι έναν λαό ευνουχισμένο και αποβλακωμένο σε μιά νεοφιλελεύθερη και
μαρξιστική ανθρωπολογική μάζα με αποκλειστικές αξίες τα λεφτουδάκια και την
επιβιωσούλα. Γιατί και οι δυό αυτές απόψεις έχουν κοινή μήτρα. Κατάντημα
προγόνων φτωχών, που είχαν την τιμή και την υπόληψη και την υπερηφάνεια πιο
πάνω από την καλοπέραση.
Οι Έλληνες δεν απειλούνται από τα τουρκικά στίφη. Από τους Έλληνες
κυβερνήτες τους και εκπαιδευτές τους απειλούνται. Δεν έχουν καμιά αξιοπρέπεια ως
λαός με ιστορία και πολιτισμό πάνω από 4.000 χρόνια στη λεκάνη της
Μεσογείου. Καμιά γνώση για τις ρίζες τους και τις υποχρεώσεις που
εγείρουν αυτές οι ρίζες απέναντι στούς εαυτούς τους, τους άλλους λαούς
της γης και τους γείτονες. Καμιά πυγμή και αξία.
Δέντρα χωρίς βαθειές ρίζες. Αυτό διδάσκονται ότι είναι, αλλά και να είναι, οι νεοέλληνες.
Δέντρα χωρίς βαθειές ρίζες. Αυτό διδάσκονται ότι είναι, αλλά και να είναι, οι νεοέλληνες.
Γι’ αυτό έχουν
καταντήσει καρπαζοεισπράκτορες της εγχώριας, γειτονικής και διεθνούς σκηνής εδώ
και δεκαετίες. Αναξιοπρεπείς
και τρεμάμενοι από το φόβο τους. Ψάχνοντας να βρούν πώς θα κυκλοφορούν
σκυμμένοι για να καταναλώνουν, αντί να περπατάνε όρθιοι μαχόμενοι σε κάθε
πόλεμο. Επειδή η ζωή είναι ένας διαρκής πόλεμος. Και για μοναδικό βραβείο έχει
την αυτοεκτίμηση, τη γενναιότητα και την αξιοπρέπεια. Που έχεις και που έχεις
διδάξει. Μ’ αυτά, σε θάβουν οι δικοί σου. Αλλιώς, σε θάβουν οι άλλοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου