Δευτέρα 18 Μαΐου 2020


Θα μας εμβολιάσουν παιδιά! Αυτό είναι το επίπεδο της Εκκλησίας της Ελλάδος! Ιερατική Συναξι ι.μ.Ναυπακτου.


Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος
«ὅλοι κάνουμε ἐμβόλια καί στήν 
μικρή μας ἡλικία καί κάθε χρόνο, 
μέ μεγάλη ὠφέλεια γιά τήν ὑγεία 
μας»… (Μητροπολίτης Ναυπάκτου)
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Να τη που διέρρευσε και η στάση που θα κρατήσει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος πάνω στο θέμα του εμβολίου, από το μόνο εκπρόσωπό της Εκκλησίας της Ελλάδος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωση, τουλάχιστον για το μήνα Απρίλιο. (Ερώτηση: Τώρα δεν υπάρχει εκπρόσωπος; Μιλάει ο κάθε Ιεράρχης ελεύθερα πια; Τις προσωπικές του απόψεις ακούμε εδώ ή πάλι θα απολαύσουμε τον κατακερματισμό της Ιεραρχίας με τις προσωπικές απόψεις του κάθε τοπικού Επισκόπου; Και τότε για ποιες αποφάσεις και ενότητα μιλάμε και για ποια υπακοή; Υπάρχει μέσα στην Ιεραρχία το αγιοπνευματικό στοιχείο της υπακοής στο θέλημα του Θεού ή απόφαση της Ιεραρχίας θα είναι “ό,τι πουν οι ειδικοί” πάλι;) 
Θα μας εμβολιάσουν παιδιά! Αυτό είναι το επίπεδο της Εκκλησίας της Ελλάδος! Π.Βασίλειε Βολουδάκη και λοιποί αντιδρώντες και κοπτόμενοι για το εμβόλιο, τα ακούσατε τα χαμπέρια του Ναυπάκτου; Τί θα κάνετε; Αυτοί θα μας εμβολιάσουν!

Πού να μιλήσουμε για τις υπόλοιπες πλάνες του κειμένου; Αυτοί εδώ δε βλέπουν το αυτονόητο! Είναι οι παρέες παιδιά, είναι τι διαβάζεις και από πού ενημερώνεσαι. Οι παλιοί  γιατροί κάτι ξέρανε και συστήνανε αλλαγή περιβάλλοντος. Μερικές φορές αυτό είναι  η μόνη γιατρειά! Αλλά σε ποιον να το πεις και ποιος να ακούσει! Σεβασμιώτατε, κανένα τρίμηνο μόνο Κατάνυξη πρωί-μεσημέρι- βράδυ, γιατί δεν σας βλέπω καθόλου καλά! 
Ο “ιός της αυτονομίας”, λέει, είναι, όταν κάποιος θεολογεί όχι με βάση τις αποφάσεις των Συνόδων, αλλά με βάση τις εγκύκλιες ή και πανεπιστημιακές θύραθεν γνώσεις του. Εμφανίζεται ως «εκκλησιολογικός ιός», όταν ο Κληρικός παντός βαθμού ενεργεί κατά το δοκούν, ανεξάρτητα ή και αντίθετα με την Ιερά Σύνοδο, δηλαδή εκτός του συνοδικού και  ιεραρχικού πολιτεύματος της Εκκλησίας. Και ως «πνευματικός ιός», όταν οι Χριστιανοί δεν ακολουθούν τι λέει η Εκκλησία με τις Συνόδους, αλλά τι συμβουλεύει και τι αποφαίνεται ο τυχόν μεμονωμένος Κληρικός ή μοναχός. Σεβασμιώτατε, κάνετε ένα τραγικό λάθος! Ταυτίζετε τη ΘΕΟΛΟΓΙΑ με τις αποφάσεις της Συνόδου! Οι αποφάσεις σας θα σταθούν από το ΛΑΟ απέναντι στο κριτήριο της ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ και της ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Θεολογία δεν καθίσταται ό,τι αποφαίνεται αδιάκριτα κάθε Σύνοδος. Οι αποφάσεις της Συνόδου σας δεν μπορούν να σταθούν απέναντι στο κριτήριο της Θεολογίας της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας ούτε αυτής της Ιερής Παράδοσης, ούτε απέναντι στο ΛΑΟ. Είστε η μοιχαλίδα Εκκλησία της Ελλάδος του 2016-2020 (και έπεται και συνέχεια όπως βλέπουμε με τα εμβόλια), που αναγνώρισε εκκλησιαστικότητα, εγκυρότητα μυστηρίων στις αιρέσεις, που αναγνώρισε  το ΠΣΕ κ.α. στο Κολυμπάρι το 2016 και ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ (ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ!!!!! ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΙ!!!) για πρώτη φορά στα χρονικά εν μέσω πανδημίας, διακηρύσσοντας ανοιχτά ότι στον Ιερό Ναό του Θεού γίνεται διασπορά ιών και ότι η Θεία Κοινωνία μεταδίδει ασθένειες (εφόσον  μεταδίδει covid-19,  μεταδίδει τα πάντα, από την πιο απλή ίωση μέχρι το πιο φοβερό μικρόβιο. Απορώ γιατί οι άνθρωποι να θελήσουν να ξανακοινωνήσουν και να αρπάξουν το μικρόβιο/ ιό /, όπως θέλετε πείτε το, της εβδομάδας!).
«’O φύλαξ τἤς ‘Oρθοδοξίας, τό σῴμα τἤς ‘Eκκλησίας τουτέστιν ὸ λαός αὺτός έστί»(Εγκύκλιος Πατριαρχών Ορθόδοξης Ανατολής του 1848). Mια Σύνοδος αναγνωρίζεται ως Oικουμενική όχι μόνο από τη μεγάλη συγκέντρωση Επισκόπων σ’ αυτή, αλλά εξαιτίας της αποδοχής των αποφάσεων της από το πλήρωμα της Εκκλησίας. Γι’ αυτό και αναγνωρίζεται ως Οικουμενική Σύνοδος από μία επόμενη. Τα ξεχάσατε αυτά Σεβασμιώτατε; 
Στο σημείο αυτό  παραθέτουμε και την εξής είδηση προς καταισχύνη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος που, ενώ απλοί πολίτες  αντιδρούν για τα δίκαιά τους, αυτή κοιμάται, δεν υπερασπίζεται τα δίκαια του Θεού και του Λαού του Θεού, αλλά μαλώνει και αυτούς που αντιδρούν και διεκδικούν το δικαίωμα να σκέφτονται ελεύθερα και καθαρά  Δικαίωση της Βασιλικής Θάνου από ευρωπαϊκά δικαστήρια που ακυρώνουν έκτακτα μέτρα κατά του κορονοϊού – Αναμονή για το ΣτΕ Σε πρόσφατο άρθρο της – παρέμβαση η κυρία Θάνου, είχε εκφράσει τις επιφυλάξεις της για τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα που είχαν λάβει οι κυβερνήσεις, όπως και η Ελλάδα, τα οποία ανέστειλαν την ισχύ θεμελιωδών δικαιωμάτων, όπως το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης, της συνάθροισης και της θρησκευτικής λατρείας, ή καταστρατηγώντας τα εργασιακά δικαιώματα………μετά από άσκηση σχετικών προσφυγών, ενώπιον των Δικαστηρίων, ορισμένα από τα έκτακτα περιοριστικά μέτρα, κρίθηκαν ότι παραβιάζουν τόσο τις Συνταγματικές διατάξεις,  όσο και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης …………..Αναμένεται με ενδιαφέρον και η απόφαση του Ελληνικού Συμβουλίου της Επικρατείας, ενώπιον του οποίου έχει προσβληθεί το έκτακτο μέτρο της απαγόρευσης της θρησκευτικής λατρείας………….. Οι δημοκρατικές Κυβερνήσεις, που σέβονται το Κράτος Δικαίου είναι υποχρεωμένες να λάβουν υπόψη τους τις ανωτέρω δικαστικές αποφάσεις και στην περίπτωση της επέλευσης του δεύτερου κύματος του κορωνοϊού. 
Κι εσύ, ω πρώην αγαπημένο πλανεμένο πτώμα της Ιεραρχίας, τί κάνεις λοιπόν, για να προετοιμάσεις το λαό του Θεού για τα επερχόμενα; Απονευρώνεις κάθε ζωντανό κύτταρο, ξεραίνεις κάθε πορφυρή ρανίδα του αίματός μας και μας παραδίδεις στο εμβόλιο- σφράγισμα; Τίποτα, λοιπόν, δε σε συγκινεί; Στέρεψε λοιπόν κάθε αγάπη για τα παιδιά σου αλλά και για τον εαυτό σου τον ίδιο; Το δηλητήριο της λατινοφροσύνης σε τύφλωσε! Πώς είναι δυνατό να μη γίνεσαι η φωνή μας, αλλά αντίθετα να στραγγαλίζεις κάθε φωνή; Πώς είναι δυνατό αντί να αφυπνίζεις να αποκοιμίζεις μέχρι αναισθησίας; Πώς είναι δυνατόν να μη θέτεις τα ερωτήματα που πρέπει από τη θεσμική θέση που βρίσκεσαι; Γιατί καλλιεργείς της εθελοδουλεία; Πόσο βαθειά εναγκαλισμένη με το σύστημα είσαι; Πόσο πρόθυμη είσαι να συνυπάρξεις, να διακονήσεις, αλλά και να επενδύσεις ιδεολογικά- δήθεν θεολογικά- μια παγκόσμια δικτατορία; Πόσο πρόθυμα τελικά εγκαταλείπεις το Εσφαγμένο Αρνίο και ετοιμάζεις τον κόσμο για τον Αντίχριστο! 
(Στα παρακάτω λίνκς αναλύονται εκτενώς ζητήματα που άπτονται των εμβολίων)
Διαβάσαμε στο parembasis.gr:

Ἱερατική Σύναξη Ἱ. Μητροπόλεως Ναυπάκτου ἐν ὄψει τοῦ ἀνοίγματος τῶν Ἱ. Ναῶν γιά Μυστήρια

Τήν Πέμπτη 14 Μαΐου ἐ.ἔ. πραγματοποιήθηκε Ἐνημερωτική Κληρικολαϊκή Σύναξη τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου ἐν ὄψει τοῦ ἀνοίγματος τῶν Ἱερῶν Ναῶν γιά συμμετοχή τῶν πιστῶν στά ἱερά Μυστήρια.
Γιά τήν Σύναξη ἐπιλέχθηκε ὁ Ἱερός Ναός τῆς Ἁγίας Παρασκευῆς Ναυπάκτου λόγῳ τοῦ μεγάλου μεγέθους του, ὥστε νά τηρηθοῦν ὅλα τά ἀπαραίτητα μέτρα πού προβλέπουν τίς ἀνάλογες ἀποστάσεις μεταξύ τῶν συγκεντρωμένων.
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Ἱερόθεος κατ’ ἀρχάς εὐχαρίστησε τούς Κληρικούς καί λαϊκούς, ὅλο τό πλήρωμα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου, διότι ὑπήκουσαν στήν Ἱερά Σύνοδο καί στόν ἴδιο καί τήρησαν τά μέτρα κατά τῆς πανδημίας, χωρίς νά παρουσιασθῆ ὅλο αὐτό τό κρίσιμο διάστημα, ἀκόμη καί τήν Μεγάλη Ἑβδομάδα καί τό Πάσχα, κανένα ἀπολύτως πρόβλημα.
Στήν συνέχεια ὁ Σεβασμιώτατος ἔκανε μία μικρή ἀνάλυση γιά τήν βιολογία τῶν ἰῶν γενικά καί τοῦ covid-19 εἰδικότερα, τί εἶναι, πῶς λειτουργεῖ, τί ἀποτελέσματα ἔχει στόν ὀργανισμό καί πῶς ἀντιμετωπίζεται. Ἡ ἐπιστήμη τῆς ἰολογίας ἀσχολεῖται μέ τά θέματα αὐτά.
Ἔπειτα, ἀνέλυσε τήν ὅλη ἀντιμετώπιση τῆς πανδημίας ἀπό πλευρᾶς τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, πού ἦταν κατά πάντα ὑπεύθυνη, σοβαρή καί διακριτική. Ἔκανε δέ καί μιά σύντομη ἀναδρομή στήν ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου γιά νά ὁρίση τόν ἴδιο ὡς μόνο ἐκπρόσωπό της στά Μέσα Γενικῆς Ἐνημέρωσης, τόν Ἀπρίλιο, καί τό βάρος πού αἰσθάνθηκε ἀπό τήν διακονία αὐτή.
Ὁ Σεβασμιώτατος παρατήρησε ὅμως ὅτι μέ τήν πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀποκαλύφθηκαν καί ἄλλοι «ἰοί» πού προκαλοῦσαν καί προκαλοῦν προβλήματα στόν ὀργανισμό τῆς Ἐκκλησίας.
Κατονόμασε ἕναν τέτοιον «ἰό», τόν «ἰό τῆς αὐτονομίας» πού ἐκφράζεται ὡς «θεολογικός ἰός», ὅταν κάποιος θεολογῆ ὄχι μέ βάση τίς ἀποφάσεις τῶν Συνόδων, ἀλλά μέ βάση τίς ἐγκύκλιες ἤ καί πανεπιστημιακές θύραθεν γνώσεις του· ὡς «ἐκκλησιολογικός ἰός», ὅταν ὁ Κληρικός παντός βαθμοῦ ἐνεργεῖ κατά τό δοκοῦν, ἀνεξάρτητα ἤ καί ἀντίθετα μέ τήν Ἱερά Σύνοδο, δηλαδή ἐκτός τοῦ συνοδικοῦ καί ἱεραρχικοῦ πολιτεύματος τῆς Ἐκκλησίας· καί ὡς «πνευματικός ἰός», ὅταν οἱ Χριστιανοί δέν ἀκολουθοῦν τί λέει ἡ Ἐκκλησία μέ τίς Συνόδους, ἀλλά τί συμβουλεύει καί τί ἀποφαίνεται ὁ τυχόν μεμονωμένος Κληρικός ἤ μοναχός. Τόνισε ὅτι πρέπει νά θεραπεύσουμε αὐτόν τόν «ἰό» τῆς «αὐτονομίας» στήν θεολογική, ἐκκλησιαστική καί πνευματική ζωή, γιατί θά δημιουργηθοῦν προβλήματα στόν ἐκκλησιαστικό χῶρο.
Ἔπειτα ὁ Σεβασμιώτατος παρουσίασε τήν νέα Ἐγκύκλιο τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μέ θέμα «Ἀποφάσεις τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 12.5.2020 ὡς πρός τήν λειτουργίαν τῶν Ἱερῶν Ναῶν κατά τό χρονικόν διάστημα ἀπό 17ης Μαΐου ἕως 5ης Ἰουνίου ἐ.ἔ.», ἐνημερώνοντας καί συμβουλεύοντας τούς Κληρικούς καί τούς λαϊκούς (Ἐπιτρόπους-Νεωκόρους) γιά τήν ἐφαρμογή τῶν νέων μέτρων κατά τήν νεά αὐτή περίοδο ἀποκλιμάκωσης τῶν μέτρων κατά τῆς πανδημίας.
Ὁ Σεβασμιώτατος ἀπάντησε καί σέ ἐρωτήσεις-ἀπορίες τῶν Ἱερέων, Ἐπιτρόπων καί Νεωκόρων.
Ἀπαντώντας συγκεκριμένα σέ μιά ἐρωτήση σχετικά μέ τήν σχέση τοῦ ἐμβολίου μέ τό θρυλούμενο μικροτσίπ, εἶπε ὅτι αὐτός εἶναι ἕνας ἄλλος «ἰός», πού ἀνέκυψε τελευταῖα, δηλαδή οἱ διάφορες παραπληροφορίες.
Εἶπε ὅτι ὅλοι κάνουμε ἐμβόλια καί στήν μικρή μας ἡλικία καί κάθε χρόνο, μέ μεγάλη ὠφέλεια γιά τήν ὑγεία μας. Τά φάρμακα καί τά ἐμβόλια γιά νά χρησιμοποιηθοῦν ἀπό τόν πληθυσμό, περνοῦν μιά ἀπαραίτητη χρονοβόρα ἐπιστημονική διαδικασία.
Ἡ διαδικασία γιά τήν ἀντιμετώπιση μιᾶς νέας διαγνωστικῆς μεθόδου, ἑνός νέου φαρμάκου, μιᾶς νέας θεραπείας, ἑνός νέου ἐμβολίου, εἶναι κοπιώδης, πολύχρονη καί πολύ δαπανηρή. Συνήθως περνᾶ ἀπό τό στάδιο τῆς βασικῆς ἔρευνας, τῆς πειραματικῆς δοκιμῆς σέ ζῶα καί σέ ἀνθρώπους καί ἔπειτα ἀκολουθεῖ τό στάδιο τῶν κλινικῶν δοκιμῶν. Αὐτό σημαίνει συνεχῆ χρηματοδότηση τῶν ἐρευνητῶν καί τῆς ἔρευνας ἀπό ἑταιρεῖες, μέχρι τό προϊόν νά λάβη ἔγκριση καί νά ἀπελευθερωθῆ στήν ἀγορά ἀπό τήν ἑταιρεία πού τό παρήγαγε.
Ἔχοντας αὐτά ὑπ’ ὄψιν, εἶπε ὁ Σεβασμιώτατος, δέν μπορεῖ νά καταλάβη πῶς στήν διαδικασία αὐτή καί στήν παραγωγή ἑκατομμυρίων ἐμβολίων θά ὑπάρξη ἐμφύτευση τσίπ καί γιατί αὐτό νά μήν γίνη καί μέ ἄλλα φάρμακα πού χρησιμοποιοῦμε καί μέ ἄλλα ἐμβόλια πού κάναμε καί ἐξακολουθοῦμε κατ’ ἔτος νά κάνουμε. Γι’ αὐτό καί χαρακτήρισε τίς πληροφορίες αὐτές ὡς συνωμοσιολογικοῦ χαρακτήρα, καί εἶναι ἀνάγκη νά μήν ἐνεργοῦμε αὐτόνομα, ἀλλά νά ὑπακοῦμε στήν Ἱερά Σύνοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου