Παρασκευή 8 Μαΐου 2020


Μετά τον π. Αεράκη κι άλλος οικουμενιστικός "φωστήρας" υμνεί τους άθεους κυβερνήτες και δέχεται τον διωγμό κατά της Εκκλησίας, ως ...επιτίμιο του Θεού!!!!
Τότε γιατί να μη δεχθούμε και τις αντιχριστιανικές αποφάσεις των κυβερνώντων ως επιτίμιο του Θεού;



«Η ελπίδα μας, η δύναμή μας, το φως μας είναι ο Χριστός» ο Γέροντας Εφραίμ μιλάει για την πανδημία μετά την Αγρυπνία στο Άγιο Όρος

Πόσο η κοινωνία με τον αρχηγέτη της Παναιρέσεως και τον Οικουμενισμό έχει σκοτίσει τον Ηγούμενο Βατοπεδίου Εφραίμ! Κατήντησε «πιόνι» του και ακόλουθός του σε όλα. Από την Κολυμπάρια Σύνοδο, μέχρι το Ουκρανικό σχίσμα, και μέχρι την αποδοχή του κλεισίματος των Ναών! Το ότι επέτρεψε ο Θεός την δοκιμασία αυτή για τις αμαρτίες μας, δεν έχει καμιά σχέση με το κλείσιμο των εκκλησιών που επέβαλε η Πολιτεία και αποδέχτηκε (ή και προηγήθηκε σε απόφαση που διευκόλυνε την Κυβέρνηση) η Σύνοδος των μισθωτών ποιμένων! Αντί, όπως πολλοί ετόνισαν, να μείνουν ανοικτές οι εκκλησίες προς παρηγορία, βοήθεια και σωτηρία του λαού, τις έκλεισαν υπακούοντας στα κελεύσματα των Αντίχριστων κέντρων. Δεν ντράπηκε να πεί:

«Δεν είναι ότι η πολιτεία κλείνει τις εκκλησίες διότι καταφρονεί την πίστη ή την ποδοπατεί. Όχι».

Η Σύνοδος των Δεσποτάδων, λοιπόν, αποδέχτηκε την διαταγή του Καίσαρος Μητσοτάκη και του Λόρδου Τσιόδρα, για το «καλό» των πολιτών, όπως αυτό εννοείτε με την άθεη λογική τους. Τότε, έπρεπε να δεχθεί η «Εκκλησία» των Δεσποτάδων και ο Ηγούμενος Εφραίμ και τις άλλες αποφάσεις της Πολιτείας, οι οποίες βέβαια αποφασιζονται ΠΑΝΤΑ για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε δηλαδή να είχε δεχθεί αδιαμαρτύρητα: Το «αυτόματο διαζύγιο», για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε να είχε δεχθεί αδιαμαρτύρητα: Την απάλειψη του «χριστιανός Ορθόδοξος» από τις ταυτότητες και από τα απολυτήρια, για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Πρέπει να δεχθεί αδιαμαρτύρητα: Την Κάρτα του πολίτη και οποιοδήποτε τσιπ, για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε να δεχθεί: Τα νομοσχέδια της προηγούμενης κυβερνήσεως για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφύλων και ταυτότητας φύλου που έγινε για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε να δεχθεί: Την «μη τήρηση της υποσχέσεως για επαναφορά του αξιοποίνου της βλασφημίας», για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε να δεχθεί: Τις εκδηλώσεις τύπου gay pride, για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε να δεχθεί: Το νομοσχέδιο για τις εκτρώσεις, για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Έπρεπε να δεχθεί: Το φονικό νομοσχέδιο για τις μεταμοσχεύσεις, για το «καλό» των πολιτών, σύμφωνα με την άθεη λογική τους.

Και τόσα άλλα!

Δυστυχώς ζούμε καιρούς ξεπεσμού!



Γέροντας Εφραίμ:

«Η ελπίδα μας, η δύναμή μας, το φως μας είναι ο Χριστός» ο Γέροντας Εφραίμ μιλάει για την πανδημία μετά την Αγρυπνία στο Άγιο Όρος

«Η πανδημία δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός είναι σημείο των καιρών, είναι καρπός της θείας αγανάκτησης» είπε ο Γέροντας Εφραίμ, Καθηγούμενος της ΙΜΜ Βατοπαιδίου μετά την αγρυπνία που τελέσθηκε στην Ιερά Μονή όπως και στο υπόλοιπο Άγιο Όρος την Παρασκευή τη νύχτα

Μιλώντας στους πατέρες της Μονής, ο Γέροντας τόνισε ότι αυτή η δοκιμασία που περνάμε είναι καρπός της Θείας αγανάκτησης, διότι όταν ο άνθρωπος σήμερα εισηγείται έναν αφύσικο τρόπο ζωής, φαντάζεσθε πόσο λυπείται το Άγιο Πνεύμα και έρχεται ο Θεός, όχι ως εκδικητής, αλλά με την πατρική του ιδιότητα και τα επιτρέπει, ως παιδαγωγία εξ αγάπης κινούμενη, για να φέρει τον πλανεμένο άνθρωπο σε αυτόν.

Η Παναγία μας, η Αγία Ζώνη, την οποία βάλαμε στην υμνολογία της αγρυπνίας ως πρώτο κανόνα, ξέρουμε ότι πάντα ήταν παρούσα στη χολέρα και στην πανώλη και αυτό το ξέρουμε από τα αρχεία που βρήκαμε αλλά και από προσωπική μας εμπειρία ότι είναι παρούσα.

Ο παλαιότερος κόσμος είχε περισσότερη πίστη. Σήμερα ο διάβολος έκανε επιτυχία και τραυμάτισε την πίστη μας αλλά εμείς πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε όλα με χριστοκεντρικότητα. Χωρίς το Χριστό είναι όλα κλειστά και μουντά… Η ελπίδα μας, η δύναμή μας, το φως μας, είναι ο Χριστός είπε ο Γέροντας.

Αναφέρθηκε μάλιστα και στα όσα ακούγονται από ασεβείς για τη Θεία Κοινωνία λέγοντας ότι η Θεία Κοινωνία δε μολύνει όπως λένε πολλοί ασεβείς… ωστόσο το ότι η πολιτεία έκλεισε τους ναούς μας προσωρινά δεν πρέπει να το εκλάβουμε ως μια προσπάθεια της πολιτείας να εναντιωθεί στην πίστη μας αλλά ως ένα μέτρο προσωρινό για την προστασία των Πιστών, είπε μεταξύ άλλων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ



Αυτή η πανδημία δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός που επετράπει από τον Θεό, αλλά είναι μέσα στα σημεία των καιρών. Είναι καρπός της θείας αγανακτήσεως διότι ο άνθρωπος κάνει όχι τα φυσιολογικά, όχι τα λογικά, αλλά τα παράλογα και τα παραφύσιν. Και φαντάζεστε πόσο λυπείται το Πνεύμα το Άγιο και πόσο ο Θεός ως Πατέρας έρχεται πάλι με την πατρική του ιδιότητα, διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι οποιαδήποτε δοκιμασία κι αν επιτρέπει ο Θεός δεν την επιτρέπει ως δήμιος κι ως εκδικητής, αλλά την επιτρέπει ως παιδαγωγία εξ αγάπης κινουμένη, ακριβώς για να φέρει τον άνθρωπο τον πεπλανημένο, τον εσκοτισμένο, να τον φέρει μέσα από την ασθένεια, μέσα από την δοκιμασία, μέσα από την παιδεία αυτή, να έρθει σε Αυτόν και να κατανοήσει όχι μόνο μελετώντας τα βιβλία, αλλά πρακτικά να δει ότι δεν είναι ένα τίποτε.

Διότι όπως είπε ο Χριστός μας «άνευ εμού ου δύναστε ποιεί ουδέν». Πραγματικά σήμερα φοβούμεθα να κάνουμε χειραψία μ’ έναν άνθρωπο μήπως μας μεταδώσει τον κορωνοϊό. Κι όντως οι φοβίες αυτές είναι λογικές, ώστε να μπορέσουμε να προσπαθήσουμε όσο μπορούμε να μείνουμε ελεύθεροι από την μάστιγα αυτή. Όμως η Παναγία μας και μάλιστα η Αγία Ζώνη την οποία έχουμε εδώ και την οποία εβάλαμε και στην υμνολογία της αγρυπνίας ως πρώτο κανόνα, διότι ξέρουμε πολύ καλά κι από την πείρα την δική μας που πέρα από 30 χρόνια εδώ στη Μονή Βατοπαιδίου, αλλά κι από τα αρχεία τα οποία οι συνάδελφοί μας, οι προκάτοχοί μας αγιαζωνίτες πατέρες μας εκράτησαν και μας εφύλαξαν για να μας τα παραδώσουν και να έχουμε κι εμείς γνώση των πεπραγμένων, των θαυμασίων πεπραγμένων του παρελθόντος, ώστε η Τιμία Ζώνη πάντοτε ήταν παρούσα με την θαυματουργική της παρουσία μέσα στην πανώλη, μέσα στην χολέρα, μέσα σε διάφορες αρρώστιες που πάντοτε ήταν πανδημίες, διότι πολλές φορές συνέβησαν τέτοιες πανδημίες, που πραγματικά όλος ο κόσμος ήταν όπως είπαμε σε μία απελπισία και δεν ήξερε τι να κάνει, πώς να το αντιμετωπίσει.

Όμως ο παλαιότερος κόσμος είχε περισσότερη πίστη. Σήμερα ο διάβολος έκανε μια μεγάλη επιτυχία. Τι; Ετραυμάτησε την πίστη των ανθρώπων κι επειδή οι σύγχρονοι άνθρωποι σήμερα ακολουθούν την νοσιαρχία, τον διαλογισμό, τους έβαλαν εκεί να μελετούν, να μελετούν, να μελετούν –που δεν είναι κακό πράγμα βέβαια η μελέτη– αλλά όμως αποκτούν έναν ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και μιαν ανθρωποκεντρική θεώρηση των όλων πραγμάτων και γεγονότων. [σ.σ.: Τι κρίμα! Πώς μπορεί και λέει τέτοια πράγματα; Δεν “καταλαβαίνει” ότι πρώτος αυτός και η Σύνοδος αντιμετώπισαν ανθρωποκεντρικά το γεγονός! Αν δεν το αντιμετώπιζαν ανθρωποκεντρικά, δεν θα έκλειναν τους ναούς και δεν θα υποστήριζαν αυτούς που τους έκλεισαν.].

Γι’ αυτό και σήμερα ακούω διαφόρους να ομιλούν και να δίνουν θάρρος εις στον κόσμο, είτε επιστήμονες, είτε άλλου είδους άνθρωποι, αλλά βλέπω εις τα παραγγέλματά τους, εις τις ομιλίες τους μια ανθρωποκεντρικότητα. Ξεχνούν την παρουσία του Θεού. Ξεχνούν ότι κέντρο στη ζωή μας είναι ο Χριστός. Και πρέπει με μια χριστοκεντρικότητα να τα αντιμετωπίζουμε όλα και να τα θεωρούμε. Διότι, έτσι όπως έλεγε και ο Άγιος Παΐσιος μαζί με τον Χριστό αίρεται το αδιέξοδο και μας δίνεται η έξοδος σ’ έναν πειρασμό που έχουμε. Χωρίς τον Χριστό τα είναι πάντα όλα κλειστά, είναι όλα μουντά. Γι’ αυτό και στενάζουν και οδύρονται και αδημονούν και απελπίζονται. Διότι η ελπίδα μας, η δύναμής μας, το φως μας είναι ο Χριστός.

Γι αυτό και μου είπαν ότι εθεάθη ο Άγιος Νικοφόρος ο Λεπρός και είπε ότι «να με επικαλείσθε κι εγώ θα σας βοηθήσω». Και μάλιστα είπε και κάτι το οποίο είπε στην εκκλησία. Είπε «μη φοβάσθε δεν θα πάρετε τον ιό από την εκκλησία. Γι’ αυτό και να κοινωνάτε» είπε ο Άγιος «και μη φοβάσθε τη Θεία Κοινωνία». [σ.σ.: Πώς να μη φοβούνται, αφού η ίδια η Σύνοδος στα μάτια των πιστών έδειξε ότι αποδέχτηκε εμμέσως αυτήν την απιστία της Κυβερνήσεως;]. Διότι η Θεία Κοινωνία δεν μολύνεται ποτέ αδελφοί μου. Και δυστυχώς σήμερα διάφοροι άνθρωποι –βέβαια εξ αγνοίας– συμπεριφέρονται μ’ έναν τρόπο ασεβή προς τα Θεία, προς τη Θεία Κοινωνία. [σ.σ.: Όλο αυτό το δολερό παιχνίδι που στήθηκε από λοιμωξιολόγους και κυβέρνηση, στήθηκε από άγνοια, π. Εφραίμ; Αυτό κατάλαβες εσύ που επισκέπτεσαι πολιτικούς έως τον Πούτιν και γνωρίζεις υα παιγνίδια των πολιτικών;]. Δεν λέγω να μην αναγνωρίζουν οι άνθρωποι τον νόμο της πολιτείας που –αν διαβάσει κανείς και λίγη ιστορία– κι ο Ιωάννης ο Καποδίστριας ο οποίος ήταν ευλαβέστατος τότε πρόεδρος της Ελλάδος, έκλεισε ένα διάστημα τις εκκλησίες διότι είχε επιδημία πανώλης και ήταν κολλητική αρρώστια. Και παρόλη την άκρα ευλάβεια που είχε αναγκάστηκε να κλείσει ένα χρονικό διάστημα τις εκκλησίες. [σ.σ.: Ας διαβάσει τα τότε γεγονότα, δημοσιεύτηκαν πρόσφατα, κι ας μην παραπληροφορεί και σε αυτό!]. Δεν είναι ότι η πολιτεία κλείνει τις εκκλησίες διότι καταφρονεί την πίστη ή την ποδοπατεί. [!!!]. Όχι. Αλλά όπως εμείς που είμαστε πιστοί χριστιανοί θα βρίσκουμε τρόπους και με την κατ’ ιδίαν προσευχή και με τις παρακλήσεις και με την μυστική προσευχή, την μονολόγηστον ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με» να προσπαθούμε να έχουμε μία κοινωνία με τον Χριστό μας.

Διότι υπάρχουν πολλά πλήκτρα που μπορεί κανείς να χτυπήσει ώστε να ανάψει το φως της Χάριτος. Ένας ο οποίος θέλει να αγαπήσει τον Χριστό, ένας ο οποίος αισθάνεται ότι κέντρο της ζωής του είναι ο Χριστός, δεν λησμονεί τον Χριστό επειδή έκλεισε ένα χρονικό διάστημα η Εκκλησία. Αλλά πρέπει να προχωρεί, πρέπει να έχει τόλμη πνευματική, πρέπει να ελπίζει, πρέπει να αυξάνεται η πίστης του εφόσον ζητά από τον Χριστό «πρόσθες Κύριε ημίν πίστιν», ώστε να προχωρούμε και να ποδοπατήσουμε τους πειρασμούς. Και πάντοτε εν ειρήνη να πορευόμεθα για τη σωτηρία της αθανάτου ψυχής μας. Αμήν.

29 σχόλια:

  1. Σαχλαμαρίστικο το άρθρο τα κάνει όλα κουλουβάχατα και δεν μπορεί να διακρίνει απλά πράγματα.

    Ο αντιοικουμενιστής π. Εφραίμ Βατοπαιδινός δεν είπε να δεχθούμε τις αντιχριστιανικές αποφάσεις. Μην τον παρερμηνεύουμε τόσο κουτά!

    Νομίζει ο π. Εφραίμ με την καλή του σκέψη ότι η κυβέρνηση το έκανε για λόγους υγείας.
    Θα τον λιθοβολήσουμε γι' αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Μετά τον π. Αεράκη κι άλλος οικουμενιστικός "φωστήρας" υμνεί τους άθεους κυβερνήτες και δέχεται τον διωγμό κατά της Εκκλησίας, ως ...επιτίμιο του Θεού!!!!"

    Δηλαδή πιστεύεις Οδυσσέα ότι ο π. Δανιήλ είναι οικουμενιστικός φωστήρας;;
    Τί σαχλαμάρες είναι αυτές;;;

    Ούτε και ο π. Εφραίμ είναι οικουμενιστής.
    Ούτε ύμνησε τους κυβερνήτες. Είπε την γνώμη του για το σκεπτικό της κυβέρνησης, όπως το νομίζει αυτός.
    Ο π. Εφραίμ είναι απέναντι σε κάθε αντιχριστιανικό νομοθέτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο π. Εφραίμ δεν είναι πιόνι κανενός πατριάρχη.
    Είναι αντιοικουμενιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τα σκουπίδια είναι το συγκεκριμένο συγχυσμένο άρθρο!!!
    Ντροπή να μας το βάζετε!!!
    Ο π. Εφραίμ είναι ευλαβέστατος όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε. Μην παρασέρνεστε απο τις μομφές σε βάρος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδυσσέα μην παρασέρνεσαι. Ο π. Εφραίμ Βατοπαιδινός είναι και αντιοικουμενιστής και ευλαβέστατος.
    Λάθη μπορεί να κάνει σαν ανθρώπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γέροντας Εφραίμ:

    «Η ελπίδα μας, η δύναμή μας, το φως μας είναι ο Χριστός» ο Γέροντας Εφραίμ μιλάει για την πανδημία μετά την Αγρυπνία στο Άγιο Όρος

    «Η πανδημία δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός είναι σημείο των καιρών, είναι καρπός της θείας αγανάκτησης» είπε ο Γέροντας Εφραίμ, Καθηγούμενος της ΙΜΜ Βατοπαιδίου μετά την αγρυπνία που τελέσθηκε στην Ιερά Μονή όπως και στο υπόλοιπο Άγιο Όρος την Παρασκευή τη νύχτα.
    -------
    Πολύ χριστιανικά μίλησε ο π. Εφραίμ.
    Μην γράφουμε ό,τι θέλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Μιλώντας στους πατέρες της Μονής, ο Γέροντας τόνισε ότι αυτή η δοκιμασία που περνάμε είναι καρπός της Θείας αγανάκτησης, διότι όταν ο άνθρωπος σήμερα εισηγείται έναν αφύσικο τρόπο ζωής, φαντάζεσθε πόσο λυπείται το Άγιο Πνεύμα και έρχεται ο Θεός, όχι ως εκδικητής, αλλά με την πατρική του ιδιότητα και τα επιτρέπει, ως παιδαγωγία εξ αγάπης κινούμενη, για να φέρει τον πλανεμένο άνθρωπο σε αυτόν. "

    Σωστά! Πολύ σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ο παλαιότερος κόσμος είχε περισσότερη πίστη. Σήμερα ο διάβολος έκανε επιτυχία και τραυμάτισε την πίστη μας αλλά εμείς πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε όλα με χριστοκεντρικότητα. Χωρίς το Χριστό είναι όλα κλειστά και μουντά… Η ελπίδα μας, η δύναμή μας, το φως μας, είναι ο Χριστός είπε ο Γέροντας. "

    Χριστιανικότατα μιλάει ο π. Εφραίμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Γι’ αυτό και σήμερα ακούω διαφόρους να ομιλούν και να δίνουν θάρρος εις στον κόσμο, είτε επιστήμονες, είτε άλλου είδους άνθρωποι, αλλά βλέπω εις τα παραγγέλματά τους, εις τις ομιλίες τους μια ανθρωποκεντρικότητα. Ξεχνούν την παρουσία του Θεού. Ξεχνούν ότι κέντρο στη ζωή μας είναι ο Χριστός. Και πρέπει με μια χριστοκεντρικότητα να τα αντιμετωπίζουμε όλα και να τα θεωρούμε. Διότι, έτσι όπως έλεγε και ο Άγιος Παΐσιος μαζί με τον Χριστό αίρεται το αδιέξοδο και μας δίνεται η έξοδος σ’ έναν πειρασμό που έχουμε. Χωρίς τον Χριστό τα είναι πάντα όλα κλειστά, είναι όλα μουντά. Γι’ αυτό και στενάζουν και οδύρονται και αδημονούν και απελπίζονται. Διότι η ελπίδα μας, η δύναμής μας, το φως μας είναι ο Χριστός.

    Γι αυτό και μου είπαν ότι εθεάθη ο Άγιος Νικοφόρος ο Λεπρός και είπε ότι «να με επικαλείσθε κι εγώ θα σας βοηθήσω». Και μάλιστα είπε και κάτι το οποίο είπε στην εκκλησία. Είπε «μη φοβάσθε δεν θα πάρετε τον ιό από την εκκλησία. Γι’ αυτό και να κοινωνάτε» είπε ο Άγιος «και μη φοβάσθε τη Θεία Κοινωνία»"



    Πολύ χριστιανικά και πολύ καλά τα είπε ο π. Εφραίμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και η διαδεδομένη πληροφορία ότι ο χωρίς αμφιβολία άκρα ευλαβής κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας έκλεισε τις εκκλησίες έκανε τον π. Εφραίμ να νομίσει ότι η κυβέρνηση το έκανε για λόγους υγείας.
    Μην τον κατακρίνουμε τόσο επιφανειακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βλαβερή ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντροπή να μιλάτε έτσι για τον π. Εφραίμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε όχι και "οικουμενιστικός φωστήρας" ο Γέροντας Εφραίμ!!
    Μην τρελλαθούμε κιόλας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Διότι υπάρχουν πολλά πλήκτρα που μπορεί κανείς να χτυπήσει ώστε να ανάψει το φως της Χάριτος. Ένας ο οποίος θέλει να αγαπήσει τον Χριστό, ένας ο οποίος αισθάνεται ότι κέντρο της ζωής του είναι ο Χριστός, δεν λησμονεί τον Χριστό επειδή έκλεισε ένα χρονικό διάστημα η Εκκλησία. Αλλά πρέπει να προχωρεί, πρέπει να έχει τόλμη πνευματική, πρέπει να ελπίζει, πρέπει να αυξάνεται η πίστης του εφόσον ζητά από τον Χριστό «πρόσθες Κύριε ημίν πίστιν», ώστε να προχωρούμε και να ποδοπατήσουμε τους πειρασμούς. Και πάντοτε εν ειρήνη να πορευόμεθα για τη σωτηρία της αθανάτου ψυχής μας. Αμήν."

    Πολύ πνευματικό το κήρυγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσοι ή οποιος γραφει ολα τα κολακευτικα για τον Εφραιμ τον Βατοπεδινο τον Κυπριο, δεν ξερει τι τον γινεται.
      Ο Εφραιμ αντιοικουμενιστης; Ας γελασουμε.
      Ο Εφραιμ αντεδρασε για την Οικουμενιστικη συνοδο της Κρητης;
      Ο Εφραιμ αντεδρασε στο Ουκρανικο;
      Ο Εφραιμ αντεδρασε σε καποιο αλλο σοβαρο ζητημα;
      Στα συμβαινοντα σημερα κολακας των Κρατουντων Χριστιανομαχων.
      Ακουστε κυριοι ή κυριοι.
      Πουθενα δεν αντεδρασε ο Εφραιμ, στα οσα ο Βαρθολομαιος συμμετεχει.
      Ο Εφραιμ ειναι απαραδεκτος απο πσσης εποψεως.

      Διαγραφή
    2. http://anastasiosk.blogspot.com/2020/05/blog-post_24.html?m=1
      Κριτική που ασκήθηκε σε βάρος του π. Δανιήλ Αεράκη.

      Διαγραφή
    3. Οχι δεν είναι κόλακας των κρατούντων. Απλά είπε ότι οι σκοποί των κρατούντων όπως νομίζει ο ίδιος, είναι για την προστασία της υγείας.

      Διαγραφή
    4. Δεν κολακευτικά τα σχόλια για τον π. Εφραίμ.
      Είναι απλά η αλήθεια. Τίποτε παραπάνω.
      Ο π. Εφραίμ είναι πολύ παρεξηγημένος απο πολλούς και πιο πολύ απο εκείνους που κρίνουν επιφανειακά και χωρίς κατανόηση.

      Διαγραφή
  15. Οδυσσέα έχεις άδικο.
    Από χρόνια η Μονή Βατοπαιδίου είναι αντιοικουμενιστική Μονή ακόμα και αν δεν το δείχνει τόσο.
    Για το Ουκρανικό ο π. Εφραίμ ήταν αντίθετος και μετά πιέστηκε πολύ και έπαθε κάτι σαν έμφραγμα διότι δεν ήθελε να πάει να συλλειτουργήσει με τους σχισματικούς της Ουκρανίας στην Ουκρανία και δέχθηκε πιεζόμενος πολύ και τελικά δεν πήγε γιατί έπαθε με την καρδιά του κάτι σαν έμφραγμα και πήγε στο νοσοκομείο την τελευταία στιγμή. Πλήρωσε με την υγεία του την αντιθεσή του στο Ουκρανικό.
    Είναι αντιοικουμενιστής και όποιος ακούσει ομιλίες του θα καταλάβει πόσο ορθόδοξες είναι και ότι είναι αντίθετος σε κάθε νεοεποχίτικο που συμβαίνει στην λλάδα.
    Γι΄ αυτό και ο αντιοικουμενιστής μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ το κατάλαβε και του έδωσε εκπομπή να μιλάει κάθε Κυριακή από τον ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας. Δεν θα του έδινε ποτέ εκπομπή αν ήταν οικουμενιστής.
    Μην λέμε αρλούμπες και τον αδικούμε.
    Για τη Σύνοδο της Κρήτης στηρίζεται στο ότι αναγνώρισε η Σύνοδος της Κρήτης την μοναδικότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας σ΄ ένα σημείο και το τονίζει αυτό. Δεν συμφωνώ με αυτή την τακτική. Αλλά αυτός προσπαθεί να την ορθοδοξοποιήσει, αφού διατυπώθηκε πονηρά στη Σύνοδο της Κρήτης και η ορθόδοξη και η οικουμενιστική για την Εκκλησία διδασκαλία. Δεν συμφωνώ βέβαια.
    Τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο πιστεύω ότι προσπαθεί να τον πάρει με το καλό και να τον φέρει στον ορθόδοξο δρόμο.
    Οδυσσέα είναι πνευματικός και τον έχεις πολύ παρεξηγήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρλουμπες λες εσυ ανωνυμε.
      Κανεις λαθος για τον Εφραιμ.
      Η μονη του ενεκρινε την μαιμΟυ Μονη εσφιγμενου και μαλιστα πρωτοστατησε.
      Την Οικουμενιστικη συνοδο της Κρητης δεν την αποδοκιμασε που εκκλησιοποιησε ολους τους Αιρετικους.
      Αυτο το Αιωνιο Αισχος δεν το κατεκρινε ποτε για να μην δυσαρεστηση τον Μπαμπουλα του Φαναριου.
      Τον ετοιμαζαν για Θεσσαλονικης και δεν βγηκε να το κατακρινει αυτο και να πη εχουν αλλοι σειρα εγω δεν επιθυμω επισκοποποιησι αλλα θα πεθανω στο βατοπεδι.
      Τωρα τα οσα αλλα ακουγονται τα αφηνω.
      Θου Κυριε φυλακην τω στοματι μου.
      Το οτι ζει και αυτος και οι μοναχοι του πολυτελως δεν λετε τιποτα.
      Λενε οτι δεν ειναι δικατους αλλα της μονης. Ας ειχα και εγω μια ανετη βασιλικη ζωη και ας μην ηταν δικα μου τα πλουτη. Τι ωραια ζωη.
      Και κατι αλλο ποσα εκατομυρια δινουν για το ψαρι που καταναλωνουν ετησιως ξερετε;
      Καθε μηνα εχουν και ενα ή δυο πανηγυρεις.
      Καταλαβαινετε λοιπον ελπιζω πολλα.\
      λλα εσεις θελετε να καταλαβαινετε λιγα.

      Διαγραφή
    2. κ. Οδυσσέα για να καταλάβετε πόσο λάθος έχετε που αμφισβητείτε τον αντιοικουμενισμό του π. Εφραίμ επειδή δεν μίλησε ανοιχτά κατα της Συνόδου της Κρήτης.
      Σας ρωτώ. Ο φίλος σας μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννης μίλησε ποτέ κατα της Συνόδου της Κρήτης; Οχι. Οχι μόνο δεν μίλησε κατα της Συνόδου της Κρήτης αλλά και ήταν απο τους μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδας που υπέγραψαν το κείμενο της Συνόδου της Κρήτης.
      Τον κατηγορήσατε ποτέ για οικουμενισμό; Οχι.
      Ισως επειδή τον γνωρίζετε και ίσως να ξέρετε ότι δεν είναι οικουμενιστής.
      Ο π. Εφραίμ ο Βατοπαιδινός δεν το υπέγραψε καθόλου τέτοιο κείμενο. Και πώς μπορείτε να τον κατηγορείτε τόσο πολύ επειδή δεν μίλησε εναντίον της Συνόδου της Κρήτης;
      Είναι σωστή αυτή η αντιμετώπιση;
      Οχι. Αδικεί πολύ τον π. Εφραίμ , ηγούμενο με αντιοικουμενισμό.

      Διαγραφή
    3. Οδυσσέα θα σου απαντήσω και στο τελευταίο σου σχόλιο αν και εκεί αλλάζεις θέματα και βάζεις καινούργια. Θα σου απαντήσω σε όλα για να καταλάβεις ότι λες αρλούμπες.
      Για την νέα Μονή Εσφιγμένου δεν ξέρω αν πρωτοστάτησε να εγκριθεί. Αν το έκανε διαφωνώ σ΄αυτό.
      Για την Σύνοδο της Κρήτης σου είπα στο προηγούμενο σχόλιο πώς το χειρίζεται χωρίς να λέει καθόλου οικουμενιστικά.
      Για την μητρόπολη Θεσσαλονίκης που τον ετοίμαζαν δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου πού είναι το κακό. Εσύ λες ότι ζει βασιλική ζωή εκεί που είναι. Τότε γιατί να γίνει μητροπολίτης αν ισχύει ότι ζει βασιλική ζωή που δεν ισχύει. Έχει κάθε νόμιμο και ηθικό δικαίωμα να γίνει μητροπολίτης Θεσσαλονίκης όπως έγινε και ο Αγιορείτης Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς. Πού το κακό;
      Και Γιατί έχουν άλλοι σειρά; Ποιοί άλλοι έχουν σειρά; Οι οικουμενιστές; Γιατί είναι καλύτεροι οι οικουμενιστές που μάλλον αυτοί προορίζονται για μητροπολίτες Θεσσαλονίκης από τον αντιοικουμενιστή π. Εφραίμ; Δεν το κατάλαβα.
      Λες ότι ζει πολυτελώς. Πού το ξέρεις; Ξέρεις τις νηστείες, τις αγρυπνίες, τις πολλές αρρώστιες που έχει, την ευθύνη τόσων μοναχών, τις ταλαιπωρίες να βγαίνει έξω και να κηρύττει σε τόσες Μητροπόλεις; Τί ξέρεις απ΄ όλα αυτα΄.
      Πού ξέρεις πώς ζούνε; Ό,τι έχει η Μονή ανήκει στην Μονή δεν είναι δικό τους. Δικό τους είναι μόνο το φαγητό και το κελί και τα ράσα. Τίποτα άλλο.
      Το τί τρώνε και πόσο κοστίζει αυτό δεν το ξέρεις.
      Αν πιστεύεις ότι ζουν καλύτερα απο σένα και ζηλεύεις τότε δεν έχεις παρα να αφήσεις γυναίκα και παιδιά, σπίτια και υπάρχοντα και να πας να γίνεις μοναχός στην Μονή Βατοπαιδίου για να γευτείς την δυσκολία του μοναχικού βίου ακόμα και στην πολυτελή όπως νομίζεις Μονή Βατοπαιδίου.
      Γιατί έξω απο τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουν να λένε.
      Ιδού η Ρόδος... Γίνε Μοναχός απαρνησάμενος τα πάντα για να γευτείς την ανηφορική ζωή του Μοναχού που έχει μόνο ένα-δύο πιάτα φαγητό την ημέρα, αγρυπνίες, ένα μικρό κελί και παρθενία, ακτημοσύνη και υπακοή.
      Ελπίζω να κατάλαβες πολλά και πόσο βιαστικά και άδικα κρίνεις.
      Γι΄αυτό σου λέω Οδυσσέα μην παρασύρεσαι.
      Σου μιλάω για τον ειλικρινή και καλοκάγαθο π. Εφραίμ και μόνο και δικαιολογώ κανένα άλλον.

      Διαγραφή
    4. Οπου στριμωχνεσαι λες δεν ξερεις.
      Εφτιαξε ο Αιρεσιαρχης του Βοσπορου μια νεα μονη με καποιον Βαρθολομαιο χοντρομπαλα και πανε εκει ο Εφραιμ και αλλοι ηγουμενοι καθε λιγο και λιγακι και επευλογουν την παρανομια του Βαρθολομαιου για να ταχουν καλα μαζι του.
      Απο που και ως που ειναι Αντιοικουμενιστης;
      Θελω κειμενο του συγκεκριμμενο που να το αποδεικνυει.
      Αυτο το βλακωδες που λες οτι ξεμοναχιασε ενα κομματι της συνοδου και παρεβλεψε τα αλλα ειναι πολυ βλακωδες.
      Ο Λαγκαδα ξερω εγω πολυ καλα πως βαπτιζει τους παπικους.
      Πραγμα που αλλοι δεν κανουν.
      Και δεν μιλαμε για τον Λαγκαδα αλλα για τον Εφραιμ. Ασε λοιπον τα σαπια σου και απαντα πειστικα σε αυτα που γραφω και με στοιχεια και οχι θεωριες.
      Αναγνωρισε ή οχι τους αχειροτονητουςε Ουκρανους, ναι ή οχι;
      Το ποσο ψαρι τρωνε δεν σε ενοχλει ολα τα αμνηστευεις.
      Ας ειχα και εγω ροφους και ανεσεις σαν αυτους και α ς μην ηταν δικα μου.
      Ποσα πιατα φαι εχουμε εμεις; ποανω απο δυο;
      Αρα εχουμε τα ιδια πιατα.
      Οτι και να κανη ο Εφραιμ εσυ θα τα δικειολογεις ολα.
      Εισαι τυφλος και σερνεσαι πισω απο τα ρασα του.
      Αυτα επι του παροντος.

      Διαγραφή
    5. κ.Οδυσσέα σας μίλησα για τον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη για να καταλάβετε τον π. Εφραίμ της Βατοπαιδίου.
      Αν δεν κατηγορείτε τον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη που υπέγραψε στη Σύνοδο της Κρήτης το κείμενο, τότε πώς μπορείτε να κατηγορείτε τον π. Εφραίμ που δεν υπέγραψε το κείμενο της Συνόδου της Κρήτης μόνο και μόνο επειδή δεν μίλησε εναντίον της;
      Ξέρετε ότι ο π. Εφραίμ αν βαπτίζει τους παπικούς που έρχονται στην Εκκλησία;
      Είναι σωστή αυτή η αντιμετώπιση;
      Οχι. Αδικεί πολύ τον π. Εφραίμ, έναν ηγούμενο με αντιοικουμενισμό.

      Διαγραφή
    6. Οδυσσέα θα σου απαντήσω και στο χθεσινό σου σχόλιο.
      Με κατηγορείς ότι όταν στριμώχνομαι λέω ότι δεν ξέρω. Όχι. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, σου απάντησα με σαφήνεια ότι δεν συμφωνώ αν στήριξε ο π. Εφραίμ τη νέα Μονή Εσφιγμένου του καινούργιου ηγουμένου Βαρθολομαίου. Δεν κάνω ότι δεν ξέρω. Στ΄ αλήθεια, δεν ξέρω για την στάση του π. Εφραίμ. Δεν το αμφισβήτησα ότι ισχύει η στήριξη του στην νέα Μονή Εσφιγμένου, είπα ότι δεν ξέρω και ότι αν ισχύει δεν συμφωνώ.
      Ρωτάς από πού και εως πού είναι αντιοικουμενιστής. Υπάρχουν πολλά που μας το δηλώνουν ότι είναι αντιοικουμενιστής.
      Θα ψάξω να σου βρω λόγια που δηλώνουν ότι είναι αντιοικουμενιστής.
      Για το ξεμονάχισμα του κομματιού του κειμένου της Συνόδου της Κρήτης με τη ορθόδοξη ομολογία της μοναδικότητας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, βλακώδες-ξεβλακώδες, πάντως οικουμενισμό δεν έχει κάτι τέτοιο ξεμονάχισμα. Την μοναδικότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας δηλώνει πάλι αυτό το ξεμονάχισμα.
      Για τους αχειροτόνητους Ουκρανούς σου είπα πριν και σου το ξαναλέω.
      Για τους αχειροτόνητους Ουκρανούς ο π. Εφραίμ ήταν αντίθετος και μετά πιέστηκε πολύ και έπαθε κάτι σαν έμφραγμα διότι δεν ήθελε να πάει να συλλειτουργήσει με τους σχισματικούς της Ουκρανίας στην Ουκρανία και δέχθηκε πιεζόμενος πολύ και τελικά δεν πήγε γιατί έπαθε με την καρδιά του κάτι σαν έμφραγμα και πήγε στο νοσοκομείο την τελευταία στιγμή. Πλήρωσε με την υγεία του την αντιθεσή του στο Ουκρανικό.
      Για να πειστείς ψάξε στις εκκλησιαστικές ειδήσεις του Φεβρουαρίου του 2019 και θα δεις ότι η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους καταψήφισε την αποστολή αγιορείτικης αντιπροσωπείας για την ενθρόνιση των σχισματικών Ουκρανών. 13 Μονές τάχθηκαν εναντίον της αποστολής αγιορείτικης αντιπροσωπειίας και 5 τάχθηκαν υπερ. Οι 5 που τάχθηκαν υπερ είναι οι Μονές Σταυρονικήτα, Παντοκράτορος, Κουτλουμουσίου, Ξενοφώντος και Ιβήρων. Άρα η Μονή Βατοπαιδίου δυσαρέστησε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και ήταν μέσα στις 13 Μονές που ψήφισαν ΚΑΤΑ της αποστολής αγιορείτικης αντιπροσωπείας στην ενθρόνιση των Ουκρανών σχισματικών. Μετά πιέστηκε πολύ ο π. Εφραίμ και γι΄ αυτό επιχείρησε να πάει αλλά έπαθε κάτι σαν έμφραγμα από την πίεση όπως σου είπα και τελικά δεν πήγε. Αυτός έπαθε και κινδύνευσε τόσο πολύ η υγεία του ενώ πολλοί μιλάνε χωρίς να πάθουν τίποτα.
      Για το ψάρι. Δεν είμαι εκεί για να σταθμίζω πόσο ψάρι τρώνε και πόσο κοστίζει. Όποιος επιθυμεί τόσο πολύ το ψάρι ας πάει να γίνει Μοναχός στη Μονή Βατοπαιδίου να δει την μοναχική "καλοπέραση". Απο το σπιτάκι του με την γυναίκα, τα παιδιά, τις ανέσεις να κάνει ό,τι θέλει, το δικό του θέλημα, τις βόλτες και τα ευχάριστα της κοσμικής ζωής, δεν μπορούμε να κρίνουμε τους Μοναχούς που τα έχουν απαρνηθεί όλα.
      Δεν δικαιολογώ όλα, σου είπα μερικά που δεν συμφωνώ, αυτό που τονίζω είναι ότι δεν είναι οικουμενιστής.
      Ούτε τυφλός είμαι ούτε σέρνομαι πίσω απο τα ράσα του.
      Μην γράφεις αρλούμπες.

      Διαγραφή
  16. Tι μεγαλη αλεπου ειναι ο Εφραιμ θα σου βαλω ενα αποσπασμα απο καποιουςπου τον σχολιασαν:

    Μία από τις ερωτήσεις που απευθύνθηκε προς τον Γέροντα Εφραίμ αφορούσε και την εκ διαμέτρου αντίθετη αντιμετώπιση που είχαν ως προς το ζήτημα της επίσκεψης του Πάπα στην Ελλάδα, ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Ο γέροντας Εφραίμ, όχι μόνο δεν πήρε θέση κατά της υποδοχής του Πάπα στην Ελλάδα, αλλά προκειμένου να δικαιολογήσει αντορθόδοξες και προδοτικές πράξεις ως προς την Ορθόδοξη Πίστη και Ιερά Παράδοση, μετονόμασε τον αναγκαίο και Πατερικά επιβαλλόμενο έλεγχο πάνω σε βασικότατα και θεμελιώδη θέματα της Πίστεως μας (όπως είναι η επίσκεψη του αιρεσιάρχη στην Ελλάδα), ως «κατάκριση» προς τους Επισκόπους.

    Συγκεκριμένα, στην ερώτηση: «Που δεν έκανε υπακοή ο μακαριστός Σεραφείμ και δεν υποδέχθηκε τον Πάπα και που έκανε υπακοή ο μακαριστός Χριστόδουλος και υπεδέχθη τον Πάπα;», ο Γέροντας Εφραίμ απέφυγε ουσιαστικά να απαντήσει, αναφέροντας ότι: «Δεν ήρθαμε εδώ να κρίνουμε μεμονωμένα και συγκεκριμένα πρόσωπα της διοικούσης Εκκλησίας. Εμείς ήρθαμε να πούμε τι λέει ο λόγος του Θεού», ενώ αργότερα τόνισε ότι:
    «Αυτοί που θέλουν να κατακρίνουν Επισκόπους και διάφορους, αυτοί δεν κρίνουν τον εαυτό τους. Και αυτό είδα σε πολλούς ανθρώπους που κατακρίνουν τους εκκλησιαστικούς ταγούς ότι έχουν πολύ μεγάλο εγωισμό και είναι σκληροί άνθρωποι και δυστυχώς εφαρμόζουν, τι εφαρμόζουν; Είναι αυστηροί στους άλλους και επιεικής στον εαυτό τους».

    Εδω τι εχεις να πεις;
    Τι με πας στον Λαγκαδα;
    Για τον Λαγκαδα μιλαμε ή για τον Εφραιμ;
    Η Συνοδος της Κρητης αποτελει οροσειμο ΟΛΩΝ ΣΑΣ.
    Οσοι την κατακρινουν και προχωρουν και πιο περα Αποτειχιζομενοι απο τους Αιρετικους ειναι αυτοι που παιρνουν το ΑΡΙΣΤΑ.
    Οσοι απλα την κλατακρινουν παιρνουν το ΚΑΛΩΣ.
    Και οσοι δεν την κατακρινουν και δεν αποτειχισονται θα κριθουν οπως και οι Αιρετικοι.
    Αυτα εν ολιγοις και εν πολλοις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντώ και στο σημερινό σχόλιο σου για την απάντηση του π. Εφραίμ στα "Δημήτρια" 2019 και τις αρλούμπες του μπλογκ Κατάνυξη που έβαλες στο σημερινό σου σχόλιο.
      Ο π. Εφραίμ δεν πήρε θέση υπερ της υποδοχής του Πάπα στην Ελλάδα και η απάντηση του δεν δόθηκε για να δικαιολογήσει αντορθόδοξες και προδοτικές πράξεις ως προς την Ορθόδοξη Πίστη και Ιερά Παράδοση. Ούτε και ονόμασε τον σωστό και επιβαλλόμενο έλεγχο ως κατάκριση, όπως αρλουμπίστικα γράφει "η Κατάνυξη". Ο π. Εφραίμ δεν μίλησε για τον σωστό και επιβαλλόμενο έλεγχο, αλλά μόνο για την κατάκριση που κάνουν πολλοί, όπως από την πείρα του είδε και γνώρισε, που μιλούν με σκληρότητα και πολύ μεγάλο εγωισμό. Δεν είναι όλοι αυτοί που κατηγορούν τους μητροπολίτες καλοί και ταπεινοί και σωστοί. Υπάρχουν και άνθρωποι που το κάνουν από πολύ μεγάλο εγωισμό και κατάκριση και σ΄ αυτούς αναφέρθηκε ο π. Εφραίμ για να μην διαλευκαίνονται τα πράγματα και να μην κάνουμε ήρωα τον καθένα που κατακρίνει από πολύ εγωισμό και κατάκριση. Σ΄ αυτό προσφέρει ο π. Εφραίμ για να προσέξουμε και να τα ξεχωρίζουμε.
      Αυτά είχαν σου πω και εγώ και εν ολίγοις και εν πολλοίς.

      Διαγραφή
    2. Ρε φιλε ο κολητος του εισαι και υπεραμυνεσαι εναν ξεφωνημενο;
      και δεν ντρεπεσαι;
      Ποιες αρετες βρισκεις σε αυτον που εγινε ρεντικολο στα καναλια;
      Μοναστηρι ειναι αυτο που εχει ή μεγαλοξενοδοχειο επισκεπτηριο καθε διεφθαρμενου πολυτικου, μεχρι και του καρολου της Αγγλιας με τα τζακουζι που τους προσεφερε;
      Η ιστορια του ειναι ασχημη και διατρυτη.
      Μην τον αγιοποιησεις κιολας.
      Φτανουν τα εγκωμια που του προσεφερες.
      Να τα εκτυπωσεις λοιπον και να του τα πας για να σε κανει καλογερι του.

      Διαγραφή
  17. Να βάζεις όλα τα σχόλια και να μην κόβεις αυτά που δεν συμφέρουν τις λαθεμένες ιδέες σου.
    Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου