"Η
"λοίμωξη" του πανικού.... "
Πανικός παντού σε όλα τα μέτωπα. Μια κοινωνία πανικοβλημένη και σε βαθιά
σύγχυση. Πριν ήταν ο φόβος της οικονομίας και των νοικοκυριών, μετα των αθέων
κυβερνήσεων, έπειτα των μεταναστών, της Τουρκίας που θα μας αφανίσει, του ιού
που θα κολλήσουμε και θα πεθάνουμε. Τώρα μάλιστα και των εκκλησιών που θα
πρέπει να κλείσουν, διότι είναι εστίες μικροβίων και μολύνσεων. Ακόμη και η
Θεία κοινωνία μέσα στους τρελούς φόβους μας. Να μην κοινωνάμε λέει για να μην
κολλήσουμε τον ιό.
Μα εάν πιστεύουμε ότι στην Θεία κοινωνία αυτό που μεταλαμβάνουμε είναι απλά
ένα κρασί κι’ ένα ψωμί, δεν χρειάζεται να κοινωνούμε. Μην μπαίνουμε καν στην
διαδικασία. Δεν μας προσφέρει κάτι. Γιατί σε αυτό το ψωμί και το κρασί που εσύ
φοβάσαι μην σε σκοτώσει υπάρχει μυστικώ τω τρόπω κρυμμένος Εκείνος που έχει
πεθάνει για να ζήσεις εσύ. Εάν δεν Τον βλέπεις και δεν Τον νιώθεις μέσα στην
γεύση και την γλύκα της Θεία κοινωνίας, λυπάμαι μα δεν χρειάζεται να
κοινωνάς.
Και να σου πω και κάτι; Εάν είναι να πεθάνω από το φόβο, το πανικό και όλα
αυτά τα παιγνίδια των εξουσιών που τρομοκρατούν την ανθρωπότητα για να την
ελέγχουν, προτιμώ να πεθάνω για τον Χριστό. Άλλωστε Εκείνος πέθανε για να
έχουμε εμείς ζωή, και όχι για να υποταχθούμε στους κατασκευασμένους φόβους των
λογής λογής εξουσιών.
Σαφέστατα και δεν πιστεύω σε μια ρομαντική ιδεαλιστική πραγματικότητα της
ζωής. Η ζωή έχει κινδύνους και απειλές, φυσικές, επίκτητες και κατασκευασμένες.
Ωστόσο η λύση δεν είναι ο πανικός, ο φόβος και η αναστολή της ζωής.
Αυτό
που θέλει ο Χριστός είναι να ζούμε ως Αναστημένοι. Δηλαδή ως άνθρωποι με
ελπίδα, χαρά και φως στις ψυχές μας. Με δύναμη να αλλάζουμε τον κόσμο και το
μέλλον. Να ζούμε προτού πεθάνουμε ώστε να μην πεθάνουμε όταν πεθάνουμε. Οι
εξουσίες νικιούνται όταν απέναντι στις απειλές τους εμείς επιμένουμε να
προασπίζουμε την ζωή, να αντιστεκόμαστε στη ψυχική λοίμωξη του πανικού.
Μην παίρνετε απο τον π. "Λίβυο".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρετε ότι αναφέρεται στον μεγάλο βλάσφημο Καζαντζάκη σαν να μην τρέχει τίποτα;;;;
Ο συγκεκριμένος Κρητικός παπάς αναγνωρίζει ότι ο συμπατριώτης του Καζαντζάκης ήταν απο τους μεγαλύτερους βλάσφημους των αιώνων;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα πολύ καλύτερα τα λέει ο Μεσογαίας Νικόλαος στην εγκυκλιό του.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δυστυχῶς, ἡ ὅλη κατάσταση εἶναι ἀπόρροια τῆς νοσηρῆς φιλοζωΐας μας. Ἂς κρατήσουμε τὴν ψυχραιμία μας, ἂς συμμορφωθοῦμε μὲ τὶς ὑποδείξεις τῶν ἁρμοδίων καὶ ἂς καταλάβουμε μιὰ ὥρα ἀρχύτερα ὅτι ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ἀσθένειες, τὶς ἀπειλές, τοὺς ἰούς καὶ τὰ μικρόβια ὑπάρχει καὶ ἡ παρουσία τοῦ Θεοῦ στὴ ζωή μας καὶ ἡ προστασία τῆς Παναγίας. Ὁ ἰὸς τῆς ἀπιστίας, τοῦ ἀθεϊσμοῦ, τῆς ἀπόρριψης τοῦ Θεοῦ εἶναι τὸ χρόνιο πρόβλημα τῆς ἐποχῆς καὶ τῆς κοινωνίας μας."
"Πρὸς
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὸν εὐσεβῆ λαὸ τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Ἀγαπητοί μου ἀδελφοί,
Τὶς μέρες αὐτὲς ὑπάρχει μιὰ γενικευμένη ἀναστάτωση, μάλιστα σὲ παγκόσμια κλίμακα, μὲ ἀφορμὴ ἑνὸς νέου ἰοῦ γρίππης, γεγονὸς ποὺ δυστυχῶς ἀναπαράγεται καὶ μεγενθύνεται ἀπὸ τὰ ΜΜΕ, μὲ ἀποτέλεσμα ἀκόμη καὶ ὁ Πρωθυπουργὸς νὰ ὑποχρεωθεῖ νὰ δηλώσει ὅτι: «ὁ πιὸ μεγάλος ἀντίπαλος δὲν εἶναι ὁ κορωνοϊὸς ἀλλὰ ὁ πανικός». Πράγματι αὐτὸς μεταδίδεται πιὸ εὔκολα ἀπὸ τοὺς ἰούς!
Ἡ προστασία τῆς ὑγείας μας δὲν εἶναι ἀσφαλῶς κάτι τὸ κακό. Ὁ πανικὸς εἶναι τὸ κακό. Τὰ μέτρα πρόληψης καὶ ἡ σύνεση δὲν ἔχουν κάτι τὸ μεμπτό. Ἡ ἀπροσεξία ἢ οἱ ὑπερβολὲς εἶναι τὸ πρόβλημα"
Αρχή της εγκυκλίου του Μεσογαίας Νικόλαου.
1/4 Αν μου επιτρέπει ο ιστολόγος θα διατυπώσω κι εγώ τη γνώμη μου και για το κείμενο και για τα 2 πρώτα σχόλια με αγάπη και καλή προαίρεση και για τον π. Λίβυο και για τους σχολιαστές που αναφέρονται στον Καζαντζάκη και ασφαλώς για όλους όσους θα αναφέρω, διότι είναι ή ταλαίπωροι ή πλανεμένοι ή τρομοκρατημένοι ή κι ελάχιστοι κακοπροαίρετοι συμφεροντολόγοι, που παρά τις παραινέσεις και νουθεσίες ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝ, που όλοι όμως ταλαιπωρούν ή τρομοκρατούν την Εκκλησία και το Χριστιανικό Λαό της Ελλλάδος. Κατ' αρχάς πρέπει να κρίνουμε κάθε κείμενο για τις απόψεις που διατυπώνονται στο κείμενο και παράλληλα συμφωνώ να εξετάζουμε και τα "πρεσβεύω" του συγγραφέα. Αν λέγονται σωστά πράγματα στο κείμενο, τότε, κι ο καρδινάλιος Φρίτς να είναι ο συγγραφεύς, κι ο ιμάμης Ογλού να είναι ε' σε συγκεκριμένο θέμα και κείμενο, μπορεί να τα λένε σωστά. Εκτός αν πρόκειται περί δογμάτων, αλλά στο κείμενο αυτό του π. Λίβυου δε γράφεται κάτι περί δογμάτων ώστε να το απορρίπτουμε a priori ως συγγραφέν υπό φιλοκαζαντζακικού ιερέως! Τι να κάνουμε, έτσι είναι η αλήθεια!. Τον κάθε ιερέα σαφώς αξιολογούμε και ως προς τις γενικές απόψεις του, διότι όλα ανάγονται στην Πίστι. Η κρίση όμως ανάλογα με τα κρινόμενα μπορεί να έχει ισχύ μόνο ως προς το άτομό μας, διότι άλλες "σταθερές" έχουν άλλοι. Όχι περί των Δογμάτων επαναλαμβάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφή2/4 *Προσωπικά λοιπόν, ας κρίνω σύντομα τι κείμενο: Δεν συμφωνώ με το καλολογικό απαλό κι ακίνδυνο κείμενο του π. Λίβυου διότι το έκρινα εξ αρχής, από χθες που το ανέγνωσα ως παραπλανητικό, αποσπασματικό και άσχετο με την τρομοκρατική πραγματικότητα που βίωσε επί δεκαετία επί μνημονίων και βιώνει ακόμη ο λαός της Ελλάδας και άσχετο κυρίως με την μεγαλύτερη τρομοκρατία που υπέστη και υφίσταται ειδικά το θρησκευόμενο ποίμνιο της Ελλάδος (επί 30 έτη το κατατρομοκρατούν αενάως και εξακολουθητικώς με δήθεν τριεξάρια, με δήθεν επερχόμενες έσχατες μέρες και έλευση Αντιχρίστου και επικείμενη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, με δήθεν σφραγίσματα του αντιχρίστου σε bar-codes, σε micro-chips, με δήθεν χαράγματα της αποκαλύψεως σε πιστωτικές κάρτες, ότι παντού υποκρύπτονται δήθεν αντίχριστοι και 666 του Αντιχρίστου, σέ ηλεκτρονικές ταυτότητες, σε ταυτότητες Ενστόλων, σε τραπεζικές κάρτες αναλήψεως και πιστωτικές και σε κάρτες πολίτη, σε συσκευασίες τροφίμων, σε φάρμακα, σε ΑΜΚΑ, και και και .... ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ψυχολογική θρησκευτική ανελαστική για τους ακατήχητους, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΗΝ ΑΠΟΣΙΩΠΑ ο π. Λίβυος ενώ πιθανότατα αυτή η Τρομικρατία που οι συνωμοσιολόγοι διαδίδουν ότι εκπορεύεται δήθεν ως εκ της Εκκλησίας (έτσι διαδίδουν οι τυχάρπαστοι Γεροντάδες που διακινούν τα ψεύδη αυτά) έχει φέρει σε απόγνωση, σε ψυχασθένειες και ίσως σε θανάτους μέρος του λαού, άλλος παραιτήθηκε διότι δεν ήθελε την ταυτότητα στην Υπηρεσία του, άλλος πήρε τα Βουνά και περιμένει τον Αντίχριστο και τη Δευτέρα Παρουσία (ήτανε νιος και γέρασε ο πλανών και πλανώμενος τηλεοπτικός αστήρ με το σταυρό στο χέρι), άλλος μοναχός προσδιώρισε από τηλεοράσεως και συγγραμμάτων ημερομηνίες και πούλησε χιλιάδες βιβλίων, διεψεύστη παταγωδώς και "δεν τρέχει τίποτε", το Σωτηρόπουλο αφόρισαν, άλλος, ένα γεροντάκι που γνώρισα δεν έπαιρνε τα φάρμακά του διότι και το συνταγολόγιο και τα κουτιά είχαν λέει barcodes με δήθεν 666 "του αντιχρίστου" και δεν ξέρω αν εκοιμήθη από φυσικά αίτια ή διότι δεν έπαιρνε τα φάρμακά του, άλλη οικογένεια διχάστηκε διότι η σύζυγος δεν πίστεψε τον γέροντα, ο σύζυγος πίστεψε τον γέροντα ότι δήθεν το 2000 θα γίνει η Συντέλεια του αιώνα κλπ κλπ. πέρασαν δεκαετίες και Εισαγγελεύς δεν επεμβαίνει κατά των Συνωμοσιολόγων, να τους φυλακίσει ώστε να μη διαδίδουν τις τρομοκρατικές τους μυθοπλασίες, ούτε κι η αρμόδια και υπεύθυνη για όλα, η επίσημη και διοικούσα Εκκλησία δεν τους αφορίζει (μόνο το Νικόλαο Σωτηρόπουλο ξέρει να αφορίζει) αν δεν ... τους αγιοποιεί κι όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφή3/4 * Για τον κορωνοϊό, δεν πρέπει να τρομοκρατούμεθα ούτε να πανικοβαλλόμεθα, αλλά ούτε και να εφησυχάζουμε. Εφ όσον προκαλεί θανάτους, είναι μεταδοτικότατος και δεν υπάρχει ούτε εμβόλιο ούτε θεραπεία, καλύτερη είναι η προφύλαξη παρά η επανάπαυση. Συμφωνώ με τον π. Λίβυο ότι δεν πρέπει να τρομοκρατείται ο κόσμος και να αδειάζει τα σουπερ μάρκετς.
ΑπάντησηΔιαγραφή*** Ο π. Λίβυος αποκρύπτει και την τρομοκρατία που προσωπικώς υποθέτω πως υφίστανται κάποιοι υποτιθέμενοι ηγέτες της Ορθοδοξίας που ΥΠΟΘΕΤΩ τρομοκρατημένοι (άλλως τι διαφορετικό να υποθέσουμε;) σιωπούν στον πόλεμο κατά της Ελλάδος των τελευταίων ημερών. Και αναφέρομαι στο Φανάρι που διαπιστώνεται για άλλη μια φορά ότι δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του, όχι του εθνάρχη τω ν Ελλήνων της Ελλάδος, όπως το προσδιορίζουν κάποιοι αλλά ούτε του Εκκλησιαστικού Ηγέτου της Ορθοδοξίας, νομίζω λέω, για λόγους αντικειμενικούς, λόγω της Σκλαβιάς στην οποία διαβιοί, εφ όσον βλέπουμε αντικειμενικά ότι ΔΕΝ ψέλλισε μέχρι στιγμής ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ουδεμία λέξη υπέρ των Ελλήνων, υπέρ των παιδιών της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ΕΝΌΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ, ΕΦΕΔΡΩΝ, ΛΑΟΥ, που ΑΜΥΝΌΜΕΝΟΙ αντιμετωπίζουν στα σύνορα της Ελλάδος τις επιθέσεις υβριδικού ασύμμετρου και τακτικού πολέμου με χημικά, πέτρες, ξύλα, μέταλλα, αφιονισμένους μετανάστες ή δήθεν μετανάστες, των Μουσουλμάνων και των Τούρκων οι οποίοι τους ποδηγετούν. Και εκεί έπρεπε να εστιάσετε π. Λίβυε. Τρομοκρατία εν όψει. Νομίζω. Αλλά ... βρίσκετε τους κατωτέρους εύκολα θύματα.
* Ας συμπληρώσω ότι ο μεν π.Λίβυος ζει σε πλούσια περιοχή της Ελλάδος, την Κρήτη, πλούσια λόγω τουρισμού και φυσικών και αγροτικών αγαθών με τα οποία προίκισε ο Κύριος την Κρήτη (αλιεία, ελαιόλαδο, αμπέλια, σταφίδες, κτηνοτροφία, τυροκομία, πολιτιστικές παραδόσεις, συγκοινωνίες με τρεις ηπείρους Ασία Αφρική Ευρώπη, και υδρογονάνθρακες, αιολική ενέργεια, και άλλα) και πλούσια και σε είδη της εξοχής, χόρτα, ραδίκια, φρούτα, σαλιγκάρια, πουλιά και λαγούς κυνηγίου, με τα οποία κι ο πλέον φτωχός χωρικός δεν τρομοκρατείται από τον κίνδυνο να πεινάσει. Αλλά στις πόλεις της Κρήτης η απελπισία, οι οικονομικές καταστροφές, κ.α. έφεραν πολλές αυτοκτονίες και δράματα. Στην υπόλοιπη Ελλάδα πώς να μην τρομοκρατείται ο πολύτεκνος άνεργος πατέρας, που λόγω μνημονίων απολύθηκε από την εργασία του (καθηγητές, ιατροί, πολιτικοί μηχανικοί, εργάτες και τεχνίτες οικοδομικών και χωματουργικών έργων έμειναν άνεργοι κ.λπ). Πώς να μην τρομοκρατηθεί ο Υπάλληλος του Δημοσίου, ο Χριστιανός, όπως ο γράφων το σημείωμα αυτό, που επί 20 χρόνια αντιμετωπίζει ένα απάνθρωπο κομματιό Κράτος και έναν απάνθρωπο οργανισμό του Δημοσίου που άλλους τους τοποθετεί στα σπίτια τους λόγω κομματικών ή άλλων ρουσφετιών, ξέρετε κάτι οργανώσεις που αλληλοβοηθούν τα μέλη τους, αδικώντας άλλους ασφαλώς, ενώ το Χριστιανό Ορθόδοξο, το θύμα τον έχουν εξοντώσει από πόλη σε πόλη παρά τη σοβαρή βλάβη της υγείας του; Αυτά δεν είναι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ πάτερ Λίβυε; "΄Η γίνεσαι κομματόσκυλο και μέλος του λαγουμιού ή θα πεθάνεις τη φτώχεια και στην εξορία". Πές κάτι και γι αυτά πάτερ.
4/4
ΑπάντησηΔιαγραφή* Για το θέμα του Καζαντζάκη. Δε φραίει κανένας π. Λίβυος αλλά μόνο το πάνχαλο της Εκκλησίας της Ελλάδος, μάλλον το ακέφαλο καθεστώς των 4 εκκληδιασστικών καθεστώτων. Όπως είδαμε η Εκκλησία της Κρήτης είναι ημιαυτόνομη υπό το Φανάρι το οποίο είναι ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟ και νομίζω ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει το ρόλο του, της ηγεσίας μιαςε Εκκλησίας λόγω της Τρομοκρατίας από την εκάστοτε Τουρκική ανθελληνική και αντιχριστιανική Κυβέρνηση. Η Ιστορία διδάσκει. Κάτι ξυπόλητοι το 1821 επιχείρησαν να διασαλεύσουν τις αγαστές σχέσεις των Τούρκων με τους Έλληνες και το Φανάρι, αλλά δεν κατάφεραν να απελευθερώσουν την Κωνσταντινούπολη (πώς να το καταφέρουν όταν τους αφόρισε το Φανάρι, εξ ανάγκης βεβαίως όπως και σήμερα εξ ανάγκης σιωπά. Καιρός να αξιολογήσουμε το ρόλο και τις δυνατότητές του. Προσωπικά υπολήπτομαι το θεσμό, του κ.κ. Βαρθολομαίου ως επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως και ως επισκόπου ιστορικού θρόνου, ξέρω όμως ότι άλλος είναι ο επίσκοπός μου, ότι η Εκκλησία διοικείται Συνοδικώς και συνεπώς θεωρώ άκυρο και τον ψευτοαφορισμό Σωτηρόπουλου και τη Ψευτοσύνοδο Κολυμπαρίου, προσδοκώ δε και δικό μου αφορισμό, που θα σημαίνει αγιοκατάταξη! Έστω λοιπόν ότι στο εκκλησιαστικό μπάχαλο που ζούμε κάποιος λαϊκός ή ιερεύς κάνει λάθος ως προς τον Καζαντζάκη. Δεν είναι ο μοναδικός, ούτε οφείλει να έχει μελετήσει όλο το έργο του Καζαντζάκη. Αν τυχόν έχει διαβάσει μόνο δυο τρία βιβλία, κι εκείνα επιπόλαια, μπορεί να πλανηθεί. Εδώ για τους νυν αγιοκαταταχθέντες υπάρχουν απόψεις επί απόψεων αντίθετες μάλιστα με την επίσημη τοποθέτηση της κρατούσας εκκλησιαστικής καταστάσεως. Κρητικός είναι ο Καζαντζάκης κι από παιδιά, οι Κρητικοί αναθρέφονται με ιστορίες, με τραγούδια, με μαντινάδες, με δηλώσεις και εκδηλώσεις υπέρ του Καζαντζάκη και του Ελευθερίου Βενιζέλου. Για τον μεν δεύτερο δικαίως, νομίζω, για τον δε πρώτο αδίκως, νομίζω.
Κρήτη δε θα σ' αφήσουνε ο χρόνος να σε φθείρει
ο Καζαντζάκης και οι νεκροί απού 'ναι στ'Ακρωτήρι
είναι το πρώτο νανούρισμα κάθε Κρητός.
Έχει μήπως πάρει η Εκκλησία της Ελλάδος ή η Εκκλησία της Κρήτης κάποια επίσημη τοποθέτηση κατά του Καζαντζάκη; Μόνο οι παλαιοημερολογίτες ναι, έχουν πάρει. Τότε γιατί στρέφεστε ειδικά κατά του π. Λίβυου; Εφ όσον η επίσημη Εκκλησία δεν έχει πάρει θέση κατά του Καζαντζάκη, πάρτε θέση κατά της Εκκλησίας ή κατά του συνόλου των κληρικών και θεολόγων, ονομαστικά όμως κι όχι ανώνυμα, που θαυμάζουν τον Καζαντζάκη και πείτε ότι "Εφ όσον η Εκκλησία της Ελλάδος και της Κρήτης δεν αφόρισε τον Καζαντζάκη, δεν συμφωνώ με τίποτε από όσα έκει εκφράσει από το θάνατό του κι έπειτα". Μπορείτε να το πείτε; Όχι.
Πολλά τα λάθη στα σχόλια-σεντόνια. Υποκειμενικές και εσφαλμένες αντιλήψεις έχουν. Η πολυλογία δεν σημαίνει και ορθότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σχολιάσω μόνο κάτι απο το πρώτο σχόλιο-σεντόνι.
"Αν λέγονται σωστά πράγματα στο κείμενο, τότε, κι ο καρδινάλιος Φρίτς να είναι ο συγγραφεύς, κι ο ιμάμης Ογλού να είναι ε' σε συγκεκριμένο θέμα και κείμενο, μπορεί να τα λένε σωστά. Εκτός αν πρόκειται περί δογμάτων, αλλά στο κείμενο αυτό του π. Λίβυου δε γράφεται κάτι περί δογμάτων ώστε να το απορρίπτουμε a priori ως συγγραφέν υπό φιλοκαζαντζακικού ιερέως! "
Οι άγιοι δεν μας είπαν ποτέ να παίρνουμε κείμενα απο ανθρώπους που αθωώνουν και στηρίζουν βλάσφημα και ασεβή πρόσωπα!
Και αυτό εκτός άλλων και για ποιμαντικούς λόγους. Αν π.χ. ο απλός επισκέπτης του τάδε ιστολόγου που του έχει εμπιστοσύνη δει ότι ο ιστολόγος που εμφανίζεται ως αγωνιστής της Πίστης σιγοντάρει πρόσωπα που αθωώνουν ασεβείς και βλάσφημους, τότε θα τα ακούει και αυτός και μαζί με αυτά θα δέχεται τις βλαβερότατες απόψεις τους.
Οχι! Και πάλι όχι!
Δεν μας δίδαξαν τέτοιο Χριστιανισμό οι αγωνιστές της Πίστης και οι άγιοι!
Ο ορθόδοξος ιστολόγος που θέλει να έχει
ορθόδοξο ιστολόγιο θα πρέπει να βάζει μόνο απο πρόσωπα με ορθόδοξες υγιείς απόψεις.
Δεν χωρά κανένα νερούλισμα στο κρασί σ' αυτά τα ζητήματα!
Με τις ψυχές και την ευλάβεια δεν παίζουμε!
Σιλουανός
"Εφ όσον η επίσημη Εκκλησία δεν έχει πάρει θέση κατά του Καζαντζάκη, πάρτε θέση κατά της Εκκλησίας ή κατά του συνόλου των κληρικών και θεολόγων, ονομαστικά όμως κι όχι ανώνυμα, που θαυμάζουν τον Καζαντζάκη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντελώς λάθος και αυτό!
Δεν είναι το ίδιο να μην έχει πάρει θέση η Εκκλησία της Ελλάδος απο το να τον αναφέρει και άρα να διαφημίζει έμμεσα σαν να μην συμβαίνει τίποτα!!
Καμία σχέση το ένα απο το άλλο.
Επειτα γιατί ενοχλήθηκε ο ανώνυμος με τα σχόλια-σεντόνια απο μια ενημέρωση σχολιαστών προς τον ιστολόγο;
Μήπως έχει την μύγα και ο ίδιος και μυγιάζεται; Γιατί είναι κακό να ενημερωθεί ο ιστολόγος για τις φιλοκαζαντζακικές απόψεις του συγκεκριμένου Κρητικού κληρικού;
Και που το κακό που οι αληθινές πληροφορίες δόθηκαν χωρίς να γράψει το όνομα του;
Είναι κακό κάποιος να ενημερώνει κάποιον για κάποια αλήθεια, χωρίς να γράψει το ονομά του;
Τί φανερώνει αυτός ο φόβος προς την αλήθεια; Δικαίωμα έχει κάποιος εφ' όσον γράφει αλήθειες να μην γράψει το όνομα του.
Εντελώς λάθος τα σχόλια-σεντόνια που θέλησαν να κατηγορήσουν την ανώνυμη αληθινή πληροφόρηση για τις φιλοκαζαντζακικές απόψεις για τον συγκεκριμένο κληρικό, αλλά και για οποιοδήποτε άλλον, εφ' όσον αληθεύουν.
Μέχρι τώρα ο ιστολόγος πολύ σωστά, δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια και γι' αυτό δίκαια τον ενημερώνουν. Αντίθετα ο ιστολόγος είναι σε αρκετές αναρτήσεις αντίθετος προς τον φιλοκαζαντζακισμό!
Σιλουανός
"Εδώ για τους νυν αγιοκαταταχθέντες υπάρχουν απόψεις επί απόψεων αντίθετες μάλιστα με την επίσημη τοποθέτηση της κρατούσας εκκλησιαστικής καταστάσεως. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί εννοείς; Ποιός άγιος απο τους νυν αγιοκαταχθέντες στήριξε τον βλάσφημο Καζαντζάκη;
Δεν έχω δει κανένα άγιο να στηρίζει βλάσφημους και στήριξη σε βλάσφημους και μάλιστα απο κληρικούς!
Σιλουανός
"Δεν είναι ο μοναδικός, ούτε οφείλει να έχει μελετήσει όλο το έργο του Καζαντζάκη. Αν τυχόν έχει διαβάσει μόνο δυο τρία βιβλία, κι εκείνα επιπόλαια, μπορεί να πλανηθεί."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί είναι όλα αυτά που λέτε; Ενας μορφωμένος κληρικός όπως ο συγκεκριμένος και μάλιστα κρητικός δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα για τις βλασφημίες Καζαντζάκη; Αυτό ούτε ο ίδιος δεν τόλμησε να το ισχυριστεί.
Και θέλετε να το πιστέψουμε;
Πασίγνωστες είναι οι βλασφημίες Καζαντζάκη και τα έργα του! Απλά άλλοι με ευσέβεια ανατριχιάζουν απο τις βλασφημίες και άλλοι με πνεύμα κοσμικό και πολύ στραβό τις αθωώνουν και τις δικαιολογούν με πολύ φθηνές δικαιολογίες!!
Σιλουανός
Δυστυχώς ο ιός του φιλοκαζαντζακισμού, για να χρησιμοποιήσω την έκφραση του Μεσογαίας Νικόλαου (ιός) έχει εισχωρήσει με κάποιο τρόπο και στον ανώνυμο με τα σχόλια-σεντόνια και προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να μην είναι έτσι. Το εύχομαι, αλλά οι δικαιολογίες δεν ήξερε την στιγμή που ούτε ο ίδιος ο μορφωμένος κληρικός δεν τις ισχυρίστηκε, είναι πολύ αδικαιολόγητες. Οπως και το ότι του κακοφάνηκε η χωρίς όνομα αληθινή πληροφόρηση του ιστολόγου για τη στάση του συγκεκριμένου κληρικού απέναντι του Καζαντζάκη.
Το πικρό δεν γίνεται γλυκύ, ούτε η μέρα νύχτα!
Σιλουανός
Πολύ υποκειμενικές και νερουλίστικες οι απόψεις του 10:00 και 10:02 πμ, σε διάφορα μέρη, αλλά περισσότερο στο μέρος που αφορά τους φιλοκαζαντζακικούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ νερό στο κρασί της Ορθόδοξης ευλάβειας και πίστης! Πολύ νερό.
Ο χθεσινός ανώνυμος εκτός απο τις ολοκληρωτικού τύπου απόψεις που έχει και συναντάς σε τυρρανικά μόνο καθεστώτα ταυτόχρονα δεν φαίνεται να γνωρίζει καθόλου σωστά ούτε πρόσωπα που χρησιμοποιεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνολικά θα έλεγα: Ενα σκέτο μπέρδεμα είναι και τα τέσσερα μακροσκελή του σχόλια.
"Κρητικός είναι ο Καζαντζάκης κι από παιδιά, οι Κρητικοί αναθρέφονται με ιστορίες, με τραγούδια, με μαντινάδες, με δηλώσεις και εκδηλώσεις υπέρ του Καζαντζάκη και του Ελευθερίου Βενιζέλου. Για τον μεν δεύτερο δικαίως, νομίζω, για τον δε πρώτο αδίκως, νομίζω. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζεις! Δεν είσαι σίγουρος! Δηλαδή μπορεί και δικαίως να ανατρέφονται φιλοκαζαντζακικά οι Κρητικοί όπως μας πληροφορείς!!!
"Τότε γιατί στρέφεστε ειδικά κατά του π. Λίβυου;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίταξε ποιού είναι η ανάρτηση και τότε θα καταλάβεις γιατί ενημέρωσαν τον Οδυσσέα για τον π. Λίβυο. Θα καταλάβεις ότι Πολύ λογικό είναι να αναφερθούν στον π. Λίβυο.
Εσένα γιατί σε πείραξε τόσο πολύ η ενημέρωση και η άποψη-πρόταση που έκαναν στον Οδυσσέα;;
Το τί κάνουν οι Κρητικοί στην ανατροφή των παιδιών τους ανώνυμε 10:02 πμ δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό μα μήτε ότι ο φιλοκαζαντζακισμός είναι μικρότερο αμάρτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κρίνονται αυτά τα ζητήματα μήτε απο ποσοτικής πλευράς, μήτε από τοπολατρικά κριτήρια.
Το κάθε αμάρτημα παραμένει το ίδιο αμάρτημα ακόμα και αν θεωρείται κατόρθωμα και αξιόλογη πράξη απο την βρεφική ηλικία κάποιου.