Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΣ ΝΑΙ. ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΣ ΟΧΙ. Oποιος θελει να το αποκτηση ΔΩΡΕΑΝ να μας στειλη την διευθυνσι του στο εμειλ μας που ειναι αναρτημενο δεξια του ιστολογιου μας.

ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΣ ΝΑΙ.
ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΣ ΟΧΙ.
OIKOYMENIΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ.
Σπουδαιοτατη Μελετη του π.Ευθυμιου Τρικαμηνα που εξαντλει το ολο θεμα της βεβιασμενης και απαραδεκτης "Αγιοποιησης του" σε ολες του τις διαστασεις.
Oποιος θελει να το αποκτηση ΔΩΡΕΑΝ να μας στειλη την διευθυνσι του στο εμειλ μας που ειναι αναρτημενο δεξια του ιστολογιου μας.

2 σχόλια:

  1. Ἅγιος = πιστός ἄνθρωπος, ἅγιος = σεσωσμένος ἄνθρωπος, ἄγιος = κάθε συνειδητὸς Χριστιανός. Σὲ διάφορο βαθμὸ ἁγιότητος ἕκαστος. Τὰ περὶ ἡμιθέων, μικρῶν θεῶν ἀντί Θεοῦ, ἀλάλων καὶ μπαλάλων, ὅπως κατήντησαν τὴν Πίστι μας, μᾶς τὰ ἔφεραν οἱ Αὐτοκράτορες τοῦ Βυζαντίου, οἱ ὀποῖοι εἰσήγαγαν τὴν ἁγιολατρεία, λειψανολατρεία, θαυματολατρεία, ἐκ τῆς ἀρχαίας εἱδωλολατρείας τῶν πολλῶν θεῶν καὶ ἡμιθέων, φαινόμενα ἄγνωστα στοὺς πρῶτους αἰῶνες τῆς Ἐκκλησίας. Μόνον ὁ Κύριος γνωρίζει ποῖος θὰ σωθῇ καὶ μόνον ὁ Δίκαιος Κριτής, κατὰ τὴν Πίστι μας, θὰ κρίνῃ ζῶντας καὶ νεκροὺς κατὰ τὴν φοβερὰν ἡμέραν τῆς Κρίσεως. Ἡ συνείδησι τῆς Ἑκκλησίας, διαχρονικῶς, διαισθάνεται ποῖος θὰ κριθῇ ἅγιος, σεσωσμένος, ὑπὸ τοῦ Κυρίου. Λόγου χάριν, οἱ Μάρτυρες καὶ ὁμολογηταί, ὅπως ὁ πρωτομάρτυς Στέφανος καὶ, ὅπως ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος. Οἱ ἑν θερμῷ ἁγιοποιήσεις, ὁλίγα μόνον ἕτη μετὰ τὸν θάνατον, μόνον μάλιστα ἀτόμων μιᾶς κατηγορίας, καίτοι μὲ τὰ σημερινὰ ἐκκλησιαστικὰ καὶ πολιτειακὰ Νομικὰ δεδομένα δὲν δύνανται νὰ ἀμφισβητηθοῦν ἐκκλησιαστικῶς, παρὰ ταῦτα πνευματικῶς δὲν δύνανται νὰ ἀποτελέσουν "δόγμα" εἰς τὴν προσωπικὴν Πίστιν ἑκάστου Χριστιανοῦ. Ἔχω δικαίωμα ἀτομικῶς καὶ στὴ συνείδησί μου νὰ ἀμφισβητῶ τὴν ἁγιοποίησιν ὑπὸ ἀνθρώπων τινὸς συγχρόνου, γιὰ τοὺς ὅποιους λόγους κρίνω. Καί, ἐὰν τεκμηριώνονται λόγοι, ἔχω δικαίωμα νὰ δημοσιεύω τὰ τεκμήρια τῆς ἀμφισβητήσεώς μου. Αὑτὸ πράττει ἐν προκειμένῳ ὁ π. Εὐθύμιος, αὐτὸ δὲν ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ πράξουν ἄλλοι δι` ἄλλους, λόγῳ τοῦ Νομικοῦ Καθεστῶτος τῆς Πολιτείας, πρὸ παρελεύσεως 50 ἐτῶν ἀπὸ τοῦ θανάτού τινος ἁγιοποηθέντος. Διὰ τοὺς λόγους αὐτούς, ἡ Ἐκκλησία, ἐφ` ὅσον ἑφαρμόζει τὸ ἀπὸ 4 ου αἰῶνος καθεστὼς τῶν Ἁγιοποιήσεωμ, θὰ ἔδει νὰ ἐφαρμόζῃ τὸ παλαιὸν καθεστώς: Νὰ προβαίνῃ σὲ ἁγιοποιήσεις - ἀγιοκατατάξεις συγχρόνων μόνον μετὰ τὴν παρέλευσι 50 ἐτῶν ἀπὸ τὴν κοίμησι τῶν Ὑποψηφίων ἐκλεκτῶν. Ὁ π. Αὐγουστῖνος δέν ἦταν ἄξιος ἀγιοκατατάξεως; Ὁ Νικόλαος Σωτηρόπουλος οὐχί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενίοτε ο "αφορισμός" και οι διώξεις από το εκκλησιαστικό καθεστώς της προσφάτου εποχής, είναι η πραγματική τιμή αγιότητος (όρα περιπτώσεις Ν. Σωτηροπούλου, π. Ευθ. Τρικαμηνά, π. Νικ. Μανώλη, π. Θ. Ζήση κ.ά.)

      Ο όντως άγιος -κατά την αντίληψί μου- π. Αυγουστίνος, ο π. Λεωνίδας Θεσσαλονίκης, άγιος κι εκείνος κατά την αντίληψί μου, ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος, άγιος κατά την αντίληψί μου, ο Χαλκίδος Νικόλαος, άγιος κατά την αντίληψι πολλών, οι: π. Ευσέβιος Ματθόπουλος, π. Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως, π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, π. Θεόκλητος Διονυσιάτης, π. Νικόδημος Αττικής και Μεγαρίδος, π. Θ. Ζερβάκος Λογγοβάρδας Πάρου κ.ά., άγιοι κατά την συνείδησι του μικρού λείμματος της Εκκλησίας, πιστεύω, ΔΕΝ θα ήθελαν, θεωρώ, να αγιοκαταταχθούν από τη σημερινή εκκλησιαστική διοίκησι.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου