Ο Χρονος και ο Ανθρωπος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Δεν εκφωνούνται πλέον ει μη σπανιότατα παρόμοιες Χρυσοστομικού χαρακτήρος ομιλίες. Δεν ακούγονται ούτε από άμβωνος, ούτε από ραδιοφώνου, ούτε από τηλοψίας, ενώ σπανιότατα συγγράφονται πια και σε γραπτά κείμενα ἐντυπα ή διαδικτυακά. Παντού ακούς μπλα μπλα μπλα που ή σε κοιμίζουν ή σε κατευθύνουν αλλού και όχι στον μοναδικό Σωτήρα και στα αιώνια ρήματά Του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούγοντας με προσοχή τις θεολογικότατες αυτές τοποθετήσεις του Οδυσσέως Τσολογιάννη, προβληματιζόμενοι για το νόημα της επιγείου ζωής, κατά την οποία
-απολαμβάνουμε μεν πλουσίως τους εύχυμους γλυκείς καρπούς επί του ευσκιόφυλλου αγλαόκαρπου δέντρου, της επίγειας ζωής,
-του οποίου όμως δέντρου τις ρίζες ροκανίζουν αδιάλειπτα κι εναλλάξ δύο τρωκτικά, ένα λευκό κι ένα μαύρο, η μέρα και η νύχτα, ώστε κάποτε όλες οι ρίζες ροκανίζονται και παύει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ο επίγειος βίος
-και συναισθανόμενοι το, ανθρωπίνως ασύλληπτο, ατέρμον χρονικό μέγεθος της αιωνιότητος, η οποία ούτε κατ΄ ελάχιστο αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα που απαιτείται για να αδειάσουν οι ωκεανοί και οι θάλασσες και οι παραλίες όταν ένα πουλάκι μια φορά το χρόνο παίρνει μια σταγόνα νερού ή έναν κόκκο ἀμμου,
-συναισθανόμαστε, ότι:
-Η επίγεια ζωή είναι μικρή, παρέρχεται όπως το χόρτο του αγρού και μαραίνεται όπως το άνθος του όταν το φυσήξη ο λίβας, παροδική ώστε εμφανίζεται και εξαφανίζεται όπως ο ατμός πάνω από μια χύτρα, και περισσότερο από βέβαιον είναι ότι θα επέλθη ο θάνατος.
-Δε θα θέλαμε στημετά θάνατον αιωνιότητα να είμαστε αποκομμένοι από τον Κύριο. Θα θέλαμε να είμαστε μαζί Του και μαζί με τους αγγέλους, με τους αποστόλους, με τους μάρτυρες ομολογητές, με τον Χρυσόστομο, με τους σεσωσμένους (αγίους), στον Παράδεισο και όχι στην αιώνια φωτιά της Κολάσεως μαζί με τον Σατανά με τους δαίμονες και τους πονηρούς υποτακτικούς του οι οποίοι στην επίγεια ζωή βασάνιζαν τους Χριστιανούς. Θα θέλαμε να ζούμε κατά Χριστόν πιστεύοντας Ορθόδοξα και ζῶντας με αγιότητα.
Και πώς θα ζήσουμε με Ορθοδοξία και Ορθοπραξία αν δεν γνωρίσουμε ποιο είναι το θέλημα του Θεού; Και πώς θα το γνωρίσουμε αν δεν μελετήσουμε την Αγία Γραφή και εάν δεν μας διδάξουν, τον Θείο Λόγο και όχι λόγια ανθρώπων, οι πνευματικοί διδάσκαλοι και μάλιστα οι εξ ορισμού αρμόδιοι, πρεσβύτεροι και επίσκοποι;
Κατόπιν των ανωτέρω, των εκ της ακροάσεως της ομιλίας συναγομένων, ευχόμαστε όχι απλώς Χρόνια Πολλά, αλλά οι ευχές μας κατευθύνονται όχι κυρίως στην ποσότητα μα στην ποιότητα. Για τα όσα δώσει ο Θεός χρόνια επίγειας ζωής, είναι ευχές αγιότητος και βεβαίας ελπίδας Σωτηρίας για τον καθένα.
Ευχόμαστε επίσης και παρακαλούμε τον Θεό να αναδειχθούν νέοι Χρυσόστομοι και Φύλακες της Ορθοδοξίας οι οποίοι θα συνεχίσουν το έργο των αναλαμψάντων στις μέρες μας μιμητών του ιεράρχου. Αμήν.