πατερα Γεωργιε, καποτε που σε συναντησα στο καραβακι του Αγιου Ορους μου ειπες οτι εμεις δεν σε αγαπαμε.
Πως να σε αγαπησουμε πατερ, με αυτα που λες και διακηρυττεις;
Μηπως ξεχασες οτι εισαι ορθοδοξος;
Μηπως ...ηρασθης αλλης γυναικος πατερ Γεωργιε, τωρα στα γεραματα σου;
πατερα Γεωργιε, ολοι οι Μεγαλοι Πατερες, λενε το ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ.
Εσεις γιατι καθεστε και χαϊδευετε τους ΟΦΕΙΣ;
Οι ΟΦΕΙΣ, πατερ, παριστανουν και διαζωγραφιζουν τον Διαβολο και τα οργανα του Διαβολου, Ολων των Χρωματων.
Πως να σε αγαπησουμε πατερ, με αυτα που λες και διακηρυττεις;
Μηπως ξεχασες οτι εισαι ορθοδοξος;
Μηπως ...ηρασθης αλλης γυναικος πατερ Γεωργιε, τωρα στα γεραματα σου;
πατερα Γεωργιε, ολοι οι Μεγαλοι Πατερες, λενε το ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ.
Εσεις γιατι καθεστε και χαϊδευετε τους ΟΦΕΙΣ;
Οι ΟΦΕΙΣ, πατερ, παριστανουν και διαζωγραφιζουν τον Διαβολο και τα οργανα του Διαβολου, Ολων των Χρωματων.
Μου φαίνεται πως αδικείτε τον π. Γεώργιο πολύ-πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι να λέτε ότι δεν αγαπάει την Ορθοδοξία. Μόνο σαν ανέκδοτο μπορείτε να το πείτε για ένα άνθρωπο που είναι αντιοικουμενιστής και αντιπαπικός.
Δεν μας φτανει ο αντιπαπισμος τους ανωνυμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερεις οι ανθρωποι γηραζουν και το μυαλο τους μειωνει την παληοτερη ευφυια τους.
ο πατηρ Γεωργιος ειναι αρεστος αρεστοτατος γιατι αρνειται να βαδιση στα βηματα των Αγιων Πατερων.
Επομενως για μας ειναι αποβλητεος και καλα θα κανει να παει να ενταχθη στους Οικουμενιστες.
Να την βρασουμε την ...ορθοδοξια του....
Λέει "δεν θέλω να βγω από την Εκκλησία". Έχει μπερδέψει κάπως την έννοια της αποτειχίσεως, ο π. Γεώργιος, όπως την μπερδεύουν και άλλοι διότι καθένας τη θέλει όπως τον βολεύει. Η έννοια της αποτειχίσεως δεν είναι έξοδος από την εκκλησία, ούτε εξαρτάται από την εφαρμογή που πρακτικώς κάνει ο καθένας. Στο θέμα της έννοιας της μνημονεύσεως νομίζω ότι ο π. Γεώργιος δίνει την μόνη αποδεκτή ερμηνεία. Αν ο επίσκοπος δεν είναι καθηρημένος, τότε, ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο ίδιος, ή τί πράττει, η μνημόνευσί του δηλώνει ότι ανήκουμε στη Μία Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία έχει εκείνον κι εκείνον κι εκείνον ως επισκόπους. Αν δεν ορθοτομούν το λόγο της Αληθείας, δυστυχώς φταίει η κατάπτωσι της διοικούσης εκκλησίας και όλου του ποιμνίου, το μωρανθέντος άλατος, και τεκμηριώνονται εκατό περιπτώσεις που στους τελευταίους αιώνες όλη η Εκκλησία εξέκλινε, όχι στα πρωτεύοντα Δόγματα αλλά σε κάποιες πρακτικές και σε ψευτοσυνόδους. Όταν οι πατριάρχες και οι επίσκοποι αγόραζαν τους θρόνους με μπαξίσια στο Σουλτάνο, κι έπειτα με διάφορες μεθοδείες απευθύνονταν στο λαό για να τα εισπράξουν, πώς να πάει μπροστά η εκκλησία; Εμείς όμως δεν θα βγούμε εκτός εκκλησίας, διότι το θέλουν πέντε δέκα εν τόπω ή χρόνω περίεργοι, που αφορίζουν Αθανασίους, Χρυσοστόμους, Σωτηρόπουλους, Τρικαμηνάδες. Αποτείχιση ολοκληρωμένη είναι ο άδικος -και άκυρος- αφορισμός του Σωτηρόπουλου. Οι αφορίσαντες ύψωσαν οριστικά το νοητό τείχος μεταξύ της αιρέσεως και του αγίου, που είχε προηγουμένως υψώσει ο άγιος μεταξύ εκείνου και της κακοδοξίας και αιρέσεως. Αποτείχιση είναι μία έννοια που σημαίνει ότι ολοκληρώνω την ύψωση τείχους αοράτου και πνευματικού μεταξύ της αιρέσεως και εμού, μεταξύ των αιρετιζόντων επισκόπων και κληρικών και εμού, μεταξύ της πάσης φύσεως κακοδοξίας και εμού ο οποίος όχι μόνον παραμένω στην Εκκλησία αλλά και είμαι ο Φύλαξ της Ορθοδοξίας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι αποτειχίσεως και άρα γιά πολλούς λόγους αποτειχισμένοι κατά διαφόρους τύπους, που ακόμα και αν δεν μας ενώνει η μη μνημόνευσις, το έγκυρο ή νομιζόμενο άκυρο των μυστηρίων των μνημονευόντων, μας ενώνουν δύο τουλάχιστον, α) η αγωνία να μην υποταχθή η Ορθοδοξία στον παπισμό, και β) η πεποίθησι ότι εν Κολυμβαρίω διεξήχθη Ψευδοσύνοδος. Αν ο π. Γεώργιος στα α και β απαντά σωστά, τότε είναι αποτειχισμένος μνημονεύων, έστω κι αν θεωρεί εκτός εκκλησίας τους μη μνημονεύοντας αποτειχισμένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Χρονιά!
Για ποιά ολοκληρωμένη αποτείχιση του Νικόλαου Σωτηρόπουλου κάνεις λόγο; Κάνεις λάθος ανώνυμε 11:56 μ.μ.
ΔιαγραφήΟ Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν αποτειχίστηκε. Συνέχισε πολύ σωστά και κοινωνούσε με τους καλούς μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Καλή χρονιά!
Εὐχόμενοι ΕΥΤΥΧΕΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ 2019 ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ στὀν ἱστολόγο κο Ὀδυσσέα Τσολογιάννη καὶ στοὐς ἑπισκέπτες τοῦ blog του, ψάλλομεν τὰ ἐπίκαιρα κάλαντα Πρωτοχρονιᾶς ὅπως τὰ ἁλιεύσαμε στὴν ἱστοσελίδα τῆς ἱ. Μητροπόλεως Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάλαντα τοῦ 2019 ψαλλόμενα ἀπὸ τὸ ἐκκλησίασμα τὴν Πρωτοχρονιά.
Ἀρχιμηνιὰ κι’ ἀρχιχρονιά, ἦρθε καὶ τὸ «δεκαεννιά»
γιὰ νὰ γράψῃ ἱστορία στῶν ἀνθρώπων τὰ βιβλία.
Τοῦ νέου ἔτους ἡ ἀρχή, καθὼς ἐπρόβαλε στὴ Γῆ,
νὰ βρῆ ὑγιεῖς ἀνθρώπους καὶ εἰρηνικοὺς τοὺς τόπους.
Ἀρχιμηνιὰ κι’ ἀρχιχρονιά καὶ μές στὸ κέντρο τοῦ Μοριᾶ,
στὴν ὡραία τούτη πόλι, εὐλογία νἄχουν ὅλοι.
Καλὴ χρονιά, ἀγαπητοί, νὰ δοῦμε εἰρήνη, προκοπή
στὰ χωριὰ, στὶς πολιτεῖες, μές στὰ σπίτια, στὶς πλατεῖες.
Νὰ ζοῦμε βίο τέλειο, κατὰ τὸ Εὐαγγέλιο,
τὴ ζωὴ νὰ εὐφρανθοῦμε ‘δῶ στὴ γῆ ποὺ περπατοῦμε.
Νέοι γερόντοι καὶ παιδιά νἄχουν εἰρήνη στὴν καρδιά,
καὶ νὰ ξεπερνοῦν ἐμπόδια μὲ τῆς προσευχῆς τὰ λόγια.
Ἄς εὐλογήσει ἡ Παναγιὰ ὅλα τὰ νέα τὰ παιδιά,
πού ‘ναι ἡ καλή ἐλπίδα, γιὰ νὰ ζήσῃ ἡ πατρίδα.
Δῶσε, Χριστέ μου, φωτισμὸ στοὺς ἄρχοντες καὶ στὸ λαὸ
παραδόσεις νὰ κρατᾶμε καὶ ἐσὲ νὰ προσκυνᾶμε.
Δεχθεῖτε φίλοι ἀγαπητοί, βγαλμένη μέσα ἀπ’ τὴν ψυχὴ
τὴν εὐχὴ τοῦ Ἐπισκόπου τοῦ σπουδαίου τούτου τόπου:
«-Νἄχετε ὑγεία καὶ χαρά, ὅλου τοῦ κόσμου τὰ καλά,
τὴν ἀγάπη , τὴν εἰρήνη ὁ Χριστός μας νὰ σᾶς δίνει!».
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Κάνετε λάθος και πάλι. Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αγαπάει την Ορθοδοξία και αυτή προσπαθεί να υπηρετεί με όλες του τις δυνάμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάπου κάνει λάθη, μικρά ή μεγάλα, αυτό είναι άλλο ζήτημα.