ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!
ΘΕΜΑ: ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ
ΖΩΗΣ! ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ;
Αδελφοί, πολλά ακούσαμε για μια βιντεοσκοπημένη ομιλία του επισκόπου Ζηζιούλα[1]. Εκεί, μάς είπε ο αδελφός μας Χρήστος ότι ο άνθρωπος αυτός λέγει πως τον Υιό δεν μπορούμε να τον βάλουμε «πάνω» από τον Πατέρα αλλά ούτε και «δίπλα»! Καλά αδελφοί μου, ο Υιός και Λόγος του Θεού δεν μας είπε ότι εγώ είμαι «μέσα» στον Πατέρα και «ο Πατήρ μου είναι μέσα μου»; Αυτά έχοντας ως πρώτα γνωστικά εφόδια κρίναμε πως πρέπει να δούμε και να ακούσουμε το εν λόγω βίντεο για λόγους ψαρέματος. Αρχική εντύπωσή μας, από τα λεγόμενα των αδελφών, ήταν ότι το θέμα των σύνεδρων ήταν το Πρωτείο γι’ αυτό και η εξέταση του Τριαδικού δόγματος. Ό,τι τώρα έπιασαν τα μικρά ημών δίχτυα παρουσιάζουμε στην αγάπη σας λίαν συντόμως…
Όπως εννοήσαμε η υπόθεση της δικής τους προβληματικής εκπομπής ήταν η επιρροή των δημοκρατικών ιδεών αλλά και των κοινωνικών ως προς την ιεράρχηση των προσώπων εν τη εξουσία. Ποιος πρώτος ποιος δεύτερος ποιος τρίτος κτλ.! Ποιος το κεφάλι και ποιος π.χ. το πόδι κτλ.! Η απειλή λοιπόν και ο κίνδυνος είναι ότι το ζευγάρι της δημοκρατίας και της ισότητας α) υπερμαχούν υπέρ μιας κοινωνίας ανθρώπων που άσχετα αν είναι όλοι τους διαφορετικοί εν τούτοις είναι ίσοι σε «τιμή», άξιοι του αυτού σεβασμού με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε δικαιώματα και υποχρεώσεις, και β) μάχονται την ιδέα της Ιεράρχησης ή αλλιώς της Ιεράς Αρχής-Εξουσίας…
Σ’ αυτό το κλίμα οι ερωτήσεις και στο αυτό πνεύμα οι απαντήσεις του ονομαστού Επισκόπου μας! Οι επεξηγηματικές απαντήσεις - θέσεις του Επισκόπου μεταξύ άλλων, διευκρίνιζαν την ιεραρχική θέση και συνδετική σχέση των Τριών Προσώπων και αποδείκνυαν ότι δεν είναι δυνατόν να απορρίψουμε από την κοινωνία της νέας τάξης πραγμάτων το πρωτείο της θρησκευτικής εξουσίας που έχουν οι Αρχιερείς ή Ιεράρχες από τον Θεό, που σημαίνει τόσο το να νομοθετούν όσο και το να «ποιμαίνουν - διοικούν» τούς πιστούς πολίτες τους !
Ο επισκοπικός κανόνας της προτεραιότητας του κεφαλιού έναντι του ποδιού (που ανέφερε ο Δεσπότης μας), όπως και το παράδειγμα για το αρχηγικό πρωτείο του Πέτρου, απέδειξε τρανώς ότι - παρακαλώ να προσέξουμε το σημείο αυτό - απέδειξε ότι α) απ’ τον αρχαίο κόσμο υπήρχε ως σεβαστός ο θεσμός του Αρχιερέα ή Ιεράρχη, β) ότι ο Επίσκοπος ήταν αυτός που ασχολούνταν αποκλειστικά με οικονομικής φύσεως υποθέσεις της Εκκλησίας, γ) ότι η λέξη Αρχιερεύς και Ιεράρχης σημαίνει το ίδιο πράγμα, δηλαδή, «Αρχή» και «Ιερεύς» ή Ιερεύς και Αρχή, και δ) ότι όπως είναι αδύνατον να υπάρχει ιεράρχηση και να μην υπάρχουν ο Πρώτος ο Δεύτερος ο Τρίτος, έτσι είναι αδύνατον οι Αρχιερείς ή Ιεράρχες να μην έχουν τον Πρώτο τους και είναι αδύνατον να στερήσουμε το δοσμένο από τον Θεό δικαίωμα του ιερέως να άρχεται από αρχιερείς (εννοείται και το να ποιμάνει τα «πρόβατα»).
Ο επισκοπικός κανόνας της προτεραιότητας του κεφαλιού έναντι του ποδιού (που ανέφερε ο Δεσπότης μας), όπως και το παράδειγμα για το αρχηγικό πρωτείο του Πέτρου, απέδειξε τρανώς ότι - παρακαλώ να προσέξουμε το σημείο αυτό - απέδειξε ότι α) απ’ τον αρχαίο κόσμο υπήρχε ως σεβαστός ο θεσμός του Αρχιερέα ή Ιεράρχη, β) ότι ο Επίσκοπος ήταν αυτός που ασχολούνταν αποκλειστικά με οικονομικής φύσεως υποθέσεις της Εκκλησίας, γ) ότι η λέξη Αρχιερεύς και Ιεράρχης σημαίνει το ίδιο πράγμα, δηλαδή, «Αρχή» και «Ιερεύς» ή Ιερεύς και Αρχή, και δ) ότι όπως είναι αδύνατον να υπάρχει ιεράρχηση και να μην υπάρχουν ο Πρώτος ο Δεύτερος ο Τρίτος, έτσι είναι αδύνατον οι Αρχιερείς ή Ιεράρχες να μην έχουν τον Πρώτο τους και είναι αδύνατον να στερήσουμε το δοσμένο από τον Θεό δικαίωμα του ιερέως να άρχεται από αρχιερείς (εννοείται και το να ποιμάνει τα «πρόβατα»).
Ο νέος παγκόσμιος φόβος, λοιπόν, συνάθροισε τους συνέδρους αυτής της ημερίδας, ο φόβος δηλαδή της αγνοήσεως του ιστορικού εξουσιαστικού ρόλου των Αρχιερέων εν τη κοινωνία και πολιτεία και ο τρόμος της πιθανότητας οι νέοι σχεδιαστές της νέας παγκόσμιας δημοκρατικής κοινωνίας να απορρίψουν τη μεγάλη ιδέα που θέλει τον παγκοσμίως και για πρώτη φορά «πρώτο πολίτη της οικουμένης» με ταυτόχρονη διπλή ταυτότητα, του «Αρχηγού» και του «Ιερέα»!
Δυστυχώς ακόμη και σήμερα κάποιοι πολιτικοί πιστεύουν - υποστηρίζουν ότι όλοι οι άνθρωποι είναι σεβαστοί ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ και «πρόσωπα», πιστεύουν δηλαδή στην ισότητα των πολιτών και των πολιτικών, και για τον λόγο αυτό ανέλαβαν δράση οι ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ υψηλόβαθμοι θεολόγοι, να πείσουν τους Ευρωπαίους οραματιστές για την οικτρή τους "πλάνη"! Δηλαδή, να στερήσουν από τους Αρχιερείς ή Ιεράρχες το δικαίωμα της θρησκευτικοπολιτικής ή πολιτικοθρησκευτικής επεμβάσεώς τους πάνω στο «νέο σώμα» της παγκόσμιας κοινωνίας…
Μάλλον αυτή ήταν η αφορμή όλων αυτών των απίστευτων τοποθετήσεων του επισκόπου Ζησιούλα… Και επειδή ο σκοπός του επισκόπου είναι «οικονομικός», το ταπεινό συμπέρασμα και ίσος «πειραγμένο» είναι το ότι είναι αδύνατον ένας νέας κοσμικός σωτήρας του κόσμου, δηλαδή ο Αντίχριστος, να μην συνδυάζει και τις δύο εξουσίες, πολιτική και θρησκευτική, δηλαδή το να Άρχει και να ιερατεύει! Και αφού θέλει δύο Πρώτους για να τον Στέψουν (όταν έλθει), δεν απαιτείται να βρεθεί ένας ακόμη ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ Πάπας; Αλήθεια ξέρετε κανένα όνομα υποψηφίου; ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ;
Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Πτολεμαΐδα Αγίου Μαξίμου
Υ.Γ.
Τελικά, το λεγόμενο Πρωτείο πρέπει ίσως να συμπεριληφθεί στα κατά συρροήν ιδεολογήματα τις Νέας Εποχής, που δεσμεύουν και φαντασιώνουν τον ανθρώπινο νου, όχι δυστυχώς σε σύμβολα αλλά σε μεταπρατικές εισαγόμενες παγανιστικές αυθαίρετες δοξασίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου