Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2018

Ει θηρ ην αγριος, τοσουτον χρονον εκκενων τη κακωσει και πινων το αιμα αυτων, εκορεσθη αν. Ο δε μενων ακορεστος αιματοποτης αγριουμενος δαιμονων, ου λαμβανων αισθησιν ελεους, ουκ οικτιρμων φιλανθρωπιας εις αυτα τα αρνια του Χριστου, αλλ εκθλιβων και παντι τροπω μηχανουργων συν τω Σαταν καταπιειν αυτα, ινα εγκαυχησεται ο Δρακων.(Αγ. Θεοδωρος ο Στουδιτης PG. 99,1273).

Ο ΘΗΡΙΩΔΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΤΑΝΚΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΗ ΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΗ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
 

Ο Ιγνατιος Λαππας, που κατελαβε με τα ΜΑΤ και με τα ροπαλα την μητροπολι Λαρισας και ενθρονισθηκε κεκλεισμενων των θυρων, διοτι αντιδρουσε σφοδρα σφοδρα ο πιστος λαος της Λαρισας στην εγκαταστασι ενος ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ - τριτου στη σειρα - αφου πατησε στο πτωμα του Αγιωτατου το σωμα και την ψυχην Κανονικου και Νομιμου μητροπολιτου Λαρισης και Τυρναβου ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ευτυχως και επιτελους, μετα απο 20ημερο αναμονη ωσπου να ερθη η σορος του απο το Μαϊαμι, που πηγε για μεταμοσχευσι ....ηπατος!!!, απεθανε και εταφη σε στεγανωποιημενο ταφο πισω απο τον ναο του αγιου Αχιλλειου.
Λεμε ευτυχως, γιατι μεχρι το τελος του, ηταν ενας αμετανοητος ρασοφορος για οσα κακουργηματα διεπραξε στον Εκκλησια της Λαρισας και στο ποιμνιο της Λαρισας και μαλιστα στους ευσεβεστερους ανθρωπους της Εκκλησιας της Λαρισας.
Εχυσε ποταμηδον αιμα χριστιανικο στη Λαρισα και απο την στιγμη που πατησε το ποδι του εκει, δεινοπαθησε ο πιστος λαος απο τις διωξεις του και απο τα δικαστηρια της Σατανοκρατουμενης Πολιτειας, με τις συνεχεις και τις ασταματητες ποινικες διωξεις και τις παραπομπες του, στα δικαστηρια.
Βγηκαν αποφασεις απο τα δικαστηρια της Λαρισας τετοιας μορφης, που δεν βγηκαν ποτε, ουτε ακομα και απο τα μεγαλυτερα δικτατορικα καθεστωτα.
Σταθμιζαν ακομα και την αναπνοη των διαμαρτυρομενων αφου το καθε τι θεωρουνταν προσβλητικη πραξι του δεσποτη Ιγνατιου Λαππα.
Απαγορευαν καθε διαμαρτυρια και καθε μορφη εκδηλωσης, που ...ισως και ...πιθανον, θα εδειχνε την περιφρονησι του δεσποτη, ενος ανθρωπου, που εγκατασταθηκε χωρις τη συμμαρτυρια και τη συμπαραστασι αυτου του πιστου λαου, αλλα μονο με την βοηθεια των σιδηροφραγκτων δυναμεων της Αθεης Κρατικης Εξουσιας.
Ο λυσσαλεος αρχιεπισκοπος των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ Τικας, που εξυβριζε χυδαιοτατα και αλητικα τον πιστο λαο της Λαρισας,  με ρηματα καταγωγιων, εστελνε συνεχως εγγραφα στους εισαγγελεις και στις αστυνομοκρατουμενες δυναμεις, για να τσακισουν στο ξυλο τον πιστο λαο που υπερασπιζονταν παντι σθενει και παση δυναμει, τον ΑΓΙΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ του ΘΕΟΛΟΓΟ.
Και ο λογος;
Οτι ο μητροπολιτης ΘΕΟΛΟΓΟΣ δεν ηταν αρεστος στον Σεραφειμ και στην αθεοφοβη κομπανια του.
Περιηλθεν εις χειρας μας ενα τετοιο εγγραφο, το οποιο και για πρωτη φορα δημοσιευουμε.
Παρακολουθειστε τους τροπους με τους οποιους προσπαθει να πειση τον εισαγγελεα για την παρεμβασι του.
Μεχρι και την ...πιθανη....καταστροφη των περιουσιακων στοιχειων της μητροπολης Λαρισας επικαλειται.
Αλλα το εγγραφο αυτο, αποδεικνυει επιπλεον και τις μεθοδους που χρησιμοποιηθηκαν, για να εκδιωχθουν οι Κανονικοι και Νομιμοι μητροπολιτες και να εγκατασταθουν οι σπουδαρχιδες ομοιοι του.
Οπως και ο αποθανων και ταφεις εις τους αιωνας των αιωνων, Ιγνατιος Λαππας.
Δεν ειναι δυνατον, λοιπον, να παψουμε να ασχολουμεθα με τον Ιουδα, αλλα και με τους Ιουδες της Εκκλησιας.
Και ρωτουμε: Θεωρειται προσβολη μνημης τεθνεωτος η καταγραφη των πεπραγμενων του Ιουδα, του Αρειου ή του Θεοφιλου Αλεξανδρειας ή του Νερωνος και Καλλιγουλα;
Υπαρχει εστω και ενας ανθρωπος επι της γης που θα μπορουσε να το ισχυρισθη αυτο;
Ασφαλως και δεν υπαρχει ΟΥΔΕΙΣ.
Επομενως η περιγραφη των πεπραγμενων προσωπων και πραγματων της προσφατης ή της χθεσινης ιστοριας της παναθλιας εποχης μας, που εμειναν ως κακιστα υποδειγματα για τους επιγενομενους, βεβαιοτατα και δεν αποτελει εφαμαρτον πραξιν, αλλα δεδικαιολογημενη υποχρεωσι και επιβεβλημενο καθηκον.
Τα εσωτατα των ανθρωπων αυτων, αλλα και τα δικα μας ελατηρια, τα γνωριζει ο Θεος και Εκεινος θα πει τον τελευταιον λογον.
Ομως εμεις που γιναμε μαρτυρες αψευδεις αυτοπται και αυτηκοοι των δημοσιων αθεοφοβων πραξεων των, εχουμε την υποχρεωσι να τις καταγραψουμε ανεξιτηλοις γραμμασι.
Γραφει ο Μεγαλομαρτυρας αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος: 
Τα δημοσιως λεγομενα και πραττομενα τουτοις και ελεγχωμεν.
Ενθυμουμαστε καποια δηλωσι του μακαριστου αρχιεπισκοπου Χριστοδουλου, που οταν την διαβασαμε κοπηκε η αναπνοη μας. Ειπε ο Χριστοδουλος: 
"Εαν γνωριζε ο λαος τα οσα τελεσιουργουνται στα παρασκηνια για τους 12 μητροπολιτας, θα σιχαινονταν τους καθε ειδους μεγαλοσχημους".
Μια τετοια ανηθικη πραξι του Αρχιεπισκοπου των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ  περιγραφει και το παρακατω εγγραφο του.
Ομως, ομως, επιπλεον ρωτουμε και περιμενουμε απαντησεις:
Τι προβλεπουν αραγε οι Ιεροι Κανονες, στις τετοιες παρεμβασεις;


16 σχόλια:

  1. Χιλιάδες λαού αντέδρασαν στην εκλογή ως μητροπολίτη Λαρίσης του μακαριστού Ιγνατίου.Υπάρχουν ντοκουμέντα για αυτό αδιάσειστα.
    Και κατόπιν τούτου έχουν κάποιοι το θράσος να παραλληλίζουν την περίπτωση Θεολόγου με αυτήν του Ιγνατίου και να τους βάζουν και τους δύο στο ίδιο σακκί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Θεολόγος ήταν εξ αρχής αντικανονικός καθώς εξελέγη απο αριστίνδην σύνοδο. Μην υποστηρίζετε το λάθος. Ο Σεραφείμ υπερασπίστηκε την κανονικότητα στην Εκκλησία. Έπρεπε να διορθωθεί η αντικανονικότητα της επάρατης αριστίνδην συνόδου του 67. Τελείωσε το όλο θέμα. Καταλάβετε ότι ήταν μία εκτροπή και προσπάθεια ελέγχου της Εκκλησίας απο το καθεστώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιξε λιγάκι την εκκλησιαστική Ιστορία και δες πόσοι μητροπολίτες από το 1833 και εντεύθεν εξελέγησαν από αριστίνδην συνόδους. Η συντριπτική πλειοψηφία.
      Και ο ίδιος ο Σεραφείμ εμμέσως έλκει την εκλογή του από αριστίνδην σύνοδο εφ όσον οι χειροτονήσαντες αυτόν εξελέγησαν από αριστίνδην σύνοδο.
      Περισσότερα θα βρεις στο βιβλίο του Π.Ι.Ανδριόπουλου " Η ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ" και "ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ".
      Άλλα ήταν τα αίτια της δίωξης του Θεολόγου.

      Διαγραφή
    2. Εσύ άνοιξε και διάβασε και μην τα παίρνεις όπως σε συμφέρουν ή μάλλον όπως θέλεις να νομίζουν οι άλλοι ότι γράφεις.

      Διαγραφή
  3. θα παρης την απαντησι σου και εσυ και οι αλλοι δυο με τρεις δεσποτογατοι και για την αριστινδην συνοδο και για την διαρκη.
    Περιμενε, μολις τωρα αρχιζουμε.
    Θα δης και απαντησεις στον Τιμοθεο Ηλιακη.
    Εκει εκτιθενται τα παντα.
    Υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια πληροφορία θετική και αδιάψευστη απο πηγές αναμφισβήτητες.
    Ξέρετε ποιοι χειροκροτούσαν στην κηδεία του Ιγνάτιου Λάπππα;
    Ηρθαν 4 λεωφορεια απο την Σαλαμινα.
    Και ένα λεωφορείο με καλόγρηες από Σαλαμίνα.
    Αυτοί και μόνο χειροκροτούσαν.
    Αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΟ δήμος Λάρισας αποφάσισε να δώσει σε δρόμο ή πλατεία της Λάρισας το όνομα του μοχεπιβάτου γιά τα κατορθωματά του!!!!

      Διαγραφή
    2. Αδιαψευστη πληροφορία; Πηγή αναμφισβήτητη; Εγώ αδελφέ εκεί ήμουν και σου λέω πως εχει λάθος η πηγη σου

      Διαγραφή
    3. Διαψευδετε οτι ηρθαν 4 λεωφορεια απο τη Σαλαμινα;

      Διαγραφή
    4. Το ότι ήρθανε τέσσερα λεωφορεία απο τη Σαλαμίνα δεν σημαίνει ότι δεν πήγανε οι Λαρισαίοι στην κηδεία. Αλήθεια ο ιστολόγος που θεωρεί άτεγκτο τον εαυτό του και δήθεν προασπίζεται την αλήθεια ήταν παρών και είδε τι συνέβη? ¨ηταν παρών τις ημέρες του λαϊκού προσκυνήματος και είδε πόσοι πέρασαν να αποχαιρετίσουν τον μακαριστό? Αλλά είναι γνωστό ότι θα πληροφορήθηκε απο τον εκδότη της φυλλάδας-ρυπογραφήμματος τα αντίθετα. Και κάτι ακόμα. Το λέω προς υπεράσπιση της αλήθειας. ΚΑτά καιρούς στη φυλλάδα διαβάζαμε διάφορα. Με αφορμή μία εορτή κατηχητικών για την 25 Μαρτίου μοιράστηκαν σημαίες στα παιδιά. Ο εκδότης σημείωσε ότι επειδή δεν είχαν σταυρό στο κοντάρι θα ήταν δώρο μασσώνου χορηγού. Πλανήθηκε πλάνη οικτρά. Εγώ ο ίδιος είχα αγοράσει τις σημαίες απο γνωστό κατάστημα της Λάρισας. Καταλαβαίνετε απο εκεί το επίπεδο της φυλλάδας.

      Διαγραφή
    5. Εσύ να αποδείξεις ότι όσοι χειροκρότησαν ήταν από τη Σαλαμίνα.
      Ο Ιγνάτιος ειναι γνωστό πως ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στην ιδιατερη πατριδα του την Σαλαμίνα, δεν μου προξενεί καμία εντύπωση αν ήρθαν από τη Σαλαμίνα να πουν αντίο στον αγαπημένο τους ποιμένα. Κάποιοι εμπαθείς να τα δουν αυτα που ΕΠΙ 24 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙ.

      Διαγραφή
    6. Καλώς ήρθαν συμπολίτες του ήταν.

      Διαγραφή
    7. Ο λαρισαϊκος λαος ειναι 200.000 Ποσοι ηταν στην κηδεια;
      Αν αφαιρεσουμε τους εκ Σαλαμινος βαλτους ελαχιστοι.
      Το εργο τυου μακαριτη στη Λαρισα ηατν ΜΗΔΕΝΙΚΟ.

      Διαγραφή
  5. Δυστυχως με τους ψευτες ηγετες που εχετε, το ψεμμα το εχετε κατω απο τα χειλια σας.
    Ειστε αξιοθρηνητοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι χριστιανοί δεν είναι ούτε φανατισμένοι, ούτε οπαδοί προσώπων , ουτε επισκοπολάτρες, ούτε προσωπολάτρες, ούτε βιαζονται να ανακηρύξουν κάποιον άγιο , ούτε αποκόπτονται από την εκκλησια επειδη δεν συμπαθούν το δεσπότη.

    Η πόλη της Λάρισας και διαφοροι απλοί πολίτες τίμησαν τον δεσπότη όπως επρεπε. Οι μόνοι που έβριζαν δεσπότη ΠΑΡΑ ΤΟΝ 24 ΧΡΟΝΩΝ ΑΔΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ήταν κάποιοι φανατισμένοι (ελάχιστοι σε αριθμό) και διάφοροι ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ.


    Αλλά γενικοτερα ο σχισματικος δεν είναι και εκκλησιομαχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρά την λυσσαλέα 24 χρόνη κόντρα εναντίον του απο μια ελαχιστη μειοψηφια ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΥΡΙΚΝΟΥΜΕΝΗ ο μακαριστός Ιγνάτιος κατάφερε να κερδίσει την καρδιά του απλού χριστιανού Λαρισαίου.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου