Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
Αιωνια σου η μνημη Μακαριστε Ιγνατιε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδαμε στο αποτειχισμένο ιστολόγιο κατάνυξη εγκώμιο γιά τον αποθανόντα επίσκοπο της Λαρισας ενώ εσείς είστε σφόδρα αντίθετοι. Πώς διαφωνείτε μεταξύ σας; Πώς συμβαίνει αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να μην είναι όλοι σωστά αποτειχισμενοι;
ΔιαγραφήΓια παραδειγμα , κάποιοι εδώ και πολλα χρονια πριν το Κολυμπαρι δεν αναγνωρίζουν τον επίσκοπο τους χωρίς ο επίσκοπος να έχει κηρύξει αίρεση , ως εκ τουτου ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.
Ο ΚΑΝΟΝΑΣ 15 ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΗΡΥΞΗ ΑΙΡΕΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ.
ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟΝ Π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ την άποψη του οποίου εκφράζει Π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΝΥΞΗ.
ΥΓ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑ
Οταν καποιος επισκοπος αποδεχεται σιωπηλα και δεν διαμαρτυρεται και δεν καταδικαζει την Παναιρεσι, ειναι και αυτος κρυπτοοικουμενιστης αιρετικος.
ΔιαγραφήΜονο αν διαχωρισει την θεσι του παραμενει ορθοδοξος, αν δεν το κανει ειναι ομοιος με τους αλλους.
Τα κρυφοαιρετικός και όλα αυτά αφήστε τα στην άκρη...
Διαγραφήκαρδιογνώστης είναι μόνο ένας
Ο κανόνας 15 είναι σαφής, δεν αποδέχεσαι τον επίσκοπο μόνο αν κηρύττει δημοσίως αίρεση, όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε....
Αν δεν αποδέχεσαι τον επίσκοπο χωρίς αυτός να έχει κηρύξει αίρεση τότε δεν κάνεις ιερά αποτείχιση.
Συμβαινει δυστυχως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις μιμουμαστε τους Αγιους του θεου που κατεκριναν τους ανεντιμους και αναξιπρεπεις μοιχεπιβατες σαν τον αγιο Ιωαννη το Χρυσοστομο που αποκαλουσε τον ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΤΟΥ Αρπαγα του θρονου του και ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΝ ΛΥΚΟΝ.
Τους ιδιους περιπου χαρακτηρισμους χρησιμοποιουν και αλλοι Αγιοι Πατερες.
Οπως π.χ.ο αγιος Γρηγοριος ο Θεολογος για τον σπουδαρχιδα Μαξιμο.
Φοβεροι οι χαρακτηρισμοι που αποδιδονται σε ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ.
Ο αποθανων και ταφεις αιωνιως ρασοφορος κακουργησε στο Σωμα της Εκκλησιας.
Αν καποιοι τον επαινουν θα δωσουν λογο στον Θεο που δεν αποδιδουν την δικαιοσυνη.
Ενας ΜΟΙΧΟΣ του θρονου ειναι αξιοκατακριτος και ποτε αξιεπαινος.
Αυτο απαιτει το καλο και το κακο.
Απο αυτη την διακρισι φαινονται οι καλοι και οι κακοι.
Ήταν ο Ιγνάτιος όντως διωκομενος από ποιους τους γνωρίζουν όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερεις τι λες;
ΔιαγραφήΑυτα που συνεβησαν στη Λαρισα ηταν η επαναληψι των Χρυσοστομικων της εποχης του αγιου Ιωαννου Χρυσοστομου.
Ιδια περιπτωσι και απαραλλακτη.
Επομενως ο αγων των Λαρισαιων ηταν αγιος και ιερος.
Οσοι επεβησαν του θρονου του Θεολογου ηταν ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ.
Οποιος εχει ματια βλεπει και αυτια ακουει.
Σωστά το γράψατε όποιος έχει μάτια βλέπει και αυτιά ακούει.Και είδαμε και ακούσαμε την μικροψυχία και την αδικία των προσωπολατρευτικων Θεολογιστων.Εσεις μπορεί να λέτε και γράφετε τα δικά σας αλλά μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και η άλλη γνώμη που γνωρίζει και ξέρει. Με σεβασμό τα γραφόμενα μου και όχι με πνεύμα αντιδικιας.
ΔιαγραφήΑπαντήστε επιτέλους στην ερώτηση. Τι σύνοδος εξέλεξε τον Θεολόγο και τους άλλους όπως τον αμετανόητο Γκατζιρουλη και με ποιον τρόπο κενωθηκαν οι θρόνοι τους. Όχι με ανοησίες του τύπου ήταν τοιούτοι. Δείξτε αποδεικτικά στοιχεία. Υπήρχε και λαμπρό παράδειγμα αρχιερεως, ο νυν Αμερικής, που αρνήθηκε την εκλογή του. Ο Γκατζιρουλης φυσικά την δέχθηκε. Πείτε μας την άποψη σας για αυτά.Μην μας λέτε ανοησίες. Έχετε το θράσος να λέτε αριστίνδην τη σύνοδο του 74. Του 67 τι ήταν? Τυχαίο γεγονός ήταν άραγε η επιδημία παραιτήσεων τότε? Μιλάτε για φωτογραφίες με ναύτες το 67 λες και είναι το 2018 που βγαίνουν με ένα κινητό. Ήταν τόσο ανόητοι αυτοί τότε να κάνουν αισχη με ναύτες και να καλούν κ τρίτους να τους φωτογραφίζει. Ήταν εξάλλου τόσο εύκολο να την εμφανίσουν την φωτογραφία. Αρκετά ανεχθηκαμε αυτήν καραμέλα. Όλα ήταν κατευθυνόμενα από το καθεστώς για να επιβάλει τους δικούς του. Ήταν μια καθαρή εκτροπή από τη νομιμότητα. Όσοι οφεληθηκαν από αυτή έπρεπε να πληρώσουν το τίμημα.
ΔιαγραφήΘα παρης και εσυ την απαντησι σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θελεις να πης για τη συνοδο;
Πρωτη φορα στην ιστορια εγινε τετοια συνοδος;
Και αφου απαντησης σε αυτο μου το ερωτημα αυτο αφου μας φερεις τα ιστορικα στοιχεια σε ρωτω ακομα: Η διαρκης συνοδος ειναι νομιμη βασει των Ιερων Κανονων;
Περιμενω τις επαρκεις απαντησεις σου για να συνεχισω.
Ενταξει ανωνυμε;
Επειδη δε με προκαλειτε συνεχεις καποιοι υποπτοι ακομα και ηθικης, και εγω ειμαι επωνυμος και εσυ ανωνυμος, να απαντας τιμια και να μην πηδας σε ολα τα ζητηματα.
Θα ικανοποιησω πληρως την περιεργεια σας, ολα τα εχουμε γραψει απο ολα εχουμε ασχοληθει σε απαντησι μας στον αρχιμανδριτη Τιμοθεο Ηλιακη.
Τον ξερετε;
Αυτος ηταν γνωστοτατος και στην διαβοητη Δημητρα Λιανη και εκαναν πολλα.
περιμενω λοιπον, ανωνυμε και τα ξαναλεμε.
Τι ότι δεν έγινε πρώτη φορά δεν σημαίνει ότι ήταν και νόμιμη. Ακόμα και τον αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο τον ριξανε από το θρόνο με αλλαγή του νόμου περί ορίου ηλικίας. Μη λέτε ότι να ναι. Κατά πάντα παράνομη ήταν η σύνοδος αυτή και οι εκλεγμένοι από αυτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή