Κυριακή, 13 Μαΐου 2018

Ο μητροπολιτης Καλαβρυτων και Αιγιαλειας κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ για την ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ




 Εκφράζουμε την ταπεινή μας γνώμη για την δήθεν «Αγία καί Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου της Κρήτης. Εκεί κάτω, λοιπόν, οι συνελθόντες Ιεράρχες της Ορθοδοξίας, όσοι βεβαίως εψήφισαν και υπέγραψαν την σχετική πεπλανημένη Απόφαση της Ληστρικής εκείνης Συνόδου, απεφάνθησαν ότι είναι ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ (!!!!) όλες οι μέχρι σήμερα αποκαλούμενες «χριστιανικές Ομολογίες»! Δηλ., σύμφωνα με την Απόφαση του Κολυμπαρίου,  οι Παπικοί (ή θεολογικώτερα, οι Ρωμαιοκαθολικοί) καί οι Διαμαρτυρόμενοι, (ή  αλλοιώς, οι Προτεστάντες) δεν συνιστούν τα αποκόμματα, που ξεσχίσθηκαν από το Σώμα της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ!!!!  Διά της Αποφάσεως εκείνης ισοπεδώθηκαν όλα τα μεγέθη! Όλοι μαζί, Ορθόδοξοι, Παπικοί και Προτεστάντες  μπήκαμε στό ίδιο καλάθι! ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ!
________Παρά ταύτα εμείς οι Ορθόδοξοι διδαχθήκαμε και πιστεύουμε, ότι υπάρχει ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, αυτή την οποία συνέστησε ο Χριστός μας κατά τήν ημέρα της Πεντηκοστής! Όσοι στο πέρασμα του χρόνου αποκόπησαν από τό ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝΔΡΟ, την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ πλέον ό,τι ονομάζουμε «ΕΚΚΛΗΣΙΑ», διότι δεν είναι πλέον τίποτε περισσότερο από παρακλάδια του κεντρικού δένδρου, δηλ. της Ορθοδόξου Εκκλησίας, παρακλάδια, τα οποία από τον άνεμο του εγωϊσμού και της πλάνης  ξεσχίσθηκαν, δηλ. αποκόπηκαν από το κυρίαρχο δένδρο της Εκκλησίας! Η συνείδησις της Εκκλησίας μάλιστα, σαν επιβεβαίωση της συντελεσθείσης αποκοπής, τους έδωσε ένα ξεχωριστό, δικό τους όνομα! Τους  ονόμασε α) Παπικούς ή Ρωμαιοκαθολικούς και β) Διαμαρτυρόμενους ή Προτεστάντες! Αυτά, λοιπόν, τα παρακλάδια, ομοιάζουν σε πολλά με το Κεντρικό Δένδρο, την Εκκλησία, πιστεύουν δηλ. στο Χριστό, αλλά με το δικό τους τρόπο! Συνεπώς ονομάζονται και είναι Χριστιανοί, αλλ΄όχι όμως ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ χριστιανοί! Είναι ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ, τα οποία απεκόπησαν και συνεπώς ΞΕΣΧΙΣΘΗΚΑΝ! Επομένως, άγιοι Πατέρες της Συνόδου εκεί κάτω στο Κολυμπάρι, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΩΝΤΑΙ «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»! Είναι απλώς χριστιανικές Ομολογίες! Πλανάσθε, λοιπόν, καί μάλιστα πλανάσθε πλάνην οικτράν! Με την απαράδεκτη Απόφασή Σας, προδώσατε την αγίαν Ορθοδοξίαν μας!
______Ιδού η σχετική Απόφαση της Συνόδου της Κρήτης: 
«Η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών, που δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με αυτήν» (παρ. §6).  ***
_________Όλα αυτά  λοιπόν, δηλ. τα περί οικτράς Κολυμπαριανής πλάνης, επιβεβαιώνονται από την τελετή της αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα! Από την στιγμή, που ο Ουρανός αρνείται πεισματικά να χαρίσει το Άγιο Φώς σε κάποιους άλλους από όσους  φέρουν τό όνομα «χριστιανός», παρά, μόνο στον Πατριάρχη των Ορθοδόξων καθίσταται και ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟΝ, ότι Μία Εκκλησία
υπάρχει, και αυτή είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία! 


Άρα η Απόφασις της δήθεν «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» των Ορθοδόξων στο Κολυμπάρι της Κρήτης ελέγχεται ως λανθασμένη! 
Είναι 100% αιρετική!  
Οι άγιοι Πατέρες, οι συγκροτήσαντες την Σύνοδον εκείνην, επλανήθησαν!
Ναί, υπέπεσαν σε αίρεση!
________Μοναδική εξαίρεση από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας της Ελλάδος υπήρξεν ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο Οποίος αρνήθηκε να προσυπογράψη, γι’ αυτό και Τον συγχαίρουμε δημοσίως!
 _________Επιβεβαίωση των παραπάνω θέσεών μας αποτελούν  οι διορθωτικές προτάσεις του προαναφερθέντος Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου, οι οποίες -δυστυχώς- απερρίφθησαν πανηγυρικώς από την Σύνοδο του Κολυμπαρίου!   
Το Κολυμπάρι απέρριψε ορθόδοξες βελτιωτικές προτάσεις
 Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος συμμετέσχε στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου, αλλά δεν υπέγραψε το εν λόγω προβληματικό κείμενο, σε ειδική ανάλυσή του («Οι αποφάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ΑκΜΣ και η κατάληξή τους»), μαρτυρεί ότι στο Κολυμπάρι απορρίφθηκαν (προσοχή!) οι εξής διορθωτικές (ορθόδοξες) προτάσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος (βλ. «Θεοδρομία», ΙΗ 3.4 [Ιουλ. –Δεκ 2016] 416-436):
(α) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν δέχεται την εγκυρότητα των μυστηρίων των ετεροδόξων (αιρετικών), ασχέτως από τον τρόπο που τους εντάσσει στην Εκκλησία, όταν μεταστραφούν.
(β) Τήν «ένωση των εκκλησιών» η Ορθοδοξία την κατανοεί μόνον ως επιστροφή («επισυναγωγή») των άλλων στην Ορθοδοξία.
(γ) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν βλέπει τον εαυτό Της ως μέρος «του διαιρεμένου χριστιανικού κόσμου», δηλ. σαν θραύσμα ενός ενιαίου μείγματος Ορθοδοξίας και αιρέσεως.
Η απόρριψη όλων των παραπάνω διευκρινίσεων «φωτίζει» το τι πραγματικώς εννοεί το Κολυμπάρι ονομάζοντας «Εκκλησίες» τους ετεροδόξους-αιρετικούς. Τους θεωρεί «Εκκλησία», όπως είναι οι Ορθόδοξοι.
 (Μοναχός Σεραφείμ, βλ. https://katihisis.blogspot.gr/2017/10/blog-post_23.html)
__________Κατόπιν των ανωτέρω, επικαλούμενος το αδιαμφισβήτητο θαύμα της αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα, και απευθυνόμενος στους αγαπητούς εν Χριστώ Αδελφούς μας της Εκκλησίας της Ελλάδος, προς εκείνους δηλ. οι οποίοι συνεκρότησαν την εικοσαμελή Αντιπροσωπείαν της Εκκλησίας μας, τους καλούμε αδελφικώς και χωρίς αναβολή, να σπεύσουν και να ανακαλέσουν τήν υπογραφή  τους στη σχετική Απόφαση, ώστε να αρχίσει τό ξήλωμα  αυτής της πεπλανημένης Αποφάσεως!  Θα είναι μια προσφορά στην αποκατάσταση της ορθής πίστεως!  ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩΜΕΝ: Η παράδοσις ουρανόθεν του αγίου Φωτός ΜΟΝΟΝ στον Ορθόδοξο Πατριάρχη αποδεικνύει, ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ! Η Εκκλησία είναι ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ, δηλ. η Ορθόδοξος ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Μόνον αυτή!   
       
 ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Αδελφοί και Πατέρες,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Αγαπητά μου Τέκνα εν Κυρίω.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, Δευτέρα του Θωμά, 16 Απριλίου 2018

*** ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
 ΣΗΜ. 1ΗΙΔΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΣΧΕΤΙΚΗ -ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ-ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ:
«Κατά τήν ὀντολογικήν φύσιν τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ἑνότης αὐτῆς εἶναι ἀδύνατον νά διαταραχθῇ. Παρά ταῦτα, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀποδέχεται τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τῶν μή εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ’ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καί Ὁμολογιῶν, ἀλλά πιστεύει ὅτι αἱ πρός ταύτας σχέσεις αὐτῆς πρέπει νά στηρίζωνται ἐπί τῆς ὑπ’ αὐτῶν ὅσον ἔνεστι ταχυτέρας καί ἀντικειμενικωτέρας ἀποσαφηνίσεως τοῦ ὅλου ἐκκλησιολογικοῦ θέματος καί ἰδιαιτέρως τῆς γενικωτέρας παρ’ αὐταῖς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ἱερωσύνης καί ἀποστολικῆς διαδοχῆς. Οὕτω, ἦτο εὔνους καί θετικῶς διατεθειμένη τόσον διά θεολογικούς, ὅσον καί διά ποιμαντικούς λόγους, πρός θεολογικόν διάλογον μετά τῶν λοιπῶν χριστιανῶν εἰς διμερές καί πολυμερές ἐπίπεδον καί πρός τήν συμμετοχήν γενικώτερον εἰς τήν Οἰκουμενικήν Κίνησιν τῶν νεωτέρων χρόνων, ἐν τῇ πεποιθήσει ὅτι διά τοῦ διαλόγου δίδει δυναμικήν μαρτυρίαν τοῦ πληρώματος τῆς ἐν Χριστῷ ἀληθείας καί τῶν πνευματικῶν αὐτῆς θησαυρῶν πρός τούς ἐκτός αὐτῆς, μέ ἀντικειμενικόν σκοπόν τήν προλείανσιν τῆς ὁδοῦ τῆς ὁδηγούσης πρός τήν ἑνότητα».


ΣΗΜ. 2Α

Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:
† ὁ Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου Προκόπιος (Εκοιμήθη ήδη)
† ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος
† ὁ Ἠλείας Γερμανός
† ὁ Μαντινείας καί Κυνουρίας Ἀλέξανδρος
† ὁ Ἄρτης Ἰγνάτιος (Έχει παραιτηθή)
† ὁ Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καί Σουφλίου Δαμασκηνός
† ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱερόθεος ( Άρνήθηκε να προσυπογράψει)
† ὁ Σάμου καί Ἰκαρίας Εὐσέβιος
† ὁ Καστορίας Σεραφείμ
† ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ Ἰγνάτιος
† ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος
† ὁ Ὕδρας, Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἐφραίμ
† ὁ Σερρῶν καί Νιγρίτης Θεολόγος
† ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος
† ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος
† ὁ Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
† ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος
† ὁ Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως Ἀθηναγόρας
† ὁ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καί Ρεντίνης Ἰωάννης
† ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας Γαβριήλ
† ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος


Στούς παραπάνω αγαπητούς εν Χριστώ Αδελφούς μας
– Μέλη της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος- υπενθυμίζουμε, ότι η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας σε έκτακτη Σύνοδό της, είχε προσδιορίσει και είχε αποφανθή σαφώς, σαφέστατα, ότι οι άλλες χριστιανικές Ομολογίες ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ως «Εκκλησίες»!
Ιδού το σχετικόν απόσπασμα:
 «Κατά την οντολογικήν φύσιν της Εκκλησίας η ενότης αυτής είναι αδύνατον να διαταραχθή.  Η Ορθόδοξος Εκκλησία γνωρίζει την ιστορικήν ύπαρξιν άλλων χριστιανικών ομολογιών και κοινοτήτων μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής, αλλά και πιστεύει ότι αι προς ταύτας σχέσεις αυτής πρέπει να στηρίζωνται επί της υπ’ αυτών όσον ένεστι ταχυτέρας και αντικειμενικωτέρας αποσαφηνίσεως του όλου εκκλησιο-λογικού θέματος και ιδιαιτέρως της γενικωτέρας παρ’ αυταίς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ιερωσύνης και αποστολικής διαδοχής».

Αδελφικώς, λοιπόν, Σας ερωτώ όλους μαζί καί ένα έκαστον εξ Υμών χωριστά:
Πρώτον, Υμάς τους είκοσι (20) Αρχιερείς
– Μέλη της Αντιπροσωπείας:
Γιατί υπερέβητε την δοθείσαν Εξουσιοδότησιν;
 Δεύτερον, Υμάς τους υπολοίπους εξήκοντα (60) Ιεράρχας, Μέλη της Ι.Σ.Ι., οι οποίοι εδώσατε την σχετική Εξουσιοδότηση:

    Γιατί δεν ελέγχετε τους παραπάνω είκοσι (20) Αρχιερείς, Μέλη της Αντιπροσωπείας
για την σημειωθείσα παράκαμψη ή καί υπέρβασητης δοθείσης εξουσιοδοτήσεως;;;
Με αδελφική αγάπη, αλλά και με χριστιανική παρρησία
+ ο Κ και Αι. Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου