Αποδεικνυεσθε αγραμματος και αστοιχειωτος, πατερ Θεοκλητε, οταν λετε οτι οι Αποτειχισμενοι ....αποτειχιζονται απο την Εκκλησια.
Απο το σατανικο μορφωμα της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου αποτειχιζονται και οχι απο την Εκκλησια.
Ο ορος Αποτειχισι ειναι των Ιερων Κανονων και οταν τους διαστρεφετε, τους καταπατειτε και τους εξυβριζετε.
Οσα ψεμματα κι αν λετε ενωπιον των κοσμικων και των αχριστιανων, η Αληθεια δεν σκεπαζεται με τιποτα.
Θα στεκεται μπροστα σας και θα σας ελεγχη και θα σας τσιγαριζει τα εντοσθια.
Εχει ακαταμαχητη και ακαταβλητη δυναμι.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!! ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ Ο ....... . .ΜΗΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΔΙΑΠΡΑΤΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΕ Ο ΚΑΙΑΦΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣ . ΟΥΣΤ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή1/2 Χριστός Ανέστη. Σκέψεις (κατά αρκετούς "αιρετικές" αλλά "πάταξον μεν, ἀκουσον δε"):
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "από" είναι επιτατικό α΄συνθετικό στη λέξη "τειχίζω". Απο-τειχίζω (όπως απο-περατώνω, απο-θεραπεύω) σημαίνει υψώνω ολοκληρωμένο νοητό πνευματικό τείχος ανάμεσα αφ΄ ενός σε εμένα και τους αδελφούς που πιστεύω και πιστεύουμε ό,τι πιστεύει η διαχρονική και αιώνια Μία Ορθόδοξη Εκκλησία και αφ ετέρου στις πολλές και διάφορες κακοδοξίες και στις αιρέσεις αλλά και στους (εάν θεωρώ) κακοδόξους, αιρετίζοντες ή αιρετικούς κληρικούς και λαϊκούς και κυρίως στις αντίστοιχες κακόδοξες, αιρετικές, αιρετίζουσες απόψεις και διδασκαλίες τους. Το "αποτειχίζομαι" αντίστοιχα σημαίνει ότι περικλείω με το πνευματικό τείχος την Εκκλησιαστική Πίστι μου αμυνόμενος και ξεχωρίζοντάς την από τις αιρέσεις και κακοδοξίες, τα βέλη των οποίων απο-σκοπούν (πάλι επιτατικό από) να πλήξουν τη σωτηρία μου. Σιγά να μην χάσω τη σωτηρία της ψυχής μου επειδή το θέλουν κάποιοι χρυσοστόλιστοι που μέσα στους Ναούς φορούν πανάκριβες ...Αυτοκρατορικές Στολές και Βασιλικές κορώνες (μίτρες) ενώ δεν είναι αυτοκράτορες. Δεν εξέρχομαι από την Εκκλησία της οποίας είμαι πιστό μέλος. Αντίθετα εκτός Εκκλησίας είναι ή οδηγούνται οι αιρετίζοντες, οι κακόδοξοι, οι οικουμενιστές, οι Κολυμπαριστές κλπ. Η Εκκλησία είναι μία και διαχρονική και δεν ταυτίζεται οπωσδήποτε με τους εν τόπω και χρόνω μισθωτούς επαγγελματίες δημοσίους υπαλλήλους κληρικούς, οι οποίοι καλά κάνουν και ασκούν τα καθήκοντά τους τυπικά, είθε και ουσιαστικά, αλλά, εάν και όταν υπερβάλλουν σε αιρέσεις και κακοδοξίες δεν οφεἰλουμε να πιστεύουμε ό,τι εκείνοι. Σαφώς υπάρχει η οργανωμένη Διοίκηση της Κρατικής Εκκλησίας η οποία (κακώς κατά την Πίστι και κατά το Ευαγγἐλιο) από πνευματικό καθίδρυμα κατάντησε θεραπαινίδα της Κρατικής εξουσίας ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, σαφέστατα όμως προηγείται η ἀπαξ παραδοθείσα τοις αγίοις Πίστις, η διαχρονική και αιώνια Εκκλησία, η Αγία Γραφή.
2/2
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο θέμα της εφαρμογής της υψώσεως αυτού το νοητού τείχους, υπάρχουν πολλές παράμετροι. Καθένας ακολουθεί την την Αγία Γραφή, την αντίληψί του, την υπευθυνότητά του, τις γνώσεις του, τον φωτισμό από τον Θεό, τους Κανόνες της Εκκλησίας, την αντοχή του σε διώξεις κ.α. Άλλος κληρικός αποτειχίζεται μυστικώς, άλλος υψώνει φανερά το πνευματικό τείχος δηλαδή ομολογεί δημοσίως την αποτείχισή του από τον οικουμενισμό και τον Κολυμπαρισμό αλλά παραμένει μνημονεύων, άλλος ομολογεί την αποτείχισή του, δεν μνημονεύει αλλά και δεν καθαιρείται διότι ο επίσκοπός του κατανοεί τα κίνητρά του (και πιθανώς ιεροκρυφίως του δίνει συγχαρητήρια), ἀλλος αποτειχίζεται δημοσίως, δεν μνημονεύει και διώκεται από τον επίσκοπό του. Κατ' αναλογία και οι λαϊκοί.
Τα προβλήματα δεν τα δημιουργούμε οι πολυποικίλως αποτειχισμένοι, εμείς είμαστε οι Φύλακες της Ορθοδοξία, οι αμυνόμενοι, τα μέλη της Εκκλησίας. Τα προβλήματα τα δημιουργεί η επίσημη Εκκλησία, εάν βέβαια όπως διαπιστώνεται από την ένοχη σιωπή της μή καταδίκης του Κολυμπάρειας Ψευτοσυνόδου κατάντησε θεραπαινίδα του "πρώτου της Ορθοδοξίας" και της κοσμικής εξουσίας, ενώ στην εν Χριστώ πραγματικότητα δεν υπάρχει ούτε πρωτείο στη Συνοδική Ορθοδοξία ούτε "κρατική εκκλησία", ούτε πολλές "εκκλησίες". Ο νυν ἀγιος επίσκοπος Φλωρίνης ασφαλώς θα μπορούσε να δείξει ανεκτικότητα στους ζηλωτάς μη μνημονεύοντες, και μάλιστα να καταδικάσει δημοσίως τον οικουμενισμό και την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου. Εκείνοι θα μπορούσαν να δηλώσουν αποτείχιση αλλά να μνημονεύουν τον επίσκοπό τους, εάν βέβαια δήλωνε δημοσίως αντιοικουμενιστής και αντίθετος με την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου. Αντ' αυτών υψώθηκαν τείχη εχθρότητος. Τώρα δημιουργούνται χίλια δυο προβλήματα. Κληρικός που δεν έχει καθαιρεθεί, ή που έχει υποστεί άκυρη καθαίρεση, μπορεί να τελεί τη θεία λειτουργία και άλλα μυστήρια που άπτονται της ιερωσύνης, δεν μπορεί όμως να τελεί κάποια μυστήρια που είναι μόνον του επισκόπου, όπως η χειροτονία, το χρίσμα, η εξομολόγησι και η άφεσι αμαρτιών. Τα δύο τελευταία μπορεί να του τα παραχωρήση, έστω μυστικώς, άλλος επίσκοπος, αλλά τἰθεται το πρόβλημα εάν είναι έγκυρα τα μυστήρια εντός της περιφερείας άλλου επισκόπου.
Με αγάπη και συνεξήγηση, όλα μπορούν να λυθούν εάν υπάρχει η καλή προαίρεση. Το πρώτο βήμα ανήκει στον διάδοχο του πατρός Αυγουστίνου. Ας δηλώσει ότι δεν είναι οικουμενιστής, αφού γνωρίζουμε ότι δεν είναι, ας τολμήσει να τιμήσει το "θρόνο" του τον οποίο τίμησε ένας σύγχρονος άγιος και προφήτης, ο πατήρ Αυγουστίνος, δηλώνοντας δημοσίως ότι, ναι, η σύναξη στο Κολυμπάρι ήταν προβληματική, ήταν μια συνάντηση κάποιων προκαθημένων, αλλά δεν ήταν γνήσια Σύνοδος, (ας μην χρησιμοποιήσει τη λέξη ψευτοσύνοδος) ούτε τα συμπεράσματά της είναι δυνατόν να αποτελέσουν όρους της Εκκλησίας.
Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά Οδυσσέα ! Χρόνια πολλά και σε όλους τους αναγνώστες της ιστοσελίδας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστουμε Σωτηριε αδελφε παλαιε Αγωνιστα της Ιερας Αποτειχισεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μεινουμε σταθεροι και αταλαντευτοι σε αυτον τον Αγωνα που ειναι σημερα Αγων του Πολυτιμοτερου αγαθου που εδωσε ο Θεος στον ανθρωπο, το οποιο κινδυνευει εκ των ενδον απο τους κρυφους προδοτες ρασοφορους.
Ο κ Θεόκλητος μπορεί να λέει ότι θέλει. για εμάς οι τρεις πατέρες είναι άξιοι γιατί κρατούν την ορθόδοξη πίστη σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες των Αποστόλων αν έχει την συνείδηση του καθαρή μπορεί να λειτουργεί και να κάνει και συμπροσευχες..... Εμείς προτειμουμε να μείνουμε στην παράδοση της εκκλησίας της ορθοδόξου και όχι στην Ένωση των εκκλησιών. Υπάρχουν άγιοι που μαρτύρησαν για την ορθοδοξία μην τα αναιρείται όλα Κ. Θεόκλητε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήένιψε τας χείρας του σαν Τον Πόντιο Πιλάτο!!!! Τους παραπέμπει σε συνοδικο δικαστήριο..... μπράβο Κ.θεοκλητε εύχομαι να κοιμάστε ήσυχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεόκλητος είναι ειλικρινής, όποιος διαφωνεί μαζί του αποπέμπεται όπως οι υφιστάμενοι που θα διαφωνήσουν με την προϊσταμένη τους αρχή! Εκείνο βέβαια που δεν έθιξε είναι ποιος είναι ο λόγος της μη αναγνωρίσεως του ως ορθοτομούντα τον Λόγο της Αληθείας γιατί τότε θα έφθανε στην Αλήθεια και θα έπρεπε και εκείνος να αποτειχιστεί από την Σύνοδο και τον Πατριάρχη με κίνδυνο να χάσει τη σιγουριά της θέσης και του μισθού του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὸ κόμμα καὶ ὁ ἀρχηγὸς ἑνὸς κόμματος δὲν παραλληλίζεται μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ μὲ τὸν ἑκάστοτε (π.χ. σημερινὸ) ἐπίσκοπο ἢ ἐπισκόπους ἢ ἐστω μὲ κάποια Σύνοδό τους ἐὰν καὶ ἐφ' ὅσον αὐτὴ παρεκκλίνει ἀπὸ τὴν Πίστι καὶ δὲν εἶναι άναγνωρισμένη ὡς γνήσια Σύνοδος). Ἀρχηγὸς τῆς διαχρονικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας εἶναι μόνον ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ Σύνταγμα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἡ Ἁγία Γραφή, καὶ οἱ βάσει αὐτῆς Κανόνες τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Οἱ ἐν συγκεκριμένῳ τόπῳ καὶ χρόνῳ ἐπίσκοποι (στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία οἱ τίτλοι "πατριάρχης" καὶ "ἀρχιεπίσκοπος" εἶναι τιμητικοί τίτλοι ἐπισκόπων ἴσων μὲ ὅλους τοὺς ὑπολοίπους) δὲν εἶναι οἱ ἀρχηγοί τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ οἱ προσωρινὰ διοικοῦντες, οἱ διαχειριστές, οἱ ὑπηρέτες, οἱ ποιμένες καὶ οἱ οἰκονόμοι της. Ὅταν ἐνίοτε οἱ διοικοῦντες ποιμένες παρεκκλίνουν ἀπὸ τὴν παραδεκτὴ Ὀρθόδοξη Πίστι καὶ Διδασκαλία, τότε, ὦ τότε, οἱ Χριστιανοί, κλῆρος καὶ λαός, δὲν δικαιοῦνται μόνον, ἀλλὰ καὶ ὀφείλουν νὰ διαφωνοῦν μὲ ὅ,τι κακόδοξο, αἱρετῖζον ἢ αἱρετικὸ διδάσκουν οἱ συγκεκριμένοι ἐν συγκεκριμένῳ τόπῳ καὶ συγκεκριμένῳ χρὀνῳ διοικοῦντες. Πῶς μπορεῖ ὁ πιστὸς Χριστιανὸς ἀπὸ τὴ μιὰ νὰ ὁμολογῇ "Πιστεύω ..εἲς μίαν Ἐκκλησίαν" καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη νὰ ἀποδέχεται τὶς Ψευτοσυνοδικὲς ἀπόψεις ὅτι "οἱ Ἐκκλησίες εἶναι πολλές" καὶ μἀλιστα ὅτι ἔχουν "ἔγκυρα ἱερὰ μυστήρια;". Δὲν θὰ ἀποδεχτῇ ποτὲ ὁ Ὀρθόδοξος Κλῆρος καὶ Λαός οὔτε ὅτι ὑπάρχουν πολλὲς "ἐκκλησίες", οὔτε ὡς γνήσια Σύνοδο (ἀλλὰ ὡς ψευτοσύνοδο) ἐκείνη ποὺ τὰ διδάσκει - καὶ θὰ θεωρῇ ΔΙΚΑΙΩΣ ὅτι ὅσοι τὴν ἀναγνωρίζουν ὡς γνησία σύνοδο καὶ συνεπῶς ὁμολογοῦν ὅτι οἱ αἱρετικοὶ δὲν εἶναι πλέον αἱρετικοί ἀλλὰ "ἐκκλησίες μὲ ἔγκυρα μυστήρια", δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Πῶς θὰ ἀντιδράσῃ ἕκαστος; Νομίζω ὅτι ἀναφέρθηκε ἐπαρκῶς στὸ σχόλιο 2/2 (α΄ παράγραφος).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ἅγιος ἐπίσκοπος Φλωρίνης π.Θεόκλητος, ἐπικαλέσθηκε τὸ Συνοδικὸ Δικαστήριο, τοὺς Νόμους τοῦ Κράτους καὶ τοὺς ἱεροὺς Κανόνες, ἀναγνωρίζοντας ὅτι καὶ οἱ διωκόμενοι κληρικοὶ ἐπικαλοῦνται τοὺς ἱεροὺς Κανόνες. Ὁ ἐκ Γρεβενῶν ἅγιος ἐπίσκοπος Φλωρίνης Θεόκλητος, ὅμως, ἐκ νεότητος, ἐπὶ δεκαετὶες ἂκουγε ἀπὸ τὸν π. Αὐγουστῖνο ὅτι τῶν ἀνθρωπίνων Νόμων καὶ τῶν ἐν τόπῳ καὶ χρόνῳ ἐκκλησιαστικῶν ἡγεσιῶν, ἀκόμη καὶ Συνόδων Ἱεραρχίας ὑπερισχύει ἡ αἰώνια καὶ διαχρονικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας ποὺ εἶναι καταγεγραμμένη στὴν Ἁγία Γραφή καὶ ἔχει ἑρμηνευθῇ, καὶ "πακτωθῇ" πλέον μετὰ ἀπὸ 20 αῖῶνες, μὲ τὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους τῶν πατέρων καὶ τοὺς ὅρους των, τοὺς ἱεροὺς Κανόνες, οἱ ὁποῖοι ἑρμηνεύουν τὴν Ἁγία Γραφή. Ὁ ὄντως ἅγιος νῦν ἐπίσκοπος Φλωρίνης γνωρίζει ὅτι εἰς πεῖσμα ἀντιευαγγελικῶν Νόμων τοῦ Κράτους, εἰς πεῖσμα καὶ ἀποφάσεων τῆς ἐν Συνόδοις Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁ μακαριστὸς ἅγιος ἐπίσκοπος Φλωρίνης Αύγουστῖνος Καντιώτης ΔΕΝ ὑπήκουσε στοὺς κοσμικοὺς Νόμους, οὔτε στὴν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας καὶ ΔΕΝ ἑπέγραψε "αύτόματα" καὶ "συναινετικά" διαζύγια. Κατὰ τὸν νῦν ἐπίσκοπο Φλωρίνης κ. Θεόκλητο, ἦταν ἆραγε ὁ πατὴρ Αὐγουστῖνος ἔνοχος καὶ ἂξιος παραπομπῆς σὲ ... Συνοδικὸ Δικαστήριο καὶ τιμωρίας; Ὄχι, ἀσφαλῶς, διότι ὁ π. Αὐγουστῖνος ὅταν δὲν ὑπήκουε στοὺς κοσμικοὺς Νόμους καὶ στὶς ἐντολὲς τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας ἢ ὅταν δὲν μνημόνευε τὸν Πατριάρχη, δὲν αὐθαιρετοῦσε, δὲν ἔκανε "ἐπανάσταση" κατὰ τῆς ... Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ἐν Χριστῷ ἐφάρμοζε τὴν αἰώνια καὶ διαχρονικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας.
Αναστάσεως ημέρα και λαμπρυνθώμεν τη πανηγύρει και αλλήλους περιπτυξώμεθα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπωμεν αδελφοί και τοις μισούσιν ημάς συγχωρήσωμεν πάντα τη αναστάσει!Και ούτω βοήσωμεν Χριστός ανέστη εκ νεκρών θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασι ζωήν χαρισάμενος.
Άλλωστε εἰς τὸ τέλος της ᾠδῆς ώς λέγει ο προφητάναξ Δαυΐδ:
ΑΝΑΣΤΗΤΩ ὁ Θεός, καὶ διασκορπισθήτωσαν οἱ ἐχθροὶ αὐτοῦ, καὶ φυγέτωσαν ἀπὸ προσώπου αὐτοῦ οἱ μισοῦντες αὐτόν. ὡς ἐκλείπει καπνός, ἐκλιπέτωσαν· ὡς τήκεται κηρὸς ἀπὸ προσώπου πυρός, οὕτως ἀπολοῦνται οἱ ἁμαρτωλοὶ ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ. καὶ οἱ δίκαιοι εὐφρανθήτωσαν ....
Λειτουργούν καί θά λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι. ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεός δρα και ο Θεός ενεργεἰ και θα ενεργήσει προσωπικά και συγκεκριμένα. Νόμος του Θεού, Νόμος του πνεύματος είναι (πάντοτε ενσυνείδητα και προσωπικά) οι αναλλοίωτες Αρχές Του, η βούλησή Του, το θέλημά Του, η Δικαιοσύνη Του, οι Εντολές Του κ.α. όπως καταγράφονται στην Αγία Γραφή, γι΄ αυτό στην εποχή του Χριστού η Π.Δ. με τις Εντολές, λεγόταν Νόμος και οι "θεολόγοι" νομικοί, νομοδιδάσκαλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα αναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεως, διότι απρόσωπους δήθεν "πνευματικούς νόμους" που δήθεν ισχύουν "στο σύμπαν" αυτοτελώς και ανεξάρτητα από την προσωπική βούληση, επέμβαση και παρέμβαση του Θεού, επικαλούνται οι γκουρού, οι γιόγκι και διάφορες ανατολικές θρησκείες και διδασκαλίες και κατ΄επίδραση και κάποιοι γέροντες της δικής μας θρησκείας. 50 και πλέον έτη μελετώ και ακούω Βίβλο και ιεροκήρυκες και μόνο στα τελευταία έτη έγινε "πιπίλα" ο παρεξηγήσιμος όρος "πνευματικοί νόμοι". Δεν μπορεί για παράδειγμα να λέγεται οτι είναι ένας πνευματικός νόμος "τα οψώνια της αμαρτίας θάνατος" διότι παρεμβαίνει προσωπικά και συγκεκριμένα ανά περίπτωση ο Θεός τόσο στην άφεση των αμαρτιών αν μετανοήσουμε και ζητήσουμε να μας συγχωρήση, όσο και στην δίκαιη κρίσι.