Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Πατερα Θεοδωρε, ανακοινωνετε ημεριδα μετα το Πασχα περι Αποτειχισεως. Ελπιζουμε και το θελουμε να καλεσετε ΟΛΟΥΣ τους Αποτειχισμενους Πατερες. Και τους Αγιορειτες και ολους τους αλλους τους εν τω κοσμω. Και τον π. Παισιο και τον π. Μαξιμο και τον π. Σταυρο Βαϊο και τον π. Ιγνατιο και τον π. Iγνατιο Σερρα και τον π. Σπυριδωνα Δαμανακη και τον π. Φωτιο Τζουρα και τον π. Μοδεστο, και τον π. Ευστρατιο και τον π. Μανωλη και τον π. Αγγελακακη και τον π. Φωτιο Βυζηνια και τον π. Τρικαμηνα και τους Αποτειχισμενους μοναχους Αγιορειτες και μη. Προσεξτε καλα αυτη σας την κινησι. Ειναι σοβαροτατο το ζητημα για να κλεισουν και τα στοματα των ασεβων Οικουμενιστων οτι ειμαστε διχασμενοι. Δωστε τους την οριστικη απαντησι οτι μας ενωνει ολους η Ιερα Αποτειχισι. Μην επιτρεψετε, σας παρακαλω, να μας σχολιαζουν οι Οικουμενιστες οτι δεν ομονοουμε. Ο Αγωνας ειναι κοινος, Αγωνας υπερ της Πατρωας Ευσεβειας. Μας βλεπει ο Θεος, μας παρακολουθουν οι Αγγελοι και οι Αγιοι. Θα λογοδοτησουμε αυστηρα ολοι μας και ιδιαιτερα οσοι πρωτοστατουν σε διχαστικες πραξεις και δεν επιζητουν την ενωσι ΟΛΩΝ των ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠ᾽ ΟΨΙΝ ΤΙΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ TΩN OIKOYMENIΣΤΩΝ

——–

——–
  Ὁ π. Θεόδωρο Ζήση ἀνακοινώνει στοὺς πιστούς γιὰ την μεγάλη ἡμερίδα ποὺ θὰ γίνη μετὰ τὸ Πάσχα στὴ Θεσσαλονίκη, σχετικὰ μὲ τὸ θέμα τῆς ἀποτειχίσεως

Ὁ π. Θεόδωρος μιλᾶ μὲ σεβασμὸ γιὰ τους ὀρθοδόξους ἐπισκόπους τῆς Μολδαβίας καὶ Οὐκρανίας, ποὺ ὄχι μόνο δὲν τιμωροῦν τοὺς ἱερεῖς ποὺ τοὺς κόβουν το μνημόσυνο, ἀλλὰ τοὺς συμπεριφέρονται μὲ ἀγάπη.
Στὴ Ρουμανία ἔχουν κάνει πολλὰ μοναστήρια καὶ πολλοί ἱερεῖς ἀποτείχιση, δυστυχῶς ἐδῶ ὑστεροῦμε. Στὴν Μολδαβία 4 μεγάλα μοναστήρια γυναικεία καὶ ἀνδρικά ἔκαναν διακοπή μνημοσύνου. Θὰ σᾶς πῶ καὶ τὸν τρόπο τὸν καλὸ ποὺ οἱ ἐκεῖ ἐπίσκοποι ἀντιμετωπίζουν τὴν διακοπή μνημοσύνου, ἀπὸ ἱερεῖς τους. Ὄχι μόνο δεν θυμώνουν ἐναντίον τῶν ἱερέων των καὶ δὲν τοὺς διώκουν, ἀλλὰ τοὺς κάνουν καὶ τραπέζι. Παρακαθήσαμε σε ἕνα τέτοιο τραπέζι. Ὁ ἐπίσκοπος Λογγίνος ἕνας γεναῖος ἐπίσκοπος, με ἕνα τεραστιο φυλανθρωπικὸ ἔργο, λειτουργήσαμε τὴν προηγούμενη Κυριακὴ ὅλοι μαζί ἀκόμα καὶ μὲ καθηρημένους ἰερεῖς ἀπὸ ἐπισκόπους τῆς Ρουμανίας. Δὲν φοβήθηκε νὰ μὴν τὸν κατηγορήσουν για αὐτό. Ἐπομένως νὰ μὴ μᾶς περνᾶ ἡ ἰδέα ὅτι θὰ μᾶς καθαιρέσουν καὶ χάθηκε ὁ κόσμος. Ἡ Ἐκκλησία μᾶς δὲν εἶναι ἐκκλησία ὁμοσπονδιων. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολική. Εἶναι καὶ ἐδῶ ἰδια καὶ σε ὁποιοδήποτε σημεῖο τῆς γῆς… Παντοῦ ὑπάρχει Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Δὲν θὰ μᾶς ἀφήση ὁ Θεὸς χωρίς καταφύγιο.

27 σχόλια:

  1. Μακαρι το ευχομαστε ολοι να τους προσκαλεση ολους τους αποτειχισμενους και να μην κανουν ημεριδα επιλεκτικη δικων τους αποτειχισμενων . γιατι μας πληροφορισατε οτι μονο 3 εχουν κανει σωστα την αγια αποτειχιση ετσι υποστηριζουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο πατερας θεοδωρος που εκανε συλειτουργο με τον επισκοπο λογγινο μνημονευσανε ? ειναι τελικα αποτειχισμενος ? θελουμε πληροφοριες . επιτρεπετε οι αποτειχισμενοι να κανουν συλειτουργο με τους οικουμενιστες? και ας δειχνουν ορθοδοξο φρονημα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακομη ενα τελευταιο ερωτημα γιατι τωρα ακουσα την ομιλια του π. θεοδωρου στο αρχονταρικη της αγιας παρασκευης . ειπε ο επισκοπος λογγινος εχει ξεπερασει κατα πολυ τον αγιο μεγα βασιλειο ? ειναι αληθεια αυτο ? μηπως ο επισκοπος θα συνταξει και αυτος ακολουθεια της θειας λειτουργιας? κατα την γνωμη αυτο που ειπε ηταν λαθος οτι ο λογγινος ξεπερασε τον αγιο βασιλειο αυτος και αν δεν ειναι γεροντισμος και βλασφημια. κ.οδυσσεα εσεις τι λετε? ο επ.λογγινος ειναι ανωτερος του μεγα βασιλειου? (δημητριος καλαματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α) ΣΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΊΑ ΑΔΕΛΦΕ. ΕΝΝΟΟΥΣΕ, ΑΚΟΥ ΚΑΛΑ. ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ

      Β) Γιατί δεν θα μπορούσε να ξεπεραστεί και θεολογικώς κάποτε, ο μέγας Βασίλειος; Τον έχετε μελετήσει; Αν για κάποιον είναι δύσκολο να ξεπεραστεί, αυτός είναι ο ιερός Χρυσόστομος Ιωάννης.

      Διαγραφή
    2. Οχι αδερφε!!! Δεν θα μπορουσε να ξεπεραστει ΠΟΤΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ο Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ γιατι ΑΣΚΗΤΕΨΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στον ΙΡΙ ΠΟΤΑΜΟ του ΠΟΝΤΟΥ δοκιμαζομενος απο ΚΑΚΟΥΧΙΕΣ και ατελειωτους πειρασμους με τους ΔΑΙΜΟΝΕΣ ,ενω οι σημερινοι ψευδοποιμενες και ιερεις ασκητευουν μεσα απο τα αρχονταρικια με τους καφεδες και τα κλιματιστικα , συντροφια με τα πνευματικοπαιδια τους , μεσα απο τα ζεστα σπιτακια τους,μεσα απο τα ΣΥΓΧΡΟΝΑ Κελια τους (με ελαχιστες εξαιρεσεις) , μεσα απο τα πληκτρολογια τους ,το διαδικτυο ,και το πανακριβο λαπτοπ τους, και μεσα απο το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και ΔΩΡΕΑΝ ρασο τους... Μην τρελλαθουμε και τελειως πια!!!!! Ηρεμηστε λιγο παρακαλω , οταν πιανουμε στο στομα μας ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΑ σαν τον Μ..ΒΑΣΙΛΕΙΟ!!!!! Ημαρτον πια !!!! Και επισης ναι , ο π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ μιλησε για το ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ εργο του ΛΟΓΓΙΝΟΥ , (σωστο ειναι αυτο) αλλα ηταν υπερβολικος και ατοπος εως γελοιος ο ισχυρισμος του γιατι η ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΑ ηταν κατι το μοναδικο για εκεινη την εποχη. Ας μην το ξεχναμε !!!! Επισης δεν μας ειπε ο ΖΗΣΗΣ για το : "" Ουδεν ωφελει βιος ορθος ΔΟΓΜΑΤΩΝ διεστραμμενων"" .( ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣ) .Κι αυτο ΔΥΣΤΥΧΩΣ κολλαει κουτι στο ΛΟΓΓΙΝΟ που ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ και ΤΑΥΤΟΠΙΣΤΕΥΕΙ με τον ΚΥΡΙΛΛΟ ΜΟΣΧΑΣ τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ!!!!!! Αρα στραφι πανε και τα ΙΔΡΥΜΑΤΑ και ολα !!!!!! Εχει κι Ο ΠΑΠΑΣ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ξερεις !!!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ αδελφέ Παναγιώτη ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν είναι τυχαίος. Αλάθητος δεν είναι αλλά όταν λέει κάτι είναι συνήθως βάσιμο. Περίμενε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του και πιθανώς θα εκπλαγείς και θα συμφωνήσεις και μαζί του και με τους υπέρ 15 Ορθοδόξους αντιοικουμενιστές επισκόπους που (λέγεται ότι) αποκηρύσσουν την ψευτοσύνοδο. "Ήμαρτον πια επίσης" με την υπερτίμηση του εκτός κόσμου ασκητισμού. Ενδείκνυται πιθανώς για ορισμένες ιδιόρρυθμες ψυχές, αλλά δεν είναι το Χριστιανικό Πρότυπο. Εξ άλλου και οι σύγχρονοι "ασκητές" και "γεροντάδες" πιο πολύ εν τω κόσμω περιοδεύουν. Στην πρώτη Εκκλησία ούτε οργανωμένος ασκητικός μοναχισμός στις ερήμους υπήρχε (όρα Πράξεις και Επιστολές Καινής Διαθήκης) πλην των δεδιωγμένων πιστών που εύρισκαν καταφύγιο στα σπήλαια, ούτε οργανωμένος κοινοβιακός μοναχισμός, διότι δεν διδάσκεται από την Καινή Διαθήκη ως απαραίτητος για τη Χριστιανική ζωή: Ο Κύριος ουδέποτε προτρέπει, δεν προσεύχεται και δεν θέλει τους πιστούς Του διά βίου εκτός της κοινωνίας (Ιωάν.17,15). Δεν υπήρχε λοιπόν θεολογία στην πρώτη Εκκλησία; Δεν ήξεραν τι έλεγαν οι απόστολοι και ο Κύριος; Ως και τους επισκόπους θέλουν έγγαμους λαο πολύτεκνους. Πολλοί πατέρες παρέμειναν για κάποιο διάστημα στην έρημο, αλλά η δράση τους ανεδείχθη εν τω κόσμω διότι η θεολογία δεν απαιτεί διά βίου αναχωρητική άσκηση σε σπήλαια αλλά: Πίστι, μελέτη Γραφών, Χριστιανική ζωή εν τω κόσμω (η Εκκλησία είναι θείον καθίδρυμα εν τω κόσμω) και θεία φώτιση. Βασίλειος, Γρηγόριος και Ιωάννης Χρυσόστομος σπούδασαν στα καλύτερα Πανεπιστήμια, ίδρωσε ο ποπός τους στο σκαμνί των βιβλιοθηκών και έλιωσαν πολλούς χιτώνες στα έδρανα σπουδών και μελέτης για να μελετήσουν Γραφές, εκκλησιαστική και θύραθεν παιδεία, χάρισμα του αγίου Πνεύματος και υψηλό δείκτη νοημοσύνηςς ὠστε να γίνουν οικουμενικοί Διδάσκαλοι και Πατέρες, θεολόγοι και απολογητές και να αντικρουσθεί η αρχαία ειδωλολατρεία και οι αιρέσεις. Η Πεντηκοστή που πρόσφερε την επιφοίτησι του Αγίου Πνεύματος στους αποστόλους, εγγράμματους και αγράμματους, ήταν έκτακτο γεγονός. "Ταύτα μελέτα εν τούτους ίσθι", είναι η εντολή και όχι αναχώρησον παρά τον Ιριν ποταμόν (διότι τότε "ώφειλες εξελθείν εκ του κόσμου", αλλά ο Κύριος δεν προσεύχεται να μας πάρει ο Πατήρ από τον κόσμο αλλά "ρύσαι ημάς εκ του πονηρού"). Ποιος τα μελετά... σήμερα μας γοητεύουν όχι οι μελετημένοι θεολογικώς αποστολικοί ιεραπόστολοι εν τω κόσμω αλλά οι γκουρού της ερήμου. Σας κατανοώ.

      Ανεξάρτητα από αυτά, δεν πρόσεξες μια λέξη μου. "κάποτε"!! (στο μέλλον). Γράφω: "Γιατί δεν θα μπορούσε να ξεπεραστεί και θεολογικώς ΚΑΠΟΤΕ, ο μέγας Βασίλειος"; Φυσικά και ΔΕΝ εννοούσα ότι μπορεί να ξεπεραστεί από σημερινούς... εξ άλλου, αυτό είναι το επιχείρημα σοβαρών σημερινών θεολόγων, ότι σήμερα δεν είναι καιρός ούτε για Οικουμενικές Συνόδους διότι ΔΕΝ υπάρχουν αναστήματα αντίστοιχα των πατέρων των πρώτων αιώνων. Για το μέλλον εννοούσα, όταν η Ορθόδοξη Πατερική σκέψη θα επανέλθει στην εποχή μέχρι της εποχής των τριών ιεραρχών, οπότε άρχισαν οι εκπτώσεις στη θεολογική σκέψη. Επειδή λοιπόν κι εγώ, όπως κι εσύ, έχω μελετήσει Μ.Βασίλειο, Γρηγόριο Νύσσης και μελετώ ακόμη, ως επιλογή, Ιωάννη Χρυσόστομο, θεωρώ ότι ο αξεπέραστος στη θεολογική σκέψη είναι ο Χρυσόστομος.

      Διαγραφή
    4. Αδελφε ΔΕΝ υπαρχει καμια "υπερτιμηση " του εκτος κοσμου ασκητισμου (οπως λες).Εν αντιθεσει υπαρχει ΤΙΜΗ ΑΓΙΟΥ..Σαφως ο ασκητισμος μπορει να γινει και εν τω κοσμω!! Καμια αντιρρηση..Ο ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ο ΠΛΑΝΑΣ (π.χ) ασκητεψε εν τω κοσμω. Προσεξε ομως κατι ..Ο ασκητισμος ΑΠΑΡΝΕΙΤΑΙ τα ΕΓΚΟΣΜΙΑ κι οχι τον ΚΟΣΜΟ ..Οι ασκητες (εκτος απο την ταξη των ολιγων αναχωρητων) δεν λειπουν απο τον κοσμο..Ασχολουνται με τον κοσμο ,επισκεπτονται και τους επισκεπτεται ο κοσμος , ΖΟΥΝ στον ΚΟΣΜΟ οντας εγκαταβιουντες στην ΕΡΗΜΟ ..Θαυμαστα του ΘΕΟΥ..Απλα , ΑΠΑΡΝΟΥΝΤΑΙ με την ασκηση το κοσμικο ΠΝΕΥΜΑ ( κατα Αγ.Παισιο ) .. Λαθος οταν λες " ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ "" ...Η συναντηση - απαντηση του ΚΥΡΙΟΥ στον νεανια πλουσιο αλλα προσταζει :ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΠΩΛΗΣΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΟΥ , ΔΟΣ τοις πτωχοις , και ΔΕΥΡΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕΙ""Προσεξε τη λεξη ΤΕΛΕΙΟΣ που σημαινει κατεκτησε τη ΘΕΩΣΗ ..Κατα χαριν ΘΕΟΣ Το μεγα προτυπο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ που ακολουθησαν οι ΠΑΤΕΡΕΣ και εφυγαν στην πλειονοτητα τους για την ΑΓΙΑ ΕΡΗΜΟ ..Ομοθυμαδον...Το ανωτερω κειμενο ακουσε και ακολουθησε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ Ο Μ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ και εγινε ο καθηγητης της ΕΡΗΜΟΥ ..Αυτα ειναι γνωστα.. Δεν ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ο ΚΟΙΝΟΒΙΑΚΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ απο την ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ως απαραιτητος ?????? Μα τι λες αδερφε ??? Και ο ΤΙΜΙΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ με την τοτε συνοδεια του ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ??? Ακομη και ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ με την ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑΡΙΟ ΟΡΟΣ τι μας διδασκει ??? Οχι μονο κοινοβιακο μοναχισμο αλλα και ΑΝΑΧΩΡΗΤΙΣΜΟ !!! Επισης η ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ που ειναι η ΕΦΑΡΜΟΓΗ της ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ για ολους εμας ,και οι κανονες των πρωτων κοινοβιων μονων απο τον Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ και τον ΑΓΙΟ ΠΑΧΩΜΙΟ με πλειστες συνοδειες και ιδρυσεις μονων ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ??? Κατι που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ??? Ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ αλλα οχι το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τη σωτηρια μας ειναι η σωστη εκφραση ... Οσο για το "" εκτος κοινωνιας " ( που αναφερεις ) στο απαντησα ανωτερω περι του κοσμου και του πνευματος αυτου....Οσον αφορα τους συγχρονους "" γερονταδες " και "" ασκητες "" (που λες οτι εν τω κοσμω περιοδευουν ) , αν εξαιρεσεις ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ , η πλειονοτητα τους για Α Λ Λ Ο Ν λογο περιοδευει στον κοσμο που ΔΕΝ θα προτιμουσα να αναλυσω γιατι θα προβω σε ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ που δεν επιθυμω..Φρικτες και μαυρες ΑΛΗΘΕΙΕΣ που αφορουν πολλους απο αυτους τους ΔΗΘΕΝ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΓΚΟΥΡΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ...Αστο καλυτερα. Γκουρου της ΕΡΗΜΟΥ ναι συμφωνω, υπαρχουν αλλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ βουτηγμενοι οι ιδιοι στην ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ ..Ουτε αυτο θα προτιμουσα να αναλυσω για ευνοητους λογους...Για το "" καποτε "" που λες εγω ο ελαχιστος βγαζω το ""ΚΑ"" .Ποτε αδερφε..Ποτε...Μ.Βασιλειος ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ..Μακαρι στους χρονους μας να το ζησουμε.Αλλα δεν το βλεπω...Διαφωνω οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ για ΟΙΚΟΥΜΕΝ.ΣΥΝΟΔΟΥΣ επειδη ΔΕΝ υπαρχουν αναλογα διαμετρηματα πατερων σαν τον Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ ..Ειναι οικουμενιστικη θολολογικη νεοθεολογικη κουλτουρα που βολευει τους κοινωνωντες με την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ..( χωρις να εννοω βεβαια εσενα).Ειναι επιτακτικη αναγκη για συσταση οικουμ.συνοδου για αμεση ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡ.ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Οσον αφορα τον.Π.Θεοδωρο ΖΗΣΗ και το οτι θα εκπλαγω ,ΜΑΚΑΡΙ.Το ευχομαι, αλλα δεν το βλεπω. Η εν γενει πρακτικη του (μεσω της δηθεν οικονομιας) με λυπει αφανταστα..Και επισης ΑΝ υπαρχουν (οπως αναφερει ) οι 15 επισκοποι που αποκηρυσσουν την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ αναμενω με χαρα να τους ΔΩ . Αλλα οχι στα λογια ..Στην πραξη αδερφε. ΟΡΘΟΔΟΞΑ και ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ..Με ταυτοχρονη ΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ της Δ.Ι.Σ.,του ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΛΙΑΠΗ,και του ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΑΡΧΟΝΤΩΝΗ!!!!!! Ολα τα υπολοιπα ειναι ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ !!!! Τελος !!!!! "" Τους προσποιητως ομολογειν την πιστιν μετα απο τις νουθεσιες σας ,ΑΝ εμμενουν στην αιρεσιν , αυτους ουτε ΑΔΕΛΦΟΥΣ να ΜΗΝ τους λετε""""...( ΑΓ.ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ)..Ευχομαι λοιπον και αναμενω την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ του 15ου ΚΑΝΟΝΟΣ απο τους 15... Κι οχι με βολεμενες δηθεν κακοδοξοτατες ψευδοικονομιες που κρυβονται μερικοι ....Μακαρι αδελφε να εκπλαγω...Αλλα δυστυχως ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!!!!! Καλο ΣΤΑΔΙΟ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ο ΠΑΤΕΡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ. Ο ΛΟΓΓΙΝΟΣ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΝΟΥΦΡΙΟ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΙΕΒΟΥ, ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΛΛΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ, Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 15 ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!!!!! ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 15 ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ? Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΟΠΩς ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΤΑΝ. ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αραγε οι αγιοι Ομολογητες της Εκκλησιας μας ετρωγαν στο ιδιο τραπεζι με αυτους που δεν μνημονευαν στην Θεια Λειτουργια ? Επισης μου προκαλει καταπληξη -και συγχωρεστε με -αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως εκει στο αρχονταρικι της ιερας μονης που εχει κανει αποτειχιση ,ολοι σχεδον γελανε,τρωνε ,πινουνε.Ειλικρινα θα περιμενε κανεις να ηταν πολυ πιο κατανυκτικα .Ασε τα χειροκροτηματα.Γιατι αδελφοι μου κοροιδευουμε τους εαυτους μας ,τοι ειμαστε ταχα Ομολογητες.Ο π.Θεοδωρος -μακαρι χιλιες φορες να κανω λαθος- εχω την αισθηση οτι βγαζει πολυ το Εγω του.Οπως μιλαει ... δεν ξερω κατι δεν μου αρεσει.Ο μεγας δε επισκοπος Λογγινος πως λειτουργει με καθηρημενους που καθηρεσε η Συνοδος στην οποια και αυτος ανηκει.Τελικα νομιζω πως οι "ομολογητες" αυτοι μαλλον δεν εχουν καταλαβει τι πρεσβευουν.Ομως επειδη ειναι μορφωμενοι ,φοβαμαι πως αρεσκονται περισσοτερο να εχουν γυρω τους κοσμο να τους επευφημει.Το εχω ξαναγραψει ,ακολουθουν κατα ποδας τους γοχ.Ετσι και αυτοι ,διακοπτουν και καλα το μνημοσυνο αλλα συνεχιζουν οπως πριν να εχουν τελειες σχεσεις με τους παντες.Οι γοχ παλι κρατανε και καλα τις δεκατρεις μερες και σε ολα τα υπολοιπα ειναι τελειοι νεοημερολογιτες.Ασε που καθε γοχακολουθει την δικη του Συνοδο επισκοπων.Και βεβαια στη Θεσ/νικη θα ειναι επιλεκτικες οι προσκλησεις και οι ομιλουντες θα περασουν απο κοσκινο αγαπητε κ.Οδυσσεα. Λυπαμαι αλλα βλεπετε που οδηγει ο ΟΥ ΚΑΤ ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ ΖΗΛΟΣ.Οδηγει στον προτεσταντισμο με εναπολυ λεπτο ορθοδοξο ενδυμα.Αλοιμονο σε οποιον πιστευει ΟΤΙ ΣΩΖΕΙ την Αγια ΜΑΣ Εκκλησια.Ολοι ομως μεσα τους ,ετσι σκεφτονται Εγω,Εγω,Εγω ....Εγω,Εγω ...Εχω αδικο οταν σας προτρεπω να αγαπησουμε την υπακοη ,ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ,ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ τα μπαιρακια.Καλο υπολοιπο και βρειτε το θαρρος να ξεφυγετε απο ολους αυτους που σας εκμεταλευονται κ.Οδυσσεα.... Με αγαπη σας το λεω.βΡΕΙΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ,ΧΑΡΙΤΙ ΧΡΙΣΤΟΥ !!!! Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΑΓΙΟΥΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τον π.Σπυρίδωνα Δαμανάκη!Και τον π.Ιγνάτιο Σέρρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι, πιστεύω ότι όλοι όσοι έχουν αποτειχιστεί έχουν ανάγκη να ξαναδούν μαζί όλους τους αποτειχισμένους ιερείς και μοναχούς. Αν θα γίνει η ημερίδα παρακαλούμε θερμά τον π.Ζήση να τους προσκαλέσει όλους ό,τι κι αν έχει προηγηθεί με διαφωνίες ή εκατέρωθεν σχόλια. Επίσης παρακαλούμε και όσους προσκληθούν να παραμερίσουν τις προσωπικές τους διαφορές και να παραβρεθούν ή να είναι τελοσπάντων θετικοί. Ας αναλογιστούν ότι οι απλοί λαικοί που αποτειχίζονται ζούνε και αυτοί μια μικρή "καθαίρεση" από τον κοινωνικό τους περίγυρο και πιθανόν και τους οικείους τους ίσως εξίσου επίπονη με τις διώξεις των μοναχών και κληρικών. Ο ζήλος απ'ότι φαίνεται δεν αρκεί. Χριστιανοί είμαστε, ας επικρατήσει η συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωστά τα λετε κ. Οδυσσέα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να προσκληθούν και λαϊκοί θεολόγοι και θεολογικώς καταρτισμένοι. Και αν επιθυμούν, ας παρευρεθούν και οι επίσκοποι που είναι αντιοικουμενιστές και δεν αποδέχονται την Κολυμπάρειο ψευτοσύνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να έρθει και ο άγιος Ράσκας!Όλοι θα είμαστε εκεί.Και ο π.Ευθύμιος να έλθει,αλλά να είναι μόνο ακροατής και''νεροκουβαλιτής''(και χωρίς να τον καλέσουν ονομαστικά.Να σπάσει ο πάγος!Ήλθε η μεγάλη στιγμή της Μεγάλης και Αγίας Συνάξεως.Ο κ.Βλαμάκης να βάλει και πούλμαν από την Κρήτη.Να έλθουν και οι αποτειχισμένοι από την Γερμανία.Αυστραλία,Αφρική,Ρουμανία κ.λπ.!Μπράβο π.Θ.Ζ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα έρθουν και οι 15 "ορθόδοξοι" επίσκοποι π.Θεόδωρε Ζήση ή μήπως ντρέπονται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά όλα αυτά που λέτε κύριε τσιλογιάννη να ενωθούμε όλοι οι αποτειχισμενοι όμως αυτοί που είναι αποτειχισμενοι στην ακρίβεια τι θα κάνουν νομίζετε ότι θα γυρίσουν πίσω στην οικονομία δεν είναι δυνατόν. Καλό και ευχής έργον θα ήταν να πάρει θέση στην ακρίβεια ο πατέρας Θεόδωρος Ζήσης και Τότε να μαζευτούμε όλοι και να ξεμπερδέψουν τα πράγματα
    Και να συνεχίσουμε τον αγώνα κατά των οικουμένηστων της πανθρησκείας .Να έχει ευλογία ο αγώνας να ομολογήσουμε τον κύριο όλοι μαζί ενωμένοι αγαπημένοι στον προσωπικό και γενικό αγώνα κατά των εχθρών δεν θα πω τίποτα άλλο εύχομαι και ελπίζω στον κύριο να φωτίσει όλους τους πατέρες αλλά και αυτους που θέλουν να ηγούνται, πολύ
    περισσότεροο να σταματήσει επιτέλους μπερδεύεται ο κόσμος ,το ποίμνιό του Χριστού γιατί είναι μόνο του Χριστού το ποίμνιό δεν είναι κανενός άλλου να κάνουν σωστό τρόπο ομολογίας καθαρό αγώνα να εστιάσουμε στον αγώνα Μόνο κατά τον οικουμένης τον της πανθρησκείας και όχι μεταξύ μας Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η παραπάνω αναφερόμενη στρατηγική Ορθοδόξου Αντιστάσεως, στο video που είδαμε, θα ήταν απόλυτα ορθή εάν το φαινόμενο του φιλοοικουμενισμού ήταν προσωρινού χαρακτήρα, οπότε και η πιθανή διακοπή μνημοσύνου των Οικουμενιστών Επισκόπων θα είχε προσωρινό χαρακτήρα σε αναμονή μελλοντικής διαδοχής τους από αληθινά Ορθοδόξους Επισκόπους. Ο Οικουμενισμός όμως και η φιλοοικουμενιστική πορεία της Εκκλησίας συμπληρώνει ήδη περίπου 100 χρόνια σταδιακά κλιμακούμενης Αποστασίας και δεν αναμένεται δυστυχώς πιθανή επιστροφή των εκτραπέντων. Οπότε η ζητούμενη Αποτείχιση δεν μπορεί να είναι προσωρινού χαρακτήρα ή ένα είδος μεγάλης Εκκλησιαστικής διαμαρτυρίας μνημονευτών και μη μνημονευτών, αλλά φυγή από τους φιλαιρετικούς και τους συνοδοιπόρους τους και ύψωσις τείχους πνευματικού διάκρισης ανάμεσα στην Ορθοδοξία και την Αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μας θεωρούσες αιρετικούς,κ.Δ.Π.,θα ήσουν ευπρόσδεκτος στην Σύναξή μα.Οι παλαιοημερολογίτες που έχουν κοινωνία μαζί μας,είναι ευπρόσδεκτοι.Οι αιρέσεις των γοχ ήταν 6,τώρα είναι 12.

      Διαγραφή
    2. Προσωπικά δεν θεωρώ τους Αποτειχισμένους Αιρετικούς, αλλά αγωνιζόμενους Ορθοδόξους, αν κατάλαβα καλά σε αυτούς ανήκετε, και ειλικρινά ελπίζω ότι κάποια ημέρα θα γίνει επιτέλους από όλους τους Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν Κοινωνία με τους φιλοοικουμενιστές καταννοητό, ότι η δημιουργία ενός Αληθινού Εκκλησιαστικού Ορθοδόξου Μετώπου είναι η μόνη λύση για την αντιμετώπιση της Παναίρεσης. Για να γίνει όμως αυτό το Ορθόδοξο Μέτωπο πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι αυτό αποτελεί Θέλημα Του Κυρίου μας και ως έχοντες ουσιαστικά την ίδια Ορθόδοξη Πίστη να είμαστε έτοιμοι, αν χρειασθεί, να οικονομήσουμε τα δευτερεύοντα χάριν αυτού του Πρώτου Αγαθού. (Ανώνυμος20 Μαρτίου 2018 - 5:11 μ.μ.)

      Διαγραφή
    3. Αφού θεωρείς Ορθοδόξους τους Αποτειχισμένους από την παναίρεση του Οικουμενισμού,κ.Πυλυμενόπουλε,γιατίδεν κοινωνάς από τα χέρια του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά;Αλλά πως να κοινωνήσεις από έναν Αποτειχισμένο κληρικό μας(και μάλιστα τον κορυφαίο Θεολόγο μας)που τον θεωρείς ΑΙΡΕΤΙΚΟ!
      Όταν θεωρείς τον Πατέρα μας και οδηγό μας ''ΑΙΡΕΤΙΚΟ'',θεωρείς και εμάς αιρετικούς.Γιατί;Γιατί εμείς ακολουθούμε την διδασκαλία του.
      Η Αποτείχιση που έκαναν οι Ορθόδοξοι,κ.Διονύσιε,είναι και η καταδίκη τωυ Οικουμενιστών.Οι Πατέρες μας λένε ότι η τελευταία αίρεση δεν θα καταδικαστή από Οικουμενική Σύνοδο.Για 6 αιρέσεις κατηγορεί την σύνοδο σας ο κ.Δημήτριος Χ. και για άλλες 6 ο Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς!
      Αποτειχίσου από την αιρετική σύνοδο σας και ακολούθησε την οδό των Αγίων Πατέρων.Οι περισσότεροι σχολιογράφοι των γοχ έχουν διακόψει την κοινωνία με την σύνοδό σας και έκαναν το πρώτο βήμα για να επιστρέψουνσ στην Εκκλησία των Πατέρων και του Κυρίου τους.Κάνε και εσύ αυτό το βήμα και θα μας δώσεις μεγάλη χαρά.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ Ανώνυμε με τον Πατέρα σας και οδηγό σας έχω διαφωνίες κυρίως ως προς τον τρόπο και τον δρόμο για να υπάρξει κάποια ημέρα Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων, καθώς θεωρώ ότι ο αγώνας εναντίον της σταδιακά αποκαλυπτόμενης Οικουμενιστικής Αιρέσεως στον χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας δεν άρχισε πρόσφατα, αλλά από το 1924 σε Εκκλησιαστικό επίπεδο. Δεν σας θεωρώ ούτε εσάς ούτε τον Πατέρα σας Αιρετικό, αλλά διαφωνώ κάθετα μαζί του για τον τρόπο που βλέπει από την αρχή τους ΓΟΧ, ως δήθεν Σχισματικούς και ουσιαστικά εχθρούς Της Εκκλησίας. Προέρχομαι και εγώ από το Νεό ημερολόγιο, κάποτε είχα Πνευματικό μου τον π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο και από ότι καταλαβαίνεις γνωρίζω αρκετά γύρω από τα θέματα που μας απασχολούν. Από 15 ετίας ακολούθησα το Πάτριο, διότι δεν ήθελα να έχω Εκκλησιαστική σχέση με τους φιλοοικουμενιστές και από 4 ετίας ενωθήκαμε Εκκλησιαστικά με τους ΓΟΧ σε μία προσπάθεια να αρχίσει η Ενωτική πορεία στον διασπασμένο Εκκλησιαστικά χώρο των Αντιοικουμενιστών του Πατρίου. Δεν θεωρώ ότι όλα στον χώρο των ΓΟΧ έγιναν απόλυτα ορθά στο παρελθόν ή ότι δεν χρειάζονται διορθώσεις κάποιων θεμάτων και σήμερα, αλλά μη ξεχνάς ούτε εσύ αγαπητέ ούτε ο Πατέρας σας, ότι οι ΓΟΧ όλα αυτά τα χρόνια υπέφεραν πολλά από τους καινοτόμους, αλλά δεν έκλιναν, παρά τα όποια ανθρώπινα λάθη τους, γόνυ στον Βάαλ της Πανθρησκείας. Το πρόβλημά μου και πρόβλημά μας δεν είναι, κατά την γνώμη μου, οι περαιτέρω δοασπάσεις και διαιρέσεις, είτε στους ΓΟΧ, είτε γενικά στους αληθινούς Αντιοικουμενιστές και Ορθοδόξους, αλλά το να καταννοήσουμε, με αληθινή Χριστιανική Ταπείνωση και με την πιθανή χρήση των αναγκαίων Οικονομιών, ότι πρέπει να βρούμε τον δρόμο ενός όχι επικοινωνιακού διαλόγου με νικητές και ηττημένους, αλλά ενός πραγματικού,ίσως επίπονου και ειλικρινούς διαλόγου μεταξύ όλων των Αντιοικουμενιστών που δεν Κοινωνούν με τους φιλοοικουμενιστές, ανεξαρτήτως προελεύσεως, ώστε κατά το δυνατόν να πραγματωθεί μελλοντικά η δημιουργία ενός Αληθινά Ορθοδόξου Εκκλησιαστικού Μετώπου ενάντια στην Παναίρεση και για να γίνει αυτό θα πρέπει εκατέρωθεν να απουσιάσει η νοοτροπία της απόρριψης του άλλου από την αρχή, όπως δυστυχώς σήμερα συμβαίνει. Εγώ αγαπητέ ακολουθώ αυτό που συνειδησιακά θεωρώ την καλύτερη δυνατή λύση και τοποθέτηση υπό τις παρούσες συνθήκες, αλλά ποτέ δεν θα σταματήσω να επιθυμώ και να αγωνίζομαι με Την Χάρι Του Χριστού μας όχι απλά για το καλύτερο δυνατόν, αλλά για το ΑΡΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ αυτό όμως για να γίνει πρέπει να παλέψουμε με αληθινή αγάπη Χριστού όλοι μας και αυτό ισχύει πράγματι για όλους μας και για μένα και για σένα και για τον Πνευματικό οδηγό σας. Καλό υπόλοιπο της Αγίας Τεσσαρακοστής ( Π.Δ.)

      Διαγραφή
    5. Τρόμαξα,κ.Δ.Π.,όταν βιάβασα τούτο:"Το λάθος το δικό μας είναι ότι προσπαθήσαμε να σας γνωρίσουμε ένα σφαιρικότερο τρόπο σκέψης,ως παλαιότεροι(!) χρονικά στον αληθινό Αντιοικουμενιστικό αγώνα.Λάθος μας,έπρεπε να ακούσουμε το αλάνθαστο Του Αποστόλου 'μετά πρώτη και δευτέρα νουθεσία παραιτού'(!!) και αυτό να είσθε σίγουροι ότι θα το πράξουμε πλέον(!!!),προσωπικά δε ήδη το πράττω"!!!!!!!
      Ο Παύλος μιλάει για παραίτηση από ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και γι'αυτό θεώρησα ότι ο πατήρ Τρικαμηνάς Ε. είναι για σένα καινοτόνος.Η αλήθεια είναι ότι ο π.Ευθύμιος Τ. έκανε αποτείχιση το 1995 και εσύ το 2002(μαζί με την αλλαγή της δραχμής).Άρα ο Πατέρας μας είναι παλαιότερος από εσένα(στον αντιοικουμενιστικό αγώνα).
      Το θέμα είναι γιατί δεν κοινωνάς εκκλησιαστικά με τον π.Ε.Τ.!
      Έφυγες από μια αίρεση και πήγες σε μια άλλη(οι δικοί σας τα γράφουν,π.χ. κ.Δ.Χ.,S.M.,Τάκας,Ριτσούδης,Βαρβέρης).Γιατί;Γιατί ήθελες Μυστήρια,Επισκόπους και ειρηνική ζωή.
      Καλό Άγιον Πάσχα φίλε μου και με το καλό να ξεφύγεις από τα δίχτυα των γοχ και τις 12 αιρέσεις τους!

      Διαγραφή
    6. Το θέμα μας αγαπητέ δεν είναι τί κάνω εγώ προσωπικά, στην ερώτησή σου αυτή νομίζω απάντησα αρκετά αναλυτικά, αλλά τί κάνουμε εμείς και όταν λέγω εμείς εννοώ το σύνολο, κατά το δυνατόν, των Αντιοικουμενιστών. Μάθε λοιπόν από εμένα που είμαι Αντιοικουμενιστής όχι από το 2002 ή το 1995, αλλά από την φοιτητική μου ηλικία (1974), ότι εάν δεν βρούμε το θάρρος και εμείς οι ΓΟΧ και εσείς του Π. Ευθύμιου και οι άλλες ομάδες Αποτειχισμένων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό να επικοινωνήσουμε, χωρίς όρους και προκαταλήψεις, και μέσου ενός ειλικρινούς διαλόγου να βρούμε επίπονα τον δρόμο της δημιουργίας ενός Αληθινά Ορθοδόξου Μετώπου ενάντια στην Παναίρεση, θα έχουμε όλοι μας στην πράξη αρνηθεί το καθήκον μας, που είναι αναγκαίο σήμερα, για να υπερασπίσουμε την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Όσο για την φράση που έγγραψα σε παλαιότερο κείμενό μου "μετά πρώτη και δευτέρα νουθεσία παραιτού" δεν ήταν τυχαίο που παρέλειψα να γράψω το τμήμα που αναφέρει "Αιρετικόν άνδρα" και αυτό το έπραξα, διότι δεν σας θεωρώ Αιρετικούς, αλλά προκατειλημμένους από παλαιότερους χρονικά πνευματικούς Πατέρες σας που με τα "άχρι καιρού" και τα υπόλοιπα που έλεγαν, έδωσαν στην εποχή τους, ίσως χωρίς να το καταλάβουν, χώρο στους φιλοοικουμενιστές για να φθάσουμε μέχρι την σημερινή πνευματική κατάντια. (Δ.Π.)

      Διαγραφή
    7. Εγώ πάντως,κ.Πολυμενόπουλε,δεν γνωρίζω κάποιον Απόστολο που να λέει για ''αιρετικόν άνδρα''(για ''αιρετικόν άνθρωπον''λέει ο Χριστόστομος Παύλος)!
      Ούτε κατάλαβα την αναλυτική απάντησή σου(γιατί δεν κοινωνάς με τον π.Ευθύμιο Τ.)!!
      Για να σχολιάσω αυτά που έγραψες,κ.Διονύσιε,πρέπει να γράψω μεγάλο κείμενο και δεν θέλω να κουράσω τον ιστολόγο.Είναι απίστευτη η διαστροφή που κάνεις στην Αγία Γραφή!!!

      Διαγραφή
  14. Πατέρα Θεόδωρε Ζήση τι ομολογία είναι αυτή που μας λέτε χωρίς διώξεις, όλα τα χρόνια κάθε φορά που έπρεπε να ομολογήσουν την πιστη οι χριστιανοι
    υπέστησανν πολλές διώξεις και μαρτυρια ο Λογγίνος έχει καινούργιο μοντέλο αγώνα και τότε δεν χρειάζεται να αποτύχειστουμε αφού θα περνάμε καλά χωρίς τις διώξεις .Για ποιο λόγο να αποτειχισηστουμε. Και ενώ οικουμενιστές τρέχουν με φεράρι Εσείς πατέρα Θεόδωρε Δεν φτάνει που κάνετε οικονομία και την που στηρίζεται σαν να είναι και το σωστό τώρα έχουμε και το λογγίνο όποιος μας μαθαίνει καινούριο τρόπο αγώνα αλήθεια ξέρετε τι ακριβώς λέτε ένας άνθρωπος που υποστήριζε την ακρίβεια εύχομαι να συνειδητοποιήσετε πραγματικά τι λέτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου