Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2018

ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΙΝΑ, ΦΑΡΑΝ ΚΑΙ ΡΑΪΘΩ ΔΑΜΙΑΝΟΥ

ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΙΝΑ, ΦΑΡΑΝ ΚΑΙ ΡΑΪΘΩ ΔΑΜΙΑΝΟΥ

22 σχόλια:

  1. Μπραβο του και μονο για αυτο θα αγιασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιποτα ΑΡΓΥΡΗ !!!!! ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΣ ΣΚΕΤΟΣ....Το μεγαλο βημα ΔΕΝ το εκανε...Δηλωσε ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ (παρατηρησε λιγο τον ορο) και καθολου ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ή εστω ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ!!!!! Πολυ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ η ΟΜΟΛΟΓΙΑ του και ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΗ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Νομιζω δε μπορουμε να κρινουμε με αυτο τον αυστηρο και απολυτο τροπο πραξεις και προθεσεις ανθρωπων,γιατι τα ιδια ισχυουν για ολους μας,και δεν ημαστε απολυτα τελειοι.Πολλω δε μαλλον που ο ανθρωπος εχωντας την θεση που εχει, και κανωντας μια τετοια γραπτη ομολογια,ερχεται και μονο εξ αυτου σε αντιθεση,και δημιουργει αυτοματως εχθρους και θεματα αντιπαραθεσης με αυτους.
      Μην βιαζεστε "ζηλωτικα",καθε ανθρωπος εχει τον τροπο σκεψης του,την συγκεκριμενη ικανοτητα αντιληψης και κατανοησης της απατης, η οποια συνηθως γινεται υπογειως και χρειαζεται αυτη χρονο να γινει κατανοητη και να αντιμετωπιστει.
      Για σκεφθητε οτι με τον ιδιο απολυτο τροπο που απαιτητε την συγκεκριμενη καθαρη αντιδραση απο αυτον τον ανθρωπο,γιατι δεν απαιτητε και αντιστοιχη καθαροτητα προς συγκεκριμενη αντιδραση απο τον 15 κανονα;που δε λεει καθαρα "οταν κυρησεται αιρεση εντος ναων οφειλουν ολοι λαικοι ιερεις κλπ διακοπη μνημοσυνου"και τελεία και παυλα.Αλλα τι λεει φιλοι μου;Δύνασαι προς αποτειχηση και οι αλλοι πρεπει να σε απαινεσουν.Εχω δικιο η οχι;ειναι καθαρη εντολη κανονος αυτη;ή άπλή προτροπη;
      Θελω να μου απαντησετε

      Διαγραφή
    3. Αργυρη ακουσε ..Κατ' αρχας ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ανθρωπων (οπως λες) ουτε ειμαστε απολυτοι σε κατι...Απλα ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ τους παντες ως προς τα θεματα της ΠΙΣΤΕΩΣ ως οφειλουμε γιατι ετσι μας λενε οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ και μαλιστα αυτο ειναι ΕΠΑΙΝΕΤΟ κατα τον ΑΓ.ΓΡΗΓΟΡΙΟ τον ΘΕΟΛΟΓΟ (ΚΑΝΟΝΑΣ 81 και 82 περι ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ ή φυγης στον ΠΟΝΤΟ) και επισης απο τον ΑΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟ τον ΣΤΟΥΔΙΤΗ στην επιστολη προς αξιωματικο :" Ποτε δεν θα πεις ποιος ειμαι εγω στα θεματα της ΠΙΣΤΕΩΣ!! Γεωργος,ποιμενας ,αξιωματικος ,πλουσιος ,πενης?????? Θα μιλησεις οταν το ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΜΕΝΟΝ ειναι η ΠΙΣΤΙΣ γιατι αλλως κεκραξονται οι ΛΙΘΟΙ""""...Αρα λοιπον ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ !!!!! Παει αυτο!!!! 2ον) Ο σεβαστος ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΕΝ κανει ΚΑΜΙΑ γραπτη ΟΜΟΛΟΓΙΑ (οπως λες ) ..Γραπτη Θ Ε Σ Η και Τ Ο Π Ο Θ Ε Τ Η Σ Η κανει ..Εξοχη ,λαμπρη ,ωραια ,αλλα της λειπει το βασικο : η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ..Στην ΠΡΑΞΗ αποδεικνυεται ΚΕΝΟΣ και ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟΣ !!!! Και γιατι αυτο??? Μα γιατι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να δημιουργησει καμια ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ( οπως λες ) κατι που ΣΙΓΟΥΡΑ θα γινει ΜΟΝΟ με τη ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ του ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ..Ειναι γνωστο πια..Αλλωστε το λενε και οι ιδιοι οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.Αυτο που τους ενοχλει ειναι ΜΟΝΟ Η ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ..Εκει λαβωνονται ..Πουθενα αλλου !!!! Και σιγουρα ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ και χαρτοπολεμο οπως οι του ΠΕΙΡΑΙΩΣ συγκοινωνωντες ιερεις..Σε βεβαιω αδελφε τους ΒΟΛΕΥΕΙ (τους οικουμενιστες) μια χαρα και τους αφηνει παγερα αδιαφορους ο χαρτοπολεμος!!!! 3ον): Δεν ειναι ""ζηλωτικο "" (οπως ειπες) να ελεγχεις τον αλλον για την ΠΙΣΤΗ ..Λαθος ο ορος σου.. Ο Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ λεει : " Το να ελεγχεις ΔΗΜΟΣΙΑ ειναι καθαρη ΟΜΟΛΟΓΙΑ""..Αν πρεπει να περιμενουμε τον σεβ.ΔΑΜΙΑΝΟ να ασκησει την ικανοτητα αντιληψης και να ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ που ΥΠΟΓΕΙΩΣ(????) εγινε ,το σεβομαι ανθρωπινως!!! Μονο που η ΑΠΑΤΗ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΓΕΙΩΣ ,ΔΗΜΟΣΙΩΣ ,και ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣ..Μεχρι και η ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ καλυψε 3 μερες την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ και τις αποφασεις αυτης.. Αρα τι υπογειως και ποσο χρονο χρειαζεται να το καταλαβει ο κκ.ΔΑΜΙΑΝΟΣ??? Αλλα 115 χρονια??? Και πηρε σε μενα τον αναξιο να το κατανοησω 1μηνα ????? Δεν νομιζω ΑΡΓΥΡΗ αδελφε να εχει πια ΤΟΟΟΟΣΟ αγνοια ο εν λογω κληρικος!! Ας μην κοροιδευομαστε πια!!! 4ον):Δεν απαιτουμε (οπως λες ) απο κανεναν, τιποτα..Ευχομαστε ,και ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ οπως ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να ΕΛΕΓΧΟΜΑΣΤΕ.Και ποτε ΑΠΟΛΥΤΑ!!! Παντα με αγαπη εν αληθεια ομως!! Δεν μπορω να ΑΠΑΙΤΗΣΩ για περισσοτερη ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ απο τον Μ.ΦΩΤΙΟ που ΘΕΣΠΙΣΕ τον 15ο ΚΑΝΟΝΑ (οπως αναφερεις ) γιατι ο ΚΑΝΟΝΑΣ ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ..Αν το εκανα (να απαιτησω κιολας) θα επεφτα σε ΠΛΑΝΗ...ΠΡΟΣΕΞΕ ΑΔΕΡΦΕ ..ΠΡΟΣΕΞΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!! Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΝΤΟΣ Ναων η ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΩΝ...Μιλαει για "" Δ Η Μ Ο Σ Ι Ω Σ κηρυττοντος και ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ"""..ΤΕΛΟΣ...Ειναι ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΣ και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ!!!! Το γυμνη τη κεφαλη τα ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο Λ Α !!!!!!!! Ναους,μοναστηρια,κελια,αρχονταρικια,ΣΥΝΟΔΟΥΣ,ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ,ξενοδοχεια,πλατειες,κηρυγματα,εκδηλωσεις,κατηχητικα κλπ κλπ κλπ !!! Τα παντα ολα...Ο ΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ!!! 5ον) Το ΔΥΝΑΣΑΙ ειναι στο ΝΟΗΣΙΑΡΧΙΚΟ και ΚΑΙΝΟΦΑΝΕΣ ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΙΚΟ (λυπαμαι που το λεω) μυαλο του ΨΕΥΔΟΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ Π.ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ που ΙΔΙΟΤΕΛΩΣ το ισχυριζεται για να καλυψει τον ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΑ του οπως επισης και τα πνευματικοπαιδια του που ΔΕΝ τολμουν να αποτειχιστουν (οι περισσοτεροι) και ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ να ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ,αρα ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ (οπως ελεγε καποτε ο π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ) με ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ κατα 15ον ΚΑΝΟΝΑ...Συνεπως,επειδη καποιοι ΔΕΙΛΙΑΖΟΥΝ να ΞΕΒΟΛΕΥΤΟΥΝ βαφτιζουν τον ΚΑΝΟΝΑ Ο Π Ω Σ θελουν και καθαρισαν ...Αυτη ειναι η απαντηση μου ΑΔΕΡΦΕ ΑΡΓΥΡΗ και ΤΕΛΟΣ...Δεν μπορω να το επαναλαβω γιατι μου ειναι αρκετα κουραστικο..1 χρονο τωρα ΔΕΝ μπορουμε να εξηγουμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ .Φιλια λοιπον και ολα καλα!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Αργυρη ακουσε ..Κατ' αρχας ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ανθρωπων (οπως λες) ουτε ειμαστε απολυτοι σε κατι...Απλα ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ τους παντες ως προς τα θεματα της ΠΙΣΤΕΩΣ ως οφειλουμε γιατι ετσι μας λενε οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ και μαλιστα αυτο ειναι ΕΠΑΙΝΕΤΟ κατα τον ΑΓ.ΓΡΗΓΟΡΙΟ τον ΘΕΟΛΟΓΟ (ΚΑΝΟΝΑΣ 81 και 82 περι ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ ή φυγης στον ΠΟΝΤΟ) και επισης απο τον ΑΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟ τον ΣΤΟΥΔΙΤΗ στην επιστολη προς αξιωματικο :" Ποτε δεν θα πεις ποιος ειμαι εγω στα θεματα της ΠΙΣΤΕΩΣ!! Γεωργος,ποιμενας ,αξιωματικος ,πλουσιος ,πενης?????? Θα μιλησεις οταν το ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΜΕΝΟΝ ειναι η ΠΙΣΤΙΣ γιατι αλλως κεκραξονται οι ΛΙΘΟΙ""""...Αρα λοιπον ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ !!!!! Παει αυτο!!!! 2ον) Ο σεβαστος ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΕΝ κανει ΚΑΜΙΑ γραπτη ΟΜΟΛΟΓΙΑ (οπως λες ) ..Γραπτη Θ Ε Σ Η και Τ Ο Π Ο Θ Ε Τ Η Σ Η κανει ..Εξοχη ,λαμπρη ,ωραια ,αλλα της λειπει το βασικο : η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ..Στην ΠΡΑΞΗ αποδεικνυεται ΚΕΝΟΣ και ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟΣ !!!! Και γιατι αυτο??? Μα γιατι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να δημιουργησει καμια ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ( οπως λες ) κατι που ΣΙΓΟΥΡΑ θα γινει ΜΟΝΟ με τη ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ του ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ..Ειναι γνωστο πια..Αλλωστε το λενε και οι ιδιοι οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.Αυτο που τους ενοχλει ειναι ΜΟΝΟ Η ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ..Εκει λαβωνονται ..Πουθενα αλλου !!!! Και σιγουρα ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ και χαρτοπολεμο οπως οι του ΠΕΙΡΑΙΩΣ συγκοινωνωντες ιερεις..Σε βεβαιω αδελφε τους ΒΟΛΕΥΕΙ (τους οικουμενιστες) μια χαρα και τους αφηνει παγερα αδιαφορους ο χαρτοπολεμος!!!! 3ον): Δεν ειναι ""ζηλωτικο "" (οπως ειπες) να ελεγχεις τον αλλον για την ΠΙΣΤΗ ..Λαθος ο ορος σου.. Ο Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ λεει : " Το να ελεγχεις ΔΗΜΟΣΙΑ ειναι καθαρη ΟΜΟΛΟΓΙΑ""..Αν πρεπει να περιμενουμε τον σεβ.ΔΑΜΙΑΝΟ να ασκησει την ικανοτητα αντιληψης και να ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ που ΥΠΟΓΕΙΩΣ(????) εγινε ,το σεβομαι ανθρωπινως!!! Μονο που η ΑΠΑΤΗ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΓΕΙΩΣ ,ΔΗΜΟΣΙΩΣ ,και ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣ..Μεχρι και η ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ καλυψε 3 μερες την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ και τις αποφασεις αυτης.. Αρα τι υπογειως και ποσο χρονο χρειαζεται να το καταλαβει ο κκ.ΔΑΜΙΑΝΟΣ??? Αλλα 115 χρονια??? Και πηρε σε μενα τον αναξιο να το κατανοησω 1μηνα ????? Δεν νομιζω ΑΡΓΥΡΗ αδελφε να εχει πια ΤΟΟΟΟΣΟ αγνοια ο εν λογω κληρικος!! Ας μην κοροιδευομαστε πια!!! 4ον):Δεν απαιτουμε (οπως λες ) απο κανεναν, τιποτα..Ευχομαστε ,και ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ οπως ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να ΕΛΕΓΧΟΜΑΣΤΕ.Και ποτε ΑΠΟΛΥΤΑ!!! Παντα με αγαπη εν αληθεια ομως!! Δεν μπορω να ΑΠΑΙΤΗΣΩ για περισσοτερη ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ απο τον Μ.ΦΩΤΙΟ που ΘΕΣΠΙΣΕ τον 15ο ΚΑΝΟΝΑ (οπως αναφερεις ) γιατι ο ΚΑΝΟΝΑΣ ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ..Αν το εκανα (να απαιτησω κιολας) θα επεφτα σε ΠΛΑΝΗ...ΠΡΟΣΕΞΕ ΑΔΕΡΦΕ ..ΠΡΟΣΕΞΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!! Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΝΤΟΣ Ναων η ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΩΝ...Μιλαει για "" Δ Η Μ Ο Σ Ι Ω Σ κηρυττοντος και ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ"""..ΤΕΛΟΣ...Ειναι ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΣ και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ!!!! Το γυμνη τη κεφαλη τα ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο Λ Α !!!!!!!! Ναους,μοναστηρια,κελια,αρχονταρικια,ΣΥΝΟΔΟΥΣ,ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ,ξενοδοχεια,πλατειες,κηρυγματα,εκδηλωσεις,κατηχητικα κλπ κλπ κλπ !!! Τα παντα ολα...Ο ΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ!!! 5ον) Το ΔΥΝΑΣΑΙ ειναι στο ΝΟΗΣΙΑΡΧΙΚΟ και ΚΑΙΝΟΦΑΝΕΣ ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΙΚΟ (λυπαμαι που το λεω) μυαλο του ΨΕΥΔΟΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ Π.ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ που ΙΔΙΟΤΕΛΩΣ το ισχυριζεται για να καλυψει τον ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΑ του οπως επισης και τα πνευματικοπαιδια του που ΔΕΝ τολμουν να αποτειχιστουν (οι περισσοτεροι) και ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ να ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ,αρα ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ (οπως ελεγε καποτε ο π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ) με ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ κατα 15ον ΚΑΝΟΝΑ...Συνεπως,επειδη καποιοι ΔΕΙΛΙΑΖΟΥΝ να ΞΕΒΟΛΕΥΤΟΥΝ βαφτιζουν τον ΚΑΝΟΝΑ Ο Π Ω Σ θελουν και καθαρισαν ...Αυτη ειναι η απαντηση μου ΑΔΕΡΦΕ ΑΡΓΥΡΗ και ΤΕΛΟΣ...Δεν μπορω να το επαναλαβω γιατι μου ειναι αρκετα κουραστικο..1 χρονο τωρα ΔΕΝ μπορουμε να εξηγουμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ .Φιλια λοιπον και ολα καλα!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Ερμηνεία του Κανονολόγου Σέρβου Επισκόπου Νικοδήμου Μίλας (19ος αιώνας):
      «Ο κανόνας αυτός είναι συμπλήρωμα του ΙΓ΄ και του ΙΔ΄ Κανόνα της παρούσας Συνόδου. Επιτάσσει δε ότι πρέπει να υφίσταται η σχέση εκείνη του μεν πρεσβυτέρου προς τον επίσκοπο, του δε επισκόπου προς τον μητροπολίτη. Πολύ περισσότερο πρέπει να υπάρχει η σχέση αυτή προς τον πατριάρχη, την κανονική υπακοή στον οποίο οφείλουν όλοι: οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι και οι λοιποί κληρικοί του πατριαρχείου αυτού.
      Καθορίζοντας αυτά για την υπακοή προς τον πατριάρχη, ο κανόνας κάνει γενική παρατήρηση και για τους τρεις (ΙΓ΄-ΙΕ΄) Κανόνες, με την οποία λέγει ότι οι προβλεπόμενες διατάξεις ισχύουν μόνον στην περίπτωση κατά την οποία υπεισάγονται σχίσματα εξαιτίας κάποιων αναπόδεικτων παραβάσεων του πατριάρχη, του μητροπολίτη και του επισκόπου.
      Αν όμως κάποιος επίσκοπος ή μητροπολίτης ή πατριάρχης αρχίσει να διακηρύσσει δημοσίως στην εκκλησία κάποια αιρετική διδασκαλία, η οποία αντίκειται στην Ορθοδοξία, τότε οι προαναφερθέντες έχουν δικαίωμα και συγχρόνως και υποχρέωση να αποτειχιστούν αμέσως από τον επίσκοπο, μητροπολίτη, και πατριάρχη εκείνου. Γι’ αυτό όχι μόνον δεν υποβληθούν σε κανονική ποινή, αλλά πρέπει ακόμη και να επαινεθούν. Διότι με αυτήν την αποτείχιση δεν κατέκριναν και δεν επαναστάτησαν εναντίον των νόμιμων επισκόπων αλλά εναντίον των ψευδοεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων. Ούτε και δημιούργησαν έτσι σχίσμα στην Εκκλησία, αλλά αντιθέτως απάλλαξαν την Εκκλησία, ενόσω μπόρεσαν, από το σχίσμα και τη διαίρεση (Οι Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας με ερμηνεία, ΙΙ Novi Sad 189, σ. 290-291. Επίσης, ).

      Διαγραφή
    6. Ἡ ὅποια ἀπάντησι θὰ εἶναι σωστὴ μόνον ὅταν συνοδεύεται μὲ τὴν τοποθέτησι ποῦ εἶναι ἔγκυρα τὰ μυστήρια.

      Διαγραφή
    7. Αδερφε σου απαντησα αλλα ακομη το σαιτ ΔΕΝ το δημοσιευσε

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς δεν είναι και τόσο "θαυμαστή" η ομολογία του. Μάλλον χαρτοπόλεμος εικονικός προς το θεαθήναι... Απ΄ ότι είδα εδώ, μνημονεύει τον Ιεροσολύμων, ο οποίος με την σειρά του μνημονεύει τον Βαρθολομαίο ως "Οικουμενικό". Τελικά, να το ξέρετε, οι κοινωνούντες με τους οικουμενιστές αποδεικνύονται όχι μόνο όμοιοι αλλά και χειρότεροί τους. Εάν πραγματικά πιστεύει αυτά που λέει, ας κάνει Αποτείχιση και ας αγκαλιάσει όλους τους αποτειχισμένους όπου γης. Ας γίνει ο Αρχιεπίσκοπός μας κι ας μας στείλει ιερέα αποτειχισμένο και εδώ στην έρημο της Αυστραλία, έστω και μισό, κουτσό σε αναπηρικό καροτσάκι. Θα βρόυμε και μείς κάποιον ηλικιωμένο πιστό να γονατίσει και να σταθεί ως "αγία τράπεζα" όπως έκαναν οι πρώτοι Χριστιανοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.ambetios.gr/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%83-%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%BA-%CE%B4%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AE%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατα αρχας ο κκ.ΔΑΜΙΑΝΟΣ τα ανεφερε ολα καλα, αλλα ξεχασε ενα πολυ βασικο: στο κειμενο του ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ της ΚΡΗΤΗΣ !!!!Πουθενα ομως!!!! Επισης δηλωνει οτι ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ και ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΤΑΙ διακοπτοντας το μνημοσυνο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ...Στο τελος της δηλωσης του με ΑΥΤΟ επρεπε να καταληγει κι ΟΧΙ με μια ΛΕΚΤΙΚΗ και ΒΟΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ....Ετσι ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑΤΑΙ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ κκ.ΔΑΜΙΑΝΕ!!!!!! Θελει αγωνα ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ κι ΟΧΙ στα λογια οπως οι της μητροπολεως ΠΕΙΡΑΙΩΣ που ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με τον ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ και του φιλανε τα χερια!!!!! Θαυμαστο το κειμενο σας λοιπον αλλα ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ εδω και 1,5 χρονο....Τι περιμενετε σεβαστε μου ηγουμενε???? Ειστε κι εσεις ΑΧΡΙΚΑΙΡΙΣΤΗΣ ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΗΣ του 15ου ΚΑΝΟΝΟΣ οπως κι οι ΨΕΥΔΟΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ιερεις της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ? Σας αναμενουμε λοιπον ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ λαικοι και κληρικοι να βαλετε το ΑΓΙΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ τουρτα που μας ανακοινωσατε με την ανωτερω δηλωση σας....ΠΡΑΞΤΕ ΤΟ σεβαστε μας ηγουμενε!!!! Επιτελους ΠΡΑΞΤΕ ΤΟ!!!!!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΠΟΜΕΝΟΣ τοις ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιωτη σε παρακαλω απαντησε μου,πως μπορουμε να ζηταμε απο τους ανθρωπους τοσο απολυτη αντιδραση μεσω της αποτειχισης, οταν ο κανονας δεν ειναι απολυτος ωστε να ζητα αυτο,δηλαδη αποτειχιση απο ολους-ιερεις αρχιερεις λαικους-αλλα τι λεει;αποτειχισου και οι αλλοι οχι να αποτειχιστουν απαξ αλλα ας σε επαινεσουν.Η δεν ειναι ετσι;

      Διαγραφή
    2. Δεν ειναι ετσι ΑΡΓΥΡΗ !!! Πιο πανω σου εξηγω!!!!

      Διαγραφή
    3. Σου απαντησα πιο πανω ΑΡΓΥΡΗ ΜΟΥ....Επισης μια ματια στις ΑΠΟΨΕΙΣ περι κοινωνιας μετα των αιρετικων , των ΑΓΙΩΝ ,
      θα σε καλυψει πιστευω...Εγω ΔΕΝ μπορω να κανω κατι αλλο!!!!

      Διαγραφή
  5. Καθ' ὑμᾶς λοιπὀν, καλύτερα τὸ σιγᾶν, τὸ οἰκουμενίζειν, τὸ αἱρετίζειν, παρὰ τὸ ὁμολογεῖν Όρθοδόξως! Διότι ἀντί νὰ ἀσχολείσθε μὲ τοὺς αἱρετικούς, τοὺς Κολυμπαριστές, τοὺς ἑνωτικοὺς, καθυβρίζετε τοὺς Όρθοδόξους, τοὺς ὁμολογητὰς (ποὺ ὅπως ὁ Σιναΐτης ἡγούμενος, τολμοῦν μὲ κίνδυνο νὰ χάσουν τὴ θέσι τους, (καὶ τὴ ζωή τους ὅπως ἀποκαλύπτεται σὲ ἑπόμενη ἀνάρτησι) νὰ τιμωρηθοῦν, νὰ καθαιρεθοῦν) μὴ ἀναγνωρίζοντάς τους τὸ αὐτεξούσιο τῆς ἐπιλογῆς τῆς τακτικῆς ποὺ θὰ ἀκολουθήσουν. Ἀκολουθεῖστε τὸν δρόμο σας ποὺ ἐπιλέξατε, διαπληκτισθεῖτε μὲ τοὺς μὴ μνημονεύοντες, ποὺ χωρίστηκαν σὲ σχίσματα σχισμάτων, καὶ ἐφ' ὅσον διαπιστώνετε ὅτι ἱκανὸς ἀριθμὸς Ὀρθοδόξων ἀντιουκουμενιστῶν ἀντικολυμπαριστῶν καὶ Ἀποτειχισμένων ἀπὸ τὴν αἵρεσι καὶ τοὺς αἱρετικοὺς δὲν ταυτίζεται μὲ τὶς άπόψεις σας, σεβαστεῖτε ὅτι ὑπάρχει καὶ αὐτὴ ἡ ὁδός. Πάντες ἐπ' ἐλευθερίᾳ ἐκλήθημεν. Διατυπῶστε εὐθαρσῶς ποῦ νομίζετε ὅτι εἶναι ἄκυρα τὰ ἱερὰ μυστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πεσ΄τα αδελφέ μου Παναγιώτη, ν΄ αγιάζει το στόμα σου! Τί πάει να πει "αποστασιοποίηση"; Καινούργιο φρούτο αυτό... Να φλέγεται ολόκληρο το σπίτι κάποιου και αυτός να κρατάει μία μικρή απόσταση από την φυάλη υγραερίου στην κουζίνα καθώς οι φλόγες τον περιζώνουν, αντί να ΦΥΓΕΙ και να βγει έξω στο δρόμο. Βγαίνοντας έξω θα αντιληφθεί πως αυτή η γειτονιά δεν είναι πλέον η γνωστή και κανονική που ζούσε. Η Βαρθολομέϊκη γειτονειά αυτή, δεν είναι πλέον η Εκκλησία του Χριστού και ας διατηρεί όλα τα εξωτερικά γνωρίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστος ΝΙΚΟΛΑ!!!! Ξερεις τι παγαποντηδες ειναι αυτοι οι ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ???? Χειροτεροι απο τους ΚΑΘΑΡΟΥΣ!!! Κρυβονται με ωραια λογια και μεσα απο μια λεξη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ την ΑΠΑΤΗ ΤΟΥΣ !!!!! Μιλαμε για απατεωνες ολκης....

      Διαγραφή
  7. Εγω αυτο που λεω ειναι προσοχη μην κανουμε λαθος στο να απαιτουμε αντιδραση συγκεκριμενη απο ανθρωπους,και να τους θεωρουμε ως μη σωστους ετσι απεναντι στην πιστη τους στο χριστο.Ναι αντιδραση σε καθε αιρεση και αιρετικο ή ανεχοντα αιρετικους καξ αποτειχιση,αλλα θυμηθειτε οτι οκοκληρη οικουμενικη με γιγαντες αγιους στη συνθεση της,εδωσε αφεση στους ιερεις που ανεχτηκαν τον αρειανισμο και δικαιολογηθηκαν με το:"μειναμε γιατι αν φευγαμε η εκκλησια θα εμενε εξ ολοκληρου στα χερια των αιρετικων".Εγω καταληγω να δεχθω οτι για αυτο το λογο ο 15 κανονας δε λεει ντε-φακτο οτι,αποτειχισθητε υποχρεωτικα ολοι απο τους αιρετικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Αργύρη, αν μου επιτρέπεις να σου απαντήσω χωρίς να εξαντλώ το θέμα του «Υποχρεωτικού» του Κανόνος. Πολύ σωστά συστήνεις «να προσέχουμε να μην κάνουμε λάθος στο να απαιτούμε αντίδραση.»

    «Στο να απαιτούμε». Η λέξη πρέπει να αντικατασταθεί με το να «προσδοκούμε». Το να «απαιτώ», ιδίως παρά του μη έχοντος, είναι όχι μόνο ανούσιο και ανώφελο αλλά συχνά παράλογο και μάταιο. Όταν «προσδοκώ», καλλιεργώ και ομολογώ μία έντονη και ακράδαντη ελπίδα για κάτι. Η προσδοκία είναι πολύ ανώτερη της ελπίδος, για αυτό και οι Άγιοι Πατέρες στο Σύμβολο της Πίστεως έγραψαν το «προσδοκώ ανάστασιν νεκρών» και όχι «ελπίζω εις ανάστασιν νεκρών.»

    Δεν απαιτούμε λοιπόν από κανέναν κι αν κάποτε φάνηκε έτσι, αυτό οφείλεται σε έντονη έκφραση αυτής της προσοδκίας και όχι απαιτήσεως κατά βάθος. Να σου πω και κάτι «περίεργο» και συνάμα πιό σημαντικό, είναι από τους πολύ λίγους Κανόνες όπου ο Θεός δεν απαιτεί (όπως στις Δέκα Εντολές) αλλά προσδοκεί έντονα και επαφίεται στο φιλότιμό μας.

    Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι από την αγάπη μας και μόνο στην Ενυπόστατη Αλήθεια να ποιήσουμε την φιλοτιμία «ανάγκη» και την προσδοκία του Θεού να μετατρέψουμε σε δική μας υποχρέωση να βιάσουμε τον εαυτό μας: «η βασιλεία των ουρανών βιάζεται και βιασταί αρπάζουσιν αυτήν» (Ματθ. ια' 12).

    «Αρπάζουσιν». Βιάζοντας εμείς τον εαυτό μας και προσπαθώντας να «βιάσουμε» τα αγαπητά μας πρόσωπα (με την έννοια της βιασύνης και όχι του ψυχαναγκασμού), «αρπάζουμε» την ευκαιρία (δράξασθε ευκαιρίας) να επαληθεύσουμε τις προσδοκίες του Θεού για άμεση απομάκρυνση από τους αιρετικούς! Εκπληκτικό! Ο Θεός προσμένει, υπομένει και επιμένει από μας να απομακρυνθούμε, να φύγουμε υποχρεωτικώς.

    Εμείς όμως, επηρεασμένοι από διάφορους πνευματικούς και γέροντες οι οποίοι δεν άρπαξαν αυτήν την ευκαιρία ή απέφυγαν - για διαφορετικούς λόγους ο καθένας – να βιάσουν τον εαυτό τους, χάνουμε και εμείς την ευκαιρία ομολογίας, στηριζόμενοι όχι σε Αγίους Πατέρες αλλά σε αγιασμένα ασκητικά πρόσωπα οι οποίοι και αυτοί θα απολογηθούν για οποιεσδήποτε παραλήψεις και «χάσιμο» στόχου, σύμφωνα με το α – μάρτω.

    Ποιός τόπε ότι οι Άγιοι δεν διαπερνούν Τελώνια και δεν είναι υπόλογοι για τυχόν σφάλματα ή παραλείψεις; Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις αλλ΄ εμείς δεν μπορούμε να στηριχτούμε σε αυτές διότι δεν διαθέτουμε την δική τους μεγάλη αγιότητα και ασκητικότητα η οποία όπως εσύ είπες «θα δώσει άφεση».

    Όσο για την δήλωσή σου ότι «ολόκληρη Οικουμενική Σύνοδος με γίγαντες Αγίους έδωσε άφεση στους ιερείς που ανέχτηκαν τον αρειανισμό», η άφεση αυτή που έδωσαν δεν σημαίνει δικαιολόγηση της παραμονής τους αλλά συγχώρηση της μεγάλης αμαρτίας και παραβάσεως Κανόνων με την αυστηρή και αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση πως αυτά τα άτομα μετανόησαν και πρωτίστως υπέγραψαν «Λίβελο Μετανοίας» όπου αναθεματίζουν και καταδικάζουν όσους τους βάπτισαν και χειροτόνησαν ως αιρετικούς.

    Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο να επικαλούμαστε αυτήν την σπάνια εξαίρεση η οποία εφαρμόζεται μάλιστα από Οικουμενική Σύνοδο, την οποία δεν θα μπορέσουμε εμείς να συγκροτήσουμε ποτέ διότι δεν είμαστε ακριβώς όπως το είπες «γίγαντες». Οι οποιεσδήποτε σπάνιες εξαιρέσεις και «Κανονικής Ακριβείας λειπούμενες» δεν έχουν διαχρονική ισχύ αλλά αφορούν την συγκεκριμένη εκείνη περίσταση.

    Ανά τους αιώνες ισχύει και υπερισχύει η Ακρίβεια, μέχρι εκτάκτου εφαρμογής κάποιας οικονομίας. Στη δική μας εποχή του αντιχρίστου, η οικονομία δεν παρίσταται «έκτακτη» και ευργετική διότι συμβάλλει στην παράταση της Παναιρέσεως. Εμείς έχουμε καθήκον ιερό να αναπαράγουμε αυτό το καθήκον και αγία υποχρέωση στους αγαπητούς μας, υπενθυμίζοντάς τους πως περιμένει από μας ο Θεός δράση, τα νυν παραγγέλει ο Θεός και απαγγέλει το: «Προσδοκώ ανάστασιν του Λαού Μου, προσδοκώ το Φευγιό των Προβάτων Μου, εντέλλομαι το Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε!»

    Ζητώ συγγνώμη αν φάνηκε πως ήρθα σε αντιπαράθεση μαζί σου. Τα έγραψα όλα ευγενικά χωρίς καμία διάθεση αντιπαλότητος αλλά με πνεύμα φιλαδελφίας και ομοψυχίας. Ο Παναγιώτης Δημ. έχει δίκαιο σε όλα όσα λέγει και τον ευχαριστώ για την εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιθετως φιλε μου αυτα που γραφεις ειναι πολυ εμπνευσμενα,σε ζηλευω,δε διαφωνω,δε διαφωνω και με τον παναγιωτη,προσπαθω μονο μεσα απο ολα αυτα να βρω τη σωστη σχεση που διεπει ακριβεια-οικονομια και το πως πρεπει να δρασουμε εμεις.Προσπαθω να διαγνωσω πως "κινειται"η αγαπη του θεου μηπως μεινω εκτος της και βρεθω στο αλλο ακρο ως μη ανθρωπος αγαπης.
      Προσπαθω να διευκρινησω εαν οι οικονομιες των οικουμενικων "εν αγιο πνευματι"απαιτουν ιδια μονιμη αντιμετωπιση των πραγματων αεναως,αφου ισως,αυτες οι αποφασεις ειναι προιοντα της αγαπης-ευσπλαχνιας του θεου.Η στην αλλη περιπτωση προιοντα μιας ανωτερης απο την δικη μας κρισης.Και εννοω με αυτο την απλη περιπτωση,οτι οι αγιοι της τοτε οικουνενικης μπορει να οικονομησαν-συγχωρεσαν εκεινους τους μη αντιδρασαντες στον αριο ιερεις,γιατι αυτοι οντως πιστευαν πραγματικα απο καρδιας οτι προστατευαν με εκεινο τον τροπο την εκκλησια.(ξερω οτι ακομη και αυτο δεν καταργει τους κανονες,η συγχωρεση ομως ισχυει και σημερα;)
      Αυτη ειναι και η περιπτωση που τεινω και εγω να δικαιολογησω ανθρωπους σαν τον κκ δαμιανο που σαφως ομολογουν δημοσιως και μαλιστα γραπτως,αλλα δε φευγουν αυτων(αιρετικων)ακομη.Επισης δεν ξεχνω το χρονο και την κλιμακωση των πραγματων.
      Βεβαια θα μου πεις ολο αυτο αποτελει συγχωρεση σε μη τηρηση του κανονα,και της προσδοκιας του θεου,και οτι ο κανονας δεν καταργειτε επειδη δεν τηρηθηκε, αλλα ισχυει παντα και συμφωνω.Ομως οπως ειπες και εσυ ο θεος προσδοκα και μαλλον λεω εγω μακροθυμει πολυ,και εκει στεκομαι,να περιμενουμε δηλαδη και εμεις ανθρωπους σαν τον επισκοπο δαμιανο,να φτασει στο μαρτυριο οταν αυτος το διακρινει οτι πρεπει να υπαρξει.Ειναι μεγαλη η δημοσια ομολογια του και καλη για εμας.
      Θυμησου τον μητροπολιτη που εδωσε ομολογια περι"της μιας εκκλησιας"κατα το κυρηγμα και μετα εκοιμηθει επανω στην αγια τραπεζα.Νομιζω ειναι σημειο,και ο ανθρωπος δεν ητανε καν αποτειχισμενος.Θελω να πω κατι υπαρχει εκει που ισως μας διαφευγει και δεν ειναι:"δεν αποτειχισθηκες;δεν αγαπας το χριστο,τον προσβαλεις,ανηκεις στους δειλους,εισαι και εσυ αιρετικος".Θελει καιρο ο κοσμος να διακρινει τι πρεπει να κανει για να μη βρεθει σε λαθος οχθη,αφου πραγματα παραμενουν αδιευκρινηστα,ή μαλλον δυσκολα "αναγνωσιμα"σε πολυ κοσμο,αλλα και σε εκκλησιαστικους.Νομιζω καπου ο 15 κανονας λεει να ειμαστε σε κοινωνια με τους υπολοιπους που δεν εχουν αποτειχιστει,και αυτο ειναι σημειο που μαλλον απευθυνεται σε εμας τους "ζηλωτες"να κανουμε "κρατει"να αναμενουμε.Αλλωστε οπως λες ειναι κανονας που ο θεος προσδοκα απο εμας,και εγω αυτο λεω,πως αλλωστε να απαιτησει την υπερασπιση Του απο εμας και την αγαπη μας.
      Τελος,τι αντιπαραθεση αδερφε μου; εδω τα πραγματα εχουν γινει τοσο "πλανεμενα",τοσο δυσκολα να διακριθουν με τις κακως χρησιμοποιουμενες οικονομιες και αγαπολογιες των οικουμενιστων και των φοβικων,που αμαν να βρουμε ακρη.Εγω πεταξα τον μεγενθυτικο φακο και πηρα μικροσκοπιο αλλα παλι τιποτα,ακομη ψαχνω.

      Διαγραφή
    2. Να εισαι καλα ΝΙΚΟΛΑ για το κειμενο σου ,και τα καλα σου λογια για μενα!!!! Πολυ ωραια και ΑΛΗΘΙΝΗ η τοποθετηση σου.. Τη χαρηκα ιδιατερως!!!!! Καλο αγωνα ,και καλη συνεχεια αδερφε. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!!!! Ο Αργυρης ειναι καλος ΑΔΕΛΦΟΣ!!!!!!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου