ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
1) - Τοῖς ἐπαγγελλομένοις τά τῶν Ἑλλήνων, ἤτοι εἰδωλολατρῶν, δυσσεβῆ δόγματα καί ἀναβιοῦσι τά μυθικά αὐτῶν πλάσματα ἀρχαιολάτραις καί νεοπαγανισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
2) - Ἀρείῳ τῷ πρώτῳ θεομάχῳ καί ἀρχηγῷ τῶν αἱρέσεων, ἀνάθεμα (γ΄).
3) - Μακεδονίῳ τῷ δυσσεβεῖ καί Νεστορίῳ τῷ θεηλάτῳ, τῷ παθητήν λέγοντι τήν Ἁγίαν Τριάδα, καί Οὐαλεντίνῳ δυσσεβεῖ τῷ παράφρονι, ἀνάθεμα (γ΄).
4) - Πέτρῳ τῷ Κναφεῖ καί παράφρονι, τῷ λέγοντι «Ἅγιος Ἀθάνατος, ὁ σταυρωθείς δι’ἡμᾶς», ἀνάθεμα (γ΄).
5) - Παύλῳ τῷ Σαμοσατεῖ καί Θεοδοτίωνι τῷ τούτου συμμύστη καί ὁμόφρονι, σύν ἄλλῳ Νεστορίῳ παράφρονι, ἀνάθεμα (γ΄).
6) - Πέτρῳ Δειλαίῳ τῷ αἱρετικῷ, τῷ καί Λυκοπέτρῳ ἐπονομαζομένῳ, Εὐτυχίῳ τε καί Σαββελλίῳ τοῖς κακόφροσιν, ἀνάθεμα (γ΄).
7) - Ἰακώβῳ Ἀρμενίῳ τῷ Ζανζάλῳ, Διοσκόρῳ «πατριάρχῃ» Ἀλεξανδρείας καί Σεβήρῳ τῷ δυσσεβεῖ, ἅμα Σεργίῳ, Παύλῳ καί Πύρρῳ τοῖς ὀμόφροσι, σύν Σεργίῳ, μαθητῇ τοῦ Λυκοπέτρου, ἀνάθεμα (γ΄).
8) - Τοῖς Ὠριγενισταῖς καί τοῖς ὀπαδοῖς καί διαδόχοις αὐτῶν, ἀνάθεμα (γ΄).
9) - Ὅλοις τοῖς Εὐτυχιανισταῖς καί Μονοθελήταις καί Ἰακωβίτες καί Ἀρτζιβουρίταις καί ἁπλῶς πᾶσιν αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
10) - Τοῖς ἐκπεσοῦσι αἱρεσιάρχαις καί ἀρνουμένοις τήν Ἁγίαν Δ΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον, Καρεκίν Β΄ Ἀρμενίας, Θεοδώρῳ Β΄ Αἰγύπτου, Παύλῳ Αἰθιοπίας, Ἰγνατίῳ-Ἐφραίμ Β΄ Συροϊακωβιτῶν, Βασιλείῳ-Θωμᾷ Α΄ Μαλαμπαριανῶν-Ἰνδιάνων, τοῖς κακῶς ὀνομάζουσιν ἑαυτούς Ὀρθοδόξους καί τοῖς αὐτοῖς κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄).
11) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ καί Ζ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους Μονοφυσίταις, Μονοθελήταις καί Μονοενεργήταις, ἀνάθεμα (γ΄).
12) - Τῷ φρυαξαμένῳ συνεδρίῳ κατά τῶν σεπτῶν Εἰκόνων, ἀνάθεμα (γ΄).
13) - Εἴ τις οὐ προσκυνεῖ τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν ἐν Εἰκόνι περιγραπτόν κατά τό ἀνθρώπινον, ἤτω ἀνάθεμα (γ΄).
14) - Βαρλαάμ Καλαβρῷ, Γρηγορίῳ Ἀκινδύνῳ, Προχώρῳ Κυδώνι, Νικηφόρῳ Γρηγορᾷ, Γεωργίῳ Λαπίθῃ καί τοῖς ὀπαδοῖς καί διαδόχοις αὐτῶν, ἀνάθεμα (γ΄).
15) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν τοῦ νεοβαρλααμισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).
16) - Τῷ κανονικῶς ἀνυποστάτῳ καί ἐκπεσόντι αἱρεσιάρχῃ Πάπᾳ Παλαιᾶς Ρώμης Φραγκίσκῳ τῷ Α΄ καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄).
17) - Τοῖς Μαρτίνῳ Λουθήρῳ, Ἰωάννῃ Καλβίνῳ, Οὐρλίχῳ Σβιγλίῳ καί Ἐρρίκῳ τῳ 8ῳ δυσσεβεῖ βασιλεῖ καί τοῖς σύν αὐτοῖς συγκροτήσασι τάς αἱρετικάς παραφυάδας τῆς Διαμαρτυρήσεως, ἀνάθεμα (γ΄).
18) - Τῷ αἱρεσιάρχῃ τῆς θρησκευτικῆς παρασυναγωγῆς τοῦ Ἀγγλικανισμοῦ Ἰουστίνῳ Γουέλμπι καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄).
19) - Τοῖς ἀρνουμένοις καί καθυβρίζουσι τήν Παναγίαν, Ὁμοούσιον, Ἀδιαίρετον καί Ζωοποιόν Τριάδαν Ραββίνοις τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, Ἰσλαμισταῖς καί μέλεσι τῆς ἀνωνύμου φυλλαδικῆς Ἑταιρίας Σκοπιά τοῦ Πύργου τῶν «Μαρτύρων» τοῦ Ἱεχωβᾶ, ἀνάθεμα (γ΄).
20) - Τοῖς δυσφημοῦσι τά ἱερά Μυστήρια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Βαπτισταῖς, Ἀντβεντισταῖς καί Πεντηκοστιανισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
21) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν παναίρεσιν τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).
22) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν μεταπατερικήν, νεοπατερικήν, συναφειακήν καί μετακανονικήν αἵρεσιν, ἀνάθεμα (γ΄).
23) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους, τάς συγκληθείσας ἐπί Μεγάλου Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, παποφιλιοκβισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
24) - Τῷ προτεσταντικῷ λεγομένῳ «Παγκοσμίῳ Συμβουλίῳ Ἐκκλησιῶν»-Αἱρέσεων, ἐν ᾧ διδάσκεται ὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις κλάδοι εἰσί τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί τοῖς Ὀρθοδόξοις, τοῖς συμμετέχουσι ἐν ταῖς ἀντικανονικαῖς συμπροσευχαῖς μεθ’αἱρετικῶν κατά τήν λεγομένην «ἑβδομάδα προσευχῆς ὑπέρ τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν», ἀνάθεμα (γ΄).
25) - Τοῖς ἀντορθοδόξοις κειμένοις τοῦ Τορόντο (1950), Μπαλαμάντ (1993), Σαμπεζύ (1994), Πόρτο Ἀλέγκρε (2006) καί Πουσάν (2013), ἀνάθεμα (γ΄).
26) - Τοῖς διδάσκουσι ὅτι αἱ αἱρέσεις, αἵτινες ἀπεκόπησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, συμπεριλαμβάνονται ἐντός αὐτῆς, τάς ὁποῖας καί ὀνομάζουσι «ἀτελεῖς ἐκκλησίας» καί ὅτι ἔστι σωτήριος Χάρις, ἔγκυρον βάπτισμα καί ἐνεργοῦσα Χάρις τῆς ἱερωσύνης ἐκτός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνάθεμα (γ΄).
27) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσου, ἀνάθεμα (γ΄).
28) - Τῇ ληστρικῇ, αἱρετικῇ καί οἰκουμενιστικῇ ψευδοσυνόδῳ τῆς Κρήτης τοῦ Ἰουνίου 2016, τῇ λεγομένῃ «Ἁγίᾳ καί Μεγάλῃ Συνόδῳ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις, ἅτινα θεσμοθετοῦσιν
α) τήν διεξαγωγήν τοῦ διαλόγου μεταξύ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί αἱρέσεων μέ κριτήριον τάς προτεσταντικάς πλατφόρμας καί οὐχί τήν Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν,
β) τήν λεγομένην «ἀποκατάστασιν τῆς ἑνότητος τῶν Χριστιανῶν» καί τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τοῦ ὅρου «ἐκκλησία» διά τούς αἱρετικούς,
γ) τόν Καταστατικόν Χάρτην τοῦ προτεσταντικοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν»-αἱρέσεων καί τόν δογματικόν μινιμαλισμόν ὡς βάσιν τοῦ διαλόγου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετά τῶν αἱρέσεων,
δ) τήν «Δήλωσιν τοῦ Τορόντο» τοῦ 1950, σύμφωνα μέ τήν ὁποίαν i) ὑπάρχουσιν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καί ἐκτός τῶν τειχῶν Αὐτῆς, ii) ὑπάρχει Ἐκκλησία ἐκτός τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί iii) τό ἀποτελεῖν μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ περιεκτικώτερον ἔστιν ἤ τό ἀποτελεῖν μέλος τῆς ἰδίας Ἐκκλησίας,
ε) τούς μεικτούς γάμους μέ πρόσχημα μίαν ψευδήν οἰκονομίαν, καί στ) τήν αἱρετικήν ζηζιούλιαν θεωρίαν περί ἀνθρωπίνου προσώπου, καί τοῖς ἀποδεχομένοις καί ἐφαρμόζουσι τάς αἱρετικάς αὐτῆς ἀποφάσεις, ἀνάθεμα (γ΄).
29) - Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ, ἀνάθεμα (γ΄).
30) - Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
Μπράβο στον ομολογητή Επίσκοπο Λογγίνο; Έχει όντως αποτειχισθει σαν τον σεβ.Αρτεμιο στη Σερβία η ανήκει ακόμη στη Σύνοδο της Ρουμανικής Εκκλησίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήAΠΟ ΤΟ 2017 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ; ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΡΑΓΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφή27) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσου, ἀνάθεμα (γ΄).
ΑπάντησηΔιαγραφήἈκριβῶς. Ἕνας ἀπὸ τοὺς πολλοὺς ἴσους ἐπισκόπους εἶναι καὶ ὁ ἐπἰσκοπος Κωνσταντινουπόλεως. Δὲν ὑπάρχει πρωτεῖο στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησἰα καὶ ἡ ὁμολογία αὐτὴ εἶναι βασικὴ Δογματικὴ ὁμολογία Πίστεως. Κάποιοι ὅμως ἀντιπαπικοί, ἀντιοικουμενιστές, ἀποτειχισθέντες μάλιστα μὴ μνημονεύοντες, ἀποδέχονται "πρωτεῖο" στὴν Ὀρθοδοξία: "Συνομίλησε ο Κων/λεως με τον Ρωμαιοκαθολικό πάπα Ρώμης, συμπροσευχήθηκε ο Κωνσταντινουπόλεως με τον Ρωμαιοκαθολικό πάπα Ρώμης... ἀρα εμείς δεν θα μνημονεύουμε όποιον τον μνημονεύει". Καλὸ ἐπιχείρημα, ἀλλὰ, σκεφθῆτε, ὑπάρχουν ἄλλοι 100 ἠ ἄλλοι 200 ἐπίσκοποι, ἴσοι μὲ τὸν ἐπίσκοπο Κων/λεως στὴν Ἑλληνικὴ καὶ Ἕλληνόφωνη Χριστιανικὴ ἐκκλησία. Δὲν εἶναι ὅλοι φιλοπαπικοί, δὲν εἶναι ὅλοι οἰκουμενιστές, δὲν ἀποδέχονται ὅλοι τὴν Ψευτοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου.
Ἄν ἡ μνημόνευσις, εἶναι ἡ τυπικὴ ὁμολογία τοῦ "ἀνήκειν" σὲ κάποια Ἐκκλησία, ὅπου δὲν ὑπάρχει πρωτεῖο, ἐν προκειμένω στὴν Ὀρθόδοξη, ἂν ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι μία καὶ διαχρονική, καὶ τὸ Δόγμα της, τὴν Πίστι της τὴν Ἐκφράζει ἡ Διαχρονικὴ Ἐκκλησία μὲ τὴν Ἁγία Γραφή (Καινὴ Διαθήκη τοῦ Θεοῦ καὶ τὰ ἰσχύοντα τὴς Παλαιᾶς Διαθήκης), τὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους καὶ τῆν συμφωνὶα τῶν Πατέρων, ἐνῶ οἱ ἑκάστοτε ἐπίσκοποι εἶναι πρόσκαιροι διοικητὲς ἀλλὰ οὔτε ἀλάθητοι εἶναι οὔτε ἀναμάρτητοι καὶ πιθανῶς ἐνίοτε νὰ "ἀστοχοῦν" ἐν τόπῳ καὶ χρόνῳ, ὅπως πλειστάκις ἀπἐδειξε ἡ Ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία, τότε ἡ λύσι, ποὺ προτείνω στὸ σημερινὸ ἀδιέξοδο τῶν ἀποτειχισμένων καὶ μὴ μνημονευόντων εἶναι ἡ ἀγἀπη πρῶτα μεταξύ των, ἡ κοινὴ κατόπιν προσευχῆς σύσκεψι, μὲ σκοπό, ἔστω κατ' οἰκονομίαν νὰ βροῦν τοὺς ἀντιοικουμενιστὲς ἐπισκόπους καὶ νὰ τοὺς μνημονεύουν, ἔστω μετατεθέντες στὶς ἐπισκοπές των.
Οι αποτειχισμένοι κληρικοί μνημονεύουν όλες τις Ορθόδοξες Επισκοπές αντί του αιρετικού και άθεου ψευδεπικόπου της ψευδεπισκοπής της περιοχής τους.Η δημόσια διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας του Ορθόδοξου κληρικού από τον αιρετικό και άδικο ψευδεπίσκοπο,γίνεται με την διακοπή της μνημόνευσης του.Η μνημονευση δηλώνει κοινωνία λένε οι Πατέρες και η κοινωνία με αιρετικούς απαγορεύεται από τους Πατέρες,από τους Ι.Κανόνες και από την Αγ.Γραφή.
Διαγραφήο ΣΕΒ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΚΑΛΑΜΟΣ ΥΠΟ ΑΝΕΜΟΥ ΣΑΛΕΥΟΜΕΝΟΣ
ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΣ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Οδυσσέα ευχαριστούμε για την ανάρτηση αυτή. αλλά πρέπει να μας πληροφορήσεις εάν αυτό το βίντεο είναι περσινό ή φετινό και αν είναι του 2017 εάν ο Επίσκοπος Λογγίνος από τότε μέχρι σήμερα προχώρησε σε Αποτείχιση από την Σύνοδο που ανήκει και τον Πατριάρχη Μόσχας, που συγκοινωνεί με όσους μετείχαν στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου, που εκείνος Αναθεματίζει, διότι εαν Αναθεματίζουμε μία Σύνοδο ως Αιρετική και συγχρόνως συγκοινωνούμε, άμεσα ή έμμεσα, με εκείνους που δέχθηκαν τις Αποφάσεις της, μάλλον κάπου υπάρχει ένα πολύ σοβαρό σφάλμα
ΑπάντησηΔιαγραφήκι ο Πατριάρχης Μόσχας εἰναι ένας επίσκοπος μεταξύ ίσων επισκόπων.
Διαγραφή1. https://danielvla.wordpress.com/2017/08/20/prea-sfintitul-longhin-jar-episcop-de-banceni-a-fost-ridicat-la-rang-de-arhiepiscop/
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εναρκτήρια παράγραφος του άρθρου μας πληροφορεί ότι:
«Τη Πέμπτη, 17 Αυγούστου, στην τρίτη επέτειος από την ενθρόνιση του Ονουφρίου Μπερεζόβσκι ως Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας, ο Επίσκοπος Λογγίνος Τζαρ, του Μπαντσένι προβιβάστηκε στον βαθμό του αρχιεπισκόπου.»
Ενώ στις υποσημειώσεις, ο διαχειριστής της ιστοσελίδας μας κατησυχάζει, όπως:
«Όσων αφορά τις φήμες που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο πως ο Σεβασμιότατος Λογγίνος έχει επιστρέψει στο να μνημονεύει τον πατριάρχη Μόσχας, Κύριλλος, ξέρω, από έγκυρη πηγή, ότι είναι ΨΕΥΔΗ!
Μνημονεύει «πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον Λόγον της Σης Αληθείας» και τον Σεβασμιότατο Ονούφριο, Μητροπολίτη Ουκρανίας.»
În ce priveşte zvonurile care circulă pe internet, cum că IPS Longhin ar fi revenit la pomenirea patriarhului Kiril al Moscovei, ştiu din sursă sigură că sunt FALSE!
Ιi pomeneşte pe „patriarhii ortodocşi care drept învață cuvantul adevărului” şi pe IPS Onufrie, mitropolitul Ucrainei (n. adm.).
2. https://danielvla.wordpress.com/2018/02/08/predica-pr-teodor-zisis-de-la-banceni-4-februarie-2018/
Καλό το γεγονός ότι μνημονεύει ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος «πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον Λόγον της Σης Αληθείας» αλλά παράλληλα μνημονεύει και τον Σεβασμιότατο Ονούφριο, Μητροπολίτη Ουκρανίας, όπως μας πληροφορείτε, ο οποίος με την σειρά του μνημονεύει τον Πατριάρχη Μόσχας, δηλαδή ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος έμμεσα έχει Κοινωνία με τον Πατριάρχη Μόσχας που και αυτός έχει πλήρη Κοινωνία με εκείνους που αποδέχθηκαν τις Αποφάσεις της Συνόδου του Κολυμπαρίου. Σημαντική, κατά την γνώμη μου, η κίνηση του Αρχιεπισκόπου Λογγίνου και μπράβο Του για το θάρρος Του, αλλά δεν είναι πλήρης Αποτείχιση και ως τέτοια δεν πρόκειται τελικά να οδηγήσει πουθενά, καθώς αποτελεί, κατά την γνώμη μου, μία επανάληψη της ιστορικής διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, ίσως κάπως περισσότερο από εκείνη, από τους τρείς Αρχιερείς στην Βόρεια Ελλάδα, η οποία ως γνωστόν μετά πάροδο κάποιου χρονικού διαστήματος τελικά σταμάτησε επί Πατριάρχου Δημητρίου, χωρίς να μετανοήσει το Φανάρι για την φιλοοικουμενική του πορεία. Ευχόμαστε ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος να ολοκληρώσει το διάβημά του χωριζόμενος πλήρως από τους φιλαιρετικούς, καθώς και να τον ακολουθήσουν και άλλοι Αρχιερείς με Ορθόδοξα φρονήματα.
ΔιαγραφήΤο βίντεο είναι του 2017. Αν πατήσετε "κλικ" πάνω στο κείμενο του βίντεο μεταφέρεστε στο youtube όπου εμφανίζεται η ημερομηνία δημοσίευσης. Αλλά, μἠπως με το παλαιό εκεί δεν έχουν ακόμα εορτάσει την Κυριακή της Ορθοδοξίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Σύνοψις των αναθεμάτων είναι τα αναθέματα της Καινής Διαθήκης, όπως π.χ. Γαλ.1΄8-9῎
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΚΥΡΙΕ ΟΔΥΣΣΕΑ ΠΩΣ Ο ΛΟΓΓΙΝΟΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΛΛΟ!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΛΕΓΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ Ο ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ!!! Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτός τα έβαλε με τους Αγιορείτες?
ΔιαγραφήΤελικά η όλη κατάσταση θυμίζει την εποχή του Αγίου Μάξιμου του ομολογητή!
Ελάχστοι θα ακολουθήσουν τον δρόμο των πατέρων,μαρτύρων και ομολογήτων της πίστης μας!
Αδελφοί,γρηγορείτε και προσεύχεστε,οι καιροί είναι πονηροί!
Τα έβαλε με τους αγιορείτες Παλαιοημερολογίτες που δογματοποιούν το ημερολόγιο.
ΔιαγραφήΤΟ ΟΤΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΟΝΟΥΦΡΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή