ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙ στον πατερα Αγγελο Αγγελακοπουλο
Γραφει ο πατηρ Αγγελος στο θλιβερο και καταπτυστο κειμενο του:
Ὁ ἀρχηγός τῶν καλουμένων «Ἀποτειχισμένων», π. Εὐθύμιος Τρικαμηνάς, καθαιρέθηκε τό 2007, ἐπί Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κυροῦ Χριστοδούλου, ἀπό τό Δευτεροβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο τῆς Εκκλησίας τῆς Ελλάδος, ἐπειδή ἀρχικά ἀποτειχίστηκε ἀπό τόν Τοπικό του Ἐπίσκοπο Σεβ. Μητρ. Λαρίσης καί Τυρνάβου κ. Ἰγνάτιο, ὄχι γιά θέματα Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλά γιά θέματα δικαιοσύνης καί κανονικῆς τάξεως, δηλαδή ἐξαιτίας τῆς μή ἀναγνωρίσεως καί μή μνημονεύσεως τοῦ Μητροπολίτη Λαρίσης, ὁ ὁποῖος εἶχε ἐκλεγεῖ, ἐνῶ ὁ κανονικός καί νόμιμος Μητροπολίτης Λαρίσης κυρός Θεολόγος βρισκόταν στή ἐπίγεια ζωή του, πράγμα τό ὁποῖο συνιστοῦσε περίπτωση μοιχεπιβασίας μητροπολιτικοῦ θρόνου. Ἀφοῦ, δέχθηκε τήν καθαίρεσή του γιά πολλά χρόνια, ξαφνικά τά τελευταῖα 3-4 χρόνια, βρίσκοντας ὡς ἀφορμή τόν Οἰκουμενισμό πολλῶν Ἐπισκόπων καί δεικνύοντας ἕνα ἀντιοικουμενιστικό πρόσωπο, ἄρχισε νά λειτουργεῖ ἀπό μόνος του, χωρίς νά τοῦ ἀρθεῖ ἡ καθαίρεση καί λάβει κανονική ἄδεια, σ’ἕνα παλαιοημερολογίτικο μοναστήρι τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου στίς Σταγιάτες τοῦ Βόλου.
----------------------------
Ωστε, π. Αγγελε, εσυ ενας μη Αποτειχισμενος στα οσα αιρετικα συμβαινουν οχι μονο απο την συνοδο της Κρητης αλλα και απο εδω και πολλα χρονια πεπραγμενα του πατριαρχη Βαρθολομαιου και των ομοιων του ξενοκινητων αρχιερεων, τολμας και χαρακτηριζεις απαραδεκτως τον πατερα Ευθυμιο ως αρχηγο των καλουμενων "Αποτειχισμενων"....σαν ναναι κατι διαφορετικο και κατι ξεχωρο και μη γνησιο;
Γιατι ...αρχηγος των καλουμενων "αποτειχισμενων",(εντος εισαγωγικων) τι θα πει ....αρχηγος;
Και γιατι αποκαλεις τους πιστους που τον ακολουθουν,...ως καλουμενους "αποτειχισμενους";
Ετσι αισθανεσαι και εσυ εν μεσω του λαου του Θεου, ως ...αρχηγος;
Και οι αλλοι αποτειχισμενοι πατερες ειναι ....αρχηγοι;
π. Αγγελε. Φανταζεσαι τον Μεγα Αθανασιο να υποδεχεται στην μητροπολι του τον Αρειο και να τον ψαλλει πολυχρονιο;
Και μια και δυο φορες;
Αυτος δεν ηταν λογος Αποτειχισεως, τι λες;
Και εσυ, που δεν αποτειχιζεσαι γι αυτον και μονο τον λογο, αλλα μονο ελεγχης και επιτιθεσαι εναντιον των Αποτειχισμενων, ποια Πατερικη τακτικη και ποια Πατερικη πρακτικη ακολουθεις;
π. Αγγελε, ενω ορθως περιγραφεις τα πραγματα, αρνεισαι να αντιληφθεις τα κατορθωματα;
Διατι αραγε;
Υπερισχυει το παθος του φθονου και της μοχθηριας;
Δεν γνωριζεις τον λογο του ιερου Χρυσοστομου, που λεγει οτι ΟΥΔΕΝ ουτως μισει και αποστρεφεται ο Θεος, ως ανδρα φθονερον και μνησικακον και διατηρουντα οργην;
Ωστε πιστευεις οτι καθαιρεθηκε ο πατηρ Ευθυμιος, ε;
Γιατι και απο ποιους;
Δεν θεωρεις το πραγμα αξιον ερευνης;
Και βεβαια μετα την αποφασι της δικης μαϊμου σταματησε να λειτουργει και επομενως κατα την κρισι σου, δεχθηκε την καθαιρεσι του.
Δηλαδη, εσυ πιστευεις οτι μια ψευτοκαθαιρεσι απο αρχιερεις παρομοιους του Αννα και του Καϊαφα, του Θεοφιλου Αλεξανδρειας και της Αιγυπτιακης ....ακριδος που μετεφερε μαζι του στην Κωσταντινουπολι, οπως τους χαρακτηριζει αυτους ο Μεγαλομαρτυρας Χρυσοστομος, αποτελει πραξι κανονικης καθαιρεσης;
Δεχθηκε ο αγιος Χρυσοστομος την καθαιρεσι του ή την εγραψε στα κατυμματα των υποδηματων του και ελεγε οτι ουδεν το ατοπον επραξε, απο οσα ψευδεστατα τον κατηγορουσε ο εσμος των κολακων του τοτε δεσποτικου κατεστημενου;
40 ψευδεστατες και ανυποστατες κατηγοριες κατασκευασαν και προσκομισαν στην παρα την Δρυ συνοδο.
Και χοντρες αλυσιδες για να τον δεσουν με αυτες και να τον σερνουν στους δρομους της Κωνσταντινουπολεως.
Απυθμενο το μισος και η κακια τους.
Γνωριζεις οτι ακομα και στην εξορια του χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους;
Δηλαδη συνεχιζε ακωλυτως και ανεμποδιστως να ασκη τα αρχιερατικα του καθηκοντα, καιτοι αρχικως επι ολιγο διαστημα χρονου, προ της διωξεως του απο την πρωτευουσα και της εξοριας του, οντως απεσχε απο ιερατικα εργα.
Σου δινω την παραπομπη στη Μυριοβ.(τ.103,357C) του Μεγαλου Φωτιου:
"Και εδιδασκε και εχειροτονει πολλους μεν επισκοπους, πλειους δε πρεσβυτερους και διακονους. Επετελει δε και πολλα σημεια εν τη εξορια, ζων τε και μετα θανατον".
Δεν γνωριζεις οτι, ο πατηρ Ευθυμιος, προσεφυγε στο Ανωτατο Δικαστηριο της Πατριδας μας μη δεχομενος την ψευτοκαθαιρεσι του;
Γνωριζεις οτι η λεγομενη "ιερα συνοδος" αρνουνταν να στειλη στο ανωτατο δικαστηριο τα πρακτικα επι ετη πολλα;
Γνωριζεις τους λογους;
Μα δεν στεκεται τιποτα στα οσα αποφασισαν και τον καταδικασαν, ειναι διατρυτη η αποφασι τους, γελοια, κυριολεκτικα ...κουρελοπανο....
Λοιπον, πατερ Αγγελε, πως ειναι δυνατον εσυ ενας καλος κληρικος της μητροπολεως Πειραιως, τελειως απροκλητα, να πνεεις μενεα εναντιον ενος αθωοτατου αγωνιστου της Πιστεως και του Ηθους της Εκκλησιας;
Ο αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης αποτειχισθηκε απο τον πατριαρχη του, για μια μοιχεια και θεωρηθηκε κανονικοτατη η Αποτειχισι του εκεινη.
Ο λαμπρος μας κληρικος πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας που αγωνιζεται ακαταπαυστα και επι δεκαετιες για την Πιστι και για την Κανονικοτητα και αποτειχιστηκε γι αυτους και μονον τους λογους, πως ειναι δυνατον εσυ να την χαρακτηριζεις ως Ζηλωτικη και οχι Πατερικη, αλλα επικινδυνη και αποδοκιμαστεα;
Κατα τι διαφερει απο την Αποτειχισι των Μεγαλων Πατερων της Εκκλησιας μας και ειναι για σενα καταδικαστεα;
Που στηριζεται αυτη η περιεργη λογικη σου;
Εχεις καποια επιχειρηματα και αποδεικτικα στοιχεια που να μπορεις να αποδειξης οτι εχεις δικηο εσυ και οχι εκεινος;
Γιατι δεν τον καλεις σε ενα δημοσιο διαλογο ή εστω σε μια αδελφικη κατ' ιδιαν και μεταξυ σας συνεξηγησι;
Τι διαφερει η δικη του ιερου Χρυσοστομου απο την δικη του Λαρισης Θεολογου, αλλα και του ιερομοναχου πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα;
Εμφανιζεσαι σαν ταυρος μαινομενος εναντιον του και ενω θαπρεπε να θαυμαζεις την Πατερικη Αγωνιστικοτητα του, εσυ ορμας εναντιον του με ανεξηγητο μενος και θηριωδη επιθετικοτητα.
Ειλικρινα εξεπλαγην απο το παφλαζον παθος σου εναντιον του σπουδαιου αυτου κληρικου που ταλαιπωρηθηκε σφοδρα σφοδρα και αυτην την στιγμη να θεωρειται απο σενα τον αδελφο του - τον υποτιθεται ομοφρονα του - ως ....καθηρημενος!!!
Ο Καθηγητης του Κανονικου Δικαιου της Νομικης σχολης Θεσσαλονικης κ. Κυριακος Κυριαζοπουλος γραφει σχετικα με τις αδικες καθαιρεσεις:
Με βάση την Ιερά Παράδοση, κατά την οποία : Είναι σύνηθες γεγονός στην Εκκλησιαστική Ιστορία Ψευδο-σύνοδοι να καταδικάζουν Ορθοδόξους κληρικούς σε καθαίρεση, η οποία, όμως, είναι εκκλησιολογικώς και κανονικώς ανυπόστατη, επειδή διενεργείται από αιρετικούς επισκόπους (π.χ. η εικονομαχική Ψευδο-σύνοδος της Ιερείας του 754 καταδίκασε σε καθαίρεση και αφορισμό τον ιερομόναχο Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, η Ενδημούσα Ψευδο-σύνοδος του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, με τη συμμετοχή των Πατριαρχών Αντιοχείας και Ιεροσολύμων, του 1344, καταδίκασε σε καθαίρεση και αφορισμό τον τότε ιερομόναχο Άγιο Γρηγόριο Παλαμά). Τούτο σημαίνει ότι, εάν μια Σύνοδος που ακολουθεί μια αίρεση, καταδικάσει σε καθαίρεση έναν Ορθόδοξο Ιερέα που ομολογεί και κηρύσσει δημοσίως τα Ορθόδοξα δόγματα και ασκεί θεολογική κριτική της ψευδο-συνοδικώς εισαχθείσας αιρέσεως ή της αιρέσεως που κηρύσσεται δημοσίως από τον Επίσκοπο, και παύει το μνημόσυνο του Επισκόπου, επειδή εκείνος ακολουθεί τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου ή επειδή εκείνος κηρύσσει δημοσίως την αίρεση, τότε ο εν λόγω Ιερέας που καταδικάστηκε σε εκκλησιολογικώς και κανονικώς ανυπόστατη καθαίρεση, εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά, χωρίς να αναμένει την άρση της καθαιρέσεώς του από Ορθόδοξη Σύνοδο ή από Ορθόδοξο Επίσκοπο. Συγκεκριμένα, ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, στην Τρίτη Επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριο, γράφει: «ΑΠΑΣΙ ΤΟΙΣ ΠΑΡΑ ΣΗΣ ΕΥΛΑΒΕΙΑΣ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ Ή ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙΣΙ ΛΑΪΚΟΙΣ ΤΕ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΕΣΜΕΝ. ΟΥ ΓΑΡ ΕΣΤΙΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΑ ΦΡΟΝΕΙΝ ΕΓΝΩΚΟΤΑΣ ΣΑΙΣ ΑΔΙΚΕΙΣΘΑΙ ΨΗΦΟΙΣ, ΟΤΙ ΣΟΙ ΚΑΛΩΣ ΠΟΙΟΥΝΤΕΣ ΑΝΤΕΙΡΗΚΑΣΙ» (P.G. 77, 108A). Ο ίδιος Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, στην Επιστολή του προς τους πιστούς της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως οι οποίοι έπαυσαν το μνημόσυνο ή την κοινωνία με τον Αρχιεπίσκοπό τους Νεστόριο, γράφει: «ΤΑΥΤΗΝ ΕΝ ΕΑΥΤΟΙΣ ΑΝΑΖΩΠΥΡΟΥΝΤΕΣ ΑΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ, ΑΣΠΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΩΜΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΗΡΗΣΑΤΕ, ΜΗΤΕ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΤΩ ΜΝΗΜΟΝΕΥΘΕΝΤΙ (ΕΝΝΟΕΙ: ΝΕΣΤΟΡΙΩ), ΜΗΤΕ ΜΗΝ ΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΙ ΜΕΝΕΙ ΛΥΚΟΣ ΑΝΤΙ ΠΟΙΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΗΝ ΗΜΩΝ ΤΗΝ ΥΠΟΜΝΗΣΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΓΕΝΟΜΕΝΗΝ, ΦΡΟΝΕΙΝ ΕΛΟΙΤΟ ΤΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ. ΤΟΙΣ ΔΕ ΓΕ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ, Ή ΛΑΪΚΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙΣ, Ή ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙΣΙ ΠΑΡ’ ΑΥΤΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕΝ ΗΜΕΙΣ, ΟΥ ΤΗΝ ΕΚΕΙΝΟΥ ΚΥΡΟΥΝΤΕΣ ΑΔΙΚΟΝ ΨΗΦΟΝ, ΕΠΑΙΝΟΥΝΤΕΣ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΠΕΠΟΝΘΟΤΑΣ, ΚΑΚΕΙΝΟ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΙΣ: ‘ΕΙ ΟΝΕΙΔΙΖΕΣΘΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ, ΜΑΚΑΡΙΟΙ. ΟΤΙ ΤΟ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΣ ΥΜΑΣ ΑΝΑΠΕΠΑΥΤΑΙ’» (P.G. 77, 124A).
Τελος, για να θαυμασεις τον ανδρα και τον τιτανιο αγωνα που μεχρι σημερα διεξηγαγε τελειως μονος του με την βοηθεια του Θεου, την συμμαχια των Αγιων Του και την συμπαραστασι του λαου, δημοσιευουμε ενα αποσπασμα του υπομνηματος που απεστειλε στον Μοιχεπιβατη Λαρισας (σελιδα 1-5 και 11), μεσα στο οποιο περιγραφεται το ολο ζητημα της Αποτειχισεως του απο τον βαρβαρο και αιμοβορο μοιχεπιβατη, που ενθρονισθηκε κεκλεισμενων των θυρων (δυστυχως ημουνα και εγω παρον, σμπρωγμενος απο τα ΜΑΤ και απο τους ροπαλοφορους αστυνομικους μεσα στο ναο), που εχυσε ποταμηδον το αιμα του χριστιανικου λαου της Λαρισας.
Ωστε τετοιους αρχιερεις σαν τον μοιχεπιβατη Λαρισας και τους ομοιους του Οικουμενιστας και Αδικους υποστηριζεις και οχι μονον αυτους αλλα και τις αθεοφοβες πραξεις τους;
Αλλοιως πως δικαιολογειται η σιωπη σου για τα γενναια κατορθωματα του ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα και η ασχολιαστη αποδοχη σου ενος μοιχεπιβατου που καταπατωντας στο πτωμα του κεχαριτωμενου Θεολογου Πασχαλιδη ανηλθε στον θρονον του;
Γραφει ο πατηρ Αγγελος στο θλιβερο και καταπτυστο κειμενο του:
Ὁ ἀρχηγός τῶν καλουμένων «Ἀποτειχισμένων», π. Εὐθύμιος Τρικαμηνάς, καθαιρέθηκε τό 2007, ἐπί Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κυροῦ Χριστοδούλου, ἀπό τό Δευτεροβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο τῆς Εκκλησίας τῆς Ελλάδος, ἐπειδή ἀρχικά ἀποτειχίστηκε ἀπό τόν Τοπικό του Ἐπίσκοπο Σεβ. Μητρ. Λαρίσης καί Τυρνάβου κ. Ἰγνάτιο, ὄχι γιά θέματα Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλά γιά θέματα δικαιοσύνης καί κανονικῆς τάξεως, δηλαδή ἐξαιτίας τῆς μή ἀναγνωρίσεως καί μή μνημονεύσεως τοῦ Μητροπολίτη Λαρίσης, ὁ ὁποῖος εἶχε ἐκλεγεῖ, ἐνῶ ὁ κανονικός καί νόμιμος Μητροπολίτης Λαρίσης κυρός Θεολόγος βρισκόταν στή ἐπίγεια ζωή του, πράγμα τό ὁποῖο συνιστοῦσε περίπτωση μοιχεπιβασίας μητροπολιτικοῦ θρόνου. Ἀφοῦ, δέχθηκε τήν καθαίρεσή του γιά πολλά χρόνια, ξαφνικά τά τελευταῖα 3-4 χρόνια, βρίσκοντας ὡς ἀφορμή τόν Οἰκουμενισμό πολλῶν Ἐπισκόπων καί δεικνύοντας ἕνα ἀντιοικουμενιστικό πρόσωπο, ἄρχισε νά λειτουργεῖ ἀπό μόνος του, χωρίς νά τοῦ ἀρθεῖ ἡ καθαίρεση καί λάβει κανονική ἄδεια, σ’ἕνα παλαιοημερολογίτικο μοναστήρι τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου στίς Σταγιάτες τοῦ Βόλου.
----------------------------
Ωστε, π. Αγγελε, εσυ ενας μη Αποτειχισμενος στα οσα αιρετικα συμβαινουν οχι μονο απο την συνοδο της Κρητης αλλα και απο εδω και πολλα χρονια πεπραγμενα του πατριαρχη Βαρθολομαιου και των ομοιων του ξενοκινητων αρχιερεων, τολμας και χαρακτηριζεις απαραδεκτως τον πατερα Ευθυμιο ως αρχηγο των καλουμενων "Αποτειχισμενων"....σαν ναναι κατι διαφορετικο και κατι ξεχωρο και μη γνησιο;
Γιατι ...αρχηγος των καλουμενων "αποτειχισμενων",(εντος εισαγωγικων) τι θα πει ....αρχηγος;
Και γιατι αποκαλεις τους πιστους που τον ακολουθουν,...ως καλουμενους "αποτειχισμενους";
Ετσι αισθανεσαι και εσυ εν μεσω του λαου του Θεου, ως ...αρχηγος;
Και οι αλλοι αποτειχισμενοι πατερες ειναι ....αρχηγοι;
π. Αγγελε. Φανταζεσαι τον Μεγα Αθανασιο να υποδεχεται στην μητροπολι του τον Αρειο και να τον ψαλλει πολυχρονιο;
Και μια και δυο φορες;
Αυτος δεν ηταν λογος Αποτειχισεως, τι λες;
Και εσυ, που δεν αποτειχιζεσαι γι αυτον και μονο τον λογο, αλλα μονο ελεγχης και επιτιθεσαι εναντιον των Αποτειχισμενων, ποια Πατερικη τακτικη και ποια Πατερικη πρακτικη ακολουθεις;
π. Αγγελε, ενω ορθως περιγραφεις τα πραγματα, αρνεισαι να αντιληφθεις τα κατορθωματα;
Διατι αραγε;
Υπερισχυει το παθος του φθονου και της μοχθηριας;
Δεν γνωριζεις τον λογο του ιερου Χρυσοστομου, που λεγει οτι ΟΥΔΕΝ ουτως μισει και αποστρεφεται ο Θεος, ως ανδρα φθονερον και μνησικακον και διατηρουντα οργην;
Ωστε πιστευεις οτι καθαιρεθηκε ο πατηρ Ευθυμιος, ε;
Γιατι και απο ποιους;
Δεν θεωρεις το πραγμα αξιον ερευνης;
Και βεβαια μετα την αποφασι της δικης μαϊμου σταματησε να λειτουργει και επομενως κατα την κρισι σου, δεχθηκε την καθαιρεσι του.
Δηλαδη, εσυ πιστευεις οτι μια ψευτοκαθαιρεσι απο αρχιερεις παρομοιους του Αννα και του Καϊαφα, του Θεοφιλου Αλεξανδρειας και της Αιγυπτιακης ....ακριδος που μετεφερε μαζι του στην Κωσταντινουπολι, οπως τους χαρακτηριζει αυτους ο Μεγαλομαρτυρας Χρυσοστομος, αποτελει πραξι κανονικης καθαιρεσης;
Δεχθηκε ο αγιος Χρυσοστομος την καθαιρεσι του ή την εγραψε στα κατυμματα των υποδηματων του και ελεγε οτι ουδεν το ατοπον επραξε, απο οσα ψευδεστατα τον κατηγορουσε ο εσμος των κολακων του τοτε δεσποτικου κατεστημενου;
40 ψευδεστατες και ανυποστατες κατηγοριες κατασκευασαν και προσκομισαν στην παρα την Δρυ συνοδο.
Και χοντρες αλυσιδες για να τον δεσουν με αυτες και να τον σερνουν στους δρομους της Κωνσταντινουπολεως.
Απυθμενο το μισος και η κακια τους.
Γνωριζεις οτι ακομα και στην εξορια του χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους;
Δηλαδη συνεχιζε ακωλυτως και ανεμποδιστως να ασκη τα αρχιερατικα του καθηκοντα, καιτοι αρχικως επι ολιγο διαστημα χρονου, προ της διωξεως του απο την πρωτευουσα και της εξοριας του, οντως απεσχε απο ιερατικα εργα.
Σου δινω την παραπομπη στη Μυριοβ.(τ.103,357C) του Μεγαλου Φωτιου:
"Και εδιδασκε και εχειροτονει πολλους μεν επισκοπους, πλειους δε πρεσβυτερους και διακονους. Επετελει δε και πολλα σημεια εν τη εξορια, ζων τε και μετα θανατον".
Δεν γνωριζεις οτι, ο πατηρ Ευθυμιος, προσεφυγε στο Ανωτατο Δικαστηριο της Πατριδας μας μη δεχομενος την ψευτοκαθαιρεσι του;
Γνωριζεις οτι η λεγομενη "ιερα συνοδος" αρνουνταν να στειλη στο ανωτατο δικαστηριο τα πρακτικα επι ετη πολλα;
Γνωριζεις τους λογους;
Μα δεν στεκεται τιποτα στα οσα αποφασισαν και τον καταδικασαν, ειναι διατρυτη η αποφασι τους, γελοια, κυριολεκτικα ...κουρελοπανο....
Λοιπον, πατερ Αγγελε, πως ειναι δυνατον εσυ ενας καλος κληρικος της μητροπολεως Πειραιως, τελειως απροκλητα, να πνεεις μενεα εναντιον ενος αθωοτατου αγωνιστου της Πιστεως και του Ηθους της Εκκλησιας;
Ο αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης αποτειχισθηκε απο τον πατριαρχη του, για μια μοιχεια και θεωρηθηκε κανονικοτατη η Αποτειχισι του εκεινη.
Ο λαμπρος μας κληρικος πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας που αγωνιζεται ακαταπαυστα και επι δεκαετιες για την Πιστι και για την Κανονικοτητα και αποτειχιστηκε γι αυτους και μονον τους λογους, πως ειναι δυνατον εσυ να την χαρακτηριζεις ως Ζηλωτικη και οχι Πατερικη, αλλα επικινδυνη και αποδοκιμαστεα;
Κατα τι διαφερει απο την Αποτειχισι των Μεγαλων Πατερων της Εκκλησιας μας και ειναι για σενα καταδικαστεα;
Που στηριζεται αυτη η περιεργη λογικη σου;
Εχεις καποια επιχειρηματα και αποδεικτικα στοιχεια που να μπορεις να αποδειξης οτι εχεις δικηο εσυ και οχι εκεινος;
Γιατι δεν τον καλεις σε ενα δημοσιο διαλογο ή εστω σε μια αδελφικη κατ' ιδιαν και μεταξυ σας συνεξηγησι;
Τι διαφερει η δικη του ιερου Χρυσοστομου απο την δικη του Λαρισης Θεολογου, αλλα και του ιερομοναχου πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα;
Εμφανιζεσαι σαν ταυρος μαινομενος εναντιον του και ενω θαπρεπε να θαυμαζεις την Πατερικη Αγωνιστικοτητα του, εσυ ορμας εναντιον του με ανεξηγητο μενος και θηριωδη επιθετικοτητα.
Ειλικρινα εξεπλαγην απο το παφλαζον παθος σου εναντιον του σπουδαιου αυτου κληρικου που ταλαιπωρηθηκε σφοδρα σφοδρα και αυτην την στιγμη να θεωρειται απο σενα τον αδελφο του - τον υποτιθεται ομοφρονα του - ως ....καθηρημενος!!!
Ο Καθηγητης του Κανονικου Δικαιου της Νομικης σχολης Θεσσαλονικης κ. Κυριακος Κυριαζοπουλος γραφει σχετικα με τις αδικες καθαιρεσεις:
Με βάση την Ιερά Παράδοση, κατά την οποία : Είναι σύνηθες γεγονός στην Εκκλησιαστική Ιστορία Ψευδο-σύνοδοι να καταδικάζουν Ορθοδόξους κληρικούς σε καθαίρεση, η οποία, όμως, είναι εκκλησιολογικώς και κανονικώς ανυπόστατη, επειδή διενεργείται από αιρετικούς επισκόπους (π.χ. η εικονομαχική Ψευδο-σύνοδος της Ιερείας του 754 καταδίκασε σε καθαίρεση και αφορισμό τον ιερομόναχο Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, η Ενδημούσα Ψευδο-σύνοδος του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, με τη συμμετοχή των Πατριαρχών Αντιοχείας και Ιεροσολύμων, του 1344, καταδίκασε σε καθαίρεση και αφορισμό τον τότε ιερομόναχο Άγιο Γρηγόριο Παλαμά). Τούτο σημαίνει ότι, εάν μια Σύνοδος που ακολουθεί μια αίρεση, καταδικάσει σε καθαίρεση έναν Ορθόδοξο Ιερέα που ομολογεί και κηρύσσει δημοσίως τα Ορθόδοξα δόγματα και ασκεί θεολογική κριτική της ψευδο-συνοδικώς εισαχθείσας αιρέσεως ή της αιρέσεως που κηρύσσεται δημοσίως από τον Επίσκοπο, και παύει το μνημόσυνο του Επισκόπου, επειδή εκείνος ακολουθεί τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου ή επειδή εκείνος κηρύσσει δημοσίως την αίρεση, τότε ο εν λόγω Ιερέας που καταδικάστηκε σε εκκλησιολογικώς και κανονικώς ανυπόστατη καθαίρεση, εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά, χωρίς να αναμένει την άρση της καθαιρέσεώς του από Ορθόδοξη Σύνοδο ή από Ορθόδοξο Επίσκοπο. Συγκεκριμένα, ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, στην Τρίτη Επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριο, γράφει: «ΑΠΑΣΙ ΤΟΙΣ ΠΑΡΑ ΣΗΣ ΕΥΛΑΒΕΙΑΣ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ Ή ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙΣΙ ΛΑΪΚΟΙΣ ΤΕ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΕΣΜΕΝ. ΟΥ ΓΑΡ ΕΣΤΙΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΑ ΦΡΟΝΕΙΝ ΕΓΝΩΚΟΤΑΣ ΣΑΙΣ ΑΔΙΚΕΙΣΘΑΙ ΨΗΦΟΙΣ, ΟΤΙ ΣΟΙ ΚΑΛΩΣ ΠΟΙΟΥΝΤΕΣ ΑΝΤΕΙΡΗΚΑΣΙ» (P.G. 77, 108A). Ο ίδιος Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, στην Επιστολή του προς τους πιστούς της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως οι οποίοι έπαυσαν το μνημόσυνο ή την κοινωνία με τον Αρχιεπίσκοπό τους Νεστόριο, γράφει: «ΤΑΥΤΗΝ ΕΝ ΕΑΥΤΟΙΣ ΑΝΑΖΩΠΥΡΟΥΝΤΕΣ ΑΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ, ΑΣΠΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΩΜΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΗΡΗΣΑΤΕ, ΜΗΤΕ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ ΤΩ ΜΝΗΜΟΝΕΥΘΕΝΤΙ (ΕΝΝΟΕΙ: ΝΕΣΤΟΡΙΩ), ΜΗΤΕ ΜΗΝ ΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΙ ΜΕΝΕΙ ΛΥΚΟΣ ΑΝΤΙ ΠΟΙΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΗΝ ΗΜΩΝ ΤΗΝ ΥΠΟΜΝΗΣΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΓΕΝΟΜΕΝΗΝ, ΦΡΟΝΕΙΝ ΕΛΟΙΤΟ ΤΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ. ΤΟΙΣ ΔΕ ΓΕ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ, Ή ΛΑΪΚΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙΣ, Ή ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙΣΙ ΠΑΡ’ ΑΥΤΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕΝ ΗΜΕΙΣ, ΟΥ ΤΗΝ ΕΚΕΙΝΟΥ ΚΥΡΟΥΝΤΕΣ ΑΔΙΚΟΝ ΨΗΦΟΝ, ΕΠΑΙΝΟΥΝΤΕΣ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΠΕΠΟΝΘΟΤΑΣ, ΚΑΚΕΙΝΟ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΙΣ: ‘ΕΙ ΟΝΕΙΔΙΖΕΣΘΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ, ΜΑΚΑΡΙΟΙ. ΟΤΙ ΤΟ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΣ ΥΜΑΣ ΑΝΑΠΕΠΑΥΤΑΙ’» (P.G. 77, 124A).
Τελος, για να θαυμασεις τον ανδρα και τον τιτανιο αγωνα που μεχρι σημερα διεξηγαγε τελειως μονος του με την βοηθεια του Θεου, την συμμαχια των Αγιων Του και την συμπαραστασι του λαου, δημοσιευουμε ενα αποσπασμα του υπομνηματος που απεστειλε στον Μοιχεπιβατη Λαρισας (σελιδα 1-5 και 11), μεσα στο οποιο περιγραφεται το ολο ζητημα της Αποτειχισεως του απο τον βαρβαρο και αιμοβορο μοιχεπιβατη, που ενθρονισθηκε κεκλεισμενων των θυρων (δυστυχως ημουνα και εγω παρον, σμπρωγμενος απο τα ΜΑΤ και απο τους ροπαλοφορους αστυνομικους μεσα στο ναο), που εχυσε ποταμηδον το αιμα του χριστιανικου λαου της Λαρισας.
Ωστε τετοιους αρχιερεις σαν τον μοιχεπιβατη Λαρισας και τους ομοιους του Οικουμενιστας και Αδικους υποστηριζεις και οχι μονον αυτους αλλα και τις αθεοφοβες πραξεις τους;
Αλλοιως πως δικαιολογειται η σιωπη σου για τα γενναια κατορθωματα του ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα και η ασχολιαστη αποδοχη σου ενος μοιχεπιβατου που καταπατωντας στο πτωμα του κεχαριτωμενου Θεολογου Πασχαλιδη ανηλθε στον θρονον του;
ΑΞΙΟΣ Ο Π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ. ΑΞΙΟΣ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή