Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Μαρτυρία του Αγίου Παϊσίου για τον ομολογητή Γέροντα Μάξιμο Καραβά! Του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη




Ο γράφων και ο νυν Πρωτοσύγκελος της μητροπόλεως Φλωρίνης,  π. Νικηφόρος Μανάδης, έχουμε ένα κοινό φίλο που ονομάζεται Χαριζόπουλος Κωνσταντίνος του Δημητρίου και κατοικεί στο χωριό Δασύλλιο Γρεβενών. Ο  Κώστας είναι 52 ετών και έχει, μέχρι και σήμερα, στενή πνευματική αλλά και φιλική σχέση με τον π. Νικηφόρο.

Παλαιότερα, ο Κώστας διέμενε στην Πτολεμαΐδα. Είχε πάει κάποτε (το 1992) στο Άγιο Όρος συνοδεύοντας τον συγχωρεμένο τον πατέρα του, ο οποίος αντιμετώπιζε ένα πολύ σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα. Ο κάθε πονεμένος άνθρωπος επισκέπτονταν τον σοφό Γέροντα Παΐσιο για τα σοβαρά ζητήματα που τον απασχολούσαν. Ο Άγιος Παΐσιος είχε επάνω του όλα τα υπερφυσικά Χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος (διορατικό, προορατικό, προφητικό, ιαματικό, κ.ά.).

Η μαρτυρία που θα αναφέρουμε, παρακάτω, θα συμπεριληφθεί στην νέα έκδοση του βιβλίου «μαρτυρίες προσκυνητών» του επισμηναγού ε.α. Νικόλαου Ζουρνατζόγλου.

Πράγματι, πατέρας και γιός συνάντησαν τον Πατέρα Παΐσιο στην καλύβα του, στην Παναγούδα και άδραξαν την ευκαιρία να τον συμβουλευτούν. Ο Άγιος συνέστησε στον πατέρα του Κώστα να πάει να εξομολογηθεί για να τον βοηθήσει ο Θεός στο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπιζε. Εκείνος, υποσχέθηκε στον Άγιο ότι θα άκουγε τη συμβουλή του· μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν αρνητικός απέναντι στο μυστήριο της εξομολογήσεως. Τότε, πήρε το λόγο ο φίλος μου, ο Κώστας, και ρώτησε τον Άγιο Παΐσιο: 

― «Γέροντα, να τον πάω στον πνευματικό μου, τον π. Νικηφόρο;».

«Όχι! Να τον πας στον Γέροντα Μάξιμο. Είναι πολύ καλός πνευματικός!» απάντησε με κοφτό και κατηγορηματικό τρόπο ο Πατήρ Παΐσιος και επανέλαβε με έμφαση: «Ο Γέροντας Μάξιμος είναι…» και έκανε μια χαρακτηριστική κίνηση με το χέρι του που έδειχνε μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση!

Υπ’ όψιν ότι ο 82χρονος, σήμερα, π. Μάξιμος Καραβάς επαύθη από ηγούμενος της Ι. Μονής Αγίας Παρασκευής Εορδαίας (μετά από 44 χρόνια ηγουμενίας) επειδή αναγκάστηκε, για λόγους Πίστεως, να προβεί στην ευλογημένη, αγιοπαράδοτη και ιεροκανονικώς επιτρεπόμενη διακοπή της μνημονεύσεως του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεοκλήτου.



Πτολεμαΐδα, 19/12/2017

Βασίλειος Π. Κερμενιώτης.




Υ.Γ.  Για τον όποιο δύσπιστο αναγνώστη μπορώ να δώσω το τηλέφωνο του ανθρώπου αυτού, για να επιβεβαιώσει τη μαρτυρία.

30 σχόλια:

  1. Κε Κερμενιώτη,
    Ο Άγιος Παΐσιος κατά τα τέλη της δεκαετίας του ‘70 επισκέφθηκε την Αυστραλία και έπλεξε το εγκώμιο του μετέπειτα κακοδόξου αρχιεπισκόπου κ. Στυλιανού. Ας μην αποδίδουμε κάθε λέξη και κάθε φράση που εκφέρει ένας άγιος ως εκδηλώσεις του Αγίου Πνεύματος, διότι έτσι καταργούμε την ελευθερία που χάρισε στον άνθρωπο ο Πλαστουργός. Ο Άγιος Παΐσιος εκφράσθηκε κολακευτικά για πάρα πολλούς πνευματικούς, όχι μόνο για τον π. Μάξιμο Καραβά. Ας μην εκβιάζουμε τα λόγια των Αγίων μας για να εξάγουμε συμπεράσματα που μας βολεύουν. Έλεος, γιατί έτσι καταντούμε πολύ γραφικοί! Το 1992 ο π. Νικηφόρος ήταν νέος κληρικός. Τι πιο φυσικό να προτείνει ο Άγιος Παΐσιος τον έμπειρο πνευματικό έναντι του νεοχειροτονηθέντος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστα!Και φυσικα αν υιοθετησουμε αυτο,πρεπει να υιοθετησουμε και τους ασπασμους του αγιου με την αλλη "παραταξη".Καποια πραγματα σιγουρα ο αγιος παισιος τα εκανε υπο το "ανθρωπινο πρισμα"

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ. Άλλωστε ο Άγιος επλεξε και το εγκωμιο του οικουμενικου πατριαρχη Βαρθολομαιου....

      Διαγραφή
    3. Αυτο ΔΕΝ εγινε ΠΟΤΕ αδερφε..Ειναι μια ψευδη διαδοση των ΓΟΧ για να τον μειωσουν ,επειδη ΔΕΝ παραδεχονται την αγιοτητα του!!!!

      Διαγραφή
    4. Το ίδιο με τους ΓΟΧ και μερικοί Νεοημερολογίτες, όπως ο γράφων αγαπητέ. Όσο προς την απαίτησή σας για επωνυμία μας καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι λίαν επικίνδυνο.

      Διαγραφή
    5. Εὖγε στὸν πρῶτο σχολιαστή!!! Καὶ σχεδὸν σὲ ὅλους τοὺς ὑπόλοιπους.

      Οἱ διαφορετικὲς τοποθετήσεις ὠς διάλογος ὅλων ἐν ἀγάπῃ μὲ διαφορετικοὺς ἀριθμητὲς ἀλλὰ κοινὸ παρονομαστὴ τὴ μία Πίστι, εἶναι εὐλογία Θεοῦ.
      Ὁ ἀδελφὸς ποὺ παραπονεῖται γιὰ τὶς "Ἀκτῖνες" μᾶλλον καθυστέρησε νὰ ἀνακαλύψῃ ὅτι ἐκεῖ συντελεῖται λογοκρισία, ἐνῷ ἀπὸ ὅλα τὰ θρησκευτικὰ ἰστολόγια μόνον ἡ "apotixisi" δίνει ἐλευθερία λόγου σὲ ὅλους, ἀπόδειξι ἐφαρμογῆς τῆς ἐν Χριστῷ Ἐλευθερίας.

      Διαγραφή
    6. Προς ανωνυμο 19 δεκεμβριου 9:21 μμ.. Γιατι ειναι επικινδυνο να σχολιαζει καποιος επωνυμως αδερφε??? Τι φοβαστε?? Χωρις να προσβαλλει καποιος τον αλλον ,ΔΕΝ εχει να φοβηθει τιποτε!!! Κατω απο ΘΕΟ ειμαστε ,ας εκφραστουμε ,ας διαφωνησουμε ,και με αγαπη ας βγαλει ο καθενας αδελφος τα συμπερασματα του μεσα απο το ιστολογιο..Δεν αντιλαμβανομαι την ανωνυμια αληθεια...Εκτος αν φοβομαστε την παρακολουθηση απο ανωτερους εκκλησ.κυκλους ,ή και κυκλους του ΦΑΝΑΡΙΟΥ ακομη..Επειδη ομως γραφουν και μερικοι ιερεις που τους βολευει η ανωνυμια αυτο ΔΕΝ συνιστα εντιμοτητα εκ μερους τους απεναντι σε μας που εκτιθεμεθα επωνυμως..Επισης παιρνουν γραμμη και μερικοι ""γεροντιστες " - "παππουλιστες" απο τους πνευματικους τους και πισω απο την ανωνυμια εκφραζονται και δολερα ενιοτε..Οχι αδερφε , ξεκαθαρα , και ΟΡΘΟΔΟΞΑ ,οποιος εχει κατι να πει..Κατω απο ΘΕΟ ειμαστε.. Το ονοματακι του ,και την μαρτυρια του..ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ!!! Ημαρτον με το κρυφτουλι του καθενος που Β Ο Λ Ε Υ Ε Ι!!!!!! Καλη ανταμωση και καλες γιορτες

      Διαγραφή
  2. και φυσικά αφού είναι αγιασμένος ο πατήρ Μάξιμος (που σίγουρα είναι!!!) είναι μαζί του ΑΓΙΟΣ και ο κύριος Κερμενιώτης.........φούρκα που χρειάζεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτρέψετέ μου από την ιστοσελίδα αυτή να εκφράσω μία διαμαρτυρία. Έχω συντάξει και αποστείλει τουλάχιστον πέντε σχόλια στην ιστοσελίδα «Ακτίνες», όπου απαντώ σε παραλείψεις και προκαταλήψεις του σεβαστού κατά τα άλλα κ. Βασιλείου Κερμενιώτη, όπως αυτές εκδηλώνονται μέσα από τα κείμενά του. Οι «Ακτίνες», όμως, που άλλοτε δημοσίευαν όλα τα σχόλιά μας, τελευταία επιδίδονται σε λογοκρισίες που δεν συναντώνται ούτε σε ολοκληρωτικά καθεστώτα. Και μάλιστα όταν όλα τα σχόλιά μας είναι σεμνά και κόσμια, θίγουν καταστάσεις και όχι πρόσωπα. Προς τι η μεταστροφή αυτή; Καλό θα ήταν να λαμβάναμε κάποιες εξηγήσεις. Προσωπικώς προσπάθησα να καταδείξω στον κον Κερμενιώτη ότι η κριτική του είναι μονόπλευρη και επιλεκτική, ότι εθελοτυφλεί σκανδαλωδώς μπροστά σε εκπτώσεις σε θέματα Πίστεως, που συνέβησαν και επί Αυγουστίνου Καντιώτου με πρωτοστάτες τέκνα και συνεργάτες του, τους οποίους ο κος Κερμενιώτης σήμερα εγκωμιάζει και έχει περί πολλού. Αυτά τα σχόλια δυστυχώς δεν δημοσιεύονται από τις «Ακτίνες» εν έτει 2017.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Άγιος Παϊσίος, πήρε πολύ ταπεινά την ευχή του Πατριαρχου Βαρθολομαίου. Θα μου πείτε όταν πήρε την ευχή ήταν καλός ο Πατριάρχης. Με τον ίδια λόγια θα σας απαντήσω όταν το είπε (1992) αυτό ο Άγιος Παϊσίος ήταν καλός ο π. Μάξιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Βασίλης Κερμενιώτης αν προσπαθεί να μας πει ότι ο άγιος Παϊσιος θα συμφωνούσε με την μη κανονική διακοπή του ορθόδοξου μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου από τον π. Μάξιμο τότε ... "κλάφτα Χαράλαμπε".

    Πολύ μεγάλο λάθος να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε την αδικαιολόγητη διακοπή του μνημοσύνου του ορθόδοξου μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου με μια φράση του Αγίου Παϊσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχνας αδερφε οτι ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ προεβη στην ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ του ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ το 1970 ..Και δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ μα ΚΑΘΟΛΟΥ ""αδικαιολογητη "-οπως την αποκαλεις - η διακοπη μνημοσυνου του αρετιζοντος και κηρυττοντος δημοσια και γυμνη τη κεφαλη την αιρεση ,ψευδεπισκοπου ΦΛΩΡΙΝΗΣ ..Μια απλη αναγνωση του Ι Ε ΚΑΜΟΝΟΣ της Α Β ΣΥΝΟΔΟΥ θα σε διαφωτισει...Παρακαλω σταματηστε τις ανακριβειες...Και αν θελετε ,αγαπητε,με το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΑΣ την επομενη φορα...

      Διαγραφή
    2. Τί σχέση έχει ο Αθηναγόρας, κ. Δημητρούκα, με τον Φλωρίνης Θεόκλητο;;;;;
      Παρακαλώ σταμάτα τις αστείες συγκρίσεις. Είναι αστείο να συγκρίνεις τον ορθόδοξο μητροπολίτη Φλωρίνης με τον Αθηναγόρα.
      Είναι σαν να συγκρίνεις το μυρμήγκι με τον ελέφαντα.

      Ο Φλωρίνης Θεόκλητος δεν κήρυξε καμία αίρεση για να μπορείς να τον συγκρίνεις με τον Αθηναγόρα.
      Κατάλαβες κ. Δημητρούκα;;;;

      Διάβασε τον ιε Κανόνα ΕΣΥ να δεις ότι δεν έχει σχέση με την περίπτωση του Φλωρίνης Θεόκλητου.

      Και δεν θα μου πεις εσύ αν θα γράψω με το ονοματεπώνυμο μου.
      Εντάξει κ. Δημητρούκα;;;

      Διαγραφή
    3. Δημητρουκα ακόμη δεν συνηλθες?

      Διαγραφή
    4. Τελικα ΔΕΝ γινεται να συνελθω απο τις εμμονικες ανακριβειες... Αδελφε ,ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ,ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ κι ο ψευδεπισκοπος ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ!!! Αυτη ειναι η βασικη και ξεκαθαρη και απροκαλυπτη ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ!!! Η κηρυξη της ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ εκ μερους του, προκυπτει απο την ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ του .και κυριως την Υ Π Ο Γ Ρ Α Φ Η του στην Α Π Ο Δ Ο Χ Η των αποφασεων της ψευδοσυνοδου της ΚΡΗΤΗΣ στις 23 κ.24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ενωπιον της συγκλησης της ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ,κανοντας ΑΠΟΔΕΚΤΗ την εισηγηση του οικουμενιστη ΝΙΓΡΙΤΗΣ και ΣΕΡΡΩΝ ΘΕΟΛΟΓΟΥ......Επισης ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ειναι και ΑΘΕΟΣ ως εφησυχαζων και μη αντιδρων σε καιρο αιρεσεως ανηκων στον 3ο βαθμο αθειας ( ΑΓ.ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ).. Επισης,το να εφησυχαζει καποιος οταν το κινδυνευομενον ειναι η ΠΙΣΤΙΣ αποτελει Ι Δ Ι Ο Ν της ΑΡΝΗΣΕΩΣ (Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)..Αρα ,δυστυχως και ΑΡΝΗΤΗΣ ο φλωρινης.. Οι εν επιγνωσει ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΩΝΤΕΣ με την ΑΙΡΕΣΗ πιστοι πραττουν ΘΕΟΜΑΧΙΑ!!!!(ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ).Αρα ΚΑΙ ΘΕΟΜΑΧΟΣ Ο φλωρινης... Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ με την αιρεση ανακοπτει την πορεια του πιστου προς τον ΧΡΙΣΤΟ και συνιστα ΠΡΟΔΟΣΙΑ!!!( ΑΓ.ΜΑΞΙΜΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ επιστολη προς διακονο ΜΑΡΤΙΝΟ)..Αρα και ΠΡΟΔΟΤΗΣ ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ!!!!! Ο κοινωνων τω ακοινωνητω ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ εσται! ΚΑΝΩΝ Β της εν ΑΝΤΙΟΧΕΙΑ ΣΥΝΟΔΩ..Αρα και ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ Ο φλωρινης...Ο ΙΕ ΚΑΝΩΝ οριζει και αναφερει τους ανωτερω πραττοντες επισκοπους ως ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ και ΨΕΥΔΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ!!! Με συγχωρεις αδελφε ,δεν ευθυνομαι εγω για αυτο αλλα ο Μ.ΦΩΤΙΟΣ και οι ΠΑΤΕΡΕΣ της 8ης ΣΥΝΟΔΟΥ!!! Καλη ανταμωση ,καλες γιορτες ,και ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΣ τελειωνει ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ εδω!!!!! Θα μιλησουμε παλι Μ Ο Ν Ο με το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ σου!!! Ετσι εχω μαθει στη ζωη μου!!! Αγνα, λεβεντικα, ομορφα, ξεκαθαρα, φανερα, παραδοσιακα, αφοβα, και κυριως ΟΡΘΟΔΟΞΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ σωστό και πάνυ ψυχωφέλιμο το σχόλιο 19 Δεκεμβρίου 2017 - 10:42 π.μ., (ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ) παρατηρώντας, ότι ούτως ή άλλως δεν ελέχθη τότε τίποτε το μειωτικό για τον π. Νικηφόρο Μανάδη τον οποίον πιθανώς ο γέροντας δεν τον γνώριζε.

    Στις προφορικές μαρτυρίες τρίτων έστω και επωνύμων ας είμαστε επιφυλακτικοί. Η φαντασία και ενίοτε η υπερβολική προσπάθεια εξυψώσεως των ινδαλμάτων μας υπερτερεί της μνήμης. Δυστυχώς παντού αναζητάμε διοράσεις, οράσεις και μεταφυσικές πληροφορίες. Και όταν το τραβάει και ο οργανισμός μας, "ανακαλύπτουμε" παντού τέτοιες. 11-12-2017 εφημερίδα έγραφε: "Δἀκρυσε η εικόνα του αγιου Παϊσίου -Συγκλονιστική μαρτυρία δύο αξιωματικών στην Αλεξανδρούπολη".

    Και πάλι δεν αναφέρομαι στον κο Κερμενιώτη αλλά αναρωτιέμαι αν οι συγγραφείς που διά βίου ασχολούνται μόνον με τον γέροντά τους, σαν να ήταν ο θεός τους, έχουν τουλάχιστον τέτοιο πάθος για τον μόνο Σωτήρα μας, τον Κύριο Ιησού Χριστό και την Αγία Του Γραφή, τόσο στη μελέτη της όσο και στη διάδοσή της.

    Συνέχεια των σκέψεων (φιλοσοφική διότι γνωρίζω την απάντηση αφού έχω μελετήσει όλα τα βιβλία του π. Αυγουστίνου, πολλά ἐντυπα, άκουσα τις περισσότερες ομιλίες του και συζήτησα μαζί του): Αν έκανε κάποιος μια έρευνα σε όλα τα γραπτά κείμενα και σε όλες τις ομιλίες του π. Αυγουστίνου, πόσες φορές θα εντόπιζε το όνομα του συγκεκριμένου γέροντα (για τον γ. Πορφύριο είναι γνωστή τουλάχιστον μία αναφορά). Και εάν υπάρχει αναφορά, τί λέει; Συνιστούσε στα πνευματικά του τέκνα να επισκέπτονται κάποιον γέροντα; Τί άποψη έχει εκφράσει γενικώς για τους γεροντάδες, τα "γερόντια" όπως τα έλεγε; Συνιστούσε στα πνευματικά του τέκνα τον αναχωρητισμό στις ερήμους ή μήπως την ιεραποστολική δράση εντός του κόσμου εάν βεβαίως επέλεγαν την ισόβιο παρθενική αγαμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο π.Μαξιμος μέχρι εκείνη τη στιγμή (1992) δεν είχε ακόμη εκδηλώσει την συγκεκριμένη συμπεριφορά με λόγια και έργα.
    Το τι είπε το (1992) ο Άγιος τί σημαίνει; Ότι ο Άγιος αποδέχτηκε, προκαταβολικά, την μετέπειτα συμπεριφορα του π.Μαξιμου ? Και την δράση του;
    Έλεος με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω. Χρησιμοποιήτε τον Άγιο όπως σας βολεύει.
    Προβολή αναφερόμενου κειμένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι Ακτίνες να μην κόβουν τα σχόλια που βάζουν στη θέση του τον Κερμενιώτη και ρίχνουν κάτω τα ψευτοεπιχειρήματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη σειρά "μορφή και εμφάνιση των βιβλικών προσώπων" που δημοσίευσε η "apotixisi" αναφέρεται ότι ο Κύριος ως Ισραηλίτης της τότε εποχής είχε προφανώς σκουρόχρωμα μαύρα κοντά μαλλιά και μαύρα μάτια, ήταν δηλαδή μελαχροινός. Και πάντως αποκλείεται να είχε μακρυά ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια. Ο γέροντας που προτίμησε τον π. Μάξιμο από τον π.Νικηφόρο, τον είδε, σε όραμα, ξανθό, μακρυμάλλη και γαλανομάτη. Να αναφερθεί παρακαλώ, στο νέο βιβλίο περί των οραμάτων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ; Ξανθομάλλης και γαλαζομάτης;

    ========================================================

    "...Ἀσφαλῶς τὸ πρῶτο ἐνδιαφέρον ὑπάρχει γιὰ τὸν Κύριό μας Ίησοῦ Χριστό. πῶς ἦταν; ἄγνωστο. εὐκολώτερο εἶναι νὰ συμπεράνουμε πῶς δὲν ἦταν. δὲν ἦταν ξανθὸς καὶ γαλανός, διότι ἦταν καθαρόαιμος Ἑβραῖος. ξανθὸ καὶ γαλανὸ ζωγράφησαν τὸ Χριστὸ στὴ Β. Εὐρώπη, ἰδίως στὴν Ὁλλανδία, ὅπως στὴν Ἀφρικὴ τὸν ζωγράφησαν νέγρο καὶ στὴν Ἰαπωνία κίτρινο∙ καὶ οἱ τρεῖς αὐθαιρεσίες εἶναι ῥατσιστικὲς καὶ κατὰ βάθος παγανιστικές...".
    πηγή: https://apotixisi.blogspot.gr/2017/02/blog-post_12.html#comment-form

    ==================================================

    "Βλέπω τόν Χριστό µέσα στό φῶς... Τά µαλλιά του ἦταν ξανθά καί τά µάτια του γαλανά." ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΙΣΑΑΚ "ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ». Περιέχεται στο βιβλίο «Γέροντας Παϊσιος - Ο Ασυρματιστής του Στρατού και του Θεού"
    πηγή: http://www.sostis.gr/blog/item/621-geron-paisios-ihsous-xristos

    ====================================================

    Χωρίς να δηλώνω δημοσίως αμφισβήτησι ότι ξανθομάλλη και γαλανομάτη Τον είδε ο γέροντας στο όραμά του ή στη φαντασία του, επειδή δεν θεωρώ τον γέροντα ούτε αλάθητο ούτε και αναμάρτητο διότι αυτά είναι γνωρίσματα μόνον του Θεού, του Χριστού και επειδή εμπιστεύομαι το πρώτο κείμενο ως προς την εμφάνιση του Κυρίου, αποδέχομαι ότι ο Κύριος ήταν μελαχρινός, με κοντά μαύρα μαλλιά και μαύρα μάτια. Για τους ίδιους λόγους αποδέχομαι ότι ο π. Νικηφόρος είναι άριστος πνευματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τὸ πρῶτο κείμενο εἶναι μελέτη τοῦ κ.Κ.Σιαμάκη, καὶ εἶχε πρωτοδημοσιευτεῖ στὴ "Σάλπιγγα Ὀρθοδοξίας" ἀπὸ τὸν Ἐπίσκοπο Φλωρίνης π. Αὐγουστίνο ἐνῷ ἦταν γνωστὴ ἀνὰ τὸ πανελλήνιο ἡ ἐν λόγῳ "ὀπτασία" τοῦ γ. Παϊσίου.

      Ἐπρόκειτο, νομίζω, γιὰ ἐφαρμογὴ τοῦ δὀγματος ὅτι στὴν Ὀρθοδοξία δὲν πρέπει νὰ ἀποδεχόμαστε πὼς ὑπάρχουν ἄνθρωποι μὲ "παπικὀ" ἀλάθητο. Νὰ ὑποθέσουμε ὅτι ἡ οἰκονομία τοῦ Θεοῦ, προνόησε ὥστε αὐτὴ ἡ ἀμφισβήτησι νὰ γίνῃ μὲ τὸν πλέον δημόσιο καὶ ἐπίσημο τρόπο μὲ ἐντολὴ τοῦ π. Αὐγουστίνου στὸ ἐπίσημο περιοδικὸ τῆς ἱερᾶς Μητροπόλεως Φλωρίνης ὥστε νὰ λειτουργἠσῃ ὡς ὑπεράσπιση τοῦ πρωτοσυγκέλλου τῆς ἴδιας Μητροπόλεως, ὅταν θὰ συκοφαντεῖτο;

      Διαγραφή
  11. Θερμά συγχαρητήρια στον πρώτο σχολιαστή. Ο Βασίλειος Κερμενιώτης από κεκτημένη ταχύτητα πέφτει σε υπερβολές και πλάνες ο ίδιος. Το κείμενο του Κερμενιώτη προδίδει αδικαιολόγητη προκατάληψη σε βάρος του π. Νικηφόρου Μανάδη. Συγχαίρω μεν τον Κερμενιώτη για την κριτική του προς τον τηλεπαρουσιαστή με τις οικουμενιστικές αντιλήψεις, αλλά ας μην ισοπεδώνει τα πάντα, διότι προσβάλλει πρωτίστως την ίδια του την αξιοπιστία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Νικηφόρος είναι πιστός, αντιοικουμενιστής, ταπεινός με αγάπη για όλους τους Χριστιανούς. Και είναι ΑΡΙΣΤΟΣ εξομολόγος, ιδίως για νέους, όπως και ο π. Μάξιμος, με το πλεονέκτημα ότι ο δεύτερος μπορεί να παραθέσει στον εξομολογούμενο και κάποιο στιχούργημά του.

      Διαγραφή
  12. Γνωρίζει ο Β. Κερμενιώτης τι στάση κράτησε ο π. ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣ έναντι του ομολογητού θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου; Αν ενδιαφέρεται πραγματικά να μάθει, ας ερωτήσει τον συμφοιτητή του Αντώνιο Μάρκου, που ξέρει όσο κανείς το δράμα που βίωσε ο αείμνηστος Σωτηρόπουλος από κάποιους «αδελφούς» τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς συνέβη κατά καιρούς μεγάλη διάσπαση, άγνωστη από πολλούς. Δεν κράτησαν όλοι και πάντοτε σωστή στάση, άλλοι έχουν παράπονα από τον Ν.Σωτηρόπουλο.

      Διαγραφή
    2. Σωστός ανώνυμε 6:46μμ.

      Διαγραφή
  13. Για τον ποιό συμφοιτητή του μιλάει ο ανώνυμος 6:46μμ; Ο Β. Κερμενιώτης έχει σπουδάσει θεολογία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαίνεται ότι οι Ακτίνες δεν είναι και τόσο φωτεινές, αλλ’ άρχισαν και σκοτεινιάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο κατά τα άλλα λαλίστατος κύριος Κερμενιώτης γιατί εκρύβη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κε Κερμενιώτη

    Αν με το να διασύρεις τον π. Νικηφόρο Μανάδη, επικαλούμενος τη μαρτυρία του Αγίου Παϊσίου με τον τρόπο που εσύ την (παρ)ερμηνεύεις, νομίζεις ότι προσφέρεις υπηρεσίες στους λασπολογουμένους και συκοφαντουμένους αποτειχισμένους αδελφούς μας, τότε είσαι οπαδός του Δυτικού δόγματος «Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».

    Δεν μπορούσαν ο π. Μάξιμος και οι άλλοι αποτειχισμένοι αδελφοί μας να υπερασπισθούν τους εαυτούς τους και χρειάζονταν εσένα, κε Κερμενιώτη, να τους υπερασπίσεις; Αυτό που επιχείρησες εσύ δεν ήταν υπεράσπιση, ήταν μία απόπειρα ηθικής δολοφονίας της προσωπικότητας ενός λειτουργού του Θεού. Δεν φοβήθηκες τον σκανδαλισμό του δημοσιεύματός σου; Δεν αναλογίσθηκες την ιερότητα των ημερών;

    Ταπεινά σε προτρέπω να συναισθανθείς το ολίσθημά σου και να ζητήσεις συγγνώμη από τον π. Νικηφόρο. Πώς θα προσέλθουμε στο μεγάλο δείπνο των Χριστουγέννων με τέτοια βάρη στις ψυχές μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου