Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017

ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΦΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ:::Περιμενουμε απαντησεις .


Οι Οικουμενιστές Ψευδεπίσκοποι της Ληστρικής Συνόδου τής Κρήτης δεν είναι Αιρετικοί;
Οι Βούλγαροι δέν έχουν ενωθεί με του Οικουμενιστές Ψευδοεπισκόπους της Ληστρικής Συνόδου τής Κρήτης Αιρετικούς δια της μνημονεύσεως της Θείας Λειτουργίας;
Δεν κάνουν "ΚΟΙΝΟ  ΠΟΤΗΡΙΟ" δια της μνημονεύσεως της Θείας Λειτουργίας με τους Αιρετικούς Οικουμενιστές Ψευδοεπισκόπους της Ληστρικής Συνόδου τής Κρήτης;
Πώς παραμένουν Ορθόδοξοι;
Με τα λόγια είναι Ορθόδοξοι και με τα έργα είναι Αιρετικοί.
Οι Αγιορείτες Οσιομαρτυρες εχυσαν το αίμα τους  γιά τόν Χριστό γιατί δεν μνημόνευαν τον Αιρετικο Πατριάρχη Βεκκο διότι έκανε ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ με τους Αιρετικούς Παπικούς.
Έκτος αν για κάποιους τελικά, οι Αιρετικοί Οικουμενιστές Ψευδοεπίσκοποι της Ληστρικής Συνόδου τής Κρήτης δεν είναι Αιρετικοί.
Αν είναι όμως, ας μιμηθούν τους Οσιομαρτυρες και Ομολογητές της Εκκλησίας και να αφήσουν τον εαυτό τους.
Μακαριος μοναχος

6 σχόλια:

  1. Την ίδια περίπου ερώτηση που θέτει ο συγγραφέας του παραπάνω άρθρου έθεσα και εγώ με δημόσια σχόλιά μου προς τον Καθηγητή κ. Κυριαζόπουλο, όχι μόνο για την Εκκλησία της Βουλγαρίας, αλλά και για τις 4 τοπικές Εκκλησίες που δεν μετείχαν στην "Σύνοδο " της Κρήτης, αλλά συνεχίζουν αδιατάρακτα την Εκκλησιαστική τους Κοινωνία με τις 10 τοπικές Εκκλησίες που μετείχαν στην Κρήτη και ο κ. Καθηγητής θεωρεί πλέον ως Αιρετικές. Δηλαδή οι άλλες 4 τοπικές Εκκλησίες με την στάση τους αυτή είναι ή όχι κατά την γνώμη του Ορθόδοξες; Ακόμη παρότι το ερώτημα αυτό σε σχόλιά μου το έθεσε όχι μία αλλά περισσότερες φορές, απάντηση, δημόσια απάντηση βέβαια, ουδέποτε έλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάτερ Μακάριε τα έχετε μπερδέψει λίγο... Άλλο ένωση και ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ με εκτός Εκκλησίας αιρετικούς (π.χ. Παπικούς) και άλλο διακοπή κοινωνίας με εντός Εκκλησίας αιρετίζοντας επισκόπους προ συνοδικής διαγνώμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ αδελφέ που τα έχεις μπερδέψει πολύ και όχι λίγο, πες μας σε παρακαλώ τον 13ο αιώνα ο Πάπας με ποια Συνοδική διαγνώμη δεν ήταν εκκλησία, δηλαδή ήταν αιρετικός;
      Μπορείς να μας φέρεις αποδείξεις; Που υπάρχει να την διαβάσουμε;
      Και σε ποιο Ιερό Κανόνα ή απόφαση Οικουμενικής Συνόδου υπάρχει η πλανεμένη φαντασία του μυαλού σου,το κατάκριτος αιρετικός ή μη κατάκριτος αιρετικός;
      Μπορείς να μας φέρεις στοιχεία; Που υπάρχει να το διαβάσουμε;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Η Η' Οικουμενική Σύνοδο (880 μ.Χ) καταδίκασε και αναθεμάτισε όσους πρόσθεσαν το Φιλιόκβε στο Σύμβολο της Πίστεως, δηλαδή τους παπικούς.

      Διαγραφή
  3. Την άμεση διακοπή της κοινωνίας με όσους ενώθηκαν με εκτός Εκκλησίας αιρετικούς, χωρίς δηλαδή να προηγηθή απαραίτητα συνοδική καταδίκη, δίδαξαν και εφήρμοσαν οι άγιοι Πατέρες κατά τις δύο ψευδενώσεις με τους αμετανοήτους Λατίνους το 1274 (Λυών) και το 1439 (Φλωρεντία). Αυτό ήταν ευνόητο (αλλά και σύμφωνο με τους α΄ και β΄ Κανόνες της Γ΄ Οικουμενικής Συνόδου), καθώς οι εν λόγω κληρικοί δεν ήταν δυνατόν να έχουν ταυτόχρονα εκκλησιαστική κοινωνία και με τα μέλη της Εκκλησίας και με τους αιρετικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου