Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017

Θέσεις κάποιων “καινοτόμων” Αγίων και Γερόντων της Εκκλησίας, για τους “ακαινοτόμητους” σχισματό-αιρετικούς (γοχ).

«Οι δε «Βίοι των Αγίων» τι είναι; Τίποτε άλλο παρά ένα είδος συνεχίσεως των «Πράξεων των Αποστόλων». Μέσα σ’ αυτούς τους «Βίους» συναντά κανείς το ίδιον Ευαγγέλιο, την ιδία ζωή, την ίδια αλήθεια, την ίδια δικαιοσύνη, την ίδια αγάπη, την ίδια πίστη, την ίδια αιωνιότητα, την ίδια «δύναμιν εξ ύψους», τον ίδιον Θεόν και Κύριον. Διότι «Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας» (Εβρ. 13, 8).
Άγιος Ιουστίνος Ποποβιτς
Θέσεις κάποιων “καινοτόμων” Αγίων και Γερόντων της Εκκλησίας, για τους “ακαινοτόμητους” σχισματό-αιρετικούς (γοχ).
Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης. 
"Ένας μοναχός ζήτησε από τον Όσιο να του πει ποιό ημερολόγιο να ακολουθήσει, το παλαιό ή το νέο, και ο Γέροντας του είπε: «Άκουσε να δεις. Αν πρόκειται να ζήσεις μέσα στον κόσμο, να ακολουθείς το ημερολόγιο που έχει η Εκκλησία, για να μη φέρνεις αναστάτωση στον κόσμο, εκτός και επιθυμείς να ζήσεις στο Άγιον Όρος» .
Όταν τον ρωτούσε κανείς ποιό είναι το σωστό ημερολόγιο, το παλαιό ή το νέο, συνήθιζε να απαντάει ότι “αυτό είναι επιστημονικό θέμα, να πάτε στους επιστήμονες να σας πουν”.
(Ανθολόγιο Συμβουλών Γέροντος Πορφυρίου, εκδόσεις Ι. Ησυχαστηρίου "Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος", 2006) 
Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης
"Καλό ήταν να μην υπήρχε αυτή η εορτολογική διαφορά, αλλά δεν είναι θέμα πίστεως" .
Στις ενστάσεις ότι το νέο ημερολόγιο το έκανε Πάπας, απαντούσε: «Το νέο ημερολόγιο το έκανε Πάπας και το παλιό ειδωλολάτρης», εννοώντας τον Ιούλιο Καίσαρα...
Ενώ αυτοί οι καημένοι (οι παλαιοημερολογίτες Γ. Ο. Χ.) ξεκόπηκαν.
Οι περισσότεροι και ευλάβεια έχουν και ακρίβεια και αγωνιστικότητα και ζήλο Θεού.
Μόνο που είναι αδιάκριτος, «ου κατ’ επίγνωσιν».
Άλλοι από απλότητα, άλλοι από αμάθεια, άλλοι από εγωισμό, παρασύρθηκαν.
Θεώρησαν τις 13 μέρες θέμα δογματικό και όλους εμάς πλανεμένους, και έφυγαν από την Εκκλησία. "
Γιατί δήθεν (οι Γ. Ο. Χ.) μολύνθηκαν από την επικοινωνία με τους νεοημερολογίτες.
Και όχι μόνον αυτό. Και αυτοί οι λίγοι που έμειναν, έγιναν, δεν ξέρω και εγώ, πόσα κομμάτια. Και όλο και κομματιάζονται και αλληλοαναθεματίζονται και αλληλοαφορίζονται και αλληλοκαθαιρούνται .
(Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, Ιερομόναχου Ισαάκ, Άγιο Όρος 2004).
Δυστυχώς, έχουμε πολλές «εκκλησίες» στην εποχή μας.
Δημιουργήθηκαν είτε από μεγάλες ομάδες ή και από ένα άτομο ακόμη.
Επειδή συνέβη στο καλύβι των (ομιλώ δια τα εν Αγίω Όρει συμβαίνοντα) να υπάρχει και ναός, ενόμισαν ότι μπορούν να κάνουν και δική τους ανεξάρτητη εκκλησία (Γ.Ο.Χ.) . Εάν οι φιλενωτικοί δίνουν το πρώτο πλήγμα στην Εκκλησία, αυτοί, οι ανωτέρω, δίνουν το δεύτερο".
(ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗ­ΤΩΝ Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, τόμ. Α', έκδ. Γ',  Νικολάου Α. Ζουρνατζόγλου).

 
Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής.
Στο έργο του Γέροντος Εφραίμ του Φιλοθεΐτου, " Ο Γέροντας μου Ιωσήφ ο Ησυχαστής και σπηλαιώτης" , αναφέρει:
"Έτσι από το 1937 ο Γέροντας δεχόταν και τα δύο ημερολόγια, παρ' όλο που παρέμενε ζηλωτής.
Σε αυτήν την θέση τον βρήκα κι'εγώ, όταν πήγα κοντά του. 
Λίγο καιρό αργότερα όμως, την 13-26 Μαρτίου 1950, εξεδόθη μια νέα εγκύκλιος (αριθ. εγκυκ. 13)υπογεγραμμένη απο τέσσερις παλαιοημερολογίτες επισκόπους : τους Χρυσόστομο Φλωρίνης, Γερμανό Κυκλάδων, Χριστόφορο Χριστιανουπόλεως και Πολύκαρπο Διαυλείας. 
Την εγκύκλιο την διάβασα εγώ, διότι ο Γέροντας ούτε να την διαβάσει δεν δέχτηκε, κι'ας ήταν και ζηλωτής!
Μεταξύ των άλλων έγραφε και τα ακόλουθα :« τα υπό των νεοημερολογιτών τελούμενα Μυστήρια, ως σχισματικών όντων τούτων, στερούνται Αγιαστικής Χάριτος.
Ωσαύτως ουδένα νεοημερολογίτην δέον δέχεσθε εις τους κόλπους της καθ' ημάς αγιωτάτης Εκκλησίας και κατά συνέπειαν να εξυπηρετείτε τούτον, άνευ προηγουμένης ομολογίας δι' ής να καταδικάζει ούτος την καινοτομίαν των νεοημερολογιτών και να κηρύσσει την Εκκλησίαν τούτον σχισματικήν.
Προκειμένου δε περί βαπτισθέντων υπό καινοτόμων να μυρώνονται δι'  Αγίου Μύρου Ορθοδόξου προελεύσεως το οποίον ευρίσκεται εν αφθονία παρ ημίν...». 
Όταν το διάβασα αυτό με έπιασε ανατριχίλα.
Θεώρησα αυτόν που έγραψε την εγκύκλιο ότι ήταν δήμιος.
Οι παλαιοημερολογίτες απεκήρυξαν όχι ένα ή δύο επισκόπους, αλλά ολόκληρη την τοπική Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία ούτε προς στιγμήν δεν έπαυσε να έχει κανονικές σχέσεις με όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες.
Μόλις λοιπόν, ανέγνωσα την εγκύκλιο, ήταν νύχτα και τελείωνε απο την αγρυπνία του ο Γέροντας, πήγα και του είπα :
Γέροντα η εγκύκλιος γράφει αυτά και αυτά.
Τέρμα! Αποχωρούμε! Αυτοί έπεσαν έξω.
Δέν μπορεί να είναι η αλήθεια του Θεού αυτή.
Θα πρέπει να γυρίσουμε με τα μοναστήρια. 
Αλλά θα κάνουμε προσευχη πρώτα να δούμε τι ο Θεός θα μας πει . Παιδιά προσευχή!
Προσευχή πατέρες, να μας αποκαλύψει ο Θεός, να μη κάνουμε λάθος.
Ότι μας αποκαλύψει ο Θεός να μη κάνουμε λάθος.
Ότι μας αποκαλύψει ο Θεός θα αποδεχθούμε...
Για τρείς μέρες δεν φάγαμε τίποτε, μόνο νεράκι ήπιαμε.
Την τρίτη μέρα κλείστηκε ο Γέροντας μέσα στην καλύβα του όλη την νύχτα κάνοντας δακρύβρεκτη ικετευτική προσευχή, κι εμείς απ ' έξω τον περιμέναμε σαν τον Μωϋσή να βγει και να μας πει τα αποτελέσματα της <<συνόδου>>...
Βγαίνοντας μας λέει :Όσοι πιστοί! Πατέρες τέρμα. Η πληροφορία είναι να προχωρήσουμε με τα μοναστήρια κι'  αυτή είναι η αλήθεια!
Οι ζηλωταί (Γ. Ο. Χ.) είναι πλανεμένοι!
Ήταν πράγματι μεγάλη και απότομη η στροφή του Γέροντος, διότι ήταν ζηλωτής και μάλιστα αυστηρός... 
Αλλά και ο παπά Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, όταν προσεύχοταν για το ίδιο θέμα, πληροφορήθηκε με μια δυνατή φωνή, που του είπε :
« Εν τω προσώπω του Φλωρίνης απεκήρυξες όλην την Εκκλησίαν» . 
Αλλά επειδή ο Γέροντας (Ιωσήφ) ουδέποτε υπήρξε φανατικός και ουδέποτε ακολουθούσε κάτι με εμπάθεια, καταλάβαμε αμέσως πως εκείνο που μας έλεγε είναι η αλήθεια και η Ορθοδοξία"
Γέρων Φιλόθεος Ζερβάκος.
“Το ημερολόγιο δεν είναι Θεός, ούτε όλοι οι νόμοι κρέμονται απ΄αυτό... Ο Κύριος πουθενά εις το ιερόν Ευαγγέλιον δεν αναφέρει ότι θα μας σώσει το παλαιόν ημερολόγιον. 
Ποιός από τους Αγίους Αποστόλους και Πατέρας εκήρυξεν ημερολόγια;
Δεν πρέπει να νομίζωμεν ότι η Ορθοδοξία και η Χριστιανοσύνη έγκειται εις το ημερολόγιο και χωρίς αυτό δεν υπάρχει σωτηρία. Το ημερολόγιο δεν είναι Θεός αλλά παράδοσις, το Δε Ευαγγέλιο δεν λέγει δια ημερολόγια. Οι Άγιοι της Εκκλησίας μας δεν ηγίασαν δια το ημερολόγιο ούτε το παλαιό ούτε το νέο, αγίασαν δια την Πίστιν του Χριστού την αγίαν και δια τα καλά των έργα, τα οποία έλαμπαν σαν τον ήλιον.”
“Όσοι πιστεύουν και φρονούν ότι χωρίς το ημερολόγιον μυστήριον δεν τελειοί το Άγιον Πνέυμα, αυτοί όχιν μόνον είναι αιρετικοί και πλανεμένοι, αλλά και ημερολάτραι και χρονολάτραι.”
“Το ζήτημα του ημερολογίου δεν είναι το σπουδαιότερον, επειδή δεν είναι ούτε Θεός ούτε πίστις ούτε απ' αυτό εξαρτάται η σωτηρία του ανθρώπου... (παράδειγμα Παύλος, Κορνήλιος, Ταβιθά...) Όλοι όσοι εσώθησαν και όσοι μέλλουν να σωθούν, θα σωθούν από την πίστιν στο Θεον, την αγάπη και τα καλά τους έργα.”
“Είναι διηρεμένοι (οι Γ.Ο.Χ.) σε πολλές μερίδες παρατάξεις και η μια δεν δέχεται την άλλην. Κρατούν σφιχτά το ημερολόγιον, την αγάπην όμως, το κεφάλαιον των αρετών, περιφρονουν.”
“Αι Άγιαι Οικουμενικαί Σύνοδοι συνεκροτήθησαν από το έτος 325 έως το 783, η δε μεταβολή του εορτολογίου έγινε το 1924.
Ουδεμία Οικουμενική Σύνοδος ησχολήθη με το παλαιόν και νέον εορτολόγιον, μόνον η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος ώρισε τα περί της εορτής του Πάσχα, και ο οποίος όρος κατά την γνώμην πολλών διδασκάλων της Εκκλησίας μας δεν φυλάττεται, αλλ' αυτό δεν βλάπτει ου΄δε ποσώς την πίστιν."
Ο Δε θείος Χρυσόστομος, όστις ήκμασεν εγγύς μετά την Α' Οικουμενικήν Σύνοδον, λέγει : « Χρόνων ακρίβειαν και ημερών παρατήρησιν δεν ηξεύρει η του χριστού Εκκλησία, επειδή οσάκις τρώγει τις τον ζωοποιόν Άρτον τούτον και το ποτήριον τούτο πίνει, καταγγέλει τον θάνατον του Κυρίου και Πάσχα επιτελεί».
Και ο ιερός Νικόδημος, ερμηνευτής των ιερών κανόνων λέγει: Δεν φροντίζειν ο Χριστός και η Εκκλησία δια τοιαύτην παρατήρησιν χρόνων και ημερών πάρεξ δια μοναχήν ομόνοιαν και ειρήνην. Τι λοιπόν αναφέρεις Αγίας Συνόδους και Αγίους Πατέρας ακμάσαντας προ χιλίων ετών δια να στηρίξεις την πλάνην σου δια το παλαιόν και το οποίον λατρεύεις ως Θεόν δια να μην είπω και περισσότερον, εφ' όσον παραδέχεσαι και πιστεύεις, ότι χωρίς το παλαιόν εορτολόγιον ούτε μυστήριον τελείται.
Άρα δέχεσαι ότι το Πανάγιον Πνεύμα δια να τελειώσει μυστήριον πρέπει να έχει συνεπίκουρον και το άγιον παλαιόν ημερολόγιον!!! Φευ, της πλάνης και κακοδαιμονίας!!! "
“Κατά την Δευτέρα παρουσία θα μας εξετάση ο Κύριος, εάν κάναμε έργα της πίστεως και της αγάπης προς Αυτόν και τον πλησίον, εάν δηλαδή αγαπήσαμε τους πτωχούς και τους ελεήσαμε. Δεν θα μας ερωτήση ποιο ημερολόγιο εφυλάξαμε. Οι Άγιοι Πάντες δεν αγίασαν, διότι εφύλαξαν το παλαιό ημερολόγιο, αλλά διότι επίστευσαν και αγάπησαν τον Θεό και τον πλησίον τους σαν τους εαυτούς τους. Βέβαια είναι αλήθεια ότι η αλλαγή του ημερολογίου επέφερε σύγχυσι και διαίρεσι στην Εκκλησία, και την κατάργησι, πότε-πότε κατά καιρούς, της νηστείας των Αγίων Αποστόλων. Δεν έπεται όμως με αυτό ότι οι νεοημ/γίται αρνήθηκαν τον Χριστό ή ότι το νέο ημερολόγιο θα τους σώση, καθώς μερικοί από τους παλαιοημερολογίτες αποδίδουν τέτοιε δύναμι στο παλαιό, ελπίζοντες ότι θα σωθούν αρκεί να είναι παλαιοημερολογίτες, και ότι με αυτό έχουν προεξοφλήση την γνησιότητα της ορθοδόξου πίστεως.”
Η πολεμική μεταξύ των παρατάξεων των Γ. Ο. Χ.
" Το μίσος και η πολεμική μεταξύ των ''εκκλησιών" αυτών είναι πραγματικά απερίγραπτο.
Κάθε "εκκλησία" (Γ. Ο. Χ.) θεωρεί, ότι οι υπόλοιπες δεν είναι τίποτα, δεν έχουν αποστολική διαδοχή, δεν έχουν ιερωσύνη, δεν σώζουν, δεν έχουν έγκυρα μυστήρια.
Για τον λόγον αυτό οι (Γ. Ο. Χ.) τελούν αναμυρώσεις στους πιστούς ή ακόμη αναχειροτονίες στους ιερείς και επισκόπους των άλλων παρατάξεων, κατά την προσχώρηση τους στην δική τους παράταξη, όπως δηλαδή θα έπρατταν σε περιπτώσεις αιρετικών, που επιστρέφουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Πολύ συχνά άλλωστε, οι διάφορες παρατάξεις αλληλοϋβρίζονται ως αιρετικές ψευδοεκκλησίες και εξαπολύουν εκατέρωθεν φρικτούς αναθεματισμούς.
Ειναι χαρακτηριστικά , τα όσα διακηρύττει η Χρυσοστομική παράταξις :
«Όσο είναι κακό να ενωθούν όλες οι ψευδοεκκλησίες των αιρετικών, παπικών, προτεσταντών κλπ, σε μια «εκκλησία» που τάχα θα είναι η «Εκκλησία του Χριστού», άλλο τόσο είναι κακό και το να ενωθούν οι ψευδοεκκλησίες των Γ. Ο. Χ. με την αληθή Ορθόδοξη (Χρυσοστομική ) Εκκλησία» .
(Το σχίσμα του ζηλωτικού παλαιοημερολογιτισμού, Αρχ. Βασιλείου Παπαδάκη).
Τι λένε οι Ιεροί Κανόνες περί Σχίσματος και Σχισματικών. 
Ερμηνεία υπό Αγίου Νικοδήμου Αποστολικός Κανών λα'.
"Διά τούτο και ο παρών Αποστολικός κανών διορίζεται ούτως ˙«Όποιος Πρεσβύτερος ήθελε καταφρονήση τον εδικόν του Επίσκοπον, και χωρίς να γνωρίσει αυτόν πως σφάλλει φανερά, ή εις την ευσέβειαν, ή εις την δικαιοσύνην, ταυτόν ειπείν, χωρις να γνωρίσει αυτόν πως είναι φανερά ή αιρετικός ή άδικος, ηθελε συμμαζώνη κατ΄ιδίαν τους Χριστιανούς, και κτίσας άλλην εκκλησίαν ήθελε λειτουργεί εις αυτήν ξεχωριστά, χωρίς την άδειαν και γνώμην του Επισκόπου του, ο τοιούτος ως φίλαρχος, ας καθαιρείται ˙ επειδή ως τύραννος με βίαν και τυραννίαν, ζητεί να σφετερίσει την ανήκουσαν εξουσίαν τω Επισκόπω του. Αλλά και όσοι μεν άλλοι κληρικοί συμφωνήσουν με αυτόν εις την τοιαύτην αποστασίαν, ας καθαίρονται παρομοίως και αυτοί˙ όσοι δε λαϊκοί ας αφορίζονται» ".
Ερμηνεία υπό Αγίου Νικοδήμου Κανών Α΄ Μεγάλου Βασιλείου.
"Σχισματικοί δε, ονομάζονται εκείνοι όπου διαφέρονται προς την Καθολικήν Εκκλησίαν, όχι δια δόγματα Πίστεως, αλλά δια κάποια ζητήματα εκκλησιαστικά και ευκολοϊάτρευτα...
Και απλώς όλοι οι Σχισματικοί, ερχόμενοι εις την Καθολικήν Εκκλησίαν, να βαπτίζονται, επειδή οι πρώτοι Ιερωμένοι των Σχισματικών είχον μέν το χάρισμα του να χειροτονούν και του να βαπτίζουν από την Εκκλησίαν...
Αφ' ου δε μίαν φοράν εσχίσθησαν από το όλον σώμα της Εκκλησίας, έχασαν αυτό και δεν ημπορούν πλέον να βαπτίσουν άλλους ή να χειροτονήσουν και απλώς να δώσουν χάριν, την οποίαν δια του σχίσματος εστερήθησαν· όθεν και οι παρ' αυτών βαπτιζόμενοι λογίζονται ότι από λαϊκούς εβαπτίσθησαν, διο και χρειάζονται να βαπτισθούν.”
Υποσημειώσεις, Ιερό Πηδάλιο Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου.
“Σημείωσε όμως κατά τον Δοσίθεον ότι και η παρασυναγωγή είδος εστι σχίσματος, άνευ αιρέσεως , αγκαλά και αυτό κακώς διηρημένων και διαμένων, εις αίρεσιν μεταγίνεται...
Διο και ο ΣΤ' Κανών της Β' με τους αιρετικούς συναριθμεί τους υγιά μέν έχοντας πίστιν, κεχωρισμένους δε όντας, και κατά των Κανονικών Επισκόπων φατρίας κατ' ιδίαν συνάγοντας...
Οι δε Σχισματικοί σχισματοαιρετικοί εισί, καθ' ότι ο Αυγουστίνος λέγει, ότι δεν είναι κανένα σχίσμα, ειμή πρότερον αίρεσιν αναπλάση, ίνα ορθώς δόξη της Εκκλησίας χωρισθήναι...
Το σχίσμα κακώς διαμένον, γίνεται αίρεσις, ή καταφέρεται εις αίρεσιν, ει και τους Σχισματικούς κυρίως, ουχ η διάφορος πίστις ποιεί αλλά η διαρρηχθείσα της κοινωνίας συντροφιά... "
Το πόσο σοβαρό είναι το Σχίσμα μας το εξηγεί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
"Μηδέ ημέρας και καιρούς και ενιαυτούς παρατηρώμεν , αλλά πανταχού τη Εκκλησία μετ' ακριβείας επώμεθα, την αγάπην και την ειρήνην προτιμώντες απάντων.
Ει γαρ και εσφάλλετο η Εκκλησία, ου τοσούτον κατόρθωμα απο της των χρόνων ακριβείας ην, όσον έγκλημα απο της διαιρέσεως και του σχίσματος τούτου...
Ουδέν ούτως παροξύνει τον Θεόν, ως το Εκκλησίαν διαιρεθήναι...
Ουδε μαρτυρίου αίμα ταύτην δύνασθαι εξαλείφειν την αμαρτίαν έφησεν''.
Η Συνοδική Επιτροπή επί των Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφέρει μέσω του γραμματέως της π. Γεωργίου Φραγκιαδάκη, τον Ιανουάριο του 2006:
"Τά Μυστήρια τῶν Παλαιοημερολογιτῶν θεωροῦνται ὡς μή γενόμενα καί θά πρέπει νά ἐπαναλαμβάνονται ἐξ ὑπαρχῆς. Τοῦτο ἰσχύει καί προκειμένου περί μιᾶς ὁμάδας ἀδελφῶν, πού ζήτησαν ἐπανένταξη μετά τοῦ «Ἱερέως» των στήν Ἐκκλησία. Τά στοιχεῖα πού προσκομίσθησαν στήν Ἱερά Σύνοδο γιά τήν Κανονικότητα τῆς Ἱερωσύνης τοῦ Ἱερέως δέν εἶναι ἐπαρκῆ. Ἔχουμε συνεπῶς ἀμφισβήτηση τῆς Χειροτονίας καί στήν περίπτωση αὐτή ἰσχύει ἡ μέ ἀρ. 1027/6367/765/21-6-1996 Ἀπόφαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, σύμφωνα μέ τήν ὁποία ἡ Χειροτονία πρέπει νά τελεῖται ἐξ ὑπαρχῆς ἀπό Κανονικό Ἐπίσκοπο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Τό ἴδιο θά μποροῦσε νά ἰσχύσει καί γιά τό Βάπτισμα τῶν μελῶν τῆς ὁμάδας αὐτῆς. Ὅμως ἡ Ἱερά Σύνοδος, κατ’ ἄκραν ἐπιείκειαν καί ἐφαρμόζοντας τήν Ἐκκλησιαστική Οἰκονομία, δέχτηκε φιλανθρώπως τήν εἰσδοχή τῆς Ὁμάδος στήν Ἐκκλησία διά Χρίσεως Ἁγίου Μύρου. Ἡ Ἱερά Σύνοδος προχώρησε σέ ἕνα ἀκόμη βῆμα, ἄξιο ἀναφορᾶς. Ἐπέτρεψε στήν ὁμάδα αὐτή τή χρήση τοῦ μή διορθωμένου Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, ὥστε νά μήν ἀποκοποῦν ἀπό τίς συνήθειές τους ἡλικιωμένα κυρίως πρόσωπα.”
Τώρα, αν κάποιοι νομίζουν ότι είναι πιο άγιοι από τους Αγίους, πιο σοφοί από τους Σοφούς, και πιο διακριτικοί από τους Διακριτικούς, συν Θεώ θα τους επισημάνουμε, ότι οι Άγιοι Πατέρες λέγουν, ότι αυτό που νομίζουμε ότι έχουμε ,είναι και το εμπόδιο να το αποκτήσουμε.
Διότι αληθινή ευσέβεια  είναι το "μη προς τους Θεοφόρους Πατέρας αμφισβητείν".

(Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς).


Βασίλειος
Ιωάννα
Αποτειχισμενοι Αγγλίας
Εισερχόμενα
x




24 σχόλια:


  1. +Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος [ χειροτονία ΓΟΧ Καλλινίκου]

    Εφ’ολης της ύλης
    -Ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς που επικαλείστε με ποιο ημερολόγιο ήταν;
    -Μας προτρέψατε να πάμε στους επιστήμονες για να μάθουμε περί ημερολογιακού. Αι λοιπόν πήγαμε και μας είπαν να ακολουθήσουμε το παλαιό
    -Μας προσάψατε ότι ακολουθούμε το ειδωλολατρικό ιουλιανό…. αν δεν κάνω λάθος και οι Παπικοί με το ειδωλολατρικό ημερολόγιο ήταν μεχρι τον 16ο αιώνα • το Ιουλιανό θεσμοθετήθηκε από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α’ οικουμενική και όχι από τους γοχ του 16ου αιώνος

    ερώτηση: τα αρχαία ελληνικά από ειδωλολάτρες δεν τα έχουμε;; οπότε ήρθε η ώρα να διορθώσουμε τα ευαγγέλια στην νεοελληνική

    -Οι παλαιοημερολογίτες ΔΕΝ ξεκόπηκαν, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έφυγαν από την παραδοθείσα πίστι • ξεκόβεται αυτός που αλλάζει την παράδοση της εκκλησίας και παρά την 7η οικουμενική είναι Αναθεματισμένος όποιος αλλάξει γραπτή η άγραφη παράδοση

    -Από μόνο του το ημερολόγιο σαφώς δεν είναι θέμα πίστεως, αλλά από την στιγμή που έγινε για να σχίσει την εκκλησία έγινε θέμα πίστεως, βλέπε οικουμενιστική εγκύκλιο του 1920… αναφέρει και το ημερολόγιο μέσα σε όλα…

    -Περί σχισμάτων γοχ: εδώ θα συμφωνήσουμε, ….δαιμονισμένοι σχισματικοί πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν, αυτό όμως γιατί θα πρέπει να είναι κατηγορία για την εκκλησία του Χριστού;; στην εκκλησιαστική ιστορία μήπως δεν έχουμε και ένα σωρό μαύρες σελίδες…

    - περί Ιωσήφ: στη σύναξι που εκανε ιωσήφ, ο μοναδικός που ήθελε την ένωση με το οικουμενιστικό Πατριαρχείο ήταν ο ίδιος • όλοι είχαν την αντίθετη γνώμη, και γι΄ αυτό ο Ιωσήφ τους απείλησε με διωγμό από την σκήτη αν δεν υπακούσουν στο δικό του αλάθητο….για τέτοια δημοκρατική σύναξι μιλάμε… περαιτέρω ο Ιωσήφ ήταν γνωστός στο αγιον όρος για τις «ερμηνείες» των «οραμάτων» που έβλεπε • για κοιτάξτε στην κλίμακα του Ιωάννη τι γράφει για τους ασκητές που πιστεύουν σε οράματα και το ξανασυζητάμε το θέμα • τέλος την εποχή εκείνη δεν υπήρχε ο σημερινός οικουμενισμός , αλλα η καινοτομία των 13 ημερών, τα βάρη είναι τα ίδια;;

    Απάντηση στην απορία του Φιλόθεου Ζ. : το αποφάσισε η Οικουμενική Εκκλησία που θεσμοθέτησε το παλαιό από το 325 μχ όσον ούπω πέρασαν άλλα 400 χρόνια μέχρι να παγιωθεί στην καθολική συνείδηση… και τα τελευταία 1200 χρόνια η εκκλησία πορεύεται με το Ιουλιανό για την ομόνοια και όχι για τις μέρες • αντί αυτού το ημερολογιακό σχίσμα έγινε για να διαιρέσει και να διχάσει την ορθοδοξία

    -Ανέκαθεν υπήρχε μικρή απόκλισις αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε, όπως και πάντα θα υπάρχει απόκληση, γι΄αυτό και το ζητούμενο είναι η ομόνοια της εκκλησίας και όχι η διαίρεση

    - την 2α παρουσία δεν θα πάμε στον παράδεισο μόνο και μόνο επειδή κάναμε καλές πράξεις, μιάς και καλά εργα κάνουν και οι σοδομίτες αγγλικανοί…

    -Δεν σας είπαμε ότι αρνηθήκατε τον Χριστό γιατί πήγατε στο νεο, όπως γράφει το άρθρο, κάτι άλλο σας λέμε: ότι διαιρέσατε την εκκλησία του Χριστού για το τίποτα • η εκκλησία κατ΄εσας, που ακολουθούσε το παλαιό 1200- 1600 χρόνια δεν ήξερε και ήταν όλοι πλανεμένοι;; και αυτή την πλάνη ήρθαν να την διορθώσουν οι Μασόνοι Χρυσόστομος και Μελέτιος…και συζητάμε ακόμα γιατί επιβλήθηκε το νέο;;;

    - περί του κληρικού Β. Π.: ήταν ζηλωτής στους ΓΟΧ Καλλινίκου και τότε Κιούσση στο κελί αγίου Γεωργίου στην Κερασιά, κατόπιν ο τότε Μοναχός Β.Π. για προσωπικούς λόγους τσακώθηκε με τον ΓΟΧ Γέροντα +Ευθυμιο Κοτσαμπασάκη ….έκτοτε πήγε στους μνημονεύοντες οικουμενιστάς στον Καψάνη και σήμερα στο νέο στην Κρήτη

    -Τα ανωτέρω με τους κανόνες καθιστούν υπόλογους εσας

    Κλεινω με μια ερώτηση: εσείς που δεν είστε χρονολάτρες, ΓΙΑΤΙ δεν έρχεστε με το παλαιό;; [ οχι στους γοχ ]
    γιατί δεν αποδέχονται το νέο ούτε οι δικοί σας οι νεοαποτειχισμένοι αγιορείτες όπως και άλλοι κληρικοί στον κόσμο;





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανόητα ζηλωτικά επιχειρήματα....

      Διαγραφή
    2. τα οποία δεν μπορείς να απαντήσεις

      Διαγραφή
    3. Αν εχετε το θαρρος - γιατι πιστεψτε με θα χρειαστειτε πολυ - αναζητειστε το υπομνημα του τοτε Φλωρινης Χρυσοστομου Καβουριδη εν ετει 1929 στην Ιερα Συνοδο.Εκει θα διαβασετε τι πιστευε για το παλαιο και οσους το ακολουθουν.Επισης αναζητηστε που ηταν και με ποιους ηταν τα καλοκαιρια του 1933 και 1934 ο πρ. τοτε μητροπολιτης Φλωρινης Χρυσοστομος Καβουριδης.Ηταν στην Μυτιληνη αλλα με ποιους ? Ψαξτε και θα αρχισετε να σκεφτεστε ποιο υπευθηνα.Τελος αναζητηστε τις εγκυκλιους των μακαριστων Πατριαρχ.Αλεξανδρειας Μελετιου και Αρχιεπ.Αθηνων κατα της Μασονιας και σταματηστε να σπιλωνετε οποιον δεν ακολουθει την πλανη σας με το ημερολογιο.Αρκετα σας κρατανε στην αγνοια οι ταγοι σας.Πηγαινετε στην Καλυμνο στον αγιο Σαββα,στην Χιο στον αγιο Ανθιμο ,στην Δραμα στον αγιο Γεωργιο ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΘΑΥΜΑΤΑ.Να δειτε πως η Αγια μας Εκκλησια δεν επαυσε ουτε θα παυσει να γενναει ΑΓΙΟΥΣ ΜΕ ΑΦΘΑΡΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΠΟΥ ΕΥΩΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ.Πατερ αναζητηστε την αληθεια για ολους και ολα.ΜΗΝ ΔΕΧΕΣΤΕ οτι σας σερβιρουν.Εχετε ευθηνη να ψαξετε πως και γιατι αποσχισθηκαν οι επισκοποι το 1935.Να διαβασετε πως σφαχτηκαν απο τους πρωτους μηνες μεταξυ τους.Ψαξτε πατερ Γρηγοριε και θα εκπλαγειτε με τα οσα θα ανακαλυψετε.Ελπιζω να μην σας κουρασα αλλα πολυ αδικειτε εσεις οι γοχ καποιους χωρις να γνωριζετε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ για τα προσωπα που ευκολα υβριζετε !

      Διαγραφή
    4. Αν και έχει δοθεί ΟΡΘΟΔΟΞΗ απάντηση επειδή οι ημερολάτρες με φόβο απέναντι στην αλήθεια κλείνουν τα μάτια ας τονίσουμε ότι δεν υπήρξε καμία διάσπαση της ενότητας της Εκκλησίας με την χρήση από την Εκκλησίας της Ελλάδος του νέου ημερολογίου, δηλαδή, του διορθωμένου Ιουλιανού που σέβεται τον Πασχάλιο Κανόνα σε αντίθεση με το παπικό ημερολόγιο που δεν τον τηρεί και ποτέ δεν υπήρξε σχίσμα γιατί τα Πατριαρχεία που χρησιμοποιούν το παλαιό ημερολόγιο αποδέχτηκαν την αλλαγή του ημερολογίου από την Εκκλησία της Ελλάδος και συνέχισαν να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία μαζί της ενώ ποτέ δεν είχαν εκκλησιαστική κοινωνία με τους ΓΟΧ σχισματοαιρετικούςη μερολάτρες παλαιοημερολογίτες των αμέτρητων παρασυναγωγών στην Ελλάδα που αφορίζουν η μία την άλλη.

      Οι ημερολάτρες λοιπόν αποσχίστηκαν από την Εκκλησία λέγοντας μάλιστα ψευδώς ότι το ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιούλιου Καίσαρα το όρισε η Πρώτη Οικουμενική σύνοδος ενώ όρισε μόνο τον Πασχάλιο Κανόνα και όχι κοσμικά ημερολόγια όπως όλοι γνωρίζουμε. Τον Πασχάλιο Κανόνα τηρεί ακόμα και σήμερα η Εκκλησία της Ελλάδος παρόλο που έχει πέσει στην αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του Οικουμενισμού.

      Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς ήταν μέλος της Εκκλησίας της Γιουγκοσλαβίας η όποια διατηρούσε το παλαιό ημερολόγιο και είχε εκκλησιαστική κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος ενώ δεν είχε με τους ΓΟΧ παλαιοημερολογίτες - ημερολάτρες.

      Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς αποτειχίστηκε το 1971 (και μέχρι το 1971 είχε εκκλησιαστική κοινωνία και με την Εκκλησία της Ελλάδος που χρησιμοποιεί το νέο ημερολόγιο!) όχι λόγο αλλαγής του κοσμικού ημερολογίου αλλά γιατί αντιτάχθηκε στην αντίχριστη παναίρεση σιωνιστική πανθρησκεία του οικουμενισμού στην όποια είχε πέσει η ηγεσία, ο πατριάρχης και οι ιεράρχες της Εκκλησίας της Γιουγκοσλαβίας (ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ 144 – 15/6/1971).
      Συνεχίζεται...

      Διαγραφή
    5. Η συνέχεια...

      Η πρώτη αιρετική εγκύκλιος του Πατριαρχείου το 1902 από τον οικουμενικό Πατριάρχη Ιωακείμ Γ΄ που σπερματικά ευνοούσε και χαρακτήριζε "αδελφές Εκκλησιές αιρετικές δογματικές ομολογίες" δεν προκάλεσε καμία αποτοίχιση γιατί έγινε πολύ αργά γνωστή ευρύτερα και η αλλαγή ημερολογίου αργότερα δεν ήταν λόγος αποτοίχισης ούτε δικαιολογία για να καταργούμε τις τοπικές και οικουμενικές ορθόδοξες Συνόδους και την Συνοδική Ιερή Παράδοση της Εκκλησίας όπως την κατάργησαν ο "αλάθητος" αιρετικός πάπας της Ρώμης, οι "προτεστάντες πάπες", οι μονοφυσίτες και άλλοι αιρετικοί για να ιδρύσουν παρασυναγωγές ψευτοσυνόδους που ονομάζουν Εκκλησιές στο πνεύμα του παγκοσμίου συμβούλιου αναιρετικών εκκλησιών του αντίχριστου.

      Την ίδια ασέβεια απέναντι στην συνοδική παράδοση λειτουργίας της Εκκλησίας έδειξαν και οι παλαιοημερολογίτες ημερολάτρες, αρχικά 3 Επίσκοποι, που αποκόπηκαν από την Μια Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού για μη δογματικούς λόγους (και για αυτό καθαιρέθηκαν από την Εκκλησία) με αφορμή την διόρθωση του ιουλιανού ημερολογίου δημιουργώντας αμέτρητες αλληλοαφορισμένες παρασυναγωγές και παρασύροντας μερικές ψυχές γιατι ο ορθόδοξος Ελληνικός λαός δεν είναι ημερολάτρης αλλά μόνο Χριστολάτρης.

      Οι ημερολάτρες δεν "μαρτύρησαν" για τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία Του αλλά για τα ημερολόγια και κακώς τους εδίωκαν όταν έγινε η αλλαγή του ημερολογίου. Σήμερα με την Παναίρεση του Οικουμενισμού διώκονται οι αποτειχισμένοι από την Παναίρεση-Πανθρησκεία του Οικουμενισμού που δεν εντειχίζονται στην ασφάλεια των παράλληλων παράνομων ημερολατρικών αιρετικών Συνόδων-παρασυναγωγών σας οι οποίες δεν αγωνίζονται κατά του Οικουμενισμού αφού είναι εκτός της Εκκλησίας και για αυτό δεν διώκονται.

      Η Εκκλησία ως Σύνοδος έχει δικαίωμα να αλλάξει μη δογματικά ζητήματα όπως το ημερολόγιο που χρησιμοποιεί και όχι μόνος του ένας Αρχιεπίσκοπος ή ο Πατριάρχης που σήμερα όλοι ανακάλυψαν ότι ήταν μασόνοι ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και ο Μελέτιος Μεταξάκης αλλά τότε οι ημερολάτρες για ημερολόγια μόνο μίλαγαν... Έχουμε υποχρέωση να υπακούσουμε στην Εκκλησία και όχι στους αιρετικούς Επισκόπους και να αποτειχιστούμε όταν υπάρχει αίρεση και "όχι να δημιουργήσουμε αμέτρητες αιρετικές παράλληλες Συνόδους και παρασυναγωγές με οικουμενιστικό στην ουσία πνεύμα".

      Διαγραφή
    6. Οι ημερολάτρες δεν "μαρτύρησαν" για τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία Του αλλά για τα ημερολόγια και κακώς τους εδίωκαν όταν έγινε η αλλαγή του ημερολογίου. Σήμερα με την Παναίρεση του Οικουμενισμού διώκονται οι αποτειχισμένοι από την Παναίρεση-Πανθρησκεία του Οικουμενισμού που δεν εντειχίζονται στην ασφάλεια των παράλληλων παράνομων ημερολατρικών αιρετικών Συνόδων-παρασυναγωγών σας οι οποίες δεν αγωνίζονται κατά του Οικουμενισμού αφού είναι εκτός της Εκκλησίας και για αυτό δεν διώκονται.

      Η Εκκλησία ως Σύνοδος έχει δικαίωμα να αλλάξει μη δογματικά ζητήματα όπως το ημερολόγιο που χρησιμοποιεί και όχι μόνος του ένας Αρχιεπίσκοπος ή ο Πατριάρχης που σήμερα όλοι ανακάλυψαν ότι ήταν μασόνοι ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και ο Μελέτιος Μεταξάκης αλλά τότε οι ημερολάτρες για ημερολόγια μόνο μίλαγαν... Έχουμε υποχρέωση να υπακούσουμε στην Εκκλησία και όχι στους αιρετικούς Επισκόπους και να αποτειχιστούμε όταν υπάρχει αίρεση και "όχι να δημιουργήσουμε αμέτρητες αιρετικές παράλληλες Συνόδους και παρασυναγωγές με οικουμενιστικό στην ουσία πνεύμα".

      Διαγραφή
    7. Το ποιος βρίζει ποιον φαίνεται...

      Διαγραφή
    8. Επειδη δεν απαντησε κανεις που ηταν τα καλοκαιρια του 1933 και 1934 ο τοτε πρ.Φλωρινης Χρυσοστομος Καβουριδης να σας ενημερωσω πως παρεπιδημουσε στην Μυτιληνη.Τοτε πηγαινε εκει και ο μακαριστος πατρ.Αλεξανδρειας Μελετιος για ιαματικα μπανια στη Θερμη.Εκει τον υποδεχονταν,συλλειτουργουσαν,συνετρωγαν ο Πατριαρχης ,ο Μυτιληνης Ιακωβος (αυτος ειχε σωσει το 1923 τον Μελετιο ,οταν θα τον σκοτωναν στην Πολη φανατικοι Μουσουλμανοι και ανθελληνες τινες) και ο πρ.Φλωρινης Χρυσοστομος.Λιγους μηνες μετα ο πρ.Φλωρινης αφιονιζε με κηρυγματα καιτις εγκυκλιους του τους πιστους του κατα του Παπαδοπουλου και του Μεταξακη.Γιατι δεν τον κατηγορουσε τοτε τον ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΜΕΛΕΤΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΡΩΓΑΝ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ? Οποια ασυνεπεια ιεραρχου.Ο Κυριος μας να τον αναπαυσει και συγχωρεσει για το σχισμα που προκαλεσε στην Αγια μας Εκκλησια.Για ολα τα παραπανω υπαρχουν τα εκκλησιαστικα περιοδικα της εποχης που καταγραφουν χρονικα της εποχης.Συγνωμη απο ολους αλλα αρκετα με τα ψεμματα περι ομολογητων επισκοπων των γοχ Ελλαδος.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμε 18 Οκτωβρίου 2017 - 2:10 μ.μ. στείλε μου στο email krufosxoleio@yahoo.gr πηγές για τα στοιχεία αυτά που λες και θα τα αντιπαραθέσουμε με βάση τα στοιχεία από το δικό μου Αρχείο.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    10. Να απευθηνθεις στις "συνοδους" των γοχ.Οι "επισκοποι" τους τα γνωριζουν ολα τα παραπανω με το νι και με το σιγμα.Συν Θεω θα κυκλοφορησει ειδικη μελετη που θα περιεχει ολα αυτα τα κειμενα-ντοκουμεντα.Αν ειναι ειλικρινεις θα αναγνωρισουν την ασυνεπεια των αποσχισθεντων το 1935.Ψαξε περιοδικα και εφημεριδες της εποχης που κατεγραφαν πολλα παρασκηνια γιατι καποιοι πηγαν με το παλαιο.Επισης ποιοι δεν ηταν γοχ και εγινα μετα την καθαιρεση τους απο την Κανονικη Εκκλησια.Ψαξτε,αναζητηστε για να μην σας παρασυρουν.... καποιοι οψιμοι ζηλωτες Ορθοδοξοι....Ψαξτε ....ρωτηστε ....μην τους αφηνετε να σας λενε ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ αλλα αυτη ειναι η αληθεια.Πικρη αλλα αληθεια αδελφοι μου.

      Διαγραφή
    11. Θρασύδειλε ανώνυμε, σε εγκαλώ δημοσίως ως μέγα συκοφάντη και διαστροφέα. Σε κάλεσα να μου παρουσιάσεις τεκμήρια και αποδείξεις για να τα συγκρίνουμε με τα δικά μου (τα οποία είναι εκατοντάδες, και καρπός κοπιώδους συλλογής πολλών ετών) και να τα ερμηνεύσουμε με επιστημονική μεθοδολογία. Αρνείσαι και επιμένεις μέσα από το ΣΚΟΤΟΣ να ρίχνεις τα δηλητηριώδη βέλη σου. Σκότος δε και αλήθεια δεν πάνε μαζί!

      Διαγραφή
    12. Εχετε το ανοιχτο υπομνημα του Φλωρινης Χρυσοστομου που απεστειλε στην Ιερα Συνοδο που συνηλθε στις 14/6/1929 ΚΑΙ γραφτηκε απο τον ιδιο στις 25/5/1929 στη Φλωρινα ? Επισης εχετε τα επισημα περιοδικα ΠΟΙΜΗΝ της μητροπολεως Μυτιληνης του 1933 και 1934 τα τευχη Ιουλιου,Αυγουστου ? Αν τα εχετε μελετηστε τα και βρειτε το θαρρος να τα δημοσιευσετε αυτουσια και ολοκληρα εσεις.Διαφορετικα να καμετε υπομονη και θα τα διαβασετε -πρωτα ο Θεος - στο βιβλιο που θα κυκλοφορησει.Αυτα και ζητω συγνωμη που σας συγχησα.Σε καθε περιπτωση ομως ψαξτε αυθεντικα κειμενα και ρωτηστε. Μην τους αφηνετε να σας λενε ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ. Σιγουρα αγαπατε την αληθεια και ο Κυριος μας θα σας φανερωσει την πλανη που σκοπιμως καλλιεργησαν οι ηγητορες παλαιοι και νεοι γυρω απο το πατριο λεγομενο ημερολογιο. Δεν συκοφαντω κανενα απλα θλιβομαι οταν καποιοι μιλανε επιλεκτικα για γεγονοτα χωρις να ξερουν ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΝΤΑ.Ειναι μεγαλη αδικια να υβριζεις καποιον που απο τον ταφο δεν μπορει να σου απαντησει οπως οι μακαριστοι Μελετιος Μεταξακης και Χρυσοστομος Παπαδοπουλος (βρειτε επ ευκαρια τις εγκυκλιους και για τη Μασονια,υπαρχουν σε εκκλησιαστικες εφημεριδες της εποχης 1932 ως 1934).ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.Δεν θα συνεχισω να σας ενοχλω.

      Διαγραφή
    13. Λυπάμαι διότι ενώ σε προσκάλεσα να τα πούμε και ιδιαιτέρως, δεν είχες καν την τόλμη να αποκαλύψεις το όνομά σου. Μιλάς για αδικία ενάντια στον Μεταξάκη και τον Παπαδόπουλο (μάλλον δεν έχεις διαβάσει ποτέ σου π. Φιλόθεο Ζερβάκο - που δεν ήταν ΓΟΧ!), αλλά αδικείς κατάφορα έναν άνθρωπο που ακόμη και 80 χρονών ήταν στην εξορία όταν εσένα αμφιβάλλω αν σου έχει στοιχίσει σε τίποτα η ανύπαρκτή σου Ορθοδοξία. Και τον αδικείς όταν μιλάς για το 1929 ή το 1933, ενώ είναι γνωστόν πως ο πρ. Φλωρίνης είχε το θάρρος (και την θεία φώτιση) να μετανοήσει για την μέχρι τότε ανοχή του και από το Μάϊο του 1935 πλέον να χαράξει νέα πορεία. Ας μου βρεις λοιπόν ένα κείμενο υπέρ του νέου ημερολογίου ή ένα συλλείτουργο ΜΕΤΑ το 1935. Όταν το 1950 τον παρακαλούσε ο Αθηναγόρας να του δώσει Μητρόπολη και τα χρήματα από την σύνταξή του, τα οποία παράνομα του παρακράτησαν τα αγνόησε, διότι ήταν ιδεολόγος. Εδώ είμαστε. Βγάλε το βιβλίο σου (να δούμε και ποιος είσαι) και η Αλήθεια δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Εσύ όμως να φοβάσαι και να τρέμεις, διότι η αδικία πληρώνεται στην αιωνιότητα.

      Διαγραφή
    14. Αγαπητε κ.Δασκαλε στην αρχη βεβαια με αποκαλεσατε -Θρασύδειλε ανώνυμε, σε εγκαλώ δημοσίως ως μέγα συκοφάντη και διαστροφέα.- τωρα που σας εδωσα τις πηγες μας γραφετε για μετανοια του πρ.Φλωρνης μετα το 1935.Δυστυχως ομως , και ο Αγιος Θεος να τον συγχωρεσει, εσχισε την Εκκλησια για λογους που εκεινος αλλα και οι ταγοι σας γνωριζουν καλυτερα.Ρωτηστε τυς γιατι αποκηρυξε οχι τα ημερολογια αλλα τον Αρχιεπ.Αθηνων Χρυσοστομο οπως το ιδιο εκαμαν και οι αλλοι δυο αρχιερεις το 1935.Ο ενας εξ αυτων μετενοησε.Ρωτηστε και πολυ θα ωφεληθειτε ΑΝ βεβαια σας πουνε την αληθεια.Επισης και το 1934 ειχε αριστες σχεσεις με τον μακαριστο Αλεξανδρ.Μελετιο.Οσο για τον π.Φιλοθεο αν ασπαζεσαι τις αποψεις του και τον τιμας (εγω τον θεωρω μεγα Αγιο και τον επικαλουμαι) να πας στο μοναστηρι του στην Παρο να προσκυνησεις τα αγια λειψανα του.Βεβαια εκει μνημονευουν τον Κανονικο επισκοπο και τον αξιο διαδοχο του που εσυ θεωρεις προδοτες της πιστεως..Επισης ενδιαφερον εχει να βρειτε που οφειλετε η ρηξη με ολους τους μητροπολιτες που χειροτονησε.Μεταξυ τους αλληλοφαγωθηκαν απο τις πρωτες εβδομαδες που τους εκαμε επισκοπους.ΕΙΣ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΑΣ ΕΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ και οχι σε διαιρεσεις και αλληλοαναθεματισμους που δυστυχως γεμει η παλαιοημερολογιτικη "εκκλησια".Οι περισσοτερι "ιερεις" και "αρχιερεις" σας ειναι καθηρημενοι απο το νεο .... το γιατι αστε το καλυτερα.Σχεδον ολοι δε ειναι βαπτισμενοι με το το νεο και απορω πως τους χειροτονουν αφου συμφωνα με τις αποφασεις των γοχ ειναι τα ιερα μυστηρια του νεου ακυρα.Χειροτονειτε ενας αβαπτιστος ? Λοιπον ψαξτε και αφηστε τον ζηλωτισμο και αγαπηστε την ταπεινωση και την υπακοη στην Αγια μας Εκκλησια.Την Εκκλησια που γενναει αγιους οπως τον Οσιο ΦΙΛΟΘΕΟ ΖΕΡΒΑΚΟ που μνημονευε αληθινους επισκοπους ,διαδοχους των αγιων ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ και οχι της φατριας και τυρειας.ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ αλλα τα γεγονοτα ειναι εντελως διαφορετικα.ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ αλλα πολλοι ιδεολογοι εχουνε μεγαλο εγωισμο που τον βαπτιζουμε ζηλο για την αληθεια.Και ο Αρειος και ο Νεστοριος και ο Κελσος ιδεολογοι ησαν,ασκητικοι ησαν , αφιλαργυροι ησαν αλλα ποσο κακο εκαμαν με τις αιρεσεις τους.Αρκετα σας κουρασα,ψαξτε,ρωτηστε και θα σας δειξει ο Αγιος Θεος την ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ.

      Διαγραφή
    15. Αφου επικαλειστε τον ΟΣΙΟ ΦΙΛΟΘΕΟ ΖΕΡΒΑΚΟ ευκαιρια να πατε στην ΠΑΡΟ να προσκυνησετε τα αγια λειψανα του ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΥΩΔΙΑΖΟΥΝ .Τωρα που λαβατε τις πηγες θυμηθηκατε πως ο πρ.Φλωρινης Χρυσοστομος μετενοησε για την πορεια τυ μεχρι το 1935.Πριν αποκαλουσατε -Θρασύδειλε ανώνυμε, σε εγκαλώ δημοσίως ως μέγα συκοφάντη και διαστροφέα - και τωρα μιλατε για κειμενα υπερ του νεου και συλλειτουργα.Τελικα ισχυει περιτρανα οτι οι γοχ ειναι ΟΥ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΚΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ.ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΙΣ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΑΣ ΕΚΑΛΕΣΕ εσεις εχετε γινει 8 επισημες παραταξεις και ολοι αυτοαποκαλειστε γοχ.Ποιοι τελικα ειναι γοχ ? Ποιοι εχουν την Αποστολικη Διαδοχη ? Οι περισσοτεροι "κληρικοι" σας ειναι καθηρημενοι απο το νεο.Απο αυτους που χειροτονησε ο πρ.Φλωρινης δεν εμεινε κανεις και φτασατε στην Αμερικη να βρειτε διαδοχο του.Οποια ασυνεπεια και παραβιαση ιερων Κανονων.Ο δε Ματθαιος χειρτονησε ΜΟΝΟΣ του "επισκοπους".Τι να γραψει κανεις για τις πλανες των γοχ.Αλλοι παλι αναβαπτιζουν και αλλοι στην ιδια παραταξη εξομολογουν και νεοημερολογιτες.Χαος το παλαιο ημερολογιο.Αλληλοαναθεματισμενοι και αλληλομισουμενοι.Κανω λαθος ? Σφαγμενοι μεταξυ τους.Αντι να επιστρεψουν στην κανονικη εκκλησια αυτοι κοιτανε ποιος θα πρωτογινει δεσποτης για να καμει επειτα την δικη του "ιερα συνοδο".Ολα αυτα ξεκινησαν απο τους ιδεολογους που εσχισαν την Εκκλησια γιατι δεν τους δοθηκαν αυτα που ζητουσαν.Γιατι ο πρ.Φλωρινης δεν μαλωσε τον Αλεξανδρ.Μελετιο το 1934 οταν συνετρωγαν και ειχαν πολυ καλες σχεσεις ? Απο το 1924 θυμηθηκε το 1935 να μιλησει για την "ιερα " παραδοση του ημερολογιου ? Οσο για την μητροπολη που του εδινε ο Αθηναγορας ειναι οντως παγκοσμια πρωτοτυπια.Να προσφερουν σε ανθρωπο 80 ετων μητροπολη για να ποιμανει.Επισης να σας διορθωσω οτι ο πρ.Φλωρινης στα 80 του ηταν" Αρχιεπισκοπος" των γοχ και οχι εξοριστος.Μην εχετε λοιπον επιλεκτικη μνημη των γεγονοτων.Αναζητηστε την Αληθεια μακρυα απο ιδεοληψιες και στειρους φανατισμους .Αν θελετε γραψτε μας σε ποια απο τις καπου δεκα παραταξεις γοχ ανηκετε και τι πιστευετε για τις υπολοιπες εννεα ? ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ να ψαξετε και να παλεψετε να ΜΑΘΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.Και βεβαια οχι μια αλλα χιλιες φορες ο Κυριος μας να αναπαυσει και συγχωρεσει ολους τους κεκοιμημενους αρχιερεις και φυσικα και τον πρ.Φλωρινης Χρυσοστομο !

      Διαγραφή
    16. Συμπληρωματικα οι ιερεις που ακολουθουσαν το παλαιο ημερολογιο απο το 1924 εως το 1950 χρησιμοποιουσαν στις βαπτισεις ΑΓΙΟΝ ΜΥΡΟ που ειχε καθαγιασει ο Οικουμενικος Πατριαρχης Ιωακειμ ο Γ το 1903 και το 1912.Στα εντυπα τους οι γοχ τον αποκαλουν και αυτον μασωνο ΠΑΡΟΛΑ αυτα δεχονταν το ΑΓΙΟ ΜΥΡΟ που παρασκευαστηκε επι της Δευτερας Πατριαρχειας του (1901-1912)απο τον ιδιο και τους τοτε επισκοπους της Ορθοδοξου Εκκλησιας.Αργοτερα καθε παραταξη των γοχ εκαμε το δικο της αγιο μυρο και οταν μεταπηδουσες (νομιζω ισχυει ακομα αυτη η πραξη) απο Ματθαιικος στου Φλωρινης η καθε παραταξη σε ξαναεχριε με το δικο της.Ειδατε που οδηγησαν τα πραγματα οι ιδεολογοι- αθεολογητοι.Επισης απο ΟΛΕΣ τις κατα τοπους Ορθοδοξες εκκλησιες ΚΑΜΙΑ δεν αναγνωρισε τους γοχ ελλαδος.Ολες συνεχισαν την εκκλησιαστικη τους κοινωνια με την Ιερα Συνοδο της Εκκλησιας της Ελλαδος και αυτο το Αγιον Ορος με ελαχιστες εξαιρεσεις.Επισης και το πατριαρχειο Ιεροσολυμων δεν διεκοψε ποτε την κοινωνια με την Ελλαδικη Εκκλησια.Και εμειναν οι γοχ Ελλαδος να θεωρουν εαυτους τους μονους αληθινους χριστιανους που τηρουνε την παραδοση.Αδελφοι μας ΞΕΦΥΓΕΤΕ απο την πλανη των ημερολογιων ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ στην Αγια μας Εκκλησια που αδιακοπα γενναει ΑΓΙΟΥΣ ΠΟΥ θαυματουργουνε.

      Διαγραφή
    17. Χιλιοειπωπωμένα επιχειρήματα μισθωτών υπαλλήλων γαρνιρισμένα με μπόλικη σάλτσα διαστρέβλωσης και αυθαίρετων ερμηνειών. Όταν βρεις τον ανδρισμό να μιλήσεις επώνυμα και να εκδόσεις το βιβλίο σου θα τα πούμε δεόντως. Ως τότε εύχου ο Θεός να σου δίνει θάρρος να μάχεσαι για την αλήθεια και όχι για τον μισθό. Καλή μετάνοια.

      Διαγραφή
    18. Απο οτι καταλαβαινω αρχισατε να ψαχνετε και αυτο ειναι το πλεον ευχαριστο.Σιγουρα πλεον προβληματιζεστε και αυτο ειναι αρκετα θετικο.Ασφαλως πολλα δεν τα γνωριζατε και τωρα πια εχετε την ευθηνη να δειτε πως καποιοι ταγοι σας ,σας παραμυθιαζαν τοσα χρονια.Χαιρομαι λοιπον γιατι -με την Χαρι Του Θεου-σας εβαλα μια καλη ανησυχια.Δεν ειμαι παντως μισθωτος,εμπαθης ειμαι αλλα και εγω στην πορεια της ζωης μου τα εμαθα.Δεν γεννηθηκα και να τα γνωριζω ολα.Ομως ποτε μου δεν ημουν ΟΥ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΚΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ.Και συνεχιστε αγαπητε μας κ.Δασκαλε ....μην τους αφηνετε να σας λενε ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ. Να πατε παντως στην Παρο στον Οσιο Φιλοθεο - να εχουμε τις πρεσβειες του.ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ και Καλη σας δυναμη χωρις φανατισμο αλλα με ταπεινωση της αναξιοτητας μας.Αμαρτωλοι ναι ,οχι πλανεμενοι !

      Διαγραφή
    19. Χιλιοειπωπωμένα επιχειρήματα μισθωτών υπαλλήλων γαρνιρισμένα με μπόλικη ΑΛΗΘΕΙΑ η καλυτερα ολη την αληθεια αγαπητε κ.Δασκαλε.Χαιρομαι παντως πως αρχισες πλεον να προβληματιζεσαι για τους "ηγετες" της φατριας των γοχ.Διαφορετικα δεν θα απεφευγες να απαντησεις επ αυτων που σου ετεθηκαν ερωτηματων.Ουτε παλι θα κατφευγες σε λοιδωριες και εξουδενωσεις των αλλων.Δοξα τω Θεω αρχιζεις να σκεπτεσαι και να προβληματιζεσαι για την πλανη του ημερολογιου και τις αγνωστες πτυχες του δραματος που δημιουργησαν στην Αγια μας Εκκλησια οι "ιδεολογοι".Να ειναι καλα αυτοι που διεσωσαν τα κειμενα - ντοκουμεντα οπως τα κειμενα του πρ.Φλωρινης Χρυσοστομου που εψεγε οσους ακολουθουν το παλαιο ημερολογιο.Ενω πριν αποσκιρτησει συνετρωγε με τον μακαριστο Μελετιο Μεταξακη στην Μυτιληνη.Για την ιστορια αλλοι αρχιερεις εψεγαν τοτε τον Μελετιο ΟΧΙ ΟΜΩΣ ο Φλωρινης Χρυσοστομος και ως νυν και ως πρωην.Καλο βραδυ και συνεχιστε να προβληματιζεστε σεβαστε κυριε Δασκαλε.Μην τους αφηνετε τους "ταγους" των γοχ να εκμεταλευονται την ημιμαθεια σας για το παρελθον.Συνεχιστε και θα δειτε πως πολλα πραγματα σας εχουν κρυψει.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στον Βασίλειο και την Ιωάννα για το κείμενο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό το copy paste που κάνατε Βασίλειε και Ιωάννα, αλλά απαντήστε μου σε μια ερώτηση: Όταν ο π. Εφραίμ ο Κατουνακιώτης άκουσε φωνή που του είπε: «Εν τω προσώπω του Φλωρίνης απεκήρυξες όλην την Εκκλησίαν» ποιον Φλωρίνης εννοούσε η φωνή, ο οποπίος εκπροσωπούσε την Εκκλησία; Αναμένω εναγωνίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "το Ιουλιανό θεσμοθετήθηκε από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α’ οικουμενική [...] το αποφάσισε η Οικουμενική Εκκλησία που θεσμοθέτησε το παλαιό από το 325 μχ"

    Ως γνωστόν η Α' Οικουμενική Σύνοδο θέσπισε τον Πασχάλιο Κανόνα και όχι το Ιουλιανό ημερολόγιο.
    Στο αναθεωρημένο Ιουλιανό ημερολόγιο δεν έχει αλλάξει ο Πασχάλιος Κανόνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί λέει το υπόμνημα του Χρυσόστομου Καβουρίδη το 1929 στην Σύνοδο??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου