Φιλτατος μεν Πλατων, φιλτατη δε η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Συνεχιζει να απανταει ο αρχιμανδριτης Δανιηλ Αερακης, στον αρχιμανδριτη Δανιηλ Αερακη.
"Αναγκην εσχον ειδως το εν νομω γεγραμμενον, μηκετι μεν σιωπησαι, αναγγειλαι πασιν υμιν, ινα γινωσκητε τους τε ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ γενομενους και τα της Αιρεσεως αυτων δυστηνα ρηματα".
Ως αναγκην, ως επιτακτικον καθηκον ο Αλεξανδρος ησθανετο το να ομιληση και να γραψη. Η σιωπη του θα εσημαινεν ανοχην, αποδοχην των αιρετικων αποψεων του Αρειου, προδοσιαν της Ορθοοξου Πιστεως. Δι αυτο και ωμιλησεν.
Ολα τα παραπανω γραφει ο αρχιμανδριτης Δανιηλ Αερακης στο αρθρο του με τον τιτλο ΣΙΩΠΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Την ΣΙΩΠΗ ως προδοσια χαρακτηριζε τοτε για την εξαπλωσι της Αιρεσεως του Αρειου. Οχι ομως σημερα, που στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου συμπεριλαμβανονται και εκεινες οι αιρεσεις, αλλα και αλλες πολλες αναριθμητες αιρεσεις. Oταν διαβαζα το αρθρο αυτο, νομισα οτι το εγραφε το 1071 ο πατηρ Δανιηλ, για σημερα, για το 2017 και για τα εν Φλωρινη και εν παση τη Ελλαδι συμβαινοντα. Ολα αυτα συνεβησαν χθες, συμβαινουν και σημερα. Ιδιαζοντως μαλιστα, μετα την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι της Κρητης που υπογραφηκε, η δημιουργια της Παναιρεσης του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου. Σημερα ο πατηρ Δανιηλ, διαπραττει ενα πελωριων διαστασεων ολισθημα, μαλλον εκκλησιαστικο εγκλημα. Δεν ζηταει απο τον μητροπολιτη Φλωρινης Θεοκλητο να δικαιολογηση την ενοχη σιωπη του, εναντι της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου, αλλα τον αθωωνει απολυτα και ουδολως κατακρινει την προδοτικη σιωπη του, εξ αιτιας της οποιας δημιουργηθηκαν αντιδρασεις, μεχρι και η παυσι του μνημοσυνου του. Επικρινει δε σφοδρα τους πατερες που επαψαν το μνημοσυνο του και δια τον ετερον λογον, διοτι μνημονευει εναν Αρχιαιρεσιαρχη πατριαρχη τον διαβοητο Βαρθολομαιο τον Παγκακιστο. Ο αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας χαρακτηριζει την σιωπη εν καιρω κινδυνευουσης Πιστεως, ως ειδος προδοσιας. Τα ιδια επαναλαμβανει και ο Αγιος Αλεξανδρος Αλεξανδρειας, τον οποιο εκθειαζει ο πατηρ Δανιηλ στο εικονιζομενο αρθρο του, γιατι εκεινος δεν σιωπησε αλλα κατηγγειλε τους ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ. Ο πατηρ Δανιηλ, δεν βλεπει σημερα ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ, αλλα βλεπει οτι ο Βαρθολομαιος ουδεν ορθοδοξον δογμα αρνηθηκε, η δε συνοδος της Κρητης ουδεν ατοπον και κακον και ανορθοδοξον διεπραξεν και ολα τα πεπραγμενα της Κρητης ειναι κατα παντα ορθοδοξα.
Πατερ Δανιηλ, μηπως ου μονον το γηρας ερχεται;
Μηπως μαζι του ερχεται και η ακατασχετη αβλεψια και η αμνησια και η τρικυμια των φρενων και το αλτσχαϊμερ και αλλα πολλα;
Εσεις πατερ Δανιηλ, ποιαν θεσιν λαμβανετε εναντι των εν Κρητη πεπραγμενων; Θα μας απαντησετε; Εαν οχι, τοτε και εμεις θα δικαιουμεθα να θεωρησουμε την σιωπην σας ως ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ. Περιμενουμε, λοιπον. Νυν κρισις ΠΑΝΤΩΝ εστιν...Και υπερανω ΠΑΝΤΩΝ, η Ορθοδοξος Πιστις. Και φιλτατος μεν Πλατων, φιλτατη δε η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΣΙΩΠΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ αρθρο του π. Δανιηλ στο Σταυρο ετους 1971 σελιδα 106-107.
Συνεχιζει να απανταει ο αρχιμανδριτης Δανιηλ Αερακης, στον αρχιμανδριτη Δανιηλ Αερακη.
"Αναγκην εσχον ειδως το εν νομω γεγραμμενον, μηκετι μεν σιωπησαι, αναγγειλαι πασιν υμιν, ινα γινωσκητε τους τε ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ γενομενους και τα της Αιρεσεως αυτων δυστηνα ρηματα".
Ως αναγκην, ως επιτακτικον καθηκον ο Αλεξανδρος ησθανετο το να ομιληση και να γραψη. Η σιωπη του θα εσημαινεν ανοχην, αποδοχην των αιρετικων αποψεων του Αρειου, προδοσιαν της Ορθοοξου Πιστεως. Δι αυτο και ωμιλησεν.
Ολα τα παραπανω γραφει ο αρχιμανδριτης Δανιηλ Αερακης στο αρθρο του με τον τιτλο ΣΙΩΠΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Την ΣΙΩΠΗ ως προδοσια χαρακτηριζε τοτε για την εξαπλωσι της Αιρεσεως του Αρειου. Οχι ομως σημερα, που στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου συμπεριλαμβανονται και εκεινες οι αιρεσεις, αλλα και αλλες πολλες αναριθμητες αιρεσεις. Oταν διαβαζα το αρθρο αυτο, νομισα οτι το εγραφε το 1071 ο πατηρ Δανιηλ, για σημερα, για το 2017 και για τα εν Φλωρινη και εν παση τη Ελλαδι συμβαινοντα. Ολα αυτα συνεβησαν χθες, συμβαινουν και σημερα. Ιδιαζοντως μαλιστα, μετα την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι της Κρητης που υπογραφηκε, η δημιουργια της Παναιρεσης του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου. Σημερα ο πατηρ Δανιηλ, διαπραττει ενα πελωριων διαστασεων ολισθημα, μαλλον εκκλησιαστικο εγκλημα. Δεν ζηταει απο τον μητροπολιτη Φλωρινης Θεοκλητο να δικαιολογηση την ενοχη σιωπη του, εναντι της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου, αλλα τον αθωωνει απολυτα και ουδολως κατακρινει την προδοτικη σιωπη του, εξ αιτιας της οποιας δημιουργηθηκαν αντιδρασεις, μεχρι και η παυσι του μνημοσυνου του. Επικρινει δε σφοδρα τους πατερες που επαψαν το μνημοσυνο του και δια τον ετερον λογον, διοτι μνημονευει εναν Αρχιαιρεσιαρχη πατριαρχη τον διαβοητο Βαρθολομαιο τον Παγκακιστο. Ο αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας χαρακτηριζει την σιωπη εν καιρω κινδυνευουσης Πιστεως, ως ειδος προδοσιας. Τα ιδια επαναλαμβανει και ο Αγιος Αλεξανδρος Αλεξανδρειας, τον οποιο εκθειαζει ο πατηρ Δανιηλ στο εικονιζομενο αρθρο του, γιατι εκεινος δεν σιωπησε αλλα κατηγγειλε τους ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ. Ο πατηρ Δανιηλ, δεν βλεπει σημερα ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ, αλλα βλεπει οτι ο Βαρθολομαιος ουδεν ορθοδοξον δογμα αρνηθηκε, η δε συνοδος της Κρητης ουδεν ατοπον και κακον και ανορθοδοξον διεπραξεν και ολα τα πεπραγμενα της Κρητης ειναι κατα παντα ορθοδοξα.
Πατερ Δανιηλ, μηπως ου μονον το γηρας ερχεται;
Μηπως μαζι του ερχεται και η ακατασχετη αβλεψια και η αμνησια και η τρικυμια των φρενων και το αλτσχαϊμερ και αλλα πολλα;
Εσεις πατερ Δανιηλ, ποιαν θεσιν λαμβανετε εναντι των εν Κρητη πεπραγμενων; Θα μας απαντησετε; Εαν οχι, τοτε και εμεις θα δικαιουμεθα να θεωρησουμε την σιωπην σας ως ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ. Περιμενουμε, λοιπον. Νυν κρισις ΠΑΝΤΩΝ εστιν...Και υπερανω ΠΑΝΤΩΝ, η Ορθοδοξος Πιστις. Και φιλτατος μεν Πλατων, φιλτατη δε η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΣΙΩΠΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ αρθρο του π. Δανιηλ στο Σταυρο ετους 1971 σελιδα 106-107.
Ο π. Δανιήλ Αεράκης δεν απαντά στον εαυτό του γιατί απλά τα ίδια έλεγε και λέει και τότε και τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι αλλα ελεγε τοτε και αλλα λεει σημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο γλωσσες χρησιμοποιει ο φλτατος παππουλης μου και εξευτελιζει τον εαυτον του.
Δεν ειναι πανω απο την Πιστι ο Θεοκλητος και ο οιοσδηποτε αλλος ανθρωπος.
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος δεν είπε κάτι το αιρετικό για να φταίει ο π. Δανιήλ σε όσα γράφει θετικά γι αυτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σε ορισμένους κόλλησε αδικαιολόγητα η ιδέα ότι είναι αιρετικός ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος τί φταίει ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος;
Aκουσε φιλε.
ΔιαγραφήΚανενας σημερα δεν μπορει να βγη λαδι.
Εχουμε μπροστα μας μια Αιρεσι.
Και οφειλουμε ολοι μας να λαβουμε θεσι.
Γιατι δεν το καταλαβαινετε;
Γι αυτο σας λεμε οτι ειστε ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ.
Σας καταλαμβανει σκοτισμος νοος και δεν μπορειτε να κατανοησετε ουτε τα απλα πραγματα.
Ο σιωπων εντασσεται στους προδοτες.
Ετσι λενε ολοι οι αγιοι πατερες.
Για τις εναντιον μας κατηγοριες η σιωπη ειναι χρυσος.
Για την Πιστι ειναι προδοσια.
Αν ήταν προδότης με την σιωπή θα κριθεί από τον Κριτή των όλων.
ΔιαγραφήΑλλά και σ΄ αυτή την περίπτωση αν ήταν προδότης με την σιωπή και τότε δεν μπορεί κανείς να τον κατηγορήσει για αίρεση.
Ρωμιός
Πού και πότε ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος μίλησε υπερ της Συνόδου της Κρήτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα εδω ειναι το προβλημα.
ΔιαγραφήΔεν μιλαει απο φοβον και τρομον Βαρθολομαιου.
Για λογους δειλιας που γραφει και ο πατηρ Αερακης.
Οταν σιωπας οταν πρεπει να μιλησης, εισαι συνενοχος και αποστατης.
Από όλες αυτές τις διαμάχες μεταξύ των επιγόνων του μακαριστού Αυγουστίνου, γίνεται φανερό ότι ο Καντιωτισμός είναι μία θεωρία απόλυτη, σκληρή, και ανελαστική, που γνωρίζει μόνον την αυστηρότητα και όχι την Οικονομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό έχει ως αποτέλεσμα, όταν κάποιος αλλάξει γνώμη μετα από πολλά χρόνια, ή θελήσει να εφαρμόση διαφορετική προσέγγιση σε κάποιο ζήτημα, να κατηγορείται ως ανακόλουθος ή προδότης ή αλλοπρόσαλλος.
Το μυαλό του ανθρώπου, κάθε φορά παράγει διάφορα νοήματα και σκέψεις, δεν είναι φτιαγμένο από τσιμέντο.
Γι αυτό καί στην προκειμένη περίπτωση, το πρόβλημα δημιουργείται επειδή οι άνθρωποι προσπαθούν να στριμωχτούν μέσα στην στενότητα της Φλωρινικής αυστηρότητας καί δεν εντάσσουν τον εαυτό τους μέσα στην ευρύτητα της Εκκλησίας.
Απο την μια μεριά είναι οι Αντίχριστοι της Λυστρικής και απο την άλλη εμείς οι Χριστιανοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γέροντας Κύριλλος Αγιορείτης (Κελλίον Ευαγγελισμού της Θεοτόκου
Κατουνάκια – Άγιο Όρος ) προς τον Μητροπολίτη Αργολίδας
http://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/o-gerontas-kirillos-agioritis-pros-ton-mitropoliti-argolidas/ έλεγε μεταξύ αλλων και τα εξής :
"...... 1 – Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ
Η Ψευδο-Σύνοδος της Κρήτης εισήγαγε «συνοδικώς», δηλ. δεσμευτικά για τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που συμμετείχαν, την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο Οικουμενισμός, Διαχριστιανικός και Διαθρησκειακός, είναι Γνωστικισμός ή Θρησκευτικός Συγκρητισμός, και αναμειγνύει την Ορθοδοξία με αιρέσεις, με θρησκεύματα, με φιλοσοφικά συστήματα, με τον Σατανισμό. Τον πολέμησαν σθεναρά οι Απόστολοι, όπως ο Ιωάννης και ο Παύλος, και οι Πατέρες των πρώτων χριστιανικών αιώνων, όπως ο Άγιος Ειρηναίος, Επίσκοπος Λουγδούνου (σημερινής Λυών της Γαλλίας) στο έργο του «Έλεγχος και Ανατροπή της Ψευδωνύμου Γνώσεως». Διότι ανατρέπει συνολικά την Ορθόδοξη πίστη, μέσω της αντιπατερικής ή μεταπατερικής θεολογίας, η οποία αλλοιώνει τους θεολογικούς όρους με δαιμονικές και ορθολογιστικές ερμηνείες τους....."
Αρχιμανδριτη Δανιηλ Αερακη ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ οτι δηλαδή Η Ψευδο-Σύνοδος της Κρήτης εισήγαγε «συνοδικώς», δηλ. δεσμευτικά για τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που συμμετείχαν, την Παναίρεση του Οικουμρνισμού ... Σατανισμού
Εσύ Αρχιμανδριτη Δανιηλ Αερακητι απέναντι σε αυτό τον οικουμενισμό σατανισμό τι κάνεις ?
Υπέρ ή κατά ? Η κάνεις τον Πόντιο και πράμα δεν τρέχει ?
Πάντως Οδυσσέα αν οι αποτειχισμένοι μνημόνευαν τον πατριάρχη μας Ειρηναίο που απέρριψε την σύνοδο να δω τι θα λέγανε τα τσογλάνια του πάπα
Για δες Οδυσσέα
Στό ίδιο αρθρο ο Ο γέροντας Κύριλλος Αγιορείτης λέει :"...
10 – Ο Κανονικός Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Ειρηναίος, με το υπ’ αριθ. 86/20-6-2015 Διάγγελμά του προς το Ποίμνιό του, τους Αγιοταφίτες, τους Προκαθημένους των Αυτοκέφαλων Εκκλησιών και το Χριστεπώνυνο Πλήρωμα της ανά την Οικουμένη Ορθοδοξίας, καθιστά σαφές ότι καταψηφίζει τις αποφάσεις της Ψευδο-Συνόδου, οι οποίες εισάγουν «συνοδικώς» την Παναίρεση του Οικουμενισμού, και κατά συνέπεια, 1) δεν είναι έγκυρη η θετική ψήφος για τις εν λόγω αποφάσεις του Αρχιεπισκόπου Θαβωρίου κ. Θεοφίλου, ο οποίος εξελέγη αντικανονικά στον Πατριαρχικό Θρόνο Ιεροσολύμων, αλλά είναι έγκυρη η αρνητική ψήφος του Κανονικού Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Ειρηναίου, και 2) δεν ελήφθησαν εγκύρως οι αποφάσεις της Ψευδο-Συνόδου, διότι δεν υπάρχει ομοφωνία μεταξύ των δέκα (10) Αυτοκεφάλων που συμμετείχαν στην εν λόγω Ψευδο-Σύνοδο (όπως ορίζει ο, κατά τα ανωτέρω, μη έγκυρος Κανονισμός της), δεδομένου ότι ο Κανονικός Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Ειρηναίος καταψήφισε τις αποφάσεις της ίδιας Ψευδο-Συνόδου..."
«Μακάριοι εστέ όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού» (Ματθ. 5, 11).
Μακάριος και ακαθέρετος ο πατριάρχης μας . Αρα δεν οφείλουμε να τον μνημονεύουμε ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και όχι μόνο ως πάσης επισκοπής ορθοδόξων ?
Δεν συμφωνώ με την κανονική μήνυση σε βάρος του Φλωρίνης Θεοκλήτου, ούτε και με το χαρακτηρισμό του ως "αιρετικού".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν επιτρέπεται, όμως, να μιλάει για "τον καημένο τον πατριάρχη που συκοφαντείται"!
Πολύ ωραία απάντηση του έδωσε ο Β.Κερμενιώτης.
Και γενικότερα η στάση του απέναντι στους οικουμενιστές και κυρίως απέναντι στο Βαρθολομαίο είναι απαράδεκτη.
Και ας μην ξεχνάμε ότι συλλειτούργησε με τον Προύσσης.
Κρίνατε, κριθήκατε, κρίναμε, εν ω μέτρω κρίνομεν κριθησόμεθα, ας σταματήσουμε την ανθρωποφαγία. Ο καθένας είναι υπεύθυνος του εαυτού του. Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Δεν είναι μόνον ο οικουμενισμός το μοναδικό πρόβλημα της Ορθοδοξίας. Εξ άλλου, αν αρχίζουμε να το παίζουμε "ιερά εξέτασις" και κρίνουμε τους άλλους ακόμη και μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν, αφού ασφαλώς πρώτα επικοινωνήσαμε μαζί τους κατ΄ ιδίαν και τους νουθετήσαμε (κατά τη γνώμη μας πάντοτε) θα πρέπει να αναφερθούμε ονομαστικώς εις άπαντας και όχι μόνο σε ένα "θύμα" που πιθανώς συκοφαντούμε ενώ τους άλλους, που πιθανώς είναι φανεροί οικουμενιστές και υποστηρικτές των φιλοπαπικών αντιλήψεων και της ψευδοσυνόδου (κάτι που δεν είναι ο πατήρ Δανιήλ) τους αθωώνουμε διά της σιωπής μας. Δύο μέτρα και δύο σταθμά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στο Ανώνυμος10 Σεπτεμβρίου 2017 - 8:20 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κάθε ένας που δημόσια μιλά δημόσια και κρίνεται και μάλιστα οταν παρουσιάζεται σαν ιερέας και διδάσκει εκ κοιλίας αντίθετα στον νόμο του Θεού και στηρίζει την τυραννίδα του ποντιφικάτου της πανθρησκείας και της ληστρικής του Πανθέου της Ρώμης λέγοντας οτι τους οφείλουμε υπακοή ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ αν και τους ξέρουμε τι κουμάσια είναι .
Ναι " Ο καθένας είναι υπεύθυνος του εαυτού του." αλλά έκαστος ημών είναι και υπεύθυνος και για τους άλλους την στιγμή που βλέπει να χάνονται ψυχές απο την αίρεση .Οι αιρετικοί αφενός δεν μπαινουν οι ίδιοι στον παράδεισο αφετέρου κλίνουν και την πόρτα εμποδίζοντας αλλους να σωθούν .
Και βέβαια θα πρέπει να αναφερόμαστε σε όλους αλλά ιδιαίτερα σε όποιον δημόσια λέει αντίθετα και χτυπά την Αλήθεια και υπερασπίζεται την ξεπουλημένη δεσποτοκρατία στον ποντίφικα και το Πάνθεον του .Σε καιρό αίρεσης και ο κατηχούμενος οφείλει να μάχεται για την Αλήθεια . Τι λέγω ακόμα και ο κατηχούμενος ? Σε καιρό διωγμών όπως τώρα και ο έξω της Πίστης τρέχει να ομολογήσει την ΑΛΗΘΕΙΑ που σταυρώνεται και να πάρει τον ουράνιο στέφανο .
Μας έχουν πήξει στους βαρύς κανόνες που οι ίδιοι δεν τηρούν. Ουτε εμείς τους διαλέγουμε ουτε με το ανάξιος πλέον κατεβαίνουν αλλά και καλά είναι αυτοί ποιμένες και δύνανται να παρανομούν με την βεβαιότητα οτι θα μένουν αδίκαστοι . Ου στο ανάθεμα οι προδότες !Θέλουμε νέους και άξιους κληρικούς που να είναι του Θεού και όχι του σατανά . Εξέπεσαν οι προδότες απο την πίστη να φύγουν απο το κεφάλι μας και αν δεν θέλουν να μπουν στον παράδεισο να μη κλείνουν και την πόρτα σε όσους θέλουν να μπούν .