Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΟΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ 

ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΡΕΣ…




Του Ανδρέα Κυριακού, Θεολόγου 

Το γνωστό επεισόδιο  με το δέντρο που, αντί καρπούς θα έκανε … λίρες (από το ιταλικό παραμύθι του Πινόκιο), μου φέρνει στο νου η εν Λέρω συνέχιση του Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών. 

Αναφέρεται ότι, στις 5 τρέχοντος στη Λέρο, εγένετο εναρκτήριος δοξολογία στην εκκλησία του Αγίου Σωφρονίου. Ο μητροπολίτης της νήσου Παΐσιος εν ωμοφωρίω και επιτραχηλίω, συνεπικουρούμενος από ιερέα, συμπροσεύχεται ανερυθριάστως μετά του Παπικού καρδιναλίου κ. Κούρτ Κωχ, Ορθοδόξων επισκόπων και Παπικών αντιπροσώπων. Ορθόδοξοι και κακόδοξοι συμπροσεύχονται.

Για τους Ορθοδόξους (εν οις και ο ορθόδοξος Συμπρόεδρος του Διαλόγου με τους Παπικούς Σεβ.  Τελμησσού Ιώβ και ο αντιπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος Μεσσηνίας Χρυσόστομος), οι κανόνες που απαγορεύουν, επί ποινή καθαιρέσεως μαλιστα, τη συμπροσευχή μετά των κακοδόξων όχι απλώς παρέλκουν αλλά έχουν εξαφανισθεί, ως μηδέποτε υπάρξαντες!!! 

Στην προσφώνησή του ο μητροπολίτης Παΐσιος, ως εις των ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου, προσφωνεί τους παρευρισκόμενους Ορθόδοξους επισκόπους ΑΛΛΑ και τους παρόντες Παπικούς αξιωματούχους ως «πεφιλημένους σεβασμιώτατους αδελφούς»!!! Ενώ μεταξύ των Ορθοδόξων και των κακοδόξων «χάσμα μέγα εστήρικται»ο Σεβασμιώτατος ΔΕΝ αντιλαμβάνεται τη σωρεία των Παπικών αιρέσεων, αλλά εθελοτυφλών, δεν βλέπει ούτε καν διαχωριστική γραμμή μεταξύ ημών και αυτών!!! Τι είδους επίσκοπος είναι ο Σεβασμιώτατος, αφού δεν μπορεί να ξεχωρίσει τα πρόβατα από τους λύκους; 

Ο Σεβασμιώτατος κ. Παΐσιος επιμένει ότι θα συσκεφθούν οι σύνεδροι «εν τη ενότητι της αγάπης». Λησμόνησε στην πορεία την εν Χριστώ αλήθειαν! Τόσο πολύ τον γνοιάζει η «άπαξ παραδοθείσα τοις αγίοις πίστις». Τώρα γιατί θυμήθηκε τον Ευαγγελιστη Ιωάννη το Θεολόγο; Ούτε που υποψιάζεται ότι και η απλή αναφορά του ονόματός του, αποτελεί μπούμεραγκ για τους Οικουμενιστές. Ο Απόστολος αναφέρει ρητώς στις Επιστολές του ότι σ’ αυτόν που δεν φέρει την αποστολική διδαχή ούτε «χαίρετε» δεν του λέμε «εις τις …ταυτην την διδαχήν ου φέρει μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν και χαίρειν αυτώ μη λέγετε»(Β΄Ιωάν. 10). Όντως ευχών χρεία.

1 σχόλιο:

  1. ΠΟΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΡΕΣ… Διαβάζω για λίρες και σκέφτομαι όχι παραμυθάκια αλλά λίρες
    Ναι λίρες ... λίρες !
    http://www.protothema.gr/greece/article/712719/ieres-biznes-me-etaireia-fouska/ Μητρόπολη Δημητριάδος: «Ιερές» μπίζνες
    Καμία σχέση με το Θέμα ή μήπως όχι ?

    Αν ο χρυσός( Μαμωνάς) και ο όχι ο Χριστός είναι το αφεντικό μάλλον η δογματική τους περισσοτερο επηρεάζεται απο τις διακυμάνσεις του χρηματιστηρίου παρά απο τις αποτειχίσεις και αν τους λέμε «χαίρετε» κατά τον απόστολο ή όχι ...

    Καρφάκι δεν τους καίγεται ...
    Των οικιών ημών εμπιπραμένων υμείς άδετε τους λέμε και αυτοί το μυαλλό τους στις βιλάρες ενός εκατομμυρίου . Οι δικές σας μας λένε καίγονται ..οι δικές μας μια χαρά είναι έχουν και ασφάλεια πυρός ...

    Λένε οτι στην Ιταλία τα υπερπολυτελή παλάτια των παπικών που στέγαζαν τις ( ή τους ?) ερωμένες (- ους) είναι τουριστικό αξιοθέατο ... δεν ξέρω λέω μήπως και στην χώρα μας θα πρέπει να μπούν στο τουριστικό οδηγό κατά το παράδειγμα των Λατίνων ...

    Αλλά τι λέγανε οι Παπικοί ? Εσεις πρόβατα εμεις ποιμένες ...
    Εσύ είσαι πρόβατο να σε αρμέγω να σε σφάζω να σε πουλώ να περνώ καλά ..Εσύ πρόβατο θα κρίνεις τον ποιμένα ?

    Στην ορθοδοξία με το ΑΞΙΟΣ χειροτονούταν με το ΑΝΑΞΙΟΣ καθαιρούταν και λόγο δίναν για τις πράξεις τους .. εεε τώρα είναι Παπικοί δεν δρώνει το αυτί τους ... ναι λένε είμαστε οτι λέτε αλλά εσείς θα μας κρίνεται ? Εσύ πρόβατο θα κρίνεις τον ποιμένα ?

    Και βγαίνει και ο Αεράκης και τι λέει ? Αιρετικός ξε αιρετικός μέχρι να καθαιρεθεί λέει του Χριστού είναι και λύνει και δένει στον ουρανό και στη γή ...
    Η Σύνοδος της Λυών και εκείνη της Φλωρεντίας μόνο την παπική "εκκλησία" είπε εκκλησία ..αυτή του Κολυμβαρίου δεν άφησε πικρή ρίζα να μη ευλογήσει , να μη πεί εκκλησία ...
    Ο Βέκκος και ο Μάμας τι είναι μπρός στον Βαρθολομαίο ?

    Αλλά η ακαδημαϊκή θεολογία των επτά νάνων και της Χιονάτης , του Ζήση λέω και των "ιερών" αποτειχισμένων, που αποφαίνονται για την ιεροσύνη του ιερατείου του υπό τον ποντίφικα Πανθέου.. φαίνεται ότι έλκει τις περί ιεροσύνης απόψεις απο τις ιερόδουλες ...την Οολά και Οολιβά και αν δεν κατάλαβες δες και Ιεζεκιήλ 23:2-4

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου