Εκτός πραγματικότητος τα γραφόμενα
του π. Δανιήλ Αεράκη!
Διάβασα και το νέο άρθρο του π. Δανιήλ Αεράκη: «Διαφωνία ἤ ἀποτείχισις;»
[1] και βγήκα από τα ρούχα μου! Τί είναι αυτά που
μας λέει ο π. Δανιήλ; Πού τα είδε γραμμένα;
1ον Κάνει λάθος σε
σχέση με τον μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο!
Γράφει: «Σέ ἀντικανονικές ἐνέργειες
προβαίνει καί ὁ νῦν Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, καί μάλιστα στά πλαίσια τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀλλα
...δέν ἀρνήθηκε κανένα βασικό δόγμα
τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως»!
Ο Πατριάρχης έχει κατεδαφίσει όλα τα δόγματα της Ορθοδοξίας και αυτός
λέει ότι ...«δέν ἀρνήθηκε κανένα βασικό δόγμα τῆς Ὀρθοδόξου
Πίστεως»!
Θα αντιστρέψω το ερώτημα: Μπορεί να μας πει ο π. Δανιήλ ποιό δόγμα της
Εκκλησίας δεν έχει πλήξει ο κ. Βαρθολομαίος; Ποιό; Υπάρχει κάτι που έχει αφήσει
όρθιο;
Δεν θα αναφερθώ στην προσβολή του Συμβόλου της
Πίστεως και στο άρθρο περί «Μιάς, Αγίας και Καθολικής Εκκλησίας», αφού ο
προκαθήμενος του Φαναρίου αναγνωρίζει όλες τις αιρετικές παρασυναγωγές ως
«Εκκλησίες». Θα αναφερθώ στο λόγο του Χριστού: «Οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν Πατέρα εἰ μὴ δι᾿ ἐμοῦ» (Ιω. 14,2), καθώς και στο λόγο του Αποστόλου Πέτρου:
«οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ
σωτηρία, οὐδὲ γὰρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον [πλήν του Χριστού] ὑπὸ τὸν οὐρανὸν τὸ
δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς» (Πράξ. 4,12).
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κηρύττει «έτερον ευαγγέλιον» (Γαλ.
1,6) σύμφωνα με το οποίο όλες οι
Θρησκείες είναι από τον Θεό και σώζουν τους ανθρώπους! Παραπέμπω τον π.
Δανιήλ στο κείμενό μου: "Το αληθινό πρόσωπο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου" [2]
Μόνο την «Εκκλησία του Σατανά» του Anton LaVey δεν
ξέρω αν δέχεται, ο Πατριάρχης! Μόνο εκεί δεν πήγε να προσευχηθεί! Αλλά ...τί
λέω; Και σε Ναό του Σατανά πήγε! Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει ότι οι
εβραϊκές Συναγωγές είναι «κατοικητήρια δαιμόνων»! [3] Ο Πατριάρχης έχει πάει
σε εβραϊκές Συναγωγές και τις αποκάλεσε «ευλογημένους τόπους λατρείας του Θεού»! [4] Φαίνεται
ότι θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από τον Χρυσόστομο! (στον οποίο έχει
εντρυφήσει ο π. Δανιήλ)
Λυπάμαι πολύ γι' αυτά τα απαράδεκτα και αθεολόγητα "ρήματα"
που λέει ο π. Δανιήλ Αεράκης, ο οποίος υπήρξε πνευματικό παιδί του Πατρός
Αυγουστίνου Καντιώτη. «Τρίζουν» τα λείψανα του αγίου Γέροντά μας μ' αυτά που
ακούει από τα πνευματικά του τέκνα!
● Γράφει, ο
π. Δανιήλ: «ὁ ΙΕ´ Κανόνας τῆς
Πρωτοδευτέρας Οἰκουμενικῆς Συνόδου δέν ἀνοίγει
τόσο εὔκολα τήν πόρτα τῆς ἀποτειχίσεως
(διακοπῆς μνημονεύσεως). Παρέχει
στόν ἐπίσκοπο αὐτό τό δικαίωμα, ἐφ’ ὅσον ὁ Πατριάρχης κηρύττει “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ” αἵρεσι καί ἔχει καταδικασθῆ ἐκκλησιαστικῶς γιά
τήν αἴρεσί του αὐτή»!!!
Πού τα είδε γραμμένα αυτά, ο π. Δανιήλ;
Διαστρέφει και πλαστογραφεί
τον ΙΕ´ Κανόνα! Ο Κανόνας δεν λέει ότι ο επίσκοπος πρέπει να «ἔχει
καταδικασθῆ ἐκκλησιαστικῶς γιά τήν αἴρεσί
του αὐτή».
Αυτό είναι αυθαίρετη προσθήκη δική του! Ο ΙΕ´ Κανόνας μιλάει, σαφώς, για
διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας προ
συνοδικής κρίσεως του κακοδοξούντος επισκόπου [5]
Και, αλήθεια, ποιο νόημα έχει η αποτείχιση από έναν
επίσκοπο που …έχει ήδη καταδικαστεί από τη Σύνοδο; Αν η Σύνοδος καταδίκασε τον
επίσκοπο, ο καθηρημένος επίσκοπος θα αποχωρήσει και στη θέση του θα
χειροτονηθεί καινούργιος. Δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να κάνουμε αποτείχιση
από έναν επίσκοπο οποίος …δεν υφίσταται πλέον στην εκκλησιαστική διοίκηση!
● «Ὑπῆρξε
βέβαια κάποτε (τό 1970) διακοπή μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος
τοῦ πατριάρχου Ἀθηναγόρα ἀπό τρεῖς Μητροπολίτες, ἀλλ’ ὄχι γιά
πάντα.»
Δεν κατάλαβα τι εννοεί εδώ ο π. Δανιήλ. Έχει συγκεκριμένη “ημερομηνία λήξεως” η διακοπή
της εκκλησιαστικής κοινωνίας;
● «Ἐπειδή
πολλοί ἐπικαλοῦνται τό παράδειγμα τοῦ π. Αὐγουστίνου,
ἄς γνωρίζουν, ὅτι ὁ π. Αύγουστῖνος δέν διέκοψε τό μνημόσυνο τοῦ
πατριάρχου Βαρθολομαίου. Τήρησε τήν ἑνότητα,
καί μάλιστα ἐπισκέφθηκε
τό Φανάρι ἐπί
πατριάρχου Δημητρίου. Οὔτε ἀποστασιοποιήθηκε, οὔτε ἀποτειχίστηκε,
οὔτε ἀποσχίσθηκε».
Από αυτό το λόγο του πατρός Δανιήλ φαίνεται πόσο
λίγο γνωρίζει τον Πατέρα Αυγουστίνο! Ο Γέροντας, επανειλημμένα, απείλησε με
επιστολές τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ότι θα του κόψει το μνημόσυνο. Δημοσιεύτηκαν,
αυτές οι επιστολές, στην «Χριστιανική Σπίθα» [6] Δεν το έπραξε τελικά για πολλούς λόγους. Ένας λόγος που, τελικά,
δεν πραγματοποίησε την απειλή του είναι, ενδεχομένως, ότι ο Γέροντας είχε
εισέλθει, ήδη, σε βαρύ γήρας (90 ετών) και δεν είχε τις φυσικές δυνάμεις να ασχοληθεί
με ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Άλλος λόγος είναι ότι επειδή δεν είχε υπ’ όψη του άλλους
δύο, τουλάχιστον, μητροπολίτες για να τον ακολουθήσουν στη διακοπή της
μνημόνευσης, δίσταζε να προχωρήσει στην ενέργεια αυτή γιατί ήταν πολύ συκοφαντημένος
μέσα στο χώρο της Εκκλησίας και είχε συγκεντρώσει την αντιπάθεια των Ιεραρχών
της Ιεράς Συνόδου. Φοβόταν, ο Γέροντας, μήπως του κολλήσουν την ταμπέλα του «γραφικού»
και δυσφημιστεί ο Αγώνας της αποτείχισης (Αυτά τα θυμάμαι από συζητήσεις που
άκουγα από μέλη της αδελφότητας του Σταυρού. Την εποχή εκείνη (1993-1996) διέμενα
στο οικοτροφείο της αδελφότητας).
Η περίπτωση, όμως, του πατρός Θεόκλητου είναι
εντελώς διαφορετική: Από το μυαλό του νυν Μητροπολίτη Φλωρίνης δεν πέρασε ποτέ η ιδέα της διακοπής του μνημοσύνου,
γιατί, εδώ και 17 χρόνια, η Μητρόπολη όχι
μόνο δεν έχει ψυχρές σχέσεις με τους Οικουμενιστές αλλά, αντιθέτως, (με τη
βοήθεια και του πρώην πρωτοσυγκέλου) έχει
άριστες και ειδυλλιακές σχέσεις με τους εχθρούς του Θεού!
Εκτός αυτού, ένα άλλο θλιβερό συμπέρασμα που
προκύπτει είναι ότι ο π. Δανιήλ Αεράκης έχει πεπλανημένη αντίληψη περί ενότητας
της Εκκλησίας. Η ενότητα στην εκκλησία έχει σχέση με την ενότητα στην Πίστη και
όχι την ενότητα σε πρόσωπα τα οποία μπορεί να έχουν διεστραμμένα δόγματα. Είναι
πολύ χαρακτηριστικός ένας λόγος του Πατρός Αυγουστίνου: «Μία ενότης που βασίζεται στο κουκούλωμα των
αληθειών της Πίστεως και στην ανοχή αντορθοδόξων διδασκαλιών, είναι κατηραμένη! Χίλιες φορές σχίσμα παρά
μία τοιαύτη σατανική ενότης»!
[7].
● «Καί ἄν ὁ ἐπίσκοπος ἔχη
κάποια δυνατότητα (ὄχι ὑποχρέωσι) διακοπῆς τῆς
μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ
προέδρου τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας,
ἕνας πρεσβύτερος δέν ἔχει κανένα δικαίωμα οὔτε καί δυνατότητα διακοπῆς μνημονεύσεως τοῦ ἐπισκόπου
του, μόνο καί μόνο διότι ὁ ἐπίσκοπός
του δέν διακόπτει τή μνημόνευσι τοῦ Πατριάρχου!»
Δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Σε προηγούμενο κείμενό
μας, γράψαμε ότι ο κύριος λόγος είναι ότι ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος (όπως
οι περισσότεροι μητροπολίτες της ελλαδικής εκκλησίας) έχει αποδεχτεί τις
αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και συνεπώς κηρύττει και ο
ίδιος αίρεση [8]. Είναι απλά τα
πράγματα. Γατί δεν το καταλαβαίνει ο π. Δανιήλ; (Βλ. στην παραπομπή 8 το άρθρο
μας: «Αντι-Κανονική και άδικη η δίωξη των δύο Μοναστηριών της μητροπόλεως
Φλωρίνης»)
10/9/2017
Βασίλης Κερμενιώτης
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:
1.
Διαφωνία ἤ ἀποτείχισις; - π. Δανιήλ Ἀεράκη http://anastasiosk.blogspot.gr/2017/09/blog-post_8.html
2. Το αληθινό πρόσωπο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
https://drive.google.com/open?id=0B1rFS_QTfNudLUJTUWx4S2VmZXc
3. Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, «Λόγοι Κατά
Ιουδαίων», μετάφραση: «Αν λοιπόν αγνοούν τον Πατέρα, σταύρωσαν τον Υιό, κι
αρνήθηκαν τη βοήθεια του Αγίου Πνεύματος, ποιός δε θα καταλήξη στο συμπέρασμα
πως ο τόπος [της Συναγωγής] είναι κατοικητήριο των δαιμόνων; Δε λατρεύεται ο
Θεός εκεί και συνεπώς είναι ειδωλολατρικός ο χώρος εκείνος». (Λόγος
Α’ §γ)
4.
·
Από την ομιλία του Οικουμενικού Πατριάρχη στην εβραϊκή Συναγωγή της Νέας
Υόρκης «Park East», στις 28/10/2009 (www.patriarchate.org/video-gallery)
και το μήνυμα που έστειλε στο «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο» (ΚΙΣ), στις
20/1/2010 (http://anti-ecumenist.blogspot.gr/2012/09/o_9.html )
5. Κανὼν
ΙΕ’ (15) «Περὶ σχίσματος μητροπολιτῶν ἀπὸ τῶν
ἰδίων Πατριαρχῶν». «…Οἱ γὰρ δι' αἱρεσίν
τινα, παρὰ τῶν ἁγίων
Συνόδων ἢ Πατέρων
κατεγνωσμένην, τῆς πρὸς τὸν
πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου τὴν αἵρεσιν δηλονότι δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ' ἐκκλησίας
διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑποκείσονται, πρὸ συνοδικῆς
διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν
καλούμενον ἐπίσκοπον
κοινωνίας ἀποτειχίζοντες,
ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται.
Οἱ γὰρ ἐπισκόπων,
ἀλλὰ ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ
σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ
σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν
ῥύσασθαι».
Βλ. και το ενημερωτικό βίντεο: π. Θεόδ. Ζήση, Διακοπή Μνημοσύνου
Επισκόπων-ΙΕ΄ Κανών ΑΒ' Συνόδου:
α) Εισαγωγή https://www.youtube.com/watch?v=03oEEbcMdhU
β) 2ο μέρος https://www.youtube.com/watch?v=-T8LciL3BfY
γ) 3ο μέρος https://www.youtube.com/watch?v=yx6Mgl1ZUJo
6.
«Χριστιανική Σπίθα», αρ. φύλ. 632, Σεπτέμβριος
2005, σελ. 4.
7. Ήταν από κήρυγμα
του π. Αυγουστίνου, πριν από χρόνια, στην εορτή των Αγίων Πάντων, στην ομώνυμη
εκκλησία του χωριού Δροσερό Εορδαίας. Υπάρχουν μάρτυρες που θυμούνται το κήρυγμα
αυτό.
8. Αντι-Κανονική
και άδικη η δίωξη των δύο Μοναστηριών της μητροπόλεως Φλωρίνης https://drive.google.com/file/d/0B1rFS_QTfNuda1VCeVBiNjFyS00/view
Καλύτερα να μιλάει ο κ. Κερμενιώτης για τον πολιό π. Δανιήλ Αεράκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μην προκαλεί όμως και ο π.Δανιήλ λέγοντας τα όσα άτοπα είπε για το Βαρθολομαίο.
ΔιαγραφήΤο ίδιο και ο Φλωρίνης Θεόκλητος που αποκάλεσε "καημένο" τον πατριάρχη και τον παρουσίασε ως θύμα συκοφαντίας!!!
Επίσης είναι γνωστό ότι ο Φλωρίνης Θεόκλητος συλλειτουργησε με το γνωστό και μη εξαιρετέο και αιρετίζοντα Ελπιδοφόρο.
Να μιλάει με σεβασμό περισότερο ο Β.Κερμενιώτης αλλά να προσέχουν τι γράφουν και τι λένε και οι προαναφερθέντες.
Τὶ τὸν θέλουμε τὸν ἀντιοικουμενισμὸ ὅταν ἕνας ὀρθόδοξος φρονεῖ ὅτι εἶναι ἀλάθητος δίκην πάπα, εἰσάγοντας παπισμὸ στὴν Ὀρθοδοξία ἐνῷ ἐκεῖνος μᾶλλον πλανᾶται στὰ περισσότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ πατὴρ Δανιὴλ δὲν εἶναι οἰκουμενιστής, δὲν εἶναι κολυμπαριστής, δὲν εἶναι ἕνωτικός καὶ ἔχει κάθε δικαίωμα νὰ πράττει ὅπως ἐκεῖνος κρίνει, ἐνῷ οὔτε διεκδικεῖ τὸ ἀλάθητον τοῦ πάπα οὔτε ἀποσιωπᾶ ἀρκετὲς οἰκουμενιστικὲς ἀθλιότητες. Ποῖος σᾶς εἶπε ὧ κριταὶ, ἐπικριταὶ καὶ κατακριταὶ τοῦ σεβασμίου κληρικοῦ ὅτι μόνον ὑμεῖς κατέχετε πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν, πλανώμενοι μάλιστα τινὲς στὰ ἐσχατολογικά καὶ διαδίδοντας ψευδῶς ὅτι σὲ microchips καὶ barcodes ὑποκρύπτεται τὸ 666 τοῦ Ἀντιχρίστου; Παραποιεῖτε ἀνερυθρίαστα τὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἔχετε τὰ μοῦτρα νὰ γίνεστε καὶ διδάσκαλοι;
Ο Επίσκοπος Αυγουστίνος Κ. μνημόνευε τον αντίχριστο Βαρθολομαίο και έκανε λάθος.Εμάς δεν μας ενδιαφέρουν τα έργα του π.Α.Καντιώτη αλλά των Αγίων Πατέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζει,ο π.Δανιήλ,καθόλου τους Αγίους Πατέρες ή κάνει του κεφαλιού;
Ο κ.Κερμενώτης γιατί δεν μας λέει και τούτο; :''Ένας λόγος που ο π.Α.Κ. μνημόνευε τον μεγάλο αιρετικό Βαρθολομαίο,είναι γιατί έκανε λάθος''!
Όταν ένας άνθρωπος βλασφημάει τους φίλους του Χριστού και τους ονομάζει πλανεμένους δεν είναι αντίχριστος;Είναι!
Τότε γιατί να μνημονεύεις έναν αντίχριστο; Γιατί κάνω λάθος!
Ζημιά δεν κάνεις στον αγώνα της Ορθοδοξίας όταν δεν κοινωνάς με αντιχρίστους αλλά όταν κοινωνάς και μνημονεύεις αιρετικούς!
Στο τέλος μας λέει ότι οι κληρικοί δεν μπορούν να αποτειχιστούν από τον Πατριάρχη αν δεν αποτειχιστή ο Επίσκοπός τους από τον Πατριάρχη.Δηλαδή φτιάχνει δικούς του κανόνες!Αν ο Επίσκοπος κοινωνεί με τον αιρετικό Πατριάρχη,ΔΕΝ κοινωνεί με τα πονηρά του έργα(όπως λέει ο Αγιος Ιωάννης ο Θεολόγος);
Μπράβο στον Βασίλη για τον κόπο του!
Αλλά και Οικουμενική Σύνοδο της Λυών 1274.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατριάρχη Ιωάννης Βέκκος (1275-1282) Στις 26 Δεκεμβρίου 1282 καθαιρέθηκε από Πατριάρχης και μια Σύνοδος, τον Ιανουάριο του 1283 τον καταδίκασε ως αιρετικό και τον εξόρισε στην Προύσα.
Δεν ξέρανε οι οσιομάρτυρες επί Βέκκου οι εν Άθω ομολογήσαντες
δεν ήξερε και ο Άγιος Μελέτιος μαζί με τον συνασκητή του Αγιο Ιερομόναχο Γαλακτίωνα τον Γαλησιώτη ....Δεν το ήξερε και η Παναγία που Θεολόγησε ...
Αραγε και στην εποχή του φιλοπαπικού Βέκκου, δεν θα έλεγες Αεράκη οτι δεν έχει καθαιρεθεί?
Διαβαζω: (orthopraxiaa.blogspot.gr)Όταν ο αυτοκράτορας και ο πατριάρχης άρχισαν τις διώξεις των γνησίων Ορθοδόξων, ο Άγιος Μελέτιος μαζί με τον συνασκητή του Ιερομόναχο Γαλακτίωνα τον Γαλησιώτη, παρουσιάστηκαν εμπρός στον Αυτοκράτορα και τον έλεγξαν για την πλάνη του, τονίζοντάς του την Ορθόδοξη Διδασκαλία και το ότι δεν πρέπει να υπάρχει κοινωνία με την αίρεση των Λατίνων. Ο Αυτοκράτορας τότε τους φυλάκισε και, αφού είδε ότι παρέμεναν άκαμπτοι, τους εξόρισε στην Σκύρο, με την κατηγορία, ότι ο μεν Γαλακτίων τον κατήγγειλε ψευδώς ότι χρησιμοποιεί άζυμα, ο δε Μελέτιος τον εξύβρισε αποκαλώντας τον "νέο Ιουλιανό". Από την Σκύρο, στην οποία αφήνουν τον Γαλακτίωνα, μεταβιβάζουν τον Μελέτιο στην Ρώμη, ενώπιον του Πάπα για να διαλεχθεί μαζί του. Ο Πάπας αντί για διάλογο, τον κλείνει στην ειρκτή για επτά χρόνια!!! Έπειτα με διαταγή του Αυτοκράτορα μεταφέρεται ξανά στην Σκύρο, όπου ήταν ακόμη έγκλειστος ο Γαλακτίων.
Μετά από πιέσεις φιλενωτικών Επισκόπων - και μάλιστα του ιδίου του Πατριάρχου Ιωάννη Βέκκου - προς τον Αυτοκράτορα, ότι πρέπει να... βασανιστούν περισσότερο ώστε ή να προσέλθουν προς την "ορθοδοξία" τους (δηλαδή την ένωση με τον Πάπα) ή να θανατωθούν, αποστέλλεται βασιλικό πλοίο παραλαμβάνει την ιερά ξυνωρίδα και την οδηγεί στην Κωνσταντινούπολη, στην φρικτή φυλακή των Νουμέρων (για την οποία ο λόγιος Μιχαήλ Γλυκάς είχε γράψει: "Άδην καλώ τα Νούμερα τα χείρω και του Άδου, όσον και γαρ εις κάκωσιν νικώσι και τον Άδην").
Μετά από λίγες ημέρες ο Αυτοκράτορας διέταξε να τους φέρουν μπροστά του και τους πίεσε να δεχθούν την ένωση και να κοινωνήσουν μαζί τους. Οι Άγιοι αρνήθηκαν και ο βασιλιάς διέταξε να τους ραβδίσουν ανηλεώς επί ώρες. Μετά το μακάβριο βασανιστήριο οι Ομολογητές έμειναν σαν νεκροί κάτω στην γη και όταν συνήλθαν κάπως, οδήγησαν τον μεν Γαλακτίων στην φυλακή, ενώ τον Μελέτιο τον κρέμασαν σε ένα ξερό δέντρο. Μόλις όμως το σώμα του Αγίου, που ταλαντευόταν στο σκοινί, ακούμπησε στο ξερό δέντρο, αυτό έβγαλε φύλλα και ταυτόχρονα άνθισε!!! Μόλις πληροφορήθηκε το θαύμα ο Αυτοκράτορας προσπάθησε πάλι να πείσει τον Μελέτιο να έλθει σε κοινωνία μαζί τους, αλλά ο Άγιος αρνήθηκε σθεναρώς.
Τότε ο Αυτοκράτορας διέταξε να κλειστούν πάλι στην φυλακή, αφού πρώτα βγάλουν τα μάτια του Γαλακτίωνος, για να μη μπορεί να λειτουργεί, και κόψουν την γλώσσα του Μελετίου για να μη μπορεί να ελέγχει την κακοδοξία και να διδάσκει την Ορθοδοξία... Αλλ' ω, του θαύματος! Ο Γαλακτίων θαυματουργικώς λειτουργούσε και άνευ οφθαλμών, ο δε Μελέτιος και χωρίς γλώσσα μπορούσε να μιλήσει και να στηλιτεύει την πλάνη!
Τι διδάσκεις ανόητε λύκε ?
Αν νομίζεις οτι τα "αντιοικουμενιστικα" λόγια μνημονευτή θα σε σώσουν απατάσαι απάτη δεινή . Ο Βαρθολομαίος και στην κόλαση ακόμα θα πατά στην πλάτη του επισκόπου που μνημονεύεις . Και αυτός θα πατά στην δική σου .
Η νέα εκκλησία της ληστρικής τού υπό τον ποντίφικα Πάνθεου της παγκοσμιοποίησης δεν είναι η γυναίκα η ντυμένη με τον Ηλιο αλλά η ντυμένη με πορφύρα και κόκκινο, ή στολισμένη με χρυσάφι και πολύτιμες πέτρες και μαργαριτάρια .. που επάνω στο μέτωπό της είναι γραμμένο ένα όνομα: Μυστήριο, η μεγάλη Βαβυλώνα, η μητέρα των πορνών και των βδελυγμάτων της γης” με ένα χρυσό ποτήρι, που είναι γεμάτο από βδελύγματα και ακαθαρσίες της πορνείας της. Οπως το λέει η Αποκάλυψη 17:3-5.
Είθε ο Θεός να σε φωτίσει καματερέ και να διακρίνεις μεταξύ Ποτηρίου Κυρίου και ποτηρίου δαιμονίων