Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ - ΑΝ ΕΧΕΙ!!!! -Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ - ΑΝ ΕΧΕΙ!!!! - Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ

Καποιοι ανθρωποι του μητροπολιτη Ηλειας Γερμανου, ειχαν την δολιοτητα να μας στειλουν μια απαντητικη επιστολη του δεσποτη Γερμανου προς την ηγουμενη Μελανια, για να δικαιολογηση τα αδικαιολογητα και να καλυψη τις πομπες του μετα απο την πρωτοφανη, παρανομη και τραμπουκικη εκδιωξι των μοναζουσων  απο την μονη Μεταμορφωσεως Ηλειας. 
Και αυτα συνεβησαν πριν απο 3 μερες. Σημερα ειδαμε στο παντα ανευθυνο ιστολογιο Κρασο-Κατανυξι να δημοσιευη αυτην την αχρεια επιστολη του Γερμανου χωρις να εχει την τιμιοτητα, το φιλοτιμο, την ηθικη ευθυνη και την χριστιανικη ευθυτητα να δημοσιευσει τατυτοχρονα και την επιστολη της Γεροντισας Μελανιας για να δουμε τι πραγματικα γραφει εκεινη και τι απανταει ο Γερμανος.
Τα ιδια ισχυουν βεβαια και για το ανευθυνοϋπευθυνο - οπως εμεις το θεωρουμε - ιστολογιο Κρασο- Κατανυξι που δεν εφαρμοζει καν την στοιχειωδη δημοσιογραφικη δεοντολογια και δεν ζηταει πρωτα να δημοσιευθη και η επιστολη της Γεροντισας Μελανιας, αλλα κατα τροπον βαρβαρον, αγροικον και συκοφαντικον δημοσιευει μονο την επιστολη του αρχιτραμπουκου μητροπολιτη, η οποια απανταει στην ηγουμενη Μελανια, αλλα αντ΄αλλων, απο εκεινα που εκεινη του εγραψε και προσπαθει μαλιστα να την συκοφαντιση για τον Αντιοικουμενιστικο της αγωνα. 
Καταχωρουμε στη συνεχεια τον διαλογο που διαμειφθηκε με τους ανθρωπους του διαβοητου Γερμανου Παρασκευοπουλου(καποιος Παναγιωτης Παυλοπουλος), κριμασιν οις οιδεν Κυριος μητροπολιτη Ηλειας και του ιστολογου της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ. 

 

 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΟΥΣΩΝ ΠΟΥ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ



Κυριε Παναγιωτη χαιρετε.
Ευχαριστω για το δημοσιευμα που μου στειλατε για να με ενημερωσετε για το ποιον της ηγουμενης Μελανιας που ο μητροπολιτης σας την εκδιωξε κατα τροπον Γκεσταμπιτικον αναμφισβητητα.
Μπραβο στο ....παλληκαρι σας!!!!!
Ομως αγαπητε φιλε, εχεις την καλωσυνη να του ζητησης να σου δωση να δημοσιευσης και να με ενημερωσης γι αυτο, και την επιστολη που τουστειλε η ηγουμενη και ελαβε αυτη την απαντησι;
Θαχε πολυ ενδιαφερον το θεμα αυτο και για μας και για σας τα τεκνα του.
Ελεγε ο συντοπιτης μου πατηρ Παίσιος που ο ταφος του απεχει απο εδω 1 χιλιομετρο οτι η κολασι ειναι γεματη απο δεσποταδες και παπαδες, δεν ελεγε απο καλογηρους και απο καλογρηες.
Θα με υποχρεωσεις αν μου στειλης εκεινη την επιστολη της γεροντισας Μελανιας, ή αν μπορεις να την δημοσιευσης, για να βγαλω τα αντικειμενικα μου συμπερασματα, καθως ειναι αναγκαιο να ακουμε και τις δυο πλευρες, αλλα σου υποσχομαι να τις δημοσιευσω και στο ιστολογιο μου το οποιο παρακολουθουν καθημερινα χιλιαδες επισκεπτες.
-

Αγαπητέ κ Οδυσσέα εγω σας έστειλα το θέμα που εχει δημοσιευθεί σε ιστοσελίδα με την οποία καμία σχέση δεν έχω για να εμπλουτίσετε το ρεπορταζ σας και γνωρίζεται καλα οτι για να δημοσίευσης κατι οπουδήποτε πρέπει να εχεις την Άδεια του συγγραφέα. Όποτε και ο δεσπότης να μου τη δώσει δεν θα μπορώ να την δημοσιεύσω γιατι δεν θα έχω την την έγκριση της Μοναχής Μελανιας που ειναι ο συγγραφέας της.  Αν εσείς έχετε πρόσβασης στην ίδια ζητείτε τη και δημοσιεύστε τη . Η δίκη μου έρευνα για το θέμα βρίσκεται σε εξέλιξη. 

Από το iPhone μου
Αγαπητε φιλε για να σου γραψω οπως σου εγραψα, ασφαλως και ελαβα την αδεια της ηγουμενης Μελανιας, αλλα μεγαλη αξια εχει η υποθεσι να σου την δωση ο Γερμανος ο ιδιος να την δημοσιευσης.
Αν, λοιπον, το καταφερεις αυτο, θα παρουμε και την αδεια της συγγραψασας την επιστολη Μελανιας μοναχης, νασαι βεβαιος, γι αυτο εγγυωμαι εγω.
 Ο Γερμανος ομως φερομενος και εδω ανεντιμα εδωσε στη δημοσιοτητα την απαντησι του στην οποια αναφερεται σε φανταστικα πραγματα και καθολου στην επιστολη της Μελανιας.
Πιασε το λαβρακι αν θελεις αγαπητε, και μην το αφησεις να σου ξεφυγει. Για να δης τον δολιο ανθρωπο και δεσποτη και την απυθμενη πονηρια του.
Προσπαθησε να σου την δωση ο ιδιος, αυτο εχει την αξια την μεγαλη, ξερω καλα εγω τι σου γραφω.

Ιδου και το ανευθυνοϋπευθυνο δημοσιευμα του ιστολογιου της Κρασοκατανυξης. 

Απάντηση του Μητρ. Ηλείας για την απομάκρυνση Μοναχής από Μονή

Ηλείας.jpg
Απομάκρυνσις Μοναχής από την Μονή
Μετά την απόφασι του Σεβ. Μητροπολίτου Ηλείας κ.κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ να απομακρύνη την Μοναχή Μελάνη από την παλαιά διαλελυμένη Μονή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Βουλιαγμένης Πηνείας, κάποιες Ηλεκτρονικές Ιστοσελίδες εδημοσίευσαν, χωρίς να γνωρίζουν τα βαθύτερα αίτια και την εν γένει συμπεριφορά της ως άνω Μοναχής, δυσμενή σχόλια στο γεγονός τούτο.

Δια τούτο σήμερα αναρτώμε μια επιστολή του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ.κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ προς την Μοναχήν αυτήν,( Σχολιο ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, πολυ σεβσμιωτατος, πολυ ποιμεναρχης, πολυ κυριος!!!!!!!!!), που την έστειλε σε ανύποπτο χρόνο, το 2015 δηλαδή, η οποία φανερώνει την αντιμοναχική και αντιχριστιανική συμπεριφορά της και η οποία έχει δημοσιευθή στο νέο δίτομο βιβλίο του Μητροπολίτου μας με τον τίτλον Η ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΜΟΥ κατά την πενταετίαν 2012 -2016, τόμος Γ 1, σελίδας 719- 722.
Ακόμη νομίζομεν ότι, επειδή το βιβλίο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας εκυκλοφορήθη αμέσως μετά το Πάσχα, η δημοσίευσις της παραπάνω επιστολής είναι η αιτία της αντιμοναχικής συμπεριφοράς της Μοναχής Μελάνης ( ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μα η παραπανω επιστολη δεν ειναι της Μελανιας αλλα του μητροπολιτου μονο) και όχι ο δήθεν ασπασμός του Οικουμενισμού από τον Ποιμενάρχη μας. Γιατί ο Μητροπολίτης μας σε πολλά σημεία των υπό ψήφισιν κειμένων στην Σύνοδο της Κρήτης είχε προ αυτής εναντιωθή και κατά την Σύνοδον και μετά από αυτήν υπερασπίστηκε τις Ορθόδοξες θέσεις του. Αυτό άλλωστε δείχνουν τα κείμενά του στις 100 πρώτες σελίδες στο ως άνω βιβλίο του. (ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μπορει ο Γερμανος να δημοσιευση και οσα εγγραφα διαμειφθηκαν με την Μελανια λιγα λεπτα πριν την εκδιωξει; απο το μοναστηρι της;;;).
Έτσι πιστεύουμε, ότι οι καλόπιστοι άνθρωποι και δημοσιογράφοι θα λάβουν γνώσιν τούτου και θα κρίνουν αντικειμενικά πλέον αν η απομάκρυνσις της Μοναχής Μελάνης ήτο ή ΟΧΙ δικαία. Μάλιστα αν χρειασθή θα συνεχίσουμε την δημοσίευσι και άλλων σχετικών κειμένων.
Παραθέτουμε την επιστολή:
Προς Την οσιωτάτην Μοναχήν Μελάνην
Ηγουμένην της Ι.Μονής Μεταμορφώσεως Βουλιαγμένης
(Πύργος, 13 Μαρτίου 2015)
Οσιωτάτη αγία Ηγουμένη ,
Έλαβα με λύπη την από 9-3-2015 επιστολή σου και κατά την επιθυμία σου εγγράφως σου απαντώ.
1. Εν πρώτοις θέλω να σου εξηγήσω γιατί λυπήθηκα από την επιστολή σου. Η λύπη μου επροξενήθη από το ότι χρόνια Μοναχή εσύ, ακόμη δεν απέκτησες την μοναχική αρετή της εγκοπής του θελήματός σου και δεν αφήρεσες την εγωπάθειά σου, αφού το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να γίνη το θέλημά σου, δηλαδή να προβώ εις την κουράν της δοκίμου Ελπίδας.
Όμως, Αδελφή, εσύ δεν μου επέμενες φορτικά να κάνω την κουράν της προηγουμένης Δοκίμου, αλλά όταν την έκειρα εμαλώσατε μεταξύ σας και ξανά φορτικά επέμενες να την διώξω, όπερ και εγένετο, υπακούοντας στο θέλημά σου; Το ίδιο θέλεις να επαναληφθή και τώρα; Αλλά τούτο ούτε πρέπον είναι ούτε φρόνιμο .
2. Παραπονείσαι ότι δεν έχετε μόνιμον ιερέα και ότι Αδελφότης Μοναζουσών χωρίς ιερέα και θεία Κοινωνία δεν είναι δυνατόν να σταθή και να αναπτυχθή πνευματικά. ΝΑΙ, αλλά την μισή αλήθεια μου γράφεις, Αδελφή, εν γνώσει σου δε της αναληθείας αυτών που γράφεις. Διότι η αλήθεια είναι ότι όντως πνευματική ζωή δεν μπορεί να υπάρξη χωρίς θεία Κοινωνία, όμως αυτήν ποτέ δεν σας την εστέρησα. Απεναντίας όχι μόνον έχετε κάθε Πέμπτη Λειτουργία εις την Μονήν σας, αλλά και όποτε άλλοτε θέλετε και κάθε ημέρα αν θέλατε, εκτός βεβαίως των Κυριακών και των Μεγάλων εορτών. Και τούτο, γιατί όπως καλά γνωρίζεις δεν έχουμε διαθέσιμο ιερέα, μετά μάλιστα την απαγόρευσι της Ελληνικής Πολιτείας μισθοδοσίας νέων Κληρικών.
Έτσι δια μίαν ακόμη φοράν εκδηλώνεις την εγωπάθειά σου. Γιατί, Μοναχή εσύ, ενδιαφέρεσαι μόνον δια τον εαυτόν σου και τα του εαυτού σου, και παραβλέπεις τις πνευματικές ανάγκες των Χριστιανών μας. Και μάλιστα έχεις το θράσος να γράφης δια τον Επίσκοπό σου, ότι «είναι λυπηρό να δείχνετε αδιαφορία για ένα τέτοιο σοβαρό θέμα».!! Δια να αποδεικνύεις έτσι, ότι ενώ έμαθες κάποια Ελληνικά γράμματα, δεν έμαθες όμως τα Γράμματα και το θέλημα του Θεού. Αφού ποτέ δεν κατεδέχθης να γίνης μαθήτρια του Χριστού, αλλά πάντοτε θέλεις και προτιμάς να κάνης την διδασκάλισσα. Αλλά ξεχνάς ότι το γράμμα αποκτείνει. Μόνον το Πνεύμα ζωοποιεί (Β Κορινθίους Γ 6).
3. Μου γράφεις, ότι «δεν είναι δυνατόν να κλείσουμε το Μοναστήρι και να τρέχουμε εδώ και εκεί αυτές τις άγιες ημέρες». Και συνεχίζεις. «Την νύκτα της Αναστάσεως μένουμε εστερημένες από την θεία Κοινωνία» ! ! Και αυτά προφανώς, επειδή σου έχω ειπεί μάλιστα πολλές φορές, ότι στις Μεγάλες Εορτές και τις Κυριακές κάλλιστα μπορείτε –δύο είσθε, εσύ και η δόκιμη - να καταβαίνετε στο Χωριό να εκκλησιάζεσθε, που απέχει περίπου 500 μέτρα από το Μοναστήρι.
Τι κρίμα , Αδελφή! ! Οι χριστιανοί μας τρέχουν απ’ όλα τα μέρη της ενορίας τους και από τα εξοχικά τους, να πάνε στην Εκκλησία του χωριού τους να κάνουν Πάσχα και εσύ, η Μοναχή και η δόκιμη δεν μπορείτε να μετακινηθήτε λίγα μέτρα και να πάτε στην Εκκλησία του χωριού δια να κάνετε όλοι μαζί Πάσχα και να κοινωνήσετε, αλλά θέλετε να μη λειτουργήση ο ιερέας στο χωριό και να έλθη αυτός και όλο το χωριό στο Μοναστήρι σας δια να σας κοινωνήση! !
Πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για το εαυτό σου, Αδελφή. Καλά που δεν μου ζήτησες να παρακαλέσω τον ίδιο τον Χριστόν να έλθη να σας κοινωνήση ! ! ! Όμως μη ξεχνάς, ότι και ο Ιούδας έλαβε μέρος στο Μυστικό Δείπνο, αλλά δεν εσώθη.
4. Αλλά το ακόμη χειρότερο, Αδελφή. Μου γράφεις: «Δεν υπάρχει δυνατότητα να πάμε στο πλησιέστερο χωριό, τέτοια ώρα» και εννοείς την νύκτα της Αναστάσεως και συμπληρώνεις. «Κάνουμε τον Όρθρο ( στο Μοναστήρι σας εννοείς) και μέχρι να φύγη ο κόσμος που έρχεται εδώ, η θεία Λειτουργία έχει τελείωσει», ( εννοείς έχει τελειώση η λειτουργία στο χωριό).
Δηλαδή, Αδελφή, κάνεις «Παρασυναγωγή». Ενώ έπρεπε να έχης ειδοποιήση τους ολίγους ασφαλώς Χριστιανούς που θα ήθελαν να έλθουν να κάνουν Πάσχα στο Μοναστήρι, ότι δεν θα έχετε Λειτουργία· Ενώ έπρεπε να κλείσης το Μοναστήρι και να πάρης την Δόκιμη -έχεις αυτοκίνητο –και να κατέβητε στο Χωριό να κάνετε Πάσχα όλοι μαζί, εσύ καλείς τους Χριστιανούς, κάνετε χωρίς παπά τον Όρθρον, προφανώς θα τους καλείς να πάρουν φως από το σκοτάδι σου και οι άνθρωποι, μαζί με σας, μένουν και αυτοί αφώτιστοι και ακοινώνητοι ! ! Τι κρίμα. Τι ωραίο Πάσχα, χωρίς φως Χριστού ! ! !
Σπουδαία διδάγματα δίνεις, Αδελφή, στους Χριστιανούς μας. Δηλαδή όσα κάνουν και οι διάφοροι αιρετικοί !! Πού σε κατάντησε ο πονηρός! Αυτό είναι μεγάλο αμάρτημα, αδελφή, και χρειάζεται μεγαλύτερο επιτίμιο δια να θεραπευθή. Διότι φανερώνει όχι μόνον την εγωπάθειά σου, αλλά και το υποκριτικό της συμπεριφοράς σου. Αφού με το γράμμά σου μου εφανέρωσες ότι θέλεις τον ιερέα στο Μοναστήρι όχι δια να κοινωνής «Σώμα και αίμα Χριστού», αλλά δια να συγκεντρώνεις χρήματα. Δηλαδή όχι δια τον Σωτήρα Χριστόν, αλλά δια τον χρυσόν. ΟΧΙ δια τον πνευματικόν σου καταρτισμόν, αλλά δια την συντήρησι του σώματος. Δι’ υλικά αγαθά, «όπου σης και βρώσις αφανίζει, και όπου κλέπται διορύσσουσι και κλέπτουσι» (Ματθαίου ΣΤ 19-21).
5. Και θα σταθώ, Αδελφή, σ’ αυτό το τελευταίο, δια να μείνω μόνο σ’αυτά, από τα όσα απαράδεκτα γράφει μια Μοναχή στον Πνευματικό της Πατέρα, στον Επίσκοπόν της, που χρόνια τώρα την προστατεύει. Γιατί ασφαλώς δεν θα λησμονής, Αδελφή, ότι εγώ σε δέχθηκα στο πρώτο Μοναστήρι σου, στον άγιον Δημήτριο Αμαλιάδος· Εγώ, όταν έφυγες από το Μοναστήρι σου από την εγωπάθειά σου , και δεν εστάθης πουθενά αλλού -πού να σε αφήσει ο εγωισμός σου- και επέστρεψες στην Ηλεία, σε καλοδέχτηκα και σου παρέδωκα το Μοναστηράκι αυτό· Εγώ αγωνίστηκα να το περιφράξω και να κάνω την μάνδρα αντιστήριξης· Εγώ επλήρωσα τις σιδηρόπορτες και τόσα άλλα, ώστε το εκκλησάκι με το κελλί του, να πάρη την όψι Μοναστηριού δια να γίνη μια πνευματική κυψέλη, και εσύ μου γράφεις: «Οι οικονομικές μας ανάγκες είναι πολλές . Δεν έρχονται να ανάψουν ούτε κερί . Την Πέμπτην που λειτουργούμε ελάχιστοι έρχονται και σχεδόν τίποτε δεν ρίχνουν στο παγκάρι ...»! ! !
Δηλαδή, Αδελφή, γι΄αυτό τελούμε την θεία Λειτουργία; Δια να έρχωνται οι Χριστιανοί μας να γεμίζουν τα παγκάρια της Εκκλησίας ; Κύριε ελέησον ημάς και την Μελάνη Μοναχή ! Μη την μαυρίσης άλλο Κύριε. Συγχώρεσε αυτήν , ως τον ληστήν επί του Σταυρού σου. Κύριε, προσευχήσου δια την Μοναχή Μελάνη, όπως προσευχήθηκες δια τον Πέτρον ( Λουκά ΚΒ 31 ), ώστε να μη μείνη στα λάθη της, αλλά να επιστρέψη εις την αληθή οδόν Σου και να στηρίξη τους Αδελφούς μας. Δος της , Κύριε, την δύναμι να κλάψη, ως ο Πέτρος και να μη μείνη αμετανόητη, ως ο Ιούδας. Αμήν.
Καλό Πάσχα, Αδελφή, δηλαδή πέρασμα από το σκοτάδι στο φως και καλή ανάστασι. Όμως ΜΟΝΟΝ εφ’ όσον συσταυρωθής με τον Χριστόν, θα συναναστηθής μαζί Του και θα λάβης αιώνια ζωή, φως, δύναμι και αγία χαρά αληθινή και παντοτεινή.
Με θερμές πατρικές ευχές
† Ο Μητροπολιτης Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ


















)



paylopoulos2009@gmail.com




ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗΣ <odtsol@gmail.com>




προς Panagiotis

3 σχόλια:

  1. Τί σου φταίει η Κατάνυξη και την ονομάζεις "κρασοκατάνυξη";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι μονο κρασοκατανυξι αλλα και σκουπιδοιστολογιο το αποκαλω οταν γραφει ετσι ανευθυνα και συκοφαντει υποληψεις.
    Και δεν ειναι η πρωτη φορα.
    Να κοιταξει να τους συμμαζεψει ο πατηρ Μανωλης γιατι δεν τους βλεπω καλα τους μεθυσμενους που τον κυκλωνουν.
    Αν τα τεκνα τους ειναι τετοιας κακοηθιας επονται μυρια κακα και θα το δητε στη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δείτε καί τα σχόλια πού εβαλαν οι δικοί τους ΗΜΙΤΥΦΛΟΙ ΟΠΑΔΟΙ:
    -----------------------------------------------------

    Maria Koumπριν από 2 ώρες - Κοινόχρηστο δημόσια

    O EN ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΛΑΓΝΟΣ.ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΛΠ



    ·
    Απάντηση
    Yiorgos Chπριν από 7 ώρες - Κοινόχρηστο δημόσια

    Καλό θα ήταν να βλέπαμε και την επιστολή που είχε στείλει η μοναχή γιατί έτσι φαίνεται μόνο η μια πλευρά, αυτή του Δεσπότη...Δεν είναι σωστό αυτό, να ανεβαίνει κάτι μονόπλευρα και να υπερασπίζεται (κάλως βέβαια) μόνο κάποιος τρίτος..



    ·
    Απάντηση
    Georgios Alexiouπριν από 9 ώρες - Κοινόχρηστο δημόσια

    Γνωριζω τον Δεσποτη και ειναι ασκητικοτατος. Μακαρι να του μοιαζαμε στο ηθος.



    ·
    Απάντηση
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛπριν από 10 ώρες - Κοινόχρηστο δημόσια

    ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ "φως" από το σκοτάδι ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ...
    +
    1
    2
    1
    ·
    Απάντηση
    bivalve eternityπριν από 10 ώρες (έγινε επεξεργασία) - Κοινόχρηστο δημόσια

    Κατ' αρχάς, ο Επίσκοπος φέρνει στην δημοσιότητα προσωπική αλληλογραφία του με μία πνευματική του κόρη, εν προκειμένω με την Μοναχή ΜΕΛΑΝΗ, και αποκαλύπτει -- ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ --, κάποια ατοπήματα και πτώσεις της Γερόντισας αυτής ,επισημαίνοντας της παραλλήλως και την πνευματική της ανεπάρκεια ώς μοναχής! ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΤΑ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΤΡΟΣ και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΕΚΝΟΥ, ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ!!! ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΔΗΛ. ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΟ ''ΑΠΟΡΡΗΤΟΝ'' ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ, ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ, δηλ στο ότι υπέγραψε και αυτός τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου . Έπειτα, η Γερόντισσα, με την διακοπή του μνημοσύνου του, αναφέρεται σε θέματα Πίστεως και μόνο! Τι σχέση έχουν αυτά , τα δογματικά ζητήματα, με διαδικαστικά ζητήματα λειτουργικότητας μίας Μονής, που αναφέρονται συν τοις άλλοις, στην μεταξύ τους αλληλογραφία; Αυτά τα πράγματα, ειδικά απο έναν καλό Δεσπότη, είναι λυπηρά.
    +
    2
    3
    2
    ·
    Απάντηση
    Apostolos Sarandidesπριν από 17 ώρες - Κοινόχρηστο δημόσια

    Τι γίνεται;



    ·
    Απάντηση
    sofia spyrouπριν από 17 ώρες - Κοινόχρηστο δημόσια

    Άρα ένα πλήρως εξαρτημένο ον ήθελε ο Δεσποτας, ούτε μονη αυθυπαρκτη , έσοδα, ούτε κυρίαρχη ηγουμένη . Πάγια τακτική δεσπταδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου