Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ

Θεωρώ, ότι όλοι όσοι εισήλθατε στην διένεξη περί παλαιού εορτολογίου είτε παλαιοημερολογίτες είτε νεοημερολογίτες συμφωνείτε, πως κάθε αίρεση και κάθε σχίσμα προήλθε πρωτίστως απο εγωϊσμό πίσω από τον οποίο κρύβεται ο διάβολος. Επομένως, αν θέλετε να αντιμετωπισθεί σωστά μία αίρεση ή ένα σχίσμα θα πρέπει  ο καθένας μας να νικήσει τον εγωϊσμό του και να αφήσουμε να ενεργήσει ο Θεός
κάνοντας εμείς το ανθρώπινο, να ταπεινωθούμε δηλαδή, χωρίς να υποχωρήσουμε σε θέματα Πίστεως και ιεράς Παραδόσεως. Βλέπω όμως από τον τρόπο που συνερίζεστε να λείπει η ταπείνωση και όπου δεν υπάρχει ταπείνωση δεν υπάρχει και ειλικρίνεια προθέσεων να δεχθούμε την αλήθεια. Προσωπικά δεν με εκφράζουν πρόσωπα όπως μιλούν ή γράφουν και από τις δύο πλευρές! 
Διαπιστώνω, ότι δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά ο αγώνας αλλά το να στήσετε το θέλημά σας, αλλά και δεν είσθε σε θέση να διακρίνεται καλές προθέσεις. Όντως στερείσθε διακρίσεως. Αν όλοι με το παλαιό ομιλούν και σκέφτονται έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε κοινό αγώνα ή πολύ περισσότερο να τα βρούμε. Από την άλλη, αν όλοι όσοι διακόψαμε κοινωνία με τους οικουμενιστές τά βάζαμε όλα στο τσουβάλι ορίζοντας  όλους στο παλαιό ημερολόγιο σχισματικούς τότε όντως υπάρχουν άνθρωποι και στο νέο ημερολόγιο που έχουν ΓΟΧΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!!!
Εκ του παλαιού ημερολογίου μας προτάσσετε τους επισκόπους σας για να έρθουμε σε κοινωνία μαζί τους. Ποιούς από όλους; Διότι με το να υπάρχουν κάπου δέκα παρατάξεις που η μία αναθεματίζει την άλλη, υπάρχει πρόβλημα στο να κάνει κανείς διάλογο προκειμένου να διακρίνει τα φρονήματα της κάθε μερίδος. Επομένως, αν όντως επιθυμείτε να συνενοηθούμε, βγείτε έξω της "παρεμβολής", δηλαδή έξω από τα παραταξιακά σας στενά πλαίσια, βρείτε τα μεταξύ σας, για να μπορούμε και εμείς να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει διάλογος. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, πείτε μας καθαρά, ποιοί δεν θεωρείτε ανυπόστατα και άκυρα τα άγια μυστήρια που τελούν όσοι ακόμη δεν διέκοψαν κοινωνία με τους οικουμενιστές ή εμείς που διακόψαμε κοινωνία με τους επισκόπους που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές. Πέραν αυτού όμως, νομίζω πρώτον ότι βιάζεσθε και δεύτερον έχω την αίσθηση ότι, δεν εκφράζει όλους στο παλαιό το πνεύμα που διακατέχει ορισμένους που διαχειρίζονται κάποια ιστολογία. Να σημειώσω δε επίσης ότι το πρώτο πρόβλημα που θα έχουν οι επίσκοποί σας αν θελήσουν να κάνουν έναν πραγματικά γόνιμο διάλογο  με όσους διακόψαμε κοινωνία με την αίρεση θα είσθε εσείς, διότι θα εμμένετε με πείσμα όχι στα της πίστεως αλλά στα εγωϊστικά φρονήματά σας. Κατ’ αρχήν δεν ξεκαθάρισε το τοπίο τι θα γίνει με την Εκκλησία της Ελλάδος, δηλαδή, αν όλοι οι επίσκοποι τελικά ακολουθήσουν την αίρεση του Οικουμενισμού. Χρειάζεται να περιμένουμε! Οι βεβιασμένες ενέργειες ποτέ δεν είναι καλές. Άλλωστε αυτό περιμένουν οι Οικουμενιστές να προσχωρήσουμε στις παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις και να πουν: ορίστε, τους οίδατε! Τέτοιοι είναι ζηλωτές, παλαιοημερογίτες. Λοιπόν ας έχουμε σύνεση. Μη λησμονείτε ότι οι πρώτοι σας επίσκοποι διέκοψαν κοινωνία με τους άλλους επισκόπους που έμειναν με το νέο ημερολόγιο όχι αμέσως αλλά μετά από χρόνια!!! Και να σημειώσω και κάτι, αυτό που κάνουμε εμείς είναι το δύσκολο. Είναι εύκολο να προσχωρήσω κάπου και να νιώθω ασφάλεια, να αρχίσω αγρυπνίες, τυπικά και τέτοια. Και ο αγώνας τί γίνεται; Νομίζω, ότι εκ του ασφαλούς μιλάτε τώρα οι σύγχρονοι παλαιοημερολογίτες, διότι βολευθήκατε, ενώ εμείς μόνοι μας δίνουμε την μάχη. Έτσι πιο πολύ προσφέρουμε στον αγώνα κατά της αιρέσεως μέχρι να πάρουν κάποια τροπή τα πράγματα παρά το να βγούμε έξω από τον αγώνα. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ενεργήσει ο Θεός.  Μην επηρεάζεσθε όμως οι υπόλοιποι από τα ακραία στοιχεία των νεοημερολογιτών και των παλαιοημερολογιτών. Είναι δύσκολο να κρατηθούν ισορροπίες. Η χρυσή τομή είναι: και την αίρεση να μην ακολουθούμε με την κοινωνία όσων μνημονεύουν τους αιρετικούς, και σχισματικοί να μην είμαστε με το να μην απορρίπτουμε ως άκυρα τα μυστήρια όσων ακόμη μνημονεύουν! Εσείς παροπλισθήκατε! Οι μεν διότι  απορρίπτετε τα μυστήρια του νέου ημερολογίου και, επομένως,  όσοι το κάνετε αυτό βρίσκεσθε όντως στο σχίσμα, ενώ οι δε, διότι όλα τα σχετικά με το παλαιό τα βάλατε στο τσουβάλι. Και πέραν αυτού η στάση σας ως ύφος διαλόγου δεν μας εκφράζει και βέβαια καθώς και ορισμένα επιχειρήματά σας έγιναν κονιορτός από τα επιχειρήματα του παλαιού, γι’ αυτό είστε εκτός πραγματικότητος και επομένως δεν μπορείτε να έχετε συνεννόηση με όσους κάνουν σωστή και σοβαρή αποτείχιση, άρα αποκόπτεσθε από μόνοι σας από εμάς που δεν έχουμε τέτοια φρονήματα, εκτός αν ανακαλέσετε.
 Επειδή εμείς γνωρίζουμε ότι στο παλαιό ημερολόγιο δεν απορρίπτουν όλοι τα μυστήρια  των νεοημερολογιτών ως άκυρα θέλουμε να βρεθεί μια συνισταμένη εκ μέρους του παλαιού, ώστε όχι απλώς να ενωθούμε αλλά να καταδικασθεί από την αληθινή Εκκλησία του Χριστού η παναίρεση του Οικουμενισμού. Αυτή είναι η προοπτική μας. Και αν κάποιοι θέλουν να ερίζουν  εμείς τέτοια διάθεση δεν έχουμε. «Εἰ δέ τις δοκεῖ φιλόνικος εἶναι, ἡμεῖς τοιαύτην συνήθειαν οὐκ ἔχομεν, οὐδὲ αἱ ἐκκλησίαι τοῦ Θεοῦ». Και προσωπικά συζήτησα το θέμα με τους αγιορείτες που αγωνίζονται και μου είπαν ότι οι ζηλωτές πατέρες στο Άγιον όρος είδαν πολύ θετικά την κίνηση της διακοπής της κοινωνίας μας με τους οικουμενιστές και δεν διατυπώνουν θέσεις όπως αυτές σε κάποια ιστολόγια.  Ήδη, δηλαδή, υπάρχει θετικό κλίμα. Τελικά όμως υπάρχουν «καλοθελητές» και από το νέο και το παλαιό που δεν θέλουν να ενωθούμε ενώ έχουμε την ίδια πίστη και επιζητούμε να παύσει το σχίσμα σε μια σωστή βάση, και όχι να βάζουμε απέναντι ο ένας τον άλλο. Αν  κάποιοι τώρα θέλουν αντιπαλότητα και με όσους δεν επικοινωνούν με την αίρεση προσωπικά δεν θέλω μαζί κάτι τέτοιο, και το Σάββατο που βρεθήκαμε με τους Αγιορείτες δεν μας εξέφρασε η στάση αυτή. Λοιπόν, ας μείνουν έξω από την συνεννόησή μας όσοι θέλουν διενέξεις δεν μπορούμε να τους αναγκάσουμε να έρθουν σε κοινωνία μαζί μας. Αυτός είναι ο διάλογος που χρειάζεται να γίνει τώρα με το παλαιό και όχι με τους αιρετικούς. Διευκρινίζουμε όμως ότι όσοι εκ του παλαιού δεν δέχονται ως έγκυρα τα μυστήρια και όσων ακόμη δεν διέκοψαν ακόμη κοινωνία  δεν πρόκειται να ‘ρθούμε σε κοινωνία μαζί τους. Για το θέμα της εγκυρότητος των μυστηρίων θα τοποθετηθούμε όλοι μαζί ως Εκκλησία συνοδικά τότε, που θα καταδικασθεί ο Οικουμενισμός και οι οικουμενιστές!

13 σχόλια:

  1. "ορισμένα επιχειρήματά σας έγιναν κονιορτός από τα επιχειρήματα του παλαιού"
    Πω πω πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοει τα επιχειρηματα των αποτειχισμενων που ακολουθουν το παλαιο ημερολογιο,ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τους αδερφους τους αποτειχισμενους του νεου ημερολογιου!

    Δεν εννοει τους παλαιοημερολογιτες(Γ.Ο.Χ. η αποτειχισμενους)που βλασφημουνε τα Μυστηρια και τους Αγίους του νεου ημερολογιου, και αποτολμησαν απο μονοι τους(Ο Θεος να τους ελεησει!)να διακοψουν κοινωνια απο τους αποτειχισμενους του νεου ημερολογιου,συμμετεχοντας ετσι σε ΣΧΙΣΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεβαστέ Πατέρα Παϊσιε από τα μέχρι σήμερα κείμενά Σας έχω διαπιστώσει ότι ενδιαφέρεσθε ειλικρινά για την Ορθοδοξία και την Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων βλέποντας τα πράγματα και γεγονότα από το πρίσμα της Ορθόδοξης Πίστης και Παράδοσης και όχι όπως άλλοι από το πρίσμα των προκαταλήψεων και ιδεοληψιών κάποιων προγενέστερων Υμών Κληρικών, οι οποίοι στην εποχή τους είπαν και έγγραψαν πολλά περί των θεμάτων αυτών ( Οικουμενισμός και θέματα που αφορούν τους Παλαιοημερολογίτες) , αλλά μέχρι το τέλος της ζωής τους παρέμειναν συνοδοιπόροι Εκκλησιαστικά των Αποστατών της Πίστεως και δεν βρήκαν το θάρρος, παρά τις αντιρρήσεις τους, να πολεμήσουν με Εκκλησιαστικό τρόπο ( διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας ) τους τολμητίες Φιλοοικουμενιστές και φιλαιρετικούς. Αν και ανήκω στους ΓΟΧ Ελλάδος, στην μεγάλη Μερίδα των ΓΟΧ Ελλάδος, παραδέχομαι ότι στην μακρόχρονη πορεία του Εκκλησιαστικού μας κινήματος έγιναν και λάθη κάποιες φορές σοβαρά λάθη, όπως το θέμα της Εγκυρότητος των Μυστηρίων του Νέου, αν και πρώτος παραβάτης στο θέμα αυτό, από το 1926 και μετά, υπήρξε η Διοίκηση της Επίσημης Εκκλησίας της Ελλάδος ( Νέο ) που υποστήριξαν με λόγια και έργα διωγμών τις ίδιες βλασφημίες εναντίον των Μυστηρίων των ΓΟΧ και των Κληρικών τους. Αυτό βέβαια είναι ένα ελαφρυντικό για όσους από τους ΓΟΧ ακολούθησαν αμυνόμενοι τον ίδιο ολισθηρό δρόμο, αλλά δεν τους απαλλάσει από το γεγονός ότι ουδείς τους επέβαλε να αγωνισθούν για την Εκκλησία παρά μόνο η συνείδησή τους και αφού αποφάσισαν να αγωνισθούν δεν είχαν κανένα δικαίωμα να γίνουν ορισμένοι, ευτυχώς όχι όλοι, βασιλικότεροι του Βασιλέως. Στο αδίκημα αυτό που συνιστά προσβολή στον Χριστό μας και Στο Άγιο Πνεύμα υπέπεσαν και οι δύο πλευρές(Νέο και Πάτριο) με λόγους, γραπτά κείμενα και έργα. Έχουν δυστυχώς γίνει και από τις δύο πλευρές Αναβαπτισμοί που δεν δικαιολογούνται και Αναμυρώσεις η δε Επίσημη Εκκλησία ξεπέρασε τους ΓΟΧ στο θέμα αυτό έχοντας κάνει και Αναχειροτονίες κληρικών που προσήλθαν από τους ΓΟΧ και είχαν λάβει την αρχική τους χειροτονία από Επισκόπους των ΓΟΧ με Αποστολική Διαδοχή. Το τελευταίο συνιστά σε όλη την πληρότητα του Βλασφημία Του Αγίου Πνεύματος. Όμως το ζητούμενο δεν είναι ποιός έσφαλε περισσότερο, αλλά το τί πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα, ώστε κάποια ημέρα οι αληθινοί Ορθόδοξοι, ανεξαρτήτου προελεύσεως, να βρεθούμε μαζί και τότε από μία αληθινή Πανορθόδοξη Σύνοδο όχι φιλοοικουμενιστών και φιλαιρετικών, αλλά Ορθοδόξων, να ληφθούν οι σωτήριες για Την Ορθόδοξη Εκκλησία Αποφάσεις. Έχοντας στη συνείδησή μου αυτό τον σκοπό ως πρώτη προτεραιότητα, συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου που δημοσιεύσατε, ελπίζω ειλικρινά να εκφράζει και τους Αγιορείτες Αποτειχισμένους, όπως γράφετε στο κείμενό Σας, και εύχομαι κάποια ημέρα, με Την Χάρι Του Χριστού μας, όλοι όσοι βγήκαμε στον αγώνα χάριν Εκείνου και όχι χάριν του εαυτού μας, να συναντηθούμε στην μία Εκκλησία, που είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, Των Μαρτύρων, Των Οσίων , Των Δικαίων , Των Πατέρων, Των Ορθοδόξων.(Πολυμενόπουλος Διονύσιος )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πάτερ παισιε,γιατί δεν ακολουθείτε τη γραμμή του π.Γεωργίου αγγελακάκη;
    μιλήσατε ποτέ μαζί του;
    μοναστήρι έχετε,ιερομόναχος είσθε.
    ένας λόγος παραπάνω να επαναφέρετε στις ακολουθίες την εκκλησιαστική τάξη.
    δεν αλλάζει κάτι άλλο.τόσο απλά.
    την ευχή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί κάποιος που γνωρίζει να μας πεί για ποιό πράγμα αγωνίζεται ο πατήρ Αγγελεκάκης; Γιατί "αποτειχλιστηκε" απο τοοους δεσποτάδες του νέου;

      Διαγραφή
  5. Ενωθείτε λοιπόν ολοι οι ιερωμένοι έναντι του οικουμενισμού.
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα!
    Κάντε ορθόδοξη σύνοδο και καταδικάστε τον οικουμενισμό και τους οικουμενιστές.
    (Ποιός όμως θα βάλει πρώτα την πίστη και την εκκλησία του Χριστού, και δεύτερα όλα τα υπόλοιπα;)

    Ερώτηση: όλοι οι όσοι το παίζουν αντιοικουμενιστές (ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ) (ο καθένας γνωρίζει, σε κάθε ναό δεν μπορώ να είμαι)...διαβάζουν τα αναθέματα την Κυριακή της Ορθοδοξίας; Εάν όχι , γιατί όχι;;; Δεν αναγνωρίζουμε ως αιρέσεις τις αιρέσεις; Δεν ξεχωρίζουμε την Εκκλησία από τους αιρετικούς; Την αλήθεια που είναι ο Χριστός από το ψέμμα; Η επειδή ο κόσμος έχει συδέσει λανθασμένα τη λέξη "ανάθεμα" με την λέξη "κατάρα" λόγω έλλειψης παιδείας (εκπαίδευσης στην ελληνικό γλώσσα) και έλλειψης κατήχησης....για να μην μας περάσουν για εμπαθείς;
    Όταν δεν επισημαίνουμε τις αιρέσεις, ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΤΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΙΡΕΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ; ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΡΕΣΗ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΉΝ;;;(ΤΗΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΝΑΧΩΜΑ, ΑΝΑΘΕΜΑ)

    Θα μπορούσατε θεοσεβείς Πατέρες ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ, αν υπήρχε πνεύμα χριστιανικό, ακόμα και κρατώντας το εορτολόγιό του ο καθένας. Δεν θα γινόταν αυτό για πρώτη φορά στην ιστορία. Και η διωκώμενη εκκλησία της Ρωσικής Διασποράς είχε ενορία η οποία είχε ενωθεί μαζί τους , η οποία ακολουθούσε το νέο εορτολόγιο.

    Οι οικουμενιστές γρηγορούν! Και επιταχύνουν.
    Οι νεοημερολογίτες κάνουν στείρες αποτειχίσεις και οι παλαιοημερολογίτες αγρόν αγοράζουν.
    Ποιός θα γλιτώσει το Γιαννάκη από το θεριό;
    Γιαννάκης=ποίμνιο θεριό=οικουμενισμός.

    Δεν γράφω αυτά για να καταφερθώ εναντίον κανενός. Είναι όμως μεγάλη η ανάγκη εγρήγορσης.
    Δυστυχώς υπάρχει εριστικό πνεύμα αυτή τη στιγμή ανάμεσα στους ανθρώπους. Κανείς δεν ακουέι κανένα και κανείς δεν ζητά συγγνώμη. Αντίθετα, ακόμα και να φταίει βρίζει και ζητάει τα ρέστα. Γενικά το λέω.

    Και σας γράφω εντελώς φιλικά. Άνθρωποι είμαστε. Και ως άνθρωποι οφείλουμε να είμαστε πιασμένοι χέρι χέρι και να κοιτάζουμε όλοι στον ουρανό.

    Θ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. + Ιερομονάχου Γρηγορίου Ζιώγου
    1/2
    «Εκ του παλαιού ημερολογίου μας προτάσσετε τους επισκόπους σας για να έρθουμε σε κοινωνία μαζί τους. Ποιούς από όλους; Διότι με το να υπάρχουν κάπου δέκα παρατάξεις που η μία αναθεματίζει την άλλη, υπάρχει πρόβλημα στο να κάνει κανείς διάλογο προκειμένου να διακρίνει τα φρονήματα της κάθε μερίδος»

    Απάντηση: Δεν υπάρχουν εκκλησίες και μερίδες ΓΟΧ, αλλά Εκκλησία και η μερίδα του Χριστού η οποία έχει την αποστολική διαδοχή από την ΡΟΕΔ Φιλαρέτου με τις χειροτονίες του 1969. Τα υπόλοιπα είναι σχίσματα άνευ χάριτος, ασχέτως φρονημάτων.

    «Αν αυτό δεν είναι δυνατό, πείτε μας καθαρά, ποιοί δεν θεωρείτε ανυπόστατα και άκυρα τα άγια μυστήρια που τελούν όσοι ακόμη δεν διέκοψαν κοινωνία με τους οικουμενιστές»

    Απάντηση: Διαβάστε την ομολογία πίστεως της Συνόδου ΓΟΧ Καλλινίκου, για τα υπόλοιπα σχίσματα δεν σας συνιστώ να προσχωρήσετε, ανεξαρτήτως ομολογίας. Περαιτέρω γράψατε για εγωισμό, αλλά τον υπηρετείτε, διότι αυτό που γράψατε είναι τελεσίγραφο , και όχι ερώτημα αγωνίας… Δηλαδή εσείς έχετε το αλάθητο; Θα το δούμε το θέμα παρακάτω.

    «ή εμείς που διακόψαμε κοινωνία με τους επισκόπους που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές»

    Απάντηση: προσωπικά πιστεύω ότι η ομολογία αποτείχισης και η αποκήρυξη της αίρεσης καθιστά τα μυστήρια των αποτεχισμένων έγκυρα. Η ομολογία σας είναι και η αποκατάστασή σας, αν και οι κανόνες είναι σαφέστατοι για το τι πρέπει να γίνει στους Ιερείς οι οποίοι χειροτονήθηκαν από αιρετικούς…

    «Μη λησμονείτε ότι οι πρώτοι σας επίσκοποι διέκοψαν κοινωνία με τους άλλους επισκόπους που έμειναν με το νέο ημερολόγιο όχι αμέσως αλλά μετά από χρόνια!!!»

    Απάντηση: έκοψαν μετά από μια 10ετία επειδή τότε το πρόβλημα ήταν μόνο οι 13 μέρες, και μετά από προσπάθειες να διορθωθεί η καινοτομία που έσχισε την Εκκλησία. Οι Ιεράρχες έκοψαν όταν βεβαιώθηκαν ότι η κατάσταση είναι ΜΗ αναστρέψιμη.
    Σήμερα τι σχέση έχει ο παγιωμένος οικουμενισμός της διοικούσας «εκκλησίας» η νομιμοποίηση των αιρέσεων και η θεσμοθέτηση της βλασφημίας του ΠΣΕ του 2016 στην Κρήτη με την παρωνυχίδα των 13 ημερών του 1924;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2/2
    «Διευκρινίζουμε όμως ότι όσοι εκ του παλαιού δεν δέχονται ως έγκυρα τα μυστήρια και όσων ακόμη δεν διέκοψαν ακόμη κοινωνία δεν πρόκειται να ‘ρθούμε σε κοινωνία μαζί τους. Για το θέμα της εγκυρότητος των μυστηρίων θα τοποθετηθούμε όλοι μαζί ως Εκκλησία συνοδικά τότε, που θα καταδικασθεί ο Οικουμενισμός και οι οικουμενιστές!»

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ δια
    ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
    ΚΑΝΩΝ Δ’
    Και ούτος ο παρών κανών παρομοίως με τον ανωτέρω διαλαμβάνει για τους κληρικούς εκείνους οπου ήθελαν αποστατήσει και η κατ’ ιδίαν η και δημοσίως ήθελαν τολμήσει να φρονώσιν η να διδάσκωσι το δόγμα του Νεστορίου και του ομόφρονος Κελεστίου, λέγων ότι εκρίθη δίκαιον από την αγίαν Σύνοδον, να είναι οι τοιούτοι από τον βαθμόν τους καθηρημένοι.

    ΚΑΝΩΝ Ζ’
    …Εκείνοι δε όπου τολμήσουν η να συνθέσουν άλλο σύμβολο της πίστεως, η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν, και να προσφέρουν εις τους Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι ει μεν επίσκοποι ώσι, και κληρικοί, να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί, να αναθεματίζονται. Παρομοίως δε και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς η διδάσκουν τους άλλους τα μιαρά και αιρετικά περί της ενανθρωπήσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως, κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί, να είναι καθηρημένοι, και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε λαικοί να αναθεματίζονται, ως προείπωμεν.

    ΕΡΩΤΗΣΗ και ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ

    Αυτός που συνθέτει άλλο σύμβολο της πίστεως είναι καθηρημένος.

    Αυτός που καταργεί «το εν Βάπτισμα» αναγνωρίζοντας τα βαπτίσματα όλων των αιρετικών,τι είναι;
    Αυτός που διδάσκει ότι οι Μονοφυσίτες, είναι ορθόδοξη αδελφή εκκλησία, ακυρώνοντας την 4η Οικουμενική τι είναι;
    Αυτός που αναγνωρίζει όλες τις χριστιανικές αιρέσεις, θεσμοθετώντας το ΠΣΕ ως απαραίτητο σωτηριολογικό οργανισμό στην Εκκλησία τι είναι;

    Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που τελούν δημόσια μνημόσυνα στους Μουσουλμάνους τι είναι;;

    Αυτοί που αναγνωρίζουν Ιεροσύνη σε επισκοπίνες Προτεστάντισες και δογματικά Λεσβίες τι είναι;; Συν τοις άλλοις είναι και εικονομάχοι με έτερο ανάθεμα στο κεφάλι τους.

    Αυτοί που αναγνωρίζουν Ιεροσύνη σε ανίερους Παπικούς Αγγλικανούς και δογματικά Σοδομίτες τι είναι;;
    Υπάρχει μεγαλύτερη Βλασφημία απο το να αναγνωρίζεις δογματικά Σοδομίτη και ανίερο ως Ιερέα του Χριστού; το ίδιο και για τις Λεσβίες επισκοπίνες, και εσείς ακόμα μιλάτε για άγιο Πνεύμα και ισχυρά μυστήρια;

    Είναι δυνατόν, Αυτοί που αναγνωρίζουν σωτηρία σε ειδωλολάτρες, Ινδουιστές, Βουδιστές, Βραχμάνους, Ινδιάνους της Αυστραλίας, Μουσουλμάνους, Ραβίνους, και δηλωμένους δαιμονολάτρες, και όλων των διαβόλων Αδύνατον αριθμείσαι… να συγκαταλέγονται στους Ιερείς του Χριστού, και τους συλλειτουργούς του αγίου Πνεύματος;;;

    Αυτός που ανατρέπει με τα παραπάνω που γράψαμε, δηλαδή τα διαπιστευμένα δόγματα της Εκκλησίας, έχει ανάθεμα από τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, των Αποστόλων και από τον ίδιο τον Χριστό.

    Διότι, αυτοί που κηρύττουν λόγω και έργω τα παραπάνω, περί σωτηριολογικών μυστηρίων των αιρετικών και προαιώνιων ανίερων αλλά και αβάπτιστων δαιμονολατρών, Ακυρώνουν την Σταυρική Θυσία του Χριστού, ως μια άχρηστη πράξη. Τι άλλη βλασφημία μεγαλύτερη υπάρχει από αυτή;

    Τι δεν γνωρίζει η Εκκλησία από τα ανωτέρω και θα πρέπει να μας τα γνωστοποιήσει και επικυρώσει η επόμενη Πανορθόδοξη;
    Σημειωτέον οι επιταγές των Οικουμενικων Συνόδων, οι οποίες ρίχνουν Ανάθεμα σε όποιον ΔΕΝ υπακούσει στις αποφάσεις των [ και όχι οι ΓΟΧ ]

    Τότε με την δική σας λογική, η επόμενη Πανορθόδοξη να μας επικυρώσει εκ νεου και το ευαγγέλιο, αλλά και όλο το Πηδάλιο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυριε Οδυσσεα παρακαλω βοηθηστε μας σε αυτο το θεμα!

    Ειναι καιρος να εκφραστουν δημοσια και εγγραφως οι αποτειχισμενοι πατερες Γεωργιος Αγγελακακης και Σταυρος Βαιος.Εαν ειναι αληθως αποτειχισμενοι,δεν ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ειναι ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ενοτητα με ολους τους υπολοιπους ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ πατερες,ανεξαρτητως ημερολογιου;

    Αλλιως,σε τι διαφερουν απο καποιους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ ιερεις και αρχιερεις που υπαρχουν στην Ελλαδα;

    Με σεβασμο παντα στο προσωπο ολων,και με ειλικρινη απορια!Και χωρις καμμια διαθεση για κακιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητέ φίλε αυτοί ύψωσαν δικό τους μπαϊράκι.Και οι δυό τους. Κρίμα στον αγνότατο πατέρα Σταύρο.

      Διαγραφή
    2. Αδελφέ σε παρακαλώ γίνε πιο σαφής.
      Πρέπει να ξέρουμε,οι καιροί είναι πονηροί και δεν ξέρουμε από που να φυλαχτούμε!
      Τι συμβαίνει με τους εν λόγω πατέρες;

      Διαγραφή
  9. … εὐσεβὴς μετὰ αἱρετικοῦ μήτε κατ' οἶκον συμπροσευχέσθω•
    «Τίς γὰρ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;»" (P. G. 1, 1136-1137).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νέα Επισκοπή των Γ. Ο. .Χ. με Επίσκοπο τον π. Παΐσιο Παπαδόπουλο (;)!
    Απαράδεκτα και αδιάκριτα τα άρθρα του π. Π. Π. ,διασπάει τον αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου