Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Ενας πρωτος πρωσχολιασμος των κακοηθων ανωνυμων κρυπτομενων διαχειριστων της Κατανυξις:

Ενας πρωτος πρωσχολιασμος των κακοηθων ανωνυμων κρυπτομενων διαχειριστων της Κατανυξις:

Ανακοινωνουν αποκαλυπτικη συνεντευξι τα ανωνυμα αυτα κρυφια "θαρραλεα" οντα των μετανοημενων αποτειχισμενων πατερων.

Εαν παραβλεψουμε την αρνησι εμφανισεως των οντων αυτων που κρυπτονται πισω απο την ανωνυμια τους για να κανουν τους εξυπνους ακομα και στα λεπτα ζητηματα της Ιερας Αποτειχισεως, να ανακαλουν οσα πριν απο λιγο υποστηριζαν, τοτε θα αναμενουμε να δουμε τουλαχιστον τον αυταρχικο π. Θεοδωρο Ζηση τι εχει να απολογηθη και τι να πραξη περαιτερω και πως θα δικαιολογηση την αναστροφη του σε αυτο το τολμημα που για πρωτη φορα στη  ζωη του πηγε να κανη και τα ...εκανε θαλασσα.

Θελαμε να ξεραμε οι δυο μη αποτειχισμενοι κληρικοι της μητροπολεως Πειραιως τι δουλεια εχουν μεταξυ τους; Συγχρωνται αποτειχισμενοι με μη αποτειχισμενους; Υπαρχουν δηλαση Σιγονταροοικουμενιστες με υπο-σιγονταροοικουμενιστες;

Αναμενουμε παντως για να δουμε τι απολογηθησονται και να τους απαντησουμε τα δεοντα. Οι ανθρωποι εμαθαν να χαρτοπολεμουν και δεν κοβουν με τιποτα αυτο το χουγι τους. Ομως εμεις ρωταμε κατι ακομα και ιδιαιτερα στον πατερα Νικολαο Μανωλη: Μηπως πατερ Νικολαο Μανωλη, καποιον ....λακκο εχει η φαβα; Τι εννοουμε; Υπομονη....

-------------------------------

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ & ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ

Αποκαλύπτουμε κατά αποκλειστικότητα τι πραγματικά συνέβη σχετικά με την Ημερίδα του Ωραιοκάστρου.

Μετά την δυσάρεστη εξέλιξη σχετικά με τη διοργάνωση της Διορθόδοξης Επιστημονικής Ημερίδας: "Κατά της "Συνόδου" της Κρήτης και Κατά της παναιρέσεως του Οικουμενισμού", ως διαχειριστές των Ιστολογίων Κατήχησις και Κατάνυξις, γίναμε μάρτυρες οξείας κριτικής και σχολιασμού, που μας προβλημάτισε και μας στεναχώρησε βαθύτατα.
Ανταποκριθήκαμε στην λαϊκή απαίτηση, για περισσότερο φώς, στις αιτίες και τους λόγους, της διαφωνίας την τελευταία στιγμή και ζητήσαμε από τους διαφωνούντες πατέρες: π. Θεόδωρο Ζήσηπ.Νικόλαο Μανώληπ.Φώτιο Βεζύνιαπ.Άγγελο Αγγελακόπουλο και π.Ματθαίο Βουλκανέσκου, να δώσουν απάντηση στο ερώτημα:
"Ποιοι είναι οι λόγοι, ποια τελικά η αλήθεια, πίσω από την απόφασή τους αυτή;".
Οι πατέρες με υποδειγματική ποιμαντική μέριμνα και φροντίδα, μας παραχώρησαν μία κοινή συνέντευξη, την οποία θα δημοσιεύσουμε σε λίγες ώρες.

13 σχόλια:

  1. στο https://www.youtube.com/watch?v=e8MJU7yutbE Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Ανάμνηση των θαυμάτων της Παναγίας της Παραμυθίας [mp3 - 2017]
    Τι λέει η Παναγία π Ζήση ?
    Τι λέει η Παναγία π Μανώλη ?
    Η μαρτυράτε και παίρνεται στεφάνια ή φευγάτε στα όρη …
    Δεν είπε : δεν τους ζητάτε ευγενικά να σας ανεχθούν ένα μικρό εκκλησάκι να μη μνημονεύεται τον Βέκκο ? Ποιος άγιος στο παρελθόν ζήτησε αυτό που ζητήσατε π Ζήση από τον Άνθιμο ?
    Αλλά μήπως είπε η Παναγία μη μνημονεύεται τον Βέκκο αλλά τραβάτε να εκκλησιάζεστε στις εκκλησίες που μνημονεύετε ο Βέκκος ? Κακό πράμα ο εγωισμός να απαξιώνεται τους άλλους αποτειχισμένους Ιερείς και να αξιώνεται όσους μνημονεύουν . Ποιος άγιος στο παρελθόν π Μανώλη απαξίωνε τους χριστιανούς και προσέτρεξε στους αιρετικούς για την όποια ευλογία ?
    Μετανοήστε παλληκάρια Το να σφάλετε είναι ανθρώπινο Το να μετανοείτε ΘΕΙΚΟ .
    Και είναι προς ΤΙΜΗ να μετανοεί όποιος σφάλει και δημόσια να αναγνωρίζει το λάθος του .
    Άνθρωποι ήμαστε .. Τρεχάτε να βάλετε μετάνοια στους αδελφούς μη τειχών σας βρεί η Νύχτα και δεν προλάβετε το Φως ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ η διάκριση αιρετικών εντός και εκτός εκκλησίας και ότι τάχα όσοι είναι εντός τυγχάνουν ασυλίας μέχρι να καταδικαστούν !
    Οι κανόνες που προστατεύουν τον επίσκοπο ΠΡΙΝ απο συνοδικής καταδίκη ισχύουν για αμαρτία ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΙΡΕΣΗ .

    Αλλα ο οικουμενισμός και κατεγνωσμένος είναι ήδη απο αγίους και ήδη καταδικαστεί απο τοπικές συνόδους ... αρα ΤΙ ΑΣΥΛΙΑ έχει ?

    Απλά με τέχνη οι απολογητές της αίρεσης τα ανακατεύουν .

    Αλλά και αυτούς ξεπέρασε ο π Ζήσης . Γιατί ? Μα γιατί ξέρει και ομολογεί ...ξέρει οτι αυτό που έκανε ο Βαρθολομαίος με τον Πάπα , να τον γράψει δηλ στα δύπτιχα και να τον μνημονεύση ως ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ εκκλησίας Χριστού ΠΑΤΕΡΑ και ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ , να δώσει την Θεία Κοινωνία και νε μετάσχει σε κοινά μυστήρια κτλ έχει ΔΕΔΙΚΑΣΜΈΝΟ αιματοβαμμένο με το αίμα ιερομαρτύρων γιατί έγινε και επί Βεκκου και επί Μάμα κτλ

    Ξέρει και ομολογεί ...ξέρει τι συνέπειες έχει η μνημόνευση πχ του Πάπα ... πχ τι συνέπειες έχει η γυμνή τη κεφαλή κοινωνία με αίρεση συνοδικά καταδικασμένη ... η και απλά υπο Αγ Πατέρων κατεγνωσμένη ...

    Οπως ξέρει τι εντελει ο Ο Άγ. Μάρκος ο Ευγενικός : «Οὐκ ἔστι γάρ ἐν λόγοις ὁ ἀγών, ἀλλ’ ἐν πράγμασιν, οὐδέ ρητῶν καί ἀποδείξεων ὁ καιρός΄ πῶς γάρ ἐν οὕτω διεφθαρμένοις κριταῖς; ἀλλά δεῖ τούς ἀγαπῶντας τόν Θεόν ἔργοις αὐτοῖς γενναίως παρατετάχθαι καί πάντα κίνδυνον ἑτοίμους εἶναι παθεῖν ὑπέρ τῆς εὐσεβείας καί τοῦ μή τῆ κοινωνία χρανθῆναι τῶν ἀσεβῶν» (Ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός, Σπ. Λάμπρου, Παλαιολόγεια καί Πελλοπονησιασκά, τόμος Α, σελ. 20).

    ΞΕΡΕΙ καθηγητής πατρολογίας γαρ !

    Αλλά διαλέγει ... αιρείται να διδάσκει και να πράττει τι ?

    Ποια οικονομία χωρεί στα θέματα Πίστεως ?

    Τι είναι η όστια π Ζήση ? Δεν είναι δηλητήριο της οχιάς
    Τι είναι η κοινωνία των αιρετικών σύμφωνα με την συνοδο της Καρχηδόνας π Ζήση ? Πως λοιπόν στέλνεις θύματα στους ναούς του εχθρού του Θεού ? Η μήπως είναι φίλος του Θεού ο παναιρετικός Βαρθολομαίος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Εμφανιση και ο τροπος της ομιλιας του π μανωλη μου
    εχουν δημιουργησει την εντυπωση οτι ειναι επηρμενη οφρυς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!!
    Πατέρα Θεόδωρε επιστρέψτε σ'αυτά που λέγατε,εκτός και θέλετε να καλύψετε τον π. Νικόλαο, που ενώ τον ελέγχει η ιερατική του συνείδηση και κόβει το μνημόσυνο του μητροπολίτη του,δεν τον ελέγχει ν'παρεβρίσκεται εντός του Ναού και ν' ακούει το:του ορθοτομούντος τον λόγο της Σης αληθείας!
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, σ'αυτή σας την συνέντευξη όλοι σας ολισθήσατε, καθώς εκτός των άλλων, εμμέσως πλην σαφώς, στήνετε στον τοίχο τους πραγματικά αγωνιστές Αγιορείτες πατέρες δημοσίως!
    Αντίθετα με κείνους που σιώπησαν για σας,δείχνοντας έτσι το και φιλαδελφικό τους ήθος!
    Ακόμη και το ταμπελάκι με το όνομά σας που βρισκόταν στο τραπέζι του προεδρείου ως ένδειξη σεβασμού προς το προσωπό σας σχολιάστηκε...
    Όπως και νάχει πάντως, εύχομαι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να μας φωτίσει όλους και όλοι μαζί να βρεθούμε στην πρώτη γραμμή του πολέμου,στα βουνά και στα λαγκάδια,αν δεν έχουμε Ναούς, να φωνάζουμε ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!! και όχι στις εξέδρες έστω και χωρίς αμφια εσείς επάνω και εμείς από κάτω.
    Εννοώ βεβαίως τις εξέδρες των Ναών όπως εκείνη του Αγίου Σπυρίδωνα που ανέφερε ο σεβαστός κατά τ'άλλα π. Νικόλαος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνούμε απόλυτα με τον π.Θεοδωρο Ζήση.Αποτειχιση σημαίνει στήνω τείχος στην αίρεση εντός της Εκκλησίας.Εξαλλου ο π.Θεοδωρος προέτρεψε να εκκλησιαζομαστε σε ιερείς αντιοικουμενιστες.Η διακοπή μνημοσύνου είναι δυνητική όχι υποχρεωτική.Ειναι όντως μία διαμαρτυρία!Και συγνώμη,είστε σοφότεροι από τον π.Θεοδωρο?Μην γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιερή Αποτείχιση σημαίνει οτι οχυρώνομαι με τον Θεό μαζί με τους ορθοδόξους στην ορθοδοξία , οτι χωρίζομαι απο τους ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .
      Ο Βαρθολομαίος , όπως και ο Βέκος και ο Μάμας αποστάτησε απο τον Θεό και αυτομόλησε στους Αντίχριστους .
      Αυτή η αποστασία και αυτομόληση δεν γίνεται για πρώτη φορά ώστε να είναι "Θεολογούμενο " το τι πρέπει να κάνουμε, εαν είναι δυνιτική ή υποχρεωτική η αποτείχιση και το τι είναι ο Βαρθολομαίος και οτι καμία επιείκεια δεν θα υπάρξει σε όσους κοινωνούν . Και οι τυμπανιαίοι νεκροί το υπενθυμίζουν .
      Φίλτατε δεν είναι μόνο αναφορές στο ευαγγέλιο και στις συνόδους και στην αγιοπατερική συμφωνία και το παράδειγμα των αγίων αλλά και η Παναγία η ΙΔΙΑ Θεολόγησε και ο ουρανός απεφάνθη πολλές φορές .
      Ο π Θεόδωρος είναι εν επιγνώσει αιρετικός του ποιο αισχρού είδους και σαν το φίδι προσπαθεί να πλανήσει αναμασώντας αιρετικές κακοδοξίες που διδάχτηκε και δίδαξε .
      Στην πορεία της Θέωσης οι άγιοι έκαναν και λάθη ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ και για αυτό αγίασαν . Οι αιρετικοί έκαναν επιστήμη να βρίσκουν τα λάθη , να τα απομονώνουν και να στηρίζουν επάνω σε αυτά ακριβώς τα αντίθετα απο ότι έλεγαν οι Αγιοι . Εφτασαν να πούνε μέχρι και τον Αγ Μάρκο παπικό ... Και μαζί με το σωστό σου βάζουν και μια σταλιά δηλητήριο Αυτή την ψευδοεπιστήμη σπούδασε στην Ευρώπη ο π Ζήσης .
      Την ψευδοεπιστήμη που χωρίζεται απο την αρετή και ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟ .

      Διαγραφή
    2. Και πάλι, συνιστώ καρποφόρα Μετάνοια.



      Διαγραφή
    3. «Το κακό θα έρθει από τους διαβασμένους» έλεγε ο Πατροκοσμάς

      Διαγραφή
  6. Ακουσα και ξανα άκουσα μετά προσοχής το Βίντεο

    Εσείς λόγω "ποιμαντικής οικονομίας " αναγνωρίζεται τον παναιρετικό Βαρθολομαίο σαν εκκλησία ,βλέπετε και Χάρη στα μυστήρια τους, κοινωνάτε με τους ακοινώνητους και βγάζετε τεφτά ως "σχισματικών " και ανυπάκουων για όσους δεν συμφωνούν .

    Ε και ο Βαρθολομαίος κάνει το ίδιο . Δεν κάνει κάτι διαφορετικό .
    Τις κοινές αυτές πρακτικές και πεποιθήσεις σας έκανε και τυπικά νόμο στο Κολυμπάρι .
    Οπως εσείς έχετε "αγωνία" για το που θα εκκλησιαστούν στην Θεσσαλονίκη για το Πάσχα να μην έχει και αυτός για όσους ζουν μετάξύ των παπικών πχ ή των μουσουλμάνων κτλ Γιατί να μην πάνε στους παπικούς ναούς ή και τα τζαμιά ή τις συναγωγές να εκκλησιαστούν ?

    Ο Βαρθολομαίος στην κόλαση θα δεν θα πατάει στους ώμους σας πημένες ?
    Εσείς κύριε καθηγητή της πατρολογίας ΑΚΟΜΑ και τώρα ΑΥΤΑ δεν διδάσκεται ?

    Δεν υπάρχει ναός λέτε στην Θεσσαλονίκη ? Καλά ο Οδυσσέας δεν έθεσε στην διάθεση σας τον ναό του Αγ Μάρκου ? Οι καλόγριες δεν σας πρόσφεραν ναό ? Δεν υπάρχει ούτε σπίτι να λειτουργήσετε ? Καλά δεν υπάρχει ούτε ΈΝΑΣ ΤΟΠΟΣ κάτω απο τον ουρανό και πρέπει να πάτε στους αιρετικούς ?
    Εεεεε! Έλεος

    Μία ενδεκάτου εορτάζει ένας αποτειχισμένος Αγιος .

    Ενας Αγιος που ΕΝΑΣ αυτός με την αποτείχιση έγινε αιτία και γύρισε όλο το έθνος του απο τον Αρειανισμό στον Χριστιανισμό .

    Ερωτάστε πημένες για ποία πράξη του Αγίου εξεμάνει ο Βασιλιάς κατα σάρκα πατέρας του και τον θανάτωσε ?
    Ερωτάστε πημένες για ποία πράξη του Αγίου ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ έστειλε αγγέλους να τον κηδέψουν ?
    Ερωτάστε πημένες !Μήπως ΓΙΑΤΙ ο Αγιος Ο Άγιος Ερμινίγγελδος ο γιος του βασιλιά των Βησιγότθων Λιουβιγγέλδου ΣΙΧΆΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΆΦΗΚΕ και δεν ΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ τα προσφερόμενα μυστήρια ?

    Απο την στιγμή που ο Βαρθολομαίος έγραψε στα δίπτυχα και μνημονεύει τον αμετανόητο Πάπα σαν πρώτο επίσκοπο πατέρα και ποιμεναρχη ισχύουν για αυτόν ότι ίσχυσαν για τον Βέκο και τον Μαμα που έκεναν ακριβώς το ίδιο ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΈΝΟ όχι μόνο απο αγιοπατερικές συμφωνίες και συνόδους και το ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙ ΒΕΚΟΥ ομολογητών αλλά και η ΙΔΙΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΣΕ αποκαλόντας εχθρούς δικούς Της και του Υιού Της τους μνημονευτές . Τους τυμπανιαίους νεκρούς .

    Εκ του πονηρού πημένς διδάσκετε ότι τάχα μέχρι να καταδικαστεί απο σύνοδο ο παν αιρετικός Βαρθολομαίος έχει Ιησού Χριστό στο ποτήρι του και ότι βλασφημεί όποιος λέει οτι έχει σατανά .
    Ερωτάστε πημένες .Ποιοι είναι βλάσφημοι ? Ο Άγιος Ερμινίγγελδος που σιχάθηκε και αποστράφηκε ?
    Ερωτάστε πημένες .Ποιοι είναι βλάσφημοι ? Ο Απόστολος Παύλος που το έγραψε , Ο Αγιος Κυπριανός και η σύνοδος του που το δογμάτισε , ο άγιος Δαμασκηνός , ο Αγ Θεώδορος ο Στουδίτης .. ο αγ Ιουστίνος Πόποβιτς …
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 14 Διόπερ, ἀγαπητοί μου, φεύγετε ἀπὸ τῆς εἰδωλολατρείας. 15 ὡς φρονίμοις λέγω· κρίνατε ὑμεῖς ὅ φημι. 16 τὸ ποτήριον τῆς εὐλογίας ὃ εὐλογοῦμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστι; τὸν ἄρτον ὃν κλῶμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; 17 ὅτι εἷς ἄρτος, ἓν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γὰρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνὸς ἄρτου μετέχομεν. 18 βλέπετε τὸν ᾿Ισραὴλ κατὰ σάρκα· οὐχὶ οἱ ἐσθίοντες τὰς θυσίας κοινωνοὶ τοῦ θυσιαστηρίου εἰσί; 19 τί οὖν φημί; ὅτι εἴδωλόν τί ἐστιν; ἢ ὅτι εἰδωλόθυτόν τί ἐστιν; 20 ἀλλ᾿ ὅτι ἃ θύει τὰ ἔθνη, δαιμονίοις θύει καὶ οὐ Θεῷ· οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθαι. 21 οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· οὐ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων. 22 ἢ παραζηλοῦμεν τὸν Κύριον; μὴ ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ Σέ ἐπιστολή του ο Αγ Θεόδωρος πρός τόν μοναχό Ἰγνάτιο, ἀναφερόμενος στήν Κοινωνία τῶν αἱρετικῶν λέγει ὅτι δέν εἶναι κάν ἁπλός ἄρτος, ὅπως δηλαδή αὐτός τόν ὁποῖο χρησιμοποιοῦμε διά τροφή, δέν μεταδίδουν καμμία χάρι, ἀλλά ἀπεναντίας προξενοῦν σκοτισμό καί κόλασι ἀλλά εἶναι δηλητήριο τό ὁποῖο ἀμαυρώνει καί σκοτίζει τήν ψυχή. ...

    Ἀναφέρει ἐπίσης, ἑρμηνεύοντας καί παραλληλίζοντας ἀνάλογο χωρίο τοῦ ἀπ. Παύλου, ὅτι ὅπως οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅταν μεταλαμβάνουν, ἐνσωματώνονται μέ τόν Χριστό, ἔτσι καί οἱ μεταλαμβάνοντες τόν αἱρετικό ἄρτο ἐνσωματώνονται μέ τόν διάβολο. Καταλήγει ὁ ὅσιος στό τμῆμα αὐτό ἀναφερόμενος πάλι σέ ἀνάλογα χωρία ἀπό τήν ἁγ. Γραφή:
    «Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος• «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ». Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν. Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον. Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος• «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν• οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν• καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται• ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν. Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).
    Και επι΄αυτού ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΦΩΝΙΑ :

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O Αρχιμ. ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, Ανθρωπιστικός Οικουμενισμός "....Ο θεόπνευστος φορεύς της αποστολικής και αγιοπατερικής καθολικής Παραδόσεως της Εκκλησίας του Χριστού, ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ευαγγελίζεται εκ της καρδίας όλων των αγίων Πατέρων, όλων των αγίων Αποστόλων, όλων των αγίων Συνόδων της Εκκλησίας την εξής θεανθρωπίνην αλήθειαν: «Ουκ έστι τύπος ο άρτος και ο οίνος του Σώματος και Αίματος του Χριστού (μη γένοιτο), αλλ' αυτό το Σώμα του Κυρίου τεθεωμένον... Δι' αυτού καθαιρόμενοι ενούμεθα τω Σώματι Κυρίου και τω Πνεύματι Αυτού, και γινόμεθα Σώμα Χριστού (= η Εκκλησία)... Μετάληψις δε λέγεται. δι' αυτής γάρ της Ιησού θεότητος μεταλαμβάνομεν. Κοινωνία δε λέγεταί τε και εστιν αληθώς, διά το κοινωνείν ημάς δι' αυτής τω Χριστώ και μετέχειν Αυτού της σαρκός τε και της θεότητος. κοινωνείν δε και ενούσθαι αλλήλοις δι' αυτής. επεί γαρ εξ ενός άρτου μεταλαμβάνομεν, οι πάντες εν Σώμα Χριστού και εν Αίμα, και αλλήλων μέλη γινόμεθα, σύσσωμοι Χριστού χρηματίζοντες. Πάση δυνάμει τοίνυν φυλαξώμεθα μη λαμβάνειν μετάληψιν αιρετικών μήτε διδόναι. «Μη δώτε γαρ τα άγια τοις κυσίν, ο Κύριός φησι, μηδέ ρίπτετε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων» (Ματθ. 7, 6), ίνα μη μέτοχοι της κακοδοξίας και της αυτών γενώμεθα κατακρίσεως. Ει γαρ πάντως ένωσίς εστι προς Χριστόν και προς αλλήλους, πάντως και πάσι τοις συμμεταλαμβάνουσιν ημίν κατά προαίρεσιν ενούμεθα. Εκ προαιρέσεως γαρ η ένωσις αυτή γίνεται, ου χωρίς της ημών γνώμης. Πάντες γαρ εν σώμα εσμεν, ότι εκ του ενός άρτου μεταλαμβάνομεν, καθώς φησιν ο θείος Απόστολος»1.
    Ο ατρόμητος ομολογητής των θεανθρωπίνων ορθοδόξων αληθειών αναγγέλλει εις όλους τους ανθρώπους όλων των κόσμων: «Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού ή προφανώς διαβεβλημένου κατά τον βίον αλλοτριά Θεού και προσοικειοί τω Διαβόλω»2. Κατά τον ίδιον ο άρτος των αιρετικών δεν είναι «σώμα Χριστού»3. Διά τούτο, «Ως ουν ο θείος άρτος υπό των Ορθοδόξων μετεχόμενος, πάντας τους μετόχους εν σώμα αποτελεί. ούτω δη και ο αιρετικός κοινωνούς τους ούτω αυτού μετέχοντας αλλήλων απεργαζόμενος, εν σώμα αντίθετον Χριστώ παρίστησι»4. Επί πλέον, «Η παρά των αιρετικών κοινωνία ου κοινός άρτος αλλά φάρμακον (= δηλητήριον), ου σώμα βλάπτον, αλλά ψυχήν μελαίνον και σκοτίζον» 5.... (Από το βιβλίον ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ).

    1. Ιωάννου Δαμασκηνού, Εκδ. Ορθ. πίστεως 4, 13, PG 94, c. 1149. 1152. 1153. Πρεβ. Α' Κορ. 10, 17.
    2. Θεοδώρου Στουδίτου, PG 99, c. 1668C.
    3. Αυτόθι, c. 1597Α.
    4. Αυτόθι, c. 1480CD.
    5. Αυτόθι, c. 1189C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο σχολιαστης υπερτονιζει την αυθεντικοτητα του π ζησηκαι υποτιμα τους απλους αγωνιστεςσχολιο του θεσαλονικευς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου