Κυριακή, 9 Απριλίου 2017

πατηρ Χαριτων Αγιορειτης: Οσοι διακοπτουν το μνημοσυνο οφειλουν να συνεχισουν να λειτουργουν χωρις να μνημονευουν, "στα αντισκηνα, στις αποθηκες, στις αχυροκαλυβες".

πατηρ Χαριτων Αγιορειτης:

Οσοι διακοπτουν το μνημοσυνο του επισκοπου, οφειλουν να συνεχισουν να λειτουργουν χωρις να μνημονευουν, "στα αντισκηνα, στις αποθηκες, στις αχυροκαλυβες". 

Οσοι μνημονευουν τον Αιρετικο αρχιερεα συγκοινωνουν την Πιστι του.

Δεν αποτειχιζεται μονο ο ιερεας του Αιρετικου επισκοπου, αλλα ολο το Σωμα της Εκκλησιας κανει διακοπη μνημοσυνου. 

Δια της αποδοχης της Αιρεσεως, ο επισκοπος παυει να ειναι επισκοπος και γινεται ψευδεπισκοπος.

Δεν τελει τα μυστηρια ο ιερεας ή ο αρχιερεας, αλλα η ιερωσυνη του καθαγιαζει τα μυστηρια.

Οταν κοινωνουμε οπου μνημονευεται ο αιρετικος επισκοπος, κοινωνουμε με την Αιρεσι.

Οφειλουμε να φυγουμε απο τους ναους, να αδειασουμε τους ναους,  που μνημονευεται αιρετικος επισκοπος.




18 σχόλια:

  1. Τί έλεγε ο μακαριστός επίσκοπος Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος... ε-σχατολαός είμαστε.

    Μετά από αιώνες ακατηχησίας της Τουρκοκρατίας, μετά από περισσότερους αιώνες υποταγής της Εκκλησίας στις ορέξεις των θεατρίνων και κοσμικών αυτοκρατορισσών και βασιλομητόρων του Βυζαντίου που συγκαλούσαν μέσω των υιών και συζύγων τους ... Συνόδους της Εκκλησίας (!!!), μετά από τα 150 χρόνια του Δυτικοτραφούς Ελληνικού κρατιδίου που "έπνιξε" εκκοσμικεύοντας στην τυπολατρεία την Εκκλησία... πού ο ευσεβής λαός; Πού ο κλήρος και οι Ποιμένες;

    Γίνεται επίσκοπος χωρίς λαό; Μπορεί να λειτουργήση επίσκοπος χωρίς λαό;

    Αν ένας επίσκοπος έχει 100.000 ποίμνιο και 100 πρεσβυτέρους υπό την πνευματική του καθοδήγησι, και παύσουν να τον μημονεύουν και οι 100 συμπρεσβύτεροἰ του και οι 100.000 του ποιμνίου του, πώς θα τελέσει θεία λειτουργία;

    Συμπέρασμα: τοιούτοι ημίν πρέπουσιν αρχιερείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. π Χαριτων ανακατεύετε την Ορθοδοξία με την αίρεση .
    Ναι μεν πάτερ σας καλωσορίζουμε έσας και τους ομοίους σας στην Ορθοδοξία αλλά πάτερ ... ναι μεν καταλαβαίνω οτι επί μακρόν χρόνο κάνατε υπακοή και είσαστε υπο την πνευματική καθοδήγηση αιρετικών αλλά μια και τους άφησατε και μας ήρθατε τι μας κουβαλάτε τις αιρετικές διδαχές τους ?

    Τι μας λές πάτερ ?

    ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ αν είναι εφόσον δεν έχει καθαιρεθεί έχει ιεροσύνη έχει χαρη Θεού και τα μυστήρια του δεν μολύνονται απο το αιρετικό του φρόνημα .

    Τι μας λέτε ?

    Δεν ήταν ο Ααρών ιερεύς και δεν εποίησεν χρυσού μόσχον ... δέστε τι λέγει η γραφή :
    2 καὶ λέγει αὐτοῖς ᾿Ααρών· περιέλεσθε τὰ ἐνώτια τὰ χρυσὰ τὰ ἐκ τοῖς ὠσὶ τῶν γυναικῶν ὑμῶν καὶ θυγατέρων καὶ ἐνέγκατε πρός με. 3 καὶ περιείλαντο πᾶς ὁ λαὸς τὰ ἐνώτια τὰ χρυσᾶ τὰ ἐν τοῖς ὠσὶν αὐτῶν καὶ ἤνεγκαν πρὸς ᾿Ααρών.

    4 καὶ ἐδέξατο ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν καὶ ἔπλασεν αὐτὰ ἐν τῇ γραφίδι καὶ ἐποίησεν αὐτὰ μόσχον χωνευτὸν καὶ εἶπεν· οὗτοι οἱ θεοί σου, ᾿Ισραήλ, οἵτινες ἀνεβίβασάν σε ἐκ γῆς Αἰγύπτου. 5 καὶ ἰδὼν ᾿Ααρὼν ᾠκοδόμησε θυσιαστήριον κατέναντι αὐτοῦ, καὶ ἐκήρυξεν ᾿Ααρὼν λέγων· ἑορτὴν τοῦ Κυρίου αὔριον. 6 καὶ ὀρθρίσας τῇ ἐπαύριον ἀνεβίβασεν ὁλοκαυτώματα καὶ προσήνεγκε θυσίαν σωτηρίου, καὶ ἐκάθισεν ὁ λαὸς φαγεῖν καὶ πιεῖν καὶ ἀνέστησαν παίζειν....."

    Και τι μας λέτε εσεις ? Τα μυστήρια αυτά τα οποία εποίησε ο Ααρών ενώπιον του ψεύτικου θεού εφόσον δεν έχει καθαιρεθεί έχει ιεροσύνη έχει Θεό και τα μυστήρια του δεν μολύνονται απο το αιρετικό του φρόνημα ?

    Οι αιρετικοί δεν αρνούνται τον Θεό ,δεν κατασκευάζουν ένα ψεύτικο Θεό ένα είδωλο ώσπερ οι εθνικοί ? Ωε αρνητές Θεού ,ως αντίχριστους ειδωλολάτρες εθνικούς και όχι ως χριστιανούς δεν τους αντιμετωπίζει το ιερό ευαγγέλιο οι σύνοδοι και γενικά η ιερή παράδοση της εκκλησίας μας ? Δεν είναι ειδωλόθυτα τα μυστήρια τους και άρνηση Θεού η μετοχή σε αυτά ?
    Το να συζητάτε υπο ποιους όρους η όστια ή το όποιο άλλο αιρετικό μυστήριο σώζει είναι σαν να συζητάτε υπό ποίους όρους αναιρείται η πρώτη και η δεύτερη εντολή .
    Εγώ ειμί ο Κύριος ο Θεός σου, ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλην εμού.
    Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπό κάτω της γης.

    Σε αιρετικούς γενικά και όχι σε καταδικασμένους αιρετικούς αναφέρεται τόσον το Ευαγγέλιο και οι αποστολικοί κανόνες των Αγίων Ἀποστόλων

    46: «Κανὼν ΜΕ´ «Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω».
    Κανὼν ΜΣΤ´ «Ἐπίσκοπον, ἢ πρεσβύτερον, αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάττομεν. Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;»
    Ο ιερός Κανών της εν Καρχηδόνι αγίας Τοπικής Συνόδου το 258 μ.Χ. λέει:για τα μυστήρια των ΕΧΘΡΩΝ "...Και γι’ αυτό εμείς που είμαστε με τον Κύριο και κρατούμε την ενότητα του Κυρίου, κατά την αξία που μας χορηγείται, και λειτουργώντας την ιερατεία Του στην Εκκλησία, όσα κάνουν οι εναντίον Του αντικείμενοι, δηλαδή ε χ θ ρ ο ί και α ν τ ί χ ρ ι σ το ι, οφείλουμε να τα αποδοκιμάσουμε και αποποιηθούμε και απορρίψουμε και να τα έχουμε ως β έ β η λ α.."

    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ Σέ ἐπιστολή του ο Αγ Θεόδωρος πρός τόν μοναχό Ἰγνάτιο, ἀναφερόμενος στήν Κοινωνία τῶν αἱρετικῶν λέγει ὅτι δέν εἶναι κάν ἁπλός ἄρτος, ὅπως δηλαδή αὐτός τόν ὁποῖο χρησιμοποιοῦμε διά τροφή, δέν μεταδίδουν καμμία χάρι, ἀλλά ἀπεναντίας προξενοῦν σκοτισμό καί κόλασι ἀλλά εἶναι δηλητήριο τό ὁποῖο ἀμαυρώνει καί σκοτίζει τήν ψυχή. ...

    Ἀναφέρει ἐπίσης, ἑρμηνεύοντας καί παραλληλίζοντας ἀνάλογο χωρίο τοῦ ἀπ. Παύλου, ὅτι ὅπως οἱ Ὀρθόδοξοι, ὅταν μεταλαμβάνουν, ἐνσωματώνονται μέ τόν Χριστό, ἔτσι καί οἱ μεταλαμβάνοντες τόν αἱρετικό ἄρτο ἐνσωματώνονται μέ τόν δ ι ά β ο λ ο.

    Καταλήγει ὁ ὅσιος στό τμῆμα αὐτό ἀναφερόμενος πάλι σέ ἀνάλογα χωρία ἀπό τήν ἁγ. Γραφή:
    «Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ». Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν. Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον. Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος• «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν• οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν. Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).
    Και επι΄αυτού ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΦΩΝΙΑ :

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ὐ δ ύ ν α σ θ ε τ ρ α π έ ζ η ς Κ υ ρ ί ο υ μ ε τ έ χ ε ι ν κ α ὶ τ ρ α π έ ζ η ς δ α ι μ ο ν ί ω ν
    Λέγει στο Ιερό Ευαγγέλιο ο απ Παύλος : "...14 Διόπερ, ἀγαπητοί μου, φεύγετε ἀπὸ τῆς εἰδωλολατρείας. 15 ὡς φρονίμοις λέγω· κρίνατε ὑμεῖς ὅ φημι. 16 τὸ ποτήριον τῆς εὐλογίας ὃ εὐλογοῦμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστι; τὸν ἄρτον ὃν κλῶμεν, οὐχὶ κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; 17 ὅτι εἷς ἄρτος, ἓν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γὰρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνὸς ἄρτου μετέχομεν. 18 βλέπετε τὸν ᾿Ισραὴλ κατὰ σάρκα· οὐχὶ οἱ ἐσθίοντες τὰς θυσίας κοινωνοὶ τοῦ θυσιαστηρίου εἰσί; 19 τί οὖν φημί; ὅτι εἴδωλόν τί ἐστιν; ἢ ὅτι εἰδωλόθυτόν τί ἐστιν; 20 ἀλλ᾿ ὅτι ἃ θύει τὰ ἔθνη, δαιμονίοις θύει καὶ οὐ Θεῷ· οὐ θέλω δὲ ὑμᾶς κοινωνοὺς τῶν δαιμονίων γίνεσθαι. 21 οὐ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν καὶ ποτήριον δαιμονίων· ο ὐ δ ύ ν α σ θ ε τ ρ α π έ ζ η ς Κ υ ρ ί ο υ μ ε τ έ χ ε ι ν κ α ὶ τ ρ α π έ ζ η ς δ α ι μ ο ν ί ω ν. 22 ἢ παραζηλοῦμεν τὸν Κύριον; μὴ ἰσχυρότεροι αὐτοῦ ἐσμεν ....."
    Και σε αυτά που λέγει ο απ Παύλος αναφέρεται ο Αγ Θεόδωρος και λέει "... Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O Αρχιμ. ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, Ανθρωπιστικός Οικουμενισμός "....Ο θεόπνευστος φορεύς της αποστολικής και αγιοπατερικής καθολικής Παραδόσεως της Εκκλησίας του Χριστού, ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ευαγγελίζεται εκ της καρδίας όλων των αγίων Πατέρων, όλων των αγίων Αποστόλων, όλων των αγίων Συνόδων της Εκκλησίας την εξής θεανθρωπίνην αλήθειαν: «Ουκ έστι τύπος ο άρτος και ο οίνος του Σώματος και Αίματος του Χριστού (μη γένοιτο), αλλ' αυτό το Σώμα του Κυρίου τεθεωμένον... Δι' αυτού καθαιρόμενοι ενούμεθα τω Σώματι Κυρίου και τω Πνεύματι Αυτού, και γινόμεθα Σώμα Χριστού (= η Εκκλησία)... Μετάληψις δε λέγεται. δι' αυτής γάρ της Ιησού θεότητος μεταλαμβάνομεν. Κοινωνία δε λέγεταί τε και εστιν αληθώς, διά το κοινωνείν ημάς δι' αυτής τω Χριστώ και μετέχειν Αυτού της σαρκός τε και της θεότητος. κοινωνείν δε και ενούσθαι αλλήλοις δι' αυτής. επεί γαρ εξ ενός άρτου μεταλαμβάνομεν, οι πάντες εν Σώμα Χριστού και εν Αίμα, και αλλήλων μέλη γινόμεθα, σύσσωμοι Χριστού χρηματίζοντες. Πάση δυνάμει τοίνυν φυλαξώμεθα μη λαμβάνειν μετάληψιν αιρετικών μήτε διδόναι. «Μη δώτε γαρ τα άγια τοις κυσίν, ο Κύριός φησι, μηδέ ρίπτετε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων» (Ματθ. 7, 6), ίνα μη μέτοχοι της κακοδοξίας και της αυτών γενώμεθα κατακρίσεως. Ει γαρ πάντως ένωσίς εστι προς Χριστόν και προς αλλήλους, πάντως και πάσι τοις συμμεταλαμβάνουσιν ημίν κατά προαίρεσιν ενούμεθα. Εκ προαιρέσεως γαρ η ένωσις αυτή γίνεται, ου χωρίς της ημών γνώμης. Πάντες γαρ εν σώμα εσμεν, ότι εκ του ενός άρτου μεταλαμβάνομεν, καθώς φησιν ο θείος Απόστολος»1.
    Ο ατρόμητος ομολογητής των θεανθρωπίνων ορθοδόξων αληθειών αναγγέλλει εις όλους τους ανθρώπους όλων των κόσμων: «Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού ή προφανώς διαβεβλημένου κατά τον βίον αλλοτριά Θεού και προσοικειοί τω Διαβόλω»2. Κατά τον ίδιον ο άρτος των αιρετικών δεν είναι «σώμα Χριστού»3. Διά τούτο, «Ως ουν ο θείος άρτος υπό των Ορθοδόξων μετεχόμενος, πάντας τους μετόχους εν σώμα αποτελεί. ούτω δη και ο αιρετικός κοινωνούς τους ούτω αυτού μετέχοντας αλλήλων απεργαζόμενος, εν σώμα αντίθετον Χριστώ παρίστησι»4. Επί πλέον, «Η παρά των αιρετικών κοινωνία ου κοινός άρτος αλλά φάρμακον (= δηλητήριον), ου σώμα βλάπτον, αλλά ψυχήν μελαίνον και σκοτίζον» 5.... (Από το βιβλίον ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και θα ήθελα να κλείσω με λόγια όχι δικά μου αλλά του ιερού Ἰωσήφ Βρυεννίου

    «Ἐστί κακή ὁμόνοια, καί καλή διαφωνία΄ ἔστι σχισθῆναι καλῶς καί ὁμονοῆσαι κακῶς΄ οἷς γάρ ἡ φιλία ἀπωλείας πρόξενος, τούτοις τό μῖσος ἀρετῆς ὑπόθεσις γίνεται΄καί κρείσσων ἐμπαθοῦς ὁμονοίας, ἡ ὑπέρ ἀπαθείας διάστασις΄ καλόν τό εἰρηνεύειν πρός πάντας, ἀλλ’ ὁμονοοῦντας πρός τήν εὐσέβειαν΄ ἡ γάρ εἰρήνη μετά μέν τοῦ δικαίου καί πρέποντος, κάλλιστον ἐστι κτῆμα καί λυσιτελέστατον, μετά δέ κακίας, ἤ δουλείας ἐπονειδίστου, πάντων αἴσχιστόν τε καί βλαβερώτατον. Ἐπεί οὐδείς δύναται κτήσασθαι τήν ἀγάπην τῶν πονηρῶν καί κακῶν, χωρίς κακίας καί πονηρίας΄ μεγάλη δέ ἀρετή τοῦ δικαίου, ὅταν ἔχη τούς τοῦ Θεοῦ ἐχθρούς, ἐχθρούς΄ καί τούς αὐτοῦ φίλους, φίλους΄ ὥσπερ μεγάλη κακία ἁμαρτωλοῦ, ὅταν τούς τοῦ Θεοῦ φίλους ἔχη ἐχθρούς, καί τούς ἐχθρούς αὐτοῦ φίλους» ( Ἰωσήφ Βρυεννίου, Τά εὑρεθέντα, Τόμος Β, σελ. 22).

    Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε και ο Θεός ας το εξηγήσει σε όσους δεν καταλαβαίνουν όχι γιατί δεν θέλουν να καταλάβουν αλλά γιατί ο διάβολος των αιρετικών ο μέγας "πατρολογος" τους δίδαξε τα ένάντια σε όσα εξ αρχής η ορθοδοξία φρονεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και σε όσους λένε οτι ο οικουμενισμός δεν είναι καταδίκασμενος για να υπεραμύνθουν τα μυστήρια των οικουμενιστών θα ήθελα να θυμίσω οτι πέραν οτι είναι σύνολο συνοδικά καταδικασμένων αιρέσεων και ως τέτοιο δεν είναι απαραίτητη νέας καταδίκης παρ όλα αυτα και α υ τ ο τ ε λ ώ ς ὁ οἰκουμενισμός καταδικάστηκε τὸ 1948 από τὶς ἐννέα Αὐτοκέφαλες Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες στη Μόσχα και στὶς 8 Οκτωβρίου 1998 ἀπὸ τὴν Ιερά Σύνοδο τῆς Ορθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Γεωργίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες μας όμως, εσύ θα κοινωνούσες στην εκκλησία της Γεωργίας;
      Αυτές οι καταδίκες είναι για τα μάτια του κόσμου δυστυχώς. Δεν υπάρχει καταδίκη αίρεσης χωρίς την καταδίκη των αυτουργων της δηλ. των αιρεσιαρχών.
      Κατά τα άλλα συμφωνούμε στο ότι μία μία χωριστά όλες οι αιρρσεις που αμνηστεύουν οι οικουμενιστές είναι ήδη καταδικασμένες αλλά και να μην ήταν αφού προκειται για διαστροφές των λόγων του Θεού θα πρέπει όλοι οι ορθόδοξοι να απέχουν κκαι να αποτειχίζονται

      Διαγραφή
  8. Και εαν ο επισκοπος δεν ειναι αιρετικος αλλα εχει κοινωνια με αιρετικους επισκοπους τι οφειλουμε να κανουμε οι πιστοι δε αυτη την περιπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το αυτονοητο.
      ΦΕΥΓΟΥΜΕ μακρυα και απο αυτον.
      Ο κοινωνων ακοινωνητω ακοινωνητος εστω.

      Διαγραφή
  9. +ΙΓΖ

    Επίσης αναθεματίστηκε ο οικουμενισμός και απο την Ρωσική Διασπορά το 1983.

    Ο οικουμενισμός εκτος του ότι είναι ηδη καταδικασμένος απο τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, περαιτέρω δεν χρειάζεται καμία καινούργια καταδίκη επειδή ανέτρεψε το Ευαγγέλιο και την Σταυρική Θυσία του Χριστού.

    Δεν χρειάζομαι καμία οικουμενική να μου επικυρώσει ότι ο Χριστός είναι ο Μοναδικός Αληθινός Θεός η Μοναδική Αλήθεια και Σωτηρία. [ το ΠΣΕ διδάσκει το ακριβώς αντίθετο ]

    Γιατί συμετέχουμε στα παθη του Χριστού και στην Ανάσταση Του, εαν οι αντίχριστοι, οι βουδιστές, οι βραχμάνοι... αλλά και οι Ραβίνοι σταυρωτές του Χριστού σώζονται;;;

    Δεν υπάρχει άγιο Πνεύμα εκεί μέσα, παρά μόνον ο Διάβολος.
    Ποιά συμφωνία έχει ο Χριστός με τον Διάβολο;
    Από πότε συνεργάζονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιεροσύνη των ψευδεπισκόπων είναι οικουμενιστικό ανέκδοτο .
      Β΄ Κορ. 6, 14-18 «Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. διὸ ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ»

      Διαγραφή
  10. Διαβαζω: "Και εαν ο επισκοπος δεν ειναι αιρετικος αλλα εχει κοινωνια με αιρετικους επισκοπους τι οφειλουμε να κανουμε οι πιστοι δε αυτη την περιπτωση "
    Φυσικά και δεν τον κοινωνού με ! «Ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω»!
    Και στον Ζήση που οικονομεί την οικονομία του Ιούδα και ξέρει τις συνέπειες (οτι δηλαδή ποτέ δεν υπήρξε και ουδέποτε θα υπάρξει καμία επιείκεια από τόν Χριστό σε όσους κοινωνούν σε σατανικές συναγωγές ) θα ήθελα να κάνω την ίδια ερώτηση που έκανε ο Μωυσῆς τῷ Ἀαρών·

    :καὶ εἶπε Μωυσῆς τῷ Ἀαρών· τί ἐποίησέ σοι ὁ λαὸς οὗτος, ὅτι ἐπήγαγες ἐπ᾿ αὐτοὺς ἁμαρτίαν μεγάλην;

    Τι σου έκανε Ζήση ο λαός του Θεού και τον στέλνεις να μετέχει στα βλεδυρά μυστήρια της παναίρεσης ?
    και να σας θυμίσω :
    Ο πατήρ Λαυρέντιος συνήθιζε νά λέει δακρύζοντας:
    "Βλέπετε, πόσο πανούργα και ύπουλα προετοιμάζεται όλο αυτό τό κακό; Όλοι οι Καθεδρικοί ναοί τότε θα είναι υπερβολικά θαυμάσιοι, όπως ποτέ πρίν τά περασμένα χρόνια, αλλά δεν πρέπει εσείς τότε, να μπαίνετε στούς ναούς αυτούς, για την αναίμακτη θυσία τού Ιησού Χριστού.
    Προσέξτε καί θυμηθείτε !
    Θά υπάρχουν τότε Εκκλησίες , αλλά οί Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να παρευρεθούν μέσα σ΄ αυτές.
    Όσοι θά μπαίνουν εκεί, θά συναθροίζονται ώς πλήρη "Σατανική συναγωγή" (Aποκ. 2.9)
    Επαναλαμβάνω γιά μία ακόμη φορά,προσέξτε, γιατί κανείς δεν πρέπει να παρευρεθεί σ΄ εκείνους τούς Καθεδρικούς ναούς. Δέν θα υπάρξει καμία επιείκεια από τόν Χριστό, σ΄ αυτούς πού θα πάνε τότε, εκεί μέσα..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω αδερφε εν Χριστω για την διαφωτιστικη σου απαντηση, αρα δεν πρεπειναμπαινουμε σε καμια εκκλησια ακομα και αν οεπισκοπος καποιας μητροπολης δεν ειναι αιρετικος η δεν εχει αιρετικα φρονηματα απο τη στιγμη που μνημονευει την ιερα συνοδο και τον αρχιεπισκοπο που εκεινος με τη σειρα του μνημονευει τον αιρεσιαρχη βαρθολομαιο αρα και οιδιος ο επισκοπος κοινωνει μαζι τους ετσι στην αιρεση, και γινεται ακοινωνητος ποσομαλλον οταν μηνμονευει την ιερα συνοδοπου εχει μεσα 7 οικουμενηστες επισκοπους και τον ιερωνυμοπου μνημονευει τον βαρθολομαιο, εξαλου και ο ιδιος ο ιερωνυμος οικουμενηστης ειναι εκανε συμπροσευχη με τον παπα και τον βαρθολομαιο στηΛεσβο και εψαλε μνημοσυνο σε αβαπτιστους αλοθρησκους προσφυγες μουσουλμανους που πνιγηκανε στο αιγαιο πελαγος

      Διαγραφή
    2. Και βεβαια αγαπητε, ΝΑΙ.
      Η αιρεσι ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΕΙΤΑΙ.
      Μακρυα και απο οσους αναφερεις. Και μονοι προσευχομενοι εις τα σπιτια μας.
      Αλλοιως ειμαστε Χαβρα Ιουδαιων και οχι Ορθοδοξοι.

      Διαγραφή
  11. Τι μα λέει ο αγράμματος π.Χαρίτος;Δεν μολύνονται τα Μυστήρια;;Θα μας ζουρλάνει;;;
    Οι Οικουμενιστές αποφάσισαν(στην Κρήτη)να ΜΟΛΥΝΟΥΝ το Μυτήριο του ΓΑΜΟΥ.
    Οι κληρικοί που στεφανώνουν Ορθοδόξους με αιρετικούς ΜΟΛΥΝΟΥΝ το Μυστήριο του ΓΑΜΟΥ(Α.Π.).Οι Επίσκοποι που χειροτονούν πόρνους και βλάσφημους ανθρώπους ΜΟΛΥΝΟΥΝ το Μυστήριο της Ιεροσύνης( Χρυσόστομος Αντιοχείας ).Οι Οικουμενιστές και αιρετικοί κληρικοί που βαπτίζουν Χριστιανούς ,τους ΜΟΛΥΝΟΥΝ και δεν τους αγιάζουν( Άγιοι Απόστολοι ).Οι κληρικοί που μνημονεύουν αιρετικούς Επισκόπους ΜΟΛΥΝΟΥΝ το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας( Μέγας Ομολογιτής και Πατέρας της Εκκλησίας Θεόδωρος Στουδίτης ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταξε φιλε.
      Ισως δεν προσεξες που ειπε δεν πηγαινουμε εις αυτους τους ναους γιατι μας μολυνει η Αιρεσι των Αιρετικων.
      Και εκει ακομα που ακουγεται το ονομα του Αιρετικου ο τοπος ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ.
      Και εμεις οφειλουμε να απεχουμε τελειως απο αυτους και να μην κοινωνουμε, ακομα και αν κατα συγκαταβασιν του Θεου εστω και αν ειναι εκει το σωμα και το αιμα Χριστου, αφου ακομα δεν καθαιρεθηκε ο λειτουργων.
      Η Αιρεσι Μολυνει, αυτο ειναι το ΜΕΙΖΩΝ ΖΗΤΗΜΑ.
      Και την αποφευγουμε με την απουσια μας και την φυγη μας.

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ απολύτως με τους Σωτήριο Ζουρίδη, Γεώργιο Παπασπύρου και τον/την "Α.Π." Τα επιχειρήματά σας είναι όλα αληθινά, δυνατά και ανατρεπτικά.

    Οι αιρετικοί οικουμενιστές ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ! Αυτό αποδεικνύεται θεολογικώς σε άρθρο το οποίο έχω ετοιμάσει και δημοσιεύω εντός ολίγου.

    Μια ευγενής όμως παράκληση:

    Διαφωνώ τελείως με την παραπλανητική και σκιώδη χρήση της αρχικωνυμίας.

    Το "Ν.Π.", το "Α.Π." και το Π.Σ." δεν λέει τίποτε και μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε καθώς και να παραπέμπει σε πολλά και ιδίως σε σοβαρά θέματα και ουσιαστικά, δεν θα 'θελα κάποιος να με εκπροσωπεί, έστω φαινομενικώς, με ρηχές και άχαρες Αρχικωνυμίες.

    Επί τούτου παρακαλώ τους πάντες, λίγη αξιοπρέπεια δεν βλέπει. Η μαρτυρία μας να κατατίθεται πάντοτε επονύμως και όχι αρχικωνύμως, ολογράφως και μόνον ολογράφως, για να είναι σεβαστή και υποστατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου