Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, κοινος τοπος εκκκλησιαστικης κοινωνιας σημερινη ομιλια Ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα στον ναο αγιου Μαρκου Ευγενικου Σουρωτης

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, κοινος τοπος εκκκλησιαστικης κοινωνιας
σημερινη ομιλια Ιερομοναχου 
Ευθυμιου Τρικαμηνα στον ναο 
αγιου Μαρκου Ευγενικου Σουρωτης


7 σχόλια:

  1. Μετά και από την τελευταία αυτή τοποθέτηση, έχουμε πλέον υπόψι όλα τα επίσημα δεδομένα, από τη μια πλευρά των οικουμενιστών με τις διαβαθμίσεις, από την άλλη των αντιοικουμενιστών με τις διαβαθμίσεις: των αντιοικουμενιστών των μη μνημονευόντων, των αντιοικουμενιστών μνημονευόντων.

    Σε κάθε υποκατηγορία υπάρχουν επί πλέον διασπάσεις, των θεωρούντων ότι ζούμε στις έσχατες μέρες του αντιχρίστου και των σφραγισμάτων, των θεωρούντων ότι δεν γνωρίζουμε, των θεωρούντων παγανιστικό κατάλοιπο το "άγιο" φως, των θεωρούντων ότι είναι εξ ουρανού καταβαίνον, εκείνων που θέλουν εδώ και τώρα χωρισμό της Εκκλησίας από τον θανάσιμο εναγκαλισμό του Κράτους, εκείνων που θέλουν Κρατικἠ Εκκλησία... και "δυο χιλιάδες" άλλες διαφορές.

    Κοινή επίσημη γραμμή όλων, όμως, όπως συνάγεται από τις επίσημες τοποθετήσεις της τελευταίας εβδομάδος (βίντεο και κείμενα) των αντιοικουμενιστών είναι πως, είτε κατ΄ ακρίβεια είτε κατ΄ οικονομία, είναι ότι ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ τα μυστήρια της επίσημης εκκλησίας η οποία αποδέχεται την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου.

    Βέβαια θα περιμέναμε αντίστοιχα "οικονομία" στην επιμονή ορισμένων ότι ζούμε στις μέρες του αντιχρίστου. Οικονομία με την έννοια "νομίζω", "είναι προσωπική μου διαίσθησι", κλπ. αλλά φαίνεται ότι σε αυτό το θέμα πρέπει να κάνουν "οικονομία" οι ορθώς φρονούντες και να παραδεχτούν ότι... αν ένα Κράτος είναι ληστρικό προς τους πολίτες του, "φταίει ο αντίχριστος" και "έρχεται η συντέλεια του αιώνα" και δεν φταίμε εμείς, ο ίδιος ο λαός, εμείς που επί δεκαετίες ψηφίζουμε τους ηγέτες που μας αξιζουν...

    Οικονομία λοιπόν, από όλους μας ήτοι ... παρανομία με εύσχημη ονομασία.

    Περαστικά μας και κακή Ανάσταση (αν προλάβουμε και δεν έρθει η Δευτέρα Παρουσία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφέτος κανένας δεν θα περάσει καλή Ανάσταση. Ούτε οι ανασταυρωτές του Κυρίου και σταυρωτές των πιστών ούτε οι σταυρωμένοι τεθλιμμένοι δεδιωγμἐνοι που διαπιστώνουμε για έναν ακόμη λόγο (ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου και σύμπλευση των επισκόπων και κληρικών με την αίρεση) πως η Εκκλησία επανέρχεται σε σκοτεινούς χρόνους κι εμείς, με τις προσωπικές μας αμαρτίες, με την ολιγοπιστία μας, με τη δειλία μας, με τα λάθη μας, με τους εγωϊσμούς μας, με την ἐλλειψη αδελφοσύνης και αγάπης μεταξύ των αδελφών θα γιορτάσουμε Ανάσταση της λαμπαδούρας... Κύριε Κύριε ελέησέ μας!

      Διαγραφή
    2. Η Β‘ Παρουσία του Κυρίου θα γίνει 1000+3,5 χρόνια μετά την έλευση του Αντίχρίστου στο ΝΑΌ των Εβραίων.

      Διαγραφή
    3. Χιλιαστά, εἶστε Ψευδομάρτυς του Ἰεχωβᾶ Χιλιαστής ἢ Ὀρθόδοξος ἀδελφός Χιλιαστής;

      Διότι, δυστυχῶς, ἐντὸς τῆς συγχρόνου γεροντολαγνικῆς Ὀρθοδοξίας ἀνεσύρθησαν ἐκ τῆς ναφθαλίνης καὶ πάλιν ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας τοιαῦτα φαινόμενα ἀναβιώσεως χιλιαστικῶν πλανῶν καὶ αἱρέσεων τῶν πρώτων αἰώνων μετὰ Χριστόν. Σκοπὸ ἀσφαλῶς, θὰ ἔχουν νὰ δικαιολογήσουν τὶς διαψεύσεις τῶν δῆθεν ἀποκαλύψεων των γεροντάδων, γιὰ "σφραγίσματα" καὶ "ἔλευσι τοῦ Ἀντιχρίστου" στὶς τελευταῖες δεκαετίες.

      Διαψεύσθηκαν παταγωδῶς ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας οἱ ἀντιχριστολόγοι γεροντάδες ὁπαδοὶ τῆς Relfe καὶ μὲ ἄλλα τεκμήρια ἀλλὰ καὶ διότι, κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη ἀντίληψι ἐὰν εἶχαν δίκαιο, θὰ ἔπρεπε ἤδη νὰ ἔχῃ ἐμφανισθῇ ὁ Ἀντίχριστος καὶ νὰ ἐπίκειται ἡ Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου και τὸ τέλος τοῦ ὑλικοῦ Σύμπαντος! Ἔτσι, δὲν εἶναι δύσκολο νὰ ὑποπτευθῇ ὁ καθένας, γιατὶ μηχανεύτηκαν νὰ ἐπαναφέρουν τὸν χιλιασμό, τὴν ἐγνωσμένη καὶ καταδικασμένη αὐτὴ αἵρεσι, δικαιολογῶντας ὅτι (δῆθεν) ἐνεφανίσθησαν μέν στὶς μέρες μας τὰ (δῆθεν) σφραγίσματα τοῦ Ἀντιχρίστου, τὰ (δῆθεν) 666, ὁ (δῆθεν) Ἀντίχριστος καὶ τὸ (δῆθεν) κράτος του τὰ ὁποῖα ὑποδεικνύουν σὲ κάρτες, τσιπάκια, barcode, παγκοσμιοποίησι, κάρτα του Πολίτη κ.α. χωρὶς ὅμως νὰ τὰ συνδυάζουν μὲ τὴν Ὀρθόδοξι ἀντίληψι ὅτι ὁ ἔσχατος Ἀντίχριστος καὶ τὰ "σφραγίσματά του" θὰ εἶναι χρονικῶς πλησίον τῆς Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου και της Συντελείας του Αιῶνος (ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ Ως ΕΜΠΙΠΤΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΟΥ). Ὑπ' αὐτὴ τὴν Ὀρθόδοξον ἔποψι ἔχουν διαψευστῇ, γελοιοποιηθῇ καὶ ἐξευτελιστῇ ὅσοι γεροντᾶδες στὶς 3 τελευταῖες δεκαετίες "σφραγίσματα" καὶ "666 "τοῦ Ἀντιχρίστου "βλέπουν", σὲ κάρτες τοῦ Πολίτη, τσιπάκια, barcodes, Ἀντίχριστον ὅμως δὲν ὑποδεικνύουν, οὔτε Δευτέρα Παρουσία καὶ Συντέλεια τοῦ Αἰῶνος συμβαίνει. Τοὺς βολεύει λοιπόν νὰ ἒλθη ἠ Συντέλεια τοῦ αἰῶνος καὶ ἡ Δευτἐρα Παρουσία ... 1000 + 3,5 ἔτη μετὰ τὴν φανέρωσι τοῦ Ἀντιχρίστου!!! 'Aγνοοῦν ἢ καὶ πάλιν διαστρεβλώνουν τεχνηέντως τὴν ἐπικρατοῦσα θέσι τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ὅτι τὰ 1000 ἔτη εἶναι συμβολικός ἀριθμός τῆς πνευματικῆς Βασιλείας τοῦ Χριστοῦ (Τὴ χιλιετῆ Βασιλεία τοῦ Κυρίου βιώνει στὴν περίοδο τῆς Καινῆς Διαθήκης ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ) καὶ ὅτι τὰ ...3,5 ἔτη θὰ ἐλαττωθοῦν (κολοβωθήσονται) ὥστε νὰ ἐλαφρυνθοῦν καὶ νὰ ἀντέξουν οἱ ἐκλεκτοί οἱ ὁποῖοι, ἐκλεγμένοι πρὸ αἰώνων ἀπὸ τὸν Κύριο ποὺ τοὺς ἑτοίμασε τὴ βασιλεία Του, ΔΕΝ θὰ πλανηθοῦν, ὅπως κακῶς παρερμηνεύουν ἀενάως οἱ ἐσχατολόγοι. Δὲν θα πλανηθούν οἱ ἅγιοι διότι θὰ εἶναι ἐνισχυμένοι μὲ τὰ σφραγίσματα τοῦ Θεοῦ καὶ μὲ τοὺς ἐντεταλμἐνους Άγγέλους, ὁ δὲ Σατανᾶς εἶναι δεμένος καὶ μὴ ἔχων καμμία δύναμη στοὺς πιστοὺς (=ἁγίους) ποὺ ἁπαρτίζουν τὴν Ἐκκλησία. Δὲν μπορεῖ νὰ πλανήσῃ ὁ Διάβολος τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ θὰ τὰ πλανήσῃ ἕνας ἄνθρωπος, ὁ "Αντίχριστος"; Ἰδοὺ τὸ ἐπίπεδο τῶν ἑρμηνευτικῶν δυνατοτήτων τῶν ἀντιχριστολόγων χιλιαστῶν. Μὴν τοὺς ἐμπιστεύεστε ἐν λευκῷ τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς σας.

      Διαγραφή
  2. Παρά τό ἥρεμον τῆς φωνῆς καί τήν ἁπλότητα τοῦ λόγου πρός κατανόησιν, αὐτή ἡ ὁμιλία-κήρυγμα τοῦ π. Εὐθυμίου δέν μᾶς ἀναπαύει γιά μία σειρά λόγων. Πρῶτον διότι διακρίνουμε ὅτι καίτοι μονάς θαρρεῖ ἰδιαιτέρως στόν ἑαυτόν του καί τίς ἐκτιμήσεις του. Στά περί ἀκριβείας καί οἰκονομίας διαφωνοῦμε ὅτι οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἔκαναν οἰκονομίες σέ ζητήματα Πίστεως ἀκόμη καί δογματικά! Οἱ περιπτώσεις πού ἐπικαλέσθηκε ὁ ὁμιλητής εἶναι ποιμαντικοῦ χαρακτῆρος διαχείριση καταστάσεων ἀνάγκης. Τί σχέση ἔχει ἡ σιωπή πρός καιρόν γιά ἕνα θέμα μέ οἰκονομία σέ ζήτημα Πίστεως καί δή δογματικό ἀπό κάποιον ὁ ὁποῖος εἶχε σαφεστάτη τοποθέτηση πάντοτε περί αὐτοῦ καί πρίν καί μετά! Λάθος ἐπίκληση, λοιπόν καί τό χειρότερο λάθος μήνυμα, οὐσιαστικῶς ὑπέρ τῶν ἀπαραδέκτων θέσεων τῶν περί τόν π. Θ. Ζήσην πατέρων (μνημονευόντων καί μή μνημονευόντων ἐν κοινωνία, δηλαδή τραγελάφου). Σοβαρώτατο ἐπίσης ἀτόπημα στήν ἐν λόγω ὁμιλία τοῦ π. Εὐθυμίου ἡ ἁπλουστευμένη ἀναφορά σέ δῆθεν ἀναγνώριση τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν ἐκ μέρους τῶν Πατέρων καί τῶν Συνόδων τῆς Ὀρθοδοξίας. Ποτέ δέν ἔγινε κάτι τέτοιο ἤ γιά νά τό ποῦμε διαφορετικά ποτέ δέν ἔγινε κάτι τέτοιο ἔτσι ἁπλά ὅπως τό ἐμφανίζει ὁ π. Εὐθύμιος. Παρέλειψε ἀδικαιολογήτως τό πλέον σημαντικό δηλαδή ὅτι οἱ Πατέρες καί οι Ἅγιες Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας ὅλα αὐτά τά ἐνεργοῦσαν ἐν Πνεύματι Ἁγίω πρός σωτηρίαν μόνον ΟΤΑΝ οἱ αἱρετικοί μετανοοῦσαν καί ἐπέστρεφαν στήν Ἐκκλησία καί τήν κανονική κοινωνία Αὐτῆς. Καμμία ἑπομένως σχέση μέ τήν νεόκοπη θεωρία πού ἐμμέσως ἀνέχεται ὁ π. Εὐθύμιος σέ ρόλο ἀδέξιου πυροσβέστη τῆς διαμάχης μεταξύ τῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν, ἡ ὁποία ὑποστηρίζεται ἀπό τούς μέχρι πρότινος σιγονταρο-οἰκουμενιστές τῆς Θεσσαλονίκης πού ΣΗΜΕΡΑ ἀποφαίνονται ὅτι ὄχι λόγω οἰκονομίας ἀλλά βάσει ἀκριβείας οἱ παναιρετικοί ἔχουν μυστήρια καί χάρι! Ἀκόμη δέν ἰσχύει τό ἁπλουστευτικῶς ἀναφερόμενο περί δῆθεν ἀναγνωρίσεως Βαπτίσματος στούς αἱρετικούς ὑπό τῶν Πατέρων καί τῶν Συνόδων (κάτι τέτοιο πρεσβεύει ἡ Βαπτισματική Θεολογία!) διότι σαφῶς οἱ Πατέρες ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ἐτηρεῖτο ὁ κανονικός ὀρθόδοξος τύπος τοῦ Βαπτίσματος ἐκεῖ ΟΤΑΝ ἐτίθετο θέμα μετανοίας καί ἐπιστροφῆς τῶν αἱρετικῶν διευκόλυναν τήν ἐπανένταξή των στήν Ἐκκλησία καί ἐνεργοποιοῦσαν καί ζωοποιοῦσαν τά νεκρά καί ἀνενέργητα. Ἄς μή καινοτομεῖ λοιπόν ὁ π. Εὐθύμιος προσαρμόζοντας τήν Παράδοση στίς θεωρίες του. Τέλος, θλίψη προκαλεῖ ἡ προκλητική ἐμμονή του στήν πλάνη του γύρω ἀπό τό μεγάλο ζήτημα τοῦ ἡμερολογιακοῦ Σχίσματος. Εἶναι ὁ μόνος γέροντας πού θέλει νά εἶναι παραδοσιακός καί ἀδιαφορεῖ γιά τήν χαίνουσα πληγή στό σῶμα τῶν πιστῶν σέ ἀντίθεση μέ πλειάδα ὁσίων γερόντων ὅλου τοῦ περασμένου αἰῶνος μέχρι καί τίς ἡμέρες μας πού πάσχιζαν γιά τήν ἐπίλυσή του καί ἀγωνίζονταν γι' αὐτό μέ σαφή προοπτική τήν ἐπιστροφή στό σημεῖο τοῦ διχασμοῦ δηλαδή στό παλαιό ἡμερολόγιο, τό ὁποῖο εἴτε ἀρέσει εἴτε ὄχι στόν π. Εὐθύμιο ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν ὀρθοδόξων ἀνά τόν κόσμο τό θεωρεῖ καί βιώνει ὡς παράδοση ἑορτολογική καί ὄχι χρονολατρική! (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (ἡ συνέχεια) Ὁ π. Εὐθύμιος ἐπ' αὐτοῦ πλανᾶται καί δεῖγμα τούτου εἶναι ἡ ἀδιαφορία του γιά τόν διχασμό, διακρίνοντας τόν ἑαυτό του ὡς σοφό καί μή γραφικό σέ ἀντίθεση μέ τούς χιλιάδες πιστούς μεταξύ τῶν ὁποίων τεράστιες Ἁγιορειτικές μορφές τοῦ περασμένου αἰῶνος καί διορατικοί καί προορατικοί Ἅγιοι ἀσκητές ἀνά τόν κόσμο πού διαφωνοῦν μέ τίς θέσεις του. Εἶναι πρόκληση νά ὁμολογεῖ δημοσίως ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός ἔφερε τό νέο ἡμερολόγιο (καί ἡ Μασωνία, βάσει ντοκουμέντων) καί ὁ π. Εὐθύμιος νά χαρίζεται σέ αὐτούς καί νά μή διανοεῖται τό ἁπλό χάριν τῶν ἁπλουστέρων ἀδελφῶν του νά ἀποδέχεται τήν ἐπιστροφή στό παλαιό ἡμερολόγιο πρός θεραπείαν τοῦ σχίσματος καί ἅρα πρός σωτηρίαν! Τί δέν καταλαβαίνει; Πόσο φαιδρά εἶναι τά λεγόμενά του περί Μακεδονικοῦ ἡμερολογίου ὡς δῆθεν Ἀποστολικοῦ δέν τό καταλαβαίνει; Δυστυχῶς ὁ π. Εὐθύμιος προσφέρει κακές ὑπηρεσίες στό θέμα αὐτό καί γίνεται πρῶτος ὁ ἴδιος αἰτία διχοστασιῶν καί σκανδάλου στόν ἀντι-οἰκουμενιστικό ἀγώνα. ΠΟΤΕ δέν πρόκειται προκαλώντας μέ αὐτό τόν τρόπο (καί ἐμμένοντας μέ καλογερικό πεῖσμα) τήν εὐαισθησία στήν Πίστη τῶν λεγομένων παλαιοημερολογιτῶν νά ἔχει συνεργασία καί προκοπή γιά τό καλό τοῦ κοινοῦ ἀγῶνος. Εἶναι ὁ πρῶτος πού δέν δικαιοῦται νά ὁμιλεῖ περί ἀκριβείας καί οἰκονομίας ἀφοῦ δέν ἔχει μάθει τουλάχιστον νά σιωπᾶ ὅπου σαφῶς δέν οἰκοδομεῖ! Κοντράρει τούς μαρτυρικούς πιστούς τοῦ παλαιοῦ ἡμερολογίου ἐπειδή ἐκεῖνοι εἶπαν ἐγκαίρως τό στῶμεν καλῶς ἐνῶ ἐκεῖνος εἶναι τῆς ἐνδεκάτης ὡρας!.... Λίγη διάκριση δέν θά ἔβλαπτε. Οἱ παλαιοημερολογίτες δικαιώθηκαν ὅτι πίσω ἀπό τήν Μεταξάκειο ἡμερολογιακή μεταρρύθμιση εἰς ἐφραμογήν προβλέψεως διατάξεως τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς Πατριαρχικῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1920, εἶναι οἱ φράγκοι καί οἱ φιλενωτικοί καί πάσης φύσεως πολέμιοι τῆς Ὀρθοδοξίας. Ὅλα τά ἄλλα εἶναι ὑπεκφυγές καί σοφίσματα. Ὁ λαός ἔλεγε ὁ ἄθεος Λένιν εἶναι 100 χρόνια μπροστά ἀπό τούς ἡγέτες του! Αὐτό νά θυμᾶται ὁ π. Εὐθύμιος κάθε φορά πού λοιδωρεῖ μέ τέτοια αὐτοπεποίθηση τούς παλαιοημερολογίτες. Ἀλήθεια πάτερ Εὐθύμιε λές ὅτι χάρις δέν ὑπάρχει ὅπου ὑπάρχει αἵρεση καί κακοδοξία. Ἐρωτᾶσαι λοιπόν ἐσύ πού ἀποτειχίστηκες πρό τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης ἀπό πότε ἐδικαιοῦτο ἕνας πιστός νά διαχωρίσει τήν θέση του ἀπό τήν προδίδουσα τήν Πίστη Ἱεραρχία; Ἀπό τό 1920 ὅταν γιά πρώτη φορά μέ Συνοδική Ἐγκύκλιο ἀναγνωρίστηκαν ὅλες οἱ αἱρέσεις ὡς Ἐκκλησίες Χριστοῦ, ἀπό τό 1923 μέ τό ληστρικό Συνέδριο στήν Κωνσταντινούπολη πού ἀνετράπη ὅλη ἡ τάξη καί Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, τό 1952 μέ τήν βλάσφημη Ἐγκύκλιο τοῦ ἀρχιαποστάτου καί Μασώνου Ἀθηναγόρου, τό 1965 μέ τήν ἄρση τῆς ἀκοινωνησίας μεταξύ Παπισμοῦ καί Ὀρθοδοξίας (δηλαδή τήν ἕνωση τῶν δύο σέ μία "ἐκκλησία"), τό 1991 μέ τήν ἀναγνώριση τῶν αἱρετικῶν Μονοφυσιτῶν ὡς ὀρθοδόξων, μέ τήν ἀναγνώριση τῶν μυστηρίων τῶν Παπικῶν, μέ μέ μέ μέ μέ ......ΠΟΤΕ;(συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (τελευταῖο) Πάτερ Εὐθύμιε σύ τίς εἷ ὁ κρίνων συνδούλους σου; Ἐδῶ εἶναι ἡ οὐσία καί ὄχι στίς ὅποιες παραφωνίες ἑνός χώρου καί ἑνός λαοῦ πού μέ διωγμούς καί ἐξορίες καί μαρτύρια ἐκ μέρους τῶν μέχρι χθές πατέρων σου ὅμως κράτησε ψηλά τό λάβαρο τῆς Ὀρθοδοξίας! Εἶναι δέ ἐνδεικτικό ὅτι σήμερα οἱ ἀκόμη χλευαζόμενοι παλαιοημερολογίτες συγχαίρουν ἐκ καρδίας καί στηρίζουν μέ χίλιους τρόπους ὅλους ἐσᾶς τούς ὄψιμους ἀντι-οἰκουμενιστές, ὅταν σεῖς δέν δείχνετε κόκκο ἀγάπης καί συμπαθείας γιά τ' ἀδέλφια σας αὐτά. Τί λέτε θά σᾶς κατακρίνει ὁ Θεός καί οἱ Πατέρες ἐάν καταδεχθεῖτε ἔστω χάριν τῆς ἀγάπης καί τῆς ἑνότητος νά κηρυχθεῖ ἐπιστροφή ὄχι στό Ἰουλιανό ἡμερολόγιο ἀλλά στήν ἑορτολογική τάξη καί παράδοση πού ὑπῆρχε πρίν τό ἐπάρατο σχίσμα ἀποκαθιστώντας τήν ὁμοιομορφία σ' αὐτό ὄχι ὅπως σήμερα μέ τήν πεπτωκυῖα πρεσβυτέρα Ρώμη ἀλλά μέ τά Ἱεροσόλυμα, τό Ἅγιον Ὄρος, τό Σινᾶ, τή Σερβία, τή Ρωσία καί τήν παύση τοῦ σκανδάλου τῆς σημερινῆς ἀκαταστασίας πού προσβάλλει καί ἀθετεῖ μεταξύ ἄλλων τήν λειτουργική καί λατρευτική ἑνότητα; Τότε θά δεῖτε καί τήν ἀντίδραση καί τήν ἀνέλπιστη γιά σᾶς ὠριμότητα πού θά ἐπιδείξουν οἱ παλαιοημερολογίτες, οἱ ὁποῖοι, ἐφ' ὅσον θά ἔχετε διακόψει κάθε κοινωνία μέ τόν Οἰκουμενισμό καταδικάζοντας τά ἔργα του, δέν θά ἔχουν πλέον κανένα λόγο νά μήν συνοδοιπορήσουν καί μάλιστα ὀπίσω ὑμῶν καί ὅλων τῶν ὀρθοφρονούντων πορευόμενοι, βέβαιοι ὅτι ἀκολουθοῦν τόν Χριστό! Δημ. Ἀναγνώστου, Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή