Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Καποιες διευκρινισεις του π. Σαββα Λαυριωτη για την Ακριβεια και την Οικονομια.

Καποιες διευκρινισεις του π. Σαββα Λαυριωτη για την Ακριβεια και την Οικονομια.




5 σχόλια:

  1. οικονομία κάνε και σφίξε τα λουριά,
    τώρα που είσαι νέος να ΄χεις στα γηρατειά...
    που λέγει και το άσμα παπα-σάββα,κρίση έχουμε
    καλά τα λές.
    να σου πω το λογισμό μου πάτερ μου;
    μόλις σε βλέπω και σ΄ακούω μου ρχεται στο μυαλό,
    -όσο μου έχει απομείνει από αυτά που ακούγονται το
    τελευταίο καιρό- το εξής:
    in the land of the blind, the one-eyed man is king.
    ΚΑΛΗ επΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα προλάβει να γίνει επΑνάσταση. Γιατί; ...Ξέρουν εκείνοι...

      Εκτός από το in the land of the blind, the one-eyed man is king μερικοί φοβούνται μήπως ισχύει : If the blind lead the blind, both will fall into a pit.

      Διαγραφή
  2. Όντως λυπηρό, πότε θα αντιληφθούν τα σκονισμένα πνευματικά μας μάτια πώς σήμερα δεν μιλάμε για απλή αίρεση και αιρετικόυς, αλλά για το Θηρίο το οποίο ο Κύριος συνέτριψε, παρήλθε και επανήλθε, την λατρεία του σατανά,γιατί δεν έκανε οικονομία ο Προφήτης Ηλίας με τους ιερείς του βααλ, εμείς ξεπερνάμε τους πάντες σε μέτρο αγάπης.
    Αν θέλετε οικονομία να γίνεται τραπεζίτες, οικονομία κάνανε δεκαετίες τώρα, που φτάσαμε, φτάνει πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον π. Σάββα να διαφεντεύει πνευματικά όλους τους Ορθοδόξους; Πάπας έγινε;

    Μπερδευτήκαμε αντί να ξεκαθαρίσουμε ποιες είναι οι θέσεις εκάστου και όλων και κυρίως πώς τις τεκμηριώνει ο καθένας. Διότι άλλο η παράθεση αγιογραφικών και αγιοπατερικών επιχειρημάτων και κανόνων (με τα οποία επιχειρείται να αποδειχτεί ποια είναι η γραμμή της Εκκλησίας, υποχρεωτική ή δυνητική, κάτι που τουλάχιστον επιχειρούν από την πλευρά τους και ο π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος και ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς και άλλο το "αποφασίζομεν (ΠΟΙΟΙ και ΜΕ ΤΙΝΟΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ) και διατάσσομεν παραδείγματος χάριν "οικονομίαν". Την οικονομία που πάντοτε είναι διευθέτηση παρανομίας την αποφασίζει σύσσωμη η Εκκλησία κι όχι πέντε καλόγεροι ή και χίλιοι πέντε λαϊκοί σε μια ημερίδα.

    Διαπιστώνουμε ότι δεν είναι μόνο δυο οι αντικρουόμενες απόψεις και πρακτικές μεταξύ των αντιοικουμενιστών ανθενωτικών μη αποδεχομένων την Ψευδοσύνοδο, αλλά πολύ περισσότερες, τόσο μεταξύ των μνημονευόντων όσο και μεταξύ των μή μνημονευόντων ή αποτειχισμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναί ? Δεν είναι ειδωλόθυτο η Οστια ? η κοινωνία των μονοφυσιτών ?
    Δεν είναι άρνηση Θεού το να μεταλάβει κάποιος απο αυτά ?
    Δεν είναι άρνηση Θεού τα θρησκευτικά τελούμενα με μουσουλμάνους ή Εβραίους ?...ΜΕ Βουδιστές κτλ ?
    Καλά όποιος συνιστά την κατ οικονομία κοινωνία του Βαρθολομαίου συνιστά στην ουσία κοινωνία με παπικούς + προτεσσταντες + μονοφυσίτες + μουσουλμανους +...+..+... μέχρι και βουδιστές και ότι ΔΕΝ μπορείς να φανταστείς μια και η κοινωνικότητα του πατριάρχη ξεπέρνά κάθε φαντασία ... Καλά δεν είναι άρνηση ΘΕΟΎ ΑΥΤΌ ?
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ θΕΟΎ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ ? ΚΑΊ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΉ ΣΥΝΦΩΝΊΑ ?
    ΑΝ υπάρχει επί αυτου αγιοπατερική συμφωνία ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ γιατί ακριβώς αυτό είναι ο οικουμενισμός στην ουσία του . Η αποδοχή όλων των αιρέσεων .

    Κακία οικονομία κάνετε κοπέλια .. ούτε τον Ιούδα να είχατε καθηγητή των οικονομικών ... Ποία η τιμή του τετιμημένου ?
    Τι θα γίνει αν έστω ένας (1) απο αυτούς που πακετάρατε αποβιώσει με την κοινωνία των ασεβών ? Που πάει λέτε ? Και αυτός που το σύστησε ? Λέτε να την γλιτώσει ???
    Κατανοήστε και αφήστε τις ανοησίες του Ζήση και πιάστε τις πατρολογίες και όχι τις παπαρολογίες . Για να μη πω για τους διουρητικούς ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΥΣ γεροντάδες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου