Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.

Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΙ 
              
                   ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
  


ΑΚΡΙΒΕΙΑ ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ;
Στην Ακριβεια αναπαυεται ο Θεος.
Στην Οικονομια στενοχωρειται.
Στην Ακριβεια χαμογελαει και ευλογει με τα δυο του χερια.
Στην Οικονομια απλα παρακολουθει.
Η Ακριβεια ειναι η πληρης εφαρμογη του θεληματος Του.
Η Οικονομια ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ. Διαλεγουμε και παιρνουμε.

4 σχόλια:

  1. Αραγε, ποιός άγιος είπε, ότι η Οικονομία είναι Παρανομία;
    Ο Παύλος δεν έκανε Οικονομία; Δεν έλεγε, ότι εμφανιζόταν στους Φαρισαίους ως Φαρισαίος, στους υπό τον Νόμον, ως υπό τον Νόμον, στους εκτός Νόμου, ως εκτός Νόμου, για να κερδίσει έστω και μία ψυχή; Με την Ακρίβεια κερδίζονται ψυχές;
    Ο ζ΄ της Β΄ Οικουμενικής και ο ψε΄ της Πενθέκτης, εφαρμόζοντας «την οικονομίαν», άλλων αιρετικών επιβάλουν την βάπτιση και άλλων όχι, όταν αυτοί επιστρέφουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Η οικονομία, καθώς είναι καρπός της ποιμαντικής και θεραπευτικής διακονίας της Εκκλησίας, εφαρμόστηκε για λόγους καιρικούς-ιστορικούς. Οι αιρετικοί ήταν τότε πολλοί στο πλήθος και πολιτικά ισχυροί (Πηδάλιο, σ. 53). Βέβαια, η οικονομία η οποία είναι πρόσκαιρη, ποτέ δεν μπορεί να καταστεί νόμος, ούτε να θεωρηθεί ως παράδειγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτημα ειναι αυτο;
      Ακου με την ακριβαια κερδιζονται ψυχες;
      Και βεβαιοτατα ΝΑΙ.
      Ισως οχι απο καποιους ελαχιστους και χοντροκεφαλους.
      Δηλαδη το κηρυγμα του Ευαγγελιου δεν κηρυχθηκε απο το στομα του Κυριου μας, ανοθευτο και αφτιασιδωτο, αλλα με ...καρικευματα, κατα την αποψι σου για να ελκυει περισσοτερο;
      Κατι ασημαντες υποχωρησεις και μικροπερεκλισεις, εσυ τις θεωρεις, ως εκ των ων ουκ ανευ;

      Διαγραφή
    2. Ειδες τι γραφεις στο τελος;
      Ποτε δεν μπορει να καταστη νομος.
      Παλι καλα.
      Αρα ειναι παρανομια και παραμενει παρανομια και ποτε νομος.
      Ουτε πρεπει ποτε να γινη νομος.

      Διαγραφή
  2. Τα σχολια που μπηκαν λιγο πιο κατω στο αρθρο μας για τα περι την οικονομια, ειναι πολυ αξιολογα και πολυ εξηγητικα τα περι του ζητηματος της Οικονομιας.
    Δεν τα διαβασες;
    Μονο τα δικα σου διαβαζεις εδω μεσα;
    Δεν σε ενδιαφερουν οι πειστικοτατες αποψεις αλλων και μαλιστα που εμεις επιλεγουμε;
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ = ΧΑΛΑΡΩΣΙ και προς καιρον παραβατικοτητα.
    Αυτο και μονο σημαινει το Οικονομια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου