Τετάρτη, 12 Απριλίου 2017


Και απλοί Παπάδες αντιδρούν! ΡΟΔΟΣ (Βίντεο): Ο Παπα-Χρήστος αγανάκτησε με τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ και τα λέει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ!


Μᾶς ἐστάλη

  Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ!

   Άστραψε και βρόντηξε ο Παπαχρηστος (Αρχιμανδρίτης Πατέρας Χρήστος Σιάννας, Εφημέριος Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονα Παλιάς Πόλης Ρόδου), στο κήρυγμα του με αφορμη τις επιθεσεις στην εκκλησια και τις προκλησεις των αθεων για το Αγιο Φως.
    Από τον  Άμβωνα σφυροκόπησε Οικουμενιστές και αθεους Συριζαιους τονώνοντας το ηθικό των Ελλήνων Χριστιανών Ορθοδόξων.



5 σχόλια:

  1. Ναι μεν αλλά.

    Με ζήλο χωρίς επίγνωσι και χωρίς να ξέρουμε τί λέμε δεν κατορθώνουμε τίποτα. Και αναφέρομαι στο λεγόμενο "άγιο φώς". Από τη μια δεν θέλουμε την ανάμιξη του Κράτους στην Εκκλησία κι από την άλλη θέλουμε το Κράτος να μας θωπεύει και να μας εξυπηρετεί, με "τιμές αρχηγού Κράτους" και με τεράστια έξοδα για καύσιμα αεροπλάνων (μεταβάσεως κι επιστροφής ανεξαρτήτως ποιος τα πληρώνει") για κάτι που ΔΕΝ εδίδαξε ο Κύριος και οι Απόστολοι!

    Καταντήσαμε την Πίστι μας θρησκεία ανθρώπων! Ὠστε κάθε χρόνο εξ Ουρανού κατεβαίνει "άγιο Φώς" και ανάβει καντήλες, κεριά ή λαμπάδες συγκεκριμένου (οικουμενιστή ή όχι δεν γνωρίζω) πατριάρχη! Και όποιοι τολμούν να διατυπώσουν μια αμφιβολία εκβάλλονται από τους "πιστούς" στο πυρ το εξώτερον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πιο τίμιο να λέει ο Πολιτικός "είμαι άθεος, είμαι ανεξίθρησκος" παρά να διαβεβαιώνει μεν ότι "είμαι Ορθόδοξος" αλλά στην πράξη να ψηφίζει αντιχριστιανικούς Νόμους, π.χ. για εκτρώσεις, αποποινικοποίηση μοιχείας, αυτόματα και συναινετικά διαζύγια, απολύσεις υπαλλήλων, εκμετάλλευση υπαλλήλων από τους εργοδότες, απαλλαγή των πλουσίων εκ της φορολογίας, διαγραφή κλεμμένων ποσών και χρεών, μη δίωξη σκανδάλων, αποποινικοποίηση καταχρήσεως μιζών, χάρισμα φόρων στους πλουτοκράτες κ.α. Ο Χριστιανισμός όμως είναι εναντίον της συσσωρεύσεως του πλούτου σε χέρια ολίγων, είναι κατά των μεγάλων περιουσιών και των μεγάλων αποταμιεύσεων, είναι κατά της πολυτελείας ακόμα και των αμφίων και των ναών, είναι υπέρ της κοινωνικής Δικαιοσύνης, της εργασίας όλων, της ίσης αμοιβής για ίση εργασία όλων, του δικαιώματος ψήφου όλων, της ιατροφαρμακευτικής περιθάλψεως όλων, των ίσων ευκαιριών για όλους τους νέους, και όχι μόνο για τα μέλη ειδικών στοών και μυστικών οργανώσεων που προωθούνται στις υψηλές εργασιακές θέσεις. Ο Χριστιανισμός είναι στην κοινωνική του διάσταση αριστερός, εφαρμοσμένος κομμουνισμός (πλην του υλισμού και της Αθεϊας). Αν η αριστερά του Σύριζα δεν είναι αριστερά αλλά κατάντησε καπιταλιστική δεξιά, που ξέχασε τις επαγγελίες της για διεκδίκηση του Κατοχικού Δανείου και των Πολεμικών επανορθώσεων, την επιστροφή των κλεμμένων, την κατάργηση των μνημονίων, και μειώνει συντάξεις και προσθέτει φόρους απαλλάσοντας τους πλουσίους, παραχωρώντας δημόσιες επιχειρήσεις σε ιδιώτες τότε δεν φταίει η αριστερά ως ιδεολογία. Ούτε η παγκοσμιοποίηση που ισχύει για όλες τις χώρες. Φταίνε κάποιοι λίγοι πλούσιοι της Ελλάδας που απομύζησαν τον Εθνικό Πλούτο, γνωστές οικογένειες και τα τσιράκια τους, και οι επίσκοποι και οι πολιτικοί που τους ευλογούσαν στην καταδυνάστευση του Ελληνικού λαού. ΟΛΟΙ τους θα πάνε στην κόλαση, μαζί με τον Πλούσιο. Φταίνε τώρα και οι συμβιβασμένοι αριστεροί. Αντίστοιχα και πολύ περισσότερο, φταἰνε τώρα οι εκκλησιαστικοί ηγέτες αλλά και οι αφιονισμένοι θρησκόληπτοι που καταντούν υλιστές, ήτοι στην πράξη άθεοι, που ειδωλοποιώντας "ιερό πυρ" και "άγια" (αμφίβολα εξ εσπερίας) λείψανα λατρεύουν την κτίσιν παρά τον Κτίσαντα, που αντί να επαινέσουν τους (εν τη πράξει ευσεβείς) αριστερούς που αντιδρούν σε επιβίωση παγανιστικών και πυρολατρικών εθίμων, ή νεοειδωλολατρικών συνηθειών, υπερασπίζονται τα υλιστικά νεοειδωλολατρικά έθιμα ομού μετά του οικουμενιστικού συγκρητισμού.

    Στις Πράξεις των Αποστόλων, στις Επιστολές, στα Ευαγγέλια, στην προς Διόγνητον επιστολή, στους Αποστολικούς Πατέρες, στην Εκκλησία των πρώτων αιώνων, διαπιστώνουμε ότι, οι Χριστιανοί δεν είχαν καμμιά διαπλοκή με την επίσημη Κρατική Εξουσία, η οποία τότε ήταν ή εχθρική ή αδιάφορη. Υπήρχε απόλυτος σεβασμός των Χριστιανών ακόμα και στις ειδωλολατρικές Αρχές και Εξουσίες! Δεν είχαν θέση τέτοια κηρύγματα σαν τα σημερινά. Τις απόψεις τους ας έχουν οι ειδωλολάτρες, το Ευαγγέλιό μας, την Πίστι μας ας έχουμε εμείς! Κανένας κοσμικός Νόμος δεν μπορεί να επιβάλει στους Χριστιανούς να είναι πόρνοι, μοιχοί, βλάσφημοι, να χωρίζουν με διαζύγια, να είναι ομοφυλόφιλοι και παιδεραστές, να είναι κλέπτες και φοροφυγάδες, απατεώνες και ειδωλολάτρες.

    Ανεξιθρησκεία έχουμε. Ελευθερία! Δόξα τω Θεώ. Καιρός να χωρίσει η Εκκλησία από το άρμα του Κράτους για να πάψουν τέτοιες τελετές όπως "τιμές αρχηγού Κράτους" στο "εξ ουρανού καταβαίνον" "άγιο φώς" που δεν απηχούν την Ορθόδοξη Πίστι αλλά την εξευτελίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα κλίματα του μακαριστού π. Αυγουστίνου προ πεντηκονταετίας παραπονούντο ότι "τα προσκυνήματα" κατέχουν και εκμεταλλεύονται οικονομικώς ακόμα και θέατρα στην Αθήνα όπου ενίοτε επαίζοντο άσεμνα έργα.

    Ακόμη υφίσταται στο διαδίκτυο ένα παλαιό αποκαλυπτικό άρθρο. http://www.kathimerini.gr/96780/article/epikairothta/ellada/olo-to-paraskhnio-sta-ierosolyma

    Τεράστια οικονομικά και γεωπολιτικά συμφέροντα, ίντριγκες, καλόγριες, βιαιότητες, πλάκες χρυσού, μηχανοραφίες.

    Κι εμείς οι Χριστιανοί το μόνο που ξέρουμε είναι να τους λέμε ζήτω και να υβρίζουμε κάθε φωνή που ξεφεύγει από το θρησκοληπτικό και πανθρησκειακό κατεστημένο.

    Αλλά και ειδικά όλοι οι αποτειχισμένοι, όλοι οι παλαιοημερολογίτες, ακόμη και οι Ορθόδοξοι που έχουν γνώσεις ιστορίας και δογματικής, ενώ σε άλλα είναι τόσο επιφυλακτικοί, στις "τιμές αρχηγού κράτους" ὀχι μόνο αποδέχονται ως "θαύμα" (κατά παραγγελίαν ή άλλως επαναλαμβανόμενο κάθε έτος) που δίδεται και σε αιρετικούς όπως εξελίσσεται, την εν της καντήλας αφή του φωτός ως "ΑΚΤΙΣΤΟΝ εξ ουρανού καταβαίνον φως" και μάλιστα στους Οικουμενιστές αλλά επιμένουν να το υπερασπίζονται υβρίζοντας κάθε φωνή επιφυλάξεως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία κάμερα μέσα στο ιερό κουβούκλιο για να δούμε την αλήθεια για το άγιον φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ιστολόγιο του Πατριαρχείου αποκαθιστά τα πράγματα. Εκεί, στην λεπτομερή περιγραφή της συγχρόνου τελετής του αγίου Φωτός.
    Κάτι, που δεν έχει προσεχθεί μέχρι σήμερα και αναφέρεται εμμέσως στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου: www.jerusalem-patriarchate.info/gr/agion_fos.htm, είναι η συμπροσευχή με αιρετικούς. Έτσι, σύμφωνα με τη λεπτομερή περιγραφή της τελετής:
    1/ Στις 11 το πρωί επιθεωρείται το Κουβούκλιο, για την ύπαρξη εύφλεκτης ύλης και σφραγίζεται η θύρα με κορδέλες και κερί. Το σφράγισμα της θύρας γίνεται από τον μουσουλμάνο θυρωρό του Ναού της Αναστάσεως.
    2/ Στις 12 το μεσημέρι, ο Πατριάρχης με την ακολουθία του έρχονται από το Πατριαρχείο και κατευθύνονται στο άγιο βήμα του Ναού. Εκεί, προσέρχονται οκτώ αιρετικοί κληρικοί (4 Αρμένιοι, 2 Κόπτες και 2 Σύριοι) ασπάζονται το χέρι του Πατριάρχη και λαμβάνουν «καιρόν», για να μετάσχουν της τελετής. Ακολούθως, λαμβάνουν «καιρόν» οι Ορθόδοξοι κληρικοί.
    3/ Ακολούθως, μεταφέρεται με πομπή η ακοίμητη λυχνία (προφανώς αναμμένη, καθ' ό ακοίμητη) στον Τάφο, αποσφραγίζεται η θύρα και τοποθετείται η λυχνία επί του Τάφου. Ξανασφραγίζεται η θύρα.
    4/ Ακολούθως, ξεκινάει πομπή με λάβαρα από το άγιον βήμα προς το Κουβούκλιον, με τον Πατριάρχη και κληρικούς και γίνεται περιφορά έξωθεν του Κουβουκλίου τρεις φορές. Δεν αναφέρεται ψάξιμο του Πατριάρχη, αλλά απέκδυση της στολής του καθώς και του Αρμένιου, που δείχνει την άκρα ταπείνωση. Εισέρχεται στο Κουβούκλιον ο Πατριάρχης με δυο αργυρούς πυρσούς και τρεις δεσμίδες κεριών εκάστη από 33 κεριά και ο Αρμένιος κληρικός, με δυο αργυρούς πυρσούς. Ο Πατριάρχης γονατίζει και διαβάζει την δεητική ευχή προφανώς υπό το φως της κανδήλας, ο δε Αρμένιος προσεύχεται στον προθάλαμο του Κουβουκλίου. Έτσι, στον ίδιο χώρο έχουμε συμπροσευχή Ορθόδοξου και αιρετικού Μονοφυσίτη Αρμένιου.
    5/ Στην ευχή αναφέρεται, ότι ο Πατριάρχης ποιεί «φωτοφάνεια» και λαμβάνει φως από την ακοίμητη κανδήλα και δέεται να καταστεί αυτό το φως «αγιασμού δώρον» και «πάσης θεϊκής χάριτος πεπληρωμένον». Δεν αναφέρεται έλευση φωτός εξ ουρανού. Εξ άλλου η ευχή είναι δεητική και όχι ευχαριστιακή.
    6/ Μετά το τέλος της ευχής, ο Πατριάρχης ανάβει τα κεριά από την κανδήλα και στο πρώτο, που δίνει το άγιον φως είναι ο αιρετικός Αρμένιος, εντός του Κουβουκλίου!
    7/ Κατόπιν, ο Πατριάρχης δίνει τους δυο αργυρούς πυρσούς με το άγιον φως από την βόρεια οπή του κουβουκλίου σε Ορθόδοξους κληρικούς και λαϊκούς και ο Αρμένιος από τη νότια οπή σε αιρετικούς κληρικούς και λαϊκούς. Ακολούθως πλημμυρίζει ο Ναός με τις φωταψίες των χιλιάδων κεριών. Επομένως το άγιον Φως εμφανίζεται εντός του Ναού της Αναστάσεως, πριν ανοίξει η θύρα του Κουβουκλίου.
    8/ Στη συνέχεια ανοίγεται η θύρα του Κουβουκλίου και εισέρχονται σ' αυτό ένας αιρετικός Κόπτης κληρικός και ένας αιρετικός Σύριος κληρικός και λαμβάνουν το φως από τον Πατριάρχη. Επομένως, εντός του Κουβουκλίου βρίσκονται 4 κληρικοί: ένας Ορθόδοξος (ο Πατριάρχης) και τρεις αιρετικοί (Αρμένιος, Κόπτης και Σύριος).
    9/ Ακολούθως εξέρχεται του Κουβουκλίου ο Πατριάρχης και οι 3 αιρετικοί κληρικοί και δίνει τη μια δεσμίδα φωτός στον εβραίο διοικητή της πόλης και τις άλλες δυο τις μεταφέρει στο άγιο βήμα. Στην πορεία ανάβουν τα κεριά των ευρισκομένων από τις δεσμίδες του Πατριάρχη. Σημειωτέον, ότι το άγιον φως έχει ήδη δοθεί από τις πλαϊνές οπές του Κουβουκλίου, όπως περιγράφηκε προηγουμένως.
    Συμπέρασμα:
    Εντός του Κουβουκλίου έχουμε συμπροσευχές με αιρετικούς, καθώς και εντός του Ναού της Αναστάσεως, όπου βρίσκεται πλήθος Ορθοδόξων, αλλά και πλήθος Αρμενίων, Κοπτών και Σύρων.
    Το άγιον Φως έχει ήδη δοθεί στους πιστούς, πριν βγει ο Πατριάρχης από το Κουβούκλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου